😂quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dus... Debbie gaat naar een fantasy event... nu kom ik daar zeer regelmatig en ik moet dus echt even lachen... naast dat ze dus serieus een temu outfit heeft zijn die events alles behalve prikkelarm
Dus... voor sinterklaas moet ze naar het prikkelarme uurtje met 5 man omdat moeders zo slecht gaat op prikkels... maar voor een event voor zichzelf kan ze wel volledig tegen prikkels 🤦♂️
Wel grappig dat ze als man verkleed gaat nu haar lichaam alle vrouwelijke vormen verliest.. en roy er steeds opgewondender van word 🤔 kan hij eindelijk uit de kast
Het is net of er een bosbrand op haar hoofd heeft gewoedquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Het haar was al niks, maar nu nog minder
Ik zie vooral iemand die wanhopig op zoek is naar het een clubje om bij te horen. Meeste elfia gangers of mensen die into fantasy zijn zijn dat al hun hele leven, en al kan iemand uiteraard switchen, met Debbie's track record vermoed ik toch echt het wanhopig op zoek zijn. Op de corona band wagon sprong ze mee, en nu ook als met die ozempic spuitjes en Diddl een paar weken terug. Besteedde ze die aandacht maar aan haar psyche ipv dit want ze glijdt steeds verder af qua gedrag. We zijn er allemaal getuige van. En zelf weet ze het ook anders zit ze niet ondergedokenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Even afwezig geweest door omstandigheden, maar ik moest echt terugkomen nav Debbie’s verkleed outfit 😂😂 ik ga stuk, wat een mafklapper
Pakje uit de middeleeuwen, kan ze niet in haar rolstoel dan klopt het plaatje nietquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:31 schreef Babbelaertje het volgende:
Dat haar van Debbie..wat erg😱
Dit moet de kapster toch ook wel met tegenzin hebben gedaan aangezien het er niet beter op is geworden.
En dan dat ridderpak, of wat is het?!
Deze vrouw moet echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden en zsm stoppen met die spuitjes
Dat is het minderwaardigheidscomplex van AM. Heeft 20 jaar kinderen gebaard, maar geen cent binnen gebracht. Zo laat zij zien dan zij dat echt ook wel kan. Beter zelfs. En dan is het belangrijk om de man die jou voorzag van alles, snel en ruim voorbij te streven.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:55 schreef papierentas het volgende:
[..]
Gaat ze nu ook al in 'interviews' verkondigen dat ze meer geld binnenharkt, het draait echt alleen maar om haar. Echt lekker belangrijk wie het meeste geld binnenharkt, het lijkt wel een wedstrijd daar.
Ja dat denk ik ook. Een soort bizarre verrekening ofzo.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:05 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Dat is het minderwaardigheidscomplex van AM. Heeft 20 jaar kinderen gebaard, maar geen cent binnen gebracht. Zo laat zij zien dan zij dat echt ook wel kan. Beter zelfs. En dan is het belangrijk om de man die jou voorzag van alles, snel en ruim voorbij te streven.
Ze hebben maar geluk met elkaar.
Haha ja zo goor bah!!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom is dat water in de hottub bij AM zo goor
Ik vind juist dat ze steeds een soort stoere toon opzet bij Mirjan. Quasi nonchalant, van de domme houdend (idd polenta) uitsloverig toontje.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die zeikerige stem van AM de laatste dagen🤐
"Kijk, daar is ons huisje", met een i tonatie alsof ze het tegen een groep peuters heeft.
Wat een engerd is het toch.
Vraag ik me af hoe ze gaat reageren op tüterenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:01 schreef LALAA het volgende:
Natuurlijk wordt er ook nog even geklaagd over Bondgenoten. Dat moet verplaatst worden door het WK, terwijl dat volgens haar helemaal niet leeft. Want de straten zijn nog niet versierd. Sanneke hoopt zelfs dat Nederland niet ver komt, want dan heeft ze last van juichende mensen. Vroeger vond ze dat nog wel leuk. Toen keek ze ook wel eens in de kroeg.
😂quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:00 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Het is net of er een bosbrand op haar hoofd heeft gewoed
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:01 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Ik zie vooral iemand die wanhopig op zoek is naar het een clubje om bij te horen. Meeste elfia gangers of mensen die into fantasy zijn zijn dat al hun hele leven, en al kan iemand uiteraard switchen, met Debbie's track record vermoed ik toch echt het wanhopig op zoek zijn. Op de corona band wagon sprong ze mee, en nu ook als met die ozempic spuitjes en Diddl een paar weken terug. Besteedde ze die aandacht maar aan haar psyche ipv dit want ze glijdt steeds verder af qua gedrag. We zijn er allemaal getuige van. En zelf weet ze het ook anders zit ze niet ondergedoken![]()
Dat haar, ik denk het al sinds ik die eerste foto zag en ga het nu ook gewoon rechtuit zeggen: dat ziet er toch uit alsof het door de ratten is aangevreten?
Zeikstraal is haar 2e naamquote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:45 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke is een zeikstraal.
En van Debbie schrik ik gewoon.
Dank voor je verslag! Ik denk dat het nu weer in het weekend gebeurt, is omdat Dion vast het overgrote deel van het fysieke werk verricht. Haar moeder was al vóór Sanneke verhuisd, maar ze zijn nu nog steeds bezig met het opruimen. De hypotheek was al afbetaald (heeft Sanneke ooit in het verleden gezegd). Ik denk dat er gewoon gewacht is, totdat Dion daar aan de slag kon en haar moeder voor langere tijd aaneengesloten niet op reis was.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:01 schreef LALAA het volgende:
Voor de geïnteresseerden van Sanneke haar live;
Sanneke is live en begint, na een half schreeuwend “GOEDEMIDDAG”, met: “Bijna weekend! Oh nee, ik heb altijd weekend.” M. is ook weer een smikkelbeer. Daarna zegt ze zuchtend echt geen zin te hebben om morgen weer in haar ouderlijk huis te helpen opruimen.
Ik heb misschien niet goed opgelet, maar laat ze de camara ook zien die ze zogenaamd van de bodem opduikt?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 06:55 schreef miep123456 het volgende:
AM die haar camara liet vallen , tja komt er van als je alles wil filmen.
Ze was er al eerder geweest he, met Maarten. Dus zij wist álles al en kon nu @dievriendinvan vertellen hoe het zat.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:26 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze steeds een soort stoere toon opzet bij Mirjan. Quasi nonchalant, van de domme houdend (idd polenta) uitsloverig toontje.
Doe even normaal johquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:00 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Het is net of er een bosbrand op haar hoofd heeft gewoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |