4e mensquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:56 schreef Zorro het volgende:
Als het arbitrale trio 2 vrouwen bevat, is de 4e man dan nog steeds de 4e man?
Wist je dat @Scrummie met een Amerikaanse is?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deel van mijn Amerikaanse familie (met Nederlandse roots) zit in het stadion [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In de Sahara woestijn is het doorgaans kouder dan in Nederland vandaagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef OmniRocket het volgende:
In Kansas City is het nu kouder dan in veel delen van Nederland
Die gaat allerlei pingels voor Tunesië geven?quote:
Waren ze al gezien de uitslag van de presidentsverkiezingen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef PSVCL het volgende:
usa begint verliefd te worden op oranje, aldus de commentator![]()
![]()
gebaseerd op niks
ach ja wellicht helpt het met andere zaken. Trump (lul) is gevoelig voor dit soort dingen enzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef PSVCL het volgende:
usa begint verliefd te worden op oranje, aldus de commentator![]()
![]()
gebaseerd op niks
Ja, dat liedje heb ik ook zeker in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kun je meteen dit liedje er bij opzetten:
Bekijk deze YouTube-video
Stukje jaloers. Was wel degelijk te zien in Kansas Cityquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef PSVCL het volgende:
usa begint verliefd te worden op oranje, aldus de commentator![]()
![]()
gebaseerd op niks
omdat een paar locals meesringen van links naar rechts begint amerika verliefd te worden op oranje?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Waren ze al gezien de uitslag van de presidentsverkiezingen.
Schuld van Robben!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die gaat allerlei pingels voor Tunesië geven?
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stukje jaloers. Was wel degelijk te zien in Kansas City
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |