SPOILER: Zijn ook niet onder een spoiler toegestaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Jippie op 25-06-2026 14:05:48 ]
quote:It was only after they shared the video with others did someone alert emergency services who went to the site but could not find the teenager.
It was the following day when construction site workers found Louis in a critical state
Standaard opmerking bij zulke berichten idd....quote:Op donderdag 25 juni 2026 03:07 schreef TheJanitor het volgende:
Blanken vermoorden ook wel eens iemand. En niet alle migranten doen het. Er is dus geen probleem.
Blijkbaar.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Janken ovet de vermeende 'politieke agenda' is belangrijker dan een racistische moord?
En welke 'politieke agenda' precies?
Ik zie hier alleen mensen die verbaasd zijn en dit afkeuren, op een enkeling na die begint over 'een agenda'.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Want die agenda wordt er meteen bij gepakt.
Hij keek ze te lang aan?quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef DrDentz het volgende:
Was er sprake van provocatie? We weten niet het hele verhaal.
Dat is waar. Misschien heeft de jongen wel een nare opmerking gemaakt. Dan is het logisch dat ze hem doodschopten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef DrDentz het volgende:
Was er sprake van provocatie? We weten niet het hele verhaal.
Mwahhh als een Jerome Barella een 11 jarig meisje verkracht en vermoord in Frankrijk zes dagen geleden dan slapen we er op FOK! nog een nachtje over om een topic ooit te openenquote:Op donderdag 25 juni 2026 03:07 schreef TheJanitor het volgende:
Blanken vermoorden ook wel eens iemand. En niet alle migranten doen het. Er is dus geen probleem.
Dat gaat niet lukken, dit moet een hele groep worden aangerekend.quote:Op donderdag 25 juni 2026 06:59 schreef mschol het volgende:
Er zit, zo te zien, in iedergeval ook 1 niet import dader bij, dus al het stereotype kan over de schutting
Wie weet heeft hij de profeet wel beledigd. Dan moeten zijn voogden eigenlijk een schadevergoeding betalen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:18 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien heeft de jongen wel een nare opmerking gemaakt. Dan is het logisch dat ze hem doodschopten.
Dat zegt helemaal niemand. Maar kijk vooral weer lekker weg.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, dit moet een hele groep worden aangerekend.
Natuurlijk ben je niet serieus, maar ik vraag me af waar jouw behoefte vandaan komt om zo'n tekst te bedenken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij de profeet wel beledigd. Dan moeten zijn voogden eigenlijk een schadevergoeding betalen.
Dat komt voort uit een gezonde rationele aversie tegen Abrahamistische religies in het algemeen en de islam in het bijzonder. Achtergebleven opvattingen die mensen stimuleren zich niet te beschaven en te ontwikkelen. Het hoort thuis in de middeleeuwen (en eigenlijk daar ook al niet meer).quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je niet serieus, maar ik vraag me af waar jouw behoefte vandaan komt om zo'n tekst te bedenken.
Het is een gemakkelijke manier om een hele groep aan te vallen, ipv de betreffende individuen verantwoordelijk te houden voor deze moord.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
We moeten vaststellen dat autochtone jongens, meisjes, mannen en vrouwen inmiddels met enige regelmaat worden mishandeld, vermoord, verkracht en meer door mensen die we kunnen omschrijven als vreemdelingen. Nochtans lijkt dit voor sommigen te impliceren dat autochtonen niet ook zulke vreselijke dingen doen, dan wel dat er geen vreemdelingen zijn die niet debet zijn aan deze gruwelijkheden; beide is natuurlijk niet waar, maar dat maakt dit geen minder urgent probleem. Dat wij al moord en verkrachting hebben in Europa is al erg zat, en ik laat mij herhaaldelijk expliciet uit voor zeer zware straffen voor alle daders. Maar desondanks deze feiten moeten we dit probleem natuurlijk niet onnodig veel groter maken. We hoeven geen vreemdelingen binnen te halen dan wel te houden welke zich ver bovengemiddeld laten verleiden tot zulke vreselijke vergrijpen.
Voor mij lijkt het erop dat de groep mensen die dit niet meer kan accepteren groeit, de protesten groeien in aantal maar ook in aard, steeds vaker gaan ze gepaard met vernieling en geweld. De EU lijkt ook eindelijk in te zien dat er iets moet veranderen, maar ik vraag mij af of dit niet te laat komt. Voor mij staat vast dat we deze eerder benoemde mensen moeten beschermen. De politie kan dit klaarblijkelijk niet aan, getuige alle gevallen waar het gruwelijk uit de hand is gelopen. Wat ik mij af vraag is hoe dit het beste kan gebeuren, moeten we autochtonen meer middelen geven zichzelf te beschermen? Of moeten we meer aansturen op de kwaden uit te zenden zodat wij er hier geen last meer van hebben? Wat in ieder geval moet gebeuren is dat er niet nog meer naar hier komen. Zwaarder straffen lijkt mij hier verder weinig toe voegen, het zal misschien wat voldoening geven, maar voor iets als een onthoofding ga je al zeer lang de gevangenis in terwijl dit schijnbaar niet de beoogde afschrikkende werking heeft.
Precies dit, sommigen gaan er expres aan voorbij dat deze problemen in massa's worden binnengehaald bovenop de problemen die wij al hebben. Dat wordt vervolgend expres verdraaid en verkeerd begrepen naar; jullie doen alsof zij de enige zijn. Wat niemand claimt, dat zijn spoken waar ze zelf tegen beginnen te vechten omdat het anders helemaal geen hout snijdt natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
We moeten vaststellen dat autochtone jongens, meisjes, mannen en vrouwen inmiddels met enige regelmaat worden mishandeld, vermoord, verkracht en meer door mensen die we kunnen omschrijven als vreemdelingen. Nochtans lijkt dit voor sommigen te impliceren dat autochtonen niet ook zulke vreselijke dingen doen, dan wel dat er geen vreemdelingen zijn die niet debet zijn aan deze gruwelijkheden; beide is natuurlijk niet waar, maar dat maakt dit geen minder urgent probleem. Dat wij al moord en verkrachting hebben in Europa is al erg zat, en ik laat mij herhaaldelijk expliciet uit voor zeer zware straffen voor alle daders. Maar desondanks deze feiten moeten we dit probleem natuurlijk niet onnodig veel groter maken. We hoeven geen vreemdelingen binnen te halen dan wel te houden welke zich ver bovengemiddeld laten verleiden tot zulke vreselijke vergrijpen.
Voor mij lijkt het erop dat de groep mensen die dit niet meer kan accepteren groeit, de protesten groeien in aantal maar ook in aard, steeds vaker gaan ze gepaard met vernieling en geweld. De EU lijkt ook eindelijk in te zien dat er iets moet veranderen, maar ik vraag mij af of dit niet te laat komt. Voor mij staat vast dat we deze eerder benoemde mensen moeten beschermen. De politie kan dit klaarblijkelijk niet aan, getuige alle gevallen waar het gruwelijk uit de hand is gelopen. Wat ik mij af vraag is hoe dit het beste kan gebeuren, moeten we autochtonen meer middelen geven zichzelf te beschermen? Of moeten we meer aansturen op de kwaden uit te zenden zodat wij er hier geen last meer van hebben? Wat in ieder geval moet gebeuren is dat er niet nog meer naar hier komen. Zwaarder straffen lijkt mij hier verder weinig toe voegen, het zal misschien wat voldoening geven, maar voor iets als een onthoofding ga je al zeer lang de gevangenis in terwijl dit schijnbaar niet de beoogde afschrikkende werking heeft.
Duidelijk niet mijn post gelezen daar ik dit expliciet benoem.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een gemakkelijke manier om een hele groep aan te vallen, ipv de betreffende individuen verantwoordelijk te houden voor deze moord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |