abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 20:38:20 #101
842 Zorro
Z
pi_221148222
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Heb jij misschien een goede act voor ze zoals het roeien van de Noren?
Misschien kunnen ze van links naar rechts bewegen of zoiets?
Ja ik zeg ook maar wat.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221148281
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Heb jij misschien een goede act voor ze zoals het roeien van de Noren?
Oude corona regels van stal halen. Bouw een tribune.
pi_221148294
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:38 schreef Zorro het volgende:

[..]
Misschien kunnen ze van links naar rechts bewegen of zoiets?
Ja ik zeg ook maar wat.
Is er hierbij wel rekening gehouden met de fans aan de uiterste zijkanten?
pi_221148312
Burgemeester van Kansas City zegt dat Nederland kampioen wordt. Na die Duitser nog eentje in the pocket dus

https://nos.nl/liveblog/2(...)rden#UPDATE-95317779
pi_221148330
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:42 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Oude corona regels van stal halen. Bouw een tribune.
Nee toen mocht je niet juichen, post je plaatje maar
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:47:03 #106
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221148357
Als de wedstrijd door het weer wordt uitgesteld, wordt Zweden-Japan dan ook uitgesteld?
#dtv :@
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:48:26 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148377
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:47 schreef Perox het volgende:
Als de wedstrijd door het weer wordt uitgesteld, wordt Zweden-Japan dan ook uitgesteld?
#dtv :@
Nee
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:50:32 #108
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221148399
Great country, great weather, great crowd.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 20:52:15 #109
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221148410
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:45 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee toen mocht je niet juichen, post je plaatje maar


stukje ratel
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:58:31 #110
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221148463
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee
Dus er valt zeker wat te kijken om 1:00 uur dat is in ieder geval wat.
pi_221148685
Wordt al mooi donker daar.
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:37:03 #112
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221148751
Al iets bekend over de opstelling?
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:39:15 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148769
twitter


Hopelijk wordt bolle Mijk geraakt door zo’n bliksemschichtje @maxi-mus
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 21:40:01 #114
35723 crew  GGMM
pi_221148776
Laten we het gezellig houden :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 21:40:03 #115
842 Zorro
Z
pi_221148778
Hier wordt gemodderd!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221148797
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al iets bekend over de opstelling?
10 veldspelers en een keeper
pi_221148854
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Hopelijk wordt bolle Mijk geraakt door zo’n bliksemschichtje @:maxi-mus
Code Oranje
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:49:21 #118
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221148857
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Hopelijk wordt bolle Mijk geraakt door zo’n bliksemschichtje @:maxi-mus
Het regent.
Verplaats de wedstrijd per direct.
pi_221148870
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:42 schreef franklop het volgende:
Om het simpel te maken; bij winst Duitsland en Ivoorkust of 2v gelijke spelen bij die wedstrijden: dan zijn we sowieso door
Nog makkelijker. Als Ecuador niet wint van Duitsland zijn we door.
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:52:40 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221148888
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:49 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het regent.
Verplaats de wedstrijd per direct.
Het gaat daar wel iets verder dan een buitje en het is een volledig open stadion
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221148899
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:58 schreef Perox het volgende:

[..]
Dus er valt zeker wat te kijken om 1:00 uur dat is in ieder geval wat.
Eigenliijk is Japan - Zweden veel leuker.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:05:59 #122
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221149060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:12 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Tunesië is alleen bekend van het strand. Stukje aanslag.
Dat heeft de toeristenindustrie in één klap de nek omgedraaid. Daarvoor verdiende iedere ondernemende inwoner zn geld met parasols verhuren of kamelenritjes aanbieden. Volop lokale restaurants. Nu verdienen alleen de grote ketens geld op afgesloten resorts.
Wie dit leest is gek
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:13:24 #123
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221149224
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:27 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik ben er uiteraard gewoon, ik neem namelijk wel mijn verantwoordelijkheid.
Zo is het strijder! Ik zal er ook zijn :)
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:25:19 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221149442
twitter


SEEK SHELTER
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221149640
Dit wordt de eerste wedstrijd ooit van oranje op een eindtoernooi die ik oversla.

De serie die begon op 12 juni 1988 tegen de Sovjet Unie komt nu dus tot een einde :W
pi_221149785
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dit wordt de eerste wedstrijd ooit van oranje op een eindtoernooi die ik oversla.

De serie die begon op 12 juni 1988 tegen de Sovjet Unie komt nu dus tot een einde :W
Mooi, opdonderen. Missen we niks aan.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:41:37 #127
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221149810
Is de verwachting wel dat ze sowieso vandaag gaan spelen? Je hebt wel een beetje een probleem als ze pas morgen zouden kunnen spelen qua rust lijkt mij.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221149845
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al iets bekend over de opstelling?
DSQ
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:46:45 #129
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221149862
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dit wordt de eerste wedstrijd ooit van oranje op een eindtoernooi die ik oversla.

De serie die begon op 12 juni 1988 tegen de Sovjet Unie komt nu dus tot een einde :W
Rustig aan Chris.

Neem een colaatje en dreun nog wat leuke verhalen over beffen op bij de voorbeschouwing zo.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:47:52 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221149870
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Is de verwachting wel dat ze sowieso vandaag gaan spelen? Je hebt wel een beetje een probleem als ze pas morgen zouden kunnen spelen qua rust lijkt mij.
Zal uiterlijk rond 5u worden dan vermoed ik, denk niet dat ze het heel veel langer mogen rekken
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:50:50 #131
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221149896
Ik zet de wekker op 04:00 en dan zie ik wel of ze al begonnen zijn
pi_221149904
Ik wacht nog even af.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:57:11 #133
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221149960
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Zal uiterlijk rond 5u worden dan vermoed ik, denk niet dat ze het heel veel langer mogen rekken
Zoiets lijkt mij ook, maar als het om 5u nog steeds zulk weer is zit je met een probleem. Dan speel je morgenavond ergens (neem ik aan) en mag je maandagavond of nacht weer.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221149974
Gaat uitgesteld worden denk ik, wel een pittige storm die uren kan duren.
pi_221149978
Oh joh paniek om niks. Spelers al onderweg en de poorten zijn gewoon open.

Dit gaat wel om 1 u beginnen. :)
pi_221150029
Ja dit gaat diep nachtwerk worden ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:11:39 #137
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221150108
Ik zet wel een wekker om iets voor 1 en dan zie ik het wel
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:13:19 #138
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221150125
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dit wordt de eerste wedstrijd ooit van oranje op een eindtoernooi die ik oversla.

De serie die begon op 12 juni 1988 tegen de Sovjet Unie komt nu dus tot een einde :W
Zo emotioneel :D
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221150182
Ik kan het echt niet maken om hiervoor op te blijven :')

Als het nou ff blijft stormen tot 06:30.
pi_221150366
twitter
pi_221150405
AANVAL: Gakpo, Brobbey, Malen
MIDDENVELD: Gravenberch, De Jong, Reijnders
VERDEDIGING: Aké, Van Dijk, Van Hecke, Dumfries
DOELMAN: Verbruggen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:36:07 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221150406
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221150412
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:35 schreef TLC het volgende:
AANVAL: Gakpo, Brobbey, Malen
MIDDENVELD: Gravenberch, De Jong, Reijnders
VERDEDIGING: Aké, Van Dijk, Van Hecke, Dumfries
DOELMAN: Verbruggen
Aké? Gatver. Waarom zou je dat doen?
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:45:52 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221150531
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:36 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Aké? Gatver. Waarom zou je dat doen?
Omdat ren je rot Micky er geen reet van kan

En heeft hij al geel?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221150542
Weghorst gaat vandaag minuten krijgen.

Noteer die maar vast.
pi_221150572
Ik blijf op.
Ben toch op vakantie..
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:50:49 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221150588
Ik overweeg toch naar bed te gaan.
pi_221150655
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Tunesië een soort Temu-Marokko of is dat Algerije? @:PSVCL
Kunnen er niks van
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:59:49 #149
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221150678
Hier verder
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:01:03 #150
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150692
Als ze het kwartier van te voren uitstellen. Dan zwaait er wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')