haha jij dacht hetzelfde als ikquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:55 schreef RipCity het volgende:
Volkslied Tunesie is NOG kutter dan die van ons
Die kent de tekst niet?quote:
Kan niet meer dan een zin onthouden waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Laat die jongen toch. Gewoon lekker genieten.
Zoveel nog?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan niet meer dan een zin onthouden waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |