abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:46:54 #201
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150885
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:46 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Op welk tijdstip post jij het scherpst?
Alleen als het over spitsen gaat. Daar heb ik kijk op.
pi_221150886
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:46 schreef Wotte het volgende:

[..]
Op een gegeven moment ben jij de vieze oude man. Aangezien je op een forum zit.

Dat moment is dichterbij dan je denkt.
Waarvan akte.
pi_221150890
Oh, GGMM skipt weer een plaatje.

Zal hij in de knock-out wel verder gaan.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:48:58 #204
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150895
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, GGMM skipt weer een plaatje.

Zal hij in de knock-out wel verder gaan.
Op deze manier hoeft het voor mij dan ook niet meer.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:48:59 #205
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150896
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, GGMM skipt weer een plaatje.

Zal hij in de knock-out wel verder gaan.
Mis je ook weinig aan.
pi_221150900
present!

We zijn nog niet gekwalificeerd door de overwinning van Ecuador...
5-0 verliezen is goed genoeg om alsnog direct gekwalificeerd te zijn voor de volgende ronde.
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 00:50:28 #207
842 Zorro
Z
pi_221150903
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:49 schreef OmniRocket het volgende:
present!

We zijn nog niet gekwalificeerd door de overwinning van Ecuador...
5-0 verliezen is goed genoeg om alsnog direct gekwalificeerd te zijn voor de volgende ronde.
Dan moeten ze maar hun best doen om met 5-0 te verliezen!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221150906
Wat een woke talkshow is dat nou weer

26 kijkers voor Mixed zone waarschijnlijk
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150908
WK Mixed Zone... wat ziet dat er tenenkrommend uit.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:51:34 #210
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221150909
Hallo.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:51:39 #211
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150910
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:49 schreef OmniRocket het volgende:
present!

We zijn nog niet gekwalificeerd door de overwinning van Ecuador...
5-0 verliezen is goed genoeg om alsnog direct gekwalificeerd te zijn voor de volgende ronde.
Heb je nog een fiets te koop?
pi_221150911
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:51 schreef OmniRocket het volgende:
WK Mixed Zone... wat ziet dat er tenenkrommend uit.
Alsof ook maar iemand NPOstart daarvoor gaat aanzetten. Geldverspilling weer.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:52:17 #213
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150912
MOMS SPAGHETTI.
pi_221150914
Ik heb er een biertje bij gepakt. :) Nom
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:52:42 #215
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150916
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:51 schreef Scrummie het volgende:
Hallo.
Goedemorgen.
What can change the nature of a man?
pi_221150918
eens even kieken
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:52:59 #217
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150919
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:51 schreef RipCity het volgende:

[..]
Alsof ook maar iemand NPOstart daarvoor gaat aanzetten. Geldverspilling weer.
Ik pomp Kevin wel in de waggie, ewa ja toch.
pi_221150920
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt. :) Nom
Wat voor een biertje?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:53:28 #219
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221150922
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef Coco het volgende:

[..]
Goedemorgen.
Ik wil slapen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:53:45 #220
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221150924
Bij Arrowhead Stadium moet ik altijd aan deze classic denken :Y

Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221150925
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt. :) Nom
pi_221150927
Welke wedstrijd gaan jullie kijken?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:54:11 #223
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221150929
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt. :) Nom
Nice, hier ook een Duvel
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221150931
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Welke wedstrijd gaan jullie kijken?
Curacao - Ivoorkust terugkijken
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:54:34 #225
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150932
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik wil slapen.
Ik ook.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')