abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:01:55 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131367
Lekker op de vrijdag, na het werk, diep in de avond voetbal kijken. Heerlijk. Dachten we allemaal precies drie seconden. Want nee, slecht nieuws. Het is de nacht van donderdag op vrijdag. Iedereen die het vrijdagje geen vrij heeft is dus simpelweg fucked. Ach ach ach. Of diep in de nacht kijken en doodmoe, of de baas lief aankijken. Of lekker thuiswerken en dan pas laat beginnen. En hoe doen we het dan vooraf? Nouja, alleen de ekte ekte gaan kijken, in ieder geval.

De wedstrijd. Tunesië tegen Nederland. Kenners hebben gezien dat Tunesië echt rotslecht is, dus hopelijk hebben jullie het telraam meegenomen. Al had Nederland geregeld moeite tegen telraamteams de laatste tijd, dus het is nog even afwachten. Nederland gaf tegen Japan 2x een voorsprong weg, maar tegen Zweden was er eindelijk de ketchupfles en behoedde Verbruggen ons een paar keer voor een tegengoal. Die was goed. De rest van de defensie oogde soms toch ook weer leaky. Achja. Een zorg voor later.

Tunesië zelf was niet groots. 5-1 verlies tegen Zweden, 4-0 tegen Japan. Dat is vrij pijnlijk. Ueda scoorde 2x, en die kan het alleen tegen de kleintjes. Toch een ander niveau dan Isak en Gyökeres. En dan ook nog tussendoor de bondscoach ontslagen.

Tegelijkertijd is er ook die andere wedstrijd tussen Japan en Zweden. Eigenlijk is die spannender. Zweden is met een overwinning als tweede door en dan redt Japan het ook wel, bij een nederlaag wordt het echter nog lastig omdat Nederland het goede doelsaldo helemaal heeft GESLOOPT. Die mogen niet te dik verliezen dus. Een puntje zou voor Zweden genoeg zijn. En de vraag is of eerste of tweede nou beter is in deze groep, desalniettemin zal Japan toch wel gewoon willen winnen. Het doelsaldo van Nederland is nu iets beter dan dat van Japan, hetzelfde saldo maar 1 goal meer gescoord.

Vriendschappelijk speelden WE 3x tegen Tunesië en dat ging best matig. De eerste keer 4-0, maar daarna 2 gelijke spelen. Mag wel weer een overwinninkje bij. Maar ja, Japan en Zweden leveren vergelijkbare statistieken. Daar zat nog wel een wedstrijd op de immer dubieuze Spelen van 36 bij die Japan won met 3-2. Die behoren ook tot de statistieken, ach ach ach. Daarna kwamen er 3 gelijke spelen, ook vriendschappelijk. Dat zullen ze dus vast ook willen doorbreken. We gaan naar Dallas en Kansas, twee namen die we deze weken geregeld rondom Nederland hoorden. Maar na winst wacht een reisje naar Mexico.

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221131473
Blijkbaar worden gele kaarten kwijtgescholden na de groepsfase maar waarom moeten drie voetballers van Nederland dan uitkijken om niet nog een gele kaart te krijgen ivm een schorsing de volgende wedstrijd ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221131555
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:09 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar worden gele kaarten kwijtgescholden na de groepsfase maar waarom moeten drie voetballers van Nederland dan uitkijken om niet nog een gele kaart te krijgen ivm een schorsing de volgende wedstrijd ?
Omdat je na 2 gele kaarten een schorsing hebt en die wordt dan niet kwijtgescholden.
pi_221131575
Ik kijk trouwens niet uit naar alle 'wie legt haar buitenspel uit' grapjes.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:20:05 #5
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221131625
Het gaat waarschijnlijk de warmste nacht ooit worden dus slapen zit er voor sommige mensen toch niet in
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:05 #6
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131673
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:20 schreef Momo het volgende:
Het gaat waarschijnlijk de warmste nacht ooit worden dus slapen zit er voor sommige mensen toch niet in
Vrijdag vrij dus lekker kijken en dan 3u naar bed.
pi_221134179
Eerste WK/EK wedstrijd van NL die ik niet ga kijken sinds Ierland 1994. Vrijdag gewoon werken en gelukkig airco in huis. Dus hopelijk goed slapen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:29:33 #8
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221134684
Ik verwacht vrijdag begin van de nacht gewoon een kolkende Oranjemassa in dit topic @Coco
pi_221135054
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik verwacht vrijdag begin van de nacht gewoon een kolkende Oranjemassa in dit topic @:Coco
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 11:30:12 #10
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221135061
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:29 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis.
What can change the nature of a man?
pi_221135069
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:30 schreef Coco het volgende:

[..]
Hier gaat iets mis.
Fixed
pi_221136428
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Vrijdag vrij dus lekker kijken en dan 3u naar bed.
En dan om 6u weer je bed uit branden
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221137620
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk trouwens niet uit naar alle 'wie legt haar buitenspel uit' grapjes.
Man, zeg er wat van.
pi_221138547
Mogelijk wacht bij Oranje - Tunesië eenzelfde soort scenario als bij Frankrijk - Irak dit WK. Volgens de weersverwachtingen in Kansas City gaat het donderdag stormen in de Amerikaanse stad.

https://www.voetbalprimeu(...)e-tunesie-op-wk.html
pi_221138877
Nederland kan beter tweede worden o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:58:51 #16
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221138975
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef TLC het volgende:
Nederland kan beter tweede worden o|O
Met een beetje geluk stunt Schotland, dan kun je beter eerste worden!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:02:40 #17
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221139006
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef TLC het volgende:
Nederland kan beter tweede worden o|O
Onzin. Op dit moment kunnen we zowel Marokko als Brazilië gewoon pakken.
Life is what you make it.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:06:15 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221139037
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:12 schreef 100Spokes het volgende:
Mogelijk wacht bij Oranje - Tunesië eenzelfde soort scenario als bij Frankrijk - Irak dit WK. Volgens de weersverwachtingen in Kansas City gaat het donderdag stormen in de Amerikaanse stad.

https://www.voetbalprimeu(...)e-tunesie-op-wk.html
Hopelijk tijdens de Oranjemars @Zipportal
pi_221139058
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Hopelijk tijdens de Oranjemars @:Zipportal
Misschien wil God wel aanslagen? @PowerLoungen
pi_221139061
Van VossenGod. Jammer van zijn oude drankhoofd.
pi_221139070
*verkeerde topic.
pi_221139097
Vrees voor onweerpauzes.

Dit gaat een tot DIEP in de nacht worden.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:15:22 #23
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221139102
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:08 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Misschien wil God wel aanslagen? @:powerloungen
Jihadgoatmilk straft meteen
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:44:53 #24
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221139335
Doe maar tegen de Schotten de volgende ronde, dat is wel gezellig.
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:00:04 #25
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140409
Met oonweerpauze skip ik deze.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 juni 2026 @ 22:15:19 #26
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221140612
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vrees voor onweerpauzes.

Dit gaat een tot DIEP in de nacht worden.
Echt balen 😰
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:03:35 #27
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221143423
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met oonweerpauze skip ik deze.
Je kijkt maar gewoon.
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:06:48 #28
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221143483
Eventuele achtste finale tegen Zuid Afrika of Canada als je eerste wordt. Bij tweede tegen Brazilië en daarna waarschijnlijk Noorwegen (of Frankrijk).

Duidelijk dus, je wilt eerste worden.
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:46:25 #30
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221144212
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:09 schreef Simmertje het volgende:
Eventuele achtste finale tegen Zuid Afrika of Canada als je eerste wordt. Bij tweede tegen Brazilië en daarna waarschijnlijk Noorwegen (of Frankrijk).

Duidelijk dus, je wilt eerste worden.
Huh? Waar heb je het over? Zuid-Afrika? Canada? Brazilië is eerste, Marokko tweede, dus wij tegen Marokko in de zestiende finales.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221144213
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Huh? Waar heb je het over? Zuid-Afrika? Canada? Brazilië is eerste, Marokko tweede, dus wij tegen Marokko.
De ronde daarna Hans. Laatste 16 is een makkelijk potje.
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:47:39 #32
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221144220
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:46 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
De ronde daarna Hans. Laatste 16 is een makkelijk potje.
Ja, laten we op de zaken vooruitlopen alsof we al daar zijn. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:24:17 #33
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221144425
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja, laten we op de zaken vooruitlopen alsof we al daar zijn. :')
Eerst maar eens zien wat Cowman gaat opstellen tegen Tunesië.

Eerste in de poule is wel een must want je kunt echt beter Marokko hebben dan Brazilië. Iedereen zegt wel dat de Braziliaantjes niet veel zijn maar die gaan gewoon weer een eind komen, let maar op.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:31:26 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221144548
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221144563
Ik ga deze wedstrijden aan de binnenkant van mijn ogen bekijken en wens alle die-hards die opblijven veel plezier.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 12:33:31 #36
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221144567
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:32 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga deze wedstrijden aan de binnenkant van mijn ogen bekijken en wens alle die-hards die opblijven veel plezier.
Loop maar weer weg.
What can change the nature of a man?
pi_221144595
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:33 schreef Coco het volgende:

[..]
Loop maar weer weg.
Jij niet toch

Verder verwacht ik eigenlijk ook het hele wk-moderatorteam.

Anders kunnen die ook net zo goed hun functie neerleggen ipv een beetje interessant doen hier.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:38:41 #38
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221144606
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Jij niet toch

Verder verwacht ik eigenlijk ook het hele wk-moderatorteam.

Anders kunnen die ook net zo goed hun functie neerleggen ipv een beetje interessant doen hier.
Zo is het, makker.
pi_221144655
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja, laten we op de zaken vooruitlopen alsof we al daar zijn. :')
Daarom zei ik ook eventuele achtste finale. Ging mij meer om het feit dat die wedstrijd van vannacht gewoon belangrijk is. Al die analisten die al begonnen over eventueel spelers sparen en denken aan de volgende ronde.
pi_221144781
Gelukkig worden deze wedstrijden s'nachts gespeeld en niet overdag in deze hitte.
pi_221144807
Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen met onweer, want als Nederland langdurig wordt stilgelegd moet dat bij Japan ook gebeuren.

Beter stellen ze de wedstrijden gewoon een paar uur uit en krijgen we een aftrap om 05:00 Nederlandse tijd ofzo. Lekker met ontbijt op de schoot kijken.
pi_221144879
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen met onweer, want als Nederland langdurig wordt stilgelegd moet dat bij Japan ook gebeuren.

Beter stellen ze de wedstrijden gewoon een paar uur uit en krijgen we een aftrap om 05:00 Nederlandse tijd ofzo. Lekker met ontbijt op de schoot kijken.
Niks moet lijkt mij, dat heet overmacht. Al snap ik je wens.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:42:08 #43
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221145014
Gelukkig ligt onze angstgegner Tsjechië er al uit.
pi_221145149
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:33 schreef Coco het volgende:

[..]
Loop maar weer weg.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 14:27:17 #45
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221145355
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Jij niet toch

Verder verwacht ik eigenlijk ook het hele wk-moderatorteam.

Anders kunnen die ook net zo goed hun functie neerleggen ipv een beetje interessant doen hier.
Ik ben er uiteraard gewoon, ik neem namelijk wel mijn verantwoordelijkheid.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 14:28:40 #46
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221145366
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:32 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga deze wedstrijden aan de binnenkant van mijn ogen bekijken en wens alle die-hards die opblijven veel plezier.
Ik heb om 07:15 rijles, ze zoeken het maar uit met hun hele handel (het Nederlands elftal dus).
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 14:42:26 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221145450
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:28 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik heb om 07:15 rijles, ze zoeken het maar uit met hun hele handel (het Nederlands elftal dus).
Kun je meteen lekker tuuuteren
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221145483
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:28 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik heb om 07:15 rijles, ze zoeken het maar uit met hun hele handel (het Nederlands elftal dus).
Ik dacht altijd dat jij al 30+ was. Al kan dat nog steeds natuurlijk.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 15:40:25 #49
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221145804
Zal je zien dat Koeman alsnog Summerville en van de Ven opstelt.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 15:48:41 #50
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221145845
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:48 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik dacht altijd dat jij al 30+ was. Al kan dat nog steeds natuurlijk.
Dat klopt!
pi_221145877
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Dat klopt!
Dan wens ik u veel succes. Toeter niet te hard bij winst.
pi_221146034
Stellen ze Japan - Zweden ook uit als Oranje in Kansas City met noodweer te maken heeft? Wil nu toch wel een potje kijken om 1 uur :D
pi_221146101
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef 100Spokes het volgende:
Stellen ze Japan - Zweden ook uit als Oranje in Kansas City met noodweer te maken heeft? Wil nu toch wel een potje kijken om 1 uur :D
Nee, dat zal allemaal wel doorgaan.
pi_221146124
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nee, dat zal allemaal wel doorgaan.
Eigenlijk een spannendere wedstrijd. Doe Nederland dan maar om 3 uur.
pi_221146129
Als ze het uitstellen ga ik niet kijken.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:27:18 #56
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221146131
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef 100Spokes het volgende:
Stellen ze Japan - Zweden ook uit als Oranje in Kansas City met noodweer te maken heeft? Wil nu toch wel een potje kijken om 1 uur :D
Hoe groot is de kans op noodweer?

@Momo?
pi_221146137
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hoe groot is de kans op noodweer?

@:momo?
https://www.rtl.nl/nieuws(...)or-dreigend-noodweer
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:30:44 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:31:11 #59
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221146161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hoe groot is de kans op noodweer?

@:momo?
twitter


Deze meneer heeft een draadje. Komt stevig onweer aan, vooral voor de wedstrijd. Al is onweer altijd lastig te voorspellen, waar precies etc.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:35:01 #60
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221146203
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:31 schreef Momo het volgende:

[..]
[ x ]

Deze meneer heeft een draadje. Komt stevig onweer aan, vooral voor de wedstrijd. Al is onweer altijd lastig te voorspellen, waar precies etc.
Mijn dank is groot!
pi_221146378
Maar hopen dat de spelers van Zweden een beetje hun best doen waardoor het regennadeel voor Nederland wordt gecompenseerd. Anders scoort Japan er een aantal meer en worden zij 1ste. Wout erin en alle ballen door de lucht een optie?
pi_221146405
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
Maar hopen dat de spelers van Zweden een beetje hun best doen waardoor het regennadeel voor Nederland wordt gecompenseerd. Anders scoort Japan er een aantal meer en worden zij 1ste. Wout erin en alle ballen door de lucht een optie?
Gewoon lekker Brobbey erin. Niet eruit halen na vorige wedstrijd...
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:59:57 #63
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221146447
De locale TV van KC heeft er zin an
Wie dit leest is gek
pi_221146676
KNMI heeft vanaf 24.00 code rood afgegeven. Weet je welk land er in een rood shirt speelt?

Blijf maar slapen mensen, het wordt niets vannacht.
pi_221146703
Ga door gvd
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221146771
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_221146777
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:36 schreef OmniRocket het volgende:
KNMI heeft vanaf 24.00 code rood afgegeven. Weet je welk land er in een rood shirt speelt?

Blijf maar slapen mensen, het wordt niets vannacht.
Tijdens de wedstrijd maken we er gewoon zelf code oranje van! :)
pi_221146779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Ik heb alleen maar een samenvatting voor je :(
www.geenspoilers.nl
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:57:40 #69
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221146810
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Dit klinkt als 1973 waar je om 5 uur een waarschuwing kreeg om de radio zachter te zetten omdat de toto-uitslagen er aan kwamen. Want dan had je niks meer aan Studio Sport om 7 uur
Wie dit leest is gek
pi_221146838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Via usenet zijn de wedstrijden de volgende ochtend wel te downloaden
pi_221146901
Je gaat een wedstrijd toch niet terugkijken :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:13:55 #72
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221146931
quote:
81s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:31 schreef golfer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wakker! Ik heb de afgelopen week (incl. het weekend) heel veel gewerkt en morgen is mijn agenda leeg. Helemaal loesoe!
Life is what you make it.
pi_221146940
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:09 schreef Solotovski het volgende:
Je gaat een wedstrijd toch niet terugkijken :')
Als je hem nog niet gezien hebt kan dat best. Terugkijken is iets anders.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:45:13 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221147214
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:


Dit klinkt als 1973 waar je om 5 uur een waarschuwing kreeg om de radio zachter te zetten omdat de toto-uitslagen er aan kwamen. Want dan had je niks meer aan Studio Sport om 7 uur
Frits van Turenhout: "nul nul"
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:18:26 #75
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147438
Fanwalk met FeestDJRuud en Yves Berendse :')

Dan maar liever een bliksemschicht op mn kanis.
pi_221147510
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fanwalk met FeestDJRuud en Yves Berendse :')

Dan maar liever een bliksemschicht op mn kanis.
Ongezellig
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:28:57 #77
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147524
Wat gebeurt er als Tunesië wint?
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:31:26 #78
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147556
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat gebeurt er als Tunesië wint?
Dan krijgen we nul punten!
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:32:22 #79
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147568
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dan krijgen we nul punten!
En dan? Wel door?
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:33:10 #80
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147577
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En dan? Wel door?
Nederland is 99,9999% zeker door.
pi_221147591
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En dan? Wel door?
En een wedstrijd om 1:00 in plaats van 3:00!
pi_221147607
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En dan? Wel door?
Zo goed als zeker. Nederland heeft al 4 punten en zit sowieso bij de top 3.
Als we als derde eindigen, dan moeten we bij de beste 8 vd 12 zitten. Schotland en Zuid-Korea zitten sowieso onder ons en meer dan de helft van de poules moeten nog spelen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:36:19 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147619
Dank jullie voor de info O+
pi_221147635
Nederland mag met 5 doelpunten verschil verliezen en dan zit Nederland nog sowieso bij de beste nummers 3.
pi_221147645
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Zo goed als zeker. Nederland heeft al 4 punten en zit sowieso bij de top 3.
Als we als derde eindigen, dan moeten we bij de beste 8 vd 12 zitten. Schotland en Zuid-Korea zitten sowieso onder ons en meer dan de helft van de poules moeten nog spelen.
In principe kan je al niet meer onder Bosnië en de nummer 3 van Poule D en J eindigen ( veel beter doelsaldo) en de nummer 3 van I blijf je op punten al boven

Kan alleen theoretisch misgaan :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:41:31 #86
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147661

Zuid-Korea en Schotland blijf je al zeker boven. Senegal idem, die kunnen op max 3 punten komen. Dan heb je nog ééntje nodig waar je boven moet blijven.

En dat gezien doelsaldo van Nederland tsja. Moet gek lopen wil je 6-0 verliezen van Tunesie.
pi_221147675
Om het simpel te maken; bij winst Duitsland en Ivoorkust of 2v gelijke spelen bij die wedstrijden: dan zijn we sowieso door
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221147704
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:42 schreef franklop het volgende:
Om het simpel te maken; bij winst Duitsland en Ivoorkust of 2v gelijke spelen bij die wedstrijden: dan zijn we sowieso door
Ja.

Mocht dat niet gebeuren dan is maximaal met 5 doelpunten verschil verliezen van Tunesië voldoende.
pi_221147770
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221147805
Zul je zien dat ze pas om 3 uur snachts hier gaan beginnen :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221147819
quote:
Helaas niet het gewenste bericht. @Caland
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:08:56 #92
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221147893
Is Tunesië een soort Temu-Marokko of is dat Algerije? @PSVCL
pi_221147920
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Tunesië een soort Temu-Marokko of is dat Algerije? @:PSVCL
Tunesië is alleen bekend van het strand. Stukje aanslag.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:23:16 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148084
quote:
Mij helemaal voor niks blij maken
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:24:19 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148099
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fanwalk met FeestDJRuud en Yves Berendse :')

Dan maar liever een bliksemschicht op mn kanis.
Ze zijn weer de hele ochtend van links naar rechts aan het doen voor de filmpjes

En van dat Oranje legioen is 50% een Muricaan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:28:32 #96
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148141
twitter

twitter


Dat stormpje komt te laat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221148161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:59 schreef TLC het volgende:
Zul je zien dat ze pas om 3 uur snachts hier gaan beginnen :(
Lekker voor je
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:31:30 #98
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221148169
Morgen gaan werken :')
pi_221148176
Oranje mars. Eenmaal in het stadion geen sfeer. SAD.
pi_221148198
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Oranje mars. Eenmaal in het stadion geen sfeer. SAD.
Heb jij misschien een goede act voor ze zoals het roeien van de Noren?
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 20:38:20 #101
842 Zorro
Z
pi_221148222
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Heb jij misschien een goede act voor ze zoals het roeien van de Noren?
Misschien kunnen ze van links naar rechts bewegen of zoiets?
Ja ik zeg ook maar wat.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221148281
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Heb jij misschien een goede act voor ze zoals het roeien van de Noren?
Oude corona regels van stal halen. Bouw een tribune.
pi_221148294
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:38 schreef Zorro het volgende:

[..]
Misschien kunnen ze van links naar rechts bewegen of zoiets?
Ja ik zeg ook maar wat.
Is er hierbij wel rekening gehouden met de fans aan de uiterste zijkanten?
pi_221148312
Burgemeester van Kansas City zegt dat Nederland kampioen wordt. Na die Duitser nog eentje in the pocket dus

https://nos.nl/liveblog/2(...)rden#UPDATE-95317779
pi_221148330
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:42 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Oude corona regels van stal halen. Bouw een tribune.
Nee toen mocht je niet juichen, post je plaatje maar
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:47:03 #106
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221148357
Als de wedstrijd door het weer wordt uitgesteld, wordt Zweden-Japan dan ook uitgesteld?
#dtv :@
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:48:26 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148377
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:47 schreef Perox het volgende:
Als de wedstrijd door het weer wordt uitgesteld, wordt Zweden-Japan dan ook uitgesteld?
#dtv :@
Nee
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:50:32 #108
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221148399
Great country, great weather, great crowd.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 20:52:15 #109
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221148410
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:45 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee toen mocht je niet juichen, post je plaatje maar


stukje ratel
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:58:31 #110
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221148463
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee
Dus er valt zeker wat te kijken om 1:00 uur dat is in ieder geval wat.
pi_221148685
Wordt al mooi donker daar.
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:37:03 #112
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221148751
Al iets bekend over de opstelling?
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:39:15 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148769
twitter


Hopelijk wordt bolle Mijk geraakt door zo’n bliksemschichtje @maxi-mus
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 21:40:01 #114
35723 crew  GGMM
pi_221148776
Laten we het gezellig houden :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 21:40:03 #115
842 Zorro
Z
pi_221148778
Hier wordt gemodderd!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221148797
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al iets bekend over de opstelling?
10 veldspelers en een keeper
pi_221148854
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Hopelijk wordt bolle Mijk geraakt door zo’n bliksemschichtje @:maxi-mus
Code Oranje
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:49:21 #118
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221148857
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Hopelijk wordt bolle Mijk geraakt door zo’n bliksemschichtje @:maxi-mus
Het regent.
Verplaats de wedstrijd per direct.
pi_221148870
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:42 schreef franklop het volgende:
Om het simpel te maken; bij winst Duitsland en Ivoorkust of 2v gelijke spelen bij die wedstrijden: dan zijn we sowieso door
Nog makkelijker. Als Ecuador niet wint van Duitsland zijn we door.
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:52:40 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148888
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:49 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het regent.
Verplaats de wedstrijd per direct.
Het gaat daar wel iets verder dan een buitje en het is een volledig open stadion
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221148899
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:58 schreef Perox het volgende:

[..]
Dus er valt zeker wat te kijken om 1:00 uur dat is in ieder geval wat.
Eigenliijk is Japan - Zweden veel leuker.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:05:59 #122
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221149060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:12 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Tunesië is alleen bekend van het strand. Stukje aanslag.
Dat heeft de toeristenindustrie in één klap de nek omgedraaid. Daarvoor verdiende iedere ondernemende inwoner zn geld met parasols verhuren of kamelenritjes aanbieden. Volop lokale restaurants. Nu verdienen alleen de grote ketens geld op afgesloten resorts.
Wie dit leest is gek
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:13:24 #123
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221149224
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:27 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik ben er uiteraard gewoon, ik neem namelijk wel mijn verantwoordelijkheid.
Zo is het strijder! Ik zal er ook zijn :)
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:25:19 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221149442
twitter


SEEK SHELTER
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221149640
Dit wordt de eerste wedstrijd ooit van oranje op een eindtoernooi die ik oversla.

De serie die begon op 12 juni 1988 tegen de Sovjet Unie komt nu dus tot een einde :W
pi_221149785
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dit wordt de eerste wedstrijd ooit van oranje op een eindtoernooi die ik oversla.

De serie die begon op 12 juni 1988 tegen de Sovjet Unie komt nu dus tot een einde :W
Mooi, opdonderen. Missen we niks aan.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:41:37 #127
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221149810
Is de verwachting wel dat ze sowieso vandaag gaan spelen? Je hebt wel een beetje een probleem als ze pas morgen zouden kunnen spelen qua rust lijkt mij.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221149845
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al iets bekend over de opstelling?
DSQ
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:46:45 #129
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221149862
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dit wordt de eerste wedstrijd ooit van oranje op een eindtoernooi die ik oversla.

De serie die begon op 12 juni 1988 tegen de Sovjet Unie komt nu dus tot een einde :W
Rustig aan Chris.

Neem een colaatje en dreun nog wat leuke verhalen over beffen op bij de voorbeschouwing zo.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:47:52 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221149870
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Is de verwachting wel dat ze sowieso vandaag gaan spelen? Je hebt wel een beetje een probleem als ze pas morgen zouden kunnen spelen qua rust lijkt mij.
Zal uiterlijk rond 5u worden dan vermoed ik, denk niet dat ze het heel veel langer mogen rekken
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:50:50 #131
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221149896
Ik zet de wekker op 04:00 en dan zie ik wel of ze al begonnen zijn
pi_221149904
Ik wacht nog even af.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:57:11 #133
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221149960
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Zal uiterlijk rond 5u worden dan vermoed ik, denk niet dat ze het heel veel langer mogen rekken
Zoiets lijkt mij ook, maar als het om 5u nog steeds zulk weer is zit je met een probleem. Dan speel je morgenavond ergens (neem ik aan) en mag je maandagavond of nacht weer.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221149974
Gaat uitgesteld worden denk ik, wel een pittige storm die uren kan duren.
pi_221149978
Oh joh paniek om niks. Spelers al onderweg en de poorten zijn gewoon open.

Dit gaat wel om 1 u beginnen. :)
pi_221150029
Ja dit gaat diep nachtwerk worden ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:11:39 #137
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221150108
Ik zet wel een wekker om iets voor 1 en dan zie ik het wel
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:13:19 #138
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221150125
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dit wordt de eerste wedstrijd ooit van oranje op een eindtoernooi die ik oversla.

De serie die begon op 12 juni 1988 tegen de Sovjet Unie komt nu dus tot een einde :W
Zo emotioneel :D
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221150182
Ik kan het echt niet maken om hiervoor op te blijven :')

Als het nou ff blijft stormen tot 06:30.
pi_221150366
twitter
pi_221150405
AANVAL: Gakpo, Brobbey, Malen
MIDDENVELD: Gravenberch, De Jong, Reijnders
VERDEDIGING: Aké, Van Dijk, Van Hecke, Dumfries
DOELMAN: Verbruggen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:36:07 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221150406
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221150412
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:35 schreef TLC het volgende:
AANVAL: Gakpo, Brobbey, Malen
MIDDENVELD: Gravenberch, De Jong, Reijnders
VERDEDIGING: Aké, Van Dijk, Van Hecke, Dumfries
DOELMAN: Verbruggen
Aké? Gatver. Waarom zou je dat doen?
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:45:52 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221150531
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:36 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Aké? Gatver. Waarom zou je dat doen?
Omdat ren je rot Micky er geen reet van kan

En heeft hij al geel?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221150542
Weghorst gaat vandaag minuten krijgen.

Noteer die maar vast.
pi_221150572
Ik blijf op.
Ben toch op vakantie..
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:50:49 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221150588
Ik overweeg toch naar bed te gaan.
pi_221150655
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Tunesië een soort Temu-Marokko of is dat Algerije? @:PSVCL
Kunnen er niks van
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:59:49 #149
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221150678
Hier verder
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:01:03 #150
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150692
Als ze het kwartier van te voren uitstellen. Dan zwaait er wat.
pi_221150693
6-0 maatjes
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221150705
Van Dijk is altijd zo braaf
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221150713
Ik ga een zak chips opentrekken en ik schaam me er niet voor
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221150731
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga een zak chips opentrekken en ik schaam me er niet voor
Ik heb dat net ook gedaan.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221150735
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:01 schreef Wotte het volgende:
Als ze het kwartier van te voren uitstellen. Dan zwaait er wat.
Wat zwaait er dan?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:07:34 #156
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150738
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:07 schreef Felagund het volgende:

[..]
Wat zwaait er dan?
Mijn lul op tafel
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:08:28 #157
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221150743
Hup Nederland
Hup Zweden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:09:24 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221150746
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga een zak chips opentrekken en ik schaam me er niet voor


Niet akkoord
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221150747
Malen. :')
Doe dan Lang.

[ Bericht 0% gewijzigd door superniger op 26-06-2026 00:21:00 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:10:29 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221150750
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:09 schreef superniger het volgende:
Malen. :')
Die dan Lang.
Mohamed Lang :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221150751
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Tunesië een soort Temu-Marokko of is dat Algerije? @:PSVCL
Temu egypte
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:10:55 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221150752
Malen mag prijsschieten?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:11:12 #163
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150754
What can change the nature of a man?
pi_221150761
Present
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221150765
Aanwezig.
Zonder wrijving geen glans
  Forum Admin vrijdag 26 juni 2026 @ 00:13:02 #166
35723 crew  GGMM
pi_221150766
BROBBEAST _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221150767
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:13 schreef GGMM het volgende:
BROBBEAST _O_
Jij zou slapen.
pi_221150770
Apart dat ze Vurnon Anita dan naar huis sturen trouwens :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221150771
Van Links naar Rechts antigenot.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:14:31 #170
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221150772
Aanwezig.

Maar ik begin nu wel wat in te kakken. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221150777
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:07 schreef Felagund het volgende:

[..]
Wat zwaait er dan?
Dan zijn de rapen gaar.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:16:29 #172
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221150778
Aké zal wel binnen 20 minuten geblesseerd op de grond zitten.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:16:48 #173
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150781
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:13 schreef GGMM het volgende:
BROBBEAST _O_
Ik heb nog altijd geen excuses van de harde kern van het Feyenoord topic.
pi_221150782
Gewoon meer dan Japan scoren.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221150793
*O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221150796
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:17 schreef superniger het volgende:
Gewoon meer dan Japan scoren.
Zweden zal de boel helemaal dichtgooien in de gok op een puntje, dan zijn zij ook door
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221150803
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zweden zal de boel helemaal dichtgooien in de gok op een puntje, dan zijn zij ook door
Denk ook een gelijkspel. Japan hun doelsaldo is toch superieur en denk eigenlijk dat Zweden niet zoveel onderdoet.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:24:19 #178
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221150807
Ik denk een moeizame 2-0.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221150808
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:13 schreef GGMM het volgende:
BROBBEAST _O_
Hekel aan ajax maar de brob _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:28:09 #180
2651 svann
night-hawk
pi_221150816
Weinig te streamen straks vanuit mijn tentje aan de koele britse oostkust.
Het is afzien! :Y

Elk voordeel heb z'n nadeel.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_221150820
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:16 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb nog altijd geen excuses van de harde kern van het Feyenoord topic.
Die hebben geen kijk op spitsen.
pi_221150829
Metschdaj ! :B w/ *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:31:42 #183
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150832
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Die hebben geen kijk op spitsen.
Thom van Bergen is wel toe aan een stap hogerop.
pi_221150837
Pascal Janssen vind ik zo'n fluke-trainer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:34:09 #185
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150838
Youri vat de essentie van voetbal even samen. Speel de bal naar de goal van de tegenstander en zorg dat je de bal snel weer terug hebt.

Wat een inzicht
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:35:24 #186
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221150842
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:34 schreef Wotte het volgende:
Youri vat de essentie van voetbal even samen. Speel de bal naar de goal van de tegenstander en zorg dat je de bal snel weer terug hebt.

Wat een inzicht
Die man had filosoof moeten worden.
Life is what you make it.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:36:44 #187
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221150846
Slechtste supporter gaat tukken.
Have fun. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:38:58 #188
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221150856
De ogen vallen me nu al bijna dicht, denk niet dat ik ga kijken. Misschien hooguit de eerste helft.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:39:29 #189
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150858
Iemand in het publiek ging er met gestrekt been in, geloof ik.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:40:05 #190
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150859
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:38 schreef PzKpfw het volgende:
De ogen vallen me nu al bijna dicht, denk niet dat ik ga kijken. Misschien hooguit de eerste helft.
Je zit onder het juk van de ochtendmens.
pi_221150863
Zouden jullie Annabelle doen?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:43:11 #192
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221150866
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:40 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je zit onder het juk van de ochtendmens.
Ik ben een avondmens :D

Maar aangezien ik morgen moet werken en het bloedheet gaat worden pak ik liever nog even een goede nachtrust nu het nog kan.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:43:25 #193
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221150867
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden jullie Annabelle doen?
Annabelle?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:43:32 #194
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150868
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden jullie Annabelle doen?
pics
What can change the nature of a man?
pi_221150870
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden jullie Annabelle doen?
Ja
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:44:51 #196
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150874
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:43 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ik ben een avondmens :D

Maar aangezien ik morgen moet werken en het bloedheet gaat worden pak ik liever nog even een goede nachtrust nu het nog kan.
Dat zeg ik het terreur van de ochtendmens. Vroeg op. 's ochtends ben je productiever. Walgelijke mensen.
pi_221150875
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:43 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Annabelle?
Meisje wat net bij NOS was.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:46:01 #198
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150879
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden jullie Annabelle doen?
Op een gegeven moment ben jij de vieze oude man. Aangezien je op een forum zit.

Dat moment is dichterbij dan je denkt.
pi_221150880
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:44 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dat zeg ik het terreur van de ochtendmens. Vroeg op. 's ochtends ben je productiever. Walgelijke mensen.
Op welk tijdstip post jij het scherpst?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:46:42 #200
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221150882
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden jullie Annabelle doen?
Nee. :{w
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:46:54 #201
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150885
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:46 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Op welk tijdstip post jij het scherpst?
Alleen als het over spitsen gaat. Daar heb ik kijk op.
pi_221150886
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:46 schreef Wotte het volgende:

[..]
Op een gegeven moment ben jij de vieze oude man. Aangezien je op een forum zit.

Dat moment is dichterbij dan je denkt.
Waarvan akte.
pi_221150890
Oh, GGMM skipt weer een plaatje.

Zal hij in de knock-out wel verder gaan.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:48:58 #204
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150895
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, GGMM skipt weer een plaatje.

Zal hij in de knock-out wel verder gaan.
Op deze manier hoeft het voor mij dan ook niet meer.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:48:59 #205
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150896
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, GGMM skipt weer een plaatje.

Zal hij in de knock-out wel verder gaan.
Mis je ook weinig aan.
pi_221150900
present!

We zijn nog niet gekwalificeerd door de overwinning van Ecuador...
5-0 verliezen is goed genoeg om alsnog direct gekwalificeerd te zijn voor de volgende ronde.
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 00:50:28 #207
842 Zorro
Z
pi_221150903
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:49 schreef OmniRocket het volgende:
present!

We zijn nog niet gekwalificeerd door de overwinning van Ecuador...
5-0 verliezen is goed genoeg om alsnog direct gekwalificeerd te zijn voor de volgende ronde.
Dan moeten ze maar hun best doen om met 5-0 te verliezen!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221150906
Wat een woke talkshow is dat nou weer

26 kijkers voor Mixed zone waarschijnlijk
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150908
WK Mixed Zone... wat ziet dat er tenenkrommend uit.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:51:34 #210
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221150909
Hallo.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:51:39 #211
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150910
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:49 schreef OmniRocket het volgende:
present!

We zijn nog niet gekwalificeerd door de overwinning van Ecuador...
5-0 verliezen is goed genoeg om alsnog direct gekwalificeerd te zijn voor de volgende ronde.
Heb je nog een fiets te koop?
pi_221150911
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:51 schreef OmniRocket het volgende:
WK Mixed Zone... wat ziet dat er tenenkrommend uit.
Alsof ook maar iemand NPOstart daarvoor gaat aanzetten. Geldverspilling weer.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:52:17 #213
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150912
MOMS SPAGHETTI.
pi_221150914
Ik heb er een biertje bij gepakt. :) Nom
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:52:42 #215
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150916
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:51 schreef Scrummie het volgende:
Hallo.
Goedemorgen.
What can change the nature of a man?
pi_221150918
eens even kieken
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:52:59 #217
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150919
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:51 schreef RipCity het volgende:

[..]
Alsof ook maar iemand NPOstart daarvoor gaat aanzetten. Geldverspilling weer.
Ik pomp Kevin wel in de waggie, ewa ja toch.
pi_221150920
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt. :) Nom
Wat voor een biertje?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:53:28 #219
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221150922
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef Coco het volgende:

[..]
Goedemorgen.
Ik wil slapen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:53:45 #220
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221150924
Bij Arrowhead Stadium moet ik altijd aan deze classic denken :Y

Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221150925
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt. :) Nom
pi_221150927
Welke wedstrijd gaan jullie kijken?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:54:11 #223
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221150929
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt. :) Nom
Nice, hier ook een Duvel
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221150931
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Welke wedstrijd gaan jullie kijken?
Curacao - Ivoorkust terugkijken
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:54:34 #225
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150932
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik wil slapen.
Ik ook.
What can change the nature of a man?
pi_221150933
Waar is @GGMM?
pi_221150935
Hup Holland
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:55:01 #228
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150936
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:54 schreef OmniRocket het volgende:
Waar is @:ggmm?
Slapen.
What can change the nature of a man?
pi_221150937
wat een niet boeiend volkslied trouwens. :P
Do what you love, love what you do!
pi_221150938
Volkslied Tunesie is NOG kutter dan die van ons
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150940
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:55 schreef RipCity het volgende:
Volkslied Tunesie is NOG kutter dan die van ons
haha jij dacht hetzelfde als ik :D
Do what you love, love what you do!
pi_221150942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:55 schreef Coco het volgende:

[..]
Slapen.
pi_221150943
Nederland zingt wel mooi mee.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221150944
Hebben ze zangles gehad ofzo? Iedereen zingt opeens volop mee.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150946
Brobbey zingt NIET
pi_221150947
Weghorst in beeld
pi_221150950
JAAAA
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:56:27 #238
501914 Flory-
met streepje!
pi_221150951
It's weird being the same age as old people
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:56:29 #239
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150952
Amerika houdt van Nederland :)
What can change the nature of a man?
pi_221150953
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:53 schreef Felagund het volgende:

[..]
Wat voor een biertje?
Orange Crush van Bax Bier.
pi_221150954
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
Brobbey zingt NIET
Laat die jongen toch. Gewoon lekker genieten.
pi_221150955
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
Brobbey zingt NIET
Die kent de tekst niet?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:56:43 #243
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150956
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
Brobbey zingt NIET
Die is net klaar met logopedie.
pi_221150957
Soww aan die supporter gaat het niet liggen
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 00:56:50 #245
842 Zorro
Z
pi_221150958
Als het arbitrale trio 2 vrouwen bevat, is de 4e man dan nog steeds de 4e man?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:06 #246
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150961
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:13 #247
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221150962
Ik ben echt heel moe.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:15 #248
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221150963
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef Coco het volgende:
Amerika houdt van Nederland :)
Deel van mijn Amerikaanse familie (met Nederlandse roots) zit in het stadion
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221150964
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Laat die jongen toch. Gewoon lekker genieten.
Kan niet meer dan een zin onthouden waarschijnlijk
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:37 #250
842 Zorro
Z
pi_221150967
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Kan niet meer dan een zin onthouden waarschijnlijk
Zoveel nog?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221150968
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef Zorro het volgende:
Als het arbitrale trio 2 vrouwen bevat, is de 4e man dan nog steeds de 4e man?
4e mens
pi_221150969
hup tunesie
pi_221150970
In Kansas City is het nu kouder dan in veel delen van Nederland _O-
pi_221150971
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:54 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nice, hier ook een Duvel
Texels Zeebries hier
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221150973
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Orange Crush van Bax Bier.
Dan kun je meteen dit liedje er bij opzetten:
Bekijk deze YouTube-video
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221150974
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef PSVCL het volgende:
hup tunesie
/Report
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:58:04 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150976
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Deel van mijn Amerikaanse familie (met Nederlandse roots) zit in het stadion [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wist je dat @Scrummie met een Amerikaanse is?
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:58:09 #258
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221150977
Koffie hier
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:58:12 #259
501914 Flory-
met streepje!
pi_221150978
It's weird being the same age as old people
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 00:58:17 #260
842 Zorro
Z
pi_221150979
Ah de twee zitVARs en de staVAR
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221150980
ziet er flink oranje uit daar, toch leuk om te zien :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:58:25 #262
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221150981
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef OmniRocket het volgende:
In Kansas City is het nu kouder dan in veel delen van Nederland _O-
In de Sahara woestijn is het doorgaans kouder dan in Nederland vandaag
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221150982
Oei, Mexicaanse VAR.
pi_221150983
usa begint verliefd te worden op oranje, aldus de commentator _O- _O-
gebaseerd op niks
pi_221150984
KARIM REKIEKEIIEEKEEEE
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150987
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef Makamba_ het volgende:
Oei, Mexicaanse VAR.
Die gaat allerlei pingels voor Tunesië geven?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221150988
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef PSVCL het volgende:
usa begint verliefd te worden op oranje, aldus de commentator _O- _O-
gebaseerd op niks
Waren ze al gezien de uitslag van de presidentsverkiezingen.
pi_221150989
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef PSVCL het volgende:
usa begint verliefd te worden op oranje, aldus de commentator _O- _O-
gebaseerd op niks
ach ja wellicht helpt het met andere zaken. Trump (lul) is gevoelig voor dit soort dingen enzo. :)
Do what you love, love what you do!
pi_221150990
Malen over 1.5 gemiste 99% kans
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150991
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dan kun je meteen dit liedje er bij opzetten:
Bekijk deze YouTube-video
Ja, dat liedje heb ik ook zeker in mijn hoofd.
Bax Bier heeft vaker biertjes met songtitels. Vorig jaar hadden ze Nude, Jigsaw Falling Into Place en All I Need. :)
pi_221150992
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef RipCity het volgende:

[..]
/Report
pi_221150995
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef RipCity het volgende:

[..]
/Report
Geaccepteerde angst als fan van Marokko en het schema waarin Nederland komt bij winst.
pi_221150996
Is Infantilo hier of bij Japan?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150997
En los
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:00:06 #275
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221150998
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:59 schreef RipCity het volgende:
Malen over 1.5 gemiste 99% kans
1,5 uur
1,5 seconde
1,5 kg??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221150999
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef PSVCL het volgende:
usa begint verliefd te worden op oranje, aldus de commentator _O- _O-
gebaseerd op niks
Stukje jaloers. Was wel degelijk te zien in Kansas City
pi_221151000
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:59 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Waren ze al gezien de uitslag van de presidentsverkiezingen.
omdat een paar locals meesringen van links naar rechts begint amerika verliefd te worden op oranje? :')
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:00:20 #278
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151001
*O* B-) :B w/
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151002
Nederland domineert.
pi_221151003
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:00 schreef RipCity het volgende:
Is Infantilo hier of bij Japan?
Die was net bij Curacao
pi_221151005
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:59 schreef Felagund het volgende:

[..]
Die gaat allerlei pingels voor Tunesië geven?
Schuld van Robben!
pi_221151006
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:00 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Stukje jaloers. Was wel degelijk te zien in Kansas City
_O-
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:00:47 #283
842 Zorro
Z
pi_221151008
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:00 schreef RipCity het volgende:
Is Infantilo hier of bij Japan?
Ja
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:01:10 #284
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151009
Ik ben toch niet wakker gebleven voor de toetsenborddiarree van psvcl

Kom op zeg
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221151010
Oei
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221151011
Sow.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:01:24 #287
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151012
Nederland ontsnapt.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:01:31 #288
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151013
present :)
pi_221151014
Oeh
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:01:32 #290
501914 Flory-
met streepje!
pi_221151015
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:00 schreef Moeraskat het volgende:
*O* B-) :B w/
MK :D

It's weird being the same age as old people
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:01:33 #291
842 Zorro
Z
pi_221151016
Daar ging ie al bijna _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221151018
Daar was al bijna een 100% kans.

Nederland wordt weer overschat
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:01:38 #293
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221151019
Die moet er eigenlijk gewoon in
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221151021
Jeetje
pi_221151022
Van Hecke :') .
pi_221151023
Tegen grote landen was dit al de 0-1 geweest... matig.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:02:16 #297
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151024
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:01 schreef Flory- het volgende:

[..]
MK :D

[ afbeelding ]
Die zocht ik.
Weer nieuwe host voor die smileys zie ik.
What can change the nature of a man?
pi_221151025
ik zweer het je en is typisch NL, dat ze denken soms *we zijn helemaal geweldig* en dat ze dan verliezen tegen een ploeg waarvan iedereen denkt winnen ze makkelijk.
Do what you love, love what you do!
pi_221151028
LOL ED
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221151029
Boh
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221151030
Dat is snel.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:02:36 #302
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151031
OWN GOAL
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')