Omdat je na 2 gele kaarten een schorsing hebt en die wordt dan niet kwijtgescholden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:09 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar worden gele kaarten kwijtgescholden na de groepsfase maar waarom moeten drie voetballers van Nederland dan uitkijken om niet nog een gele kaart te krijgen ivm een schorsing de volgende wedstrijd ?
Vrijdag vrij dus lekker kijken en dan 3u naar bed.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:20 schreef Momo het volgende:
Het gaat waarschijnlijk de warmste nacht ooit worden dus slapen zit er voor sommige mensen toch niet in
quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik verwacht vrijdag begin van de nacht gewoon een kolkende Oranjemassa in dit topic @:Coco
En dan om 6u weer je bed uit brandenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vrijdag vrij dus lekker kijken en dan 3u naar bed.
Man, zeg er wat van.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk trouwens niet uit naar alle 'wie legt haar buitenspel uit' grapjes.
Met een beetje geluk stunt Schotland, dan kun je beter eerste worden!quote:
Onzin. Op dit moment kunnen we zowel Marokko als Brazilië gewoon pakken.quote:
Hopelijk tijdens de Oranjemars @Zipportalquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:12 schreef 100Spokes het volgende:
Mogelijk wacht bij Oranje - Tunesië eenzelfde soort scenario als bij Frankrijk - Irak dit WK. Volgens de weersverwachtingen in Kansas City gaat het donderdag stormen in de Amerikaanse stad.
https://www.voetbalprimeu(...)e-tunesie-op-wk.html
Misschien wil God wel aanslagen? @PowerLoungenquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk tijdens de Oranjemars @:Zipportal
Jihadgoatmilk straft meteenquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien wil God wel aanslagen? @:powerloungen
Echt balen 😰quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vrees voor onweerpauzes.
Dit gaat een tot DIEP in de nacht worden.
Huh? Waar heb je het over? Zuid-Afrika? Canada? Brazilië is eerste, Marokko tweede, dus wij tegen Marokko in de zestiende finales.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:09 schreef Simmertje het volgende:
Eventuele achtste finale tegen Zuid Afrika of Canada als je eerste wordt. Bij tweede tegen Brazilië en daarna waarschijnlijk Noorwegen (of Frankrijk).
Duidelijk dus, je wilt eerste worden.
De ronde daarna Hans. Laatste 16 is een makkelijk potje.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Huh? Waar heb je het over? Zuid-Afrika? Canada? Brazilië is eerste, Marokko tweede, dus wij tegen Marokko.
Ja, laten we op de zaken vooruitlopen alsof we al daar zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:46 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De ronde daarna Hans. Laatste 16 is een makkelijk potje.
Eerst maar eens zien wat Cowman gaat opstellen tegen Tunesië.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, laten we op de zaken vooruitlopen alsof we al daar zijn.
Loop maar weer weg.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:32 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga deze wedstrijden aan de binnenkant van mijn ogen bekijken en wens alle die-hards die opblijven veel plezier.
Jij niet tochquote:
Zo is het, makker.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij niet toch
Verder verwacht ik eigenlijk ook het hele wk-moderatorteam.
Anders kunnen die ook net zo goed hun functie neerleggen ipv een beetje interessant doen hier.
Daarom zei ik ook eventuele achtste finale. Ging mij meer om het feit dat die wedstrijd van vannacht gewoon belangrijk is. Al die analisten die al begonnen over eventueel spelers sparen en denken aan de volgende ronde.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, laten we op de zaken vooruitlopen alsof we al daar zijn.
Niks moet lijkt mij, dat heet overmacht. Al snap ik je wens.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen met onweer, want als Nederland langdurig wordt stilgelegd moet dat bij Japan ook gebeuren.
Beter stellen ze de wedstrijden gewoon een paar uur uit en krijgen we een aftrap om 05:00 Nederlandse tijd ofzo. Lekker met ontbijt op de schoot kijken.
Ik ben er uiteraard gewoon, ik neem namelijk wel mijn verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij niet toch
Verder verwacht ik eigenlijk ook het hele wk-moderatorteam.
Anders kunnen die ook net zo goed hun functie neerleggen ipv een beetje interessant doen hier.
Ik heb om 07:15 rijles, ze zoeken het maar uit met hun hele handel (het Nederlands elftal dus).quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:32 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga deze wedstrijden aan de binnenkant van mijn ogen bekijken en wens alle die-hards die opblijven veel plezier.
Kun je meteen lekker tuuuterenquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb om 07:15 rijles, ze zoeken het maar uit met hun hele handel (het Nederlands elftal dus).
Ik dacht altijd dat jij al 30+ was. Al kan dat nog steeds natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb om 07:15 rijles, ze zoeken het maar uit met hun hele handel (het Nederlands elftal dus).
Dat klopt!quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:48 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij al 30+ was. Al kan dat nog steeds natuurlijk.
Nee, dat zal allemaal wel doorgaan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef 100Spokes het volgende:
Stellen ze Japan - Zweden ook uit als Oranje in Kansas City met noodweer te maken heeft? Wil nu toch wel een potje kijken om 1 uur
Eigenlijk een spannendere wedstrijd. Doe Nederland dan maar om 3 uur.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, dat zal allemaal wel doorgaan.
Hoe groot is de kans op noodweer?quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef 100Spokes het volgende:
Stellen ze Japan - Zweden ook uit als Oranje in Kansas City met noodweer te maken heeft? Wil nu toch wel een potje kijken om 1 uur
https://www.rtl.nl/nieuws(...)or-dreigend-noodweerquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans op noodweer?
@:momo?
Aiiiii.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)or-dreigend-noodweer
quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans op noodweer?
@:momo?
Mijn dank is groot!quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:31 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Deze meneer heeft een draadje. Komt stevig onweer aan, vooral voor de wedstrijd. Al is onweer altijd lastig te voorspellen, waar precies etc.
Gewoon lekker Brobbey erin. Niet eruit halen na vorige wedstrijd...quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
Maar hopen dat de spelers van Zweden een beetje hun best doen waardoor het regennadeel voor Nederland wordt gecompenseerd. Anders scoort Japan er een aantal meer en worden zij 1ste. Wout erin en alle ballen door de lucht een optie?
Tijdens de wedstrijd maken we er gewoon zelf code oranje van!quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:36 schreef OmniRocket het volgende:
KNMI heeft vanaf 24.00 code rood afgegeven. Weet je welk land er in een rood shirt speelt?
Blijf maar slapen mensen, het wordt niets vannacht.
Ik heb alleen maar een samenvatting voor jequote:Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Dit klinkt als 1973 waar je om 5 uur een waarschuwing kreeg om de radio zachter te zetten omdat de toto-uitslagen er aan kwamen. Want dan had je niks meer aan Studio Sport om 7 uurquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Kan je dit niet op een of andere manier spoilervrij ergens terugkijken als je alleen maar npo app op je tv hebt?
Geen zin met dat onweer erbij om tot 4 uur snachts wakker te blijven en ook zonde om naar een samenvatting te moeten gaan kijken
Via usenet zijn de wedstrijden de volgende ochtend wel te downloadenquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Cara het volgende:
Wakker! Ik heb de afgelopen week (incl. het weekend) heel veel gewerkt en morgen is mijn agenda leeg. Helemaal loesoe!quote:
Als je hem nog niet gezien hebt kan dat best. Terugkijken is iets anders.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:09 schreef Solotovski het volgende:
Je gaat een wedstrijd toch niet terugkijken
Frits van Turenhout: "nul nul"quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit klinkt als 1973 waar je om 5 uur een waarschuwing kreeg om de radio zachter te zetten omdat de toto-uitslagen er aan kwamen. Want dan had je niks meer aan Studio Sport om 7 uur
Ongezelligquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fanwalk met FeestDJRuud en Yves Berendse
Dan maar liever een bliksemschicht op mn kanis.
Zo goed als zeker. Nederland heeft al 4 punten en zit sowieso bij de top 3.quote:
In principe kan je al niet meer onder Bosnië en de nummer 3 van Poule D en J eindigen ( veel beter doelsaldo) en de nummer 3 van I blijf je op punten al bovenquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo goed als zeker. Nederland heeft al 4 punten en zit sowieso bij de top 3.
Als we als derde eindigen, dan moeten we bij de beste 8 vd 12 zitten. Schotland en Zuid-Korea zitten sowieso onder ons en meer dan de helft van de poules moeten nog spelen.
Ja.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:42 schreef franklop het volgende:
Om het simpel te maken; bij winst Duitsland en Ivoorkust of 2v gelijke spelen bij die wedstrijden: dan zijn we sowieso door
Tunesië is alleen bekend van het strand. Stukje aanslag.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Tunesië een soort Temu-Marokko of is dat Algerije? @:PSVCL
Ze zijn weer de hele ochtend van links naar rechts aan het doen voor de filmpjesquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fanwalk met FeestDJRuud en Yves Berendse
Dan maar liever een bliksemschicht op mn kanis.
Lekker voor jequote:Op donderdag 25 juni 2026 19:59 schreef TLC het volgende:
Zul je zien dat ze pas om 3 uur snachts hier gaan beginnen
Heb jij misschien een goede act voor ze zoals het roeien van de Noren?quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Oranje mars. Eenmaal in het stadion geen sfeer. SAD.
Misschien kunnen ze van links naar rechts bewegen of zoiets?quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb jij misschien een goede act voor ze zoals het roeien van de Noren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |