abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 14:13:43 #251
485843 crew  Jippie
pi_221155663
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Hoe wil je dat gaan verbieden? Zoals 1024x uitgelegd kan je in een deel van de wereld niet je nationaliteit opzeggen.

<Knip>
Kappen nu met persoonlijke aanvallen en het framen van je mede-users.
pi_221155677
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:58 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Je hoeft het toch helemaal niet aan de Marokkaanse autoriteiten te melden? Kijk, dit is al zo'n dingetje. Ik zou hier niet zomaar mee akkoord gaan.
Dat kan, maar dat kan ook weer praktische problemen opleveren.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:18:27 #253
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221155727
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat kan, maar dat kan ook weer praktische problemen opleveren.
Dat zijn de keuzes in het leven.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 14:22:38 #254
485843 crew  Jippie
pi_221155762
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Yeşilgöz is inderdaad een Nederlandse vrouw. Waarom? Zij is cultureel gezien uitgesproken Westers en wil die waarden ook beschermen. Uiteraard heeft Yeşilgöz een migratieachtergrond, maar dat doet niets af aan haar normen, waarden en attitude.
Dan ben ik benieuwd hoe ik word geclassificeerd :D Toen Yesilgoz minister van Justitie was vond ik haar een prima minister en een stoer wijf die duidelijk achter onze politie en de Nederlandse waarden stond. Maar daarna is haar masker afgevallen en vertegenwoordigt ze voor mij niet meer de Nederlandse normen en waarden. Net als veel politici liegt ze inmiddels alles aan elkaar vast. Ze zal gerust haar kwaliteiten hebben (gehad) maar ik zie ze de laatste 3 jaar niet meer.
pi_221155790
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:22 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dan ben ik benieuwd hoe ik word geclassificeerd :D Toen Yesilgoz minister van Justitie was vond ik haar een prima minister en een stoer wijf die duidelijk achter onze politie en de Nederlandse waarden stond. Maar daarna is haar masker afgevallen en vertegenwoordigt ze voor mij niet meer de Nederlandse normen en waarden. Net als veel politici liegt ze inmiddels alles aan elkaar vast. Ze zal gerust haar kwaliteiten hebben (gehad) maar ik zie ze de laatste 3 jaar niet meer.
Inherent aan hoe onze politiek werkt ze doen een klein scheutje wijn bij het water. Wat niet helpt is dat wij geen kiesdrempel hebben. Maar dat is wederom een compleet andere discussie waar je tientallen topics over vol kan lullen.
pi_221155821
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:32 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Welke foto, ik heb die foto nog niet gezien? ( nee, dat is geen ontkenning, ik heb hem echt niet gezien)
Deze:

quote:
Volgens mij is die uit 2021.
Maar dat ontkent StaceySinger.



https://commons.wikimedia(...)ssion_Paris_2021.jpg

[ Bericht 11% gewijzigd door Wantie op 26-06-2026 14:54:39 ]
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 14:30:36 #257
485843 crew  Jippie
pi_221155829
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:27 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik mag feiten benoemen. Daar is niks framing aan.

Maar ik weet het goed gemaakt, ik laat mijn account wel verwijderen zoals het gros van dit forum gedaan heeft.

Succes met HR en de andere vijf overgebleven users die constant hetzelfde schrijven zonder gecorrigeerd te mogen worden
Ik ook van jou O+
pi_221155836
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat zijn de keuzes in het leven.
En je blijft nog steeds de Marokkaanse nationaliteit hebben.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:32:29 #259
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221155843
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
En je blijft nog steeds de Marokkaanse nationaliteit hebben.
Ik? Volgens mij heb je iets gebruikt ofzo, want dit klopt van geen kanten.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221155851
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:02 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dubbele paspoorten moeten oprecht verboden worden.

Geen enkele uitzondering.
Het gaat om dubbele nationaliteit, niet om dubbel paspoort.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221155883
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:32 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik? Volgens mij heb je iets gebruikt ofzo, want dit klopt van geen kanten.
Helaas voor je.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221155905
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:32 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
VN neem ik niet serieus. Dat is een extreem hobby clubje. En ja feitelijk zijn het inderdaad Fransen als ze daar geboren zijn, daar heb je gelijk in. Maar veel van dat volk voelt zich natuurlijk helemaal niet Frans zoals veel Marokanen hier zich niet Nederlands voelen. Ze zijn Arbaisch, Moslim en spugen op het westen (niet iedereen, maar veel te veel). En dat is dus ook het probleem. Je kan er al bijna niets meer aan doen. Ze planten zich voort, de kinderen worden hier geboren en thats it. Uitzetten lukt niet meer later als ze zich misdragen in naam van de Islam. Want het zijn op papier Nederlanders.

En over dat laatste, Daar had Nederland allang al wat aan moeten doen. Ook wij kunnen regels veranderen. Keuze maken. 1 nationaliteit moet de norm zijn. Dat geldt voor iedereen. Ik raak mijn paspoort ook kwijt als ik Spaans wil worden (de reden waarom ik nog twijfel om voorgoed te emigreren)
Nederland kan er niets aan doen. Marokko gaat dat heus niet aanpassen.

En hoe ze zich voelen: niet relevant.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:40:55 #263
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221155920
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Helaas voor je.
Je bent niet nuchter maatje, alleen maar aan het raaskallen. Neem een slokje water en zoek de schaduw op.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221155922
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Je bent niet nuchter maatje, alleen maar aan het raaskallen. Neem een slokje water en zoek de schaduw op.
zeer goed advies 👍
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221155941
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Je bent niet nuchter maatje, alleen maar aan het raaskallen. Neem een slokje water en zoek de schaduw op.
Of je stopt even met als een kind te stampvoeten en zoekt het op.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221155946
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nederland kan er niets aan doen. Marokko gaat dat heus niet aanpassen.

En hoe ze zich voelen: niet relevant.
Hou toch eens met kun je niets aan doen. Dat kan wel, niet alleen Marokko kan hun eigen wetten maken hoor. :')
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:47:04 #267
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221155952
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Of je stopt even met als een kind te stampvoeten en zoekt het op.
Ik zie hier maar één persoon die als een klein kind om zich heen aan het slaan is. Wat wil je precies dat ik opzoek? Ik weet dat nageslacht in principe automatisch de nationaliteit krijgt, maar zij hebben ook geen glazen bol. Als je daar wel voor kiest kun je als land prima besluiten om te zeggen "leuk dat jullie dat vinden en zo aanpakken, maar wij hebben daar geen boodschap aan" en zo handel je er dan ook naar.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221155967
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:47 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik zie hier maar één persoon die als een klein kind om zich heen aan het slaan is. Wat wil je precies dat ik opzoek? Ik weet dat nageslacht in principe automatisch de nationaliteit krijgt, maar zij hebben ook geen glazen bol. Als je daar wel voor kiest kun je als land prima besluiten om te zeggen "leuk dat jullie dat vinden en zo aanpakken, maar wij hebben daar geen boodschap aan" en zo handel je er dan ook naar.
Nee dat kan niet, want we mogen dat niet zelf bepalen van Wantie..... :')
pi_221156015
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:41 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
zeer goed advies 👍
Deze voor jou:

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Deze:
[..]
Volgens mij is die uit 2021.
Maar dat ontkent StaceySinger.

[ afbeelding ]

https://commons.wikimedia(...)ssion_Paris_2021.jpg

zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221156024
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Deze voor jou:
[..]

mij graag niet lastigvallen
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:59:36 #271
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221156039
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:22 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dan ben ik benieuwd hoe ik word geclassificeerd :D Toen Yesilgoz minister van Justitie was vond ik haar een prima minister en een stoer wijf die duidelijk achter onze politie en de Nederlandse waarden stond. Maar daarna is haar masker afgevallen en vertegenwoordigt ze voor mij niet meer de Nederlandse normen en waarden. Net als veel politici liegt ze inmiddels alles aan elkaar vast. Ze zal gerust haar kwaliteiten hebben (gehad) maar ik zie ze de laatste 3 jaar niet meer.
Heb jij een migratieachtergrond dan? En op welk vlak vindt je dat de normen en waarden van Yesilgöz zijn veranderd?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221156046
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:46 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Hou toch eens met kun je niets aan doen. Dat kan wel, niet alleen Marokko kan hun eigen wetten maken hoor. :')
Wat ga je daar dan inzetten?

Dat Marokkaanse Nederlanders geen Marokkaanse nationaliteit mogen hebben?

Though luck, want die blijven ze gewoon automatisch krijgen.

Ik snap het probleem ook niet, als kinderen van ouders van Marokkaanse in Nederland geboren worden, dan krijgen ze de Nederlandse nationaliteit.
Als ze dan geen dubbele nationaliteit mogen hebben, gaan ze zich heus niet opeens anders gedragen of voelen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221156059
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:56 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
mij graag niet lastigvallen
Tja, snap ik, want de foto die je plaatste is wel degelijk uit 2021.

Het is blijkbaar pijnlijk om te toe te geven.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221156120
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Als ze dan geen dubbele nationaliteit mogen hebben, gaan ze zich heus niet opeens anders gedragen of voelen.
Ze zijn in ieder geval dan zoals jij graag zegt, feitelijk geen Marokaan meer.
pi_221156158
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat ga je daar dan inzetten?

Dat Marokkaanse Nederlanders geen Marokkaanse nationaliteit mogen hebben?
Of geen Nederlandse.

quote:
Though luck, want die blijven ze gewoon automatisch krijgen.
Waarom is dat eigenlijk een probleem dat niet uitsluitend tussen de Marokkaanse staatsburger en de Marokkaanse staat bestaat? Als ze dat diskwalificeert voor een Nederlandse nationaliteit dan moeten ze bij hun eigen regering zijn.

quote:
Ik snap het probleem ook niet, als kinderen van ouders van Marokkaanse in Nederland geboren worden, dan krijgen ze de Nederlandse nationaliteit.
Als ze dan geen dubbele nationaliteit mogen hebben, gaan ze zich heus niet opeens anders gedragen of voelen.
Jawel hoor. Het geopolitieke spelletje van kolonisatie dat Marokko speelt me de nationaliteitspolitiek werkt, dat zien we aldoor en ook tijdens voetbaltoernooien heel goed.

Daarnaast moet je nu al afstand doen van een buitenlandse nationalteit om de Nederlandse te verkrijgen. Er is een uitzondering voor als dat helemaal niet kan of een onredelijke inspanning vraagt, even uit mijn hoofd, een pasfoto laten maken voor een Marokkaans paspoortaanvraag is natuurlijk niet maximaal afstand doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')