abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:46:54 #201
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150885
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:46 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Op welk tijdstip post jij het scherpst?
Alleen als het over spitsen gaat. Daar heb ik kijk op.
pi_221150886
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:46 schreef Wotte het volgende:

[..]
Op een gegeven moment ben jij de vieze oude man. Aangezien je op een forum zit.

Dat moment is dichterbij dan je denkt.
Waarvan akte.
pi_221150890
Oh, GGMM skipt weer een plaatje.

Zal hij in de knock-out wel verder gaan.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:48:58 #204
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150895
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, GGMM skipt weer een plaatje.

Zal hij in de knock-out wel verder gaan.
Op deze manier hoeft het voor mij dan ook niet meer.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:48:59 #205
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150896
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, GGMM skipt weer een plaatje.

Zal hij in de knock-out wel verder gaan.
Mis je ook weinig aan.
pi_221150900
present!

We zijn nog niet gekwalificeerd door de overwinning van Ecuador...
5-0 verliezen is goed genoeg om alsnog direct gekwalificeerd te zijn voor de volgende ronde.
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 00:50:28 #207
842 Zorro
Z
pi_221150903
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:49 schreef OmniRocket het volgende:
present!

We zijn nog niet gekwalificeerd door de overwinning van Ecuador...
5-0 verliezen is goed genoeg om alsnog direct gekwalificeerd te zijn voor de volgende ronde.
Dan moeten ze maar hun best doen om met 5-0 te verliezen!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221150906
Wat een woke talkshow is dat nou weer

26 kijkers voor Mixed zone waarschijnlijk
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150908
WK Mixed Zone... wat ziet dat er tenenkrommend uit.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:51:34 #210
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221150909
Hallo.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:51:39 #211
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150910
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:49 schreef OmniRocket het volgende:
present!

We zijn nog niet gekwalificeerd door de overwinning van Ecuador...
5-0 verliezen is goed genoeg om alsnog direct gekwalificeerd te zijn voor de volgende ronde.
Heb je nog een fiets te koop?
pi_221150911
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:51 schreef OmniRocket het volgende:
WK Mixed Zone... wat ziet dat er tenenkrommend uit.
Alsof ook maar iemand NPOstart daarvoor gaat aanzetten. Geldverspilling weer.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:52:17 #213
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150912
MOMS SPAGHETTI.
pi_221150914
Ik heb er een biertje bij gepakt. :) Nom
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:52:42 #215
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150916
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:51 schreef Scrummie het volgende:
Hallo.
Goedemorgen.
What can change the nature of a man?
pi_221150918
eens even kieken
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:52:59 #217
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150919
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:51 schreef RipCity het volgende:

[..]
Alsof ook maar iemand NPOstart daarvoor gaat aanzetten. Geldverspilling weer.
Ik pomp Kevin wel in de waggie, ewa ja toch.
pi_221150920
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt. :) Nom
Wat voor een biertje?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:53:28 #219
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221150922
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef Coco het volgende:

[..]
Goedemorgen.
Ik wil slapen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:53:45 #220
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221150924
Bij Arrowhead Stadium moet ik altijd aan deze classic denken :Y

Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221150925
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt. :) Nom
pi_221150927
Welke wedstrijd gaan jullie kijken?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:54:11 #223
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221150929
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt. :) Nom
Nice, hier ook een Duvel
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221150931
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Welke wedstrijd gaan jullie kijken?
Curacao - Ivoorkust terugkijken
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:54:34 #225
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150932
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik wil slapen.
Ik ook.
What can change the nature of a man?
pi_221150933
Waar is @GGMM?
pi_221150935
Hup Holland
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:55:01 #228
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150936
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:54 schreef OmniRocket het volgende:
Waar is @:ggmm?
Slapen.
What can change the nature of a man?
pi_221150937
wat een niet boeiend volkslied trouwens. :P
Do what you love, love what you do!
pi_221150938
Volkslied Tunesie is NOG kutter dan die van ons
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150940
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:55 schreef RipCity het volgende:
Volkslied Tunesie is NOG kutter dan die van ons
haha jij dacht hetzelfde als ik :D
Do what you love, love what you do!
pi_221150942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:55 schreef Coco het volgende:

[..]
Slapen.
pi_221150943
Nederland zingt wel mooi mee.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221150944
Hebben ze zangles gehad ofzo? Iedereen zingt opeens volop mee.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150946
Brobbey zingt NIET
pi_221150947
Weghorst in beeld
pi_221150950
JAAAA
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:56:27 #238
501914 Flory-
met streepje!
pi_221150951
It's weird being the same age as old people
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:56:29 #239
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150952
Amerika houdt van Nederland :)
What can change the nature of a man?
pi_221150953
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:53 schreef Felagund het volgende:

[..]
Wat voor een biertje?
Orange Crush van Bax Bier.
pi_221150954
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
Brobbey zingt NIET
Laat die jongen toch. Gewoon lekker genieten.
pi_221150955
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
Brobbey zingt NIET
Die kent de tekst niet?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:56:43 #243
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150956
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
Brobbey zingt NIET
Die is net klaar met logopedie.
pi_221150957
Soww aan die supporter gaat het niet liggen
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 00:56:50 #245
842 Zorro
Z
pi_221150958
Als het arbitrale trio 2 vrouwen bevat, is de 4e man dan nog steeds de 4e man?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:06 #246
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150961
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:13 #247
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221150962
Ik ben echt heel moe.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:15 #248
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221150963
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef Coco het volgende:
Amerika houdt van Nederland :)
Deel van mijn Amerikaanse familie (met Nederlandse roots) zit in het stadion
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221150964
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Laat die jongen toch. Gewoon lekker genieten.
Kan niet meer dan een zin onthouden waarschijnlijk
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:37 #250
842 Zorro
Z
pi_221150967
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Kan niet meer dan een zin onthouden waarschijnlijk
Zoveel nog?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')