Nee, dat zal allemaal wel doorgaan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef 100Spokes het volgende:
Stellen ze Japan - Zweden ook uit als Oranje in Kansas City met noodweer te maken heeft? Wil nu toch wel een potje kijken om 1 uur
Eigenlijk een spannendere wedstrijd. Doe Nederland dan maar om 3 uur.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, dat zal allemaal wel doorgaan.
Hoe groot is de kans op noodweer?quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef 100Spokes het volgende:
Stellen ze Japan - Zweden ook uit als Oranje in Kansas City met noodweer te maken heeft? Wil nu toch wel een potje kijken om 1 uur
https://www.rtl.nl/nieuws(...)or-dreigend-noodweerquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans op noodweer?
@:momo?
Aiiiii.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)or-dreigend-noodweer
quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans op noodweer?
@:momo?
Mijn dank is groot!quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:31 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Deze meneer heeft een draadje. Komt stevig onweer aan, vooral voor de wedstrijd. Al is onweer altijd lastig te voorspellen, waar precies etc.
Gewoon lekker Brobbey erin. Niet eruit halen na vorige wedstrijd...quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
Maar hopen dat de spelers van Zweden een beetje hun best doen waardoor het regennadeel voor Nederland wordt gecompenseerd. Anders scoort Japan er een aantal meer en worden zij 1ste. Wout erin en alle ballen door de lucht een optie?
Tijdens de wedstrijd maken we er gewoon zelf code oranje van!quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:36 schreef OmniRocket het volgende:
KNMI heeft vanaf 24.00 code rood afgegeven. Weet je welk land er in een rood shirt speelt?
Blijf maar slapen mensen, het wordt niets vannacht.
Ik heb alleen maar een samenvatting voor jequote:Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Dit klinkt als 1973 waar je om 5 uur een waarschuwing kreeg om de radio zachter te zetten omdat de toto-uitslagen er aan kwamen. Want dan had je niks meer aan Studio Sport om 7 uurquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Via usenet zijn de wedstrijden de volgende ochtend wel te downloadenquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Wakker! Ik heb de afgelopen week (incl. het weekend) heel veel gewerkt en morgen is mijn agenda leeg. Helemaal loesoe!quote:
Als je hem nog niet gezien hebt kan dat best. Terugkijken is iets anders.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:09 schreef Solotovski het volgende:
Je gaat een wedstrijd toch niet terugkijken
Frits van Turenhout: "nul nul"quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit klinkt als 1973 waar je om 5 uur een waarschuwing kreeg om de radio zachter te zetten omdat de toto-uitslagen er aan kwamen. Want dan had je niks meer aan Studio Sport om 7 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |