abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221145877
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Dat klopt!
Dan wens ik u veel succes. Toeter niet te hard bij winst.
pi_221146034
Stellen ze Japan - Zweden ook uit als Oranje in Kansas City met noodweer te maken heeft? Wil nu toch wel een potje kijken om 1 uur :D
pi_221146101
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef 100Spokes het volgende:
Stellen ze Japan - Zweden ook uit als Oranje in Kansas City met noodweer te maken heeft? Wil nu toch wel een potje kijken om 1 uur :D
Nee, dat zal allemaal wel doorgaan.
pi_221146124
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nee, dat zal allemaal wel doorgaan.
Eigenlijk een spannendere wedstrijd. Doe Nederland dan maar om 3 uur.
pi_221146129
Als ze het uitstellen ga ik niet kijken.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:27:18 #56
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221146131
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef 100Spokes het volgende:
Stellen ze Japan - Zweden ook uit als Oranje in Kansas City met noodweer te maken heeft? Wil nu toch wel een potje kijken om 1 uur :D
Hoe groot is de kans op noodweer?

@Momo?
pi_221146137
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hoe groot is de kans op noodweer?

@:momo?
https://www.rtl.nl/nieuws(...)or-dreigend-noodweer
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:30:44 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:31:11 #59
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221146161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hoe groot is de kans op noodweer?

@:momo?
twitter


Deze meneer heeft een draadje. Komt stevig onweer aan, vooral voor de wedstrijd. Al is onweer altijd lastig te voorspellen, waar precies etc.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:35:01 #60
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221146203
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:31 schreef Momo het volgende:

[..]
[ x ]

Deze meneer heeft een draadje. Komt stevig onweer aan, vooral voor de wedstrijd. Al is onweer altijd lastig te voorspellen, waar precies etc.
Mijn dank is groot!
pi_221146378
Maar hopen dat de spelers van Zweden een beetje hun best doen waardoor het regennadeel voor Nederland wordt gecompenseerd. Anders scoort Japan er een aantal meer en worden zij 1ste. Wout erin en alle ballen door de lucht een optie?
pi_221146405
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
Maar hopen dat de spelers van Zweden een beetje hun best doen waardoor het regennadeel voor Nederland wordt gecompenseerd. Anders scoort Japan er een aantal meer en worden zij 1ste. Wout erin en alle ballen door de lucht een optie?
Gewoon lekker Brobbey erin. Niet eruit halen na vorige wedstrijd...
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:59:57 #63
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221146447
De locale TV van KC heeft er zin an
Wie dit leest is gek
pi_221146676
KNMI heeft vanaf 24.00 code rood afgegeven. Weet je welk land er in een rood shirt speelt?

Blijf maar slapen mensen, het wordt niets vannacht.
pi_221146703
Ga door gvd
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221146771
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_221146777
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:36 schreef OmniRocket het volgende:
KNMI heeft vanaf 24.00 code rood afgegeven. Weet je welk land er in een rood shirt speelt?

Blijf maar slapen mensen, het wordt niets vannacht.
Tijdens de wedstrijd maken we er gewoon zelf code oranje van! :)
pi_221146779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Ik heb alleen maar een samenvatting voor je :(
www.geenspoilers.nl
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:57:40 #69
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221146810
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Dit klinkt als 1973 waar je om 5 uur een waarschuwing kreeg om de radio zachter te zetten omdat de toto-uitslagen er aan kwamen. Want dan had je niks meer aan Studio Sport om 7 uur
Wie dit leest is gek
pi_221146838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Via usenet zijn de wedstrijden de volgende ochtend wel te downloaden
pi_221146901
Je gaat een wedstrijd toch niet terugkijken :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:13:55 #72
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221146931
quote:
81s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:31 schreef golfer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wakker! Ik heb de afgelopen week (incl. het weekend) heel veel gewerkt en morgen is mijn agenda leeg. Helemaal loesoe!
Life is what you make it.
pi_221146940
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:09 schreef Solotovski het volgende:
Je gaat een wedstrijd toch niet terugkijken :')
Als je hem nog niet gezien hebt kan dat best. Terugkijken is iets anders.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:45:13 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221147214
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:


Dit klinkt als 1973 waar je om 5 uur een waarschuwing kreeg om de radio zachter te zetten omdat de toto-uitslagen er aan kwamen. Want dan had je niks meer aan Studio Sport om 7 uur
Frits van Turenhout: "nul nul"
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:18:26 #75
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147438
Fanwalk met FeestDJRuud en Yves Berendse :')

Dan maar liever een bliksemschicht op mn kanis.
pi_221147510
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fanwalk met FeestDJRuud en Yves Berendse :')

Dan maar liever een bliksemschicht op mn kanis.
Ongezellig
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:28:57 #77
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147524
Wat gebeurt er als Tunesië wint?
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:31:26 #78
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147556
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat gebeurt er als Tunesië wint?
Dan krijgen we nul punten!
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:32:22 #79
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147568
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dan krijgen we nul punten!
En dan? Wel door?
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:33:10 #80
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147577
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En dan? Wel door?
Nederland is 99,9999% zeker door.
pi_221147591
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En dan? Wel door?
En een wedstrijd om 1:00 in plaats van 3:00!
pi_221147607
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En dan? Wel door?
Zo goed als zeker. Nederland heeft al 4 punten en zit sowieso bij de top 3.
Als we als derde eindigen, dan moeten we bij de beste 8 vd 12 zitten. Schotland en Zuid-Korea zitten sowieso onder ons en meer dan de helft van de poules moeten nog spelen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:36:19 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147619
Dank jullie voor de info O+
pi_221147635
Nederland mag met 5 doelpunten verschil verliezen en dan zit Nederland nog sowieso bij de beste nummers 3.
pi_221147645
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Zo goed als zeker. Nederland heeft al 4 punten en zit sowieso bij de top 3.
Als we als derde eindigen, dan moeten we bij de beste 8 vd 12 zitten. Schotland en Zuid-Korea zitten sowieso onder ons en meer dan de helft van de poules moeten nog spelen.
In principe kan je al niet meer onder Bosnië en de nummer 3 van Poule D en J eindigen ( veel beter doelsaldo) en de nummer 3 van I blijf je op punten al boven

Kan alleen theoretisch misgaan :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:41:31 #86
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147661

Zuid-Korea en Schotland blijf je al zeker boven. Senegal idem, die kunnen op max 3 punten komen. Dan heb je nog ééntje nodig waar je boven moet blijven.

En dat gezien doelsaldo van Nederland tsja. Moet gek lopen wil je 6-0 verliezen van Tunesie.
pi_221147675
Om het simpel te maken; bij winst Duitsland en Ivoorkust of 2v gelijke spelen bij die wedstrijden: dan zijn we sowieso door
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221147704
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:42 schreef franklop het volgende:
Om het simpel te maken; bij winst Duitsland en Ivoorkust of 2v gelijke spelen bij die wedstrijden: dan zijn we sowieso door
Ja.

Mocht dat niet gebeuren dan is maximaal met 5 doelpunten verschil verliezen van Tunesië voldoende.
pi_221147770
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221147805
Zul je zien dat ze pas om 3 uur snachts hier gaan beginnen :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221147819
quote:
Helaas niet het gewenste bericht. @Caland
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:08:56 #92
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221147893
Is Tunesië een soort Temu-Marokko of is dat Algerije? @PSVCL
pi_221147920
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Tunesië een soort Temu-Marokko of is dat Algerije? @:PSVCL
Tunesië is alleen bekend van het strand. Stukje aanslag.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:23:16 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148084
quote:
Mij helemaal voor niks blij maken
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:24:19 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148099
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fanwalk met FeestDJRuud en Yves Berendse :')

Dan maar liever een bliksemschicht op mn kanis.
Ze zijn weer de hele ochtend van links naar rechts aan het doen voor de filmpjes

En van dat Oranje legioen is 50% een Muricaan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:28:32 #96
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148141
twitter

twitter


Dat stormpje komt te laat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221148161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:59 schreef TLC het volgende:
Zul je zien dat ze pas om 3 uur snachts hier gaan beginnen :(
Lekker voor je
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:31:30 #98
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221148169
Morgen gaan werken :')
pi_221148176
Oranje mars. Eenmaal in het stadion geen sfeer. SAD.
pi_221148198
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Oranje mars. Eenmaal in het stadion geen sfeer. SAD.
Heb jij misschien een goede act voor ze zoals het roeien van de Noren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')