abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221142058
In Narbonne, in het zuiden van Frankrijk, is een 17-jarige jongen genaamd Louis overleden na een extreem gewelddadige aanval op een bouwterrein.

Volgens de eerste berichtgeving zou Louis in de nacht van 19 op 20 juni zijn aangevallen door een groep van vijf personen. Hij werd bewusteloos aangetroffen met zware verwondingen aan zijn hoofd en gezicht, waarna hij in kritieke toestand naar het ziekenhuis werd gebracht en in een kunstmatige coma werd gehouden.

Wat de zaak extra schokkend maakt: de daders zouden de aanval zelf hebben gefilmd. Op die beelden zou te zien zijn hoe Louis, terwijl hij roerloos op de grond lag, opnieuw tegen het hoofd werd geschopt.

De politie heeft vijf verdachten aangehouden, onder wie zowel minderjarigen als volwassenen. Zij zaten aanvankelijk vast op verdenking van poging tot moord, maar na het overlijden van Louis kan die aanklacht worden verzwaard. Franse media spreken inmiddels niet meer over een gewone vechtpartij, maar over een mogelijke hinderlaag of wraakactie.

Louis zou in een instelling/pleegzorgsituatie hebben gewoond, wat de verontwaardiging in Frankrijk nog groter maakt. De precieze aanleiding en de rol van elke verdachte worden nog onderzocht.



Bronnen: UKNIP, La Dépêche en Police & Réalités.

Bron

Schokkende beelden:
SPOILER: Zijn ook niet onder een spoiler toegestaan
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Jippie op 25-06-2026 14:05:48 ]
pi_221142059
Weer een slachtoffer van de <Knip>'empathie'. :{ Wanneer is het genoeg?

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 25-06-2026 18:37:42 ]
pi_221142064
Aanvullend:

quote:
It was only after they shared the video with others did someone alert emergency services who went to the site but could not find the teenager.

It was the following day when construction site workers found Louis in a critical state
:{ :{ :{
pi_221142069
Hyena's.

Louis had ook gewoon was ook nog in leven als we gewoon de grenzen dicht hadden gehouden.
Bedank de zieligheidsindustrie, de migratieknuffelaars en de welkom in mijn landers hier maar weer voor die er veel te veel zijn in Europa.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221142142
Blanken vermoorden ook wel eens iemand. En niet alle migranten doen het. Er is dus geen probleem.
  donderdag 25 juni 2026 @ 05:10:16 #6
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_221142224
Die jongens werden niet begrepen, waarschijnlijk hebben ze een oorlogstrauma opgelopen in het land van herkomst
Ik ben inmiddels overleden
pi_221142367
En na een korte gevangenisstraf lopen deze terroristen zo een ander land binnen om hetzelfde te doen
pi_221142408
Er zit, zo te zien, in iedergeval ook 1 niet import dader bij, dus al het stereotype kan over de schutting
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:58:42 #9
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221142634
Wat een heerlijk volk is het toch ook
pi_221142743
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 03:07 schreef TheJanitor het volgende:
Blanken vermoorden ook wel eens iemand. En niet alle migranten doen het. Er is dus geen probleem.
Standaard opmerking bij zulke berichten idd....

Maar er wordt niet gesnapt dat de blanken hier al wonen en dat tuig haal je nog eens extra binnen...

En daar wordt niet meer op gereageerd natuurlijk...
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:38:57 #11
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221142801
Zoveelste hate crime die niet zo genoemd mag worden.
pi_221142822
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Janken ovet de vermeende 'politieke agenda' is belangrijker dan een racistische moord?

En welke 'politieke agenda' precies?
Blijkbaar.
Want die agenda wordt er meteen bij gepakt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221142828
Was er sprake van provocatie? We weten niet het hele verhaal.
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:43:04 #14
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221142829
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Blijkbaar.
Want die agenda wordt er meteen bij gepakt.
Ik zie hier alleen mensen die verbaasd zijn en dit afkeuren, op een enkeling na die begint over 'een agenda'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221142854
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef DrDentz het volgende:
Was er sprake van provocatie? We weten niet het hele verhaal.
Hij keek ze te lang aan?
pi_221143039
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef DrDentz het volgende:
Was er sprake van provocatie? We weten niet het hele verhaal.
Dat is waar. Misschien heeft de jongen wel een nare opmerking gemaakt. Dan is het logisch dat ze hem doodschopten.
pi_221143393
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 03:07 schreef TheJanitor het volgende:
Blanken vermoorden ook wel eens iemand. En niet alle migranten doen het. Er is dus geen probleem.
Mwahhh als een Jerome Barella een 11 jarig meisje verkracht en vermoord in Frankrijk zes dagen geleden dan slapen we er op FOK! nog een nachtje over om een topic ooit te openen

Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO
pi_221143436
;( Vermoord worden dankzij je eigen regering.

Gisteren ook weer een 10 jarige die iemand wou verkrachten. Ze worden ook steeds jonger. Allemaal normaal in dat soort 3e wereldlanden.
pi_221143469
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 06:59 schreef mschol het volgende:
Er zit, zo te zien, in iedergeval ook 1 niet import dader bij, dus al het stereotype kan over de schutting
Dat gaat niet lukken, dit moet een hele groep worden aangerekend.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:07:46 #20
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221143474
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:18 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Dat is waar. Misschien heeft de jongen wel een nare opmerking gemaakt. Dan is het logisch dat ze hem doodschopten.
Wie weet heeft hij de profeet wel beledigd. Dan moeten zijn voogden eigenlijk een schadevergoeding betalen.
Life is what you make it.
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:09:06 #21
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_221143484
Erg spijtig allemaal, maar lijkt me gewoon een conflict tussen crimineeltjes onder elkaar?
pi_221143485
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat gaat niet lukken, dit moet een hele groep worden aangerekend.
Dat zegt helemaal niemand. Maar kijk vooral weer lekker weg.
pi_221143535
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:07 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Wie weet heeft hij de profeet wel beledigd. Dan moeten zijn voogden eigenlijk een schadevergoeding betalen.
Natuurlijk ben je niet serieus, maar ik vraag me af waar jouw behoefte vandaan komt om zo'n tekst te bedenken.
pi_221144435
<Knip >wederom. Als je gewoon meer investeert in deze jongeren zouden ze zich ook niet gaan vervelen en blanken trappen. We kunnen beginnen door ze allemaal een golf gti cadeau te doen, duizend euro zakgeld in de week en een playstation 5 pro. Aldus links.


Vervelend gedrag kan je gewoon afkopen. Als wij de jizya gewoon ophoesten is er geen probleem.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 25-06-2026 18:40:46 ]
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:42:32 #25
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221144635
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Natuurlijk ben je niet serieus, maar ik vraag me af waar jouw behoefte vandaan komt om zo'n tekst te bedenken.
Dat komt voort uit een gezonde rationele aversie tegen Abrahamistische religies in het algemeen en de islam in het bijzonder. Achtergebleven opvattingen die mensen stimuleren zich niet te beschaven en te ontwikkelen. Het hoort thuis in de middeleeuwen (en eigenlijk daar ook al niet meer).
Life is what you make it.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:43:25 #26
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221144642
We moeten vaststellen dat autochtone jongens, meisjes, mannen en vrouwen inmiddels met enige regelmaat worden mishandeld, vermoord, verkracht en meer door mensen die we kunnen omschrijven als vreemdelingen. Nochtans lijkt dit voor sommigen te impliceren dat autochtonen niet ook zulke vreselijke dingen doen, dan wel dat er geen vreemdelingen zijn die niet debet zijn aan deze gruwelijkheden; beide is natuurlijk niet waar, maar dat maakt dit geen minder urgent probleem. Dat wij al moord en verkrachting hebben in Europa is al erg zat, en ik laat mij herhaaldelijk expliciet uit voor zeer zware straffen voor alle daders. Maar desondanks deze feiten moeten we dit probleem natuurlijk niet onnodig veel groter maken. We hoeven geen vreemdelingen binnen te halen dan wel te houden welke zich ver bovengemiddeld laten verleiden tot zulke vreselijke vergrijpen.

Voor mij lijkt het erop dat de groep mensen die dit niet meer kan accepteren groeit, de protesten groeien in aantal maar ook in aard, steeds vaker gaan ze gepaard met vernieling en geweld. De EU lijkt ook eindelijk in te zien dat er iets moet veranderen, maar ik vraag mij af of dit niet te laat komt. Voor mij staat vast dat we deze eerder benoemde mensen moeten beschermen. De politie kan dit klaarblijkelijk niet aan, getuige alle gevallen waar het gruwelijk uit de hand is gelopen. Wat ik mij af vraag is hoe dit het beste kan gebeuren, moeten we autochtonen meer middelen geven zichzelf te beschermen? Of moeten we meer aansturen op de kwaden uit te zenden zodat wij er hier geen last meer van hebben? Wat in ieder geval moet gebeuren is dat er niet nog meer naar hier komen. Zwaarder straffen lijkt mij hier verder weinig toe voegen, het zal misschien wat voldoening geven, maar voor iets als een onthoofding ga je al zeer lang de gevangenis in terwijl dit schijnbaar niet de beoogde afschrikkende werking heeft.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221144654
quote:
16s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
We moeten vaststellen dat autochtone jongens, meisjes, mannen en vrouwen inmiddels met enige regelmaat worden mishandeld, vermoord, verkracht en meer door mensen die we kunnen omschrijven als vreemdelingen. Nochtans lijkt dit voor sommigen te impliceren dat autochtonen niet ook zulke vreselijke dingen doen, dan wel dat er geen vreemdelingen zijn die niet debet zijn aan deze gruwelijkheden; beide is natuurlijk niet waar, maar dat maakt dit geen minder urgent probleem. Dat wij al moord en verkrachting hebben in Europa is al erg zat, en ik laat mij herhaaldelijk expliciet uit voor zeer zware straffen voor alle daders. Maar desondanks deze feiten moeten we dit probleem natuurlijk niet onnodig veel groter maken. We hoeven geen vreemdelingen binnen te halen dan wel te houden welke zich ver bovengemiddeld laten verleiden tot zulke vreselijke vergrijpen.

Voor mij lijkt het erop dat de groep mensen die dit niet meer kan accepteren groeit, de protesten groeien in aantal maar ook in aard, steeds vaker gaan ze gepaard met vernieling en geweld. De EU lijkt ook eindelijk in te zien dat er iets moet veranderen, maar ik vraag mij af of dit niet te laat komt. Voor mij staat vast dat we deze eerder benoemde mensen moeten beschermen. De politie kan dit klaarblijkelijk niet aan, getuige alle gevallen waar het gruwelijk uit de hand is gelopen. Wat ik mij af vraag is hoe dit het beste kan gebeuren, moeten we autochtonen meer middelen geven zichzelf te beschermen? Of moeten we meer aansturen op de kwaden uit te zenden zodat wij er hier geen last meer van hebben? Wat in ieder geval moet gebeuren is dat er niet nog meer naar hier komen. Zwaarder straffen lijkt mij hier verder weinig toe voegen, het zal misschien wat voldoening geven, maar voor iets als een onthoofding ga je al zeer lang de gevangenis in terwijl dit schijnbaar niet de beoogde afschrikkende werking heeft.
Het is een gemakkelijke manier om een hele groep aan te vallen, ipv de betreffende individuen verantwoordelijk te houden voor deze moord.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221144687
quote:
16s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
We moeten vaststellen dat autochtone jongens, meisjes, mannen en vrouwen inmiddels met enige regelmaat worden mishandeld, vermoord, verkracht en meer door mensen die we kunnen omschrijven als vreemdelingen. Nochtans lijkt dit voor sommigen te impliceren dat autochtonen niet ook zulke vreselijke dingen doen, dan wel dat er geen vreemdelingen zijn die niet debet zijn aan deze gruwelijkheden; beide is natuurlijk niet waar, maar dat maakt dit geen minder urgent probleem. Dat wij al moord en verkrachting hebben in Europa is al erg zat, en ik laat mij herhaaldelijk expliciet uit voor zeer zware straffen voor alle daders. Maar desondanks deze feiten moeten we dit probleem natuurlijk niet onnodig veel groter maken. We hoeven geen vreemdelingen binnen te halen dan wel te houden welke zich ver bovengemiddeld laten verleiden tot zulke vreselijke vergrijpen.

Voor mij lijkt het erop dat de groep mensen die dit niet meer kan accepteren groeit, de protesten groeien in aantal maar ook in aard, steeds vaker gaan ze gepaard met vernieling en geweld. De EU lijkt ook eindelijk in te zien dat er iets moet veranderen, maar ik vraag mij af of dit niet te laat komt. Voor mij staat vast dat we deze eerder benoemde mensen moeten beschermen. De politie kan dit klaarblijkelijk niet aan, getuige alle gevallen waar het gruwelijk uit de hand is gelopen. Wat ik mij af vraag is hoe dit het beste kan gebeuren, moeten we autochtonen meer middelen geven zichzelf te beschermen? Of moeten we meer aansturen op de kwaden uit te zenden zodat wij er hier geen last meer van hebben? Wat in ieder geval moet gebeuren is dat er niet nog meer naar hier komen. Zwaarder straffen lijkt mij hier verder weinig toe voegen, het zal misschien wat voldoening geven, maar voor iets als een onthoofding ga je al zeer lang de gevangenis in terwijl dit schijnbaar niet de beoogde afschrikkende werking heeft.
Precies dit, sommigen gaan er expres aan voorbij dat deze problemen in massa's worden binnengehaald bovenop de problemen die wij al hebben. Dat wordt vervolgend expres verdraaid en verkeerd begrepen naar; jullie doen alsof zij de enige zijn. Wat niemand claimt, dat zijn spoken waar ze zelf tegen beginnen te vechten omdat het anders helemaal geen hout snijdt natuurlijk.

Dat we een boel verkrachters binnenhalen waar velen graag en terecht een stop zien betekent niet dat dit een argument was om soft te gaan op verkrachters die hier al zijn van welke afkomst dan ook.

Dweilen is alleen handiger met de kraan grotendeels dicht.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:59:10 #29
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221144755
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is een gemakkelijke manier om een hele groep aan te vallen, ipv de betreffende individuen verantwoordelijk te houden voor deze moord.
Duidelijk niet mijn post gelezen daar ik dit expliciet benoem.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221144767
pi_221144778
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:51 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Omdat het voorspelbaar is dat een groep op voorhand al aan de statistieken voorbij gaat en dus zware reformatie in hoe we omgaan met deze stroom in de weg staat omdat het botst met hun eigen politieke agenda.

Het land zou veiliger zijn wanneer je grote groepen mensen die oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitsstatistieken niet binnenlaat.
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.

Als dat zo is, dan zijn dit geen migranten, maar Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk, met ditto ouders.

Maar ja, ze hebben een kleurtje en een ongewenste godsdienst, dus wordt deze vreselijke moord gebruikt als pleidooi om migranten aan te pakken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221144804
quote:
Ze negeren daarbij alle gebeurtenissen die daar niet in passen.

Bijvoorbeeld op de dag van de moord op Charlie Kirk is er een schietpartij geweest op een school in de VS door een rechtsextremist.

Hoor je niemand over.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221144828
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.

Als dat zo is, dan zijn dit geen migranten, maar Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk, met ditto ouders.

Maar ja, ze hebben een kleurtje en een ongewenste godsdienst, dus wordt deze vreselijke moord gebruikt als pleidooi om migranten aan te pakken.
Dat jij nu probeert te vertellen dat het binnenhalen van migranten zelfs tot 3/4 generaties diep voor gigantische problemen zorgt als dit maakt het verhaal inderdaad beter.
pi_221144831
Ja, hier in Brabant zijn ook een heleboel zwembaden dicht door overlast en te weinig personeel, maar ik bemoei niet.

Te heet ook. Mensen komen er nu vanzelf wel achter als ze bij 35 graden niet kunnen zwemmen.

https://www.stadindex.nl/(...)-sluit-vanwege-hitte

[ Bericht 32% gewijzigd door tesssssssss op 25-06-2026 13:20:27 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221144844
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.

En net zoals veel Marokanen hier, nog steeds niet aangepast. En wederom vooral door dat achterhaalde geloof wat ze aanhangen. Leuk dat ze een Frans papiertje hebben, daar is ook alles mee gezegd. We zullen het hier van maandag op dinsdag nacht ook weer zien.
pi_221144849
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:12 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Dat jij nu probeert te vertellen dat het binnenhalen van migranten zelfs tot 3/4 generaties diep voor gigantische problemen zorgt als dit maakt het verhaal inderdaad beter.
Precies. Hij zegt juist wat het grote probleem is. Zelfs na tientallen jaren zijn er nog grote problenen mee.
pi_221144851
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Had hun vader tegen de muur gespoten ook niet.

Zo kun je alles weg redeneren.

Verder begreep ik dat het om 1 Fransoos en 4 migranten ging.

Edit: waarschijnlijk zelfs om in Frankrijk geboren Algerijnen.

Maakt het uit waar ze geboren zijn? Als een hond in een paardenstal wordt geboren is het nog geen paard..
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:15:54 #38
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221144856
#goedpraatTopic

Niet alle migranten doen dit :{w

En wat denken jullie dan bijvoorbeeld van Tristan van der V etcetera.

pi_221144882
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dan was het topic er niet, maar waren deze 5 immigranten er niet, dan was deze moord er ook niet.
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO
pi_221144896
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:42 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Dat komt voort uit een gezonde rationele aversie tegen Abrahamistische religies in het algemeen en de islam in het bijzonder. Achtergebleven opvattingen die mensen stimuleren zich niet te beschaven en te ontwikkelen. Het hoort thuis in de middeleeuwen (en eigenlijk daar ook al niet meer).
Ah oké ik begrijp waar je aversie vandaan komt. Volgens mij levert het je niks op om rare dingen te verzinnen. Ga jij door die verzinsels positiever of nog negatiever over Abrahamistische religies denken?
pi_221144902
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO
Ja als je al gekken genoeg hebt in je eigen land, hoef je er niet meer te gaan halen in andere landen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221144913
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO


Ik probeer effe te bedenken wat je hiermee wil aantonen.
Fransen zijn sowieso vieze moordenaars dus het maakt niet uit?
pi_221144922
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:23 schreef DrDentz het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik probeer effe te bedenken wat je hiermee wil aantonen.
Fransen zijn sowieso vieze moordenaars dus het maakt niet uit?
Er zijn ook slechte Fransen dus hebben we er nog meer nodig, snap dat dan.
pi_221144930
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:22 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja als je al gekken genoeg hebt in je eigen land, hoef je er niet meer te gaan halen in andere landen.
En zo zien we rechts Nederland weer.

Wanneer een 41 jarige Fransoos een 11 jarig Frans meisje verkracht en vermoord dan is het: "ach wat een gek"

Als de verdachte een migrant betreft:
"Grenzen sluiten, koeltoer! Vijfde generatie deporteren!!!111

Het gaat jullie helemaal niet om de Anne Faber's of Lisa's van deze wereld. Jullie willen graag met een stok slaan.
pi_221144949
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO
Nu zijn er idd 2 dood.
Heel goed hoor...
Over de rug van dat meisje je gram halen en massamigratie goed praten...
:')
Maar het had 1 minder kunnen zijn als justitie beter hun best had gedaan..

Die andere had nog geleefd als de regering beter hun best had gedaan...
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:35:20 #46
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221144980
Hier gaan we weer, waar "we" voorheen hooguit 1 keer per maand zo'n "incident" hadden waar we 30 topics over volschreven vol verontwaardiging is het inmiddels vrijwel letterlijk ELKE DAG raak.

Dus de nieuwe tactiek is inmiddels overduidelijk op FOK!, de usual suspects weten dat ze het op inhoud niet meer kunnen winnen dus gaan ze janken om censuur en schuimbekkend krijsen in FB dat FOK! zo hard is geworden, zo rechts!!!

Nee kuttekop, de toon is nauwelijks veranderd, de frequentie van deze walgelijke daden is toegenomen!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221144983
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:27 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
[..]
Expres van de domme houden en doen alsof je het niet begrijpt en selectief lezen.. zo kennen we links weer.
Onder rechtse regeringen zijn sinds 2017 talloze zedenzaken op de plank blijven liggen. Wanneer een vrouw naar de politie stapt om aangifte te doen van verkrachting wordt ze vaak niet serieus genomen. Maar blijf vooral links de schuld geven van misdrijven.
pi_221144984
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.

Als dat zo is, dan zijn dit geen migranten, maar Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk, met ditto ouders.

Maar ja, ze hebben een kleurtje en een ongewenste godsdienst, dus wordt deze vreselijke moord gebruikt als pleidooi om migranten aan te pakken.
Vraag is of ze zich ook zo voelen. Ik denk dat we daar het antwoord op weten en nee dat heeft niets met 'witte schuld' te maken.
pi_221144986
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
De hypocrisie laten zien is niet happen. Hij gebruikt een verkracht 11 jarig meisje als tool om migranten te beschermen. Hij had een topic kunnen starten met het nieuws dat hij had gevonden en dit zo onder de aandacht brengen, maar hij gebruikt haar liever als 'gotcha'. Veel afschuwelijke wordt het niet.
Het maakt hem niks uit, hij reageert altijd ontwijkend, of off topic. Maakt niet uit dat je gelijk hebt, boeit hem niet. Zo zie je er veel. Ze proberen snel over te gaan op een ander onderwerp en gooien een willekeurige jij bak op. Alles om de waarheid niet onder ogen te zien. Zie je in de politiek toch ook heel vaak. Zowel bij links als rechts trouwens.
pi_221144995
quote:
4s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Hier gaan we weer, waar "we" voorheen hooguit 1 keer per maand zo'n "incident" hadden waar we 30 topics over volschreven vol verontwaardiging is het inmiddels vrijwel letterlijk ELKE DAG raak.

Dus de nieuwe tactiek is inmiddels overduidelijk op FOK!, de usual suspects weten dat ze het op inhoud niet meer kunnen winnen dus gaan ze janken om censuur en schuimbekkend krijsen in FB dat FOK! zo hard is geworden, zo rechts!!!

Nee kuttekop, de toon is nauwelijks veranderd, de frequentie van deze walgelijke daden is toegenomen!
Waaruit maak je op dat de frequentie is toegenomen?
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:41:24 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221145010
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Waaruit maak je op dat de frequentie is toegenomen?
Dat hep op Feesboek gestaan! en op X!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:42:10 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221145015
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Waaruit maak je op dat de frequentie is toegenomen?
Alleen al, en dus niet uitsluitend, jouw bijdragen, elke dag weer, dag in, dag uit, om de ellende van de dag goed te praten :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221145036
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Alleen al, en dus niet uitsluitend, jouw bijdragen, elke dag weer, dag in, dag uit, om de ellende van de dag goed te praten :W.
Puike onderbouwing wel hoor. Dus jij stelt dat migranten vaker misdrijven plegen en onderbouwt dit op basis van mijn posts waarin ik migranten verdedig.

Ik mag hopen dat je niet zo matig onderbouwt op je werk want dan wordt je al snel niet serieus genomen op de werkvloer
pi_221145040
quote:
18s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Dat hep op Feesboek gestaan! en op X!
Zou je denken dat Heatwave daar vaak op zit?

Ik spreek geregeld FvD'ers. Hun hele wereldbeeld is gebaseerd op Twitter en Feestboek. Een algoritme die bepaalt wat iemand denkt is heel gevaarlijk
pi_221145067
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:13 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En net zoals veel Marokanen hier, nog steeds niet aangepast. En wederom vooral door dat achterhaalde geloof wat ze aanhangen. Leuk dat ze een Frans papiertje hebben, daar is ook alles mee gezegd. We zullen het hier van maandag op dinsdag nacht ook weer zien.
Frankrijk heeft net als Nederland vrijheid van Godsdienst.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145082
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat is de agenda die jij pusht.

Een hele groep verantwoordelijk houden voor de misdrijven van een individu.
:') :') :') :')
Echt. Het is geen enkele meer. Hou toch op man. Verkrachtingen, diefstal, onthoofding. Eerwraak. Mag geen een nieuws meer worden genoemd.
pi_221145090
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:14 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maakt het uit waar ze geboren zijn? Als een hond in een paardenstal wordt geboren is het nog geen paard..
Iemand die in Nederland wordt geboren uit Nederlandse ouders is geen migrant toch?

Hier gaat het mogelijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk uit Franse staatsburgers die ook in Frankrijk zijn geboren.

Hoeveel generaties moeten hier geboren zijn voordat je ze niet meer als migrant ziet?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145099
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:36 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Vraag is of ze zich ook zo voelen. Ik denk dat we daar het antwoord op weten en nee dat heeft niets met 'witte schuld' te maken.
Witte schuld?

Het wordt steeds gekker.

En wat heet gevoel hiermee te maken?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145101
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Prima onderbouwing inmiddels, alleen jij ziet het niet :').

Zoals ik zei, dit soort dingen waren voorheen zeldzaam, leverden 30 topics op, nu hebben we de tijd niet eens, want het volgende gruwelijke incident, onthoofding ofzo, dient zich weer aan.

Dat jij nu weer lekker de taqiyya-adept uithangt doet daar niets aan af. Lekker wauwelen over feesboek en onderbuik en klachten in FB, meer heb je niet inmiddels.

Tot het volgende dode kind, en door.
Zou het kunnen omdat asiel een hot item is?

Maar als jij de statistieken hierover hebt die peer reviewed zijn dan wil ik best ernaar kijken.
pi_221145103
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hoeveel generaties moeten hier geboren zijn voordat je ze niet meer als migrant ziet?
Wanneer ze goed geïntegreerd zijn zoals de meeste culturen die geen achterhaald geloof aanhangen, direct doen als ze hierheen komen.
pi_221145106
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Iemand die in Nederland wordt geboren uit Nederlandse ouders is geen migrant toch?

Hier gaat het mogelijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk uit Franse staatsburgers die ook in Frankrijk zijn geboren.

Hoeveel generaties moeten hier geboren zijn voordat je ze niet meer als migrant ziet?
Problemen veroorzaakt door migranten kinderen zijn migratieproblemen.
pi_221145116
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:52 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
:') :') :') :')
Echt. Het is geen enkele meer. Hou toch op man. Verkrachtingen, diefstal, onthoofding. Eerwraak. Mag geen een nieuws meer worden genoemd.
En wat is de reden hiervan?

https://www.ad.nl/buitenl(...)gle.com%2F&slug_rd=1

Een verwarde man?

Geef nou een keer antwoord om je stelling een keer te verdedigen, in plaats van elke keer roeptoeteren in elk topuic

[ Bericht 0% gewijzigd door Ambtenaar030 op 25-06-2026 14:02:32 ]
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:56:53 #63
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221145124
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Precies dit, sommigen gaan er expres aan voorbij dat deze problemen in massa's worden binnengehaald bovenop de problemen die wij al hebben. Dat wordt vervolgend expres verdraaid en verkeerd begrepen naar; jullie doen alsof zij de enige zijn. Wat niemand claimt, dat zijn spoken waar ze zelf tegen beginnen te vechten omdat het anders helemaal geen hout snijdt natuurlijk.

Dat we een boel verkrachters binnenhalen waar velen graag en terecht een stop zien betekent niet dat dit een argument was om soft te gaan op verkrachters die hier al zijn van welke afkomst dan ook.

Dweilen is alleen handiger met de kraan grotendeels dicht.
Ja dit zijn duidelijke manieren om je monddood te maken, precies wat @Wantie probeerde eigenlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221145130
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:52 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
:') :') :') :')
Echt. Het is geen enkele meer. Hou toch op man. Verkrachtingen, diefstal, onthoofding. Eerwraak. Mag geen een nieuws meer worden genoemd.
Dus als een Nederlander in Frankrijk een misdrijf pleegt, dan ben jij als Nederlander ook verantwoordelijk?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145151
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Iemand die in Nederland wordt geboren uit Nederlandse ouders is geen migrant toch?

Hier gaat het mogelijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk uit Franse staatsburgers die ook in Frankrijk zijn geboren.

Hoeveel generaties moeten hier geboren zijn voordat je ze niet meer als migrant ziet?
Als het aan hun ligt moeten we ook Mark Rutte (indische/japanse roots), Paternotte (franse roots), Yesilgoz (turks-koerdische roots), Baudet (frans-indische roots) en Wilders (indische roots deporteren).
pi_221145154
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus als een Nederlander in Frankrijk een misdrijf pleegt, dan ben jij als Nederlander ook verantwoordelijk?
Als Nederlanders dit structureel doen, oververtegenwoordig zijn in verkrachtingszaken, diefstal. Dan lijkt mij dat een zeer terecht label en zal het toerisme snel afnemen ja. Dus nogmaals, vertel mij waarom moeten we doorgaan met het impoteren van mensen uit de 3e wereld die oververtegenwoordig zijn in de criminaliteit? Waarom, waarom? Het levert niets op, en je haalt meer criminaliteit en middeleeuws denken binnen. Dus nogmaals, waarom?
pi_221145164
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Als Nederlanders dit structureel doen, oververtegenwoordig zijn in verkrachtingszaken, diefstal. Dan lijkt mij dat een zeer terecht label en zal het toerisme snel afnemen ja.
Heb jij een peer reviewed bron waaruit dit blijkt?
pi_221145172
Ik concludeer dat @DobbyDobby dus helemaal geen antwoord geeft als hij een kritische vraag krijgt. Dan zoekt hij mensen die het met hem eens zijn om de discussie voort te zetten.

Ik vind dat slap!
pi_221145174
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wanneer ze goed geïntegreerd zijn zoals de meeste culturen die geen achterhaald geloof aanhangen, direct doen als ze hierheen komen.
Want in de Franse cultuur komt geen misdaad voor?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145183
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Want in de Franse cultuur komt geen misdaad voor?
Ahhhh daar is ie weer. Er is al tuig genoeg, veel te veel. Laten we dat eerst aanpakken.,En het laatste wat we moeten willen is nog meer rotzooi binnenhalen. Zeker uit 3e wereldlanden, met een achterhaald geloof + hekel aan het westen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:06:22 #71
3542 Gia
User under construction
pi_221145195
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:38 schreef RamboDirk het volgende:
Zoveelste hate crime die niet zo genoemd mag worden.
Kwam dit bericht op facebook tegen, met direct eronder een reactie: Met welk doel dit bericht geplaatst werd?
Ook hier van die achterlijke reacties. Het mag niet genoemd worden, schijnbaar, want dat is stigmatiserend.

Echt dat volk hoort hier niet. <Knip>

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 25-06-2026 18:47:45 ]
pi_221145197
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Als Nederlanders dit structureel doen, oververtegenwoordig zijn in verkrachtingszaken, diefstal. Dan lijkt mij dat een zeer terecht label en zal het toerisme snel afnemen ja. Dus nogmaals, vertel mij waarom moeten we doorgaan met het impoteren van mensen uit de 3e wereld die oververtegenwoordig zijn in de criminaliteit? Waarom, waarom?
Gebeurt deze groepsmishandeling structureel in Frankrijk?

En als dat gedaan wordt door vierde generatie Algerijnen, ligt dan het probleem in Algerije, of Frankrijk?

Gebeuren dit soort gebeurtenissen structureel in Algerije?

Uitgaande dat dat de afkomst is van de daders. Want dat is niet bekend.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145208
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:04 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ahhhh daar is ie weer. Dus moeten we meer misdaad binnnenhalen?
Hoezo halen we meer misdaad binnen?

Los van dat dit in Frankrijk gebeurt en niet in Nederland.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145211
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Problemen veroorzaakt door migranten kinderen zijn migratieproblemen.
Jezus. Als we deze retoriek gebruiken is iedere moord in Amerika veroorzaakt door immigranten.
pi_221145213
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:38 schreef RamboDirk het volgende:
Zoveelste hate crime die niet zo genoemd mag worden.
Uit welke haat is de jongen vermoord?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 14:10:44 #76
485843 crew  Jippie
pi_221145223
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Janken ovet de vermeende 'politieke agenda' is belangrijker dan een racistische moord?

En welke 'politieke agenda' precies?
Volgens werd er in de reacties al verwezen naar links en naar migratieknuffelaars. Heb het over de zinloze moord op zo'n jongen in plaats van stemming maken en bevolkingsgroepen en hun moeder te beschuldigen.

On-topic: Dat de daders mogen knetteren in de hel.
pi_221145226
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:33 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dat is een reflex die ik vaak zie eigenlijk, zodra een migrant iets naars doet zie je op social media heel veel buitenlandse namen die beginnen over Hollandse pedo's die kinderen misbruiken hier en in Thailand. Het onderwerp moet dan snel verlegd worden.
Inderdaad. Helemaal omdat de onderliggende insinuatie is dat die mensen niet net zo goed zo zwaar mogelijk wil straffen en het liefste de wet nog aanpast om ze nog zwaarder te straffen.

Maar de aandacht verleggen is de enige tactiek de ze kunnen inzetten want op inhoud en op feiten leggen ze het altijd af.
pi_221145227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:09 schreef Michie_ het volgende:

[..]
Jezus. Als we deze retoriek gebruiken is iedere moord in Amerika veroorzaakt door immigranten.
Yup, en grotendeels door Europese migranten :{w
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:12:37 #79
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221145238
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Monddood maken nog wel.

Het wordt steeds gekker.

Monddood maken is er voor zorgen dat dit topic wordt verwijderd.
Dan is het monddood.
Ik doe dat niet, ik ga hierover in discussie.
Met als gevolg dat dit topic veel interactie heeft, en daardoor hoog op de site komt te staan.

Kijk, als je niet tegen tegengas kunt, dan moet je niet discussiëren op een forum.
Hoe was jouw post tegengas als jij mij precies beschuldigt van hetgeen ik expliciet schrijf niet te bedoelen? Dat is geen discussie, dat is geen tegengas, dat is met valse voorstellingen de discussie doodmaken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221145241
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:09 schreef Michie_ het volgende:

[..]
Jezus. Als we deze retoriek gebruiken is iedere moord in Amerika veroorzaakt door immigranten.
Ze komen anders omstebeurten excuses en geld ophalen voor acties gepleegd door mensen die al honderden jaren niet meer op deze aardkloot lopen. Dus die kant op schijnt er klaarblijkelijk wel een verhaal te zijn.
pi_221145242
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wanneer ze goed geïntegreerd zijn zoals de meeste culturen die geen achterhaald geloof aanhangen, direct doen als ze hierheen komen.
We zullen dus afstand moeten doen van de Biblebelt en andere streken waar geloof nog centraal staat.
pi_221145259
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:56 schreef TwenteFC het volgende:
Weer een slachtoffer van de <Knip> 'empathie'. :{ Wanneer is het genoeg?
Misschien is het genoeg zodra de mensen die de ogen wel open hebben eindelijk eens kunnen communiceren als een volwassen iemand
#WegKiJkeN

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 25-06-2026 18:48:58 ]
pi_221145265
Weer een slachtoffer erbij van de nodeloze import. Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo en natuurlijk zitten er ook criminelen in de normale bevolking. Maar 0 import zou in ieder geval al een hoop moorden en verkrachtingen hebben voorkomen. Dus grenzen dicht is per saldo nog altijd beter.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 14:17:33 #84
485843 crew  Jippie
pi_221145283
Veegslotje-ga eerst maar even afkoelen allemaal.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 18:34:08 #85
485843 crew  Jippie
pi_221147126
De bron uit de OP is nu niet meer toegankelijk. Hier een franse bron.

Vertaling item Parisien

Vijf verdachten opgepakt na doodslag op 17-jarige Louis in Narbonne
Een 17-jarige jongen is in de Franse stad Narbonne doodgeslagen nadat hij in een val werd gelokt. Louis werd op vrijdag 19 juni 2026 het slachtoffer van een aanval van extreme gewelddadigheid en werd de volgende ochtend bewusteloos aangetroffen op een bouwplaats in de stad. Hij overleed op dinsdag 23 juni aan zijn verwondingen. Vijf verdachten zijn inmiddels aangehouden en in voorlopige hechtenis geplaatst.

Val op bouwplaats gepland en gefilmd
De aanval was zorgvuldig voorbereid: Louis werd naar een afgelegen bouwplaats gelokt, waarna hij werd mishandeld door een groep die hij al langer kende. Bij aankomst van de hulpdiensten vertoonde hij onder meer meerdere blauwe plekken in het gezicht en bloedingen bij mond en neus. Hij werd overgebracht naar het ziekenhuis in Narbonne en later met spoed overgeplaatst naar dat van Perpignan, maar kon niet worden gered.

De daders filmden de mishandeling zelf en verspreidden de beelden op sociale media, waarmee ze onbedoeld de politie voorzagen van bewijsmateriaal. Aan de hand van die videobeelden konden vijf verdachten snel worden geïdentificeerd en aangehouden.

Vijf verdachten aangeklaagd voor moord met voorbedachten rade
Vijf jongeren, van wie drie minderjarig, zijn in staat van beschuldiging gesteld voor de doodslag op Louis, zo maakte de officier van justitie woensdag 24 juni bekend. Ze zijn in voorlopige hechtenis geplaatst.

Officier van justitie Jean-Philippe Rey stelde op een persconferentie dat de feiten van uiterste ernst waren en vooraf werden gepland: de verdachten zouden Louis bewust naar de bouwplaats hebben gelokt om hem daar te mishandelen. Als mogelijk motief geldt wraak — Louis zou kort daarvoor aangifte hebben gedaan tegen dezelfde groep voor een vergelijkbaar incident.

Slachtoffer zat in de jeugdzorg
Louis woonde tot kort voor zijn dood bij zijn stiefmoeder en was een jaar geleden onder toezicht gesteld van de jeugdbescherming. Zijn dood heeft in heel Frankrijk veel reacties losgemaakt, ook op sociale media, waar talloze mensen hem hebben herdacht.

De familie van Louis heeft toestemming gegeven voor verspreiding van de beelden van de mishandeling, om de werkelijke toedracht te laten zien en te weerleggen dat het om een gewone vechtpartij zou gaan.

Dit zouden 3 van de 5 daders zijn

twitter


X staat vol met beelden van de mishandelingen, maar policy staat het niet toe om ze hier te posten.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 18:50:44 #86
485843 crew  Jippie
pi_221147242
Off-policy geveegd.

Stop eens met dat gejijbak, bij voorbaat dank ^O^
pi_221147370
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:04 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ahhhh daar is ie weer. Er is al tuig genoeg, veel te veel. Laten we dat eerst aanpakken.,En het laatste wat we moeten willen is nog meer rotzooi binnenhalen. Zeker uit 3e wereldlanden, met een achterhaald geloof + hekel aan het westen.
Wij zijn Frankrijk niet hè.
Dus laten de Fransen zelf hun criminaliteit maar oplossen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221147396
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef DrDentz het volgende:
Was er sprake van provocatie? We weten niet het hele verhaal.
Wat de reden ook was, is er een gegronde reden om op iemands hoofd te blijven trappen als hij al out is?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221147421
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wat de reden ook was, is er een gegronde reden om op iemands hoofd te blijven trappen als hij al out is?
In feite is van A tot Z geen gegronde reden te vinden.
Dit gaat werkelijk buiten alle perken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221147467
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Waaruit maak je op dat de frequentie is toegenomen?
|:( |:( |:(
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221147486
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wij zijn Frankrijk niet hè.
Dus laten de Fransen zelf hun criminaliteit maar oplossen.
Het is niet alleen iets Frans. Het is een probleem wat in heel West-Europa speelt. Maar eens dat wij ons alleen op onszelf moeten richten.
pi_221147504
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus als een Nederlander in Frankrijk een misdrijf pleegt, dan ben jij als Nederlander ook verantwoordelijk?
Als Nederlanders aan de lopende band misdaden plegen in Frankrijk zou ik me daar zeker voor schamen ja.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221147534
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:17 schreef Jippie het volgende:
Veegslotje-ga eerst maar even afkoelen allemaal.
Beetje moeilijk met deze temperaturen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221147546
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:10 schreef Jippie het volgende:

[..]
Volgens werd er in de reacties al verwezen naar links en naar migratieknuffelaars. Heb het over de zinloze moord op zo'n jongen in plaats van stemming maken en bevolkingsgroepen en hun moeder te beschuldigen.

On-topic: Dat de daders mogen knetteren in de hel.
Mwah, mwah. Wat velen met name opmerken is de sterke oververtegenwoordiging van bepaalde groepen in (gewelddadige) criminaliteit. Ik heb dit met betrekking tot Nederland al vaker onderbouwd, zoals in deze post of deze post.

En dat er vanuit linkse contreien een sterke neigingen is tot het altijd willen beschermen van dit migranten en het tevens erg barmhartig denken over migratie is natuurlijk een feit.

Het zijn mensen uit deze kringen die graag meer migratie zien en met bordjes als 'no human is illegal' of 'migrants welcome' staan te paraderen. Als je dan weet dat mensen met een migratieachtergrond een énorme oververtegenwoordiging kennen in de criminaliteit, te vaak slecht integreren en hier vooral voor economische redenen komen, dan vraag je je af waarom velen aan de progressieve en linkerkant van het politieke spectrum zo staan te trappelen voor meer van deze mensen.

Het is ook een sentiment dat we nergens anders ter wereld zien, het is een uniek Westers fenomeen. Want nergens anders ter wereld zien we grote groepen autochtonen/inheemsen die graag meer vreemdelingen willen, ondanks dat deze vreemdelingen aantoonbaar slecht integreerden en zich disproportioneel misdragen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 19:38:25 #95
485843 crew  Jippie
pi_221147634
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mwah, mwah. Wat velen met name opmerken is de sterke oververtegenwoordiging van bepaalde groepen in (gewelddadige) criminaliteit. Ik heb dit met betrekking tot Nederland al vaker onderbouwd, zoals in deze post of deze post.

En dat er vanuit linkse contreien een sterke neigingen is tot het altijd willen beschermen van dit migranten en het tevens erg barmhartig denken over migratie is natuurlijk een feit.

Het zijn mensen uit deze kringen die graag meer migratie zien en met bordjes als 'no human is illegal' of 'migrants welcome' staan te paraderen. Als je dan weet dat mensen met een migratieachtergrond een énorme oververtegenwoordiging kennen in de criminaliteit, te vaak slecht integreren en hier vooral voor economische redenen komen, dan vraag je je af waarom velen aan de progressieve en linkerkant van het politieke spectrum zo staan te trappelen voor meer van deze mensen.

Het is ook een sentiment dat we nergens anders ter wereld zien, het is een uniek Westers fenomeen. Want nergens anders ter wereld zien we grote groepen autochtonen/inheemsen die graag meer vreemdelingen willen, ondanks dat deze vreemdelingen aantoonbaar slecht integreerden en zich disproportioneel misdragen.
Weet je Howard ik heb niets met de schuld toeschuiven naar links of rechts om vervolgens users elkaar in de haren te zien vliegen. De daders zijn de enige schuldigen.
In dit geval lijken het daders met een migranten achtergrond te zijn, dat kan gewoon benoemd worden. Maar om nou te doen of er in elke shoarmatent op de hoek alleen maar zware criminelen werken gaat mij te ver.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 19:41:18 #96
485843 crew  Jippie
pi_221147659
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:29 schreef Hathor het volgende:

[..]
Beetje moeilijk met deze temperaturen.
Klopt, ajb
pi_221147664
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:38 schreef Jippie het volgende:

[..]
Weet je Howard ik heb niets met de schuld toeschuiven naar links of rechts om vervolgens users elkaar in de haren te zien vliegen. De daders zijn de enige schuldigen.
In dit geval lijken het daders met een migranten achtergrond te zijn, dat kan gewoon benoemd worden. Maar om nou te doen of er in elke shoarmatent op de hoek alleen maar zware criminelen werken gaat mij te ver.
Dat zegt ook niemand volgens mij. Een oververtegenwoordiging wil niet zeggen dat iedereen zich misdraagt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 19:42:26 #98
485843 crew  Jippie
pi_221147673
Trolliebolliekloon gespeculeer gaat ook weg :W
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 19:43:10 #99
485843 crew  Jippie
pi_221147679
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zegt ook niemand volgens mij. Een oververtegenwoordiging wil niet zeggen dat iedereen zich misdraagt.
Gelukkig zegt ook niet iedereen dat, maar ik kom het absoluut tegen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:44:25 #100
117098 Hathor
Effe niet
pi_221147687
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zegt ook niemand volgens mij. Een oververtegenwoordiging wil niet zeggen dat iedereen zich misdraagt.
Inderdaad, maar het betekent wel dat er wel heel veel rotte appels in bepaalde bevolkingsgroepen zitten. Algerijnen hebben al geen al te beste reputatie in Frankrijk, en dit soort gevallen maakt het er niet beter op. Hetzelfde kan gezegd worden over Marokkanen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:04:54 #101
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221147861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:44 schreef Hathor het volgende:

[..]
Inderdaad, maar het betekent wel dat er wel heel veel rotte appels in bepaalde bevolkingsgroepen zitten. Algerijnen hebben al geen al te beste reputatie in Frankrijk, en dit soort gevallen maakt het er niet beter op. Hetzelfde kan gezegd worden over Marokkanen.
Algerijnen hebben nergens een goede reputatie, zelfs op het WK weet men zich te misdragen.

twitter


En dit soort gedrag zien we natuurlijk eigenlijk overal van Noord-Afrikanen. Maar genoeg Westerlingen die maar wat graag met zulke volkeren gaan knuffelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:40:59 #102
117098 Hathor
Effe niet
pi_221148784
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Algerijnen hebben nergens een goede reputatie, zelfs op het WK weet men zich te misdragen.

[ twitter ]

En dit soort gedrag zien we natuurlijk eigenlijk overal van Noord-Afrikanen. Maar genoeg Westerlingen die maar wat graag met zulke volkeren gaan knuffelen.
Met die beelden was ik al bekend, maar Argentijnen slaan in ieder geval terug..
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221148794
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:26 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als Nederlanders aan de lopende band misdaden plegen in Frankrijk zou ik me daar zeker voor schamen ja.
En wat is je bewijs dat dit soort misdrijven aan de lopende band worden gepleegd in Frankrijk door migranten uit 1 bepaald land?

Als ik de video van Jippie bekijk, dan zie ik 3 verschillende etniciteiten, waarbij 1 volgens mij Frans is
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:45:40 #104
117098 Hathor
Effe niet
pi_221148816
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
En wat is je bewijs dat dit soort misdrijven aan de lopende band worden gepleegd in Frankrijk door migranten uit 1 bepaald land?

Als ik de video van Jippie bekijk, dan zie ik 3 verschillende etniciteiten, waarbij 1 volgens mij Frans is
Ik zie 5 Algerijnen, brothers in arms. Ook daar hebben ze niet allemaal dezelfde huidskleur he. Dit is gewoon een hatecrime, maar blijf vooral lekker wegkijken, totdat het jezelf overkomt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221148928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:45 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zie 5 Algerijnen, brothers in arms. Ook daar hebben ze niet allemaal dezelfde huidskleur he. Dit is gewoon een hatecrime, maar blijf vooral lekker wegkijken, totdat het jezelf overkomt.
Ik zie 3 personen in de video van Jippie.

Volgens jou zijn dat 5 Algerijnen.

Ookaaay...


En hatecrime: kan, maar wat is de haat?

Ik begrijp uit het artikel dat Jippie postte dat het waarschijnlijk om een afrekening gaat omdat het slachtoffer melding van een eerder incident heeft gedaan bij de politie.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221148945
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Algerijnen hebben nergens een goede reputatie, zelfs op het WK weet men zich te misdragen.

[ twitter ]

En dit soort gedrag zien we natuurlijk eigenlijk overal van Noord-Afrikanen. Maar genoeg Westerlingen die maar wat graag met zulke volkeren gaan knuffelen.
Ja, precies.

Voetbalgeweld zien we verder niet in Europa...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:01:42 #107
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221148994
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:10 schreef Jippie het volgende:

[..]
Volgens werd er in de reacties al verwezen naar links en naar migratieknuffelaars. Heb het over de zinloze moord op zo'n jongen in plaats van stemming maken en bevolkingsgroepen en hun moeder te beschuldigen.

On-topic: Dat de daders mogen knetteren in de hel.
En terecht dat daar naar verwezen wordt. Dat is de oorzaak ook dat die moordenaars hier zijn.

Durf wel te stellen dat zonder die eeuwige welkom in mijn landiers, had Louis nog geleefd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221149066
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En terecht dat daar naar verwezen wordt. Dat is de oorzaak ook dat die moordenaars hier zijn.

Durf wel te stellen dat zonder die eeuwige welkom in mijn landiers, had Louis nog geleefd.
Die moordenaars zijn hier niet, die zijn in Frankrijk, waarbij Algerije een voormalige kolonie is. Met als gevolg dat je veel Algerijnen in Frankrijk hebt.
Net zoals we hier veel Surinamers hebben.

Dus had Frankrijk Algerije niet als kolonie gehad, dan waren deze moordenaars nooit in Frankrijk geboren.

En zo kun je alles weg redeneren.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:56 #109
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221149111
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die moordenaars zijn hier niet, die zijn in Frankrijk, waarbij Algerije een voormalige kolonie is. Met als gevolg dat je veel Algerijnen in Frankrijk hebt.
Net zoals we hier veel Surinamers hebben.

Dus had Frankrijk Algerije niet als kolonie gehad, dan waren deze moordenaars nooit in Frankrijk geboren.

En zo kun je alles weg redeneren.
Nog steeds hoef je die algarijnen niet binnen te laten of houden. Willen toch een onafhankelijk land zijn? Zoek het maar uit dan.

Dat is de correcte logica.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221149183
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nog steeds hoef je die algarijnen niet binnen te laten of houden. Willen toch een onafhankelijk land zijn? Zoek het maar uit dan.

Dat is de correcte logica.
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk.
Waarvan de ouders ook Franse staatsburgers zijn, mogelijk ook geboren in Frankrijk.

Hoeveel generaties wil je terug gaan voordat iemand echt wordt gezien als inwoner van, in dit geval, Frankrijk?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 22:12:54 #111
485843 crew  Jippie
pi_221149217
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En terecht dat daar naar verwezen wordt. Dat is de oorzaak ook dat die moordenaars hier zijn.
Vind dat een stompzinnige conclusie.
quote:
Durf wel te stellen dat zonder die eeuwige welkom in mijn landiers, had Louis nog geleefd.
Zie boven.
pi_221149258
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mwah, mwah. Wat velen met name opmerken is de sterke oververtegenwoordiging van bepaalde groepen in (gewelddadige) criminaliteit. Ik heb dit met betrekking tot Nederland al vaker onderbouwd, zoals in deze post of deze post.

En dat er vanuit linkse contreien een sterke neigingen is tot het altijd willen beschermen van dit migranten en het tevens erg barmhartig denken over migratie is natuurlijk een feit.

Het zijn mensen uit deze kringen die graag meer migratie zien en met bordjes als 'no human is illegal' of 'migrants welcome' staan te paraderen. Als je dan weet dat mensen met een migratieachtergrond een énorme oververtegenwoordiging kennen in de criminaliteit, te vaak slecht integreren en hier vooral voor economische redenen komen, dan vraag je je af waarom velen aan de progressieve en linkerkant van het politieke spectrum zo staan te trappelen voor meer van deze mensen.

Het is ook een sentiment dat we nergens anders ter wereld zien, het is een uniek Westers fenomeen. Want nergens anders ter wereld zien we grote groepen autochtonen/inheemsen die graag meer vreemdelingen willen, ondanks dat deze vreemdelingen aantoonbaar slecht integreerden en zich disproportioneel misdragen.
Allemaal leuk en aardig, maar als we bijvoorbeeld in Nederland kijken naar de Marokkanen: die zijn hier gekomen dankzij een overeenkomst met Marokko die door het rechtse kabinet De Jong is ondertekend.

En de Marokkaanse probleemjongeren in Nederland; dat zijn over het algemeen geen Marokkanen die net in Nederland wonen.
Dat betreft de derde generatie Marokkanen.
Oftewel Nederlandse staatsburgers, met Marokkaanse roots, die hier geboren zijn.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221149279
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nog steeds hoef je die algarijnen niet binnen te laten of houden. Willen toch een onafhankelijk land zijn? Zoek het maar uit dan.

Dat is de correcte logica.
Het zijn geen Algerijnen, maar Fransen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221149333
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Allemaal leuk en aardig, maar als we bijvoorbeeld in Nederland kijken naar de Marokkanen: die zijn hier gekomen dankzij een overeenkomst met Marokko die door het rechtse kabinet De Jong is ondertekend.

En de Marokkaanse probleemjongeren in Nederland; dat zijn over het algemeen geen Marokkanen die net in Nederland wonen.
Dat betreft de derde generatie Marokkanen.
Oftewel Nederlandse staatsburgers, met Marokkaanse roots, die hier geboren zijn.
Het wangedrag is opvallend hardnekkig inderdaad.
pi_221149397
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Het wangedrag is opvallend hardnekkig inderdaad.
Nope, maar wel leuk geprobeerd.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:26:40 #116
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221149475
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Allemaal leuk en aardig, maar als we bijvoorbeeld in Nederland kijken naar de Marokkanen: die zijn hier gekomen dankzij een overeenkomst met Marokko die door het rechtse kabinet De Jong is ondertekend.

En de Marokkaanse probleemjongeren in Nederland; dat zijn over het algemeen geen Marokkanen die net in Nederland wonen.
Dat betreft de derde generatie Marokkanen.
Oftewel Nederlandse staatsburgers, met Marokkaanse roots, die hier geboren zijn.
Nee, Marokkanen zijn hier in grote getale gekomen doordat het enige uitgesproken kabinet Den Uyl, een links kabinet, de wervingsovereenkomst met Marokko introk en veel Marokkanen die hier tijdelijk zouden zijn, niet meer terugwilde en al hun familie lieten overkomen. Dit is inmiddels al meerdere uitgelegd en velen blijven hier maar over liegen.

En als de Marokkanen die in Nederland wonen Nederlanders zijn, waarom juicht men dan voor Marokko? En spreekt over 'wij' als het Marokkaanse leftal speelt. De NOS had hier recent nog een reportage over.

Marokkaanse voetbaltalenten die geboren worden en opgroeien in Nederland, kiezen voor Marokko, niet voor Nederland, een enkele uitzondering daargelaten. Het zijn dan ook geen Nederlanders, maar Marokkanen met een Nederlands paspoort.
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het zijn geen Algerijnen, maar Fransen.
Nee, dat zijn Algerijnen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221149571
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het zijn geen Algerijnen, maar Fransen.
Ik denk dat ze zelf heel anders hierover denken :+
graag verwijderen
pi_221149799
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, Marokkanen zijn hier in grote getale gekomen doordat het enige uitgesproken kabinet Den Uyl, een links kabinet, de wervingsovereenkomst met Marokko introk en veel Marokkanen die hier tijdelijk zouden zijn, niet meer terugwilde en al hun familie lieten overkomen. Dit is inmiddels al meerdere uitgelegd en velen blijven hier maar over liegen.

En als de Marokkanen die in Nederland wonen Nederlanders zijn, waarom juicht men dan voor Marokko? En spreekt over 'wij' als het Marokkaanse leftal speelt. De NOS had hier recent nog een reportage over.

Marokkaanse voetbaltalenten die geboren worden en opgroeien in Nederland, kiezen voor Marokko, niet voor Nederland, een enkele uitzondering daargelaten. Het zijn dan ook geen Nederlanders, maar Marokkanen met een Nederlands paspoort.
[..]
Nee, dat zijn Algerijnen.
Nee, Frabsei
Geboren in Frankrijk. Franse staatsburgers.

Net zo goed als dat hier geborene van Marokkaanse afkomst Nederlandse staatsburgers zijn.

Dat ze een dubbele nationaliteit hebben komt omdat Marokko een kind met 1 of 2 ouders met de Marokkaanse nationaliteit automatisch ziet als een Marokkaans staatsburger.


Dat Marokkaanse Nederlanders hun roots niet uit het oog verliezen is verder hun goed recht.
Dat zie je ook met Europeanen in bijvoorbeeld de VS. Die nog steeds trots zijn dat ze bijvoorbeeld Ierse roots hebben.

En zoals je zelf al aangeeft: niet elke voetballer met de Marokkaanse nationaliteit komt in het Marokkaanse elftal.

In Frankrijk zie je dat ook met Algerijnse spelers.

Hoe kunnen Zinedine Zidane en Khalid Boulahrouz voor respectievelijk Frankrijk en Nederland uitkomen als ze geen staatsburger van die landen zijn?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221149806
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik denk dat ze zelf heel anders hierover denken :+
Jij kunt niet voor anderen denken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:48:53 #120
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221149880
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, Frabsei
Geboren in Frankrijk. Franse staatsburgers.

Net zo goed als dat hier geborene van Marokkaanse afkomst Nederlandse staatsburgers zijn.

Dat ze een dubbele nationaliteit hebben komt omdat Marokko een kind met 1 of 2 ouders met de Marokkaanse nationaliteit automatisch ziet als een Marokkaans staatsburger.

Dat Marokkaanse Nederlanders hun roots niet uit het oog verliezen is verder hun goed recht.
Dat zie je ook met Europeanen in bijvoorbeeld de VS. Die nog steeds trots zijn dat ze bijvoorbeeld Ierse roots hebben.

En zoals je zelf al aangeeft: niet elke voetballer met de Marokkaanse nationaliteit komt in het Marokkaanse elftal.

In Frankrijk zie je dat ook met Algerijnse spelers.

Hoe kunnen Zinedine Zidane en Khalid Boulahrouz voor respectievelijk Frankrijk en Nederland uitkomen als ze geen staatsburger van die landen zijn?
Je reduceert nationaliteit tot een papiertje. Daarmee hou je enkel jezelf voor de gek. Cultureel hebben veel mensen in Europa met een migratieachtergrond niets met het land waarin ze leven en ligt hun hart bij het land van herkomst. Dat mag natuurlijk, maar laten we dan ook benoemen wat deze mensen zijn: Marokkanen, Algerijnen, Turken etc.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221149892
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, Frabsei
Geboren in Frankrijk. Franse staatsburgers.

Net zo goed als dat hier geborene van Marokkaanse afkomst Nederlandse staatsburgers zijn.

Dat ze een dubbele nationaliteit hebben komt omdat Marokko een kind met 1 of 2 ouders met de Marokkaanse nationaliteit automatisch ziet als een Marokkaans staatsburger.

Dat Marokkaanse Nederlanders hun roots niet uit het oog verliezen is verder hun goed recht.
Dat zie je ook met Europeanen in bijvoorbeeld de VS. Die nog steeds trots zijn dat ze bijvoorbeeld Ierse roots hebben.

En zoals je zelf al aangeeft: niet elke voetballer met de Marokkaanse nationaliteit komt in het Marokkaanse elftal.

In Frankrijk zie je dat ook met Algerijnse spelers.

Hoe kunnen Zinedine Zidane en Khalid Boulahrouz voor respectievelijk Frankrijk en Nederland uitkomen als ze geen staatsburger van die landen zijn?
Khalid en Zinedine maakten hun keuze destijds in een hele andere wereld natuurlijk.
graag verwijderen
pi_221149908
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk.
Waarvan de ouders ook Franse staatsburgers zijn, mogelijk ook geboren in Frankrijk.

Hoeveel generaties wil je terug gaan voordat iemand echt wordt gezien als inwoner van, in dit geval, Frankrijk?
Hoeveel generaties moeten jij en jouw kinderen in China verblijven tot dat jij eindelijk wordt gezien als Chinees?
pi_221149919
Dit doen ze anders nooit hoor!
pi_221149976
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je reduceert nationaliteit tot een papiertje. Daarmee hou je enkel jezelf voor de gek. Cultureel hebben veel mensen in Europa met een migratieachtergrond niets met het land waarin ze leven en ligt hun hart bij het land van herkomst. Dat mag natuurlijk, maar laten we dan ook benoemen wat deze mensen zijn: Marokkanen, Algerijnen, Turken etc.
Tja, of je het nu leuk vindt of niet, het zijn Nederlandse staatsburgers.
Als Marokko niet de regel had dat iedereen die in een Marokkaanse bloedlijn geboren wordt automatisch de Marokkaanse nationaliteit krijgt en daar geen afstand van kan doen.

Bij Surinaamse Nederlanders hebben we dat niet, die hebben geen dubbele nationaliteit.
Zijn Nederlanders met een Surinaamse afkomst die hun roots koesteren dan geen Nederlanders?

Dat is natuurlijk onzin.

Wat de moordenaars betreft: zoals het nu lijkt zijn dat jongeren geboren in Frankrijk, met ouders geboren in Frankrijk.
Dat zijn geen migranten meer.
En dus een Frans probleem.

Zelfde hier met de Marokkaanse jeugd: de rottigheid die ze hier uithalen, haalt de jeugd niet uit in Marokko zelf.
Het is dus een Nederlands probleem, waar we als samenleving een oplossing voor moeten zoeken.

En ze de stempel van vreemdeling geven, zodat je denkt te kunnen dreigen ze het land uit te zetten, gaat daarbij niet helpen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221149980
Het is een vreemd soort leugen om te framen dat deze jongeren gewoon Fransen zijn.
graag verwijderen
pi_221150036
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, Marokkanen zijn hier in grote getale gekomen doordat het enige uitgesproken kabinet Den Uyl, een links kabinet, de wervingsovereenkomst met Marokko introk en veel Marokkanen die hier tijdelijk zouden zijn, niet meer terugwilde en al hun familie lieten overkomen. Dit is inmiddels al meerdere uitgelegd en velen blijven hier maar over liegen.
Den Uyl voerde inderdaad een wervingsstop in.
En die bleek averechts te werken.

Maar dat is wat anders dan de suggestie dat we dankzij linkse boomknuffelaars die de grenzen wagenwijd open hebben gezet voor Marokkaanse migranten, nu een probleem met de 3e generatie Marokkanen hebben.

Het is kabinet De Jong dat begonnen is met het werven van Marokkaanse gastarbeiders.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221150066
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Hoeveel generaties moeten jij en jouw kinderen in China verblijven tot dat jij eindelijk wordt gezien als Chinees?
Eentje.
Als jij trouwt met een Chinees, je permanent vestigt in China en afstand doet van de Nederlandse nationaliteit; dan kun je Chinees staatsburger worden.

T
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221150077
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:50 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Khalid en Zinedine maakten hun keuze destijds in een hele andere wereld natuurlijk.
Dus?
Waarom waren zij wel Franse en Nederlandse staatsburgers, en de huidige generatie niet?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221150104
Long story short;

Het is -zoals zo vaak, beter gezegd; bijna altijd- de noord Afrikaanse / islamitische cultuur verrijking, welke voor zulke barbaarse walgtoestanden zorgt.

What's new?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_221150130
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus?
Waarom waren zij wel Franse en Nederlandse staatsburgers, en de huidige generatie niet?
Omdat van de huidige generatie nieuwkomers en nakomelingen een grote groep een veel sterkere binding heeft met het land van herkomst dan met het land van residentie.

Teveel vrijheden maakt ongelukkig en zijn een gevaar als je remmingen nodig hebt in je niet geheel rooskleurige brein.
graag verwijderen
pi_221150236
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Het is een vreemd soort leugen om te framen dat deze jongeren gewoon Fransen zijn.
Overheidsdocumenten zijn allesbepalend. Ook al ziet iemand zichzelf volledig als Marokkaan en uit hij zich ook zo in zijn dagelijks leven, als overheidsdocumenten zeggen dat het een Nederlander is dan is dat zo.

Net zoals transgenders weer hun geboortegeslacht worden indien ze onder Trump nieuwe overheidsdocumenten aanvragen.
pi_221150313
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:23 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Overheidsdocumenten zijn allesbepalend. Ook al ziet iemand zichzelf volledig als Marokkaan en uit hij zich ook zo in zijn dagelijks leven, als overheidsdocumenten zeggen dat het een Nederlander is dan is dat zo.

Net zoals transgenders weer hun geboortegeslacht worden indien ze onder Trump nieuwe overheidsdocumenten aanvragen.
Zodra we in NL de mogelijkheid tot een dubbel paspoort afschaffen, zijn het ineens vrijwel allemaal geen Nederlanders meer.
pi_221150380
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:23 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Overheidsdocumenten zijn allesbepalend. Ook al ziet iemand zichzelf volledig als Marokkaan en uit hij zich ook zo in zijn dagelijks leven, als overheidsdocumenten zeggen dat het een Nederlander is dan is dat zo.

Net zoals transgenders weer hun geboortegeslacht worden indien ze onder Trump nieuwe overheidsdocumenten aanvragen.
Dit is natuurlijk onzin in het geval van Marokkanen.
graag verwijderen
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:32:25 #134
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221150834
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het zijn geen Algerijnen, maar Fransen.
In jouw ogen.
In hun ogen?
Hebben ze de afgelopen weken staan juichen in het blauw of groen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:35:59 #135
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221150843
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Eentje.
Als jij trouwt met een Chinees, je permanent vestigt in China en afstand doet van de Nederlandse nationaliteit; dan kun je Chinees staatsburger worden.

T
Exact. Afstand doen van.

Die mocros kunnen hun mocro paspoort ook bij de ambassade in de bus doen. Doen ze niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:37:44 #136
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221150851
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus?
Waarom waren zij wel Franse en Nederlandse staatsburgers, en de huidige generatie niet?
Keuzes die ze maken.

Hier geboren, hier opgegroeid, hier wonende en toch met niet het rood wit blauw zwaaien, afzetten tegen NLers, niet mee willen doen met 'hier' en maar huilen dat je niet geaccepteerd wordt.

Tjah...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:41:11 #137
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221150861
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:12 schreef Jippie het volgende:

[..]
Vind dat een stompzinnige conclusie.
[..]
Zie boven.
Jouw mening. Realiteit zegt wat anders.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:42:11 #138
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221150862
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Exact. Afstand doen van.

Die mocros kunnen hun mocro paspoort ook bij de ambassade in de bus doen. Doen ze niet.
Het wordt als een grote schande gezien in Marokko om dit te doen, juridisch is het opgeven van de nationaliteit ook erg lastig. In Marokko worden de kinderen van Marokkanen in het buitenland ook gewoon als Marokkanen gezien.

Dit waar sommige progressieve Westerlingen dan weer staat te stampvoeten als we niet allemaal pretenderen dat Rachid en Aisha echte Nederlanders of Fransen zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221152559
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]
In jouw ogen.
In hun ogen?
Hebben ze de afgelopen weken staan juichen in het blauw of groen?
Wat maakt dat uit?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221152561
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Exact. Afstand doen van.

Die mocros kunnen hun mocro paspoort ook bij de ambassade in de bus doen. Doen ze niet.
Dat heeft geen zin, ze kunnen de Marokkaanse nationaliteit niet opgeven.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221152565
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Keuzes die ze maken.

Hier geboren, hier opgegroeid, hier wonende en toch met niet het rood wit blauw zwaaien, afzetten tegen NLers, niet mee willen doen met 'hier' en maar huilen dat je niet geaccepteerd wordt.

Tjah...
Jammer voor je, maar zo werkt het niet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 06:10:43 #142
485843 crew  Jippie
pi_221152591
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Jouw mening. Realiteit zegt wat anders.
Dat was precies mijn gedachte toen ik je reactie las.
pi_221152670
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het wordt als een grote schande gezien in Marokko om dit te doen, juridisch is het opgeven van de nationaliteit ook erg lastig. In Marokko worden de kinderen van Marokkanen in het buitenland ook gewoon als Marokkanen gezien.

Dit waar sommige progressieve Westerlingen dan weer staat te stampvoeten als we niet allemaal pretenderen dat Rachid en Aisha echte Nederlanders of Fransen zijn.
Juridisch is ieder kind dat geboren wordt uit een Marokkaanse bloedlijn automatisch Marokkaans staatsburger, ongeacht waar ter wereld het kind geboren wordt. En het kind kan daar geen afstand van doen.

En dat feit gebruik jij vervolgens in te kunnen stellen dat dergelijke kinderen geen echte Nederlanders zijn.

En daarmee bewijs je precies mijn punt: deze moord in Frankrijk wordt aangewend om een bepaalde agenda erdoor te drukken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221152799
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 06:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Juridisch is ieder kind dat geboren wordt uit een Marokkaanse bloedlijn automatisch Marokkaans staatsburger, ongeacht waar ter wereld het kind geboren wordt. En het kind kan daar geen afstand van doen.

En dat feit gebruik jij vervolgens in te kunnen stellen dat dergelijke kinderen geen echte Nederlanders zijn.

En daarmee bewijs je precies mijn punt: deze moord in Frankrijk wordt aangewend om een bepaalde agenda erdoor te drukken.
Wat een slappe mindset.
Vakman pur sang
pi_221152809
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat een slappe mindset.
Kennelijk heb je niets om er tegenin te brengen, maar wilde je toch even reageren.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221152823
Het probleem is dat dit soort acties met zachte handschoenen wordt aangepakt.

Dit soort jongens krijgen een psychologische analyse om na te gaan "hoe het toch zover heeft kunnen komen", er wordt een hoop thee met ze gedronken, en ze moeten naar een jeugdinstelling waar er volop aandacht voor ze is met een dagprogramma en sport en allerhande activiteiten om ze bezig te houden.

Zo'n 'straf' schrikt natuurlijk niet af, kost de samenleving handenvol geld en als ze buiten staan begint het weer van vooraf aan.

Als je een afschrikkend effect wil creëren moet je die gasten <Knip> uitzetten naar een land met zo k*t mogelijke omstandigheden en uitsluiten dat ze ooit de EU weer binnenkomen. En als de familie moeilijk doet zet je die ook op het vliegtuig. Duidelijke boodschap aan eenieder die zoiets flikt: We moeten je hier niet, oprotten.

Interesseert me geen reet of ze minderjarig zijn. Als je het mannetje wilt zijn op TikTok met dit soort laffe daden moet je ook de consequenties maar voelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 26-06-2026 10:00:49 ]
pi_221152838
2022:

Doodgeslagen Nederlander op Mallorca is 27-jarige Carlo

quote:
De 27-jarige Carlo Heuvelman werd volgens de Spaanse politie woensdagnacht zonder reden tegen het hoofd getrapt door negen Nederlandse jongens. De verwondingen bleken zo heftig, dat Carlo zondag overleed
Enkele daders van die moord hadden een allochtone achtergrond, maar onder de daders waren ook autochtone Nederlanders.

Dan is het lastig roepen dat als de voorouders niet naar Nederland waren verhuisd, deze moord niet had plaatsgevonden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221152854
Het slaat natuurlijk nergens op om Neurenberg bloedlijnen of (dubbele) paspoorten als feitelijke afkomst te gaan gebruiken. Feit blijft dat Algerijnen in Frankrijk voor onevenredig veel overlast zorgen - doe een rondje Marseille buiten de haven in je eentje voor de grap - en dat wegbagatelliseren met een moord die Nederlanders in 2022 pleegden is echt overcompenseren. Net zo onzinnig als denken dat "ALLE GRENZEN DICHT EN DEPORTEREN" de oplossing gaat zijn.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 07:55:02 #149
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221152862
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 06:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Juridisch is ieder kind dat geboren wordt uit een Marokkaanse bloedlijn automatisch Marokkaans staatsburger, ongeacht waar ter wereld het kind geboren wordt. En het kind kan daar geen afstand van doen.

En dat feit gebruik jij vervolgens in te kunnen stellen dat dergelijke kinderen geen echte Nederlanders zijn.

En daarmee bewijs je precies mijn punt: deze moord in Frankrijk wordt aangewend om een bepaalde agenda erdoor te drukken.
Dat bewijst helemaal niks om je om de spinsels in je hoofd te bewijzen. Dat is dus alleen in jouw hoofd zo.

Die jongen is vermoord door een stel wezen die hier niet horen in west europa. Een racistenmoord. En jij vindt lullen over een fantasie agenda belangrijker.
Denk dat het tijd wordt om afstand te nemen van en naar buitencte gaan. Bizarre obsessie much.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 juni 2026 @ 07:56:44 #150
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221152872
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 06:10 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat was precies mijn gedachte toen ik je reactie las.
Wederom jouw meningen en gedachte.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221152907
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef nostra het volgende:
Het slaat natuurlijk nergens op om Neurenberg bloedlijnen of (dubbele) paspoorten als feitelijke afkomst te gaan gebruiken. Feit blijft dat Algerijnen in Frankrijk voor onevenredig veel overlast zorgen - doe een rondje Marseille buiten de haven in je eentje voor de grap - en dat wegbagatelliseren met een moord die Nederlanders in 2022 pleegden is echt overcompenseren. Net zo onzinnig als denken dat "ALLE GRENZEN DICHT EN DEPORTEREN" de oplossing gaat zijn.
De moord uit 2022 toont aan dat dit soort moorden niet verdwijnen door alle migranten Europa uit te jagen.

Bovendien gaat het hier niet om overlast, maar moord
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221152914
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat bewijst helemaal niks om je om de spinsels in je hoofd te bewijzen. Dat is dus alleen in jouw hoofd zo.

Die jongen is vermoord door een stel wezen die hier niet horen in west europa. Een racistenmoord. En jij vindt lullen over een fantasie agenda belangrijker.
Denk dat het tijd wordt om afstand te nemen van en naar buitencte gaan. Bizarre obsessie much.
Dat is jouw agenda: deze moord aanwenden om mensen die in Europa zijn geboren uit ouders die hier ook zijn geboren en een Europese nationaliteit hebben te bestempelen als ongewenst en uit dit werelddeel te verbannen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221152919
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef Wantie het volgende:
De moord uit 2022 toont aan dat dit soort moorden niet verdwijnen door alle migranten Europa uit te jagen.

Er is ook niemand die dat zegt, zelfs de ultrarechtse mensjes niet. Het is echt een wat zwak argument voor het best goede tegengeluid dat je daartegen probeert te maken.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:15:57 #154
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221152953
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is jouw agenda: deze moord aanwenden om mensen die in Europa zijn geboren uit ouders die hier ook zijn geboren en een Europese nationaliteit hebben te bestempelen als ongewenst en uit dit werelddeel te verbannen.
Net in mn outlook gekeken, en nee, staat er niet in.

Obsessietje much. Zand in de ogen strooien bij een onderwerp over een racistische moord en daar een migratie/antimigratie discussie van proberen te maken dmv allerlei valse beschuldigingen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221152986
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.

Als dat zo is, dan zijn dit geen migranten, maar Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk, met ditto ouders.

Maar ja, ze hebben een kleurtje en een ongewenste godsdienst, dus wordt deze vreselijke moord gebruikt als pleidooi om migranten aan te pakken.
Hoogstwaarschijnlijk ??
Hoe weet je dit ?
Of verzin je dit zelf ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221152995
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef Wantie het volgende:
De moord uit 2022 toont aan dat dit soort moorden niet verdwijnen door alle migranten Europa uit te jagen.
Het zou goed zijn de criminele migranten uit te zetten. En dat doen we al niet.
pi_221153090
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:25 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Hoogstwaarschijnlijk ??
Hoe weet je dit ?
Of verzin je dit zelf ?
Je weet niet wat hoogstwaarschijnlijk betekent?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:46:28 #158
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221153092
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.

Als dat zo is, dan zijn dit geen migranten, maar Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk, met ditto ouders.

Maar ja, ze hebben een kleurtje en een ongewenste godsdienst, dus wordt deze vreselijke moord gebruikt als pleidooi om migranten aan te pakken.
Ik zag daar een mooie meme over.. Indiër die verteld wordt dat hij uit Engeland gedeporteerd wordt.. maar ik ben hier geboren, je kunt me niet deporteren…. Net zoals alle Engelsen in 1948 uit India gedeporteerd werden, ook al waren ze er geboren :W :W :W
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221153100
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:27 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Het zou goed zijn de criminele migranten uit te zetten. En dat doen we al niet.
Criminele migranten moeten we zeker uitzetten.

Maar zoals het nu lijkt gaat het hier niet om migranten, maar om in Frankrijk geborene met de Franse nationaliteit.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153112
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:46 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik zag daar een mooie meme over.. Indiër die verteld wordt dat hij uit Engeland gedeporteerd wordt.. maar ik ben hier geboren, je kunt me niet deporteren…. Net zoals alle Engelsen in 1948 uit India gedeporteerd werden, ook al waren ze er geboren :W :W :W
Briljante vergelijking.

Alsof die Indiërs met dezelfde motieven naar Engeland zijn verhuisd als de Engelsen naar India :')

Overigens heeft India geen Engelsen gedeporteerd naar Engeland en is een grote groep in India gebleven na de onafhankelijkheid.

De même raakt dus kant noch wal.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153124
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Criminele migranten moeten we zeker uitzetten.

Maar zoals het nu lijkt gaat het hier niet om migranten, maar om in Frankrijk geborene met de Franse nationaliteit.
zoals het nu lijkt - vage shit , net zoals hoogstwaarschijnlijk
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:55:32 #162
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221153144
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk.
Waarvan de ouders ook Franse staatsburgers zijn, mogelijk ook geboren in Frankrijk.

Hoeveel generaties wil je terug gaan voordat iemand echt wordt gezien als inwoner van, in dit geval, Frankrijk?
Tot voor de tweede wereldoorlog lijkt me een mooi ijkpunt. Daarna zijn we in Europa idioot gaan doen qua toestaan van migratie.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221153150
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:51 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
zoals het nu lijkt - vage shit , net zoals hoogstwaarschijnlijk
Klopt.

Tenzij jij bronnen hebt die de feitelijke identiteit en afkomst van de daders vaststelt blijft het gissen.

En daarmee doel ik niet op hun oorspronkelijke afkomst: die ligt voor de meesten buiten Frankrijk.
Maar wat precies hun afkomst is en of ze zelf naar Frankrijk zijn geëmigreerd of dat hun voorouders al enkele generaties in Frankrijk wonen; dat is onbekend.

Dus ik neem een slag om de arm in mijn redenatie.

Raar dat ik daarop wordt aangevallen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153151
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:51 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
zoals het nu lijkt - vage shit , net zoals hoogstwaarschijnlijk
Je will ook niet weten hoeveel ze onder de pet houden qua immigratie misdaad. Ze zijn zo bang voor nog meer kritiek. Zeker in Engeland en Nederland. Geen idee hoe het in Frankrijk is, maar reken maar op hetzelfde verhaal.
pi_221153158
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:55 schreef nixxx het volgende:

[..]
Tot voor de tweede wereldoorlog lijkt me een mooi ijkpunt. Daarna zijn we in Europa idioot gaan doen qua toestaan van migratie.
Ah, dus Wilders en Baudet kunnen we het land uit tiefeb.

Om daar alvast mee te beginnen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153162
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221153163
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:57 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Je will ook niet weten hoeveel ze onder de pet houden qua immigratie misdaad. Ze zijn zo bang voor nog meer kritiek. Zeker in Engeland en Nederland. Geen idee hoe het in Frankrijk is, maar reken maar op hetzelfde verhaal.
Dus nu houd ik cijfers onder de pet?

Het wordt steeds gekker.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153169
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Criminele migranten moeten we zeker uitzetten.

Maar zoals het nu lijkt gaat het hier niet om migranten, maar om in Frankrijk geborene met de Franse nationaliteit.
Wat mij betreft zetten eenieder die dit soort daden pleegt uit, ongeacht land van geboorte.

Er is vast wel ergens een afgelegen eiland te vinden voor dergelijk schorem. Kunnen ze hun hart ophalen en elkaar afmaken. Dat deden ze toch zo graag.
pi_221153170
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt.

Tenzij jij bronnen hebt die de feitelijke identiteit en afkomst van de daders vaststelt blijft het gissen.

En daarmee doel ik niet op hun oorspronkelijke afkomst: die ligt voor de meesten buiten Frankrijk.
Maar wat precies hun afkomst is en of ze zelf naar Frankrijk zijn geëmigreerd of dat hun voorouders al enkele generaties in Frankrijk wonen; dat is onbekend.

Dus ik neem een slag om de arm in mijn redenatie.

Raar dat ik daarop wordt aangevallen.
Hou het gewoon bij de feiten en draai er niet zo omheen.
Je komt ze gewoon verdedigen.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221153192
quote:
Die foto lijkt te komen uit 2021.

Dit artikel komt uit die tijd:

https://nos.nl/artikel/23(...)d-geweld-jeugdbendes


Het zou dus gaan om geweld tussen rivaliserende jeugdbendes.

Misschien moet Frankrijk een kijkje nemen in El Salvador hoe je daar een kentering in kunt maken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153197
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:00 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Hou het gewoon bij de feiten en draai er niet zo omheen.
Je komt ze gewoon verdedigen.
Nee, dat leeft in je hoofd.

Je kunt geen enkele reactie van mij citeren waarin ik het opneem voor de daders.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153198
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus nu houd ik cijfers onder de pet?

Het wordt steeds gekker.
Ohhh nee niet jij amigo. Bedoel de officiele organisaties.
pi_221153202
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die foto lijkt te komen uit 2021.

Dit artikel komt uit die tijd:

https://nos.nl/artikel/23(...)d-geweld-jeugdbendes

Het zou dus gaan om geweld tussen rivaliserende jeugdbendes.

Misschien moet Frankrijk een kijkje nemen in El Salvador hoe je daar een kentering in kunt maken.
El Salvador heeft het wel omgedraaid ja. En dan nog zeggen mensen dat harde straffen niet helpt. Daar heeft het zeker geholpen.
pi_221153247
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die foto lijkt te komen uit 2021.

Dit artikel komt uit die tijd:

https://nos.nl/artikel/23(...)d-geweld-jeugdbendes

Het zou dus gaan om geweld tussen rivaliserende jeugdbendes.

Misschien moet Frankrijk een kijkje nemen in El Salvador hoe je daar een kentering in kunt maken.
Weer dat hijgerige " lijkt" > het is gewoon een politie foto - niks uit 2021

Photo © Aliance police nationale 11
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221153388
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:00 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Wat mij betreft zetten eenieder die dit soort daden pleegt uit, ongeacht land van geboorte.

Er is vast wel ergens een afgelegen eiland te vinden voor dergelijk schorem. Kunnen ze hun hart ophalen en elkaar afmaken. Dat deden ze toch zo graag.
Zoals Australië?

Dit soort afgelegen eilanden hadden we vroeger.


Maar nu niet meer.

Je moet ze sowieso hard aanpakken. Maar ook de voedingsbodem wegnemen waardoor dit soort jeugdbendes ontstaan.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:37:17 #176
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221153406
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:06 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
El Salvador heeft het wel omgedraaid ja. En dan nog zeggen mensen dat harde straffen niet helpt. Daar heeft het zeker geholpen.
Hard straffen werkt misschien voor mensen die rijkdom willen vergaren middels criminaliteit, maar als je de straat opgaat om iemand te onthoofden dan hou je redelijkerwijs of geen rekening met enige straf, dan wel zal geen enkele straf je weerhouden. Dus het kan een deel van de oplossing zijn, maar niet volledig en niet voor de ergste geïmporteerde gevaren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221153420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Weer dat hijgerige " lijkt" > het is gewoon een politie foto - niks uit 2021

Photo © Aliance police nationale 11
Jij plaatst een foto zonder context en bronvermelding, ik zoek die foto op en kom dan uit op een vergelijkbaar incident uit 2021.

Ik kan niet 109% stellen dat die foto daadwerkelijk van die vechtpartij is, dus zeg ik 'lijkt'.
En dan komt bij jou de stoom uit de oren vanwege dat woordje?

Anyway, je hebt nog steeds niet laten zien dat de foto de moord op Julien betreft.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153435
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hard straffen werkt misschien voor mensen die rijkdom willen vergaren middels criminaliteit, maar als je de straat opgaat om iemand te onthoofden dan hou je redelijkerwijs of geen rekening met enige straf, dan wel zal geen enkele straf je weerhouden. Dus het kan een deel van de oplossing zijn, maar niet volledig en niet voor de ergste geïmporteerde gevaren.
Klopt. Voor dat soort volk helpt niets. Doodstraf misschien, maar zelfs dat vraag ik mij af, want dan gaan ze hun 72 maagden ophalen.
pi_221153439
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hard straffen werkt misschien voor mensen die rijkdom willen vergaren middels criminaliteit, maar als je de straat opgaat om iemand te onthoofden dan hou je redelijkerwijs of geen rekening met enige straf, dan wel zal geen enkele straf je weerhouden. Dus het kan een deel van de oplossing zijn, maar niet volledig en niet voor de ergste geïmporteerde gevaren.
Als het gaat om jongeren geboren in Frankrijk en met de Franse nationaliteit, dan is het niet geïmporteerd gevaar.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153440
quote:
4s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Hier gaan we weer, waar "we" voorheen hooguit 1 keer per maand zo'n "incident" hadden waar we 30 topics over volschreven vol verontwaardiging is het inmiddels vrijwel letterlijk ELKE DAG raak.

Dus de nieuwe tactiek is inmiddels overduidelijk op FOK!, de usual suspects weten dat ze het op inhoud niet meer kunnen winnen dus gaan ze janken om censuur en schuimbekkend krijsen in FB dat FOK! zo hard is geworden, zo rechts!!!

Nee kuttekop, de toon is nauwelijks veranderd, de frequentie van deze walgelijke daden is toegenomen!
Dan zullen het aantal moorden en doodslagen in Nederland vast enorm gestegen zijn sinds 2000? Huh zijn die afgenomen, hoe kan dat nou?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:41:54 #181
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221153441
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als het gaat om jongeren geboren in Frankrijk en met de Franse nationaliteit, dan is het niet geïmporteerd gevaar.
Pertinent mee oneens.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221153458
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hard straffen werkt misschien voor mensen die rijkdom willen vergaren middels criminaliteit, maar als je de straat opgaat om iemand te onthoofden dan hou je redelijkerwijs of geen rekening met enige straf, dan wel zal geen enkele straf je weerhouden. Dus het kan een deel van de oplossing zijn, maar niet volledig en niet voor de ergste geïmporteerde gevaren.
Het is vooral een kwestie van hard genoeg straffen. Een bizarre hoeveelheid misdaad komt voort uit een relatief kleine groep extreme draaideurcriminelen, er zou niet zoiets moeten kunnen bestaan als een draaideurcrimineel en in een systeem waarin je hard genoeg straft is dat ook zo.
pi_221153459
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als het gaat om jongeren geboren in Frankrijk en met de Franse nationaliteit, dan is het niet geïmporteerd gevaar.
Complete onzin
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221153465
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:06 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
El Salvador heeft het wel omgedraaid ja. En dan nog zeggen mensen dat harde straffen niet helpt. Daar heeft het zeker geholpen.
Hier was het aantal moorden/doodslagen in 2024 nog maar 53 procent van het aantal in 2000, hoe kan zo’n kentering hier dan gebeuren met die D66 rechters?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 10:02:00 #185
485843 crew  Jippie
pi_221153612
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wederom jouw meningen en gedachte.
Insgelijks
pi_221153615
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:45 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Hier was het aantal moorden/doodslagen in 2024 nog maar 53 procent van het aantal in 2000, hoe kan zo’n kentering hier dan gebeuren met die D66 rechters?
Ten opzichte van 2000 is alles gelukkig beter geworden, omdat we als land onszelf jarenlang goeed ontwikkeld hebben.

Maar moet je nagaan hoe laag de criminaliteit was als we geen import hadden gehad.

https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/81959NED
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:35:04 #187
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221153799
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:02 schreef Jippie het volgende:

[..]
Insgelijks
Is die jongen niet vermoord dan door een stel wezens van Naffieriaanse herkomst?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221153813
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zoals Australië?
Australië?
Ik heb het over een afgelegen onbewoonde rotspartij ergens in een oceaan waar er honderden van bestaan.
Laat ze het daar met elkaar uitzoeken.

Het is me een raadsel waarom we blijven proberen dit soort tuig te rehabiliteren.

Als je daders van dit soort misdrijven consequent voorgoed uit de samenleving zou verwijderen geef je een duidelijke boodschap af, en bescherm je ook de mensen van gelijke achtergrond die hier daadwerkelijk iets komen bijdragen.
pi_221153814
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hard straffen werkt misschien voor mensen die rijkdom willen vergaren middels criminaliteit, maar als je de straat opgaat om iemand te onthoofden dan hou je redelijkerwijs of geen rekening met enige straf, dan wel zal geen enkele straf je weerhouden. Dus het kan een deel van de oplossing zijn, maar niet volledig en niet voor de ergste geïmporteerde gevaren.
Als het gaat om jongeren geboren in Frankrijk en met de Franse nationaliteit, dan is het niet geïmporteerd gevaar.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Complete onzin
Nee, ze zijn in Frankrijk geboren en opgegroeid, evenals hun ouders en hebben de Franse nationaliteit.

Dan ligt de verantwoordelijkheid bij Frankrijk en niet bij een ander land.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:37:37 #190
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221153819
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:02 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ten opzichte van 2000 is alles gelukkig beter geworden, omdat we als land onszelf jarenlang goeed ontwikkeld hebben.

Maar moet je nagaan hoe laag de criminaliteit was als we geen import hadden gehad.

https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/81959NED
Misschien iets minder rijk, maar veel gelukkiger door meer veiligheid en minder maatschappelijk gezeik.

Ik weet wel wat ik zou kiezen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 10:39:13 #191
485843 crew  Jippie
pi_221153830
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Is die jongen niet vermoord dan door een stel wezens van Naffieriaanse herkomst?
Het is een walgelijke moord met voorbedachte rade. Maar alle conclusies die je trekt naar aanleiding van deze moord vind ik tamelijk idioot. Het kan zijn dat je je mee laat slepen door je emotie. Maar ik proef er wel een zweem van xenofobie in, en daar reageer ik op.
pi_221153832
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:36 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Australië?
Ja, daar gingen vroeger de Engelse veroordeelde criminelen naartoe.
En nog wat andere verre oorden. Maar deze is wel het bekendst denk ik.


quote:
Ik heb het over een afgelegen onbewoonde rotspartij ergens in een oceaan waar er honderden van bestaan.
Laat ze het daar met elkaar uitzoeken.

Het is me een raadsel waarom we blijven proberen dit soort tuig te rehabiliteren.

Als je daders van dit soort misdrijven consequent voorgoed uit de samenleving zou verwijderen geef je een duidelijke boodschap af, en bescherm je ook de mensen van gelijke achtergrond die hier daadwerkelijk iets komen bijdragen.
Oh, ik ben zeker voorstander van hard aanpakken.
Wat mij betreft komen dit soort sujetten nooit meer in de samenleving.

Maar ik zou niet weten of Frankrijk geschikte eilanden heeft.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153837
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Misschien iets minder rijk, maar veel gelukkiger door meer veiligheid en minder maatschappelijk gezeik.

Ik weet wel wat ik zou kiezen.
Denk iedereen wel. Helaas kunenn wij niet kiezen.
pi_221153841
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als het gaat om jongeren geboren in Frankrijk en met de Franse nationaliteit, dan is het niet geïmporteerd gevaar.
Dit is zo'n dooddoener, en wat als ze een dubbele nationaliteit hebben? Zoals al die Marokanen hier.
pi_221153848
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als het gaat om jongeren geboren in Frankrijk en met de Franse nationaliteit, dan is het niet geïmporteerd gevaar.
[..]
Nee, ze zijn in Frankrijk geboren en opgegroeid, evenals hun ouders en hebben de Franse nationaliteit.

Dan ligt de verantwoordelijkheid bij Frankrijk en niet bij een ander land.
ohh in Frankrijk geboren - heb je daar enig bewijs voor ?
De verantwoordelijkheid ligt bij die jongens zelf, die gaan de bak in > Levenslang of
terug naar t geboorteland
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221153861
twitter
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:44:37 #197
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221153862
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:39 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het is een walgelijke moord met voorbedachte rade. Maar alle conclusies die je trekt naar aanleiding van deze moord vind ik tamelijk idioot. Het kan zijn dat je je mee laat slepen door je emotie. Maar ik proef er wel een zweem van xenofobie in, en daar reageer ik op.
Idd jouw mening.
En veronderstelling. Best een walgelijke ook om iemand zo in een hoek te drukken. Want met de beschuldigen van een 'zweem van xenofobie' zet je mij ook weg in de racisme hoek. Verschilletje: ik heb niemand vermoord.

Dus beetje raar dit. Ik heb jou hoger zitten dan dit soort stemmingmakerij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221153877
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:42 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
ohh in Frankrijk geboren - heb je daar enig bewijs voor ?
Grappig, als ik daar een voorbehoud bij plaats worden Fokkers boos en als ik er geen voorbehoud bij plaats worden Fokkers ook boos.


quote:
De verantwoordelijkheid ligt bij die jongens zelf, die gaan de bak in > Levenslang of
terug naar t geboorteland
Dan wel de gevangenis in, in het geboorteland.

Maar wat als dat geboorteland Frankrijk is?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153879
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:44 schreef StaceySinger het volgende:
[ x ]
Echte Fransen, dat zie je zo.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:47:05 #200
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221153884
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:55 schreef nixxx het volgende:

[..]
Tot voor de tweede wereldoorlog lijkt me een mooi ijkpunt. Daarna zijn we in Europa idioot gaan doen qua toestaan van migratie.
Jij houdt liever de tweeling in de samenleving NOG groter? Waarbij je nog meer gaat aanmoedigen dat mensen met voorouders die uit het buitenland komen, zich absoluut geen Nederlander kunnen voelen?

Of bedoel je dat we ze gewoon allemaal moeten uitzetten netzoals dit volgens jou in India gebeurt is?

Offtopic
De informatie zoals die in de meme wordt voorgespiegeld is historisch onjuist. Het lijkt er op dat makers van de memo op sneaky wijze, dmv harde leugens, de houding jegens uitzetting van mensen met niet autochtone voorouders, proberen beïnvloeden zodat mensen langzaam aan steeds positiever gaan staan tegenover uitzetten van mensen met migratie achtergrond in het algemeen.

Wat er in India gebeurde bij de dekolonisatie, is dat de koloniale bezettingsmacht het bestuur overdroeg aan de lokale bevolking, waarna de functionarissen van die bezettingsmacht terugkeerden naar hun moederland. Veel Engelsen in de privaatsector werken bleven gewoon zonder problemen in India.

Wel was er in de periode een tijd van enorme onveiligheid en geweld rondom de deling (de Partition tussen India en Pakistan). Maar dit was niet specifiek een probleem voor Britten maar voor iedereen. Maar het was natuurlijk wel een reden voor mensen om niet in India te willen blijven.
Krekker is de bom!
pi_221153888
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:44 schreef StaceySinger het volgende:
[ x ]
Zijn het zeker weten 5?

Eerder werd een foto geplaatst met 8 jongeren die een slachtoffer mishandelen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153894
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zijn het zeker weten 5?

Eerder werd een foto geplaatst met 8 jongeren die een slachtoffer mishandelen.
<Knip>
Die andere schoften stonden te filmen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jippie op 26-06-2026 11:51:16 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221153897
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:46 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Echte Fransen, dat zie je zo.
Klopt.
Of geen echte Fransen.

Want aan iemands gezicht zie je dat niet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153955
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt.
Of geen echte Fransen.

Want aan iemands gezicht zie je dat niet.
Waarom reageer je selectief niet op het dubbele nationaliteiten stukje?
pi_221153980
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:57 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Waarom reageer je selectief niet op het dubbele nationaliteiten stukje?
Ik heb niets weggelaten uit jouw bericht in mijn citaat.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153985
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb niets weggelaten uit jouw bericht in mijn citaat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:41 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dit is zo'n dooddoener, en wat als ze een dubbele nationaliteit hebben? Zoals al die Marokanen hier.
pi_221153999
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:49 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
<Knip>
Die andere schoften stonden te filmen.
Waarom zo emotioneel?

In alle berichten die ik zie gaat het om 5 personen.
Als het er meer zijn, en er zijn 5 opgepakt, dan lopen er nog een aantal los rond.
Die moeten dan ook zo snel mogelijk worden opgepakt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Jippie op 26-06-2026 11:52:00 ]
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:07:13 #208
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221154062
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef nostra het volgende:
Het slaat natuurlijk nergens op om Neurenberg bloedlijnen of (dubbele) paspoorten als feitelijke afkomst te gaan gebruiken. Feit blijft dat Algerijnen in Frankrijk voor onevenredig veel overlast zorgen - doe een rondje Marseille buiten de haven in je eentje voor de grap - en dat wegbagatelliseren met een moord die Nederlanders in 2022 pleegden is echt overcompenseren. Net zo onzinnig als denken dat "ALLE GRENZEN DICHT EN DEPORTEREN" de oplossing gaat zijn.
We zitten echter met een groep mensen die willen pretenderen dat deze Arabisch sprekende, Islamitische, Algerije supporterde mensen, Fransen zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221154230
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:41 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dit is zo'n dooddoener, en wat als ze een dubbele nationaliteit hebben? Zoals al die Marokanen hier.
Het is gewoon hoe de feiten liggen.
Iemand met de Nederlandse nationaliteit die in Nederland geboren is, is volgens de VN-conventie geen migrant.
Die persoon is volwaardig staatsburger.

Verder is meermaals benoemd dat Marokko staatsburgersschap op basis van bloedlijn doet.
Stel dat jij met een Marokkaanse trouwt en jullie krijgen kinderen; dan krijgen die automatisch de Marokkaanse nationaliteit. En elk nageslacht van hun ook, tot het einde der tijden.

Ga je die anders behandelen dan Nederlanders die niet van oorsprong uit een land komen met zo'n vreemde regel?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221154235
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
We zitten echter met een groep mensen die willen pretenderen dat deze Arabisch sprekende, Islamitische, Algerije supporterde mensen, Fransen zijn.
Iemand met de Franse nationaliteit is Frans.

Dat kun je niet leuk vinden, maar dat is gewoon een feit en geen mening.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221154251
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:49 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Je gekke Henkie gedrag is zooo doorzichtig- schuift t goed ? :7
Die andere schoften stonden te filmen.
Ik heb geen bron gevonden dat er naast de 5 verdachten andere personen aanwezig waren die de mishandeling hebben gefilmd.
Daarnaast is op de foto te zien hoe 8 personen een slachtoffer mishandelen.

Toch zie ik geen berichten over andere daders waar de politie naar op zoek is
Heb jij daar meer informatie over?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:32:00 #212
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_221154301
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb geen bron gevonden dat er naast de 5 verdachten andere personen aanwezig waren die de mishandeling hebben gefilmd.
Daarnaast is op de foto te zien hoe 8 personen een slachtoffer mishandelen.

Toch zie ik geen berichten over andere daders waar de politie naar op zoek is
Heb jij daar meer informatie over?
Welke foto, ik heb die foto nog niet gezien? ( nee, dat is geen ontkenning, ik heb hem echt niet gezien)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221154307
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is gewoon hoe de feiten liggen.
Iemand met de Nederlandse nationaliteit die in Nederland geboren is, is volgens de VN-conventie geen migrant.
Die persoon is volwaardig staatsburger.

Verder is meermaals benoemd dat Marokko staatsburgersschap op basis van bloedlijn doet.

VN neem ik niet serieus. Dat is een extreem hobby clubje. En ja feitelijk zijn het inderdaad Fransen als ze daar geboren zijn, daar heb je gelijk in. Maar veel van dat volk voelt zich natuurlijk helemaal niet Frans zoals veel Marokanen hier zich niet Nederlands voelen. Ze zijn Arbaisch, Moslim en spugen op het westen (niet iedereen, maar veel te veel). En dat is dus ook het probleem. Je kan er al bijna niets meer aan doen. Ze planten zich voort, de kinderen worden hier geboren en thats it. Uitzetten lukt niet meer later als ze zich misdragen in naam van de Islam. Want het zijn op papier Nederlanders.

En over dat laatste, Daar had Nederland allang al wat aan moeten doen. Ook wij kunnen regels veranderen. Keuze maken. 1 nationaliteit moet de norm zijn. Dat geldt voor iedereen. Ik raak mijn paspoort ook kwijt als ik Spaans wil worden (de reden waarom ik nog twijfel om voorgoed te emigreren)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:37:49 #214
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_221154360
Oh fuck nu heb ik het filmpje gezien, het zou je kind maar zijn. Daar kom je nooit meer overheen.

Verschrikkelijk. :{w :'(


Ook nog gefilmd terwijl hij lag te sterven. Dat zijn geen mensen die zoiets kunnen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221154390
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:37 schreef tesssssssss het volgende:
Oh fuck nu heb ik het filmpje gezien, het zou je kind maar zijn. Daar kom je nooit meer overheen.
Ook nog gefilmd terwijl hij lag te sterven.
Verschrikkelijk. :{w :'(

Ja echt erg <Knip >

[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 26-06-2026 11:49:49 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:42:52 #216
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_221154407
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:41 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Ja echt erg <Knip>
Ja, dat is heel erg, ik heb mijn eigen zoon er heel vaak voor gewaarschuwd, hoor. Serieus. Dat is ook het enige wat je kunt doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jippie op 26-06-2026 11:48:50 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 11:47:23 #217
485843 crew  Jippie
pi_221154444
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Idd jouw mening.
En veronderstelling. Best een walgelijke ook om iemand zo in een hoek te drukken. Want met de beschuldigen van een 'zweem van xenofobie' zet je mij ook weg in de racisme hoek. Verschilletje: ik heb niemand vermoord.
Je maakt het daar zelf naar door het gebrek aan nuancering in de betreffende reactie. In feite druk jij ook een hele bevolkingsgroep in een strafrechterlijk te vervolgen hoek.

Ik bagatelliseer niets want er is een grote groep gajes met een migratie achtergrond die zich aan god nog gebod storen.
Maar ik vertik het om iedereen met een migratieachtergrond als minderwaardig weg te laten zetten in de reacties.

Van mij mogen users tot op het bot racistisch, crimineel of extreem gedachtengoed hebben, dat boeit mij geen flikker zolang ze maar binnen de policy posten. Er mag veel gezegd worden, maar er zijn grenzen.

quote:
Dus beetje raar dit. Ik heb jou hoger zitten dan dit soort stemmingmakerij.
Ik heb jou hoger zitten dan dit soort stemmingmakerij. Dit wilde ik dus in eerste instantie posten als reactie, maar wilde je niet 'en plein public' als stemmingmaker wegzetten.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 11:48:13 #218
485843 crew  Jippie
pi_221154453
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:41 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
<Knip>
Geen persoonlijke aanval ajb.
pi_221154466
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:47 schreef Jippie het volgende:

[..]
Je maakt het daar zelf naar door het gebrek aan nuancering in de betreffende reactie. In feite druk jij ook een hele bevolkingsgroep in een strafrechterlijk te vervolgen hoek.

Ik bagatelliseer niets want er is een grote groep gajes met een migratie achtergrond die zich aan god nog gebod storen.
Maar ik vertik het om iedereen met een migratieachtergrond als minderwaardig weg te laten zetten in de reacties.

Van mij mogen users tot op het bot racistisch, crimineel of extreem gedachtengoed hebben, dat boeit mij geen flikker zolang ze maar binnen de policy posten. Er mag veel gezegd worden, maar er zijn grenzen.
[..]
Ik heb jou hoger zitten dan dit soort stemmingmakerij. Dit wilde ik dus in eerste instantie posten als reactie, maar wilde je niet 'en plein public' als stemmingmaker wegzetten.
Nou nou nou.

Als je zelf schrijft "grote groep met een migratieachtergrond" en "iedereen mag extreem gedachtegoed hebben" doe je er zelf net zo hard aan mee
pi_221154474
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
We zitten echter met een groep mensen die willen pretenderen dat deze Arabisch sprekende, Islamitische, Algerije supporterde mensen, Fransen zijn.
Wanneer is iemand volwaardig staatsburger volgens jou?

Is Yesilgoz een Nederlander?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 11:54:07 #221
485843 crew  Jippie
pi_221154488
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:49 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Nou nou nou.

Als je zelf schrijft "grote groep met een migratieachtergrond" en "iedereen mag extreem gedachtegoed hebben" doe je er zelf net zo hard aan mee
Afspraak opticien gemist? Want dat is niet wat ik heb geschreven.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:58:29 #222
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221154514
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is gewoon hoe de feiten liggen.
Iemand met de Nederlandse nationaliteit die in Nederland geboren is, is volgens de VN-conventie geen migrant.
Die persoon is volwaardig staatsburger.

Verder is meermaals benoemd dat Marokko staatsburgersschap op basis van bloedlijn doet.
Stel dat jij met een Marokkaanse trouwt en jullie krijgen kinderen; dan krijgen die automatisch de Marokkaanse nationaliteit. En elk nageslacht van hun ook, tot het einde der tijden.

Ga je die anders behandelen dan Nederlanders die niet van oorsprong uit een land komen met zo'n vreemde regel?
Je hoeft het toch helemaal niet aan de Marokkaanse autoriteiten te melden? Kijk, dit is al zo'n dingetje. Ik zou hier niet zomaar mee akkoord gaan.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:00:16 #223
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_221154528
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:54 schreef Jippie het volgende:

[..]
Afspraak opticien gemist? Want dat is niet wat ik heb geschreven.
Nee, maar deze user verdraait alles wat iemand zegt. Als ik dit wel mag zeggen. Fijne voortzetting :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221154543
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:58 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Je hoeft het toch helemaal niet aan de Marokkaanse autoriteiten te melden? Kijk, dit is al zo'n dingetje. Ik zou hier niet zomaar mee akkoord gaan.
Dubbele paspoorten moeten oprecht verboden worden.

Geen enkele uitzondering.
pi_221154559
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:39 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het is een walgelijke moord met voorbedachte rade. Maar alle conclusies die je trekt naar aanleiding van deze moord vind ik tamelijk idioot. Het kan zijn dat je je mee laat slepen door je emotie. Maar ik proef er wel een zweem van xenofobie in, en daar reageer ik op.
Een fobie is een irrationele angst, de feiten omtrent migratie erkennen heeft niets te maken met een fobie.

Om diezelfde reden is islamofobie ook een geheel onzinnige term.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:09:00 #226
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221154598
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:02 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dubbele paspoorten moeten oprecht verboden worden.

Geen enkele uitzondering.
Mee eens.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221154623
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:48 schreef Jippie het volgende:

[..]
Geen persoonlijke aanval ajb.
Robo posten mag dan wel ? :!
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221154651
vreemd > hier staat 10 tegen 1 ---> Photo © Aliance police nationale 11

Des jeunes de foyers lui ont tendu un guet-apens, l’ont lynché à dix contre un. Photo © Aliance police nationale 11

https://www.valeursactuel(...)aient-en-garde-a-vue
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221154653
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Eentje.
Als jij trouwt met een Chinees, je permanent vestigt in China en afstand doet van de Nederlandse nationaliteit; dan kun je Chinees staatsburger worden.

Dat is geen antwoord op je eigen vraag. Het gaat erom, wanneer je gevoelsmatig, voor je landgenoten een echte 'insert nationaliteit' wordt.

Nogmaals, dat was je eigen vraag. Ik stel hem alleen terug maar verander Nederland door China.
pi_221154656
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:02 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dubbele paspoorten moeten oprecht verboden worden.

Geen enkele uitzondering.
Hoe wil je dat gaan verbieden? Zoals 1024x uitgelegd kan je in een deel van de wereld niet je nationaliteit opzeggen.

<Knip>

[ Bericht 7% gewijzigd door Jippie op 26-06-2026 14:13:01 ]
pi_221154742
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 03:07 schreef TheJanitor het volgende:
Blanken vermoorden ook wel eens iemand. En niet alle migranten doen het. Er is dus geen probleem.
Ik vind moorden en verkracht sowieso nooit leuk.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:52:48 #232
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221154854
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:51 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wanneer is iemand volwaardig staatsburger volgens jou?

Is Yesilgoz een Nederlander?
Yeşilgöz is inderdaad een Nederlandse vrouw. Waarom? Zij is cultureel gezien uitgesproken Westers en wil die waarden ook beschermen. Uiteraard heeft Yeşilgöz een migratieachtergrond, maar dat doet niets af aan haar normen, waarden en attitude.

Een ander voorbeeld in Britse context is Kemi Badenoch, die heeft een migratieachtergrond uit Nigeria, maar is een Westerse, Britse vrouw in haar opvattingen en gedrag.

Echter als je rellend, Arabisch sprekend, Islamitisch biddend en het Westen-hekelend door de straten van Parijs of Marseille gaat, dan ben je natuurlijk niet Frans maar Algerijns, Marrokaans, Tunesisch etc. En laat het ook duidelijk zijn, zulke jongeren identificeren zichzelf ook zo.

Na de Champions League finale tussen PSG en Arsenal, zagen we net zoals vorig jaar, talloze Noord-Afrikaanse jongeren die rellend en plunderend de straten optrokken in Franse steden met de vlag van het herkomstland, niet die vlag van Frankrijk.

Of natuurlijk de Palestijnse vlag, wat inmiddels naast al het terrorisme en antisemitisme waar deze vlag voor staat, een toonbeeld is geworden van anti-Westerse sentimenten, Islamisme en Third-Worldism.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221154882
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Yeşilgöz is inderdaad een Nederlandse vrouw. Waarom? Zij is cultureel gezien uitgesproken Westers en wil die waarden ook beschermen. Uiteraard heeft Yeşilgöz een migratieachtergrond, maar dat doet niets af aan haar normen, waarden en attitude.

Een ander voorbeeld in Britse context is Kemi Badenoch, die heeft een migratieachtergrond uit Nigeria, maar is een Westerse, Britse vrouw in haar opvattingen en gedrag.

Echter als je rellend, Arabisch sprekend, Islamitisch biddend en het Westen-hekelend door de straten van Parijs of Marseille gaat, dan ben je natuurlijk niet Frans maar Algerijns, Marrokaans, Tunesisch etc. En laat het ook duidelijk zijn, zulke jongeren identificeren zichzelf ook zo.

Na de Champions League finale tussen PSG en Arsenal, zagen we net zoals vorig jaar, talloze Noord-Afrikaanse jongeren die rellend en plunderend de straten optrokken in Franse steden met de vlag van het herkomstland, niet die vlag van Frankrijk.

Of natuurlijk de Palestijnse vlag, wat inmiddels naast al het terrorisme en antisemitisme waar deze vlag voor staat, een toonbeeld is geworden van anti-Westerse sentimenten, Islamisme en Third-Worldism.
Ahhh duidelijk.

De hooligans op Defqon zijn geen Nederlanders.
Idem voor de linkse Grachtengordel dat Palestina steunt voor de Gram.
Maar als je een Trump fanboi bent dan sta je voor de liberale Westerse waarden, ondanks dat de man niks heeft met liberalisme samen met zijn maatjes Peter Thiel en Stephen Miller (die vandaan nog Groenland was binnengevallen als het aan hem lag en Peter Thiel wilt graag WW3 om Palantir overal te verkopen)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:08:51 #234
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221154967
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:47 schreef Jippie het volgende:

[..]
Je maakt het daar zelf naar door het gebrek aan nuancering in de betreffende reactie.
Valt weinig aan te nuanceren lijkt mij, deze moord.
quote:
In feite druk jij ook een hele bevolkingsgroep in een strafrechterlijk te vervolgen hoek.
Hoe dan?
quote:
Ik bagatelliseer niets want er is een grote groep gajes met een migratie achtergrond die zich aan god nog gebod storen.
Maar ik vertik het om iedereen met een migratieachtergrond als minderwaardig weg te laten zetten in de reacties.

Van mij mogen users tot op het bot racistisch, crimineel of extreem gedachtengoed hebben, dat boeit mij geen flikker zolang ze maar binnen de policy posten. Er mag veel gezegd worden, maar er zijn grenzen.
Volgens mij gaat er niks tegen de policy. We zijn gewoon in discussie als users hier. Jij hebt een mening, ik heb een mening en daarover zijn we in gesprek. Denk niet dat je die policy er bij hoeft te betrekken dan.
quote:
[..]
Ik heb jou hoger zitten dan dit soort stemmingmakerij. Dit wilde ik dus in eerste instantie posten als reactie, maar wilde je niet 'en plein public' als stemmingmaker wegzetten.
Doe ik ook niet, ik post mijn mening hier en ben niet de enige die het zo ziet, schijnbaar.

Dus gaan we inhoudelijk verder?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221155007
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:57 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ahhh duidelijk.

De hooligans op Defqon zijn geen Nederlanders.
Idem voor de linkse Grachtengordel dat Palestina steunt voor de Gram.
Maar als je een Trump fanboi bent dan sta je voor de liberale Westerse waarden, ondanks dat de man niks heeft met liberalisme samen met zijn maatjes Peter Thiel en Stephen Miller (die vandaan nog Groenland was binnengevallen als het aan hem lag en Peter Thiel wilt graag WW3 om Palantir overal te verkopen)
Ja, gevaarlijke ontwikkeling.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221155021
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:18 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Dat is geen antwoord op je eigen vraag. Het gaat erom, wanneer je gevoelsmatig, voor je landgenoten een echte 'insert nationaliteit' wordt.

Nogmaals, dat was je eigen vraag. Ik stel hem alleen terug maar verander Nederland door China.
Dat hangt af van hoe racistisch en xenofobisch de anderen zijn.

Voor sommigen zul je nooit een Chinees worden, net zoals je voor sommigen nooit Nederlander zult worden.

Maar wat doet dat er toe?

Feit blijft dat als je de nationaliteit hebt van een land, dat je dan staatsburger van dat land bent.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221155030
Het is wel echt een cultuurdingetje heb ik het idee. Om zoveel geweld gelijk te gebruiken.
Zoontje speelt buiten met Marokkaanse vriendjes, ze kregen van de week ruzie met wat ouder jochie. Andere jochie was 10 en hun waren 7. Wilde vechten. Mijn zoontje bijt wel van zich af maar beetje meppen en duwen zoals kids doen. Zijn vrienden komen er bij en ouder jochie eindigde met een gebroken neus getrapt en tanden uit de mond.

Zelf ook een Marokkaanse vriend en oud collega, we kregen wat mot ergens en hij wilde gelijk zijn complete stamboom bellen om het gevecht te beslechten.
pi_221155035
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:18 schreef C64 het volgende:
Het is wel echt een cultuurdingetje heb ik het idee. Om zoveel geweld gelijk te gebruiken.
Zoontje speelt buiten met Marokkaanse vriendjes, ze kregen van de week ruzie met wat ouder jochie. Andere jochie was 10 en hun waren 7. Wilde vechten. Mijn zoontje bijt wel van zich af maar beetje meppen en duwen zoals kids doen. Zijn vrienden komen er bij en ouder jochie eindigde met een gebroken neus getrapt en tanden uit de mond.

Zelf ook een Marokkaanse vriend en oud collega, we kregen wat mot ergens en hij wilde gelijk zijn complete stamboom bellen om het gevecht te beslechten.
Das cultuuuuuuuuuuur. Snap dat dan.
pi_221155174
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:19 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Das cultuuuuuuuuuuur. Snap dat dan.
Het zijn net kampers
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:36:45 #240
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221155208
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:57 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ahhh duidelijk.

De hooligans op Defqon zijn geen Nederlanders.
Idem voor de linkse Grachtengordel dat Palestina steunt voor de Gram.
Maar als je een Trump fanboi bent dan sta je voor de liberale Westerse waarden, ondanks dat de man niks heeft met liberalisme samen met zijn maatjes Peter Thiel en Stephen Miller (die vandaan nog Groenland was binnengevallen als het aan hem lag en Peter Thiel wilt graag WW3 om Palantir overal te verkopen)
Ik vraag mij met name af wat hooligans op Defqon, Trump, Thiel en Miller hier überhaupt mee te maken hebben?

Als jij het niet meer weet in een discussie ga je naar allerlei rare dingen grijpen om een argument te maken. Ook probeer je iedere keer mbt discussies over integratie en migratie het beeld te wekken dat niet allochtonen, maar autochtonen niet goed geïntegreerd zouden zijn. Wat een bizar argument is, want autochtonen hebben geen herkomstland, dit is hun land en cultuur.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221155217
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik vraag mij met name af wat hooligans op Defqon, Trump, Thiel en Miller hier überhaupt mee te maken hebben?

Als jij het niet meer weet in een discussie ga je naar allerlei rare dingen grijpen om een argument te maken. Ook probeer je iedere keer mbt discussies over integratie en migratie het beeld te wekken dat niet allochtonen, maar autochtonen niet goed geïntegreerd zouden zijn.
Hap nou niet.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:40:53 #242
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221155271
Wat ik het allerdroevigst vind ik dat deze jongen onder de jeugdbescherming viel en dat deze de verantwoordelijkheid voor zijn veiligheid ook niet heeft kunnen nemen, ook niet nadat hij al eerder in elkaar geslagen was.

We hebben blijkbaar met zijn alleen een situatie laten ontstaan dat groepjes niets toevoegende jongeren het straatbeeld en de veiligheid bepalen en dat bij tegengas de daders vrij rond blijven lopen om het kunstje nog eens te herhalen. Mijn criminele buurjongen kreeg na 4 veroordelingen inclusief detentie na de zoveelste streak mishandelingen van de rechter...een cursus agressiebeheersing. Iemand die in de vonnissen letterlijk beschreven staat als iemand met verminderde verstandelijke vermogens, een antisociale persoonlijkheidsstoornis en nog veel meer kansloosheid: een cursus, bij de zoveelste kans die hij krijgt. Het is om wild van te worden.

Ik zei het vandaag ook eerder in dat topic over (weer een) idioot van een automobilist: er bestaan gewoon plekken om de maatschappij te beschermen tegen mensen die blijkbaar niet kunnen of willen deugen maar we gebruiken ze niet, bezuinigen ze weg en denken eerst 100x aan de belangen van de daders en de slachtoffers kunnen achteraan sluiten.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:43:50 #243
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221155333
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:40 schreef Qarrad het volgende:
Wat ik het allerdroevigst vind ik dat deze jongen onder de jeugdbescherming viel en dat deze de verantwoordelijkheid voor zijn veiligheid ook niet heeft kunnen nemen, ook niet nadat hij al eerder in elkaar geslagen was.

We hebben blijkbaar met zijn alleen een situatie laten ontstaan dat groepjes niets toevoegende jongeren het straatbeeld en de veiligheid bepalen en dat bij tegengas de daders vrij rond blijven lopen om het kunstje nog eens te herhalen. Mijn criminele buurjongen kreeg na 4 veroordelingen inclusief detentie na de zoveelste streak mishandelingen van de rechter...een cursus agressiebeheersing. Iemand die in de vonnissen letterlijk beschreven staat als iemand met verminderde verstandelijke vermogens, een antisociale persoonlijkheidsstoornis en nog veel meer kansloosheid: een cursus, bij de zoveelste kans die hij krijgt. Het is om wild van te worden.

Ik zei het vandaag ook eerder in dat topic over (weer een) idioot van een automobilist: er bestaan gewoon plekken om de maatschappij te beschermen tegen mensen die blijkbaar niet kunnen of willen deugen maar we gebruiken ze niet, bezuinigen ze weg en denken eerst 100x aan de belangen van de daders en de slachtoffers kunnen achteraan sluiten.
Tja, zoals we weten ligt de nadruk tegenwoordig in veel Westerse landen op het vermeende slachtofferschap van de daders, niet bij de daadwerkelijke slachtoffers. Die (of hun nabestaanden) moeten het zelf maar uitzoeken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 13:58:28 #244
485843 crew  Jippie
pi_221155553
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:00 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Nee, maar deze user verdraait alles wat iemand zegt. Als ik dit wel mag zeggen. Fijne voortzetting :)
Natuurlijk mag je dat aangeven, zolang het geen persoonlijke aanval wordt.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:59:28 #245
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221155563
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
<Knip>
Nee hoor, van een act is helemaal geen sprake, wel van een bepaalde mate van logica in discussies en argumenten.

Als ik dingen aanhaal waarmee ik onderbouw wat mijn perspectief is van integratie en het belichamen van een Westerse nationaliteit, dan kun je het daar natuurlijk niet mee eens zijn en met een tegenargument komen over waarom mijn punt niet zou kloppen of waarom bijvoorbeeld rellende jongeren met Noord-Afrikaanse vlaggen in Frankrijk wel echt Frans zouden zijn.

Maar over Trump, Thiel of Miller beginnen en beweren dat autochtonen niet goed geïntegreerd zijn, snijdt geen hout. Het slaat als een tang op een varken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Jippie op 26-06-2026 14:23:45 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 14:00:58 #246
485843 crew  Jippie
pi_221155572
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:04 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Een fobie is een irrationele angst, de feiten omtrent migratie erkennen heeft niets te maken met een fobie.

Om diezelfde reden is islamofobie ook een geheel onzinnige term.
Met een bepaalde mindset, kunnen feiten anders worden geinterpreteerd dan daadwerkelijk is geconcludeerd.
pi_221155602
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:33 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Het zijn net kampers
Mooi, je geeft dus toe dat het tuig is.
pi_221155626
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik vraag mij met name af wat hooligans op Defqon, Trump, Thiel en Miller hier überhaupt mee te maken hebben?

Jij wilt nationaliteit bepalen aan de hand van gedrag.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 14:11:55 #249
485843 crew  Jippie
pi_221155650
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Valt weinig aan te nuanceren lijkt mij, deze moord.
Dat klopt, in de betreffende reactie over migranten wel.
quote:
[..]
Hoe dan?
Lees de betreffende reactie maar terug.

quote:
[..]
Volgens mij gaat er niks tegen de policy. We zijn gewoon in discussie als users hier. Jij hebt een mening, ik heb een mening en daarover zijn we in gesprek. Denk niet dat je die policy er bij hoeft te betrekken dan.

Ik heb daar als mod een andere mening over, daarnaast kan ik als mod de policy niet negeren.

quote:
[..]
ik post mijn mening hier en ben niet de enige die het zo ziet, schijnbaar.
Er is op zich niets mis met een mening, er mag ook best veel geschreven worden. Maar zodra het op denigrerende stemmingmakerij met een zweem van xenofobie of erger begint te lijken. Hou gewoon enige nuance aan.

quote:
Dus gaan we inhoudelijk verder?
Wat mij betreft kunnen we weer inhoudelijk verder ^O^
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:13:21 #250
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221155661
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Hoe wil je dat gaan verbieden? Zoals 1024x uitgelegd kan je in een deel van de wereld niet je nationaliteit opzeggen.

<Knip>
Dat is heel eenvoudig te verbieden en ik snap niet waarom je steeds weer zit te kwijlen over Trump. Dat een ander land iets vindt of doet is an sich ons probleem niet. Je kunt ervoor kiezen om de autoriteiten aldaar te informeren 38 generaties later, maar ik vind dat maar vreemd. Als je dat dan doet en je krijgt gratis een paspoort opgestuurd, dan krijg je die van ons niet. Heel lastig hoeft het niet te zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door Jippie op 26-06-2026 14:29:03 ]
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 14:13:43 #251
485843 crew  Jippie
pi_221155663
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Hoe wil je dat gaan verbieden? Zoals 1024x uitgelegd kan je in een deel van de wereld niet je nationaliteit opzeggen.

<Knip>
Kappen nu met persoonlijke aanvallen en het framen van je mede-users.
pi_221155677
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:58 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Je hoeft het toch helemaal niet aan de Marokkaanse autoriteiten te melden? Kijk, dit is al zo'n dingetje. Ik zou hier niet zomaar mee akkoord gaan.
Dat kan, maar dat kan ook weer praktische problemen opleveren.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:18:27 #253
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221155727
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat kan, maar dat kan ook weer praktische problemen opleveren.
Dat zijn de keuzes in het leven.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 14:22:38 #254
485843 crew  Jippie
pi_221155762
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Yeşilgöz is inderdaad een Nederlandse vrouw. Waarom? Zij is cultureel gezien uitgesproken Westers en wil die waarden ook beschermen. Uiteraard heeft Yeşilgöz een migratieachtergrond, maar dat doet niets af aan haar normen, waarden en attitude.
Dan ben ik benieuwd hoe ik word geclassificeerd :D Toen Yesilgoz minister van Justitie was vond ik haar een prima minister en een stoer wijf die duidelijk achter onze politie en de Nederlandse waarden stond. Maar daarna is haar masker afgevallen en vertegenwoordigt ze voor mij niet meer de Nederlandse normen en waarden. Net als veel politici liegt ze inmiddels alles aan elkaar vast. Ze zal gerust haar kwaliteiten hebben (gehad) maar ik zie ze de laatste 3 jaar niet meer.
pi_221155790
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:22 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dan ben ik benieuwd hoe ik word geclassificeerd :D Toen Yesilgoz minister van Justitie was vond ik haar een prima minister en een stoer wijf die duidelijk achter onze politie en de Nederlandse waarden stond. Maar daarna is haar masker afgevallen en vertegenwoordigt ze voor mij niet meer de Nederlandse normen en waarden. Net als veel politici liegt ze inmiddels alles aan elkaar vast. Ze zal gerust haar kwaliteiten hebben (gehad) maar ik zie ze de laatste 3 jaar niet meer.
Inherent aan hoe onze politiek werkt ze doen een klein scheutje wijn bij het water. Wat niet helpt is dat wij geen kiesdrempel hebben. Maar dat is wederom een compleet andere discussie waar je tientallen topics over vol kan lullen.
pi_221155821
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:32 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Welke foto, ik heb die foto nog niet gezien? ( nee, dat is geen ontkenning, ik heb hem echt niet gezien)
Deze:

quote:
Volgens mij is die uit 2021.
Maar dat ontkent StaceySinger.



https://commons.wikimedia(...)ssion_Paris_2021.jpg

[ Bericht 11% gewijzigd door Wantie op 26-06-2026 14:54:39 ]
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 14:30:36 #257
485843 crew  Jippie
pi_221155829
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:27 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik mag feiten benoemen. Daar is niks framing aan.

Maar ik weet het goed gemaakt, ik laat mijn account wel verwijderen zoals het gros van dit forum gedaan heeft.

Succes met HR en de andere vijf overgebleven users die constant hetzelfde schrijven zonder gecorrigeerd te mogen worden
Ik ook van jou O+
pi_221155836
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat zijn de keuzes in het leven.
En je blijft nog steeds de Marokkaanse nationaliteit hebben.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:32:29 #259
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221155843
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
En je blijft nog steeds de Marokkaanse nationaliteit hebben.
Ik? Volgens mij heb je iets gebruikt ofzo, want dit klopt van geen kanten.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221155851
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:02 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dubbele paspoorten moeten oprecht verboden worden.

Geen enkele uitzondering.
Het gaat om dubbele nationaliteit, niet om dubbel paspoort.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221155883
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:32 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik? Volgens mij heb je iets gebruikt ofzo, want dit klopt van geen kanten.
Helaas voor je.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221155905
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:32 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
VN neem ik niet serieus. Dat is een extreem hobby clubje. En ja feitelijk zijn het inderdaad Fransen als ze daar geboren zijn, daar heb je gelijk in. Maar veel van dat volk voelt zich natuurlijk helemaal niet Frans zoals veel Marokanen hier zich niet Nederlands voelen. Ze zijn Arbaisch, Moslim en spugen op het westen (niet iedereen, maar veel te veel). En dat is dus ook het probleem. Je kan er al bijna niets meer aan doen. Ze planten zich voort, de kinderen worden hier geboren en thats it. Uitzetten lukt niet meer later als ze zich misdragen in naam van de Islam. Want het zijn op papier Nederlanders.

En over dat laatste, Daar had Nederland allang al wat aan moeten doen. Ook wij kunnen regels veranderen. Keuze maken. 1 nationaliteit moet de norm zijn. Dat geldt voor iedereen. Ik raak mijn paspoort ook kwijt als ik Spaans wil worden (de reden waarom ik nog twijfel om voorgoed te emigreren)
Nederland kan er niets aan doen. Marokko gaat dat heus niet aanpassen.

En hoe ze zich voelen: niet relevant.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:40:55 #263
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221155920
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Helaas voor je.
Je bent niet nuchter maatje, alleen maar aan het raaskallen. Neem een slokje water en zoek de schaduw op.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221155922
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Je bent niet nuchter maatje, alleen maar aan het raaskallen. Neem een slokje water en zoek de schaduw op.
zeer goed advies 👍
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221155941
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Je bent niet nuchter maatje, alleen maar aan het raaskallen. Neem een slokje water en zoek de schaduw op.
Of je stopt even met als een kind te stampvoeten en zoekt het op.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221155946
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nederland kan er niets aan doen. Marokko gaat dat heus niet aanpassen.

En hoe ze zich voelen: niet relevant.
Hou toch eens met kun je niets aan doen. Dat kan wel, niet alleen Marokko kan hun eigen wetten maken hoor. :')
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:47:04 #267
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221155952
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Of je stopt even met als een kind te stampvoeten en zoekt het op.
Ik zie hier maar één persoon die als een klein kind om zich heen aan het slaan is. Wat wil je precies dat ik opzoek? Ik weet dat nageslacht in principe automatisch de nationaliteit krijgt, maar zij hebben ook geen glazen bol. Als je daar wel voor kiest kun je als land prima besluiten om te zeggen "leuk dat jullie dat vinden en zo aanpakken, maar wij hebben daar geen boodschap aan" en zo handel je er dan ook naar.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221155967
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:47 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik zie hier maar één persoon die als een klein kind om zich heen aan het slaan is. Wat wil je precies dat ik opzoek? Ik weet dat nageslacht in principe automatisch de nationaliteit krijgt, maar zij hebben ook geen glazen bol. Als je daar wel voor kiest kun je als land prima besluiten om te zeggen "leuk dat jullie dat vinden en zo aanpakken, maar wij hebben daar geen boodschap aan" en zo handel je er dan ook naar.
Nee dat kan niet, want we mogen dat niet zelf bepalen van Wantie..... :')
pi_221156015
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:41 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
zeer goed advies 👍
Deze voor jou:

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Deze:
[..]
Volgens mij is die uit 2021.
Maar dat ontkent StaceySinger.

[ afbeelding ]

https://commons.wikimedia(...)ssion_Paris_2021.jpg

zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221156024
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Deze voor jou:
[..]

mij graag niet lastigvallen
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:59:36 #271
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221156039
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:22 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dan ben ik benieuwd hoe ik word geclassificeerd :D Toen Yesilgoz minister van Justitie was vond ik haar een prima minister en een stoer wijf die duidelijk achter onze politie en de Nederlandse waarden stond. Maar daarna is haar masker afgevallen en vertegenwoordigt ze voor mij niet meer de Nederlandse normen en waarden. Net als veel politici liegt ze inmiddels alles aan elkaar vast. Ze zal gerust haar kwaliteiten hebben (gehad) maar ik zie ze de laatste 3 jaar niet meer.
Heb jij een migratieachtergrond dan? En op welk vlak vindt je dat de normen en waarden van Yesilgöz zijn veranderd?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221156046
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:46 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Hou toch eens met kun je niets aan doen. Dat kan wel, niet alleen Marokko kan hun eigen wetten maken hoor. :')
Wat ga je daar dan inzetten?

Dat Marokkaanse Nederlanders geen Marokkaanse nationaliteit mogen hebben?

Though luck, want die blijven ze gewoon automatisch krijgen.

Ik snap het probleem ook niet, als kinderen van ouders van Marokkaanse in Nederland geboren worden, dan krijgen ze de Nederlandse nationaliteit.
Als ze dan geen dubbele nationaliteit mogen hebben, gaan ze zich heus niet opeens anders gedragen of voelen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221156059
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:56 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
mij graag niet lastigvallen
Tja, snap ik, want de foto die je plaatste is wel degelijk uit 2021.

Het is blijkbaar pijnlijk om te toe te geven.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221156120
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Als ze dan geen dubbele nationaliteit mogen hebben, gaan ze zich heus niet opeens anders gedragen of voelen.
Ze zijn in ieder geval dan zoals jij graag zegt, feitelijk geen Marokaan meer.
pi_221156158
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat ga je daar dan inzetten?

Dat Marokkaanse Nederlanders geen Marokkaanse nationaliteit mogen hebben?
Of geen Nederlandse.

quote:
Though luck, want die blijven ze gewoon automatisch krijgen.
Waarom is dat eigenlijk een probleem dat niet uitsluitend tussen de Marokkaanse staatsburger en de Marokkaanse staat bestaat? Als ze dat diskwalificeert voor een Nederlandse nationaliteit dan moeten ze bij hun eigen regering zijn.

quote:
Ik snap het probleem ook niet, als kinderen van ouders van Marokkaanse in Nederland geboren worden, dan krijgen ze de Nederlandse nationaliteit.
Als ze dan geen dubbele nationaliteit mogen hebben, gaan ze zich heus niet opeens anders gedragen of voelen.
Jawel hoor. Het geopolitieke spelletje van kolonisatie dat Marokko speelt me de nationaliteitspolitiek werkt, dat zien we aldoor en ook tijdens voetbaltoernooien heel goed.

Daarnaast moet je nu al afstand doen van een buitenlandse nationalteit om de Nederlandse te verkrijgen. Er is een uitzondering voor als dat helemaal niet kan of een onredelijke inspanning vraagt, even uit mijn hoofd, een pasfoto laten maken voor een Marokkaans paspoortaanvraag is natuurlijk niet maximaal afstand doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 15:11:50 #276
485843 crew  Jippie
pi_221156170
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Heb jij een migratieachtergrond dan? En op welk vlak vindt je dat de normen en waarden van Yesilgöz zijn veranderd?
Gok eens naar mijn achtergrond?

Ik vind Yesilgoz een populistisch geworden in de zin van 'hoereren voor zetels - > alles om in het pluche te kunnen blijven zitten'. Dat is mij tegengevallen, want ik had best een hoge pet van haar op. Soms denk ik dat ze zich laat sturen door NAVO - vriend Rutte.
pi_221156235
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat hangt af van hoe racistisch en xenofobisch de anderen zijn.

Voor sommigen zul je nooit een Chinees worden, net zoals je voor sommigen nooit Nederlander zult worden.

Maar wat doet dat er toe?

Feit blijft dat als je de nationaliteit hebt van een land, dat je dan staatsburger van dat land bent.
Tja, die feitelijke constatering is correct natuurlijk. Dat hoef je dan ook niet als discussiepunt in te brengen.
pi_221156329
het TUIG:

twitter
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221156765
New footage has emerged showing 17-year-old Louis being brutally beaten in an earlier attack just weeks before he was killed in Narbonne by a North African migrant gang

<Knip-geen gewelddadige beelden-sorry StaceySinger>

[ Bericht 58% gewijzigd door Jippie op 26-06-2026 16:25:56 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:18:56 #280
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221157265
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:11 schreef Jippie het volgende:

[..]
Gok eens naar mijn achtergrond?

Ik vind Yesilgoz een populistisch geworden in de zin van 'hoereren voor zetels - > alles om in het pluche te kunnen blijven zitten'. Dat is mij tegengevallen, want ik had best een hoge pet van haar op. Soms denk ik dat ze zich laat sturen door NAVO - vriend Rutte.
Ik heb werkelijk geen idee, de usernaam Jippie klinkt in elk geval autochtoon. Zo Nederlands als het maar kan, maar dat zegt verder allemaal niets.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221157468
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:47 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik zie hier maar één persoon die als een klein kind om zich heen aan het slaan is. Wat wil je precies dat ik opzoek? Ik weet dat nageslacht in principe automatisch de nationaliteit krijgt, maar zij hebben ook geen glazen bol. Als je daar wel voor kiest kun je als land prima besluiten om te zeggen "leuk dat jullie dat vinden en zo aanpakken, maar wij hebben daar geen boodschap aan" en zo handel je er dan ook naar.
Dus dan beschouwen we ze als Nederlanders zonder tweede nationaliteit.

En dan?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:45:13 #282
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221157492
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus dan beschouwen we ze als Nederlanders zonder tweede nationaliteit.

En dan?
Het heeft je blijkbaar wat tijd gekost, maar vooruit. Dan beschouwen we ze als staatsburger met een buitenlandse nationaliteit. Ja, dan word je inderdaad gediscrimineerd, maar daarvoor mag je aankloppen bij het land wat je dat paspoort in de eerste instantie heeft opgestuurd.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221157513
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ze zijn in ieder geval dan zoals jij graag zegt, feitelijk geen Marokaan meer.
Dat klopt.

Maar in de context van dit topic, wat maakt dat uit?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221157562
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het heeft je blijkbaar wat tijd gekost, maar vooruit. Dan beschouwen we ze als staatsburger met een buitenlandse nationaliteit. Ja, dan word je inderdaad gediscrimineerd, maar daarvoor mag je aankloppen bij het land wat je dat paspoort in de eerste instantie heeft opgestuurd.
Ze worden in de franse media gewoon beschreven als "North African migrant gang" dus als niet in Frankrijk geboren.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:58:28 #285
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221157574
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Ze worden in de franse media gewoon beschreven als "North African migrant gang" dus als niet in Frankrijk geboren.
Ja, maar dat is de MSM. Die mogen we niet geloven als er positief over immigratie geschreven wordt, dus mogen we ze nu ook niet geloven. Dat heet 'consequent zijn'.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:02:19 #286
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221157595
quote:
18s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ja, maar dat is de MSM. Die mogen we niet geloven als er positief over immigratie geschreven wordt, dus mogen we ze nu ook niet geloven. Dat heet 'consequent zijn'.
Toch mis ik dat consequent zijn nog weleens als ik bepaalde posts hier lees.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221157625
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Ze worden in de franse media gewoon beschreven als "North African migrant gang" dus als niet in Frankrijk geboren.
Nou, je post ook vol overtuiging een foto uit 2021, en dan volhouden dat het een actuele foto is..
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221157720
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus als een Nederlander in Frankrijk een misdrijf pleegt, dan ben jij als Nederlander ook verantwoordelijk?
Wel even een tip om geen Engelsman als voorbeeld te nemen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221157875
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het heeft je blijkbaar wat tijd gekost, maar vooruit. Dan beschouwen we ze als staatsburger met een buitenlandse nationaliteit. Ja, dan word je inderdaad gediscrimineerd, maar daarvoor mag je aankloppen bij het land wat je dat paspoort in de eerste instantie heeft opgestuurd.
Dus discriminatie valt weg als ze geen dubbele nationaliteit hebben?

Bijzonder.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 19:04:26 #290
485843 crew  Jippie
pi_221157967
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb werkelijk geen idee, de usernaam Jippie klinkt in elk geval autochtoon. Zo Nederlands als het maar kan, maar dat zegt verder allemaal niets.
Im ga je zo een DM sturen ^O^
  vrijdag 26 juni 2026 @ 19:04:42 #291
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221157968
quote:
18s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ja, maar dat is de MSM. Die mogen we niet geloven als er positief over immigratie geschreven wordt, dus mogen we ze nu ook niet geloven. Dat heet 'consequent zijn'.
Een flink aantal media, vooral media die een progressief liberaal of progressief linkse lens hanteren hebben inderdaad de neiging activistisch en ideologisch te zijn mbt migratie.

Dat wil in de praktijk zeggen dat men nogal selectief is waar men over bericht en vooral een sterke nadruk lijkt te willen leggen op het voorkomen van negatieve stereotypering over bepaalde groepen zoals migranten of moslims.

Dit waar men weer doelbewust een negatief en vaak ook onterecht en onjuist stereotype aanwakkert over andere groepen zoals Christenen, Israëliërs en Joden, rechts en conservatieven of boeren.

Maar dit is natuurlijk helemaal niet de taak van zulke media, zij moeten eerlijk en objectief berichten over actualiteiten en niet sommige groepen doelbewust de hand boven het hoofd houden en andere groepen voor de bus gooien.

Als zulke media dan tóch besluiten om negatief te berichten over groepen die men het liefst in bescherming neemt, dan kun je concluderen dat je problemen inmiddels zo groot zijn dat men er wel over moeten berichten om nog enige geloofwaardigheid te behouden. Een voorbeeld hiervan is de berichtgeving van de NRC over de problemen met Syrische jongeren, maar ook het antisemitische geweld in Amsterdam van november 2024.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221158090
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een flink aantal media, vooral media die een progressief liberaal of progressief linkse lens hanteren hebben inderdaad de neiging activistisch en ideologisch te zijn mbt migratie.

Dat wil in de praktijk zeggen dat men nogal selectief is waar men over bericht en vooral een sterke nadruk lijkt te willen leggen op het voorkomen van negatieve stereotypering over bepaalde groepen zoals migranten of moslims.

Dit waar men weer doelbewust een negatief en vaak ook onterecht en onjuist stereotype aanwakkert over andere groepen zoals Christenen, Israëliërs en Joden, rechts en conservatieven of boeren.

Maar dit is natuurlijk helemaal niet de taak van zulke media, zij moeten eerlijk en objectief berichten over actualiteiten en niet sommige groepen doelbewust de hand boven het hoofd houden en andere groepen voor de bus gooien.

Als zulke media dan tóch besluiten om negatief te berichten over groepen die men het liefst in bescherming neemt, dan kun je concluderen dat je problemen inmiddels zo groot zijn dat men er wel over moeten berichten om nog enige geloofwaardigheid te behouden. Een voorbeeld hiervan is de berichtgeving van de NRC over de problemen met Syrische jongeren, maar ook het antisemitische geweld in Amsterdam van november 2024.
Ik snap wel dat ze geen stereotypering doen in de media.

Waar is dat voor nodig?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 19:29:38 #293
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221158101
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus discriminatie valt weg als ze geen dubbele nationaliteit hebben?

Bijzonder.
Gek he? :)
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221158134
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:29 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Gek he? :)
Klopt.

Ik geloof er niets van dat de discriminatie stopt als ze geen dubbele nationaliteit hebben.
Dat zou betekenen dat alleen Marokkaanse Nederlanders te maken hebben met discriminatie.
En dat is niet het geval

Verder gaat dit topic niet over discriminatie, maar criminaliteit onder jongeren met een migratieachtergrond.

Dat stopt ook niet als ze alleen de Franse nationaliteit hebben.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 19:41:29 #295
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221158169
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt.

Ik geloof er niets van dat de discriminatie stopt als ze geen dubbele nationaliteit hebben.
Dat zou betekenen dat alleen Marokkaanse Nederlanders te maken hebben met discriminatie.
En dat is niet het geval

Verder gaat dit topic niet over discriminatie, maar criminaliteit onder jongeren met een migratieachtergrond.

Dat stopt ook niet als ze alleen de Franse nationaliteit hebben.
Je kunt vanalles vinden en het ook terecht vinden dat mensen er een dubbel paspoort op nahouden, maar dat maakt jou niet intelligent. Ik denk zelfs dat het jou het tegenovergestelde maakt, maar dat is een andere discussie. Uiteindelijk hebben we allemaal te maken met discriminatie.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 19:43:09 #296
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221158178
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Verder gaat dit topic niet over discriminatie, maar criminaliteit onder jongeren met een migratieachtergrond.
Nee, het gaat over een aanval op een 17-jarige jongen in Frankrijk. De xenofoben en andere engnekken maken er weer een anti-immigratiegeleuter topic van, maar dat is niet het onderwerp van het nieuwsbericht. Helaas wordt al dat off topic geleuter wel getolereerd in dit subforum.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221158487
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:41 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Je kunt vanalles vinden en het ook terecht vinden dat mensen er een dubbel paspoort op nahouden, maar dat maakt jou niet intelligent. Ik denk zelfs dat het jou het tegenovergestelde maakt, maar dat is een andere discussie. Uiteindelijk hebben we allemaal te maken met discriminatie.
Ik vind het niet terecht dat mensen een dubbele nationaliteit hebben.
Dat verzin jij erbij.
Het is echter een feit waar degene die er mee te maken heeft niet onderuit komt.
Die 2e nationaliteit krijgen ze bij geboorte en verdwijnt niet als ze er administratief niets mee doen.
En dat laatste heeft meer nadelen dan voordelen.

Verder staat dit los van de discussie.
Tenzij je hard kunt maken dat deze gewelddadige moord is gepleegd vanwege de dubbele nationaliteit.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:57:50 #298
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221158573
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik vind het niet terecht dat mensen een dubbele nationaliteit hebben.
Dat verzin jij erbij.
Het is echter een feit waar degene die er mee te maken heeft niet onderuit komt.
Die 2e nationaliteit krijgen ze bij geboorte en verdwijnt niet als ze er administratief niets mee doen.
En dat laatste heeft meer nadelen dan voordelen.

Verder staat dit los van de discussie.
Tenzij je hard kunt maken dat deze gewelddadige moord is gepleegd vanwege de dubbele nationaliteit.
Volstrekt met je eens dat het los staat van deze discussie, maar daar ben ik dan ook niet zo zeer mee bezig. Dat het meer nadelen dan voordelen zou hebben voor degenen die de dubbele nationaliteit verwerpen is subjectief en daar zouden we als land gewoonweg geen boodschap aan moeten hebben.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:04:37 #299
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221158635
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:18 schreef C64 het volgende:
Het is wel echt een cultuurdingetje heb ik het idee. Om zoveel geweld gelijk te gebruiken.
Zoontje speelt buiten met Marokkaanse vriendjes, ze kregen van de week ruzie met wat ouder jochie. Andere jochie was 10 en hun waren 7. Wilde vechten. Mijn zoontje bijt wel van zich af maar beetje meppen en duwen zoals kids doen. Zijn vrienden komen er bij en ouder jochie eindigde met een gebroken neus getrapt en tanden uit de mond.

Zelf ook een Marokkaanse vriend en oud collega, we kregen wat mot ergens en hij wilde gelijk zijn complete stamboom bellen om het gevecht te beslechten.
Alleen al het feit dat je je kinderen laten buiten spelen met Marokkaanse criminelen maakt je volledig ongeschikt als ouder.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:07:34 #300
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221158682
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:40 schreef Qarrad het volgende:
Wat ik het allerdroevigst vind ik dat deze jongen onder de jeugdbescherming viel en dat deze de verantwoordelijkheid voor zijn veiligheid ook niet heeft kunnen nemen, ook niet nadat hij al eerder in elkaar geslagen was.

We hebben blijkbaar met zijn alleen een situatie laten ontstaan dat groepjes niets toevoegende jongeren het straatbeeld en de veiligheid bepalen en dat bij tegengas de daders vrij rond blijven lopen om het kunstje nog eens te herhalen. Mijn criminele buurjongen kreeg na 4 veroordelingen inclusief detentie na de zoveelste streak mishandelingen van de rechter...een cursus agressiebeheersing. Iemand die in de vonnissen letterlijk beschreven staat als iemand met verminderde verstandelijke vermogens, een antisociale persoonlijkheidsstoornis en nog veel meer kansloosheid: een cursus, bij de zoveelste kans die hij krijgt. Het is om wild van te worden.

Ik zei het vandaag ook eerder in dat topic over (weer een) idioot van een automobilist: er bestaan gewoon plekken om de maatschappij te beschermen tegen mensen die blijkbaar niet kunnen of willen deugen maar we gebruiken ze niet, bezuinigen ze weg en denken eerst 100x aan de belangen van de daders en de slachtoffers kunnen achteraan sluiten.
Precies, als slachtoffer heb je mooi het nakijken. Het kan ook iedereen overkomen, gewoon in elkaar gemept worden door een groep 14-16-jarige hyena's; aangifte doen heeft bij minderjarigen niet eens zin; gestraft wordt er toch niet of amper.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221159142
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:07 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Precies, als slachtoffer heb je mooi het nakijken. Het kan ook iedereen overkomen, gewoon in elkaar gemept worden door een groep 14-16-jarige hyena's; aangifte doen heeft bij minderjarigen niet eens zin; gestraft wordt er toch niet of amper.
Ja walgelijk
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')