Eigenliijk is Japan - Zweden veel leuker.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:58 schreef Perox het volgende:
[..]
Dus er valt zeker wat te kijken om 1:00 uur dat is in ieder geval wat.
Dat heeft de toeristenindustrie in één klap de nek omgedraaid. Daarvoor verdiende iedere ondernemende inwoner zn geld met parasols verhuren of kamelenritjes aanbieden. Volop lokale restaurants. Nu verdienen alleen de grote ketens geld op afgesloten resorts.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tunesië is alleen bekend van het strand. Stukje aanslag.
Zo is het strijder! Ik zal er ook zijnquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben er uiteraard gewoon, ik neem namelijk wel mijn verantwoordelijkheid.
Mooi, opdonderen. Missen we niks aan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dit wordt de eerste wedstrijd ooit van oranje op een eindtoernooi die ik oversla.
De serie die begon op 12 juni 1988 tegen de Sovjet Unie komt nu dus tot een einde
DSQquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al iets bekend over de opstelling?
Rustig aan Chris.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dit wordt de eerste wedstrijd ooit van oranje op een eindtoernooi die ik oversla.
De serie die begon op 12 juni 1988 tegen de Sovjet Unie komt nu dus tot een einde
Zal uiterlijk rond 5u worden dan vermoed ik, denk niet dat ze het heel veel langer mogen rekkenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Is de verwachting wel dat ze sowieso vandaag gaan spelen? Je hebt wel een beetje een probleem als ze pas morgen zouden kunnen spelen qua rust lijkt mij.
Zoiets lijkt mij ook, maar als het om 5u nog steeds zulk weer is zit je met een probleem. Dan speel je morgenavond ergens (neem ik aan) en mag je maandagavond of nacht weer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal uiterlijk rond 5u worden dan vermoed ik, denk niet dat ze het heel veel langer mogen rekken
Zo emotioneelquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dit wordt de eerste wedstrijd ooit van oranje op een eindtoernooi die ik oversla.
De serie die begon op 12 juni 1988 tegen de Sovjet Unie komt nu dus tot een einde
Aké? Gatver. Waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:35 schreef TLC het volgende:
AANVAL: Gakpo, Brobbey, Malen
MIDDENVELD: Gravenberch, De Jong, Reijnders
VERDEDIGING: Aké, Van Dijk, Van Hecke, Dumfries
DOELMAN: Verbruggen
Omdat ren je rot Micky er geen reet van kanquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Aké? Gatver. Waarom zou je dat doen?
Kunnen er niks vanquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Tunesië een soort Temu-Marokko of is dat Algerije? @:PSVCL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |