Alleen als het over spitsen gaat. Daar heb ik kijk op.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Op welk tijdstip post jij het scherpst?
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben jij de vieze oude man. Aangezien je op een forum zit.
Dat moment is dichterbij dan je denkt.
Op deze manier hoeft het voor mij dan ook niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, GGMM skipt weer een plaatje.
Zal hij in de knock-out wel verder gaan.
Mis je ook weinig aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, GGMM skipt weer een plaatje.
Zal hij in de knock-out wel verder gaan.
Dan moeten ze maar hun best doen om met 5-0 te verliezen!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:49 schreef OmniRocket het volgende:
present!
We zijn nog niet gekwalificeerd door de overwinning van Ecuador...
5-0 verliezen is goed genoeg om alsnog direct gekwalificeerd te zijn voor de volgende ronde.
Heb je nog een fiets te koop?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:49 schreef OmniRocket het volgende:
present!
We zijn nog niet gekwalificeerd door de overwinning van Ecuador...
5-0 verliezen is goed genoeg om alsnog direct gekwalificeerd te zijn voor de volgende ronde.
Alsof ook maar iemand NPOstart daarvoor gaat aanzetten. Geldverspilling weer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:51 schreef OmniRocket het volgende:
WK Mixed Zone... wat ziet dat er tenenkrommend uit.
Ik pomp Kevin wel in de waggie, ewa ja toch.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Alsof ook maar iemand NPOstart daarvoor gaat aanzetten. Geldverspilling weer.
Wat voor een biertje?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt.Nom
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Nice, hier ook een Duvelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
haha jij dacht hetzelfde als ikquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:55 schreef RipCity het volgende:
Volkslied Tunesie is NOG kutter dan die van ons
Die kent de tekst niet?quote:
Kan niet meer dan een zin onthouden waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Laat die jongen toch. Gewoon lekker genieten.
Zoveel nog?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan niet meer dan een zin onthouden waarschijnlijk
4e mensquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef Zorro het volgende:
Als het arbitrale trio 2 vrouwen bevat, is de 4e man dan nog steeds de 4e man?
Wist je dat @Scrummie met een Amerikaanse is?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deel van mijn Amerikaanse familie (met Nederlandse roots) zit in het stadion [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In de Sahara woestijn is het doorgaans kouder dan in Nederland vandaagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef OmniRocket het volgende:
In Kansas City is het nu kouder dan in veel delen van Nederland
Die gaat allerlei pingels voor Tunesië geven?quote:
Waren ze al gezien de uitslag van de presidentsverkiezingen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef PSVCL het volgende:
usa begint verliefd te worden op oranje, aldus de commentator![]()
![]()
gebaseerd op niks
ach ja wellicht helpt het met andere zaken. Trump (lul) is gevoelig voor dit soort dingen enzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef PSVCL het volgende:
![]()
gebaseerd op niks
Ja, dat liedje heb ik ook zeker in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kun je meteen dit liedje er bij opzetten:
Bekijk deze YouTube-video
Stukje jaloers. Was wel degelijk te zien in Kansas Cityquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef PSVCL het volgende:
![]()
gebaseerd op niks
omdat een paar locals meesringen van links naar rechts begint amerika verliefd te worden op oranje?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Waren ze al gezien de uitslag van de presidentsverkiezingen.
Schuld van Robben!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die gaat allerlei pingels voor Tunesië geven?
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stukje jaloers. Was wel degelijk te zien in Kansas City
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |