abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221153888
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:44 schreef StaceySinger het volgende:
[ x ]
Zijn het zeker weten 5?

Eerder werd een foto geplaatst met 8 jongeren die een slachtoffer mishandelen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153894
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zijn het zeker weten 5?

Eerder werd een foto geplaatst met 8 jongeren die een slachtoffer mishandelen.
<Knip>
Die andere schoften stonden te filmen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jippie op 26-06-2026 11:51:16 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221153897
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:46 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Echte Fransen, dat zie je zo.
Klopt.
Of geen echte Fransen.

Want aan iemands gezicht zie je dat niet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153955
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt.
Of geen echte Fransen.

Want aan iemands gezicht zie je dat niet.
Waarom reageer je selectief niet op het dubbele nationaliteiten stukje?
pi_221153980
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:57 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Waarom reageer je selectief niet op het dubbele nationaliteiten stukje?
Ik heb niets weggelaten uit jouw bericht in mijn citaat.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153985
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb niets weggelaten uit jouw bericht in mijn citaat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:41 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dit is zo'n dooddoener, en wat als ze een dubbele nationaliteit hebben? Zoals al die Marokanen hier.
pi_221153999
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:49 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
<Knip>
Die andere schoften stonden te filmen.
Waarom zo emotioneel?

In alle berichten die ik zie gaat het om 5 personen.
Als het er meer zijn, en er zijn 5 opgepakt, dan lopen er nog een aantal los rond.
Die moeten dan ook zo snel mogelijk worden opgepakt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Jippie op 26-06-2026 11:52:00 ]
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:07:13 #208
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221154062
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef nostra het volgende:
Het slaat natuurlijk nergens op om Neurenberg bloedlijnen of (dubbele) paspoorten als feitelijke afkomst te gaan gebruiken. Feit blijft dat Algerijnen in Frankrijk voor onevenredig veel overlast zorgen - doe een rondje Marseille buiten de haven in je eentje voor de grap - en dat wegbagatelliseren met een moord die Nederlanders in 2022 pleegden is echt overcompenseren. Net zo onzinnig als denken dat "ALLE GRENZEN DICHT EN DEPORTEREN" de oplossing gaat zijn.
We zitten echter met een groep mensen die willen pretenderen dat deze Arabisch sprekende, Islamitische, Algerije supporterde mensen, Fransen zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221154230
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:41 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dit is zo'n dooddoener, en wat als ze een dubbele nationaliteit hebben? Zoals al die Marokanen hier.
Het is gewoon hoe de feiten liggen.
Iemand met de Nederlandse nationaliteit die in Nederland geboren is, is volgens de VN-conventie geen migrant.
Die persoon is volwaardig staatsburger.

Verder is meermaals benoemd dat Marokko staatsburgersschap op basis van bloedlijn doet.
Stel dat jij met een Marokkaanse trouwt en jullie krijgen kinderen; dan krijgen die automatisch de Marokkaanse nationaliteit. En elk nageslacht van hun ook, tot het einde der tijden.

Ga je die anders behandelen dan Nederlanders die niet van oorsprong uit een land komen met zo'n vreemde regel?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221154235
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
We zitten echter met een groep mensen die willen pretenderen dat deze Arabisch sprekende, Islamitische, Algerije supporterde mensen, Fransen zijn.
Iemand met de Franse nationaliteit is Frans.

Dat kun je niet leuk vinden, maar dat is gewoon een feit en geen mening.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221154251
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:49 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Je gekke Henkie gedrag is zooo doorzichtig- schuift t goed ? :7
Die andere schoften stonden te filmen.
Ik heb geen bron gevonden dat er naast de 5 verdachten andere personen aanwezig waren die de mishandeling hebben gefilmd.
Daarnaast is op de foto te zien hoe 8 personen een slachtoffer mishandelen.

Toch zie ik geen berichten over andere daders waar de politie naar op zoek is
Heb jij daar meer informatie over?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:32:00 #212
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_221154301
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb geen bron gevonden dat er naast de 5 verdachten andere personen aanwezig waren die de mishandeling hebben gefilmd.
Daarnaast is op de foto te zien hoe 8 personen een slachtoffer mishandelen.

Toch zie ik geen berichten over andere daders waar de politie naar op zoek is
Heb jij daar meer informatie over?
Welke foto, ik heb die foto nog niet gezien? ( nee, dat is geen ontkenning, ik heb hem echt niet gezien)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221154307
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is gewoon hoe de feiten liggen.
Iemand met de Nederlandse nationaliteit die in Nederland geboren is, is volgens de VN-conventie geen migrant.
Die persoon is volwaardig staatsburger.

Verder is meermaals benoemd dat Marokko staatsburgersschap op basis van bloedlijn doet.

VN neem ik niet serieus. Dat is een extreem hobby clubje. En ja feitelijk zijn het inderdaad Fransen als ze daar geboren zijn, daar heb je gelijk in. Maar veel van dat volk voelt zich natuurlijk helemaal niet Frans zoals veel Marokanen hier zich niet Nederlands voelen. Ze zijn Arbaisch, Moslim en spugen op het westen (niet iedereen, maar veel te veel). En dat is dus ook het probleem. Je kan er al bijna niets meer aan doen. Ze planten zich voort, de kinderen worden hier geboren en thats it. Uitzetten lukt niet meer later als ze zich misdragen in naam van de Islam. Want het zijn op papier Nederlanders.

En over dat laatste, Daar had Nederland allang al wat aan moeten doen. Ook wij kunnen regels veranderen. Keuze maken. 1 nationaliteit moet de norm zijn. Dat geldt voor iedereen. Ik raak mijn paspoort ook kwijt als ik Spaans wil worden (de reden waarom ik nog twijfel om voorgoed te emigreren)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:37:49 #214
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_221154360
Oh fuck nu heb ik het filmpje gezien, het zou je kind maar zijn. Daar kom je nooit meer overheen.

Verschrikkelijk. :{w :'(


Ook nog gefilmd terwijl hij lag te sterven. Dat zijn geen mensen die zoiets kunnen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221154390
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:37 schreef tesssssssss het volgende:
Oh fuck nu heb ik het filmpje gezien, het zou je kind maar zijn. Daar kom je nooit meer overheen.
Ook nog gefilmd terwijl hij lag te sterven.
Verschrikkelijk. :{w :'(

Ja echt erg <Knip >

[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 26-06-2026 11:49:49 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:42:52 #216
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_221154407
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:41 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Ja echt erg <Knip>
Ja, dat is heel erg, ik heb mijn eigen zoon er heel vaak voor gewaarschuwd, hoor. Serieus. Dat is ook het enige wat je kunt doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jippie op 26-06-2026 11:48:50 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 11:47:23 #217
485843 crew  Jippie
pi_221154444
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Idd jouw mening.
En veronderstelling. Best een walgelijke ook om iemand zo in een hoek te drukken. Want met de beschuldigen van een 'zweem van xenofobie' zet je mij ook weg in de racisme hoek. Verschilletje: ik heb niemand vermoord.
Je maakt het daar zelf naar door het gebrek aan nuancering in de betreffende reactie. In feite druk jij ook een hele bevolkingsgroep in een strafrechterlijk te vervolgen hoek.

Ik bagatelliseer niets want er is een grote groep gajes met een migratie achtergrond die zich aan god nog gebod storen.
Maar ik vertik het om iedereen met een migratieachtergrond als minderwaardig weg te laten zetten in de reacties.

Van mij mogen users tot op het bot racistisch, crimineel of extreem gedachtengoed hebben, dat boeit mij geen flikker zolang ze maar binnen de policy posten. Er mag veel gezegd worden, maar er zijn grenzen.

quote:
Dus beetje raar dit. Ik heb jou hoger zitten dan dit soort stemmingmakerij.
Ik heb jou hoger zitten dan dit soort stemmingmakerij. Dit wilde ik dus in eerste instantie posten als reactie, maar wilde je niet 'en plein public' als stemmingmaker wegzetten.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 11:48:13 #218
485843 crew  Jippie
pi_221154453
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:41 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
<Knip>
Geen persoonlijke aanval ajb.
pi_221154466
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:47 schreef Jippie het volgende:

[..]
Je maakt het daar zelf naar door het gebrek aan nuancering in de betreffende reactie. In feite druk jij ook een hele bevolkingsgroep in een strafrechterlijk te vervolgen hoek.

Ik bagatelliseer niets want er is een grote groep gajes met een migratie achtergrond die zich aan god nog gebod storen.
Maar ik vertik het om iedereen met een migratieachtergrond als minderwaardig weg te laten zetten in de reacties.

Van mij mogen users tot op het bot racistisch, crimineel of extreem gedachtengoed hebben, dat boeit mij geen flikker zolang ze maar binnen de policy posten. Er mag veel gezegd worden, maar er zijn grenzen.
[..]
Ik heb jou hoger zitten dan dit soort stemmingmakerij. Dit wilde ik dus in eerste instantie posten als reactie, maar wilde je niet 'en plein public' als stemmingmaker wegzetten.
Nou nou nou.

Als je zelf schrijft "grote groep met een migratieachtergrond" en "iedereen mag extreem gedachtegoed hebben" doe je er zelf net zo hard aan mee
pi_221154474
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
We zitten echter met een groep mensen die willen pretenderen dat deze Arabisch sprekende, Islamitische, Algerije supporterde mensen, Fransen zijn.
Wanneer is iemand volwaardig staatsburger volgens jou?

Is Yesilgoz een Nederlander?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 11:54:07 #221
485843 crew  Jippie
pi_221154488
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:49 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Nou nou nou.

Als je zelf schrijft "grote groep met een migratieachtergrond" en "iedereen mag extreem gedachtegoed hebben" doe je er zelf net zo hard aan mee
Afspraak opticien gemist? Want dat is niet wat ik heb geschreven.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:58:29 #222
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221154514
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is gewoon hoe de feiten liggen.
Iemand met de Nederlandse nationaliteit die in Nederland geboren is, is volgens de VN-conventie geen migrant.
Die persoon is volwaardig staatsburger.

Verder is meermaals benoemd dat Marokko staatsburgersschap op basis van bloedlijn doet.
Stel dat jij met een Marokkaanse trouwt en jullie krijgen kinderen; dan krijgen die automatisch de Marokkaanse nationaliteit. En elk nageslacht van hun ook, tot het einde der tijden.

Ga je die anders behandelen dan Nederlanders die niet van oorsprong uit een land komen met zo'n vreemde regel?
Je hoeft het toch helemaal niet aan de Marokkaanse autoriteiten te melden? Kijk, dit is al zo'n dingetje. Ik zou hier niet zomaar mee akkoord gaan.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:00:16 #223
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_221154528
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:54 schreef Jippie het volgende:

[..]
Afspraak opticien gemist? Want dat is niet wat ik heb geschreven.
Nee, maar deze user verdraait alles wat iemand zegt. Als ik dit wel mag zeggen. Fijne voortzetting :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221154543
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:58 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Je hoeft het toch helemaal niet aan de Marokkaanse autoriteiten te melden? Kijk, dit is al zo'n dingetje. Ik zou hier niet zomaar mee akkoord gaan.
Dubbele paspoorten moeten oprecht verboden worden.

Geen enkele uitzondering.
pi_221154559
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:39 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het is een walgelijke moord met voorbedachte rade. Maar alle conclusies die je trekt naar aanleiding van deze moord vind ik tamelijk idioot. Het kan zijn dat je je mee laat slepen door je emotie. Maar ik proef er wel een zweem van xenofobie in, en daar reageer ik op.
Een fobie is een irrationele angst, de feiten omtrent migratie erkennen heeft niets te maken met een fobie.

Om diezelfde reden is islamofobie ook een geheel onzinnige term.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')