Misschien kunnen ze van links naar rechts bewegen of zoiets?quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb jij misschien een goede act voor ze zoals het roeien van de Noren?
Oude corona regels van stal halen. Bouw een tribune.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb jij misschien een goede act voor ze zoals het roeien van de Noren?
Is er hierbij wel rekening gehouden met de fans aan de uiterste zijkanten?quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze van links naar rechts bewegen of zoiets?
Ja ik zeg ook maar wat.
Nee toen mocht je niet juichen, post je plaatje maarquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oude corona regels van stal halen. Bouw een tribune.
Neequote:Op donderdag 25 juni 2026 20:47 schreef Perox het volgende:
Als de wedstrijd door het weer wordt uitgesteld, wordt Zweden-Japan dan ook uitgesteld?
#dtv
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee toen mocht je niet juichen, post je plaatje maar
10 veldspelers en een keeperquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al iets bekend over de opstelling?
Code Oranjequote:Op donderdag 25 juni 2026 21:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hopelijk wordt bolle Mijk geraakt door zo’n bliksemschichtje @:maxi-mus
Het regent.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hopelijk wordt bolle Mijk geraakt door zo’n bliksemschichtje @:maxi-mus
Nog makkelijker. Als Ecuador niet wint van Duitsland zijn we door.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:42 schreef franklop het volgende:
Om het simpel te maken; bij winst Duitsland en Ivoorkust of 2v gelijke spelen bij die wedstrijden: dan zijn we sowieso door
Het gaat daar wel iets verder dan een buitje en het is een volledig open stadionquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het regent.
Verplaats de wedstrijd per direct.
Eigenliijk is Japan - Zweden veel leuker.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:58 schreef Perox het volgende:
[..]
Dus er valt zeker wat te kijken om 1:00 uur dat is in ieder geval wat.
Dat heeft de toeristenindustrie in één klap de nek omgedraaid. Daarvoor verdiende iedere ondernemende inwoner zn geld met parasols verhuren of kamelenritjes aanbieden. Volop lokale restaurants. Nu verdienen alleen de grote ketens geld op afgesloten resorts.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tunesië is alleen bekend van het strand. Stukje aanslag.
Zo is het strijder! Ik zal er ook zijnquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben er uiteraard gewoon, ik neem namelijk wel mijn verantwoordelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |