abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:01:55 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131367
Lekker op de vrijdag, na het werk, diep in de avond voetbal kijken. Heerlijk. Dachten we allemaal precies drie seconden. Want nee, slecht nieuws. Het is de nacht van donderdag op vrijdag. Iedereen die het vrijdagje geen vrij heeft is dus simpelweg fucked. Ach ach ach. Of diep in de nacht kijken en doodmoe, of de baas lief aankijken. Of lekker thuiswerken en dan pas laat beginnen. En hoe doen we het dan vooraf? Nouja, alleen de ekte ekte gaan kijken, in ieder geval.

De wedstrijd. Tunesië tegen Nederland. Kenners hebben gezien dat Tunesië echt rotslecht is, dus hopelijk hebben jullie het telraam meegenomen. Al had Nederland geregeld moeite tegen telraamteams de laatste tijd, dus het is nog even afwachten. Nederland gaf tegen Japan 2x een voorsprong weg, maar tegen Zweden was er eindelijk de ketchupfles en behoedde Verbruggen ons een paar keer voor een tegengoal. Die was goed. De rest van de defensie oogde soms toch ook weer leaky. Achja. Een zorg voor later.

Tunesië zelf was niet groots. 5-1 verlies tegen Zweden, 4-0 tegen Japan. Dat is vrij pijnlijk. Ueda scoorde 2x, en die kan het alleen tegen de kleintjes. Toch een ander niveau dan Isak en Gyökeres. En dan ook nog tussendoor de bondscoach ontslagen.

Tegelijkertijd is er ook die andere wedstrijd tussen Japan en Zweden. Eigenlijk is die spannender. Zweden is met een overwinning als tweede door en dan redt Japan het ook wel, bij een nederlaag wordt het echter nog lastig omdat Nederland het goede doelsaldo helemaal heeft GESLOOPT. Die mogen niet te dik verliezen dus. Een puntje zou voor Zweden genoeg zijn. En de vraag is of eerste of tweede nou beter is in deze groep, desalniettemin zal Japan toch wel gewoon willen winnen. Het doelsaldo van Nederland is nu iets beter dan dat van Japan, hetzelfde saldo maar 1 goal meer gescoord.

Vriendschappelijk speelden WE 3x tegen Tunesië en dat ging best matig. De eerste keer 4-0, maar daarna 2 gelijke spelen. Mag wel weer een overwinninkje bij. Maar ja, Japan en Zweden leveren vergelijkbare statistieken. Daar zat nog wel een wedstrijd op de immer dubieuze Spelen van 36 bij die Japan won met 3-2. Die behoren ook tot de statistieken, ach ach ach. Daarna kwamen er 3 gelijke spelen, ook vriendschappelijk. Dat zullen ze dus vast ook willen doorbreken. We gaan naar Dallas en Kansas, twee namen die we deze weken geregeld rondom Nederland hoorden. Maar na winst wacht een reisje naar Mexico.

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221131473
Blijkbaar worden gele kaarten kwijtgescholden na de groepsfase maar waarom moeten drie voetballers van Nederland dan uitkijken om niet nog een gele kaart te krijgen ivm een schorsing de volgende wedstrijd ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221131555
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:09 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar worden gele kaarten kwijtgescholden na de groepsfase maar waarom moeten drie voetballers van Nederland dan uitkijken om niet nog een gele kaart te krijgen ivm een schorsing de volgende wedstrijd ?
Omdat je na 2 gele kaarten een schorsing hebt en die wordt dan niet kwijtgescholden.
pi_221131575
Ik kijk trouwens niet uit naar alle 'wie legt haar buitenspel uit' grapjes.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:20:05 #5
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221131625
Het gaat waarschijnlijk de warmste nacht ooit worden dus slapen zit er voor sommige mensen toch niet in
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:05 #6
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131673
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:20 schreef Momo het volgende:
Het gaat waarschijnlijk de warmste nacht ooit worden dus slapen zit er voor sommige mensen toch niet in
Vrijdag vrij dus lekker kijken en dan 3u naar bed.
pi_221134179
Eerste WK/EK wedstrijd van NL die ik niet ga kijken sinds Ierland 1994. Vrijdag gewoon werken en gelukkig airco in huis. Dus hopelijk goed slapen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:29:33 #8
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221134684
Ik verwacht vrijdag begin van de nacht gewoon een kolkende Oranjemassa in dit topic @Coco
pi_221135054
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik verwacht vrijdag begin van de nacht gewoon een kolkende Oranjemassa in dit topic @:Coco
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 11:30:12 #10
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221135061
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:29 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis.
What can change the nature of a man?
pi_221135069
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:30 schreef Coco het volgende:

[..]
Hier gaat iets mis.
Fixed
pi_221136428
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Vrijdag vrij dus lekker kijken en dan 3u naar bed.
En dan om 6u weer je bed uit branden
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221137620
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk trouwens niet uit naar alle 'wie legt haar buitenspel uit' grapjes.
Man, zeg er wat van.
pi_221138547
Mogelijk wacht bij Oranje - Tunesië eenzelfde soort scenario als bij Frankrijk - Irak dit WK. Volgens de weersverwachtingen in Kansas City gaat het donderdag stormen in de Amerikaanse stad.

https://www.voetbalprimeu(...)e-tunesie-op-wk.html
pi_221138877
Nederland kan beter tweede worden o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:58:51 #16
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221138975
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef TLC het volgende:
Nederland kan beter tweede worden o|O
Met een beetje geluk stunt Schotland, dan kun je beter eerste worden!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:02:40 #17
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221139006
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef TLC het volgende:
Nederland kan beter tweede worden o|O
Onzin. Op dit moment kunnen we zowel Marokko als Brazilië gewoon pakken.
Life is what you make it.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:06:15 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221139037
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:12 schreef 100Spokes het volgende:
Mogelijk wacht bij Oranje - Tunesië eenzelfde soort scenario als bij Frankrijk - Irak dit WK. Volgens de weersverwachtingen in Kansas City gaat het donderdag stormen in de Amerikaanse stad.

https://www.voetbalprimeu(...)e-tunesie-op-wk.html
Hopelijk tijdens de Oranjemars @Zipportal
pi_221139058
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Hopelijk tijdens de Oranjemars @:Zipportal
Misschien wil God wel aanslagen? @PowerLoungen
pi_221139061
Van VossenGod. Jammer van zijn oude drankhoofd.
pi_221139070
*verkeerde topic.
pi_221139097
Vrees voor onweerpauzes.

Dit gaat een tot DIEP in de nacht worden.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:15:22 #23
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221139102
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:08 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Misschien wil God wel aanslagen? @:powerloungen
Jihadgoatmilk straft meteen
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:44:53 #24
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221139335
Doe maar tegen de Schotten de volgende ronde, dat is wel gezellig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')