abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221147510
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fanwalk met FeestDJRuud en Yves Berendse :')

Dan maar liever een bliksemschicht op mn kanis.
Ongezellig
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:28:57 #77
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147524
Wat gebeurt er als Tunesië wint?
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:31:26 #78
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147556
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat gebeurt er als Tunesië wint?
Dan krijgen we nul punten!
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:32:22 #79
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147568
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dan krijgen we nul punten!
En dan? Wel door?
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:33:10 #80
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147577
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En dan? Wel door?
Nederland is 99,9999% zeker door.
pi_221147591
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En dan? Wel door?
En een wedstrijd om 1:00 in plaats van 3:00!
pi_221147607
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En dan? Wel door?
Zo goed als zeker. Nederland heeft al 4 punten en zit sowieso bij de top 3.
Als we als derde eindigen, dan moeten we bij de beste 8 vd 12 zitten. Schotland en Zuid-Korea zitten sowieso onder ons en meer dan de helft van de poules moeten nog spelen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:36:19 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147619
Dank jullie voor de info O+
pi_221147635
Nederland mag met 5 doelpunten verschil verliezen en dan zit Nederland nog sowieso bij de beste nummers 3.
pi_221147645
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Zo goed als zeker. Nederland heeft al 4 punten en zit sowieso bij de top 3.
Als we als derde eindigen, dan moeten we bij de beste 8 vd 12 zitten. Schotland en Zuid-Korea zitten sowieso onder ons en meer dan de helft van de poules moeten nog spelen.
In principe kan je al niet meer onder Bosnië en de nummer 3 van Poule D en J eindigen ( veel beter doelsaldo) en de nummer 3 van I blijf je op punten al boven

Kan alleen theoretisch misgaan :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:41:31 #86
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147661

Zuid-Korea en Schotland blijf je al zeker boven. Senegal idem, die kunnen op max 3 punten komen. Dan heb je nog ééntje nodig waar je boven moet blijven.

En dat gezien doelsaldo van Nederland tsja. Moet gek lopen wil je 6-0 verliezen van Tunesie.
pi_221147675
Om het simpel te maken; bij winst Duitsland en Ivoorkust of 2v gelijke spelen bij die wedstrijden: dan zijn we sowieso door
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221147704
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:42 schreef franklop het volgende:
Om het simpel te maken; bij winst Duitsland en Ivoorkust of 2v gelijke spelen bij die wedstrijden: dan zijn we sowieso door
Ja.

Mocht dat niet gebeuren dan is maximaal met 5 doelpunten verschil verliezen van Tunesië voldoende.
pi_221147770
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221147805
Zul je zien dat ze pas om 3 uur snachts hier gaan beginnen :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221147819
quote:
Helaas niet het gewenste bericht. @Caland
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:08:56 #92
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221147893
Is Tunesië een soort Temu-Marokko of is dat Algerije? @PSVCL
pi_221147920
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Tunesië een soort Temu-Marokko of is dat Algerije? @:PSVCL
Tunesië is alleen bekend van het strand. Stukje aanslag.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:23:16 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148084
quote:
Mij helemaal voor niks blij maken
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:24:19 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148099
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fanwalk met FeestDJRuud en Yves Berendse :')

Dan maar liever een bliksemschicht op mn kanis.
Ze zijn weer de hele ochtend van links naar rechts aan het doen voor de filmpjes

En van dat Oranje legioen is 50% een Muricaan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:28:32 #96
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148141
twitter

twitter


Dat stormpje komt te laat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221148161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:59 schreef TLC het volgende:
Zul je zien dat ze pas om 3 uur snachts hier gaan beginnen :(
Lekker voor je
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:31:30 #98
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221148169
Morgen gaan werken :')
pi_221148176
Oranje mars. Eenmaal in het stadion geen sfeer. SAD.
pi_221148198
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Oranje mars. Eenmaal in het stadion geen sfeer. SAD.
Heb jij misschien een goede act voor ze zoals het roeien van de Noren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')