Alleen als het over spitsen gaat. Daar heb ik kijk op.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Op welk tijdstip post jij het scherpst?
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben jij de vieze oude man. Aangezien je op een forum zit.
Dat moment is dichterbij dan je denkt.
Op deze manier hoeft het voor mij dan ook niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, GGMM skipt weer een plaatje.
Zal hij in de knock-out wel verder gaan.
Mis je ook weinig aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, GGMM skipt weer een plaatje.
Zal hij in de knock-out wel verder gaan.
Dan moeten ze maar hun best doen om met 5-0 te verliezen!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:49 schreef OmniRocket het volgende:
present!
We zijn nog niet gekwalificeerd door de overwinning van Ecuador...
5-0 verliezen is goed genoeg om alsnog direct gekwalificeerd te zijn voor de volgende ronde.
Heb je nog een fiets te koop?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:49 schreef OmniRocket het volgende:
present!
We zijn nog niet gekwalificeerd door de overwinning van Ecuador...
5-0 verliezen is goed genoeg om alsnog direct gekwalificeerd te zijn voor de volgende ronde.
Alsof ook maar iemand NPOstart daarvoor gaat aanzetten. Geldverspilling weer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:51 schreef OmniRocket het volgende:
WK Mixed Zone... wat ziet dat er tenenkrommend uit.
Ik pomp Kevin wel in de waggie, ewa ja toch.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Alsof ook maar iemand NPOstart daarvoor gaat aanzetten. Geldverspilling weer.
Wat voor een biertje?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt.Nom
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt.Nom
Nice, hier ook een Duvelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt.Nom
haha jij dacht hetzelfde als ikquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:55 schreef RipCity het volgende:
Volkslied Tunesie is NOG kutter dan die van ons
Die kent de tekst niet?quote:
Kan niet meer dan een zin onthouden waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Laat die jongen toch. Gewoon lekker genieten.
Zoveel nog?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan niet meer dan een zin onthouden waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |