abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221150693
6-0 maatjes
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221150705
Van Dijk is altijd zo braaf
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221150713
Ik ga een zak chips opentrekken en ik schaam me er niet voor
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221150731
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga een zak chips opentrekken en ik schaam me er niet voor
Ik heb dat net ook gedaan.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221150735
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:01 schreef Wotte het volgende:
Als ze het kwartier van te voren uitstellen. Dan zwaait er wat.
Wat zwaait er dan?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:07:34 #156
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150738
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:07 schreef Felagund het volgende:

[..]
Wat zwaait er dan?
Mijn lul op tafel
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:08:28 #157
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221150743
Hup Nederland
Hup Zweden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:09:24 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221150746
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga een zak chips opentrekken en ik schaam me er niet voor


Niet akkoord
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221150747
Malen. :')
Doe dan Lang.

[ Bericht 0% gewijzigd door superniger op 26-06-2026 00:21:00 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:10:29 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221150750
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:09 schreef superniger het volgende:
Malen. :')
Die dan Lang.
Mohamed Lang :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221150751
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Tunesië een soort Temu-Marokko of is dat Algerije? @:PSVCL
Temu egypte
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:10:55 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221150752
Malen mag prijsschieten?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:11:12 #163
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150754
What can change the nature of a man?
pi_221150761
Present
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221150765
Aanwezig.
Zonder wrijving geen glans
  Forum Admin vrijdag 26 juni 2026 @ 00:13:02 #166
35723 crew  GGMM
pi_221150766
BROBBEAST _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221150767
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:13 schreef GGMM het volgende:
BROBBEAST _O_
Jij zou slapen.
pi_221150770
Apart dat ze Vurnon Anita dan naar huis sturen trouwens :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221150771
Van Links naar Rechts antigenot.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:14:31 #170
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221150772
Aanwezig.

Maar ik begin nu wel wat in te kakken. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221150777
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:07 schreef Felagund het volgende:

[..]
Wat zwaait er dan?
Dan zijn de rapen gaar.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:16:29 #172
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221150778
Aké zal wel binnen 20 minuten geblesseerd op de grond zitten.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:16:48 #173
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150781
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:13 schreef GGMM het volgende:
BROBBEAST _O_
Ik heb nog altijd geen excuses van de harde kern van het Feyenoord topic.
pi_221150782
Gewoon meer dan Japan scoren.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221150793
*O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221150796
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:17 schreef superniger het volgende:
Gewoon meer dan Japan scoren.
Zweden zal de boel helemaal dichtgooien in de gok op een puntje, dan zijn zij ook door
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221150803
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zweden zal de boel helemaal dichtgooien in de gok op een puntje, dan zijn zij ook door
Denk ook een gelijkspel. Japan hun doelsaldo is toch superieur en denk eigenlijk dat Zweden niet zoveel onderdoet.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:24:19 #178
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221150807
Ik denk een moeizame 2-0.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221150808
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:13 schreef GGMM het volgende:
BROBBEAST _O_
Hekel aan ajax maar de brob _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:28:09 #180
2651 svann
night-hawk
pi_221150816
Weinig te streamen straks vanuit mijn tentje aan de koele britse oostkust.
Het is afzien! :Y

Elk voordeel heb z'n nadeel.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_221150820
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:16 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb nog altijd geen excuses van de harde kern van het Feyenoord topic.
Die hebben geen kijk op spitsen.
pi_221150829
Metschdaj ! :B w/ *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:31:42 #183
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150832
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Die hebben geen kijk op spitsen.
Thom van Bergen is wel toe aan een stap hogerop.
pi_221150837
Pascal Janssen vind ik zo'n fluke-trainer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:34:09 #185
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150838
Youri vat de essentie van voetbal even samen. Speel de bal naar de goal van de tegenstander en zorg dat je de bal snel weer terug hebt.

Wat een inzicht
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:35:24 #186
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221150842
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:34 schreef Wotte het volgende:
Youri vat de essentie van voetbal even samen. Speel de bal naar de goal van de tegenstander en zorg dat je de bal snel weer terug hebt.

Wat een inzicht
Die man had filosoof moeten worden.
Life is what you make it.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:36:44 #187
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221150846
Slechtste supporter gaat tukken.
Have fun. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:38:58 #188
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221150856
De ogen vallen me nu al bijna dicht, denk niet dat ik ga kijken. Misschien hooguit de eerste helft.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:39:29 #189
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150858
Iemand in het publiek ging er met gestrekt been in, geloof ik.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:40:05 #190
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150859
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:38 schreef PzKpfw het volgende:
De ogen vallen me nu al bijna dicht, denk niet dat ik ga kijken. Misschien hooguit de eerste helft.
Je zit onder het juk van de ochtendmens.
pi_221150863
Zouden jullie Annabelle doen?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:43:11 #192
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221150866
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:40 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je zit onder het juk van de ochtendmens.
Ik ben een avondmens :D

Maar aangezien ik morgen moet werken en het bloedheet gaat worden pak ik liever nog even een goede nachtrust nu het nog kan.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:43:25 #193
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221150867
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden jullie Annabelle doen?
Annabelle?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:43:32 #194
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150868
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden jullie Annabelle doen?
pics
What can change the nature of a man?
pi_221150870
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden jullie Annabelle doen?
Ja
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:44:51 #196
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150874
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:43 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ik ben een avondmens :D

Maar aangezien ik morgen moet werken en het bloedheet gaat worden pak ik liever nog even een goede nachtrust nu het nog kan.
Dat zeg ik het terreur van de ochtendmens. Vroeg op. 's ochtends ben je productiever. Walgelijke mensen.
pi_221150875
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:43 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Annabelle?
Meisje wat net bij NOS was.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:46:01 #198
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150879
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden jullie Annabelle doen?
Op een gegeven moment ben jij de vieze oude man. Aangezien je op een forum zit.

Dat moment is dichterbij dan je denkt.
pi_221150880
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:44 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dat zeg ik het terreur van de ochtendmens. Vroeg op. 's ochtends ben je productiever. Walgelijke mensen.
Op welk tijdstip post jij het scherpst?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:46:42 #200
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221150882
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden jullie Annabelle doen?
Nee. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')