En daarin haar cursussen te promoten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:53 schreef Lipisu het volgende:
Terug naar liefde; nu niet in het hotel in haar uppie voor haar telefoon maar op een strand... want je wilt ook wat van Bali zien hè🤣
Ze is alleen maar druk met filmpjes van zichzelf vol praten.
Haha, precies dit wilde ik ook zeggenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:53 schreef Lipisu het volgende:
Terug naar liefde; nu niet in het hotel in haar uppie voor haar telefoon maar op een strand... want je wilt ook wat van Bali zien hè🤣
Ze is nog aardig stil dus ik zeg nee!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:12 schreef Earring het volgende:
Wakker worden en je dan afvragen of flap naar school is. Het moet niet gekker worden hoor
Dat die meiden geen vraagtekens hebben! Dus een zit ook hier! Hola dame! Spreek je vriendin ff aanquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:13 schreef Lalaland79 het volgende:
DBM heeft een groepje kennissen/ vriendinnen/ bff's, die ze kent via ista waar ze eens in de zoveel tijd mee uit eten gaat.
Ze heeft zich laten 'verassen' hoor. Door de taxichauffeur. Die misschien wel een percentje krijgt per betalende toerist die hij aandraagt bij de grote beachclub (waar je 'nog eens wat van Bali ziet'. NOT.) Goed geprojecteerd, projector! Het is maar wat je jezelf wijsmaakt, toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:53 schreef Lipisu het volgende:
Werkvakantie hè, zakelijk afboekenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En daarin haar cursussen te promoten.
Echt hè, maar denk van niet weer een week gemist. Hoe krijgt ze het voor elkaar? Meelopen met de avondvierdaagse, wandelen met de poppenwagen maar niet naar school.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:12 schreef Earring het volgende:
Wakker worden en je dan afvragen of flap naar school is. Het moet niet gekker worden hoor
is ze niet naar haar groep vandaag?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:13 schreef Lalaland79 het volgende:
DBM heeft een groepje kennissen/ vriendinnen/ bff's, die ze kent via ista waar ze eens in de zoveel tijd mee uit eten gaat.
Met lisanne en nino🫣tafeltje voor 1quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:13 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik zie dit niet 🤔quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:12 schreef Earring het volgende:
Ah 🤣😂 👍 maar klonk heel goed mogelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:01 schreef Earring het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Gaat over mezelf, dat ik me dat afvroeg
In mijn familie zitten meerdere mensen met autisme. Er is er niet één die niet kan werken. Daarmee zeg ik niet dat iedereen met autisme kan werken maar bij Sanneke is het kan wel/wil niet. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:18 schreef Fliennepien het volgende:
Sanneke blijft maar door zeiken over dat ze niet kan werken en dat mensen haar daar op aanspreken. En zich blijft verschuilen achter haar autisme. Mens zoek een werkcoach of ga vrijwilligers werk doen!
Ze heeft zo’n rare kijk op de wereld en waarschijnlijk een omgeving die haar 0 stimuleert. Die moet echt gewoon een schop onder haar kont hebben met d’r ziekte van Lui.
Met haar: dat is in 13 jaar nog niet gelukt!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In mijn familie zitten meerdere mensen met autisme. Er is er niet één die niet kan werken. Daarmee zeg ik niet dat iedereen met autisme kan werken maar bij Sanneke is het kan wel/wil niet. Daar ben ik van overtuigd.
Ik snap vooral niet waarom ze niet probeert een passende werkplek te vinden? Ze geeft zelf aan dat ze ervan baalt maar hoezo probeer je dan niet om er iets aan te doen? Haar laatste baan dateert toch al van jaren geleden, wat let haar om eens opnieuw rond te kijken? Bedenk wat voor jou de voorwaarden zijn voor een fijne werkplek en ga dan eens op zoek.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:18 schreef Fliennepien het volgende:
Sanneke blijft maar door zeiken over dat ze niet kan werken en dat mensen haar daar op aanspreken. En zich blijft verschuilen achter haar autisme. Mens zoek een werkcoach of ga vrijwilligers werk doen!
Ze heeft zo’n rare kijk op de wereld en waarschijnlijk een omgeving die haar 0 stimuleert. Die moet echt gewoon een schop onder haar kont hebben met d’r ziekte van Lui.
Die 'vriendin' is ze gewoon zelf hoor. En alle zogenaamde DM's die ze krijgt, zijn volgens mij geen DM's maar de berichten die ze hier leest.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:34 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Dat die meiden geen vraagtekens hebben! Dus een zit ook hier! Hola dame! Spreek je vriendin ff aan
En ze is niet het type ‘Kees vliegt uit’ (van de documentaire).quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In mijn familie zitten meerdere mensen met autisme. Er is er niet één die niet kan werken. Daarmee zeg ik niet dat iedereen met autisme kan werken maar bij Sanneke is het kan wel/wil niet. Daar ben ik van overtuigd.
Mwoah, het is wel lekker makkelijk, Dion zweeft precies ergens met zijn salaris dat ze recht hebben op allerlei toeslagen, wat liefst wil ze dat hij een dag minder gaat werken (lees meer gratis geld), zij gaat echt niet betalen voor kinderopvang en die huurtoeslag is ook wel lekker nu. Gewoon zittend geld in het knippie elke maand zonder wat te doen. Heerlijk leven.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:33 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waarom ze niet probeert een passende werkplek te vinden? Ze geeft zelf aan dat ze ervan baalt maar hoezo probeer je dan niet om er iets aan te doen? Haar laatste baan dateert toch al van jaren geleden, wat let haar om eens opnieuw rond te kijken? Bedenk wat voor jou de voorwaarden zijn voor een fijne werkplek en ga dan eens op zoek.
Maar haar kind zit aan haar vastgeplakt en ze moet al huilen als M 1 nachtje uit logeren gaat; ze kan niet zonder hem.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:33 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waarom ze niet probeert een passende werkplek te vinden? Ze geeft zelf aan dat ze ervan baalt maar hoezo probeer je dan niet om er iets aan te doen? Haar laatste baan dateert toch al van jaren geleden, wat let haar om eens opnieuw rond te kijken? Bedenk wat voor jou de voorwaarden zijn voor een fijne werkplek en ga dan eens op zoek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |