abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221142058
In Narbonne, in het zuiden van Frankrijk, is een 17-jarige jongen genaamd Louis overleden na een extreem gewelddadige aanval op een bouwterrein.

Volgens de eerste berichtgeving zou Louis in de nacht van 19 op 20 juni zijn aangevallen door een groep van vijf personen. Hij werd bewusteloos aangetroffen met zware verwondingen aan zijn hoofd en gezicht, waarna hij in kritieke toestand naar het ziekenhuis werd gebracht en in een kunstmatige coma werd gehouden.

Wat de zaak extra schokkend maakt: de daders zouden de aanval zelf hebben gefilmd. Op die beelden zou te zien zijn hoe Louis, terwijl hij roerloos op de grond lag, opnieuw tegen het hoofd werd geschopt.

De politie heeft vijf verdachten aangehouden, onder wie zowel minderjarigen als volwassenen. Zij zaten aanvankelijk vast op verdenking van poging tot moord, maar na het overlijden van Louis kan die aanklacht worden verzwaard. Franse media spreken inmiddels niet meer over een gewone vechtpartij, maar over een mogelijke hinderlaag of wraakactie.

Louis zou in een instelling/pleegzorgsituatie hebben gewoond, wat de verontwaardiging in Frankrijk nog groter maakt. De precieze aanleiding en de rol van elke verdachte worden nog onderzocht.



Bronnen: UKNIP, La Dépêche en Police & Réalités.

Bron

Schokkende beelden:
SPOILER: Zijn ook niet onder een spoiler toegestaan
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Jippie op 25-06-2026 14:05:48 ]
pi_221142059
Weer een slachtoffer van de linkse 'empathie'. :{ Wanneer is het genoeg?
pi_221142064
Aanvullend:

quote:
It was only after they shared the video with others did someone alert emergency services who went to the site but could not find the teenager.

It was the following day when construction site workers found Louis in a critical state
:{ :{ :{
pi_221142069
Hyena's.

Louis had ook gewoon was ook nog in leven als we gewoon de grenzen dicht hadden gehouden.
Bedank de zieligheidsindustrie, de migratieknuffelaars en de welkom in mijn landers hier maar weer voor die er veel te veel zijn in Europa.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221142114
Vreselijk, zo'n incident zou maar zo nadelige gevolgen kunnen hebben voor de verblijfsvergunningen van eventueel betrokken migranten.

Slechte zaak natuurlijk ook dat Elon Musk toestaat dat beelden die extreemrechts in de kaart spelen beschikbaar zijn voor algemene consumptie.
pi_221142142
Blanken vermoorden ook wel eens iemand. En niet alle migranten doen het. Er is dus geen probleem.
  donderdag 25 juni 2026 @ 05:10:16 #7
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_221142224
Die jongens werden niet begrepen, waarschijnlijk hebben ze een oorlogstrauma opgelopen in het land van herkomst
Ik ben inmiddels overleden
pi_221142252
En zo wordt een gebeurtenis in Frankrijk weer ingezet voor de eigen politieke agenda.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221142367
En na een korte gevangenisstraf lopen deze terroristen zo een ander land binnen om hetzelfde te doen
pi_221142408
Er zit, zo te zien, in iedergeval ook 1 niet import dader bij, dus al het stereotype kan over de schutting
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_221142453
Deze migranten dragen met de brute moord op een blanke jongen bij aan de door links zo vurige gewenste omvolking van Europa.
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:58:42 #12
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221142634
Wat een heerlijk volk is het toch ook
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:24:10 #13
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221142710
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 05:39 schreef Wantie het volgende:
En zo wordt een gebeurtenis in Frankrijk weer ingezet voor de eigen politieke agenda.
Janken ovet de vermeende 'politieke agenda' is belangrijker dan een racistische moord?

En welke 'politieke agenda' precies?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221142743
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 03:07 schreef TheJanitor het volgende:
Blanken vermoorden ook wel eens iemand. En niet alle migranten doen het. Er is dus geen probleem.
Standaard opmerking bij zulke berichten idd....

Maar er wordt niet gesnapt dat de blanken hier al wonen en dat tuig haal je nog eens extra binnen...

En daar wordt niet meer op gereageerd natuurlijk...
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:38:57 #15
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221142801
Zoveelste hate crime die niet zo genoemd mag worden.
pi_221142822
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Janken ovet de vermeende 'politieke agenda' is belangrijker dan een racistische moord?

En welke 'politieke agenda' precies?
Blijkbaar.
Want die agenda wordt er meteen bij gepakt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221142828
Was er sprake van provocatie? We weten niet het hele verhaal.
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:43:04 #18
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221142829
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Blijkbaar.
Want die agenda wordt er meteen bij gepakt.
Ik zie hier alleen mensen die verbaasd zijn en dit afkeuren, op een enkeling na die begint over 'een agenda'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221142854
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef DrDentz het volgende:
Was er sprake van provocatie? We weten niet het hele verhaal.
Hij keek ze te lang aan?
pi_221143039
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef DrDentz het volgende:
Was er sprake van provocatie? We weten niet het hele verhaal.
Dat is waar. Misschien heeft de jongen wel een nare opmerking gemaakt. Dan is het logisch dat ze hem doodschopten.
pi_221143055
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 05:39 schreef Wantie het volgende:
En zo wordt een gebeurtenis in Frankrijk weer ingezet voor de eigen politieke agenda.
Ja, want dát is het probleem hier.

Walgelijke wegkijker.
pi_221143393
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 03:07 schreef TheJanitor het volgende:
Blanken vermoorden ook wel eens iemand. En niet alle migranten doen het. Er is dus geen probleem.
Mwahhh als een Jerome Barella een 11 jarig meisje verkracht en vermoord in Frankrijk zes dagen geleden dan slapen we er op FOK! nog een nachtje over om een topic ooit te openen

Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO
pi_221143436
;( Vermoord worden dankzij je eigen regering.

Gisteren ook weer een 10 jarige die iemand wou verkrachten. Ze worden ook steeds jonger. Allemaal normaal in dat soort 3e wereldlanden.
pi_221143448
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 05:39 schreef Wantie het volgende:
En zo wordt een gebeurtenis in Frankrijk weer ingezet voor de eigen politieke agenda.
:') :')
pi_221143452
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:20 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ja, want dát is het probleem hier.

Walgelijke wegkijker.
Kiek, dat raakte een gevoelige snaar.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221143469
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 06:59 schreef mschol het volgende:
Er zit, zo te zien, in iedergeval ook 1 niet import dader bij, dus al het stereotype kan over de schutting
Dat gaat niet lukken, dit moet een hele groep worden aangerekend.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:07:46 #27
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221143474
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:18 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Dat is waar. Misschien heeft de jongen wel een nare opmerking gemaakt. Dan is het logisch dat ze hem doodschopten.
Wie weet heeft hij de profeet wel beledigd. Dan moeten zijn voogden eigenlijk een schadevergoeding betalen.
Life is what you make it.
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:09:06 #28
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_221143484
Erg spijtig allemaal, maar lijkt me gewoon een conflict tussen crimineeltjes onder elkaar?
pi_221143485
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat gaat niet lukken, dit moet een hele groep worden aangerekend.
Dat zegt helemaal niemand. Maar kijk vooral weer lekker weg.
pi_221143535
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:07 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Wie weet heeft hij de profeet wel beledigd. Dan moeten zijn voogden eigenlijk een schadevergoeding betalen.
Natuurlijk ben je niet serieus, maar ik vraag me af waar jouw behoefte vandaan komt om zo'n tekst te bedenken.
pi_221144329
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 05:39 schreef Wantie het volgende:
En zo wordt een gebeurtenis in Frankrijk weer ingezet voor de eigen politieke agenda.
Dankje, op dit soort reacties verwachtte ik al. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door TwenteFC op 25-06-2026 12:39:18 ]
pi_221144435
Schuld van rechts wederom. Als je gewoon meer investeert in deze jongeren zouden ze zich ook niet gaan vervelen en blanken trappen. We kunnen beginnen door ze allemaal een golf gti cadeau te doen, duizend euro zakgeld in de week en een playstation 5 pro. Aldus links.


Vervelend gedrag kan je gewoon afkopen. Als wij de jizya gewoon ophoesten is er geen probleem.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:42:32 #33
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221144635
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Natuurlijk ben je niet serieus, maar ik vraag me af waar jouw behoefte vandaan komt om zo'n tekst te bedenken.
Dat komt voort uit een gezonde rationele aversie tegen Abrahamistische religies in het algemeen en de islam in het bijzonder. Achtergebleven opvattingen die mensen stimuleren zich niet te beschaven en te ontwikkelen. Het hoort thuis in de middeleeuwen (en eigenlijk daar ook al niet meer).
Life is what you make it.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:43:25 #34
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221144642
We moeten vaststellen dat autochtone jongens, meisjes, mannen en vrouwen inmiddels met enige regelmaat worden mishandeld, vermoord, verkracht en meer door mensen die we kunnen omschrijven als vreemdelingen. Nochtans lijkt dit voor sommigen te impliceren dat autochtonen niet ook zulke vreselijke dingen doen, dan wel dat er geen vreemdelingen zijn die niet debet zijn aan deze gruwelijkheden; beide is natuurlijk niet waar, maar dat maakt dit geen minder urgent probleem. Dat wij al moord en verkrachting hebben in Europa is al erg zat, en ik laat mij herhaaldelijk expliciet uit voor zeer zware straffen voor alle daders. Maar desondanks deze feiten moeten we dit probleem natuurlijk niet onnodig veel groter maken. We hoeven geen vreemdelingen binnen te halen dan wel te houden welke zich ver bovengemiddeld laten verleiden tot zulke vreselijke vergrijpen.

Voor mij lijkt het erop dat de groep mensen die dit niet meer kan accepteren groeit, de protesten groeien in aantal maar ook in aard, steeds vaker gaan ze gepaard met vernieling en geweld. De EU lijkt ook eindelijk in te zien dat er iets moet veranderen, maar ik vraag mij af of dit niet te laat komt. Voor mij staat vast dat we deze eerder benoemde mensen moeten beschermen. De politie kan dit klaarblijkelijk niet aan, getuige alle gevallen waar het gruwelijk uit de hand is gelopen. Wat ik mij af vraag is hoe dit het beste kan gebeuren, moeten we autochtonen meer middelen geven zichzelf te beschermen? Of moeten we meer aansturen op de kwaden uit te zenden zodat wij er hier geen last meer van hebben? Wat in ieder geval moet gebeuren is dat er niet nog meer naar hier komen. Zwaarder straffen lijkt mij hier verder weinig toe voegen, het zal misschien wat voldoening geven, maar voor iets als een onthoofding ga je al zeer lang de gevangenis in terwijl dit schijnbaar niet de beoogde afschrikkende werking heeft.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221144654
quote:
16s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
We moeten vaststellen dat autochtone jongens, meisjes, mannen en vrouwen inmiddels met enige regelmaat worden mishandeld, vermoord, verkracht en meer door mensen die we kunnen omschrijven als vreemdelingen. Nochtans lijkt dit voor sommigen te impliceren dat autochtonen niet ook zulke vreselijke dingen doen, dan wel dat er geen vreemdelingen zijn die niet debet zijn aan deze gruwelijkheden; beide is natuurlijk niet waar, maar dat maakt dit geen minder urgent probleem. Dat wij al moord en verkrachting hebben in Europa is al erg zat, en ik laat mij herhaaldelijk expliciet uit voor zeer zware straffen voor alle daders. Maar desondanks deze feiten moeten we dit probleem natuurlijk niet onnodig veel groter maken. We hoeven geen vreemdelingen binnen te halen dan wel te houden welke zich ver bovengemiddeld laten verleiden tot zulke vreselijke vergrijpen.

Voor mij lijkt het erop dat de groep mensen die dit niet meer kan accepteren groeit, de protesten groeien in aantal maar ook in aard, steeds vaker gaan ze gepaard met vernieling en geweld. De EU lijkt ook eindelijk in te zien dat er iets moet veranderen, maar ik vraag mij af of dit niet te laat komt. Voor mij staat vast dat we deze eerder benoemde mensen moeten beschermen. De politie kan dit klaarblijkelijk niet aan, getuige alle gevallen waar het gruwelijk uit de hand is gelopen. Wat ik mij af vraag is hoe dit het beste kan gebeuren, moeten we autochtonen meer middelen geven zichzelf te beschermen? Of moeten we meer aansturen op de kwaden uit te zenden zodat wij er hier geen last meer van hebben? Wat in ieder geval moet gebeuren is dat er niet nog meer naar hier komen. Zwaarder straffen lijkt mij hier verder weinig toe voegen, het zal misschien wat voldoening geven, maar voor iets als een onthoofding ga je al zeer lang de gevangenis in terwijl dit schijnbaar niet de beoogde afschrikkende werking heeft.
Het is een gemakkelijke manier om een hele groep aan te vallen, ipv de betreffende individuen verantwoordelijk te houden voor deze moord.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221144687
quote:
16s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
We moeten vaststellen dat autochtone jongens, meisjes, mannen en vrouwen inmiddels met enige regelmaat worden mishandeld, vermoord, verkracht en meer door mensen die we kunnen omschrijven als vreemdelingen. Nochtans lijkt dit voor sommigen te impliceren dat autochtonen niet ook zulke vreselijke dingen doen, dan wel dat er geen vreemdelingen zijn die niet debet zijn aan deze gruwelijkheden; beide is natuurlijk niet waar, maar dat maakt dit geen minder urgent probleem. Dat wij al moord en verkrachting hebben in Europa is al erg zat, en ik laat mij herhaaldelijk expliciet uit voor zeer zware straffen voor alle daders. Maar desondanks deze feiten moeten we dit probleem natuurlijk niet onnodig veel groter maken. We hoeven geen vreemdelingen binnen te halen dan wel te houden welke zich ver bovengemiddeld laten verleiden tot zulke vreselijke vergrijpen.

Voor mij lijkt het erop dat de groep mensen die dit niet meer kan accepteren groeit, de protesten groeien in aantal maar ook in aard, steeds vaker gaan ze gepaard met vernieling en geweld. De EU lijkt ook eindelijk in te zien dat er iets moet veranderen, maar ik vraag mij af of dit niet te laat komt. Voor mij staat vast dat we deze eerder benoemde mensen moeten beschermen. De politie kan dit klaarblijkelijk niet aan, getuige alle gevallen waar het gruwelijk uit de hand is gelopen. Wat ik mij af vraag is hoe dit het beste kan gebeuren, moeten we autochtonen meer middelen geven zichzelf te beschermen? Of moeten we meer aansturen op de kwaden uit te zenden zodat wij er hier geen last meer van hebben? Wat in ieder geval moet gebeuren is dat er niet nog meer naar hier komen. Zwaarder straffen lijkt mij hier verder weinig toe voegen, het zal misschien wat voldoening geven, maar voor iets als een onthoofding ga je al zeer lang de gevangenis in terwijl dit schijnbaar niet de beoogde afschrikkende werking heeft.
Precies dit, sommigen gaan er expres aan voorbij dat deze problemen in massa's worden binnengehaald bovenop de problemen die wij al hebben. Dat wordt vervolgend expres verdraaid en verkeerd begrepen naar; jullie doen alsof zij de enige zijn. Wat niemand claimt, dat zijn spoken waar ze zelf tegen beginnen te vechten omdat het anders helemaal geen hout snijdt natuurlijk.

Dat we een boel verkrachters binnenhalen waar velen graag en terecht een stop zien betekent niet dat dit een argument was om soft te gaan op verkrachters die hier al zijn van welke afkomst dan ook.

Dweilen is alleen handiger met de kraan grotendeels dicht.
pi_221144704
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Logisch, want jij hebt het om die reden geplaatst.
Omdat het voorspelbaar is dat een groep op voorhand al aan de statistieken voorbij gaat en dus zware reformatie in hoe we omgaan met deze stroom in de weg staat omdat het botst met hun eigen politieke agenda.

Het land zou veiliger zijn wanneer je grote groepen mensen die oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitsstatistieken niet binnenlaat.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:59:10 #38
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221144755
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is een gemakkelijke manier om een hele groep aan te vallen, ipv de betreffende individuen verantwoordelijk te houden voor deze moord.
Duidelijk niet mijn post gelezen daar ik dit expliciet benoem.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221144767
pi_221144778
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:51 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Omdat het voorspelbaar is dat een groep op voorhand al aan de statistieken voorbij gaat en dus zware reformatie in hoe we omgaan met deze stroom in de weg staat omdat het botst met hun eigen politieke agenda.

Het land zou veiliger zijn wanneer je grote groepen mensen die oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitsstatistieken niet binnenlaat.
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.

Als dat zo is, dan zijn dit geen migranten, maar Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk, met ditto ouders.

Maar ja, ze hebben een kleurtje en een ongewenste godsdienst, dus wordt deze vreselijke moord gebruikt als pleidooi om migranten aan te pakken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221144804
quote:
Ze negeren daarbij alle gebeurtenissen die daar niet in passen.

Bijvoorbeeld op de dag van de moord op Charlie Kirk is er een schietpartij geweest op een school in de VS door een rechtsextremist.

Hoor je niemand over.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221144828
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.

Als dat zo is, dan zijn dit geen migranten, maar Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk, met ditto ouders.

Maar ja, ze hebben een kleurtje en een ongewenste godsdienst, dus wordt deze vreselijke moord gebruikt als pleidooi om migranten aan te pakken.
Dat jij nu probeert te vertellen dat het binnenhalen van migranten zelfs tot 3/4 generaties diep voor gigantische problemen zorgt als dit maakt het verhaal inderdaad beter.
pi_221144831
Ja, hier in Brabant zijn ook een heleboel zwembaden dicht door overlast en te weinig personeel, maar ik bemoei niet.

Te heet ook. Mensen komen er nu vanzelf wel achter als ze bij 35 graden niet kunnen zwemmen.

https://www.stadindex.nl/(...)-sluit-vanwege-hitte

[ Bericht 32% gewijzigd door tesssssssss op 25-06-2026 13:20:27 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221144844
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.

En net zoals veel Marokanen hier, nog steeds niet aangepast. En wederom vooral door dat achterhaalde geloof wat ze aanhangen. Leuk dat ze een Frans papiertje hebben, daar is ook alles mee gezegd. We zullen het hier van maandag op dinsdag nacht ook weer zien.
pi_221144849
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:12 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Dat jij nu probeert te vertellen dat het binnenhalen van migranten zelfs tot 3/4 generaties diep voor gigantische problemen zorgt als dit maakt het verhaal inderdaad beter.
Precies. Hij zegt juist wat het grote probleem is. Zelfs na tientallen jaren zijn er nog grote problenen mee.
pi_221144851
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Had hun vader tegen de muur gespoten ook niet.

Zo kun je alles weg redeneren.

Verder begreep ik dat het om 1 Fransoos en 4 migranten ging.

Edit: waarschijnlijk zelfs om in Frankrijk geboren Algerijnen.

Maakt het uit waar ze geboren zijn? Als een hond in een paardenstal wordt geboren is het nog geen paard..
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:15:54 #47
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221144856
#goedpraatTopic

Niet alle migranten doen dit :{w

En wat denken jullie dan bijvoorbeeld van Tristan van der V etcetera.

pi_221144882
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dan was het topic er niet, maar waren deze 5 immigranten er niet, dan was deze moord er ook niet.
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO
pi_221144896
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:42 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Dat komt voort uit een gezonde rationele aversie tegen Abrahamistische religies in het algemeen en de islam in het bijzonder. Achtergebleven opvattingen die mensen stimuleren zich niet te beschaven en te ontwikkelen. Het hoort thuis in de middeleeuwen (en eigenlijk daar ook al niet meer).
Ah oké ik begrijp waar je aversie vandaan komt. Volgens mij levert het je niks op om rare dingen te verzinnen. Ga jij door die verzinsels positiever of nog negatiever over Abrahamistische religies denken?
pi_221144902
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO
Ja als je al gekken genoeg hebt in je eigen land, hoef je er niet meer te gaan halen in andere landen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221144913
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO


Ik probeer effe te bedenken wat je hiermee wil aantonen.
Fransen zijn sowieso vieze moordenaars dus het maakt niet uit?
pi_221144922
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:23 schreef DrDentz het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik probeer effe te bedenken wat je hiermee wil aantonen.
Fransen zijn sowieso vieze moordenaars dus het maakt niet uit?
Er zijn ook slechte Fransen dus hebben we er nog meer nodig, snap dat dan.
pi_221144930
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:22 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja als je al gekken genoeg hebt in je eigen land, hoef je er niet meer te gaan halen in andere landen.
En zo zien we rechts Nederland weer.

Wanneer een 41 jarige Fransoos een 11 jarig Frans meisje verkracht en vermoord dan is het: "ach wat een gek"

Als de verdachte een migrant betreft:
"Grenzen sluiten, koeltoer! Vijfde generatie deporteren!!!111

Het gaat jullie helemaal niet om de Anne Faber's of Lisa's van deze wereld. Jullie willen graag met een stok slaan.
pi_221144949
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO
Nu zijn er idd 2 dood.
Heel goed hoor...
Over de rug van dat meisje je gram halen en massamigratie goed praten...
:')
Maar het had 1 minder kunnen zijn als justitie beter hun best had gedaan..

Die andere had nog geleefd als de regering beter hun best had gedaan...
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:35:20 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221144980
Hier gaan we weer, waar "we" voorheen hooguit 1 keer per maand zo'n "incident" hadden waar we 30 topics over volschreven vol verontwaardiging is het inmiddels vrijwel letterlijk ELKE DAG raak.

Dus de nieuwe tactiek is inmiddels overduidelijk op FOK!, de usual suspects weten dat ze het op inhoud niet meer kunnen winnen dus gaan ze janken om censuur en schuimbekkend krijsen in FB dat FOK! zo hard is geworden, zo rechts!!!

Nee kuttekop, de toon is nauwelijks veranderd, de frequentie van deze walgelijke daden is toegenomen!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221144983
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:27 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
[..]
Expres van de domme houden en doen alsof je het niet begrijpt en selectief lezen.. zo kennen we links weer.
Onder rechtse regeringen zijn sinds 2017 talloze zedenzaken op de plank blijven liggen. Wanneer een vrouw naar de politie stapt om aangifte te doen van verkrachting wordt ze vaak niet serieus genomen. Maar blijf vooral links de schuld geven van misdrijven.
pi_221144984
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.

Als dat zo is, dan zijn dit geen migranten, maar Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk, met ditto ouders.

Maar ja, ze hebben een kleurtje en een ongewenste godsdienst, dus wordt deze vreselijke moord gebruikt als pleidooi om migranten aan te pakken.
Vraag is of ze zich ook zo voelen. Ik denk dat we daar het antwoord op weten en nee dat heeft niets met 'witte schuld' te maken.
pi_221144986
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
De hypocrisie laten zien is niet happen. Hij gebruikt een verkracht 11 jarig meisje als tool om migranten te beschermen. Hij had een topic kunnen starten met het nieuws dat hij had gevonden en dit zo onder de aandacht brengen, maar hij gebruikt haar liever als 'gotcha'. Veel afschuwelijke wordt het niet.
Het maakt hem niks uit, hij reageert altijd ontwijkend, of off topic. Maakt niet uit dat je gelijk hebt, boeit hem niet. Zo zie je er veel. Ze proberen snel over te gaan op een ander onderwerp en gooien een willekeurige jij bak op. Alles om de waarheid niet onder ogen te zien. Zie je in de politiek toch ook heel vaak. Zowel bij links als rechts trouwens.
pi_221144995
quote:
4s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Hier gaan we weer, waar "we" voorheen hooguit 1 keer per maand zo'n "incident" hadden waar we 30 topics over volschreven vol verontwaardiging is het inmiddels vrijwel letterlijk ELKE DAG raak.

Dus de nieuwe tactiek is inmiddels overduidelijk op FOK!, de usual suspects weten dat ze het op inhoud niet meer kunnen winnen dus gaan ze janken om censuur en schuimbekkend krijsen in FB dat FOK! zo hard is geworden, zo rechts!!!

Nee kuttekop, de toon is nauwelijks veranderd, de frequentie van deze walgelijke daden is toegenomen!
Waaruit maak je op dat de frequentie is toegenomen?
pi_221145008
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:33 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dat is een reflex die ik vaak zie eigenlijk, zodra een migrant iets naars doet zie je op social media heel veel buitenlandse namen die beginnen over Hollandse pedo's die kinderen misbruiken hier en in Thailand. Het onderwerp moet dan snel verlegd worden.
Walgelijk, je kan gewoon beide erkennen.

Maar dat er nog nooit iemand is opgepakt voor het misbruik in de katholieke kerk is ook walgelijk. Idem voor iemand als Dion Graus die te vaak beticht is van misbruik of een hoogstwaarschijnlijke pedofiel als president in de VS.

Maar goed misschien is dat "koeltoer"
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:41:24 #61
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221145010
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Waaruit maak je op dat de frequentie is toegenomen?
Dat hep op Feesboek gestaan! en op X!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:42:10 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221145015
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Waaruit maak je op dat de frequentie is toegenomen?
Alleen al, en dus niet uitsluitend, jouw bijdragen, elke dag weer, dag in, dag uit, om de ellende van de dag goed te praten :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221145027
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
De hypocrisie laten zien is niet happen. Hij gebruikt een verkracht 11 jarig meisje als tool om migranten te beschermen. Hij had een topic kunnen starten met het nieuws dat hij had gevonden en dit zo onder de aandacht brengen, maar hij gebruikt haar liever als 'gotcha'. Veel afschuwelijke wordt het niet.
Nee. Dan heb je mij verkeerd begrepen.

Jij begon je topic met "dit komt door links, buitenlanders doen dit"

Vervolgens ontkracht ik je simpele stelling met een bron waar een 11 jarig meisje verkracht en vermoord is door een Fransoos.

Vervolgens wordt de echo kamer van NWS boos en beginnen ze met schelden met termen als "troll" "kloon" etc
pi_221145036
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Alleen al, en dus niet uitsluitend, jouw bijdragen, elke dag weer, dag in, dag uit, om de ellende van de dag goed te praten :W.
Puike onderbouwing wel hoor. Dus jij stelt dat migranten vaker misdrijven plegen en onderbouwt dit op basis van mijn posts waarin ik migranten verdedig.

Ik mag hopen dat je niet zo matig onderbouwt op je werk want dan wordt je al snel niet serieus genomen op de werkvloer
pi_221145040
quote:
18s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Dat hep op Feesboek gestaan! en op X!
Zou je denken dat Heatwave daar vaak op zit?

Ik spreek geregeld FvD'ers. Hun hele wereldbeeld is gebaseerd op Twitter en Feestboek. Een algoritme die bepaalt wat iemand denkt is heel gevaarlijk
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:49:16 #66
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221145053
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Puike onderbouwing wel hoor. Dus jij stelt dat migranten vaker misdrijven plegen en onderbouwt dit op basis van mijn posts waarin ik migranten verdedig.

Ik mag hopen dat je niet zo matig onderbouwt op je werk want dan wordt je al snel niet serieus genomen op de werkvloer
Prima onderbouwing inmiddels, alleen jij ziet het niet :').

Zoals ik zei, dit soort dingen waren voorheen zeldzaam, leverden 30 topics op, nu hebben we de tijd niet eens, want het volgende gruwelijke incident, onthoofding ofzo, dient zich weer aan.

Dat jij nu weer lekker de taqiyya-adept uithangt doet daar niets aan af. Lekker wauwelen over feesboek en onderbuik en klachten in FB, meer heb je niet inmiddels.

Tot het volgende dode kind, en door.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221145058
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:12 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Dat jij nu probeert te vertellen dat het binnenhalen van migranten zelfs tot 3/4 generaties diep voor gigantische problemen zorgt als dit maakt het verhaal inderdaad beter.
Nee, dat is de agenda die jij pusht.

Een hele groep verantwoordelijk houden voor de misdrijven van een individu.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145067
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:13 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En net zoals veel Marokanen hier, nog steeds niet aangepast. En wederom vooral door dat achterhaalde geloof wat ze aanhangen. Leuk dat ze een Frans papiertje hebben, daar is ook alles mee gezegd. We zullen het hier van maandag op dinsdag nacht ook weer zien.
Frankrijk heeft net als Nederland vrijheid van Godsdienst.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145082
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat is de agenda die jij pusht.

Een hele groep verantwoordelijk houden voor de misdrijven van een individu.
:') :') :') :')
Echt. Het is geen enkele meer. Hou toch op man. Verkrachtingen, diefstal, onthoofding. Eerwraak. Mag geen een nieuws meer worden genoemd.
pi_221145090
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:14 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maakt het uit waar ze geboren zijn? Als een hond in een paardenstal wordt geboren is het nog geen paard..
Iemand die in Nederland wordt geboren uit Nederlandse ouders is geen migrant toch?

Hier gaat het mogelijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk uit Franse staatsburgers die ook in Frankrijk zijn geboren.

Hoeveel generaties moeten hier geboren zijn voordat je ze niet meer als migrant ziet?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145099
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:36 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Vraag is of ze zich ook zo voelen. Ik denk dat we daar het antwoord op weten en nee dat heeft niets met 'witte schuld' te maken.
Witte schuld?

Het wordt steeds gekker.

En wat heet gevoel hiermee te maken?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145101
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Prima onderbouwing inmiddels, alleen jij ziet het niet :').

Zoals ik zei, dit soort dingen waren voorheen zeldzaam, leverden 30 topics op, nu hebben we de tijd niet eens, want het volgende gruwelijke incident, onthoofding ofzo, dient zich weer aan.

Dat jij nu weer lekker de taqiyya-adept uithangt doet daar niets aan af. Lekker wauwelen over feesboek en onderbuik en klachten in FB, meer heb je niet inmiddels.

Tot het volgende dode kind, en door.
Zou het kunnen omdat asiel een hot item is?

Maar als jij de statistieken hierover hebt die peer reviewed zijn dan wil ik best ernaar kijken.
pi_221145103
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hoeveel generaties moeten hier geboren zijn voordat je ze niet meer als migrant ziet?
Wanneer ze goed geïntegreerd zijn zoals de meeste culturen die geen achterhaald geloof aanhangen, direct doen als ze hierheen komen.
pi_221145106
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Iemand die in Nederland wordt geboren uit Nederlandse ouders is geen migrant toch?

Hier gaat het mogelijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk uit Franse staatsburgers die ook in Frankrijk zijn geboren.

Hoeveel generaties moeten hier geboren zijn voordat je ze niet meer als migrant ziet?
Problemen veroorzaakt door migranten kinderen zijn migratieproblemen.
pi_221145116
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:52 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
:') :') :') :')
Echt. Het is geen enkele meer. Hou toch op man. Verkrachtingen, diefstal, onthoofding. Eerwraak. Mag geen een nieuws meer worden genoemd.
En wat is de reden hiervan?

https://www.ad.nl/buitenl(...)gle.com%2F&slug_rd=1

Een verwarde man?

Geef nou een keer antwoord om je stelling een keer te verdedigen, in plaats van elke keer roeptoeteren in elk topuic

[ Bericht 0% gewijzigd door Ambtenaar030 op 25-06-2026 14:02:32 ]
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:56:53 #76
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221145124
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Precies dit, sommigen gaan er expres aan voorbij dat deze problemen in massa's worden binnengehaald bovenop de problemen die wij al hebben. Dat wordt vervolgend expres verdraaid en verkeerd begrepen naar; jullie doen alsof zij de enige zijn. Wat niemand claimt, dat zijn spoken waar ze zelf tegen beginnen te vechten omdat het anders helemaal geen hout snijdt natuurlijk.

Dat we een boel verkrachters binnenhalen waar velen graag en terecht een stop zien betekent niet dat dit een argument was om soft te gaan op verkrachters die hier al zijn van welke afkomst dan ook.

Dweilen is alleen handiger met de kraan grotendeels dicht.
Ja dit zijn duidelijke manieren om je monddood te maken, precies wat @Wantie probeerde eigenlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221145130
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:52 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
:') :') :') :')
Echt. Het is geen enkele meer. Hou toch op man. Verkrachtingen, diefstal, onthoofding. Eerwraak. Mag geen een nieuws meer worden genoemd.
Dus als een Nederlander in Frankrijk een misdrijf pleegt, dan ben jij als Nederlander ook verantwoordelijk?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145151
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Iemand die in Nederland wordt geboren uit Nederlandse ouders is geen migrant toch?

Hier gaat het mogelijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk uit Franse staatsburgers die ook in Frankrijk zijn geboren.

Hoeveel generaties moeten hier geboren zijn voordat je ze niet meer als migrant ziet?
Als het aan hun ligt moeten we ook Mark Rutte (indische/japanse roots), Paternotte (franse roots), Yesilgoz (turks-koerdische roots), Baudet (frans-indische roots) en Wilders (indische roots deporteren).
pi_221145153
quote:
16s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja dit zijn duidelijke manieren om je monddood te maken, precies wat @:wantie probeerde eigenlijk.
Monddood maken nog wel.

Het wordt steeds gekker.

Monddood maken is er voor zorgen dat dit topic wordt verwijderd.
Dan is het monddood.
Ik doe dat niet, ik ga hierover in discussie.
Met als gevolg dat dit topic veel interactie heeft, en daardoor hoog op de site komt te staan.

Kijk, als je niet tegen tegengas kunt, dan moet je niet discussiëren op een forum.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145154
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus als een Nederlander in Frankrijk een misdrijf pleegt, dan ben jij als Nederlander ook verantwoordelijk?
Als Nederlanders dit structureel doen, oververtegenwoordig zijn in verkrachtingszaken, diefstal. Dan lijkt mij dat een zeer terecht label en zal het toerisme snel afnemen ja. Dus nogmaals, vertel mij waarom moeten we doorgaan met het impoteren van mensen uit de 3e wereld die oververtegenwoordig zijn in de criminaliteit? Waarom, waarom? Het levert niets op, en je haalt meer criminaliteit en middeleeuws denken binnen. Dus nogmaals, waarom?
pi_221145159
quote:
16s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja dit zijn duidelijke manieren om je monddood te maken, precies wat @:wantie probeerde eigenlijk.
Het eeuwige slachtofferschap "als jij het niet eens met mij bent, dan maak je mij monddood!!!111" een beetje wat de Israeliers doen als je kritisch op ze bent, dan ben je een antisemiet!
pi_221145164
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Als Nederlanders dit structureel doen, oververtegenwoordig zijn in verkrachtingszaken, diefstal. Dan lijkt mij dat een zeer terecht label en zal het toerisme snel afnemen ja.
Heb jij een peer reviewed bron waaruit dit blijkt?
pi_221145172
Ik concludeer dat @DobbyDobby dus helemaal geen antwoord geeft als hij een kritische vraag krijgt. Dan zoekt hij mensen die het met hem eens zijn om de discussie voort te zetten.

Ik vind dat slap!
pi_221145174
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wanneer ze goed geïntegreerd zijn zoals de meeste culturen die geen achterhaald geloof aanhangen, direct doen als ze hierheen komen.
Want in de Franse cultuur komt geen misdaad voor?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145183
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Want in de Franse cultuur komt geen misdaad voor?
Ahhhh daar is ie weer. Er is al tuig genoeg, veel te veel. Laten we dat eerst aanpakken.,En het laatste wat we moeten willen is nog meer rotzooi binnenhalen. Zeker uit 3e wereldlanden, met een achterhaald geloof + hekel aan het westen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:06:22 #86
3542 Gia
User under construction
pi_221145195
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:38 schreef RamboDirk het volgende:
Zoveelste hate crime die niet zo genoemd mag worden.
Kwam dit bericht op facebook tegen, met direct eronder een reactie: Met welk doel dit bericht geplaatst werd?
Ook hier van die achterlijke reacties. Het mag niet genoemd worden, schijnbaar, want dat is stigmatiserend.

Echt dat volk hoort hier niet. De islam is onverenigbaar met de vrije westerse normen en waarden.
pi_221145197
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Als Nederlanders dit structureel doen, oververtegenwoordig zijn in verkrachtingszaken, diefstal. Dan lijkt mij dat een zeer terecht label en zal het toerisme snel afnemen ja. Dus nogmaals, vertel mij waarom moeten we doorgaan met het impoteren van mensen uit de 3e wereld die oververtegenwoordig zijn in de criminaliteit? Waarom, waarom?
Gebeurt deze groepsmishandeling structureel in Frankrijk?

En als dat gedaan wordt door vierde generatie Algerijnen, ligt dan het probleem in Algerije, of Frankrijk?

Gebeuren dit soort gebeurtenissen structureel in Algerije?

Uitgaande dat dat de afkomst is van de daders. Want dat is niet bekend.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145208
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:04 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ahhhh daar is ie weer. Dus moeten we meer misdaad binnnenhalen?
Hoezo halen we meer misdaad binnen?

Los van dat dit in Frankrijk gebeurt en niet in Nederland.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145211
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Problemen veroorzaakt door migranten kinderen zijn migratieproblemen.
Jezus. Als we deze retoriek gebruiken is iedere moord in Amerika veroorzaakt door immigranten.
pi_221145213
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:38 schreef RamboDirk het volgende:
Zoveelste hate crime die niet zo genoemd mag worden.
Uit welke haat is de jongen vermoord?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 14:10:44 #91
485843 crew  Jippie
pi_221145223
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Janken ovet de vermeende 'politieke agenda' is belangrijker dan een racistische moord?

En welke 'politieke agenda' precies?
Volgens werd er in de reacties al verwezen naar links en naar migratieknuffelaars. Heb het over de zinloze moord op zo'n jongen in plaats van stemming maken en bevolkingsgroepen en hun moeder te beschuldigen.

On-topic: Dat de daders mogen knetteren in de hel.
pi_221145226
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:33 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dat is een reflex die ik vaak zie eigenlijk, zodra een migrant iets naars doet zie je op social media heel veel buitenlandse namen die beginnen over Hollandse pedo's die kinderen misbruiken hier en in Thailand. Het onderwerp moet dan snel verlegd worden.
Inderdaad. Helemaal omdat de onderliggende insinuatie is dat die mensen niet net zo goed zo zwaar mogelijk wil straffen en het liefste de wet nog aanpast om ze nog zwaarder te straffen.

Maar de aandacht verleggen is de enige tactiek de ze kunnen inzetten want op inhoud en op feiten leggen ze het altijd af.
pi_221145227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:09 schreef Michie_ het volgende:

[..]
Jezus. Als we deze retoriek gebruiken is iedere moord in Amerika veroorzaakt door immigranten.
Yup, en grotendeels door Europese migranten :{w
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:12:37 #94
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221145238
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Monddood maken nog wel.

Het wordt steeds gekker.

Monddood maken is er voor zorgen dat dit topic wordt verwijderd.
Dan is het monddood.
Ik doe dat niet, ik ga hierover in discussie.
Met als gevolg dat dit topic veel interactie heeft, en daardoor hoog op de site komt te staan.

Kijk, als je niet tegen tegengas kunt, dan moet je niet discussiëren op een forum.
Hoe was jouw post tegengas als jij mij precies beschuldigt van hetgeen ik expliciet schrijf niet te bedoelen? Dat is geen discussie, dat is geen tegengas, dat is met valse voorstellingen de discussie doodmaken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221145241
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:09 schreef Michie_ het volgende:

[..]
Jezus. Als we deze retoriek gebruiken is iedere moord in Amerika veroorzaakt door immigranten.
Ze komen anders omstebeurten excuses en geld ophalen voor acties gepleegd door mensen die al honderden jaren niet meer op deze aardkloot lopen. Dus die kant op schijnt er klaarblijkelijk wel een verhaal te zijn.
pi_221145242
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wanneer ze goed geïntegreerd zijn zoals de meeste culturen die geen achterhaald geloof aanhangen, direct doen als ze hierheen komen.
We zullen dus afstand moeten doen van de Biblebelt en andere streken waar geloof nog centraal staat.
pi_221145259
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:56 schreef TwenteFC het volgende:
Weer een slachtoffer van de linkse 'empathie'. :{ Wanneer is het genoeg?
Misschien is het genoeg zodra de mensen die de ogen wel open hebben eindelijk eens kunnen communiceren als een volwassen iemand
#WegKiJkeN
pi_221145265
Weer een slachtoffer erbij van de nodeloze import. Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo en natuurlijk zitten er ook criminelen in de normale bevolking. Maar 0 import zou in ieder geval al een hoop moorden en verkrachtingen hebben voorkomen. Dus grenzen dicht is per saldo nog altijd beter.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 14:17:33 #99
485843 crew  Jippie
pi_221145283
Veegslotje-ga eerst maar even afkoelen allemaal.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 18:34:08 #100
485843 crew  Jippie
pi_221147126
De bron uit de OP is nu niet meer toegankelijk. Hier een franse bron.

Vertaling item Parisien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')