abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:46:54 #201
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150885
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:46 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Op welk tijdstip post jij het scherpst?
Alleen als het over spitsen gaat. Daar heb ik kijk op.
pi_221150886
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:46 schreef Wotte het volgende:

[..]
Op een gegeven moment ben jij de vieze oude man. Aangezien je op een forum zit.

Dat moment is dichterbij dan je denkt.
Waarvan akte.
pi_221150890
Oh, GGMM skipt weer een plaatje.

Zal hij in de knock-out wel verder gaan.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:48:58 #204
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150895
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, GGMM skipt weer een plaatje.

Zal hij in de knock-out wel verder gaan.
Op deze manier hoeft het voor mij dan ook niet meer.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:48:59 #205
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150896
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, GGMM skipt weer een plaatje.

Zal hij in de knock-out wel verder gaan.
Mis je ook weinig aan.
pi_221150900
present!

We zijn nog niet gekwalificeerd door de overwinning van Ecuador...
5-0 verliezen is goed genoeg om alsnog direct gekwalificeerd te zijn voor de volgende ronde.
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 00:50:28 #207
842 Zorro
Z
pi_221150903
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:49 schreef OmniRocket het volgende:
present!

We zijn nog niet gekwalificeerd door de overwinning van Ecuador...
5-0 verliezen is goed genoeg om alsnog direct gekwalificeerd te zijn voor de volgende ronde.
Dan moeten ze maar hun best doen om met 5-0 te verliezen!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221150906
Wat een woke talkshow is dat nou weer

26 kijkers voor Mixed zone waarschijnlijk
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150908
WK Mixed Zone... wat ziet dat er tenenkrommend uit.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:51:34 #210
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221150909
Hallo.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:51:39 #211
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150910
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:49 schreef OmniRocket het volgende:
present!

We zijn nog niet gekwalificeerd door de overwinning van Ecuador...
5-0 verliezen is goed genoeg om alsnog direct gekwalificeerd te zijn voor de volgende ronde.
Heb je nog een fiets te koop?
pi_221150911
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:51 schreef OmniRocket het volgende:
WK Mixed Zone... wat ziet dat er tenenkrommend uit.
Alsof ook maar iemand NPOstart daarvoor gaat aanzetten. Geldverspilling weer.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:52:17 #213
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150912
MOMS SPAGHETTI.
pi_221150914
Ik heb er een biertje bij gepakt. :) Nom
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:52:42 #215
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150916
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:51 schreef Scrummie het volgende:
Hallo.
Goedemorgen.
What can change the nature of a man?
pi_221150918
eens even kieken
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:52:59 #217
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150919
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:51 schreef RipCity het volgende:

[..]
Alsof ook maar iemand NPOstart daarvoor gaat aanzetten. Geldverspilling weer.
Ik pomp Kevin wel in de waggie, ewa ja toch.
pi_221150920
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt. :) Nom
Wat voor een biertje?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:53:28 #219
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221150922
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef Coco het volgende:

[..]
Goedemorgen.
Ik wil slapen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:53:45 #220
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221150924
Bij Arrowhead Stadium moet ik altijd aan deze classic denken :Y

Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221150925
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt. :) Nom
pi_221150927
Welke wedstrijd gaan jullie kijken?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:54:11 #223
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221150929
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt. :) Nom
Nice, hier ook een Duvel
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221150931
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Welke wedstrijd gaan jullie kijken?
Curacao - Ivoorkust terugkijken
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:54:34 #225
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150932
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik wil slapen.
Ik ook.
What can change the nature of a man?
pi_221150933
Waar is @GGMM?
pi_221150935
Hup Holland
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:55:01 #228
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150936
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:54 schreef OmniRocket het volgende:
Waar is @:ggmm?
Slapen.
What can change the nature of a man?
pi_221150937
wat een niet boeiend volkslied trouwens. :P
Do what you love, love what you do!
pi_221150938
Volkslied Tunesie is NOG kutter dan die van ons
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150940
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:55 schreef RipCity het volgende:
Volkslied Tunesie is NOG kutter dan die van ons
haha jij dacht hetzelfde als ik :D
Do what you love, love what you do!
pi_221150942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:55 schreef Coco het volgende:

[..]
Slapen.
pi_221150943
Nederland zingt wel mooi mee.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221150944
Hebben ze zangles gehad ofzo? Iedereen zingt opeens volop mee.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150946
Brobbey zingt NIET
pi_221150947
Weghorst in beeld
pi_221150950
JAAAA
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:56:27 #238
501914 Flory-
met streepje!
pi_221150951
It's weird being the same age as old people
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:56:29 #239
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150952
Amerika houdt van Nederland :)
What can change the nature of a man?
pi_221150953
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:53 schreef Felagund het volgende:

[..]
Wat voor een biertje?
Orange Crush van Bax Bier.
pi_221150954
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
Brobbey zingt NIET
Laat die jongen toch. Gewoon lekker genieten.
pi_221150955
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
Brobbey zingt NIET
Die kent de tekst niet?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:56:43 #243
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150956
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
Brobbey zingt NIET
Die is net klaar met logopedie.
pi_221150957
Soww aan die supporter gaat het niet liggen
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 00:56:50 #245
842 Zorro
Z
pi_221150958
Als het arbitrale trio 2 vrouwen bevat, is de 4e man dan nog steeds de 4e man?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:06 #246
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150961
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:13 #247
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221150962
Ik ben echt heel moe.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:15 #248
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221150963
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef Coco het volgende:
Amerika houdt van Nederland :)
Deel van mijn Amerikaanse familie (met Nederlandse roots) zit in het stadion
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221150964
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Laat die jongen toch. Gewoon lekker genieten.
Kan niet meer dan een zin onthouden waarschijnlijk
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:37 #250
842 Zorro
Z
pi_221150967
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Kan niet meer dan een zin onthouden waarschijnlijk
Zoveel nog?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221150968
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef Zorro het volgende:
Als het arbitrale trio 2 vrouwen bevat, is de 4e man dan nog steeds de 4e man?
4e mens
pi_221150969
hup tunesie
pi_221150970
In Kansas City is het nu kouder dan in veel delen van Nederland _O-
pi_221150971
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:54 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nice, hier ook een Duvel
Texels Zeebries hier
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221150973
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Orange Crush van Bax Bier.
Dan kun je meteen dit liedje er bij opzetten:
Bekijk deze YouTube-video
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221150974
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef PSVCL het volgende:
hup tunesie
/Report
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:58:04 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150976
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Deel van mijn Amerikaanse familie (met Nederlandse roots) zit in het stadion [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wist je dat @Scrummie met een Amerikaanse is?
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:58:09 #258
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221150977
Koffie hier
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:58:12 #259
501914 Flory-
met streepje!
pi_221150978
It's weird being the same age as old people
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 00:58:17 #260
842 Zorro
Z
pi_221150979
Ah de twee zitVARs en de staVAR
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221150980
ziet er flink oranje uit daar, toch leuk om te zien :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:58:25 #262
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221150981
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef OmniRocket het volgende:
In Kansas City is het nu kouder dan in veel delen van Nederland _O-
In de Sahara woestijn is het doorgaans kouder dan in Nederland vandaag
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221150982
Oei, Mexicaanse VAR.
pi_221150983
usa begint verliefd te worden op oranje, aldus de commentator _O- _O-
gebaseerd op niks
pi_221150984
KARIM REKIEKEIIEEKEEEE
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150987
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef Makamba_ het volgende:
Oei, Mexicaanse VAR.
Die gaat allerlei pingels voor Tunesië geven?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221150988
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef PSVCL het volgende:
usa begint verliefd te worden op oranje, aldus de commentator _O- _O-
gebaseerd op niks
Waren ze al gezien de uitslag van de presidentsverkiezingen.
pi_221150989
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef PSVCL het volgende:
usa begint verliefd te worden op oranje, aldus de commentator _O- _O-
gebaseerd op niks
ach ja wellicht helpt het met andere zaken. Trump (lul) is gevoelig voor dit soort dingen enzo. :)
Do what you love, love what you do!
pi_221150990
Malen over 1.5 gemiste 99% kans
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150991
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dan kun je meteen dit liedje er bij opzetten:
Bekijk deze YouTube-video
Ja, dat liedje heb ik ook zeker in mijn hoofd.
Bax Bier heeft vaker biertjes met songtitels. Vorig jaar hadden ze Nude, Jigsaw Falling Into Place en All I Need. :)
pi_221150992
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef RipCity het volgende:

[..]
/Report
pi_221150995
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef RipCity het volgende:

[..]
/Report
Geaccepteerde angst als fan van Marokko en het schema waarin Nederland komt bij winst.
pi_221150996
Is Infantilo hier of bij Japan?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150997
En los
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:00:06 #275
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221150998
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:59 schreef RipCity het volgende:
Malen over 1.5 gemiste 99% kans
1,5 uur
1,5 seconde
1,5 kg??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221150999
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef PSVCL het volgende:
usa begint verliefd te worden op oranje, aldus de commentator _O- _O-
gebaseerd op niks
Stukje jaloers. Was wel degelijk te zien in Kansas City
pi_221151000
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:59 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Waren ze al gezien de uitslag van de presidentsverkiezingen.
omdat een paar locals meesringen van links naar rechts begint amerika verliefd te worden op oranje? :')
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:00:20 #278
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151001
*O* B-) :B w/
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151002
Nederland domineert.
pi_221151003
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:00 schreef RipCity het volgende:
Is Infantilo hier of bij Japan?
Die was net bij Curacao
pi_221151005
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:59 schreef Felagund het volgende:

[..]
Die gaat allerlei pingels voor Tunesië geven?
Schuld van Robben!
pi_221151006
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:00 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Stukje jaloers. Was wel degelijk te zien in Kansas City
_O-
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:00:47 #283
842 Zorro
Z
pi_221151008
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:00 schreef RipCity het volgende:
Is Infantilo hier of bij Japan?
Ja
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:01:10 #284
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151009
Ik ben toch niet wakker gebleven voor de toetsenborddiarree van psvcl

Kom op zeg
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221151010
Oei
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221151011
Sow.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:01:24 #287
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151012
Nederland ontsnapt.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:01:31 #288
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151013
present :)
pi_221151014
Oeh
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:01:32 #290
501914 Flory-
met streepje!
pi_221151015
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:00 schreef Moeraskat het volgende:
*O* B-) :B w/
MK :D

It's weird being the same age as old people
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:01:33 #291
842 Zorro
Z
pi_221151016
Daar ging ie al bijna _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221151018
Daar was al bijna een 100% kans.

Nederland wordt weer overschat
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:01:38 #293
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221151019
Die moet er eigenlijk gewoon in
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221151021
Jeetje
pi_221151022
Van Hecke :') .
pi_221151023
Tegen grote landen was dit al de 0-1 geweest... matig.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:02:16 #297
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151024
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:01 schreef Flory- het volgende:

[..]
MK :D

[ afbeelding ]
Die zocht ik.
Weer nieuwe host voor die smileys zie ik.
What can change the nature of a man?
pi_221151025
ik zweer het je en is typisch NL, dat ze denken soms *we zijn helemaal geweldig* en dat ze dan verliezen tegen een ploeg waarvan iedereen denkt winnen ze makkelijk.
Do what you love, love what you do!
pi_221151028
LOL ED
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221151029
Boh
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')