abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:01:55 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131367
Lekker op de vrijdag, na het werk, diep in de avond voetbal kijken. Heerlijk. Dachten we allemaal precies drie seconden. Want nee, slecht nieuws. Het is de nacht van donderdag op vrijdag. Iedereen die het vrijdagje geen vrij heeft is dus simpelweg fucked. Ach ach ach. Of diep in de nacht kijken en doodmoe, of de baas lief aankijken. Of lekker thuiswerken en dan pas laat beginnen. En hoe doen we het dan vooraf? Nouja, alleen de ekte ekte gaan kijken, in ieder geval.

De wedstrijd. Tunesië tegen Nederland. Kenners hebben gezien dat Tunesië echt rotslecht is, dus hopelijk hebben jullie het telraam meegenomen. Al had Nederland geregeld moeite tegen telraamteams de laatste tijd, dus het is nog even afwachten. Nederland gaf tegen Japan 2x een voorsprong weg, maar tegen Zweden was er eindelijk de ketchupfles en behoedde Verbruggen ons een paar keer voor een tegengoal. Die was goed. De rest van de defensie oogde soms toch ook weer leaky. Achja. Een zorg voor later.

Tunesië zelf was niet groots. 5-1 verlies tegen Zweden, 4-0 tegen Japan. Dat is vrij pijnlijk. Ueda scoorde 2x, en die kan het alleen tegen de kleintjes. Toch een ander niveau dan Isak en Gyökeres. En dan ook nog tussendoor de bondscoach ontslagen.

Tegelijkertijd is er ook die andere wedstrijd tussen Japan en Zweden. Eigenlijk is die spannender. Zweden is met een overwinning als tweede door en dan redt Japan het ook wel, bij een nederlaag wordt het echter nog lastig omdat Nederland het goede doelsaldo helemaal heeft GESLOOPT. Die mogen niet te dik verliezen dus. Een puntje zou voor Zweden genoeg zijn. En de vraag is of eerste of tweede nou beter is in deze groep, desalniettemin zal Japan toch wel gewoon willen winnen. Het doelsaldo van Nederland is nu iets beter dan dat van Japan, hetzelfde saldo maar 1 goal meer gescoord.

Vriendschappelijk speelden WE 3x tegen Tunesië en dat ging best matig. De eerste keer 4-0, maar daarna 2 gelijke spelen. Mag wel weer een overwinninkje bij. Maar ja, Japan en Zweden leveren vergelijkbare statistieken. Daar zat nog wel een wedstrijd op de immer dubieuze Spelen van 36 bij die Japan won met 3-2. Die behoren ook tot de statistieken, ach ach ach. Daarna kwamen er 3 gelijke spelen, ook vriendschappelijk. Dat zullen ze dus vast ook willen doorbreken. We gaan naar Dallas en Kansas, twee namen die we deze weken geregeld rondom Nederland hoorden. Maar na winst wacht een reisje naar Mexico.

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221131473
Blijkbaar worden gele kaarten kwijtgescholden na de groepsfase maar waarom moeten drie voetballers van Nederland dan uitkijken om niet nog een gele kaart te krijgen ivm een schorsing de volgende wedstrijd ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221131555
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:09 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar worden gele kaarten kwijtgescholden na de groepsfase maar waarom moeten drie voetballers van Nederland dan uitkijken om niet nog een gele kaart te krijgen ivm een schorsing de volgende wedstrijd ?
Omdat je na 2 gele kaarten een schorsing hebt en die wordt dan niet kwijtgescholden.
pi_221131575
Ik kijk trouwens niet uit naar alle 'wie legt haar buitenspel uit' grapjes.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:20:05 #5
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221131625
Het gaat waarschijnlijk de warmste nacht ooit worden dus slapen zit er voor sommige mensen toch niet in
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:05 #6
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131673
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:20 schreef Momo het volgende:
Het gaat waarschijnlijk de warmste nacht ooit worden dus slapen zit er voor sommige mensen toch niet in
Vrijdag vrij dus lekker kijken en dan 3u naar bed.
pi_221134179
Eerste WK/EK wedstrijd van NL die ik niet ga kijken sinds Ierland 1994. Vrijdag gewoon werken en gelukkig airco in huis. Dus hopelijk goed slapen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:29:33 #8
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221134684
Ik verwacht vrijdag begin van de nacht gewoon een kolkende Oranjemassa in dit topic @Coco
pi_221135054
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik verwacht vrijdag begin van de nacht gewoon een kolkende Oranjemassa in dit topic @:Coco
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 11:30:12 #10
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221135061
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:29 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis.
What can change the nature of a man?
pi_221135069
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:30 schreef Coco het volgende:

[..]
Hier gaat iets mis.
Fixed
pi_221136428
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Vrijdag vrij dus lekker kijken en dan 3u naar bed.
En dan om 6u weer je bed uit branden
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221137620
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk trouwens niet uit naar alle 'wie legt haar buitenspel uit' grapjes.
Man, zeg er wat van.
pi_221138547
Mogelijk wacht bij Oranje - Tunesië eenzelfde soort scenario als bij Frankrijk - Irak dit WK. Volgens de weersverwachtingen in Kansas City gaat het donderdag stormen in de Amerikaanse stad.

https://www.voetbalprimeu(...)e-tunesie-op-wk.html
pi_221138877
Nederland kan beter tweede worden o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:58:51 #16
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221138975
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef TLC het volgende:
Nederland kan beter tweede worden o|O
Met een beetje geluk stunt Schotland, dan kun je beter eerste worden!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:02:40 #17
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221139006
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef TLC het volgende:
Nederland kan beter tweede worden o|O
Onzin. Op dit moment kunnen we zowel Marokko als Brazilië gewoon pakken.
Life is what you make it.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:06:15 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221139037
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:12 schreef 100Spokes het volgende:
Mogelijk wacht bij Oranje - Tunesië eenzelfde soort scenario als bij Frankrijk - Irak dit WK. Volgens de weersverwachtingen in Kansas City gaat het donderdag stormen in de Amerikaanse stad.

https://www.voetbalprimeu(...)e-tunesie-op-wk.html
Hopelijk tijdens de Oranjemars @Zipportal
pi_221139058
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Hopelijk tijdens de Oranjemars @:Zipportal
Misschien wil God wel aanslagen? @PowerLoungen
pi_221139061
Van VossenGod. Jammer van zijn oude drankhoofd.
pi_221139070
*verkeerde topic.
pi_221139097
Vrees voor onweerpauzes.

Dit gaat een tot DIEP in de nacht worden.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:15:22 #23
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221139102
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:08 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Misschien wil God wel aanslagen? @:powerloungen
Jihadgoatmilk straft meteen
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:44:53 #24
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221139335
Doe maar tegen de Schotten de volgende ronde, dat is wel gezellig.
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:00:04 #25
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140409
Met oonweerpauze skip ik deze.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 juni 2026 @ 22:15:19 #26
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221140612
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vrees voor onweerpauzes.

Dit gaat een tot DIEP in de nacht worden.
Echt balen 😰
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:03:35 #27
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221143423
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met oonweerpauze skip ik deze.
Je kijkt maar gewoon.
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:06:48 #28
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221143483
Eventuele achtste finale tegen Zuid Afrika of Canada als je eerste wordt. Bij tweede tegen Brazilië en daarna waarschijnlijk Noorwegen (of Frankrijk).

Duidelijk dus, je wilt eerste worden.
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:46:25 #30
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221144212
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:09 schreef Simmertje het volgende:
Eventuele achtste finale tegen Zuid Afrika of Canada als je eerste wordt. Bij tweede tegen Brazilië en daarna waarschijnlijk Noorwegen (of Frankrijk).

Duidelijk dus, je wilt eerste worden.
Huh? Waar heb je het over? Zuid-Afrika? Canada? Brazilië is eerste, Marokko tweede, dus wij tegen Marokko in de zestiende finales.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221144213
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Huh? Waar heb je het over? Zuid-Afrika? Canada? Brazilië is eerste, Marokko tweede, dus wij tegen Marokko.
De ronde daarna Hans. Laatste 16 is een makkelijk potje.
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:47:39 #32
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221144220
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:46 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
De ronde daarna Hans. Laatste 16 is een makkelijk potje.
Ja, laten we op de zaken vooruitlopen alsof we al daar zijn. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:24:17 #33
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221144425
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja, laten we op de zaken vooruitlopen alsof we al daar zijn. :')
Eerst maar eens zien wat Cowman gaat opstellen tegen Tunesië.

Eerste in de poule is wel een must want je kunt echt beter Marokko hebben dan Brazilië. Iedereen zegt wel dat de Braziliaantjes niet veel zijn maar die gaan gewoon weer een eind komen, let maar op.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:31:26 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221144548
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221144563
Ik ga deze wedstrijden aan de binnenkant van mijn ogen bekijken en wens alle die-hards die opblijven veel plezier.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 12:33:31 #36
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221144567
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:32 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga deze wedstrijden aan de binnenkant van mijn ogen bekijken en wens alle die-hards die opblijven veel plezier.
Loop maar weer weg.
What can change the nature of a man?
pi_221144595
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:33 schreef Coco het volgende:

[..]
Loop maar weer weg.
Jij niet toch

Verder verwacht ik eigenlijk ook het hele wk-moderatorteam.

Anders kunnen die ook net zo goed hun functie neerleggen ipv een beetje interessant doen hier.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:38:41 #38
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221144606
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Jij niet toch

Verder verwacht ik eigenlijk ook het hele wk-moderatorteam.

Anders kunnen die ook net zo goed hun functie neerleggen ipv een beetje interessant doen hier.
Zo is het, makker.
pi_221144655
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja, laten we op de zaken vooruitlopen alsof we al daar zijn. :')
Daarom zei ik ook eventuele achtste finale. Ging mij meer om het feit dat die wedstrijd van vannacht gewoon belangrijk is. Al die analisten die al begonnen over eventueel spelers sparen en denken aan de volgende ronde.
pi_221144781
Gelukkig worden deze wedstrijden s'nachts gespeeld en niet overdag in deze hitte.
pi_221144807
Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen met onweer, want als Nederland langdurig wordt stilgelegd moet dat bij Japan ook gebeuren.

Beter stellen ze de wedstrijden gewoon een paar uur uit en krijgen we een aftrap om 05:00 Nederlandse tijd ofzo. Lekker met ontbijt op de schoot kijken.
pi_221144879
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen met onweer, want als Nederland langdurig wordt stilgelegd moet dat bij Japan ook gebeuren.

Beter stellen ze de wedstrijden gewoon een paar uur uit en krijgen we een aftrap om 05:00 Nederlandse tijd ofzo. Lekker met ontbijt op de schoot kijken.
Niks moet lijkt mij, dat heet overmacht. Al snap ik je wens.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:42:08 #43
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221145014
Gelukkig ligt onze angstgegner Tsjechië er al uit.
pi_221145149
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:33 schreef Coco het volgende:

[..]
Loop maar weer weg.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 14:27:17 #45
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221145355
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Jij niet toch

Verder verwacht ik eigenlijk ook het hele wk-moderatorteam.

Anders kunnen die ook net zo goed hun functie neerleggen ipv een beetje interessant doen hier.
Ik ben er uiteraard gewoon, ik neem namelijk wel mijn verantwoordelijkheid.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 14:28:40 #46
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221145366
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:32 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga deze wedstrijden aan de binnenkant van mijn ogen bekijken en wens alle die-hards die opblijven veel plezier.
Ik heb om 07:15 rijles, ze zoeken het maar uit met hun hele handel (het Nederlands elftal dus).
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 14:42:26 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221145450
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:28 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik heb om 07:15 rijles, ze zoeken het maar uit met hun hele handel (het Nederlands elftal dus).
Kun je meteen lekker tuuuteren
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221145483
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:28 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik heb om 07:15 rijles, ze zoeken het maar uit met hun hele handel (het Nederlands elftal dus).
Ik dacht altijd dat jij al 30+ was. Al kan dat nog steeds natuurlijk.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 15:40:25 #49
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221145804
Zal je zien dat Koeman alsnog Summerville en van de Ven opstelt.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 15:48:41 #50
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221145845
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:48 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik dacht altijd dat jij al 30+ was. Al kan dat nog steeds natuurlijk.
Dat klopt!
pi_221145877
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Dat klopt!
Dan wens ik u veel succes. Toeter niet te hard bij winst.
pi_221146034
Stellen ze Japan - Zweden ook uit als Oranje in Kansas City met noodweer te maken heeft? Wil nu toch wel een potje kijken om 1 uur :D
pi_221146101
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef 100Spokes het volgende:
Stellen ze Japan - Zweden ook uit als Oranje in Kansas City met noodweer te maken heeft? Wil nu toch wel een potje kijken om 1 uur :D
Nee, dat zal allemaal wel doorgaan.
pi_221146124
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nee, dat zal allemaal wel doorgaan.
Eigenlijk een spannendere wedstrijd. Doe Nederland dan maar om 3 uur.
pi_221146129
Als ze het uitstellen ga ik niet kijken.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:27:18 #56
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221146131
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef 100Spokes het volgende:
Stellen ze Japan - Zweden ook uit als Oranje in Kansas City met noodweer te maken heeft? Wil nu toch wel een potje kijken om 1 uur :D
Hoe groot is de kans op noodweer?

@Momo?
pi_221146137
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hoe groot is de kans op noodweer?

@:momo?
https://www.rtl.nl/nieuws(...)or-dreigend-noodweer
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:30:44 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:31:11 #59
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221146161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hoe groot is de kans op noodweer?

@:momo?
twitter


Deze meneer heeft een draadje. Komt stevig onweer aan, vooral voor de wedstrijd. Al is onweer altijd lastig te voorspellen, waar precies etc.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:35:01 #60
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221146203
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:31 schreef Momo het volgende:

[..]
[ x ]

Deze meneer heeft een draadje. Komt stevig onweer aan, vooral voor de wedstrijd. Al is onweer altijd lastig te voorspellen, waar precies etc.
Mijn dank is groot!
pi_221146378
Maar hopen dat de spelers van Zweden een beetje hun best doen waardoor het regennadeel voor Nederland wordt gecompenseerd. Anders scoort Japan er een aantal meer en worden zij 1ste. Wout erin en alle ballen door de lucht een optie?
pi_221146405
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
Maar hopen dat de spelers van Zweden een beetje hun best doen waardoor het regennadeel voor Nederland wordt gecompenseerd. Anders scoort Japan er een aantal meer en worden zij 1ste. Wout erin en alle ballen door de lucht een optie?
Gewoon lekker Brobbey erin. Niet eruit halen na vorige wedstrijd...
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:59:57 #63
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221146447
De locale TV van KC heeft er zin an
Wie dit leest is gek
pi_221146676
KNMI heeft vanaf 24.00 code rood afgegeven. Weet je welk land er in een rood shirt speelt?

Blijf maar slapen mensen, het wordt niets vannacht.
pi_221146703
Ga door gvd
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221146771
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_221146777
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:36 schreef OmniRocket het volgende:
KNMI heeft vanaf 24.00 code rood afgegeven. Weet je welk land er in een rood shirt speelt?

Blijf maar slapen mensen, het wordt niets vannacht.
Tijdens de wedstrijd maken we er gewoon zelf code oranje van! :)
pi_221146779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Ik heb alleen maar een samenvatting voor je :(
www.geenspoilers.nl
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:57:40 #69
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221146810
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Dit klinkt als 1973 waar je om 5 uur een waarschuwing kreeg om de radio zachter te zetten omdat de toto-uitslagen er aan kwamen. Want dan had je niks meer aan Studio Sport om 7 uur
Wie dit leest is gek
pi_221146838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Via usenet zijn de wedstrijden de volgende ochtend wel te downloaden
pi_221146901
Je gaat een wedstrijd toch niet terugkijken :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:13:55 #72
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221146931
quote:
81s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:31 schreef golfer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wakker! Ik heb de afgelopen week (incl. het weekend) heel veel gewerkt en morgen is mijn agenda leeg. Helemaal loesoe!
Life is what you make it.
pi_221146940
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:09 schreef Solotovski het volgende:
Je gaat een wedstrijd toch niet terugkijken :')
Als je hem nog niet gezien hebt kan dat best. Terugkijken is iets anders.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:45:13 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221147214
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:


Dit klinkt als 1973 waar je om 5 uur een waarschuwing kreeg om de radio zachter te zetten omdat de toto-uitslagen er aan kwamen. Want dan had je niks meer aan Studio Sport om 7 uur
Frits van Turenhout: "nul nul"
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:18:26 #75
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147438
Fanwalk met FeestDJRuud en Yves Berendse :')

Dan maar liever een bliksemschicht op mn kanis.
pi_221147510
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fanwalk met FeestDJRuud en Yves Berendse :')

Dan maar liever een bliksemschicht op mn kanis.
Ongezellig
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:28:57 #77
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147524
Wat gebeurt er als Tunesië wint?
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:31:26 #78
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147556
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat gebeurt er als Tunesië wint?
Dan krijgen we nul punten!
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:32:22 #79
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147568
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dan krijgen we nul punten!
En dan? Wel door?
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:33:10 #80
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147577
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En dan? Wel door?
Nederland is 99,9999% zeker door.
pi_221147591
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En dan? Wel door?
En een wedstrijd om 1:00 in plaats van 3:00!
pi_221147607
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En dan? Wel door?
Zo goed als zeker. Nederland heeft al 4 punten en zit sowieso bij de top 3.
Als we als derde eindigen, dan moeten we bij de beste 8 vd 12 zitten. Schotland en Zuid-Korea zitten sowieso onder ons en meer dan de helft van de poules moeten nog spelen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:36:19 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147619
Dank jullie voor de info O+
pi_221147635
Nederland mag met 5 doelpunten verschil verliezen en dan zit Nederland nog sowieso bij de beste nummers 3.
pi_221147645
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Zo goed als zeker. Nederland heeft al 4 punten en zit sowieso bij de top 3.
Als we als derde eindigen, dan moeten we bij de beste 8 vd 12 zitten. Schotland en Zuid-Korea zitten sowieso onder ons en meer dan de helft van de poules moeten nog spelen.
In principe kan je al niet meer onder Bosnië en de nummer 3 van Poule D en J eindigen ( veel beter doelsaldo) en de nummer 3 van I blijf je op punten al boven

Kan alleen theoretisch misgaan :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:41:31 #86
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221147661

Zuid-Korea en Schotland blijf je al zeker boven. Senegal idem, die kunnen op max 3 punten komen. Dan heb je nog ééntje nodig waar je boven moet blijven.

En dat gezien doelsaldo van Nederland tsja. Moet gek lopen wil je 6-0 verliezen van Tunesie.
pi_221147675
Om het simpel te maken; bij winst Duitsland en Ivoorkust of 2v gelijke spelen bij die wedstrijden: dan zijn we sowieso door
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221147704
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:42 schreef franklop het volgende:
Om het simpel te maken; bij winst Duitsland en Ivoorkust of 2v gelijke spelen bij die wedstrijden: dan zijn we sowieso door
Ja.

Mocht dat niet gebeuren dan is maximaal met 5 doelpunten verschil verliezen van Tunesië voldoende.
pi_221147770
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221147805
Zul je zien dat ze pas om 3 uur snachts hier gaan beginnen :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221147819
quote:
Helaas niet het gewenste bericht. @Caland
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:08:56 #92
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221147893
Is Tunesië een soort Temu-Marokko of is dat Algerije? @PSVCL
pi_221147920
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Tunesië een soort Temu-Marokko of is dat Algerije? @:PSVCL
Tunesië is alleen bekend van het strand. Stukje aanslag.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:23:16 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148084
quote:
Mij helemaal voor niks blij maken
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:24:19 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148099
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fanwalk met FeestDJRuud en Yves Berendse :')

Dan maar liever een bliksemschicht op mn kanis.
Ze zijn weer de hele ochtend van links naar rechts aan het doen voor de filmpjes

En van dat Oranje legioen is 50% een Muricaan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:28:32 #96
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148141
twitter

twitter


Dat stormpje komt te laat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221148161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:59 schreef TLC het volgende:
Zul je zien dat ze pas om 3 uur snachts hier gaan beginnen :(
Lekker voor je
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:31:30 #98
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221148169
Morgen gaan werken :')
pi_221148176
Oranje mars. Eenmaal in het stadion geen sfeer. SAD.
pi_221148198
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Oranje mars. Eenmaal in het stadion geen sfeer. SAD.
Heb jij misschien een goede act voor ze zoals het roeien van de Noren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')