abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221142058
In Narbonne, in het zuiden van Frankrijk, is een 17-jarige jongen genaamd Louis overleden na een extreem gewelddadige aanval op een bouwterrein.

Volgens de eerste berichtgeving zou Louis in de nacht van 19 op 20 juni zijn aangevallen door een groep van vijf personen. Hij werd bewusteloos aangetroffen met zware verwondingen aan zijn hoofd en gezicht, waarna hij in kritieke toestand naar het ziekenhuis werd gebracht en in een kunstmatige coma werd gehouden.

Wat de zaak extra schokkend maakt: de daders zouden de aanval zelf hebben gefilmd. Op die beelden zou te zien zijn hoe Louis, terwijl hij roerloos op de grond lag, opnieuw tegen het hoofd werd geschopt.

De politie heeft vijf verdachten aangehouden, onder wie zowel minderjarigen als volwassenen. Zij zaten aanvankelijk vast op verdenking van poging tot moord, maar na het overlijden van Louis kan die aanklacht worden verzwaard. Franse media spreken inmiddels niet meer over een gewone vechtpartij, maar over een mogelijke hinderlaag of wraakactie.

Louis zou in een instelling/pleegzorgsituatie hebben gewoond, wat de verontwaardiging in Frankrijk nog groter maakt. De precieze aanleiding en de rol van elke verdachte worden nog onderzocht.



Bronnen: UKNIP, La Dépêche en Police & Réalités.

Bron

Schokkende beelden:
SPOILER: Zijn ook niet onder een spoiler toegestaan
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Jippie op 25-06-2026 14:05:48 ]
pi_221142059
Weer een slachtoffer van de <Knip>'empathie'. :{ Wanneer is het genoeg?

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 25-06-2026 18:37:42 ]
pi_221142064
Aanvullend:

quote:
It was only after they shared the video with others did someone alert emergency services who went to the site but could not find the teenager.

It was the following day when construction site workers found Louis in a critical state
:{ :{ :{
pi_221142069
Hyena's.

Louis had ook gewoon was ook nog in leven als we gewoon de grenzen dicht hadden gehouden.
Bedank de zieligheidsindustrie, de migratieknuffelaars en de welkom in mijn landers hier maar weer voor die er veel te veel zijn in Europa.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221142142
Blanken vermoorden ook wel eens iemand. En niet alle migranten doen het. Er is dus geen probleem.
  donderdag 25 juni 2026 @ 05:10:16 #6
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_221142224
Die jongens werden niet begrepen, waarschijnlijk hebben ze een oorlogstrauma opgelopen in het land van herkomst
Ik ben inmiddels overleden
pi_221142367
En na een korte gevangenisstraf lopen deze terroristen zo een ander land binnen om hetzelfde te doen
pi_221142408
Er zit, zo te zien, in iedergeval ook 1 niet import dader bij, dus al het stereotype kan over de schutting
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:58:42 #9
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221142634
Wat een heerlijk volk is het toch ook
pi_221142743
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 03:07 schreef TheJanitor het volgende:
Blanken vermoorden ook wel eens iemand. En niet alle migranten doen het. Er is dus geen probleem.
Standaard opmerking bij zulke berichten idd....

Maar er wordt niet gesnapt dat de blanken hier al wonen en dat tuig haal je nog eens extra binnen...

En daar wordt niet meer op gereageerd natuurlijk...
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:38:57 #11
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221142801
Zoveelste hate crime die niet zo genoemd mag worden.
pi_221142822
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Janken ovet de vermeende 'politieke agenda' is belangrijker dan een racistische moord?

En welke 'politieke agenda' precies?
Blijkbaar.
Want die agenda wordt er meteen bij gepakt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221142828
Was er sprake van provocatie? We weten niet het hele verhaal.
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:43:04 #14
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221142829
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Blijkbaar.
Want die agenda wordt er meteen bij gepakt.
Ik zie hier alleen mensen die verbaasd zijn en dit afkeuren, op een enkeling na die begint over 'een agenda'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221142854
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef DrDentz het volgende:
Was er sprake van provocatie? We weten niet het hele verhaal.
Hij keek ze te lang aan?
pi_221143039
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef DrDentz het volgende:
Was er sprake van provocatie? We weten niet het hele verhaal.
Dat is waar. Misschien heeft de jongen wel een nare opmerking gemaakt. Dan is het logisch dat ze hem doodschopten.
pi_221143393
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 03:07 schreef TheJanitor het volgende:
Blanken vermoorden ook wel eens iemand. En niet alle migranten doen het. Er is dus geen probleem.
Mwahhh als een Jerome Barella een 11 jarig meisje verkracht en vermoord in Frankrijk zes dagen geleden dan slapen we er op FOK! nog een nachtje over om een topic ooit te openen

Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO
pi_221143436
;( Vermoord worden dankzij je eigen regering.

Gisteren ook weer een 10 jarige die iemand wou verkrachten. Ze worden ook steeds jonger. Allemaal normaal in dat soort 3e wereldlanden.
pi_221143469
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 06:59 schreef mschol het volgende:
Er zit, zo te zien, in iedergeval ook 1 niet import dader bij, dus al het stereotype kan over de schutting
Dat gaat niet lukken, dit moet een hele groep worden aangerekend.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:07:46 #20
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221143474
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:18 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Dat is waar. Misschien heeft de jongen wel een nare opmerking gemaakt. Dan is het logisch dat ze hem doodschopten.
Wie weet heeft hij de profeet wel beledigd. Dan moeten zijn voogden eigenlijk een schadevergoeding betalen.
Life is what you make it.
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:09:06 #21
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_221143484
Erg spijtig allemaal, maar lijkt me gewoon een conflict tussen crimineeltjes onder elkaar?
pi_221143485
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat gaat niet lukken, dit moet een hele groep worden aangerekend.
Dat zegt helemaal niemand. Maar kijk vooral weer lekker weg.
pi_221143535
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:07 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Wie weet heeft hij de profeet wel beledigd. Dan moeten zijn voogden eigenlijk een schadevergoeding betalen.
Natuurlijk ben je niet serieus, maar ik vraag me af waar jouw behoefte vandaan komt om zo'n tekst te bedenken.
pi_221144435
<Knip >wederom. Als je gewoon meer investeert in deze jongeren zouden ze zich ook niet gaan vervelen en blanken trappen. We kunnen beginnen door ze allemaal een golf gti cadeau te doen, duizend euro zakgeld in de week en een playstation 5 pro. Aldus links.


Vervelend gedrag kan je gewoon afkopen. Als wij de jizya gewoon ophoesten is er geen probleem.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 25-06-2026 18:40:46 ]
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:42:32 #25
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221144635
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Natuurlijk ben je niet serieus, maar ik vraag me af waar jouw behoefte vandaan komt om zo'n tekst te bedenken.
Dat komt voort uit een gezonde rationele aversie tegen Abrahamistische religies in het algemeen en de islam in het bijzonder. Achtergebleven opvattingen die mensen stimuleren zich niet te beschaven en te ontwikkelen. Het hoort thuis in de middeleeuwen (en eigenlijk daar ook al niet meer).
Life is what you make it.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:43:25 #26
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221144642
We moeten vaststellen dat autochtone jongens, meisjes, mannen en vrouwen inmiddels met enige regelmaat worden mishandeld, vermoord, verkracht en meer door mensen die we kunnen omschrijven als vreemdelingen. Nochtans lijkt dit voor sommigen te impliceren dat autochtonen niet ook zulke vreselijke dingen doen, dan wel dat er geen vreemdelingen zijn die niet debet zijn aan deze gruwelijkheden; beide is natuurlijk niet waar, maar dat maakt dit geen minder urgent probleem. Dat wij al moord en verkrachting hebben in Europa is al erg zat, en ik laat mij herhaaldelijk expliciet uit voor zeer zware straffen voor alle daders. Maar desondanks deze feiten moeten we dit probleem natuurlijk niet onnodig veel groter maken. We hoeven geen vreemdelingen binnen te halen dan wel te houden welke zich ver bovengemiddeld laten verleiden tot zulke vreselijke vergrijpen.

Voor mij lijkt het erop dat de groep mensen die dit niet meer kan accepteren groeit, de protesten groeien in aantal maar ook in aard, steeds vaker gaan ze gepaard met vernieling en geweld. De EU lijkt ook eindelijk in te zien dat er iets moet veranderen, maar ik vraag mij af of dit niet te laat komt. Voor mij staat vast dat we deze eerder benoemde mensen moeten beschermen. De politie kan dit klaarblijkelijk niet aan, getuige alle gevallen waar het gruwelijk uit de hand is gelopen. Wat ik mij af vraag is hoe dit het beste kan gebeuren, moeten we autochtonen meer middelen geven zichzelf te beschermen? Of moeten we meer aansturen op de kwaden uit te zenden zodat wij er hier geen last meer van hebben? Wat in ieder geval moet gebeuren is dat er niet nog meer naar hier komen. Zwaarder straffen lijkt mij hier verder weinig toe voegen, het zal misschien wat voldoening geven, maar voor iets als een onthoofding ga je al zeer lang de gevangenis in terwijl dit schijnbaar niet de beoogde afschrikkende werking heeft.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221144654
quote:
16s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
We moeten vaststellen dat autochtone jongens, meisjes, mannen en vrouwen inmiddels met enige regelmaat worden mishandeld, vermoord, verkracht en meer door mensen die we kunnen omschrijven als vreemdelingen. Nochtans lijkt dit voor sommigen te impliceren dat autochtonen niet ook zulke vreselijke dingen doen, dan wel dat er geen vreemdelingen zijn die niet debet zijn aan deze gruwelijkheden; beide is natuurlijk niet waar, maar dat maakt dit geen minder urgent probleem. Dat wij al moord en verkrachting hebben in Europa is al erg zat, en ik laat mij herhaaldelijk expliciet uit voor zeer zware straffen voor alle daders. Maar desondanks deze feiten moeten we dit probleem natuurlijk niet onnodig veel groter maken. We hoeven geen vreemdelingen binnen te halen dan wel te houden welke zich ver bovengemiddeld laten verleiden tot zulke vreselijke vergrijpen.

Voor mij lijkt het erop dat de groep mensen die dit niet meer kan accepteren groeit, de protesten groeien in aantal maar ook in aard, steeds vaker gaan ze gepaard met vernieling en geweld. De EU lijkt ook eindelijk in te zien dat er iets moet veranderen, maar ik vraag mij af of dit niet te laat komt. Voor mij staat vast dat we deze eerder benoemde mensen moeten beschermen. De politie kan dit klaarblijkelijk niet aan, getuige alle gevallen waar het gruwelijk uit de hand is gelopen. Wat ik mij af vraag is hoe dit het beste kan gebeuren, moeten we autochtonen meer middelen geven zichzelf te beschermen? Of moeten we meer aansturen op de kwaden uit te zenden zodat wij er hier geen last meer van hebben? Wat in ieder geval moet gebeuren is dat er niet nog meer naar hier komen. Zwaarder straffen lijkt mij hier verder weinig toe voegen, het zal misschien wat voldoening geven, maar voor iets als een onthoofding ga je al zeer lang de gevangenis in terwijl dit schijnbaar niet de beoogde afschrikkende werking heeft.
Het is een gemakkelijke manier om een hele groep aan te vallen, ipv de betreffende individuen verantwoordelijk te houden voor deze moord.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221144687
quote:
16s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
We moeten vaststellen dat autochtone jongens, meisjes, mannen en vrouwen inmiddels met enige regelmaat worden mishandeld, vermoord, verkracht en meer door mensen die we kunnen omschrijven als vreemdelingen. Nochtans lijkt dit voor sommigen te impliceren dat autochtonen niet ook zulke vreselijke dingen doen, dan wel dat er geen vreemdelingen zijn die niet debet zijn aan deze gruwelijkheden; beide is natuurlijk niet waar, maar dat maakt dit geen minder urgent probleem. Dat wij al moord en verkrachting hebben in Europa is al erg zat, en ik laat mij herhaaldelijk expliciet uit voor zeer zware straffen voor alle daders. Maar desondanks deze feiten moeten we dit probleem natuurlijk niet onnodig veel groter maken. We hoeven geen vreemdelingen binnen te halen dan wel te houden welke zich ver bovengemiddeld laten verleiden tot zulke vreselijke vergrijpen.

Voor mij lijkt het erop dat de groep mensen die dit niet meer kan accepteren groeit, de protesten groeien in aantal maar ook in aard, steeds vaker gaan ze gepaard met vernieling en geweld. De EU lijkt ook eindelijk in te zien dat er iets moet veranderen, maar ik vraag mij af of dit niet te laat komt. Voor mij staat vast dat we deze eerder benoemde mensen moeten beschermen. De politie kan dit klaarblijkelijk niet aan, getuige alle gevallen waar het gruwelijk uit de hand is gelopen. Wat ik mij af vraag is hoe dit het beste kan gebeuren, moeten we autochtonen meer middelen geven zichzelf te beschermen? Of moeten we meer aansturen op de kwaden uit te zenden zodat wij er hier geen last meer van hebben? Wat in ieder geval moet gebeuren is dat er niet nog meer naar hier komen. Zwaarder straffen lijkt mij hier verder weinig toe voegen, het zal misschien wat voldoening geven, maar voor iets als een onthoofding ga je al zeer lang de gevangenis in terwijl dit schijnbaar niet de beoogde afschrikkende werking heeft.
Precies dit, sommigen gaan er expres aan voorbij dat deze problemen in massa's worden binnengehaald bovenop de problemen die wij al hebben. Dat wordt vervolgend expres verdraaid en verkeerd begrepen naar; jullie doen alsof zij de enige zijn. Wat niemand claimt, dat zijn spoken waar ze zelf tegen beginnen te vechten omdat het anders helemaal geen hout snijdt natuurlijk.

Dat we een boel verkrachters binnenhalen waar velen graag en terecht een stop zien betekent niet dat dit een argument was om soft te gaan op verkrachters die hier al zijn van welke afkomst dan ook.

Dweilen is alleen handiger met de kraan grotendeels dicht.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:59:10 #29
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221144755
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is een gemakkelijke manier om een hele groep aan te vallen, ipv de betreffende individuen verantwoordelijk te houden voor deze moord.
Duidelijk niet mijn post gelezen daar ik dit expliciet benoem.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221144767
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')