abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221145877
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Dat klopt!
Dan wens ik u veel succes. Toeter niet te hard bij winst.
pi_221146034
Stellen ze Japan - Zweden ook uit als Oranje in Kansas City met noodweer te maken heeft? Wil nu toch wel een potje kijken om 1 uur :D
pi_221146101
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef 100Spokes het volgende:
Stellen ze Japan - Zweden ook uit als Oranje in Kansas City met noodweer te maken heeft? Wil nu toch wel een potje kijken om 1 uur :D
Nee, dat zal allemaal wel doorgaan.
pi_221146124
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nee, dat zal allemaal wel doorgaan.
Eigenlijk een spannendere wedstrijd. Doe Nederland dan maar om 3 uur.
pi_221146129
Als ze het uitstellen ga ik niet kijken.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:27:18 #56
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221146131
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef 100Spokes het volgende:
Stellen ze Japan - Zweden ook uit als Oranje in Kansas City met noodweer te maken heeft? Wil nu toch wel een potje kijken om 1 uur :D
Hoe groot is de kans op noodweer?

@Momo?
pi_221146137
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hoe groot is de kans op noodweer?

@:momo?
https://www.rtl.nl/nieuws(...)or-dreigend-noodweer
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:30:44 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:31:11 #59
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221146161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hoe groot is de kans op noodweer?

@:momo?
twitter


Deze meneer heeft een draadje. Komt stevig onweer aan, vooral voor de wedstrijd. Al is onweer altijd lastig te voorspellen, waar precies etc.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:35:01 #60
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221146203
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:31 schreef Momo het volgende:

[..]
[ x ]

Deze meneer heeft een draadje. Komt stevig onweer aan, vooral voor de wedstrijd. Al is onweer altijd lastig te voorspellen, waar precies etc.
Mijn dank is groot!
pi_221146378
Maar hopen dat de spelers van Zweden een beetje hun best doen waardoor het regennadeel voor Nederland wordt gecompenseerd. Anders scoort Japan er een aantal meer en worden zij 1ste. Wout erin en alle ballen door de lucht een optie?
pi_221146405
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
Maar hopen dat de spelers van Zweden een beetje hun best doen waardoor het regennadeel voor Nederland wordt gecompenseerd. Anders scoort Japan er een aantal meer en worden zij 1ste. Wout erin en alle ballen door de lucht een optie?
Gewoon lekker Brobbey erin. Niet eruit halen na vorige wedstrijd...
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:59:57 #63
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221146447
De locale TV van KC heeft er zin an
Wie dit leest is gek
pi_221146676
KNMI heeft vanaf 24.00 code rood afgegeven. Weet je welk land er in een rood shirt speelt?

Blijf maar slapen mensen, het wordt niets vannacht.
pi_221146703
Ga door gvd
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221146771
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_221146777
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:36 schreef OmniRocket het volgende:
KNMI heeft vanaf 24.00 code rood afgegeven. Weet je welk land er in een rood shirt speelt?

Blijf maar slapen mensen, het wordt niets vannacht.
Tijdens de wedstrijd maken we er gewoon zelf code oranje van! :)
pi_221146779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Ik heb alleen maar een samenvatting voor je :(
www.geenspoilers.nl
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:57:40 #69
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221146810
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Dit klinkt als 1973 waar je om 5 uur een waarschuwing kreeg om de radio zachter te zetten omdat de toto-uitslagen er aan kwamen. Want dan had je niks meer aan Studio Sport om 7 uur
Wie dit leest is gek
pi_221146838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Via usenet zijn de wedstrijden de volgende ochtend wel te downloaden
pi_221146901
Je gaat een wedstrijd toch niet terugkijken :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:13:55 #72
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221146931
quote:
81s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:31 schreef golfer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wakker! Ik heb de afgelopen week (incl. het weekend) heel veel gewerkt en morgen is mijn agenda leeg. Helemaal loesoe!
Life is what you make it.
pi_221146940
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:09 schreef Solotovski het volgende:
Je gaat een wedstrijd toch niet terugkijken :')
Als je hem nog niet gezien hebt kan dat best. Terugkijken is iets anders.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:45:13 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221147214
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:


Dit klinkt als 1973 waar je om 5 uur een waarschuwing kreeg om de radio zachter te zetten omdat de toto-uitslagen er aan kwamen. Want dan had je niks meer aan Studio Sport om 7 uur
Frits van Turenhout: "nul nul"
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:18:26 #75
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147438
Fanwalk met FeestDJRuud en Yves Berendse :')

Dan maar liever een bliksemschicht op mn kanis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')