En daarin haar cursussen te promoten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:53 schreef Lipisu het volgende:
Terug naar liefde; nu niet in het hotel in haar uppie voor haar telefoon maar op een strand... want je wilt ook wat van Bali zien hè🤣
Ze is alleen maar druk met filmpjes van zichzelf vol praten.
Haha, precies dit wilde ik ook zeggenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:53 schreef Lipisu het volgende:
Terug naar liefde; nu niet in het hotel in haar uppie voor haar telefoon maar op een strand... want je wilt ook wat van Bali zien hè🤣
Ze is nog aardig stil dus ik zeg nee!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:12 schreef Earring het volgende:
Wakker worden en je dan afvragen of flap naar school is. Het moet niet gekker worden hoor
Dat die meiden geen vraagtekens hebben! Dus een zit ook hier! Hola dame! Spreek je vriendin ff aanquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:13 schreef Lalaland79 het volgende:
DBM heeft een groepje kennissen/ vriendinnen/ bff's, die ze kent via ista waar ze eens in de zoveel tijd mee uit eten gaat.
Ze heeft zich laten 'verassen' hoor. Door de taxichauffeur. Die misschien wel een percentje krijgt per betalende toerist die hij aandraagt bij de grote beachclub (waar je 'nog eens wat van Bali ziet'. NOT.) Goed geprojecteerd, projector! Het is maar wat je jezelf wijsmaakt, toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:53 schreef Lipisu het volgende:
Werkvakantie hè, zakelijk afboekenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En daarin haar cursussen te promoten.
Echt hè, maar denk van niet weer een week gemist. Hoe krijgt ze het voor elkaar? Meelopen met de avondvierdaagse, wandelen met de poppenwagen maar niet naar school.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:12 schreef Earring het volgende:
Wakker worden en je dan afvragen of flap naar school is. Het moet niet gekker worden hoor
is ze niet naar haar groep vandaag?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:13 schreef Lalaland79 het volgende:
DBM heeft een groepje kennissen/ vriendinnen/ bff's, die ze kent via ista waar ze eens in de zoveel tijd mee uit eten gaat.
Met lisanne en nino🫣tafeltje voor 1quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:13 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik zie dit niet 🤔quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:12 schreef Earring het volgende:
Ah 🤣😂 👍 maar klonk heel goed mogelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:01 schreef Earring het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Gaat over mezelf, dat ik me dat afvroeg
In mijn familie zitten meerdere mensen met autisme. Er is er niet één die niet kan werken. Daarmee zeg ik niet dat iedereen met autisme kan werken maar bij Sanneke is het kan wel/wil niet. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:18 schreef Fliennepien het volgende:
Sanneke blijft maar door zeiken over dat ze niet kan werken en dat mensen haar daar op aanspreken. En zich blijft verschuilen achter haar autisme. Mens zoek een werkcoach of ga vrijwilligers werk doen!
Ze heeft zo’n rare kijk op de wereld en waarschijnlijk een omgeving die haar 0 stimuleert. Die moet echt gewoon een schop onder haar kont hebben met d’r ziekte van Lui.
Met haar: dat is in 13 jaar nog niet gelukt!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In mijn familie zitten meerdere mensen met autisme. Er is er niet één die niet kan werken. Daarmee zeg ik niet dat iedereen met autisme kan werken maar bij Sanneke is het kan wel/wil niet. Daar ben ik van overtuigd.
Ik snap vooral niet waarom ze niet probeert een passende werkplek te vinden? Ze geeft zelf aan dat ze ervan baalt maar hoezo probeer je dan niet om er iets aan te doen? Haar laatste baan dateert toch al van jaren geleden, wat let haar om eens opnieuw rond te kijken? Bedenk wat voor jou de voorwaarden zijn voor een fijne werkplek en ga dan eens op zoek.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:18 schreef Fliennepien het volgende:
Sanneke blijft maar door zeiken over dat ze niet kan werken en dat mensen haar daar op aanspreken. En zich blijft verschuilen achter haar autisme. Mens zoek een werkcoach of ga vrijwilligers werk doen!
Ze heeft zo’n rare kijk op de wereld en waarschijnlijk een omgeving die haar 0 stimuleert. Die moet echt gewoon een schop onder haar kont hebben met d’r ziekte van Lui.
Die 'vriendin' is ze gewoon zelf hoor. En alle zogenaamde DM's die ze krijgt, zijn volgens mij geen DM's maar de berichten die ze hier leest.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:34 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Dat die meiden geen vraagtekens hebben! Dus een zit ook hier! Hola dame! Spreek je vriendin ff aan
En ze is niet het type ‘Kees vliegt uit’ (van de documentaire).quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In mijn familie zitten meerdere mensen met autisme. Er is er niet één die niet kan werken. Daarmee zeg ik niet dat iedereen met autisme kan werken maar bij Sanneke is het kan wel/wil niet. Daar ben ik van overtuigd.
Mwoah, het is wel lekker makkelijk, Dion zweeft precies ergens met zijn salaris dat ze recht hebben op allerlei toeslagen, wat liefst wil ze dat hij een dag minder gaat werken (lees meer gratis geld), zij gaat echt niet betalen voor kinderopvang en die huurtoeslag is ook wel lekker nu. Gewoon zittend geld in het knippie elke maand zonder wat te doen. Heerlijk leven.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:33 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waarom ze niet probeert een passende werkplek te vinden? Ze geeft zelf aan dat ze ervan baalt maar hoezo probeer je dan niet om er iets aan te doen? Haar laatste baan dateert toch al van jaren geleden, wat let haar om eens opnieuw rond te kijken? Bedenk wat voor jou de voorwaarden zijn voor een fijne werkplek en ga dan eens op zoek.
Maar haar kind zit aan haar vastgeplakt en ze moet al huilen als M 1 nachtje uit logeren gaat; ze kan niet zonder hem.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:33 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waarom ze niet probeert een passende werkplek te vinden? Ze geeft zelf aan dat ze ervan baalt maar hoezo probeer je dan niet om er iets aan te doen? Haar laatste baan dateert toch al van jaren geleden, wat let haar om eens opnieuw rond te kijken? Bedenk wat voor jou de voorwaarden zijn voor een fijne werkplek en ga dan eens op zoek.
Dan gaat ze kranten lopen, of post bezorgen. Kan M lekker mee in de bolderkar. Win- win. Onee, Sanneke en bewegen, dat lukt alleen als er wat te shoppen is.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar haar kind zit aan haar vastgeplakt en ze moet al huilen als M 1 nachtje uit logeren gaat; ze kan niet zonder hem.
Ik trek zulke mensen zo slecht. Een werkgever en collega’s moeten dus maar rekening houden met Sanneke. Mooie boel. Dat is niet hoe de maatschappij werkt. Als ik steeds rekening zou moeten houden met diagnoses van collega’s heb ik straks zelf een diagnose.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:29 schreef Earring het volgende:
[..]
Met haar: dat is in 13 jaar nog niet gelukt!
Alsof ze het vaak geprobeerd heeft, dat is ook niet zo.
En ze gaat ziek worden denkt ze, ze moet vriendin worden met DBM
Maar straks komen de herfst en de winter en kan ze weer niet naar buiten want regen, kou, wind, hagel, sneeuw, ijzel. Nee hoor die zit van okt. t/m mrt. op de bank.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:38 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dan gaat ze kranten lopen, of post bezorgen. Kan M lekker mee in de bolderkar. Win- win. Onee, Sanneke en bewegen, dat lukt alleen als er wat te shoppen is.
En daarna is het te warm. Ook wind. Misschien zelfs wel een keer onweer.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar straks komen de herfst en de winter en kan ze weer niet naar buiten want regen, kou, wind, hagel, sneeuw, ijzel. Nee hoor die zit van okt. t/m mrt. op de bank.
Ben ook heel benieuwd als M. echt loopt, ik zie hem er gewoon vandoor gaanquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En daarna is het te warm. Ook wind. Misschien zelfs wel een keer onweer.
De grap met dit soort mensen is dat hun wereld steeds kleiner wordt waardoor ze ook steeds minder aankunnen/kunnen hebben. Denk maar eens aan waar Sanneke allemaal over klaagt of wat ze als prestatie ziet. Dat besparen bijvoorbeeld, op allerlei producten die ze niet nodig heeft. Of dat niemand haar iets verteld en ze daarom dingen niet inziet. Die 'skill' wordt normaalgesproken soort van getraind als iemand wel een normaal leven leeft zonder zich op te sluiten met allerlei excuses en ook gewoon een sociaal leven heeft. Dat heeft ze allebei niet. De grap is, hoe langer ze zo leeft, hoe moeilijker het wordt allemaal op te bouwen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:18 schreef Fliennepien het volgende:
Verschilt per persoon maar ik zo doodongelukkig zijn met zo'n 'heerlijk leven'. Ik werk liever dan tussen 4 muren te zitten, heb ik ooit eens gehad toen ik door zwangerschap basicly niets meer kon, dacht ik op een gegeven moment echt van als dit ooit permanent wordt dan hoeft het van mij niet meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:37 schreef papierentas het volgende:
[..]
Mwoah, het is wel lekker makkelijk, Dion zweeft precies ergens met zijn salaris dat ze recht hebben op allerlei toeslagen, wat liefst wil ze dat hij een dag minder gaat werken (lees meer gratis geld), zij gaat echt niet betalen voor kinderopvang en die huurtoeslag is ook wel lekker nu. Gewoon zittend geld in het knippie elke maand zonder wat te doen. Heerlijk leven.
ze zal wel een tent bedoeld hebben, ik ken geen luchtbed met een stokquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zegt AM nou ‘we hebben 1 luchtbed zonder stok gevonden, dus daar moeten we iets op verzinnen’?
Ik heb nog nooit een luchtbed mét stok gezien?
Ja, want dat voelt veilig. En van haar omgeving krijgt ze alle ruimte om comfortabel te zijn. En daardoor wordt het alleen maar lastiger. En ze wil het ook niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:24 schreef AnnArt het volgende:
Dat is het waar Sanne af lijkt te haken. Comfortabel voelen.
Dit is het precies. Het is met autisme (en neurodiversiteit in het algemeen) gewoon altijd moeilijker om je te verhouden tot deze maatschappij, dat is gewoon zo, je zult er altijd harder voor moeten werken maar het is niet onmogelijk. Zij heeft een stimulerende omgeving nodig want uit haarzelf komt het niet, maar helaas zijn Dion en waarschijnlijk haar ouders vroeger dat niet en komt ze niet uit haar veilige holletje en daarom ook niet tot haar volle recht. Zonde.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:26 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ja, want dat voelt veilig. En van haar omgeving krijgt ze alle ruimte om comfortabel te zijn. En daardoor wordt het alleen maar lastiger. En ze wil het ook niet natuurlijk.
Ik vond de reden die zij toen gaf om een ORV af te sluiten ook raar: zodat, mocht één van beiden komen te overlijden, de ander een tijd thuis kan zijn zonder zich zorgen te maken over inkomen. Bij haar lijkt alles te draaien om thuis op de bank zitten. Of weekenden weg en vakanties.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:33 schreef Jenn1806 het volgende:
Ook als je niet werkt kun je een sociaal leven hebben. Maar Sanneke niet want die komt alleen in de supermarkt en gaat dan vervolgens klagen over letterlijk alles wat andere mensen doen/zeggen.
Voorheen zei ze toch altijd dat Dion hartstikke goed verdiende? Dacht ze dat al die toeslagen ook bij zijn salaris hoorden? Ook dat gezanik weer dat ze niet in luxe leeft bla bla. Ze leeft boven haar stand met al die vakanties, dagjes weg, eten bestellen/buiten de deur. Spaarrekening zal ondertussen wel 0 zijn? Pensioenopbouw Sanneke? Potje voor onvoorziene problemen? Spaarrekening voor Mijan? Waarschijnlijk allemaal non excisting.
Of een luchtbed zonder stoP.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:16 schreef miep123456 het volgende:
[..]
ze zal wel een tent bedoeld hebben, ik ken geen luchtbed met een stok
nou gewoon onder de maat, zo gaat dat, en daar is ze helaas niet de enige in hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vraagt haar volgers of ze weten wat voor functie zij wil in de supermarkt. Ik dacht even dat ze wilde solliciteren als tester en motivator om nieuwe producten te proberen.
Maar helaas, ze heeft weer iets gevonden om over te zeuren. De winkel moet anders ingedeeld worden. Nu kon ze iets niet vinden en ze heeft ook niet gevraagd waar ze het wel had kunnen vinden.
Dit voedt een kind op. Hoe dan???
Niet in luxe leeft, ze gaan ik weet niet hoe vaak op vakantie/weekendjes weg. Ze koopt ik weet niet wat allemaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:33 schreef Jenn1806 het volgende:
Ook als je niet werkt kun je een sociaal leven hebben. Maar Sanneke niet want die komt alleen in de supermarkt en gaat dan vervolgens klagen over letterlijk alles wat andere mensen doen/zeggen.
Voorheen zei ze toch altijd dat Dion hartstikke goed verdiende? Dacht ze dat al die toeslagen ook bij zijn salaris hoorden? Ook dat gezanik weer dat ze niet in luxe leeft bla bla. Ze leeft boven haar stand met al die vakanties, dagjes weg, eten bestellen/buiten de deur. Spaarrekening zal ondertussen wel 0 zijn? Pensioenopbouw Sanneke? Potje voor onvoorziene problemen? Spaarrekening voor Mijan? Waarschijnlijk allemaal non excisting.
Dat ze niet de enige is snap en weet ik. Maar ze lijkt het ook allemaal prima te vinden om dit te ventileren op insta. Er zijn tienermoeders die volwassener zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:00 schreef poohenzo het volgende:
[..]
nou gewoon onder de maat, zo gaat dat, en daar is ze helaas niet de enige in hoor.
Ik dacht net: ik kan beter even niet meer kijken bij haar. Zoveel domheid kan ik niet aan. En dat geschreeuw weer. Wat een type.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:08 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke kan vandaag beter even een paar uur edmr volgen zoveel trauma heeft ze!
Natuurlijk staan producten niet op merk. Dan staan alle honig producten, dus de soepen, sauzen, lasagnebladen etcetera bij elkaar. En niet de soepen bij de soepen (en dan per merk) en de sauzen bij de sauzen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:16 schreef Jenn1806 het volgende:
In alle supermarkten waar ik kom staat niet alles op merk zoals Sanneke beweert maar het staat juist al op soort product. Wat loopt ze nou weer te zwammen?? Ze heeft überhaupt tijd zat om nog 15x de gangpaden door te lopen. Iets in mij zegt dat dit wederom weer een product is wat ze waarschijnlijk nooit gebruikt maar wil hebben want gratis of korting. En als jij het zelf niet gaat vragen moet je later niet lopen zeiken 🖕 Zelden iemand meegemaakt die zo sneu in het leven staat als Sanneke.
Misschien moet ze een keer douchen zodat ze niet zo plakkerig is.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar haar kind zit aan haar vastgeplakt en ze moet al huilen als M 1 nachtje uit logeren gaat; ze kan niet zonder hem.
Ik zit dus nu zo. Ik ben nog steeds herstellende van mijn IC opname en kan nog steeds zo veel minder dan ik wil, dat is zo frustrerend. Ik wil zo graag werken, zo graag meedraaien in de maatschappij en gewoon lekker bezig zijn. Maar het lukt niet. Daaraan toegeven vind ik zo lastig dat ik regelmatig op mijn bek ga en dus eigenlijk langer onderweg benquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:10 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
De grap met dit soort mensen is dat hun wereld steeds kleiner wordt waardoor ze ook steeds minder aankunnen/kunnen hebben. Denk maar eens aan waar Sanneke allemaal over klaagt of wat ze als prestatie ziet. Dat besparen bijvoorbeeld, op allerlei producten die ze niet nodig heeft. Of dat niemand haar iets verteld en ze daarom dingen niet inziet. Die 'skill' wordt normaalgesproken soort van getraind als iemand wel een normaal leven leeft zonder zich op te sluiten met allerlei excuses en ook gewoon een sociaal leven heeft. Dat heeft ze allebei niet. De grap is, hoe langer ze zo leeft, hoe moeilijker het wordt allemaal op te bouwen.
[..]
Verschilt per persoon maar ik zo doodongelukkig zijn met zo'n 'heerlijk leven'. Ik werk liever dan tussen 4 muren te zitten, heb ik ooit eens gehad toen ik door zwangerschap basicly niets meer kon, dacht ik op een gegeven moment echt van als dit ooit permanent wordt dan hoeft het van mij niet meer.
Die roze wolk waar mensen op claimen te zitten met zwanger zijn was bij mij in z'n algeheel niet aanwezig
Deze vrouwen sporen overduidelijk totaal niet. Het zijn zielige figuren die ook hun hele leven de underdog zullen zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:59 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik zit dus nu zo. Ik ben nog steeds herstellende van mijn IC opname en kan nog steeds zo veel minder dan ik wil, dat is zo frustrerend. Ik wil zo graag werken, zo graag meedraaien in de maatschappij en gewoon lekker bezig zijn. Maar het lukt niet. Daaraan toegeven vind ik zo lastig dat ik regelmatig op mijn bek ga en dus eigenlijk langer onderweg ben, maar daar ben ik mee bezig.
Ik snap echt niks van een Sanneke en DBM dat zij dit dus écht vrijwillig doen en vervolgens lopen zeiken of alles wat los en vast zit.
Het gezwets ook over dat Dion elke dag gaat werken en vroeg op staat. Meid hij werkt in het groen, 37 uur per week, die beginnen vroeg, dus hij is vroeg thuis en werkt waarschijnlijk nog dichtbij huis ook. Hij werkt hier omdat jij niet wil werken, maar jullie wel maximale toeslagen kunnen trekken en een huurhuis hebben. Ze lijkt zich zo verheven te voelen boven anderen, kijkt voor mijn gevoel neer op anderen en oordeelt op alles wat los en vast zit, Maar stiekem is ze gewoon heel jaloers en ongelukkig.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik dacht net: ik kan beter even niet meer kijken bij haar. Zoveel domheid kan ik niet aan. En dat geschreeuw weer. Wat een type.
Ze heeft nog een trauma erbij! Haar tv programma is door het WK verzet! Hoe durven ze!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik dacht net: ik kan beter even niet meer kijken bij haar. Zoveel domheid kan ik niet aan. En dat geschreeuw weer. Wat een type.
Ze heeft een mond, ze praat uren vol per dag op instagram tegen haarzelf. Dan kan ze prima vragen waar iets staat, of is ze bang ofzo. Maar dan wel met rollende ogen en andere gezichtsuitdrukkingen iets opnemen en het internet opslingerenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Als ik een nieuw product ga kopen dan zoek ik het vaak eerst even op. Weet je in ieder geval of je een pakje of zakje zoekt en hoe het eruit ziet. Even een screenshot maken en daarmee de supermarkt door. En anders idd even vragen. Hoe moeilijk maak je het je zelf anders.
Zij zou nog klagen wanneer ze naar een uitvaart moet in de tijd dat ze normaal gesproken boodschappen doet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:22 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze heeft nog een trauma erbij! Haar tv programma is door het WK verzet! Hoe durven ze!!!
wat krijgt ze nu weer gesponsord daar?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:26 schreef Moppie1982 het volgende:
Maarten mag alles thuis regelen? Want AM gaat al richting de vinkeveense plassen?
Weer een overnachting aan de haven en met een bootje.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:35 schreef poohenzo het volgende:
[..]
wat krijgt ze nu weer gesponsord daar?
Ik hoop toch zo dat de kinderen haar over aantal jaren een spiegel voor houden, hoe vaak is ze weg.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Weer een overnachting aan de haven en met een bootje.
Dat noem ik calorie arm, maar goed die meid eet heel gezondquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:56 schreef Mallorcameisje het volgende:
En dbm met haar ‘calorie arme’ saté ‘sauce’ (ook zo’n jeuk woord, zeg gewoon saus!!). 189 calorieën per 100gr is nog super veel 🥴
Ik vind Sanneke verre van zielig, zij kiest heel bewust voor het leven dat ze leidt. Ze kiest er heel bewust voor om op de bank te zitten en te zeuren en klagen over alles. Ze kiest er bewust voor om hier niets in te veranderen. En ze kiest heel bewust voor de slachtofferrol.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:37 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik vind Sanneke eigenlijk heel zielig. Haar wereld is zo klein en beperkt. Haar dagen zijn altijd hetzelfde en het erge is dat ze een klein mannetje heeft die niks anders doet dan binnen hangen.
Ik snap niet dat ze niet bij een sportclubje gaat, vrijwilligerswerk zoekt, met Mijan naar kleuterzwemmen of gymles gaat. Gewoon iets doen wat een beetje zorgt voor structuur.
Kan toch niet anders dat zij zich aan het einde van de dag futloos voelt? Als ik al een dag thuis ben omdat ik even niks om handen heb of ziek ben voel ik mij al zo lamlendig. Ze maakt op mij zo’n diep ongelukkige indruk en alles schreeuwt jaloezie uit. Op andere die wel werken, koophuis hebben, op vakantie kunnen, leuke auto voor de deur en vooral een sociaal leven hebben.
Dat is ze in feite ook. Haar gedrag is ontzettend moeilijk. Ook voor professionals, lange adem. Dit is natuurlijk niet enkel een ASS. Ze heeft professionele mensen om zich heen nodig die haar in een goede structuur kunnen zetten binnen een veilige setting.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:37 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik vind Sanneke eigenlijk heel zielig. Haar wereld is zo klein en beperkt. Haar dagen zijn altijd hetzelfde en het erge is dat ze een klein mannetje heeft die niks anders doet dan binnen hangen.
Ik snap niet dat ze niet bij een sportclubje gaat, vrijwilligerswerk zoekt, met Mijan naar kleuterzwemmen of gymles gaat. Gewoon iets doen wat een beetje zorgt voor structuur.
Kan toch niet anders dat zij zich aan het einde van de dag futloos voelt? Als ik al een dag thuis ben omdat ik even niks om handen heb of ziek ben voel ik mij al zo lamlendig. Ze maakt op mij zo’n diep ongelukkige indruk en alles schreeuwt jaloezie uit. Op andere die wel werken, koophuis hebben, op vakantie kunnen, leuke auto voor de deur en vooral een sociaal leven hebben.
Ja dit! Ja sorry ik kan niet op je uitvaart komen want veel cash backs en de smeerkaas met augurken is in de aanbieding!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij zou nog klagen wanneer ze naar een uitvaart moet in de tijd dat ze normaal gesproken boodschappen doet.
Ze had er ook gelijk patat bij gemaakt! JOHHHH je kan ook ‘s avonds gewoon proeven.. ff interessant doen dat ze het gekregen heeft!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:17 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Dat noem ik calorie arm, maar goed die meid eet heel gezond
Sanneke is geen 20 meer hè, ze tikt de 40 aan.. die vrouw is alles behalve zielig! Ze speelt zielig en haar omgeving voedt haar. Niemand spreekt haar aan op haar gedrag. Net als dbm die slappe zak van een man die toelaat wat voor domme berichten ze post vanaf haar neusgatenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind Sanneke verre van zielig, zij kiest heel bewust voor het leven dat ze leidt. Ze kiest er heel bewust voor om op de bank te zitten en te zeuren en klagen over alles. Ze kiest er bewust voor om hier niets in te veranderen. En ze kiest heel bewust voor de slachtofferrol.
En dan zeuren dat de avondvierdaagse te belastend is voor haar kinderen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:49 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat de kinderen haar over aantal jaren een spiegel voor houden, hoe vaak is ze weg.
Onbegrijpelijk dat Maarten dit gewoon oke vind.
Vooral het "gelijk friet in de airfryer gegooid " vond ik wel grappig 😂👍 zo gezond bezig die vrouwquote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:17 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Dat noem ik calorie arm, maar goed die meid eet heel gezond
Ja, en de zomer is te warm want daar kan ze ook niet tegen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar straks komen de herfst en de winter en kan ze weer niet naar buiten want regen, kou, wind, hagel, sneeuw, ijzel. Nee hoor die zit van okt. t/m mrt. op de bank.
Zaanse mayonaise had dat toen ook in een tube. Dus satésaus en mayonaise. Was koud niet lekker. Warm is het goede combinatiequote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vooral het "gelijk friet in de airfryer gegooid " vond ik wel grappig 😂👍 zo gezond bezig die vrouw
(Brrrr zal wel aan mij liggen maar koude pindasaus trek ik niet)
Jep!!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:36 schreef papierentas het volgende:
Ik zie een kop voorbij komen op telegraaf, maar kan het niet lezen ; Annemarie (50) kreeg tegen de trend in 8 kinderen: ’Ik had er eerst nooit wat mee’.
Heeft AM weer de zoveelste riedel gehouden over dat ze 8 kinderen heeft, maar ze niet wilde?
Te belastend voor haar zelf, net als kinderfeestjes organiseren.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:03 schreef Earring het volgende:
[..]
En dan zeuren dat de avondvierdaagse te belastend is voor haar kinderen.
Nou die cringe avond gister vond ik pas belastend om te zien!
Uiteraard. Dat ze 8 kinderen hebben ‘ Opmerkelijk, want aanvankelijk wilde ze helemaal geen moeder worden. „Ik vond kinderen niet leuk, zelfs verschrikkelijk, maar van mijn eigen verdienmodellen kinderen kan ik geen genoeg krijgen.”quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:36 schreef papierentas het volgende:
Ik zie een kop voorbij komen op telegraaf, maar kan het niet lezen ; Annemarie (50) kreeg tegen de trend in 8 kinderen: ’Ik had er eerst nooit wat mee’.
Heeft AM weer de zoveelste riedel gehouden over dat ze 8 kinderen heeft, maar ze niet wilde?
Ik zie het haar doen, deze vrouw leeft voor herhalingen en patronen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:36 schreef papierentas het volgende:
Gaat ze nu ook al in 'interviews' verkondigen dat ze meer geld binnenharkt, het draait echt alleen maar om haar. Echt lekker belangrijk wie het meeste geld binnenharkt, het lijkt wel een wedstrijd daar.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat ze 8 kinderen hebben ‘ Opmerkelijk, want aanvankelijk wilde ze helemaal geen moeder worden. „Ik vond kinderen niet leuk, zelfs verschrikkelijk, maar van mijn eigen verdienmodellen kinderen kan ik geen genoeg krijgen.”
En dat ze net haar studie afgerond had (..) en ze zich volledig op haar carrière wilde storten, toen ze zwanger bleek van Jim. Ze besloten er gewoon voor te gaan, maar ze heeft het in het begin wel moeilijk gehad. Mijn vriendinnen (..) waren allemaal carrièrevrouwen en Maarten vertrok elke ochtend vroeg naar zijn werk. Dat was ook het leven dat ik voor ogen had.
En dat ze naar 2 jaar vloggen meer verdiende dan MG. En dat ze niet begrijpt dat vrouwen maar voor kind kiezen (dat lijkt me een gezamenlijke beslissing?) en ‘Als ik moeders zie hannesen met één kind, zeg ik altijd: je moet er meer nemen. Hoe meer kinderen je krijgt, hoe makkelijker het wordt. Vanaf vier kinderen deed ik het met twee vingers in de neus.”
Maar toen kwam toch de tweeling en dat was vanaf dag 1 een drama?
En dat de oudste 4 in tweedehands kleding liepen en net zo gelukkig waren als de jongste 4, die in merkkleding lopen en op cruise gaan in plaats van naar de camping.
Ze zijn 1x een paar dagen op cruise geweest en gaan nog steeds naar een (gesponsorde) camping.
Kortom, ze glibbert weer op haar stokpaardjes en dikt de boel weer even aan als het haar uit komt.
Kleuterzwemmen? Kleuters zijn vier jaar. Hij is nog geen eens een peuter.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:37 schreef Kaatjepuk het volgende:, met Mijan naar kleuterzwemmen of gymles gaat.
Nou ja, je hebt dingen als muziek op schoot, peuterzwemnen, babyzwemmen of gymmen voor die ukjes toch? Hartstikke leuk, zeker als ze niet naar opvang oid gaan. En voor jezelf ook gezellig (ipv alleen maar thuis zitten).quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:39 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Kleuterzwemmen? Kleuters zijn vier jaar. Hij is nog geen eens een peuter.
Precies dit!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:27 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Dat is ze in feite ook. Haar gedrag is ontzettend moeilijk. Ook voor professionals, lange adem. Dit is natuurlijk niet enkel een ASS. Ze heeft professionele mensen om zich heen nodig die haar in een goede structuur kunnen zetten binnen een veilige setting.
Ik geloof gerust dat zij op werkplekken ed voor haar negatieve ervaringen heeft opgedaan. Verbaal lijkt ze heel wat in eerste instantie, de kans dat ze daardoor wordt overschat is groot. Daarbij overschat ze zichzelf ook, maar schreeuwt anderzijds om begrip voor haar beperking. Aansturing en bijsturing van buitenaf is lastig want dat wordt direct ervaren als bemoeienis en kritiek. En dan is het eerst schreeuwen en daarna janken.
Toch heeft ze het nodig. Ze zal er uiteindelijk alleen maar van opbloeien en dat gun ik vooral haar kind.
Hahahah dank je, had dit echt niet willen missen 😂. Het leest als een grap, maar ik weet dat het echt is 😂quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:01 schreef LALAA het volgende:
Voor de geïnteresseerden van Sanneke haar live;
Sanneke is live en begint, na een half schreeuwend “GOEDEMIDDAG”, met: “Bijna weekend! Oh nee, ik heb altijd weekend.” M. is ook weer een smikkelbeer. Daarna zegt ze zuchtend echt geen zin te hebben om morgen weer in haar ouderlijk huis te helpen opruimen.
En ja hoor, daar is het geklaag over het weer. Ze snapt het gewoon niet!! Ondertussen spreekt ze haar kind streng toe: “M. DE PIJAN!” Oh, en de boeken mag hij ook niet vouwen. Snapt hij dat nou nog niet?
Ze was vandaag weer in de supermarkt en zag daar eindelijk mensen met kinderen van M. zijn leeftijd. Dat had ze nog nooit gezien. Verder is ze zooo moe, maar ze weet niet waarom. Haar eigen verklaring? Dat ze te lang doorslaapt.
M. moet ondertussen alle dieren van haar nadoen, maar dat lukt niet echt.
Ook verbaast Sanneke zich over mensen die zonder tas naar de supermarkt gaan. Waarom zou je dat doen? vraagt ze zich hardop af. En waarom ga je elke dag naar de supermarkt? Dan koop je uiteindelijk toch meer? En waarom neem je dan geen tas mee?
Als ze één ding nodig hebben, stuurt ze Dion. Die kan wél met één ding thuiskomen, zij niet. Volgens Sanneke hebben bovendien heel veel mensen geen boodschappenbudget.
Vorige maand waren de boodschappen extreem duur, al weet ze niet precies waarom. Volgende week gaan ze naar België, dus dan gaat ze zich waarschijnlijk ook niet aan haar budget houden. Ze wil heel graag een nieuwe suikervrije koffiesiroop, maar die kost in Duitsland ¤2 en hier ¤5. Dus nee, die gaat ze absoluut niet kopen.
Natuurlijk wordt er ook nog even geklaagd over Bondgenoten. Dat moet verplaatst worden door het WK, terwijl dat volgens haar helemaal niet leeft. Want de straten zijn nog niet versierd. Sanneke hoopt zelfs dat Nederland niet ver komt, want dan heeft ze last van juichende mensen. Vroeger vond ze dat nog wel leuk. Toen keek ze ook wel eens in de kroeg.
Ondertussen commandeert ze M. als een hondje naar het raam, want papa komt eraan: “PAPA!! M.! PAPA!!”
Wat ze vanavond gaan eten? Geen idee, want ze heeft geen inspiratie. Vast heel veel mensen die patat gaan eten? Daar heeft ze zoveel zin in. Dat herhaalt ze ongeveer honderd keer, alleen zit er geen snackbar in de buurt.
Iemand vraagt iets over haar “man”, maar dat mag natuurlijk niet gezegd worden. Het is haar verloofde. En het doet haar pijn als mensen hem haar man noemen.
Papa is er ondertussen nog steeds niet. Arme M. staat nog altijd op commando bij het raam.
Met haar moeder gaat het goed. Die is alle reizen aan het maken die ze wil. Sanneke lacht een beetje als een boer met kiespijn terwijl ze zegt dat ze dat leuk voor haar vindt. Haar volgers lijken enthousiaster over het liefdesleven van haar moeder dan Sanneke zelf.
Ze gaat er uiteindelijk vandoor, want D. is thuis.
Maar eerst nog even: Sanneke vraagt om een Duits woord met de letter G. Ze proest het uit als iemand “Geil” zegt. “NEE, EEN DUITS WOORD!”
En voor wie denkt, dit was vast een livestream van twee minuten. Nee hoor. Dit gebeurde allemaal in bijna een half uur. Tijd die ze ook aan haar zoontje had kunnen besteden.
Ze kan wel een half uur onzin lullen met een kind in de buurt, maar geen huishouden doen! Vol vies aanrecht ook zag ik!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:01 schreef LALAA het volgende:
Sanneke is live en begint, na een half schreeuwend “GOEDEMIDDAG”, met: “Bijna weekend! Oh nee, ik heb altijd weekend.” M. is ook weer een smikkelbeer. Daarna zegt ze zuchtend echt geen zin te hebben om morgen weer in haar ouderlijk huis te helpen opruimen.
En ja hoor, daar is het geklaag over het weer. Ze snapt het gewoon niet!! Ondertussen spreekt ze haar kind streng toe: “M. DE PIJAN!” Oh, en de boeken mag hij ook niet vouwen. Snapt hij dat nou nog niet?
Ze was vandaag weer in de supermarkt en zag daar eindelijk mensen met kinderen van M. zijn leeftijd. Dat had ze nog nooit gezien. Verder is ze zooo moe, maar ze weet niet waarom. Haar eigen verklaring? Dat ze te lang doorslaapt.
Ook verbaast Sanneke zich over mensen die zonder tas naar de supermarkt gaan. Waarom zou je dat doen? vraagt ze zich hardop af. En waarom ga je elke dag naar de supermarkt? Dan koop je uiteindelijk toch meer? En waarom neem je dan geen tas mee?
Als ze één ding nodig hebben, stuurt ze Dion. Die kan wél met één ding thuiskomen, zij niet. Volgens Sanneke hebben bovendien heel veel mensen geen boodschappenbudget.
Vorige maand waren de boodschappen extreem duur, al weet ze niet precies waarom. Volgende week gaan ze naar België, dus dan gaat ze zich waarschijnlijk ook niet aan haar budget houden. Ze wil heel graag een nieuwe suikervrije koffiesiroop, maar die kost in Duitsland ¤2 en hier ¤5. Dus nee, die gaat ze absoluut niet kopen.
Natuurlijk wordt er ook nog even geklaagd over Bondgenoten. Dat moet verplaatst worden door het WK, terwijl dat volgens haar helemaal niet leeft. Want de straten zijn nog niet versierd. Sanneke hoopt zelfs dat Nederland niet ver komt, want dan heeft ze last van juichende mensen. Vroeger vond ze dat nog wel leuk. Toen keek ze ook wel eens in de kroeg.
Ondertussen commandeert ze M. als een hondje naar het raam, want papa komt eraan: “PAPA!! M.! PAPA!!”
Wat ze vanavond gaan eten? Geen idee, want ze heeft geen inspiratie. Vast heel veel mensen die patat gaan eten? Daar heeft ze zoveel zin in. Dat herhaalt ze ongeveer honderd keer, alleen zit er geen snackbar in de buurt.
Iemand vraagt iets over haar “man”, maar dat mag natuurlijk niet gezegd worden. Het is haar verloofde. En het doet haar pijn als mensen hem haar man noemen.
Papa is er ondertussen nog steeds niet. Arme M. staat nog altijd op commando bij het raam.
Met haar moeder gaat het goed. Die is alle reizen aan het maken die ze wil. Sanneke lacht een beetje als een boer met kiespijn terwijl ze zegt dat ze dat leuk voor haar vindt. Haar volgers lijken enthousiaster over het liefdesleven van haar moeder dan Sanneke zelf.
Maar eerst nog even: Sanneke vraagt om een Duits woord met de letter G. Ze proest het uit als iemand “Geil” zegt. “NEE, EEN DUITS WOORD!”
En voor wie denkt, dit was vast een livestream van twee minuten. Nee hoor. Dit gebeurde allemaal in bijna een half uur. Tijd die ze ook aan haar zoontje had kunnen besteden.
AM egoïstisch, nee toch, wat zeg je nuquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:44 schreef Moppie1982 het volgende:
Am is met Mirjam naar de vinkeveense plassen! Sorry hoor maar wat een egoïstisch mens is het toch! Maarten kan thuis alles regelen en zij de hort op! Dacht ze gaat met Maarten weg
Ze kan beter haar naam veranderen in de egoïstische mamma van 🤣quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:49 schreef miep123456 het volgende:
[..]
AM egoïstisch, nee toch, wat zeg je nu![]()
![]()
![]()
Dat vind ik nog te lief voor de persoon die ze laat zien.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:07 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze kan beter haar naam veranderen in de egoïstische mamma van 🤣
Niet te doen dit 🤣quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Even afwezig geweest door omstandigheden, maar ik moest echt terugkomen nav Debbie’s verkleed outfit 😂😂 ik ga stuk, wat een mafklapper
Hoi, fijn je weer te lezen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Even afwezig geweest door omstandigheden, maar ik moest echt terugkomen nav Debbie’s verkleed outfit 😂😂 ik ga stuk, wat een mafklapper
Zal wel iets als ComicCon zijn oid?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:07 schreef Earring het volgende:
[..]
Hoi, fijn je weer te lezen.
Ja echt he. Voor een markt in de zomer ofzo?
Het haar was al niks, maar nu nog minderquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nouja als dit Debbie haar (nieuwe) hobby is, you do you enzo. Ik game in mijn vrije tijd (veel minder dan ik zou willen) daar vinden mensen ook wat van.
Ik snap alleen niet dat ze voor zoiets dan kennelijk wel energie heeft. Of iig het er voor over heeft.
Dat haar is wel echt heftig, er is gewoon niks meer over.
Barneveld heeft weer iets om te bespreken, die meid is echt de weg kwijtquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:11 schreef Kaatjepuk het volgende:
HAHAHA DEBBIE!
En dat kapsel, ze is bovenop kaal!
Debbie leest teveel geile fantasy boekjes. 🤣quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Barneveld heeft weer iets om te bespreken, die meid is echt de weg kwijt
Zou Maarten even geen zin hebben gehad? Ik dacht mij te herinneren dat schreef met Maarten te gaan. Ach, ze heeft voor het eerst sinds ik haar volg een vriendin met wie ze ook dingen doet. Dat is dan wel weer een positieve ontwikkeling. Ze is wel veel weg, maar dat is het leven van de influencer (anders ben ben je geen echte 😁).quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:44 schreef Moppie1982 het volgende:
Am is met Mirjam naar de vinkeveense plassen! Sorry hoor maar wat een egoïstisch mens is het toch! Maarten kan thuis alles regelen en zij de hort op! Dacht ze gaat met Maarten weg
Alweer weg?? Jemig.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:44 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze is ondergedoken. Ik zie ze echt heel weinig, vorige week toevallig in haar bolide. Zij weet ook wel dat er over haar gekletst wordt. Ik schrok vorige week vooral hoe slecht ze eruit zag. Ze begint kaal te worden en haar hoofd is veel te groot voor haar kinderlijf.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Barneveld heeft weer iets om te bespreken, die meid is echt de weg kwijt
Och, wat erg 🫤. Ze had niet eens echt overgewicht om te beginnen, volgens mij. Ze moet echt gauw stoppen met die spuitjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:56 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Ze is ondergedoken. Ik zie ze echt heel weinig, vorige week toevallig in haar bolide. Zij weet ook wel dat er over haar gekletst wordt. Ik schrok vorige week vooral hoe slecht ze eruit zag. Ze begint kaal te worden en haar hoofd is veel te groot voor haar kinderlijf.
Flink afvallen geeft ook haarverlies.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:55 schreef Nieve het volgende:
Ik heb in mijn vriendenkring best wat mensen die dit doen als hobby voor Elfia en zo, maar dan wel op een véél mooiere manier. Debbie is weer eens een slechte temu versie ervan, maargoed ze is beginner, of zo.![]()
Dat haar schrok ik ook van, de bovenkant is echt kalend. Zou dat echt door die spuitjes komen?
Heb wel eens gehoord dat zoiets ook hormonaal kan zijn. De knipbeurt heeft het niet veel beter gemaakt iig.
Merk trouwens dat ik helemaal niet meer bij haar kijk, alleen als jullie er iets over te melden hebben.
Vreselijk saaie content.
Inspiratie opdoen voor als Roy er een keertje overheen wilquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:47 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Debbie leest teveel geile fantasy boekjes. 🤣
Ik ga stuk om dit verslag 😂quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:01 schreef LALAA het volgende:
Ik denk dat Debbie best wat overgewicht had, maar niet veel. Ik vond mijn lijf altijd wel op die van haar lijken en ik heb ook wat overgewicht (ook voor de zwangerschap), maar ik denk niet dat zij 'ozempic overgewicht' had.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:06 schreef Shuri het volgende:
[..]
Och, wat erg 🫤. Ze had niet eens echt overgewicht om te beginnen, volgens mij. Ze moet echt gauw stoppen met die spuitjes.
AM liet een papier van de scouting zien met daarop dat het één nacht was.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:54 schreef Earring het volgende:
Dus de kinderen zijn naar kamp van scouting en zij is met Mirjam van IJsland op stap?
Ik dacht dat ze met Maarten zou gaan.
Mirjam haar kinderen zitten ook op scouting. Of is dat pas morgen.
Waarom dan nu de tassen al klaar zetten
Zoveel vragen
Yessss. Ik ben veel afgevallen en heb mijn haar ook 30cm moeten knippen. Ik heb van nature al sneu haar, maar ik had een bos vergeleken met Debbie.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Flink afvallen geeft ook haarverlies.
Ze was misschien wat voller maar 24 kilo eraf is best veel. Als haar zie denk ik niet dat ze de 60 kilo nu haalt.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat Debbie best wat overgewicht had, maar niet veel. Ik vond mijn lijf altijd wel op die van haar lijken en ik heb ook wat overgewicht (ook voor de zwangerschap), maar ik denk niet dat zij 'ozempic overgewicht' had.
Ja het 1 nacht en voor alle leden begreep ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:00 schreef Harper het volgende:
[..]
AM liet een papier van de scouting zien met daarop dat het één nacht was.
Maar ik weet niet of dat bv alleen voor de jongere kinderen is.
En waarom vandaag klaarzetten? Omdat AM dat onder controle moet houden natuurlijk.
Ja, dat laatste bedoel ik eigenlijk, denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat Debbie best wat overgewicht had, maar niet veel. Ik vond mijn lijf altijd wel op die van haar lijken en ik heb ook wat overgewicht (ook voor de zwangerschap), maar ik denk niet dat zij 'ozempic overgewicht' had.
Als ik 24kg afval blijft er (naar mijn mening) weinig over.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:09 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze was misschien wat voller maar 24 kilo eraf is best veel. Als haar zie denk ik niet dat ze de 60 kilo nu haalt.
Misschien trouble in paradisequote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:05 schreef Shuri het volgende:
Ik dacht ook dat A&M samen zouden gaan. Ja, ze gaan naar Kos voor twee dagen, maar ik dacht ook naar de Vinkeveense Plassen.
In elk geval: alle kinderen zijn weg het weekend. Geen idee waarom ze niet samen zijn gegaan.
Ik geloof hier dus echt he-le-maal niets van. Die meid is echt doorgeslagen in haar pictureperfect leven.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De zoon van Michelle heeft weer haar telefoon gepakt en Timmie & Michelle al (bijna) kussend op de gevoelige plaat vastgelegd. 🙄
En als het wel zo is, is het nog meer doorgeslagen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:40 schreef Parasolletje89 het volgende:
[..]
Ik geloof hier dus echt he-le-maal niets van. Die meid is echt doorgeslagen in haar pictureperfect leven.
Maar begrijp dat dan! Zij heeft 20 jaar alleen voor de kinderen gezorgd terwijl Maarten altijd voor werk de deur uit was. Nu is het haar beurt!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:14 schreef Lodelie het volgende:
Am roept graag overal dat ze 8 kinderen heeft en dat ze "Demamavan" is.
Ik vind het ondertussen schandalig hoe vaak zij weg is voor haar eigen plezier. En ook al mag er een kind mee, dan is zij altijd degene die mee gaat. Ik snap echt niet dat Maarten hier oke mee is.
😂quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dus... Debbie gaat naar een fantasy event... nu kom ik daar zeer regelmatig en ik moet dus echt even lachen... naast dat ze dus serieus een temu outfit heeft zijn die events alles behalve prikkelarm
Dus... voor sinterklaas moet ze naar het prikkelarme uurtje met 5 man omdat moeders zo slecht gaat op prikkels... maar voor een event voor zichzelf kan ze wel volledig tegen prikkels 🤦♂️
Wel grappig dat ze als man verkleed gaat nu haar lichaam alle vrouwelijke vormen verliest.. en roy er steeds opgewondender van word 🤔 kan hij eindelijk uit de kast
Het is net of er een bosbrand op haar hoofd heeft gewoedquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Het haar was al niks, maar nu nog minder
Ik zie vooral iemand die wanhopig op zoek is naar het een clubje om bij te horen. Meeste elfia gangers of mensen die into fantasy zijn zijn dat al hun hele leven, en al kan iemand uiteraard switchen, met Debbie's track record vermoed ik toch echt het wanhopig op zoek zijn. Op de corona band wagon sprong ze mee, en nu ook als met die ozempic spuitjes en Diddl een paar weken terug. Besteedde ze die aandacht maar aan haar psyche ipv dit want ze glijdt steeds verder af qua gedrag. We zijn er allemaal getuige van. En zelf weet ze het ook anders zit ze niet ondergedokenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Pakje uit de middeleeuwen, kan ze niet in haar rolstoel dan klopt het plaatje nietquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:31 schreef Babbelaertje het volgende:
Dat haar van Debbie..wat erg😱
Dit moet de kapster toch ook wel met tegenzin hebben gedaan aangezien het er niet beter op is geworden.
En dan dat ridderpak, of wat is het?!
Deze vrouw moet echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden en zsm stoppen met die spuitjes
Dat is het minderwaardigheidscomplex van AM. Heeft 20 jaar kinderen gebaard, maar geen cent binnen gebracht. Zo laat zij zien dan zij dat echt ook wel kan. Beter zelfs. En dan is het belangrijk om de man die jou voorzag van alles, snel en ruim voorbij te streven.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:55 schreef papierentas het volgende:
[..]
Gaat ze nu ook al in 'interviews' verkondigen dat ze meer geld binnenharkt, het draait echt alleen maar om haar. Echt lekker belangrijk wie het meeste geld binnenharkt, het lijkt wel een wedstrijd daar.
Ja dat denk ik ook. Een soort bizarre verrekening ofzo.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:05 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Dat is het minderwaardigheidscomplex van AM. Heeft 20 jaar kinderen gebaard, maar geen cent binnen gebracht. Zo laat zij zien dan zij dat echt ook wel kan. Beter zelfs. En dan is het belangrijk om de man die jou voorzag van alles, snel en ruim voorbij te streven.
Ze hebben maar geluk met elkaar.
Haha ja zo goor bah!!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom is dat water in de hottub bij AM zo goor
Ik vind juist dat ze steeds een soort stoere toon opzet bij Mirjan. Quasi nonchalant, van de domme houdend (idd polenta) uitsloverig toontje.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die zeikerige stem van AM de laatste dagen🤐
"Kijk, daar is ons huisje", met een i tonatie alsof ze het tegen een groep peuters heeft.
Wat een engerd is het toch.
Vraag ik me af hoe ze gaat reageren op tüterenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:01 schreef LALAA het volgende:
😂quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:00 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Het is net of er een bosbrand op haar hoofd heeft gewoed
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:01 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Ik zie vooral iemand die wanhopig op zoek is naar het een clubje om bij te horen. Meeste elfia gangers of mensen die into fantasy zijn zijn dat al hun hele leven, en al kan iemand uiteraard switchen, met Debbie's track record vermoed ik toch echt het wanhopig op zoek zijn. Op de corona band wagon sprong ze mee, en nu ook als met die ozempic spuitjes en Diddl een paar weken terug. Besteedde ze die aandacht maar aan haar psyche ipv dit want ze glijdt steeds verder af qua gedrag. We zijn er allemaal getuige van. En zelf weet ze het ook anders zit ze niet ondergedoken![]()
Dat haar, ik denk het al sinds ik die eerste foto zag en ga het nu ook gewoon rechtuit zeggen: dat ziet er toch uit alsof het door de ratten is aangevreten?
Zeikstraal is haar 2e naamquote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:45 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke is een zeikstraal.
En van Debbie schrik ik gewoon.
Dank voor je verslag! Ik denk dat het nu weer in het weekend gebeurt, is omdat Dion vast het overgrote deel van het fysieke werk verricht. Haar moeder was al vóór Sanneke verhuisd, maar ze zijn nu nog steeds bezig met het opruimen. De hypotheek was al afbetaald (heeft Sanneke ooit in het verleden gezegd). Ik denk dat er gewoon gewacht is, totdat Dion daar aan de slag kon en haar moeder voor langere tijd aaneengesloten niet op reis was.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:01 schreef LALAA het volgende:
Ik heb misschien niet goed opgelet, maar laat ze de camara ook zien die ze zogenaamd van de bodem opduikt?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 06:55 schreef miep123456 het volgende:
AM die haar camara liet vallen , tja komt er van als je alles wil filmen.
Ze was er al eerder geweest he, met Maarten. Dus zij wist álles al en kon nu @dievriendinvan vertellen hoe het zat.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:26 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze steeds een soort stoere toon opzet bij Mirjan. Quasi nonchalant, van de domme houdend (idd polenta) uitsloverig toontje.
Doe even normaal johquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:00 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Het is net of er een bosbrand op haar hoofd heeft gewoed
En dan is onze bange betweter op haar best, heh? Geen verrassingen, dus dan kun je quasi stoer en nonchalant de ander vertellen hoe het zit.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 07:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze was er al eerder geweest he, met Maarten. Dus zij wist álles al en kon nu @:dievriendinvan vertellen hoe het zat.
Dat hottubwater was denk ik uit de rivier en daarom niet helemaal helder.
en jammer dat haar camera niet op een dieper deel uit haar knuisten viel
Ik zeg altijd tegen mijn kinderen: als je om alles gaat huilen dan weet ik het niet wanneer je een keer echt veel pijn hebt.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm kan nog steeds niets want nog steeds doodziek... kan wel prima kletsen voor een longontsteking 👌🤔 en gaat zo wel naar zwemles...
Ik hou het niet meer bij wie daar extreem ziek is.. maar in mijn hoofd waren de kinderen ook zwaar ziek toch? Hadden weer een week school gemist?
Die twee veertigers zijn echt alles wat je als zelfstandige, intelligente vrouw nooit wilde worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:04 schreef AnnArt het volgende:
[..]
En dan is onze bange betweter op haar best, heh? Geen verrassingen, dus dan kun je quasi stoer en nonchalant de ander vertellen hoe het zit.
Het zijn toch ook wel twee giebelende midlife-gerda's met dat alcoholische geschraap .... hihi #topinfluencer
Maar is ze met haar 'ik kan nog wel 5km lopen' longontsteking al naar een huisarts geweest? Of is deze zelf gediagnosticeerd?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm kan nog steeds niets want nog steeds doodziek... kan wel prima kletsen voor een longontsteking 👌🤔 en gaat zo wel naar zwemles...
Ik hou het niet meer bij wie daar extreem ziek is.. maar in mijn hoofd waren de kinderen ook zwaar ziek toch? Hadden weer een week school gemist?
Helemaal zelf natuurlijk 👌 of nou ja chatgpt zal het misschien vertelt hebben net als dat ze hielspoor heeft 👍 kan je ook prima 5km mee lopenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar is ze met haar 'ik kan nog wel 5km lopen' longontsteking al naar een huisarts geweest? Of is deze zelf gediagnosticeerd?
Ik kijk maar zelden bij DBM en haar man heb ik nog noot gezien of vanuit haar iets over gelezen maar als het net zo’n man is als Dion, Roy of Tim dan durf ik wel te zeggen dat het een softie is.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:10 schreef Some_One het volgende:
Die man van DBM, is dat ook een super sneeuwvlokje ofzo?
Want hij neemt nooit wat over van haar als ze 'ziek' is. Avondvierdaagse lopen, weekboodschappen doen, naar zwemles gaan....
Als ik ziek ben doet mijn man dat. Ook gewoon een wasjes aanzetten.
Of zou hij het haar laten doen omdat hij ook niet geloofd dat ze ziek is?
Voor iemand die doodziek is ziet ze er best gezond uit. Ik ben dan lijkbleek en heb lodderige ogen. Dat zie ik bij haar niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zometeen acteerlessen nemen bij Debbie.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:24 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Voor iemand die doodziek is ziet ze er best gezond uit. Ik ben dan lijkbleek en heb lodderige ogen. Dat zie ik bij haar niet.
En paniekaanval , dat heeft ze als ze erg druk is geweest en bij stress.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar is ze met haar 'ik kan nog wel 5km lopen' longontsteking al naar een huisarts geweest? Of is deze zelf gediagnosticeerd?
In mijn dossier bij de huisarts staat een notitie dat ik niet ziek oog als ik wel doodziek ben.🤣 Nadat een invaller een enorme inschattingsfout had gemaakt puur alleen op haar eigen waarneming ipv op mijn verhaal.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:24 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Voor iemand die doodziek is ziet ze er best gezond uit. Ik ben dan lijkbleek en heb lodderige ogen. Dat zie ik bij haar niet.
Als ze een stressvolle dag of periode heeft heeft ze paniekaanvallen 🙃 Waar in hemelsnaam heeft deze vrouw stress van, de avondvieréén daagse?? Jeuk krijg je van deze vrouw!! Wat een clownquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:58 schreef Lipisu het volgende:
[..]
En paniekaanval , dat heeft ze als ze erg druk is geweest en bij stress.
Jaaaa want ze heeft 1 avond de vierdaagse gelopen, niet gesport en vooral heel erg goed gerust afgelopen week.
Ik weet wat paniekaanvallen zijn, zij spot ermee, bah.
Debbie is echt de Temu versie 😂😂😂😂quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:06 schreef Meke het volgende:
De inspiratie van de cosplay ziet er toch wel iets anders uit![]()
[ afbeelding ]
Ik werk en strijk mijn kleding. Misschien zouden zij dat ook doen wanneer ze zouden werken. Dan hebben ze misschien meer besef van hoe onverzorgd ze er zelf uitzien.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:55 schreef Lodelie het volgende:
Debbie en Sanneke werken allebei niet, dan hebben ze echt tijd genoeg om hun shirts te strijken!
Het ziet er toch niet uit van die gekreukte shirts?
Stress dat het maar niet lukt om de leugens kloppend te krijgen misschien 🤔🤷quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:21 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Als ze een stressvolle dag of periode heeft heeft ze paniekaanvallen 🙃 Waar in hemelsnaam heeft deze vrouw stress van, de avondvieréén daagse?? Jeuk krijg je van deze vrouw!! Wat een clown
Als ze hetzelfde gaat doen als vorige week gaat ze laten zien wat er allemaal nog staat, gaat ze alles bij langs en komen er tig stories van.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Sanneke gaat helpen bij haar moeder
Ik heb de aantekening dat ik bij spoed indien mogelijk door de eigen huisarts gezien moet worden, ook als hij geen spoeddienst heeft. DBM mag wel een dagje meedraaien hier, heb er net weer een heftige diagnose bij (overigens in de huidige vorm oke mee te leven hoor, maar heeft wel het een en ander op de kop gezet). Maar dit is wel een diagnose die vast te stellen is op basis van onder andere MRI onderzoek, iets wat ik bij DBM nooit zie gebeuren. Want hoe vaak wordt er nu echt iets gedaan wat serieus onderzoek betreft als zij met haar halve snotneus bij een dokter komt? Pas als ze bij 6 artsen gewinkeld heeft krijgt ze een keer een extra bloedonderzoekje, meer niet. Voor mij zegt dat genoeg, ook geen arts meer die haar nog echt serieus neemt.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:08 schreef Lodelie het volgende:
[..]
In mijn dossier bij de huisarts staat een notitie dat ik niet ziek oog als ik wel doodziek ben.🤣 Nadat een invaller een enorme inschattingsfout had gemaakt puur alleen op haar eigen waarneming ipv op mijn verhaal.
Nu denk ik absoluut niet dat dit bij dbm zo is hoor. Maar het kan dus wel.
Haha, hier net zo. Oogt niet ziek, is wél ziek.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:08 schreef Lodelie het volgende:
[..]
In mijn dossier bij de huisarts staat een notitie dat ik niet ziek oog als ik wel doodziek ben.🤣 Nadat een invaller een enorme inschattingsfout had gemaakt puur alleen op haar eigen waarneming ipv op mijn verhaal.
Sterkte!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:26 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik heb de aantekening dat ik bij spoed indien mogelijk door de eigen huisarts gezien moet worden, ook als hij geen spoeddienst heeft. DBM mag wel een dagje meedraaien hier, heb er net weer een heftige diagnose bij (overigens in de huidige vorm oke mee te leven hoor, maar heeft wel het een en ander op de kop gezet). Maar dit is wel een diagnose die vast te stellen is op basis van onder andere MRI onderzoek, iets wat ik bij DBM nooit zie gebeuren. Want hoe vaak wordt er nu echt iets gedaan wat serieus onderzoek betreft als zij met haar halve snotneus bij een dokter komt? Pas als ze bij 6 artsen gewinkeld heeft krijgt ze een keer een extra bloedonderzoekje, meer niet. Voor mij zegt dat genoeg, ook geen arts meer die haar nog echt serieus neemt.
Ik strijk nooit, niet toen ik niet werkte en niet nu ik wel werk 🫣quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik werk en strijk mijn kleding. Misschien zouden zij dat ook doen wanneer ze zouden werken. Dan hebben ze misschien meer besef van hoe onverzorgd ze er zelf uitzien.
Sorry, ik ben hier niet om fluflu's te verdedigen ofzo, maar het mag hier wel nog een béétje correct zijn: hoe zie jij hier een man in? Ze draagt heel duidelijk een vrouwenkorset met baleinen, met vormen voor de borsten en uitsparingen voor de heupen. Ze is echt niet verkleed als man.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wel grappig dat ze als man verkleed gaat nu haar lichaam alle vrouwelijke vormen verliest.. en roy er steeds opgewondender van word 🤔 kan hij eindelijk uit de kast
En ze raakt het water niet uit, want te diep? Kan ze zichzelf niet opduwen op de steiger met die armspieren van bootcamp dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 06:55 schreef miep123456 het volgende:
AM die haar camara liet vallen , tja komt er van als je alles wil filmen.
Ze shopt tegenwoordig op de kinderafdeling, need i say more? Ze is op een enorm ongezonde manier veel te veel afgevallen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:02 schreef MonaB het volgende:
[..]
Sorry, ik ben hier niet om fluflu's te verdedigen ofzo, maar het mag hier wel nog een béétje correct zijn: hoe zie jij hier een man in? Ze draagt heel duidelijk een vrouwenkorset met baleinen, met vormen voor de borsten en uitsparingen voor de heupen. Ze is echt niet verkleed als man.
Ik lees hier echt wel vaker dingen die echt gewoon niet kloppen in mijn ogen. Kaalheid is soms gewoon een overbelichte plek op de foto. Ja, haar haar is dun, heel dun zelfs, maar als je bovenaan kaal bent, heb je aan je oren ook geen haren meer. En ze zal wel heel wat kilo's kwijt zijn, maar als ik haar in jeans zie, dan is die toch nog altijd goed gevuld? 't Is niet zo dat haar kleren van haar lijf af vallen. Wat ik hier beschreven zie, komt vaak niet echt overeen met wat ik op de foto's zie eerlijk gezegd.
Dat zegt niet zoveel vind ik. Ik ben 1m61 en weeg 65 kilo (wel fit en gespierd), dat betekent overgewicht in BMI-termen. Ik ben in een uitverkoop ook al wel eens in een 'kinderhoodie' maat 164 beland, en dat past prima. Ik verdrink soms in de oversized mode van tegenwoordig. Met een jeansmaat 27 moet ik tien cm lengte laten inkorten en heb ik een riem nodig.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:12 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ze shopt tegenwoordig op de kinderafdeling, need i say more? Ze is op een enorm ongezonde manier veel te veel afgevallen.
En niet te vergeten haar ouders die haar hielpen met de kinderen, financieel en met gratis vakanties. Ook die werden aan de kant gezet toen ze een Grote Influencer over de rug van haar kinderen en Bestsellerauteur werd.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:05 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Dat is het minderwaardigheidscomplex van AM. Heeft 20 jaar kinderen gebaard, maar geen cent binnen gebracht. Zo laat zij zien dan zij dat echt ook wel kan. Beter zelfs. En dan is het belangrijk om de man die jou voorzag van alles, snel en ruim voorbij te streven.
Ze hebben maar geluk met elkaar.
Bij DBM staat dat waarschijnlijk andersom.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:08 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik ben 1.70 en weeg 58 kilo. Al zou ik in kinderkleding passen (wat niet lukt want pasvormen zijn niet afgestemd op vrouwen), mijn hoofd neigt niet naar een shirt met Pippi Langkous of een broek met Snoopy.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:19 schreef MonaB het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel vind ik. Ik ben 1m61 en weeg 65 kilo (wel fit en gespierd), dat betekent overgewicht in BMI-termen. Ik ben in een uitverkoop ook al wel eens in een 'kinderhoodie' maat 164 beland, en dat past prima. Ik verdrink soms in de oversized mode van tegenwoordig. Met een jeansmaat 27 moet ik tien cm lengte laten inkorten en heb ik een riem nodig.
Sterkte Daniellequote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:26 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik heb de aantekening dat ik bij spoed indien mogelijk door de eigen huisarts gezien moet worden, ook als hij geen spoeddienst heeft. DBM mag wel een dagje meedraaien hier, heb er net weer een heftige diagnose bij (overigens in de huidige vorm oke mee te leven hoor, maar heeft wel het een en ander op de kop gezet). Maar dit is wel een diagnose die vast te stellen is op basis van onder andere MRI onderzoek, iets wat ik bij DBM nooit zie gebeuren. Want hoe vaak wordt er nu echt iets gedaan wat serieus onderzoek betreft als zij met haar halve snotneus bij een dokter komt? Pas als ze bij 6 artsen gewinkeld heeft krijgt ze een keer een extra bloedonderzoekje, meer niet. Voor mij zegt dat genoeg, ook geen arts meer die haar nog echt serieus neemt.
Stom ja , Maarten heeft tot aan de serie Waar doen ze het van , alleen gewerkt en zij niet , maar daar hoor je haar dan niet overquote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:55 schreef papierentas het volgende:
[..]
Gaat ze nu ook al in 'interviews' verkondigen dat ze meer geld binnenharkt, het draait echt alleen maar om haar. Echt lekker belangrijk wie het meeste geld binnenharkt, het lijkt wel een wedstrijd daar.
Ik ben benieuwd wat daar binnenkomt, en wat zij verdient aan haar linkjesquote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:02 schreef Utopica het volgende:
Sanneke die overal blijft herhalen hoe uniek het is dat ze als gezin op “één inkomen” kan leven en dat dat een keuze is (nu weer op threads). Wilt ze een sticker ofzo hebben?
Edit, het worden twéé unique snowflake stickers:
“ Ik bedoel dan een laag inkomen. 😅 Want ja het kan natuurlijk ook zo. Toch is het hoe je je eigen leven invult echt een keuze.”
Dat heeft ze vast wel maar ze moet haar status van "eerlijke influencer" hoog houden, en dus ook een nadeel benoemen van haar gesponsorde weekendje weg.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Dat AM geen unlimited data abonnement heeft met haar extreme instagram gebruik.
Ik krijg error van die vaste tijden, maar onze plangoeroe gaat daar natuurlijk wel lekker op.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:02 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Dat heeft ze vast wel maar ze moet haar status van "eerlijke influencer" hoog houden, en dus ook een nadeel benoemen van haar gesponsorde weekendje weg.
Dat gezamenlijk eten klinkt als gedwongen met andere gasten aan 1 tafel zitten, ik sla wel over.. En ik krijg kriebels van het woordje "toet" op de menukaart 😵💫
Ja vreselijk ja, gezamenlijk eten ( 3x keer nog wel) nope niks voor mij!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:02 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Dat heeft ze vast wel maar ze moet haar status van "eerlijke influencer" hoog houden, en dus ook een nadeel benoemen van haar gesponsorde weekendje weg.
Dat gezamenlijk eten klinkt als gedwongen met andere gasten aan 1 tafel zitten, ik sla wel over.. En ik krijg kriebels van het woordje "toet" op de menukaart 😵💫
Ze heeft geen 300 euro over voor een bedrijf dat zegt haar te kunnen helpen dus veel inkomsten zal ze niet missen. Anders heb je er wel 300 euro voor over.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoeveel inkomsten zou Judith nu missen, nu ze geen linkjes deelt?
Vind ik een beetje vergezocht. Ik denk dat ze oprecht te knieperig is om het maximale abonnement te nemen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:02 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees, maar word niet echt enthousiast van het eten dan AM laat zien.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:02 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat ze zegt: de kinderen zullen zich de vakanties niet herinneren, maar wel hoe fijn het thuis was. Want dat is gewoon niet waar.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:56 schreef Cattolica het volgende:
Ik heb niet snel zomaar iets aan te merken op Tamara (greatgrandemultimama), maar ze post "een kleine reminder voor al die mama's, die zich druk maken over de zomervakantie" met een filmpje van haar kinderen, spelend in de speeltuin, het open water en zwembad. Vind ik op zich een beetje té makkelijker gezegd dan gedaan, want niet iedere mama heeft Tamara's vrije (in te delen) tijd, financiële ruimte, vervoer, achtervang en woonomgeving (inclusief tuin), om hun kinderen hetzelfde te geven. Desalniettemin oprecht fijn, dat haar kinderen, in ieder geval, wél zo hun zomervakantie gaan doorbrengen.
Eens! Ik kan sowieso dit soort zogenaamd bemoedigende toon posts niet zo goed hebben en al helemaal niet wanneer je zelf om financiële donaties hebt gevraagd om een auto te kopen. Net als Sanneke maar dan anders.quote:[b]Op zaterdag 6 juni 2026 14:38 schreef Harper het volgende:[/b
[..]
Ik vind het ook raar dat ze zegt: de kinderen zullen zich de vakanties niet herinneren, maar wel hoe fijn het thuis was. Want dat is gewoon niet waar.
Ik ben het met haar eens dat je ook thuis een heel fijne vakantie kan hebben, maar mijn kinderen (en ik) hebben zeker ook heel fijne herinneringen aan vakanties weg samen.
Ik snap het wel. Ze praat voor zichzelf goed dat ze niet met de kinderen op vakantie kan vanwege de auto. En dan voelt het fijn als er dan veel volgers zijn die zeggen dat ze het zo goed doet.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Eens! Ik kan sowieso dit soort bemoedigende toon posts niet zo goed hebben en al helemaal niet wanneer je zelf om financiële donaties hebt gevraagd om een auto te kopen. Net als Sanneke maar dan anders.
Nou als dat net zo veel is als bij haar zelf, 1 doos volmakenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Sanneke gaat helpen bij haar moeder
Ik denk dat dat sowieso lastig is in zo'n groot gezin. De kleintjes hebben de aandacht nodig en daarnaast zijn er nog een aantal met een rugzakje.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:57 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ze praat voor zichzelf goed dat ze niet met de kinderen op vakantie kan vanwege de auto. En dan voelt het fijn als er dan veel volgers zijn die zeggen dat ze het zo goed doet.
Wat natuurlijk helemaal niet nodig is. Het is zoals het is en de kinderen zullen ongetwijfeld een leuke zomer hebben.
Overigens vraag ik me soms af hoe het voor Jamie en Yuna is. Mijn pubers zijn nukkig en hebben niet altijd zin in mij, maar toch brengen we ook fijne momenten samen door, zeker in de zomer. In dat gezin draait alles om de kleintjes en krijgen de oudsten met wat geluk af en toe ´s avonds een uurtje samen.
De dokter zei tegen mij , ik zeg het niet vaak , maar jij mag wel vaker bij mij komen hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:26 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik denk ook knieperigquote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:13 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vind ik een beetje vergezocht. Ik denk dat ze oprecht te knieperig is om het maximale abonnement te nemen.
Een tocht van 2.5 uur!! En ook nog met een hond en kind aan boord.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:15 schreef Shuri het volgende:
Leuk varen op de Vinkeveense Plassen, in de regen met je kapotte paraplu, omdat het moet van de sponsor. #jolijt #fun #doenwe
Geld blijft goed in de wasmachine. Net geprobeerd😉quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Gierige Gerda komt op mijn tijdlijn voorbij, ze staat in korte broek en vindt 'spontaan' een tientje in de zam die er al zat sinds vorig jaar. Is die broek ongewassen de kast in gegaan dan?
Ik kan er niet over oordelen omdat ik Tamara helemaal niet volg, maar hoe leuk is het als puber om in een gezin te leven waar alles om de jongere kinderen lijkt te draaien en ook nog te verhuizen naar een klein dorp? Te moeten dealen met ouders die voornemens waren naar Spanje te emigreren?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sowieso lastig is in zo'n groot gezin. De kleintjes hebben de aandacht nodig en daarnaast zijn er nog een aantal met een rugzakje.
Toch heb ik het idee dat de pubers van Tamara ontzettend lief zijn, ze maken regelmatig wat of vouwen de was op.
Ik heb niet gelijk het idee dat ze iets tekort komen, maar over hen deelt tamara minder
Haha ook zo mooi opgevouwen? 🙈quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geld blijft goed in de wasmachine. Net geprobeerd😉
'Vinekeveen: het Kos van Nederland' 😂quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Gaat AM nu ook nog naar Kos of was dit een grapje maar bedoelde ze Vinkeveense plassen?
Ik heb het bij haar niet gezien maar hier zat het inderdaad nog in de broekzak. De wasmachine was bijna klaar toen mijn man aan mij vroeg of ik het geld nog uit zijn broekzak had gehaald. Nee dus want ik controleer geen broekzakken.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Haha ook zo mooi opgevouwen? 🙈
Maar dat wist ik niet, tot nu toe geen gratis geld in mijn was(machine) gevonden helaas 😂
Ik weet niet hoeveel videobanden ze heeft maar dat is een dure grap.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:26 schreef Johanna38 het volgende:
Heeft iemand Sanneke al verteld dat ze de oude videobanden met de lastste beelden van haar broer ook kan laten digitaliseren? Kan ze ze ook weer delen met haar volgers en heeft ze weer content! #gratiztip
Ja ze gaan volgende week naar Kosquote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Gaat AM nu ook nog naar Kos of was dit een grapje maar bedoelde ze Vinkeveense plassen?
Gebeurt mij ook regelmatig. Dan heb je een halve dag een korte broek aan, legt 'm terug in de kast omdat het best nog een keer kan en dan slaat het weer om naar langebroekenweer en dan ben je zo een half jaar verder.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Gierige Gerda komt op mijn tijdlijn voorbij, ze staat in korte broek en vindt 'spontaan' een tientje in de zam die er al zat sinds vorig jaar. Is die broek ongewassen de kast in gegaan dan?
Ik vind haar een beetje smoezelig, net als Judith, dus zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nou... bij mij komt zoiets dan op de stoel te liggen en echt niet in mijn kast. 🤢 En als hij daar gewoon een paar dagen opgedragen ligt omdat bijvoorbeeld het weer niet meer zo lekker is, was ik hem mooi uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gebeurt mij ook regelmatig. Dan heb je een halve dag een korte broek aan, legt 'm terug in de kast omdat het best nog een keer kan en dan slaat het weer om naar langebroekenweer en dan ben je zo een half jaar verder.
Denk dat we weer genoeg stories krijgen dat ze overprikkeld is doordat ze er op vakantie alleen voor staat. Oh nee wacht, ze heeft al meerdere malen lopen roepen dat ze alles alleen doet.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM gaat met dr kinderen een weekje alleen op vakantie.
Ze heeft er helemaal zin in dat ze hele dag bezig zijn en pikzwart van de modder en leven op ijsjes.
Want daar hebben ze dan wel energie voor? En dan eten ze wel ineens van alles?
Ik gun t ze hoor en t klinkt idd heerlijk voor de kinderen, lekker ravotten en bezig zijn. Maar ze hebben normaal nergens energie voor en maar op de tablet hangen, maar op de camping kan t ineens wel?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:23 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nou... bij mij komt zoiets dan op de stoel te liggen en echt niet in mijn kast. 🤢 En als hij daar gewoon een paar dagen opgedragen ligt omdat bijvoorbeeld het weer niet meer zo lekker is, was ik hem mooi uit.
Ik leg hem dan niet terug in de kast, ik heb zo'n 'kan nog wel een keer' stoel haha. En als t weer dan omslaat doe ik t alsnog in de was. Maar als t zo gaat snap ik het beter idd.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gebeurt mij ook regelmatig. Dan heb je een halve dag een korte broek aan, legt 'm terug in de kast omdat het best nog een keer kan en dan slaat het weer om naar langebroekenweer en dan ben je zo een half jaar verder.
Hoe je hetzelfde ook op een fatsoenlijke manier kan zeggenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik leg hem dan niet terug in de kast, ik heb zo'n 'kan nog wel een keer' stoel haha. En als t weer dan omslaat doe ik t alsnog in de was. Maar als t zo gaat snap ik het beter idd.
Zal ze bij het uitzoeken van een vakantie ook opletten hoever de dichtstbijzijnde HAP is?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:55 schreef Lipisu het volgende:
Ze doet alsof ze een survival tocht met 2 baby's in de middle of nowhere heeft geboekt.
Of ze nu thuis met Flip en Flap thuis zit of op een park in Nederland, maakt niet veel uitvroeg?
Hap Fun ipv Cap funquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:20 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zal ze bij het uitzoeken van een vakantie ook opletten hoever de dichtstbijzijnde HAP is?
Ze willen niet/niet veel op insta. Dan kan ik me voorstellen dat Tamara niet veel over ze deelt. Maar laatst ging ze met een van de 2 ergens heen (voor school? Stage?) en zijn ze daarna uit lunchen geweest bijvoorbeeld, en passen ze regelmatig even op. Heb niet het idee dat dat met veel tegenzin gaat. Of dat wordt ook niet gedeeld 😊quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sowieso lastig is in zo'n groot gezin. De kleintjes hebben de aandacht nodig en daarnaast zijn er nog een aantal met een rugzakje.
Toch heb ik het idee dat de pubers van Tamara ontzettend lief zijn, ze maken regelmatig wat of vouwen de was op.
Ik heb niet gelijk het idee dat ze iets tekort komen, maar over hen deelt tamara minder
Opent ze daar toch weer een tikkie voor. Dat zou ik dan nog een mooi doel vinden ook en zeer waarschijnlijk aan gedoneerd hebben. Als ik haar bizarre uitgaven van eerder niet gezien zou hebben tenminste.. Is de bakfiets al verkocht?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel videobanden ze heeft maar dat is een dure grap.
Volgens mij heeft ze er alleen een spijkerjasje overheen aangetrokken?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:26 schreef Missinglink24 het volgende:
Defamiliekoning gaat in een heel gevaarlijk topje winkelen. Het zakt enorm af, ze moet constant hijsen en de dames los in het netje. Dalijk krijgen de klanten bij de Sligro een gratis peepshow 😅
Edit; oh ze heeft zich toch maar omgekleed 😅
Geloof het niet, lijkt een andere kleur te zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze er alleen een spijkerjasje overheen aangetrokken?
Dat zal het licht zijn, want dezelfde stof.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:33 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Geloof het niet, lijkt een andere kleur te zijn
Ik kan het me niet voorstellen dat dbm dit OK gaat vinden dat de kinderen vies worden... afgelopen vakantie moesten ze ook 3x daags douchen en bleef ze poetsen met van die baby doekjes... denk dat ieder spettertje modder ervoor zorgt dat ze weer moeren omkledenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM gaat met dr kinderen een weekje alleen op vakantie.
Ze heeft er helemaal zin in dat ze hele dag bezig zijn en pikzwart van de modder en leven op ijsjes.
Want daar hebben ze dan wel energie voor? En dan eten ze wel ineens van alles?
Ik gun t ze hoor en t klinkt idd heerlijk voor de kinderen, lekker ravotten en bezig zijn. Maar ze hebben normaal nergens energie voor en maar op de tablet hangen, maar op de camping kan t ineens wel?
Ja volgens mij wel. Ze was toch in de zomervakantie toen ze op een park zaten ook naar de HAP geweest?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:20 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zal ze bij het uitzoeken van een vakantie ook opletten hoever de dichtstbijzijnde HAP is?
Ja, zij zit om één of andere reden af en toe in mijn algoritmequote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:22 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Zijn Kasper Kooij (de ex van potterenee) en z’n vriendin Nicky uit elkaar? Ze hadden eerst blikje open (cringe) maar dat is nu op non-actief en op insta lees ik dat ze ermee zijn gestopt.
Ze zouden toen 7 dagen? En dag één en dag 7 hebben ze toen niet volledig gehad dacht ik. Volgens mij waren ze zelfs de dag ervoor al terug naar huis gereden, omdat ze toch om 11u al uit het huisje moesten. Daar was nogal wat commentaar op dacht ik 🙈 Ik gok dat ze een hap cap fun heeft op loopafstand van een ziekenhuis of hap🙃 En ah die flap vindt het gelukkig wel super duper leuk bij de kapper, in tegenstelling tot flip 😌 Ik vraag me bij zulke zinnen af, wélke volwassene gebruikt in hemelsnaam het woord ‘duper’ 😭 (inkoppertje ik weet t……..)quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:02 schreef Some_One het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Ze was toch in de zomervakantie toen ze op een park zaten ook naar de HAP geweest?
En de hele tijd kleding wassen, kleding bijkopen. Eerder naar huis... volgens mij hebben ze toen bijna niks gedaan daar.
Ik heb niet zo’n stoel. Hier gaat alles de was in. Ik maak het mezelf niet makkelijk zeg maar.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoe je hetzelfde ook op een fatsoenlijke manier kan zeggen![]()
Ik heb ook zo'n stoel (wie niet, denk ik) maar probeer daar ook een beetje orde in te houden. En dan belanden er ook weer dingen terug in de kast.
Zo duur is het ook weer niet. Volgens mij heb ik 20 euro per videoband betaald.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:32 schreef Stillemeelezer het volgende:
[..]
Opent ze daar toch weer een tikkie voor. Dat zou ik dan nog een mooi doel vinden ook en zeer waarschijnlijk aan gedoneerd hebben. Als ik haar bizarre uitgaven van eerder niet gezien zou hebben tenminste.. Is de bakfiets al verkocht?
Ja klopt eerder naar huis en kleding bij moeten kopen omdat ze de eerste dag al alles vies hadden...quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:17 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ze zouden toen 7 dagen? En dag één en dag 7 hebben ze toen niet volledig gehad dacht ik. Volgens mij waren ze zelfs de dag ervoor al terug naar huis gereden, omdat ze toch om 11u al uit het huisje moesten. Daar was nogal wat commentaar op dacht ik 🙈 Ik gok dat ze een hap cap fun heeft op loopafstand van een ziekenhuis of hap🙃 En ah die flap vindt het gelukkig wel super duper leuk bij de kapper, in tegenstelling tot flip 😌 Ik vraag me bij zulke zinnen af, wélke volwassene gebruikt in hemelsnaam het woord ‘duper’ 😭 (inkoppertje ik weet t……..)
Ik snap dat echt niet echt 3 x per dag douchen en omkleden omdat ze dan smerig worden ?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat dbm dit OK gaat vinden dat de kinderen vies worden... afgelopen vakantie moesten ze ook 3x daags douchen en bleef ze poetsen met van die baby doekjes... denk dat ieder spettertje modder ervoor zorgt dat ze weer moeren omkleden
Oh ja! Hele aparte redenatie was dat van het eerder naar huis gaan. Scheelde bijna hele dag uiteindelijk volgens mij. Zo zonde.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:17 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ze zouden toen 7 dagen? En dag één en dag 7 hebben ze toen niet volledig gehad dacht ik. Volgens mij waren ze zelfs de dag ervoor al terug naar huis gereden, omdat ze toch om 11u al uit het huisje moesten. Daar was nogal wat commentaar op dacht ik 🙈 Ik gok dat ze een hap cap fun heeft op loopafstand van een ziekenhuis of hap🙃 En ah die flap vindt het gelukkig wel super duper leuk bij de kapper, in tegenstelling tot flip 😌 Ik vraag me bij zulke zinnen af, wélke volwassene gebruikt in hemelsnaam het woord ‘duper’ 😭 (inkoppertje ik weet t……..)
Joh!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet echt 3 x per dag douchen en omkleden omdat ze dan smerig worden ?
Ze is psychisch niet in orde als je dat doet.
Daarom moest ik wel lachen dat ze zat te vertellen dat ze dan lekker konden zwemmen en in de modder spelen 🤣😂 as if.... als ze zand hebben aangeraakt raakt die vrouw al in de stressquote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet echt 3 x per dag douchen en omkleden omdat ze dan smerig worden ?
Ze is psychisch niet in orde als je dat doet.
Ze zitten nooit aan tafel bij de rest. Misschien werken ze op dat tijdstip hoor. Maar bij ons is dit buiten sporten en werken om, wel het moment om elkaar te zien en te spreken.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze willen niet/niet veel op insta. Dan kan ik me voorstellen dat Tamara niet veel over ze deelt. Maar laatst ging ze met een van de 2 ergens heen (voor school? Stage?) en zijn ze daarna uit lunchen geweest bijvoorbeeld, en passen ze regelmatig even op. Heb niet het idee dat dat met veel tegenzin gaat. Of dat wordt ook niet gedeeld 😊
Nee dat denk ik niet, waarom zou ze dat willen? Vind haar altijd heel open en oprecht.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:16 schreef Latteanais het volgende:
Wat een positieve post van Tamara over vakantie vieren rondom huis.
Alleen....dit lijkt echt geen schrijfsel van haar zelf. Zo schrijft ze normaal echt niet.
Zou ze ook onze AI bestsellerschrijfster nadoen en ChatGPT gevraagd hebben om een mooie positieve post voor haar te schrijven?
Beetje een aannamequote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:50 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ze zitten nooit aan tafel bij de rest. Misschien werken ze op dat tijdstip hoor. Maar bij ons is dit buiten sporten en werken om, wel het moment om elkaar te zien en te spreken.
Ze hebben zich op zolder verschanst en lijken hun eigen avondeten te regelen.
Doe ik wel, op vakantie let ik op de reistijd naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Kind heeft een heftige allergie. De vliegreis vind ik ook extra spannend.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:20 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En dan wordt er ook geen tafel gedekt voor ze?quote:
Waarom is dat water zo bruin ? Gatver !quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:36 schreef AnnArt het volgende:
Staat die gore hottub nu op een aanlegsteiger van alle sloeps? Lekker en plein publique lopen bubbelen? Hmmm, niet mijn idee.
Edit: maarja, AM is nu eenmaal een publiek figuur met haar 100 duuzend volgers. Dan is zo'n plek met pottekijkers geen probleem.
O dat begrijp ik heel goed, dat is ook echt spannendquote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:55 schreef Odonata het volgende:
[..]
Doe ik wel, op vakantie let ik op de reistijd naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Kind heeft een heftige allergie. De vliegreis vind ik ook extra spannend.
Dus jij denkt dat de oudsten niet mee mogen eten ?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:56 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
En dan wordt er ook geen tafel gedekt voor ze?
Nee indd daar doen wij niet aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:56 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
En dan wordt er ook geen tafel gedekt voor ze?
Je zou denken dat ze dan smetvrees zou hebben , maar dat heeft ze ook nietquote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Daarom moest ik wel lachen dat ze zat te vertellen dat ze dan lekker konden zwemmen en in de modder spelen 🤣😂 as if.... als ze zand hebben aangeraakt raakt die vrouw al in de stress
Ze ergerde zich er toch aan? Ging ze nou ook niet een dag eerder naar huis?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat dbm dit OK gaat vinden dat de kinderen vies worden... afgelopen vakantie moesten ze ook 3x daags douchen en bleef ze poetsen met van die baby doekjes... denk dat ieder spettertje modder ervoor zorgt dat ze weer moeren omkleden
He getver, wat verschrikkelijk voor haar. Hopelijk herstelt ze goed.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, zij zit om één of andere reden af en toe in mijn algoritme(@:nickynoahvanhal). Volgens mij heeft zij laatst best iets heftigs medisch meegemaakt, waar hij helemaal niet meer langs is gekomen. En daarna post ze steeds dingen over hoe ze vanaf rockbottom weer aan het opkrabbelen is.
Lees jij wel? Ik schreef misschien werken ze wel, of sporten ze op dat tijdstip.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:09 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de oudsten niet mee mogen eten ?
Daar word niet voor gekookt?
Vraag haar gewoon ze leest hier gewoon mee en je weet haar account naam.
Waarom zou ik dat moeten vragen? Iedereen mag hier allemaal aannames over Sanneke, Dbm, whatever neerknallen, maar als het om Tamara gaat dan moet je het hier niet schrijven maar aan haar vragen?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:09 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de oudsten niet mee mogen eten ?
Daar word niet voor gekookt?
Vraag haar gewoon ze leest hier gewoon mee en je weet haar account naam.
Rare is in haar geval snap ik het... als 1 kind ineens doodziek word moet je kind 2 ook mee slepen en de kans is gewoon zeer aanwezigquote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik was dat helemaal vergeten dat DBM vorig jaar al op dag 2 nieuwe kleding moest kopen.
Ze houdt zichzelf gewoon graag bezig denk ik, met wassen alsof ze 11 kinderen heeft.
Aanvulling: Waarom is het FUCKING SPANNEND(!!!!) om 5 dagen alleen met je kinderen weg te gaan?
Dit dus.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:41 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten vragen? Iedereen mag hier allemaal aannames over Sanneke, Dbm, whatever neerknallen, maar als het om Tamara gaat dan moet je het hier niet schrijven maar aan haar vragen?
Ik heb precies nul behoefte aan contact met instagrammers. Ik kijk, ik verbaas en verwonder.
Scroll alsjeblieft door als het je stoort, dat doe ik ook bij dingen die mij niet boeien.
Vergeet de schone ramen en gordijnen niet! Echt top.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:55 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit dus.
Henrike werd weggepest omdat ze Michelle steeds verdedigde.
Maar als het om Tamara gaat komt iedereen aanrennen om te zeggen dat de kinderen zo goed te eten krijgen en er gelukkig uit zien.
Heel Belangrijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:57 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Vergeet de schone ramen en gordijnen niet! Echt top.
😂quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:57 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Vergeet de schone ramen en gordijnen niet! Echt top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |