abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220969475
Ellen is enórm ziek want heel misselijk.
Niet ziek genoeg om stories vol te blaten trouwens.
En na een nacht slapen was ze niet meer misselijk.

Oké dan.
pi_220969479
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 07:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze was er al eerder geweest he, met Maarten. Dus zij wist álles al en kon nu @:dievriendinvan vertellen hoe het zat.

Dat hottubwater was denk ik uit de rivier en daarom niet helemaal helder.

en jammer dat haar camera niet op een dieper deel uit haar knuisten viel
En dan is onze bange betweter op haar best, heh? Geen verrassingen, dus dan kun je quasi stoer en nonchalant de ander vertellen hoe het zit.
Het zijn toch ook wel twee giebelende midlife-gerda's met dat alcoholische geschraap .... hihi #topinfluencer
pi_220969554
Am haar uitjes zijn altijd hetzelfde hè, en afsluiten met alcohol!

DBM is echt de grootste aansteller die er is! Geen puf om met je dochter naar de kapper te gaan.. je rijdt erheen en gaat zitten! Wat een onzin allemaal dat gelul van haar
pi_220969558
Dbm kan nog steeds niets want nog steeds doodziek... kan wel prima kletsen voor een longontsteking 👌🤔 en gaat zo wel naar zwemles...
Ik hou het niet meer bij wie daar extreem ziek is.. maar in mijn hoofd waren de kinderen ook zwaar ziek toch? Hadden weer een week school gemist?
pi_220969571
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm kan nog steeds niets want nog steeds doodziek... kan wel prima kletsen voor een longontsteking 👌🤔 en gaat zo wel naar zwemles...
Ik hou het niet meer bij wie daar extreem ziek is.. maar in mijn hoofd waren de kinderen ook zwaar ziek toch? Hadden weer een week school gemist?
Ik zeg altijd tegen mijn kinderen: als je om alles gaat huilen dan weet ik het niet wanneer je een keer echt veel pijn hebt.
Zo is het bij DBM, als die een keer echt wat mankeert gelooft niemand het meer.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220969578
Ik geloof haar ook niet! Je kan ook zo praten als je net wakker bent!
Die meid doet alles voor aandacht! En maar jammere dat ze het niet aan kan als er mensen zo over haar praten! Meid je roept het op je af!
pi_220969580
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:04 schreef AnnArt het volgende:

[..]
En dan is onze bange betweter op haar best, heh? Geen verrassingen, dus dan kun je quasi stoer en nonchalant de ander vertellen hoe het zit.
Het zijn toch ook wel twee giebelende midlife-gerda's met dat alcoholische geschraap .... hihi #topinfluencer
Die twee veertigers zijn echt alles wat je als zelfstandige, intelligente vrouw nooit wilde worden.
En dan mag ze een goed inkomen hebben, het blijft gewoon toch echt net niks. Net als de Walkjes.

Toch jammer dat stijl, intelligentie en een krachtige persoonlijkheid niet te koop zijn.
pi_220969589
quote:
Maar is ze met haar 'ik kan nog wel 5km lopen' longontsteking al naar een huisarts geweest? Of is deze zelf gediagnosticeerd?
pi_220969592
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar is ze met haar 'ik kan nog wel 5km lopen' longontsteking al naar een huisarts geweest? Of is deze zelf gediagnosticeerd?
Helemaal zelf natuurlijk 👌 of nou ja chatgpt zal het misschien vertelt hebben net als dat ze hielspoor heeft 👍 kan je ook prima 5km mee lopen
pi_220969596
Die man van DBM, is dat ook een super sneeuwvlokje ofzo?
Want hij neemt nooit wat over van haar als ze 'ziek' is. Avondvierdaagse lopen, weekboodschappen doen, naar zwemles gaan....

Als ik ziek ben doet mijn man dat. Ook gewoon een wasjes aanzetten.
Of zou hij het haar laten doen omdat hij ook niet geloofd dat ze ziek is?
pi_220969613
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:10 schreef Some_One het volgende:
Die man van DBM, is dat ook een super sneeuwvlokje ofzo?
Want hij neemt nooit wat over van haar als ze 'ziek' is. Avondvierdaagse lopen, weekboodschappen doen, naar zwemles gaan....

Als ik ziek ben doet mijn man dat. Ook gewoon een wasjes aanzetten.
Of zou hij het haar laten doen omdat hij ook niet geloofd dat ze ziek is?
Ik kijk maar zelden bij DBM en haar man heb ik nog noot gezien of vanuit haar iets over gelezen maar als het net zo’n man is als Dion, Roy of Tim dan durf ik wel te zeggen dat het een softie is.
pi_220969699
quote:
Voor iemand die doodziek is ziet ze er best gezond uit. Ik ben dan lijkbleek en heb lodderige ogen. Dat zie ik bij haar niet.
pi_220969932
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😂
Dat zwaardje ook, ik ga stuk
pi_220969978
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:24 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Voor iemand die doodziek is ziet ze er best gezond uit. Ik ben dan lijkbleek en heb lodderige ogen. Dat zie ik bij haar niet.
Zometeen acteerlessen nemen bij Debbie.
pi_220969993
Debbie en Sanneke werken allebei niet, dan hebben ze echt tijd genoeg om hun shirts te strijken!

Het ziet er toch niet uit van die gekreukte shirts?
pi_220969997
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:46 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Dat zwaardje ook, ik ga stuk
Koekoek die meid
pi_220969999
Ben benieuwd hoeveel Sanneke gaat helpen bij haar moeder
pi_220970013
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En paniekaanval , dat heeft ze als ze erg druk is geweest en bij stress.
Jaaaa want ze heeft 1 avond de vierdaagse gelopen, niet gesport en vooral heel erg goed gerust afgelopen week.
Ik weet wat paniekaanvallen zijn, zij spot ermee, bah.
  Moderator zaterdag 6 juni 2026 @ 10:06:08 #194
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220970077
De inspiratie van de cosplay ziet er toch wel iets anders uit :D

Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220970111
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:24 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
In mijn dossier bij de huisarts staat een notitie dat ik niet ziek oog als ik wel doodziek ben.🤣 Nadat een invaller een enorme inschattingsfout had gemaakt puur alleen op haar eigen waarneming ipv op mijn verhaal.

Nu denk ik absoluut niet dat dit bij dbm zo is hoor. Maar het kan dus wel.
pi_220970206
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:58 schreef Lipisu het volgende:

[..]
En paniekaanval , dat heeft ze als ze erg druk is geweest en bij stress.
Jaaaa want ze heeft 1 avond de vierdaagse gelopen, niet gesport en vooral heel erg goed gerust afgelopen week.
Ik weet wat paniekaanvallen zijn, zij spot ermee, bah.
Als ze een stressvolle dag of periode heeft heeft ze paniekaanvallen 🙃 Waar in hemelsnaam heeft deze vrouw stress van, de avondvieréén daagse?? Jeuk krijg je van deze vrouw!! Wat een clown
pi_220970216
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 10:06 schreef Meke het volgende:
De inspiratie van de cosplay ziet er toch wel iets anders uit :D

[ afbeelding ]
Debbie is echt de Temu versie 😂😂😂😂
pi_220970242
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:55 schreef Lodelie het volgende:
Debbie en Sanneke werken allebei niet, dan hebben ze echt tijd genoeg om hun shirts te strijken!

Het ziet er toch niet uit van die gekreukte shirts?
Ik werk en strijk mijn kleding. Misschien zouden zij dat ook doen wanneer ze zouden werken. Dan hebben ze misschien meer besef van hoe onverzorgd ze er zelf uitzien.
pi_220970254
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 10:21 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Als ze een stressvolle dag of periode heeft heeft ze paniekaanvallen 🙃 Waar in hemelsnaam heeft deze vrouw stress van, de avondvieréén daagse?? Jeuk krijg je van deze vrouw!! Wat een clown
Stress dat het maar niet lukt om de leugens kloppend te krijgen misschien 🤔🤷
pi_220970257
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Sanneke gaat helpen bij haar moeder
Als ze hetzelfde gaat doen als vorige week gaat ze laten zien wat er allemaal nog staat, gaat ze alles bij langs en komen er tig stories van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')