Echt balen 😰quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vrees voor onweerpauzes.
Dit gaat een tot DIEP in de nacht worden.
Huh? Waar heb je het over? Zuid-Afrika? Canada? Brazilië is eerste, Marokko tweede, dus wij tegen Marokko in de zestiende finales.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:09 schreef Simmertje het volgende:
Eventuele achtste finale tegen Zuid Afrika of Canada als je eerste wordt. Bij tweede tegen Brazilië en daarna waarschijnlijk Noorwegen (of Frankrijk).
Duidelijk dus, je wilt eerste worden.
De ronde daarna Hans. Laatste 16 is een makkelijk potje.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Huh? Waar heb je het over? Zuid-Afrika? Canada? Brazilië is eerste, Marokko tweede, dus wij tegen Marokko.
Ja, laten we op de zaken vooruitlopen alsof we al daar zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:46 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De ronde daarna Hans. Laatste 16 is een makkelijk potje.
Eerst maar eens zien wat Cowman gaat opstellen tegen Tunesië.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, laten we op de zaken vooruitlopen alsof we al daar zijn.
Loop maar weer weg.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:32 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga deze wedstrijden aan de binnenkant van mijn ogen bekijken en wens alle die-hards die opblijven veel plezier.
Jij niet tochquote:
Zo is het, makker.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij niet toch
Verder verwacht ik eigenlijk ook het hele wk-moderatorteam.
Anders kunnen die ook net zo goed hun functie neerleggen ipv een beetje interessant doen hier.
Daarom zei ik ook eventuele achtste finale. Ging mij meer om het feit dat die wedstrijd van vannacht gewoon belangrijk is. Al die analisten die al begonnen over eventueel spelers sparen en denken aan de volgende ronde.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, laten we op de zaken vooruitlopen alsof we al daar zijn.
Niks moet lijkt mij, dat heet overmacht. Al snap ik je wens.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen met onweer, want als Nederland langdurig wordt stilgelegd moet dat bij Japan ook gebeuren.
Beter stellen ze de wedstrijden gewoon een paar uur uit en krijgen we een aftrap om 05:00 Nederlandse tijd ofzo. Lekker met ontbijt op de schoot kijken.
Ik ben er uiteraard gewoon, ik neem namelijk wel mijn verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij niet toch
Verder verwacht ik eigenlijk ook het hele wk-moderatorteam.
Anders kunnen die ook net zo goed hun functie neerleggen ipv een beetje interessant doen hier.
Ik heb om 07:15 rijles, ze zoeken het maar uit met hun hele handel (het Nederlands elftal dus).quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:32 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga deze wedstrijden aan de binnenkant van mijn ogen bekijken en wens alle die-hards die opblijven veel plezier.
Kun je meteen lekker tuuuterenquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb om 07:15 rijles, ze zoeken het maar uit met hun hele handel (het Nederlands elftal dus).
Ik dacht altijd dat jij al 30+ was. Al kan dat nog steeds natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb om 07:15 rijles, ze zoeken het maar uit met hun hele handel (het Nederlands elftal dus).
Dat klopt!quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:48 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij al 30+ was. Al kan dat nog steeds natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |