Ik vind het ook raar dat ze zegt: de kinderen zullen zich de vakanties niet herinneren, maar wel hoe fijn het thuis was. Want dat is gewoon niet waar.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:56 schreef Cattolica het volgende:
Ik heb niet snel zomaar iets aan te merken op Tamara (greatgrandemultimama), maar ze post "een kleine reminder voor al die mama's, die zich druk maken over de zomervakantie" met een filmpje van haar kinderen, spelend in de speeltuin, het open water en zwembad. Vind ik op zich een beetje té makkelijker gezegd dan gedaan, want niet iedere mama heeft Tamara's vrije (in te delen) tijd, financiële ruimte, vervoer, achtervang en woonomgeving (inclusief tuin), om hun kinderen hetzelfde te geven. Desalniettemin oprecht fijn, dat haar kinderen, in ieder geval, wél zo hun zomervakantie gaan doorbrengen.
Eens! Ik kan sowieso dit soort zogenaamd bemoedigende toon posts niet zo goed hebben en al helemaal niet wanneer je zelf om financiële donaties hebt gevraagd om een auto te kopen. Net als Sanneke maar dan anders.quote:[b]Op zaterdag 6 juni 2026 14:38 schreef Harper het volgende:[/b
[..]
Ik vind het ook raar dat ze zegt: de kinderen zullen zich de vakanties niet herinneren, maar wel hoe fijn het thuis was. Want dat is gewoon niet waar.
Ik ben het met haar eens dat je ook thuis een heel fijne vakantie kan hebben, maar mijn kinderen (en ik) hebben zeker ook heel fijne herinneringen aan vakanties weg samen.
Ik snap het wel. Ze praat voor zichzelf goed dat ze niet met de kinderen op vakantie kan vanwege de auto. En dan voelt het fijn als er dan veel volgers zijn die zeggen dat ze het zo goed doet.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Eens! Ik kan sowieso dit soort bemoedigende toon posts niet zo goed hebben en al helemaal niet wanneer je zelf om financiële donaties hebt gevraagd om een auto te kopen. Net als Sanneke maar dan anders.
Nou als dat net zo veel is als bij haar zelf, 1 doos volmakenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Sanneke gaat helpen bij haar moeder
Ik denk dat dat sowieso lastig is in zo'n groot gezin. De kleintjes hebben de aandacht nodig en daarnaast zijn er nog een aantal met een rugzakje.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:57 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ze praat voor zichzelf goed dat ze niet met de kinderen op vakantie kan vanwege de auto. En dan voelt het fijn als er dan veel volgers zijn die zeggen dat ze het zo goed doet.
Wat natuurlijk helemaal niet nodig is. Het is zoals het is en de kinderen zullen ongetwijfeld een leuke zomer hebben.
Overigens vraag ik me soms af hoe het voor Jamie en Yuna is. Mijn pubers zijn nukkig en hebben niet altijd zin in mij, maar toch brengen we ook fijne momenten samen door, zeker in de zomer. In dat gezin draait alles om de kleintjes en krijgen de oudsten met wat geluk af en toe ´s avonds een uurtje samen.
De dokter zei tegen mij , ik zeg het niet vaak , maar jij mag wel vaker bij mij komen hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:26 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik heb de aantekening dat ik bij spoed indien mogelijk door de eigen huisarts gezien moet worden, ook als hij geen spoeddienst heeft. DBM mag wel een dagje meedraaien hier, heb er net weer een heftige diagnose bij (overigens in de huidige vorm oke mee te leven hoor, maar heeft wel het een en ander op de kop gezet). Maar dit is wel een diagnose die vast te stellen is op basis van onder andere MRI onderzoek, iets wat ik bij DBM nooit zie gebeuren. Want hoe vaak wordt er nu echt iets gedaan wat serieus onderzoek betreft als zij met haar halve snotneus bij een dokter komt? Pas als ze bij 6 artsen gewinkeld heeft krijgt ze een keer een extra bloedonderzoekje, meer niet. Voor mij zegt dat genoeg, ook geen arts meer die haar nog echt serieus neemt.
Ik denk ook knieperigquote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:13 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vind ik een beetje vergezocht. Ik denk dat ze oprecht te knieperig is om het maximale abonnement te nemen.
Een tocht van 2.5 uur!! En ook nog met een hond en kind aan boord.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:15 schreef Shuri het volgende:
Leuk varen op de Vinkeveense Plassen, in de regen met je kapotte paraplu, omdat het moet van de sponsor. #jolijt #fun #doenwe
Geld blijft goed in de wasmachine. Net geprobeerd😉quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Gierige Gerda komt op mijn tijdlijn voorbij, ze staat in korte broek en vindt 'spontaan' een tientje in de zam die er al zat sinds vorig jaar. Is die broek ongewassen de kast in gegaan dan?
Ik kan er niet over oordelen omdat ik Tamara helemaal niet volg, maar hoe leuk is het als puber om in een gezin te leven waar alles om de jongere kinderen lijkt te draaien en ook nog te verhuizen naar een klein dorp? Te moeten dealen met ouders die voornemens waren naar Spanje te emigreren?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sowieso lastig is in zo'n groot gezin. De kleintjes hebben de aandacht nodig en daarnaast zijn er nog een aantal met een rugzakje.
Toch heb ik het idee dat de pubers van Tamara ontzettend lief zijn, ze maken regelmatig wat of vouwen de was op.
Ik heb niet gelijk het idee dat ze iets tekort komen, maar over hen deelt tamara minder
Haha ook zo mooi opgevouwen? 🙈quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geld blijft goed in de wasmachine. Net geprobeerd😉
'Vinekeveen: het Kos van Nederland' 😂quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Gaat AM nu ook nog naar Kos of was dit een grapje maar bedoelde ze Vinkeveense plassen?
Ik heb het bij haar niet gezien maar hier zat het inderdaad nog in de broekzak. De wasmachine was bijna klaar toen mijn man aan mij vroeg of ik het geld nog uit zijn broekzak had gehaald. Nee dus want ik controleer geen broekzakken.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Haha ook zo mooi opgevouwen? 🙈
Maar dat wist ik niet, tot nu toe geen gratis geld in mijn was(machine) gevonden helaas 😂
Ik weet niet hoeveel videobanden ze heeft maar dat is een dure grap.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:26 schreef Johanna38 het volgende:
Heeft iemand Sanneke al verteld dat ze de oude videobanden met de lastste beelden van haar broer ook kan laten digitaliseren? Kan ze ze ook weer delen met haar volgers en heeft ze weer content! #gratiztip
Ja ze gaan volgende week naar Kosquote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Gaat AM nu ook nog naar Kos of was dit een grapje maar bedoelde ze Vinkeveense plassen?
Gebeurt mij ook regelmatig. Dan heb je een halve dag een korte broek aan, legt 'm terug in de kast omdat het best nog een keer kan en dan slaat het weer om naar langebroekenweer en dan ben je zo een half jaar verder.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Gierige Gerda komt op mijn tijdlijn voorbij, ze staat in korte broek en vindt 'spontaan' een tientje in de zam die er al zat sinds vorig jaar. Is die broek ongewassen de kast in gegaan dan?
Ik vind haar een beetje smoezelig, net als Judith, dus zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nou... bij mij komt zoiets dan op de stoel te liggen en echt niet in mijn kast. 🤢 En als hij daar gewoon een paar dagen opgedragen ligt omdat bijvoorbeeld het weer niet meer zo lekker is, was ik hem mooi uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gebeurt mij ook regelmatig. Dan heb je een halve dag een korte broek aan, legt 'm terug in de kast omdat het best nog een keer kan en dan slaat het weer om naar langebroekenweer en dan ben je zo een half jaar verder.
Denk dat we weer genoeg stories krijgen dat ze overprikkeld is doordat ze er op vakantie alleen voor staat. Oh nee wacht, ze heeft al meerdere malen lopen roepen dat ze alles alleen doet.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM gaat met dr kinderen een weekje alleen op vakantie.
Ze heeft er helemaal zin in dat ze hele dag bezig zijn en pikzwart van de modder en leven op ijsjes.
Want daar hebben ze dan wel energie voor? En dan eten ze wel ineens van alles?
Ik gun t ze hoor en t klinkt idd heerlijk voor de kinderen, lekker ravotten en bezig zijn. Maar ze hebben normaal nergens energie voor en maar op de tablet hangen, maar op de camping kan t ineens wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |