abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:04:54 #101
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221147861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:44 schreef Hathor het volgende:

[..]
Inderdaad, maar het betekent wel dat er wel heel veel rotte appels in bepaalde bevolkingsgroepen zitten. Algerijnen hebben al geen al te beste reputatie in Frankrijk, en dit soort gevallen maakt het er niet beter op. Hetzelfde kan gezegd worden over Marokkanen.
Algerijnen hebben nergens een goede reputatie, zelfs op het WK weet men zich te misdragen.

twitter


En dit soort gedrag zien we natuurlijk eigenlijk overal van Noord-Afrikanen. Maar genoeg Westerlingen die maar wat graag met zulke volkeren gaan knuffelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:40:59 #102
117098 Hathor
Effe niet
pi_221148784
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Algerijnen hebben nergens een goede reputatie, zelfs op het WK weet men zich te misdragen.

[ twitter ]

En dit soort gedrag zien we natuurlijk eigenlijk overal van Noord-Afrikanen. Maar genoeg Westerlingen die maar wat graag met zulke volkeren gaan knuffelen.
Met die beelden was ik al bekend, maar Argentijnen slaan in ieder geval terug..
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221148794
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:26 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als Nederlanders aan de lopende band misdaden plegen in Frankrijk zou ik me daar zeker voor schamen ja.
En wat is je bewijs dat dit soort misdrijven aan de lopende band worden gepleegd in Frankrijk door migranten uit 1 bepaald land?

Als ik de video van Jippie bekijk, dan zie ik 3 verschillende etniciteiten, waarbij 1 volgens mij Frans is
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:45:40 #104
117098 Hathor
Effe niet
pi_221148816
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
En wat is je bewijs dat dit soort misdrijven aan de lopende band worden gepleegd in Frankrijk door migranten uit 1 bepaald land?

Als ik de video van Jippie bekijk, dan zie ik 3 verschillende etniciteiten, waarbij 1 volgens mij Frans is
Ik zie 5 Algerijnen, brothers in arms. Ook daar hebben ze niet allemaal dezelfde huidskleur he. Dit is gewoon een hatecrime, maar blijf vooral lekker wegkijken, totdat het jezelf overkomt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221148928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:45 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zie 5 Algerijnen, brothers in arms. Ook daar hebben ze niet allemaal dezelfde huidskleur he. Dit is gewoon een hatecrime, maar blijf vooral lekker wegkijken, totdat het jezelf overkomt.
Ik zie 3 personen in de video van Jippie.

Volgens jou zijn dat 5 Algerijnen.

Ookaaay...


En hatecrime: kan, maar wat is de haat?

Ik begrijp uit het artikel dat Jippie postte dat het waarschijnlijk om een afrekening gaat omdat het slachtoffer melding van een eerder incident heeft gedaan bij de politie.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221148945
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Algerijnen hebben nergens een goede reputatie, zelfs op het WK weet men zich te misdragen.

[ twitter ]

En dit soort gedrag zien we natuurlijk eigenlijk overal van Noord-Afrikanen. Maar genoeg Westerlingen die maar wat graag met zulke volkeren gaan knuffelen.
Ja, precies.

Voetbalgeweld zien we verder niet in Europa...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:01:42 #107
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221148994
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:10 schreef Jippie het volgende:

[..]
Volgens werd er in de reacties al verwezen naar links en naar migratieknuffelaars. Heb het over de zinloze moord op zo'n jongen in plaats van stemming maken en bevolkingsgroepen en hun moeder te beschuldigen.

On-topic: Dat de daders mogen knetteren in de hel.
En terecht dat daar naar verwezen wordt. Dat is de oorzaak ook dat die moordenaars hier zijn.

Durf wel te stellen dat zonder die eeuwige welkom in mijn landiers, had Louis nog geleefd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221149066
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En terecht dat daar naar verwezen wordt. Dat is de oorzaak ook dat die moordenaars hier zijn.

Durf wel te stellen dat zonder die eeuwige welkom in mijn landiers, had Louis nog geleefd.
Die moordenaars zijn hier niet, die zijn in Frankrijk, waarbij Algerije een voormalige kolonie is. Met als gevolg dat je veel Algerijnen in Frankrijk hebt.
Net zoals we hier veel Surinamers hebben.

Dus had Frankrijk Algerije niet als kolonie gehad, dan waren deze moordenaars nooit in Frankrijk geboren.

En zo kun je alles weg redeneren.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:56 #109
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221149111
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die moordenaars zijn hier niet, die zijn in Frankrijk, waarbij Algerije een voormalige kolonie is. Met als gevolg dat je veel Algerijnen in Frankrijk hebt.
Net zoals we hier veel Surinamers hebben.

Dus had Frankrijk Algerije niet als kolonie gehad, dan waren deze moordenaars nooit in Frankrijk geboren.

En zo kun je alles weg redeneren.
Nog steeds hoef je die algarijnen niet binnen te laten of houden. Willen toch een onafhankelijk land zijn? Zoek het maar uit dan.

Dat is de correcte logica.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221149183
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nog steeds hoef je die algarijnen niet binnen te laten of houden. Willen toch een onafhankelijk land zijn? Zoek het maar uit dan.

Dat is de correcte logica.
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk.
Waarvan de ouders ook Franse staatsburgers zijn, mogelijk ook geboren in Frankrijk.

Hoeveel generaties wil je terug gaan voordat iemand echt wordt gezien als inwoner van, in dit geval, Frankrijk?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 22:12:54 #111
485843 crew  Jippie
pi_221149217
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En terecht dat daar naar verwezen wordt. Dat is de oorzaak ook dat die moordenaars hier zijn.
Vind dat een stompzinnige conclusie.
quote:
Durf wel te stellen dat zonder die eeuwige welkom in mijn landiers, had Louis nog geleefd.
Zie boven.
pi_221149258
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mwah, mwah. Wat velen met name opmerken is de sterke oververtegenwoordiging van bepaalde groepen in (gewelddadige) criminaliteit. Ik heb dit met betrekking tot Nederland al vaker onderbouwd, zoals in deze post of deze post.

En dat er vanuit linkse contreien een sterke neigingen is tot het altijd willen beschermen van dit migranten en het tevens erg barmhartig denken over migratie is natuurlijk een feit.

Het zijn mensen uit deze kringen die graag meer migratie zien en met bordjes als 'no human is illegal' of 'migrants welcome' staan te paraderen. Als je dan weet dat mensen met een migratieachtergrond een énorme oververtegenwoordiging kennen in de criminaliteit, te vaak slecht integreren en hier vooral voor economische redenen komen, dan vraag je je af waarom velen aan de progressieve en linkerkant van het politieke spectrum zo staan te trappelen voor meer van deze mensen.

Het is ook een sentiment dat we nergens anders ter wereld zien, het is een uniek Westers fenomeen. Want nergens anders ter wereld zien we grote groepen autochtonen/inheemsen die graag meer vreemdelingen willen, ondanks dat deze vreemdelingen aantoonbaar slecht integreerden en zich disproportioneel misdragen.
Allemaal leuk en aardig, maar als we bijvoorbeeld in Nederland kijken naar de Marokkanen: die zijn hier gekomen dankzij een overeenkomst met Marokko die door het rechtse kabinet De Jong is ondertekend.

En de Marokkaanse probleemjongeren in Nederland; dat zijn over het algemeen geen Marokkanen die net in Nederland wonen.
Dat betreft de derde generatie Marokkanen.
Oftewel Nederlandse staatsburgers, met Marokkaanse roots, die hier geboren zijn.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221149279
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nog steeds hoef je die algarijnen niet binnen te laten of houden. Willen toch een onafhankelijk land zijn? Zoek het maar uit dan.

Dat is de correcte logica.
Het zijn geen Algerijnen, maar Fransen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221149333
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Allemaal leuk en aardig, maar als we bijvoorbeeld in Nederland kijken naar de Marokkanen: die zijn hier gekomen dankzij een overeenkomst met Marokko die door het rechtse kabinet De Jong is ondertekend.

En de Marokkaanse probleemjongeren in Nederland; dat zijn over het algemeen geen Marokkanen die net in Nederland wonen.
Dat betreft de derde generatie Marokkanen.
Oftewel Nederlandse staatsburgers, met Marokkaanse roots, die hier geboren zijn.
Het wangedrag is opvallend hardnekkig inderdaad.
pi_221149397
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Het wangedrag is opvallend hardnekkig inderdaad.
Nope, maar wel leuk geprobeerd.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:26:40 #116
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221149475
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Allemaal leuk en aardig, maar als we bijvoorbeeld in Nederland kijken naar de Marokkanen: die zijn hier gekomen dankzij een overeenkomst met Marokko die door het rechtse kabinet De Jong is ondertekend.

En de Marokkaanse probleemjongeren in Nederland; dat zijn over het algemeen geen Marokkanen die net in Nederland wonen.
Dat betreft de derde generatie Marokkanen.
Oftewel Nederlandse staatsburgers, met Marokkaanse roots, die hier geboren zijn.
Nee, Marokkanen zijn hier in grote getale gekomen doordat het enige uitgesproken kabinet Den Uyl, een links kabinet, de wervingsovereenkomst met Marokko introk en veel Marokkanen die hier tijdelijk zouden zijn, niet meer terugwilde en al hun familie lieten overkomen. Dit is inmiddels al meerdere uitgelegd en velen blijven hier maar over liegen.

En als de Marokkanen die in Nederland wonen Nederlanders zijn, waarom juicht men dan voor Marokko? En spreekt over 'wij' als het Marokkaanse leftal speelt. De NOS had hier recent nog een reportage over.

Marokkaanse voetbaltalenten die geboren worden en opgroeien in Nederland, kiezen voor Marokko, niet voor Nederland, een enkele uitzondering daargelaten. Het zijn dan ook geen Nederlanders, maar Marokkanen met een Nederlands paspoort.
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het zijn geen Algerijnen, maar Fransen.
Nee, dat zijn Algerijnen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221149571
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het zijn geen Algerijnen, maar Fransen.
Ik denk dat ze zelf heel anders hierover denken :+
graag verwijderen
pi_221149799
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, Marokkanen zijn hier in grote getale gekomen doordat het enige uitgesproken kabinet Den Uyl, een links kabinet, de wervingsovereenkomst met Marokko introk en veel Marokkanen die hier tijdelijk zouden zijn, niet meer terugwilde en al hun familie lieten overkomen. Dit is inmiddels al meerdere uitgelegd en velen blijven hier maar over liegen.

En als de Marokkanen die in Nederland wonen Nederlanders zijn, waarom juicht men dan voor Marokko? En spreekt over 'wij' als het Marokkaanse leftal speelt. De NOS had hier recent nog een reportage over.

Marokkaanse voetbaltalenten die geboren worden en opgroeien in Nederland, kiezen voor Marokko, niet voor Nederland, een enkele uitzondering daargelaten. Het zijn dan ook geen Nederlanders, maar Marokkanen met een Nederlands paspoort.
[..]
Nee, dat zijn Algerijnen.
Nee, Frabsei
Geboren in Frankrijk. Franse staatsburgers.

Net zo goed als dat hier geborene van Marokkaanse afkomst Nederlandse staatsburgers zijn.

Dat ze een dubbele nationaliteit hebben komt omdat Marokko een kind met 1 of 2 ouders met de Marokkaanse nationaliteit automatisch ziet als een Marokkaans staatsburger.


Dat Marokkaanse Nederlanders hun roots niet uit het oog verliezen is verder hun goed recht.
Dat zie je ook met Europeanen in bijvoorbeeld de VS. Die nog steeds trots zijn dat ze bijvoorbeeld Ierse roots hebben.

En zoals je zelf al aangeeft: niet elke voetballer met de Marokkaanse nationaliteit komt in het Marokkaanse elftal.

In Frankrijk zie je dat ook met Algerijnse spelers.

Hoe kunnen Zinedine Zidane en Khalid Boulahrouz voor respectievelijk Frankrijk en Nederland uitkomen als ze geen staatsburger van die landen zijn?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221149806
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik denk dat ze zelf heel anders hierover denken :+
Jij kunt niet voor anderen denken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:48:53 #120
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221149880
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, Frabsei
Geboren in Frankrijk. Franse staatsburgers.

Net zo goed als dat hier geborene van Marokkaanse afkomst Nederlandse staatsburgers zijn.

Dat ze een dubbele nationaliteit hebben komt omdat Marokko een kind met 1 of 2 ouders met de Marokkaanse nationaliteit automatisch ziet als een Marokkaans staatsburger.

Dat Marokkaanse Nederlanders hun roots niet uit het oog verliezen is verder hun goed recht.
Dat zie je ook met Europeanen in bijvoorbeeld de VS. Die nog steeds trots zijn dat ze bijvoorbeeld Ierse roots hebben.

En zoals je zelf al aangeeft: niet elke voetballer met de Marokkaanse nationaliteit komt in het Marokkaanse elftal.

In Frankrijk zie je dat ook met Algerijnse spelers.

Hoe kunnen Zinedine Zidane en Khalid Boulahrouz voor respectievelijk Frankrijk en Nederland uitkomen als ze geen staatsburger van die landen zijn?
Je reduceert nationaliteit tot een papiertje. Daarmee hou je enkel jezelf voor de gek. Cultureel hebben veel mensen in Europa met een migratieachtergrond niets met het land waarin ze leven en ligt hun hart bij het land van herkomst. Dat mag natuurlijk, maar laten we dan ook benoemen wat deze mensen zijn: Marokkanen, Algerijnen, Turken etc.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221149892
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, Frabsei
Geboren in Frankrijk. Franse staatsburgers.

Net zo goed als dat hier geborene van Marokkaanse afkomst Nederlandse staatsburgers zijn.

Dat ze een dubbele nationaliteit hebben komt omdat Marokko een kind met 1 of 2 ouders met de Marokkaanse nationaliteit automatisch ziet als een Marokkaans staatsburger.

Dat Marokkaanse Nederlanders hun roots niet uit het oog verliezen is verder hun goed recht.
Dat zie je ook met Europeanen in bijvoorbeeld de VS. Die nog steeds trots zijn dat ze bijvoorbeeld Ierse roots hebben.

En zoals je zelf al aangeeft: niet elke voetballer met de Marokkaanse nationaliteit komt in het Marokkaanse elftal.

In Frankrijk zie je dat ook met Algerijnse spelers.

Hoe kunnen Zinedine Zidane en Khalid Boulahrouz voor respectievelijk Frankrijk en Nederland uitkomen als ze geen staatsburger van die landen zijn?
Khalid en Zinedine maakten hun keuze destijds in een hele andere wereld natuurlijk.
graag verwijderen
pi_221149908
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk.
Waarvan de ouders ook Franse staatsburgers zijn, mogelijk ook geboren in Frankrijk.

Hoeveel generaties wil je terug gaan voordat iemand echt wordt gezien als inwoner van, in dit geval, Frankrijk?
Hoeveel generaties moeten jij en jouw kinderen in China verblijven tot dat jij eindelijk wordt gezien als Chinees?
pi_221149919
Dit doen ze anders nooit hoor!
pi_221149976
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je reduceert nationaliteit tot een papiertje. Daarmee hou je enkel jezelf voor de gek. Cultureel hebben veel mensen in Europa met een migratieachtergrond niets met het land waarin ze leven en ligt hun hart bij het land van herkomst. Dat mag natuurlijk, maar laten we dan ook benoemen wat deze mensen zijn: Marokkanen, Algerijnen, Turken etc.
Tja, of je het nu leuk vindt of niet, het zijn Nederlandse staatsburgers.
Als Marokko niet de regel had dat iedereen die in een Marokkaanse bloedlijn geboren wordt automatisch de Marokkaanse nationaliteit krijgt en daar geen afstand van kan doen.

Bij Surinaamse Nederlanders hebben we dat niet, die hebben geen dubbele nationaliteit.
Zijn Nederlanders met een Surinaamse afkomst die hun roots koesteren dan geen Nederlanders?

Dat is natuurlijk onzin.

Wat de moordenaars betreft: zoals het nu lijkt zijn dat jongeren geboren in Frankrijk, met ouders geboren in Frankrijk.
Dat zijn geen migranten meer.
En dus een Frans probleem.

Zelfde hier met de Marokkaanse jeugd: de rottigheid die ze hier uithalen, haalt de jeugd niet uit in Marokko zelf.
Het is dus een Nederlands probleem, waar we als samenleving een oplossing voor moeten zoeken.

En ze de stempel van vreemdeling geven, zodat je denkt te kunnen dreigen ze het land uit te zetten, gaat daarbij niet helpen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221149980
Het is een vreemd soort leugen om te framen dat deze jongeren gewoon Fransen zijn.
graag verwijderen
pi_221150036
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, Marokkanen zijn hier in grote getale gekomen doordat het enige uitgesproken kabinet Den Uyl, een links kabinet, de wervingsovereenkomst met Marokko introk en veel Marokkanen die hier tijdelijk zouden zijn, niet meer terugwilde en al hun familie lieten overkomen. Dit is inmiddels al meerdere uitgelegd en velen blijven hier maar over liegen.
Den Uyl voerde inderdaad een wervingsstop in.
En die bleek averechts te werken.

Maar dat is wat anders dan de suggestie dat we dankzij linkse boomknuffelaars die de grenzen wagenwijd open hebben gezet voor Marokkaanse migranten, nu een probleem met de 3e generatie Marokkanen hebben.

Het is kabinet De Jong dat begonnen is met het werven van Marokkaanse gastarbeiders.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221150066
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Hoeveel generaties moeten jij en jouw kinderen in China verblijven tot dat jij eindelijk wordt gezien als Chinees?
Eentje.
Als jij trouwt met een Chinees, je permanent vestigt in China en afstand doet van de Nederlandse nationaliteit; dan kun je Chinees staatsburger worden.

T
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221150077
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:50 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Khalid en Zinedine maakten hun keuze destijds in een hele andere wereld natuurlijk.
Dus?
Waarom waren zij wel Franse en Nederlandse staatsburgers, en de huidige generatie niet?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221150104
Long story short;

Het is -zoals zo vaak, beter gezegd; bijna altijd- de noord Afrikaanse / islamitische cultuur verrijking, welke voor zulke barbaarse walgtoestanden zorgt.

What's new?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_221150130
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus?
Waarom waren zij wel Franse en Nederlandse staatsburgers, en de huidige generatie niet?
Omdat van de huidige generatie nieuwkomers en nakomelingen een grote groep een veel sterkere binding heeft met het land van herkomst dan met het land van residentie.

Teveel vrijheden maakt ongelukkig en zijn een gevaar als je remmingen nodig hebt in je niet geheel rooskleurige brein.
graag verwijderen
pi_221150236
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Het is een vreemd soort leugen om te framen dat deze jongeren gewoon Fransen zijn.
Overheidsdocumenten zijn allesbepalend. Ook al ziet iemand zichzelf volledig als Marokkaan en uit hij zich ook zo in zijn dagelijks leven, als overheidsdocumenten zeggen dat het een Nederlander is dan is dat zo.

Net zoals transgenders weer hun geboortegeslacht worden indien ze onder Trump nieuwe overheidsdocumenten aanvragen.
pi_221150313
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:23 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Overheidsdocumenten zijn allesbepalend. Ook al ziet iemand zichzelf volledig als Marokkaan en uit hij zich ook zo in zijn dagelijks leven, als overheidsdocumenten zeggen dat het een Nederlander is dan is dat zo.

Net zoals transgenders weer hun geboortegeslacht worden indien ze onder Trump nieuwe overheidsdocumenten aanvragen.
Zodra we in NL de mogelijkheid tot een dubbel paspoort afschaffen, zijn het ineens vrijwel allemaal geen Nederlanders meer.
pi_221150380
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:23 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Overheidsdocumenten zijn allesbepalend. Ook al ziet iemand zichzelf volledig als Marokkaan en uit hij zich ook zo in zijn dagelijks leven, als overheidsdocumenten zeggen dat het een Nederlander is dan is dat zo.

Net zoals transgenders weer hun geboortegeslacht worden indien ze onder Trump nieuwe overheidsdocumenten aanvragen.
Dit is natuurlijk onzin in het geval van Marokkanen.
graag verwijderen
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:32:25 #134
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221150834
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het zijn geen Algerijnen, maar Fransen.
In jouw ogen.
In hun ogen?
Hebben ze de afgelopen weken staan juichen in het blauw of groen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:35:59 #135
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221150843
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Eentje.
Als jij trouwt met een Chinees, je permanent vestigt in China en afstand doet van de Nederlandse nationaliteit; dan kun je Chinees staatsburger worden.

T
Exact. Afstand doen van.

Die mocros kunnen hun mocro paspoort ook bij de ambassade in de bus doen. Doen ze niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:37:44 #136
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221150851
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus?
Waarom waren zij wel Franse en Nederlandse staatsburgers, en de huidige generatie niet?
Keuzes die ze maken.

Hier geboren, hier opgegroeid, hier wonende en toch met niet het rood wit blauw zwaaien, afzetten tegen NLers, niet mee willen doen met 'hier' en maar huilen dat je niet geaccepteerd wordt.

Tjah...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:41:11 #137
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221150861
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:12 schreef Jippie het volgende:

[..]
Vind dat een stompzinnige conclusie.
[..]
Zie boven.
Jouw mening. Realiteit zegt wat anders.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:42:11 #138
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221150862
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Exact. Afstand doen van.

Die mocros kunnen hun mocro paspoort ook bij de ambassade in de bus doen. Doen ze niet.
Het wordt als een grote schande gezien in Marokko om dit te doen, juridisch is het opgeven van de nationaliteit ook erg lastig. In Marokko worden de kinderen van Marokkanen in het buitenland ook gewoon als Marokkanen gezien.

Dit waar sommige progressieve Westerlingen dan weer staat te stampvoeten als we niet allemaal pretenderen dat Rachid en Aisha echte Nederlanders of Fransen zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221152559
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]
In jouw ogen.
In hun ogen?
Hebben ze de afgelopen weken staan juichen in het blauw of groen?
Wat maakt dat uit?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221152561
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Exact. Afstand doen van.

Die mocros kunnen hun mocro paspoort ook bij de ambassade in de bus doen. Doen ze niet.
Dat heeft geen zin, ze kunnen de Marokkaanse nationaliteit niet opgeven.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221152565
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Keuzes die ze maken.

Hier geboren, hier opgegroeid, hier wonende en toch met niet het rood wit blauw zwaaien, afzetten tegen NLers, niet mee willen doen met 'hier' en maar huilen dat je niet geaccepteerd wordt.

Tjah...
Jammer voor je, maar zo werkt het niet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 06:10:43 #142
485843 crew  Jippie
pi_221152591
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Jouw mening. Realiteit zegt wat anders.
Dat was precies mijn gedachte toen ik je reactie las.
pi_221152670
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het wordt als een grote schande gezien in Marokko om dit te doen, juridisch is het opgeven van de nationaliteit ook erg lastig. In Marokko worden de kinderen van Marokkanen in het buitenland ook gewoon als Marokkanen gezien.

Dit waar sommige progressieve Westerlingen dan weer staat te stampvoeten als we niet allemaal pretenderen dat Rachid en Aisha echte Nederlanders of Fransen zijn.
Juridisch is ieder kind dat geboren wordt uit een Marokkaanse bloedlijn automatisch Marokkaans staatsburger, ongeacht waar ter wereld het kind geboren wordt. En het kind kan daar geen afstand van doen.

En dat feit gebruik jij vervolgens in te kunnen stellen dat dergelijke kinderen geen echte Nederlanders zijn.

En daarmee bewijs je precies mijn punt: deze moord in Frankrijk wordt aangewend om een bepaalde agenda erdoor te drukken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221152799
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 06:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Juridisch is ieder kind dat geboren wordt uit een Marokkaanse bloedlijn automatisch Marokkaans staatsburger, ongeacht waar ter wereld het kind geboren wordt. En het kind kan daar geen afstand van doen.

En dat feit gebruik jij vervolgens in te kunnen stellen dat dergelijke kinderen geen echte Nederlanders zijn.

En daarmee bewijs je precies mijn punt: deze moord in Frankrijk wordt aangewend om een bepaalde agenda erdoor te drukken.
Wat een slappe mindset.
Vakman pur sang
pi_221152809
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat een slappe mindset.
Kennelijk heb je niets om er tegenin te brengen, maar wilde je toch even reageren.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221152823
Het probleem is dat dit soort acties met zachte handschoenen wordt aangepakt.

Dit soort jongens krijgen een psychologische analyse om na te gaan "hoe het toch zover heeft kunnen komen", er wordt een hoop thee met ze gedronken, en ze moeten naar een jeugdinstelling waar er volop aandacht voor ze is met een dagprogramma en sport en allerhande activiteiten om ze bezig te houden.

Zo'n 'straf' schrikt natuurlijk niet af, kost de samenleving handenvol geld en als ze buiten staan begint het weer van vooraf aan.

Als je een afschrikkend effect wil creëren moet je die gasten <Knip> uitzetten naar een land met zo k*t mogelijke omstandigheden en uitsluiten dat ze ooit de EU weer binnenkomen. En als de familie moeilijk doet zet je die ook op het vliegtuig. Duidelijke boodschap aan eenieder die zoiets flikt: We moeten je hier niet, oprotten.

Interesseert me geen reet of ze minderjarig zijn. Als je het mannetje wilt zijn op TikTok met dit soort laffe daden moet je ook de consequenties maar voelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 26-06-2026 10:00:49 ]
pi_221152838
2022:

Doodgeslagen Nederlander op Mallorca is 27-jarige Carlo

quote:
De 27-jarige Carlo Heuvelman werd volgens de Spaanse politie woensdagnacht zonder reden tegen het hoofd getrapt door negen Nederlandse jongens. De verwondingen bleken zo heftig, dat Carlo zondag overleed
Enkele daders van die moord hadden een allochtone achtergrond, maar onder de daders waren ook autochtone Nederlanders.

Dan is het lastig roepen dat als de voorouders niet naar Nederland waren verhuisd, deze moord niet had plaatsgevonden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221152854
Het slaat natuurlijk nergens op om Neurenberg bloedlijnen of (dubbele) paspoorten als feitelijke afkomst te gaan gebruiken. Feit blijft dat Algerijnen in Frankrijk voor onevenredig veel overlast zorgen - doe een rondje Marseille buiten de haven in je eentje voor de grap - en dat wegbagatelliseren met een moord die Nederlanders in 2022 pleegden is echt overcompenseren. Net zo onzinnig als denken dat "ALLE GRENZEN DICHT EN DEPORTEREN" de oplossing gaat zijn.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 07:55:02 #149
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221152862
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 06:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Juridisch is ieder kind dat geboren wordt uit een Marokkaanse bloedlijn automatisch Marokkaans staatsburger, ongeacht waar ter wereld het kind geboren wordt. En het kind kan daar geen afstand van doen.

En dat feit gebruik jij vervolgens in te kunnen stellen dat dergelijke kinderen geen echte Nederlanders zijn.

En daarmee bewijs je precies mijn punt: deze moord in Frankrijk wordt aangewend om een bepaalde agenda erdoor te drukken.
Dat bewijst helemaal niks om je om de spinsels in je hoofd te bewijzen. Dat is dus alleen in jouw hoofd zo.

Die jongen is vermoord door een stel wezen die hier niet horen in west europa. Een racistenmoord. En jij vindt lullen over een fantasie agenda belangrijker.
Denk dat het tijd wordt om afstand te nemen van en naar buitencte gaan. Bizarre obsessie much.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 juni 2026 @ 07:56:44 #150
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221152872
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 06:10 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat was precies mijn gedachte toen ik je reactie las.
Wederom jouw meningen en gedachte.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')