En dan is onze bange betweter op haar best, heh? Geen verrassingen, dus dan kun je quasi stoer en nonchalant de ander vertellen hoe het zit.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 07:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze was er al eerder geweest he, met Maarten. Dus zij wist álles al en kon nu @:dievriendinvan vertellen hoe het zat.
Dat hottubwater was denk ik uit de rivier en daarom niet helemaal helder.
en jammer dat haar camera niet op een dieper deel uit haar knuisten viel
Ik zeg altijd tegen mijn kinderen: als je om alles gaat huilen dan weet ik het niet wanneer je een keer echt veel pijn hebt.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm kan nog steeds niets want nog steeds doodziek... kan wel prima kletsen voor een longontsteking 👌🤔 en gaat zo wel naar zwemles...
Ik hou het niet meer bij wie daar extreem ziek is.. maar in mijn hoofd waren de kinderen ook zwaar ziek toch? Hadden weer een week school gemist?
Die twee veertigers zijn echt alles wat je als zelfstandige, intelligente vrouw nooit wilde worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:04 schreef AnnArt het volgende:
[..]
En dan is onze bange betweter op haar best, heh? Geen verrassingen, dus dan kun je quasi stoer en nonchalant de ander vertellen hoe het zit.
Het zijn toch ook wel twee giebelende midlife-gerda's met dat alcoholische geschraap .... hihi #topinfluencer
Maar is ze met haar 'ik kan nog wel 5km lopen' longontsteking al naar een huisarts geweest? Of is deze zelf gediagnosticeerd?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm kan nog steeds niets want nog steeds doodziek... kan wel prima kletsen voor een longontsteking 👌🤔 en gaat zo wel naar zwemles...
Ik hou het niet meer bij wie daar extreem ziek is.. maar in mijn hoofd waren de kinderen ook zwaar ziek toch? Hadden weer een week school gemist?
Helemaal zelf natuurlijk 👌 of nou ja chatgpt zal het misschien vertelt hebben net als dat ze hielspoor heeft 👍 kan je ook prima 5km mee lopenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar is ze met haar 'ik kan nog wel 5km lopen' longontsteking al naar een huisarts geweest? Of is deze zelf gediagnosticeerd?
Ik kijk maar zelden bij DBM en haar man heb ik nog noot gezien of vanuit haar iets over gelezen maar als het net zo’n man is als Dion, Roy of Tim dan durf ik wel te zeggen dat het een softie is.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:10 schreef Some_One het volgende:
Die man van DBM, is dat ook een super sneeuwvlokje ofzo?
Want hij neemt nooit wat over van haar als ze 'ziek' is. Avondvierdaagse lopen, weekboodschappen doen, naar zwemles gaan....
Als ik ziek ben doet mijn man dat. Ook gewoon een wasjes aanzetten.
Of zou hij het haar laten doen omdat hij ook niet geloofd dat ze ziek is?
Voor iemand die doodziek is ziet ze er best gezond uit. Ik ben dan lijkbleek en heb lodderige ogen. Dat zie ik bij haar niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zometeen acteerlessen nemen bij Debbie.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:24 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Voor iemand die doodziek is ziet ze er best gezond uit. Ik ben dan lijkbleek en heb lodderige ogen. Dat zie ik bij haar niet.
En paniekaanval , dat heeft ze als ze erg druk is geweest en bij stress.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar is ze met haar 'ik kan nog wel 5km lopen' longontsteking al naar een huisarts geweest? Of is deze zelf gediagnosticeerd?
In mijn dossier bij de huisarts staat een notitie dat ik niet ziek oog als ik wel doodziek ben.🤣 Nadat een invaller een enorme inschattingsfout had gemaakt puur alleen op haar eigen waarneming ipv op mijn verhaal.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:24 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Voor iemand die doodziek is ziet ze er best gezond uit. Ik ben dan lijkbleek en heb lodderige ogen. Dat zie ik bij haar niet.
Als ze een stressvolle dag of periode heeft heeft ze paniekaanvallen 🙃 Waar in hemelsnaam heeft deze vrouw stress van, de avondvieréén daagse?? Jeuk krijg je van deze vrouw!! Wat een clownquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:58 schreef Lipisu het volgende:
[..]
En paniekaanval , dat heeft ze als ze erg druk is geweest en bij stress.
Jaaaa want ze heeft 1 avond de vierdaagse gelopen, niet gesport en vooral heel erg goed gerust afgelopen week.
Ik weet wat paniekaanvallen zijn, zij spot ermee, bah.
Debbie is echt de Temu versie 😂😂😂😂quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:06 schreef Meke het volgende:
De inspiratie van de cosplay ziet er toch wel iets anders uit![]()
[ afbeelding ]
Ik werk en strijk mijn kleding. Misschien zouden zij dat ook doen wanneer ze zouden werken. Dan hebben ze misschien meer besef van hoe onverzorgd ze er zelf uitzien.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:55 schreef Lodelie het volgende:
Debbie en Sanneke werken allebei niet, dan hebben ze echt tijd genoeg om hun shirts te strijken!
Het ziet er toch niet uit van die gekreukte shirts?
Stress dat het maar niet lukt om de leugens kloppend te krijgen misschien 🤔🤷quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:21 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Als ze een stressvolle dag of periode heeft heeft ze paniekaanvallen 🙃 Waar in hemelsnaam heeft deze vrouw stress van, de avondvieréén daagse?? Jeuk krijg je van deze vrouw!! Wat een clown
Als ze hetzelfde gaat doen als vorige week gaat ze laten zien wat er allemaal nog staat, gaat ze alles bij langs en komen er tig stories van.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Sanneke gaat helpen bij haar moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |