Ik heb dat net ook gedaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga een zak chips opentrekken en ik schaam me er niet voor
Wat zwaait er dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:01 schreef Wotte het volgende:
Als ze het kwartier van te voren uitstellen. Dan zwaait er wat.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga een zak chips opentrekken en ik schaam me er niet voor
Temu egyptequote:Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Tunesië een soort Temu-Marokko of is dat Algerije? @:PSVCL
Zweden zal de boel helemaal dichtgooien in de gok op een puntje, dan zijn zij ook doorquote:
Denk ook een gelijkspel. Japan hun doelsaldo is toch superieur en denk eigenlijk dat Zweden niet zoveel onderdoet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zweden zal de boel helemaal dichtgooien in de gok op een puntje, dan zijn zij ook door
Hekel aan ajax maar de brobquote:
Die hebben geen kijk op spitsen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd geen excuses van de harde kern van het Feyenoord topic.
Thom van Bergen is wel toe aan een stap hogerop.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die hebben geen kijk op spitsen.
Die man had filosoof moeten worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:34 schreef Wotte het volgende:
Youri vat de essentie van voetbal even samen. Speel de bal naar de goal van de tegenstander en zorg dat je de bal snel weer terug hebt.
Wat een inzicht
Je zit onder het juk van de ochtendmens.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:38 schreef PzKpfw het volgende:
De ogen vallen me nu al bijna dicht, denk niet dat ik ga kijken. Misschien hooguit de eerste helft.
Ik ben een avondmensquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je zit onder het juk van de ochtendmens.
Annabelle?quote:
Dat zeg ik het terreur van de ochtendmens. Vroeg op. 's ochtends ben je productiever. Walgelijke mensen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik ben een avondmens
Maar aangezien ik morgen moet werken en het bloedheet gaat worden pak ik liever nog even een goede nachtrust nu het nog kan.
Op een gegeven moment ben jij de vieze oude man. Aangezien je op een forum zit.quote:
Op welk tijdstip post jij het scherpst?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat zeg ik het terreur van de ochtendmens. Vroeg op. 's ochtends ben je productiever. Walgelijke mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |