Flink afvallen geeft ook haarverlies.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:55 schreef Nieve het volgende:
Ik heb in mijn vriendenkring best wat mensen die dit doen als hobby voor Elfia en zo, maar dan wel op een véél mooiere manier. Debbie is weer eens een slechte temu versie ervan, maargoed ze is beginner, of zo.![]()
Dat haar schrok ik ook van, de bovenkant is echt kalend. Zou dat echt door die spuitjes komen?
Heb wel eens gehoord dat zoiets ook hormonaal kan zijn. De knipbeurt heeft het niet veel beter gemaakt iig.
Merk trouwens dat ik helemaal niet meer bij haar kijk, alleen als jullie er iets over te melden hebben.
Vreselijk saaie content.
Inspiratie opdoen voor als Roy er een keertje overheen wilquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:47 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Debbie leest teveel geile fantasy boekjes. 🤣
Ik ga stuk om dit verslag 😂quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:01 schreef LALAA het volgende:
Voor de geïnteresseerden van Sanneke haar live;
Sanneke is live en begint, na een half schreeuwend “GOEDEMIDDAG”, met: “Bijna weekend! Oh nee, ik heb altijd weekend.” M. is ook weer een smikkelbeer. Daarna zegt ze zuchtend echt geen zin te hebben om morgen weer in haar ouderlijk huis te helpen opruimen.
En ja hoor, daar is het geklaag over het weer. Ze snapt het gewoon niet!! Ondertussen spreekt ze haar kind streng toe: “M. DE PIJAN!” Oh, en de boeken mag hij ook niet vouwen. Snapt hij dat nou nog niet?
Ze was vandaag weer in de supermarkt en zag daar eindelijk mensen met kinderen van M. zijn leeftijd. Dat had ze nog nooit gezien. Verder is ze zooo moe, maar ze weet niet waarom. Haar eigen verklaring? Dat ze te lang doorslaapt.
M. moet ondertussen alle dieren van haar nadoen, maar dat lukt niet echt.
Ook verbaast Sanneke zich over mensen die zonder tas naar de supermarkt gaan. Waarom zou je dat doen? vraagt ze zich hardop af. En waarom ga je elke dag naar de supermarkt? Dan koop je uiteindelijk toch meer? En waarom neem je dan geen tas mee?
Als ze één ding nodig hebben, stuurt ze Dion. Die kan wél met één ding thuiskomen, zij niet. Volgens Sanneke hebben bovendien heel veel mensen geen boodschappenbudget.
Vorige maand waren de boodschappen extreem duur, al weet ze niet precies waarom. Volgende week gaan ze naar België, dus dan gaat ze zich waarschijnlijk ook niet aan haar budget houden. Ze wil heel graag een nieuwe suikervrije koffiesiroop, maar die kost in Duitsland ¤2 en hier ¤5. Dus nee, die gaat ze absoluut niet kopen.
Natuurlijk wordt er ook nog even geklaagd over Bondgenoten. Dat moet verplaatst worden door het WK, terwijl dat volgens haar helemaal niet leeft. Want de straten zijn nog niet versierd. Sanneke hoopt zelfs dat Nederland niet ver komt, want dan heeft ze last van juichende mensen. Vroeger vond ze dat nog wel leuk. Toen keek ze ook wel eens in de kroeg.
Ondertussen commandeert ze M. als een hondje naar het raam, want papa komt eraan: “PAPA!! M.! PAPA!!”
Wat ze vanavond gaan eten? Geen idee, want ze heeft geen inspiratie. Vast heel veel mensen die patat gaan eten? Daar heeft ze zoveel zin in. Dat herhaalt ze ongeveer honderd keer, alleen zit er geen snackbar in de buurt.
Iemand vraagt iets over haar “man”, maar dat mag natuurlijk niet gezegd worden. Het is haar verloofde. En het doet haar pijn als mensen hem haar man noemen.
Papa is er ondertussen nog steeds niet. Arme M. staat nog altijd op commando bij het raam.
Met haar moeder gaat het goed. Die is alle reizen aan het maken die ze wil. Sanneke lacht een beetje als een boer met kiespijn terwijl ze zegt dat ze dat leuk voor haar vindt. Haar volgers lijken enthousiaster over het liefdesleven van haar moeder dan Sanneke zelf.
Ze gaat er uiteindelijk vandoor, want D. is thuis.
Maar eerst nog even: Sanneke vraagt om een Duits woord met de letter G. Ze proest het uit als iemand “Geil” zegt. “NEE, EEN DUITS WOORD!”
En voor wie denkt, dit was vast een livestream van twee minuten. Nee hoor. Dit gebeurde allemaal in bijna een half uur. Tijd die ze ook aan haar zoontje had kunnen besteden.
Ik denk dat Debbie best wat overgewicht had, maar niet veel. Ik vond mijn lijf altijd wel op die van haar lijken en ik heb ook wat overgewicht (ook voor de zwangerschap), maar ik denk niet dat zij 'ozempic overgewicht' had.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:06 schreef Shuri het volgende:
[..]
Och, wat erg 🫤. Ze had niet eens echt overgewicht om te beginnen, volgens mij. Ze moet echt gauw stoppen met die spuitjes.
AM liet een papier van de scouting zien met daarop dat het één nacht was.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:54 schreef Earring het volgende:
Dus de kinderen zijn naar kamp van scouting en zij is met Mirjam van IJsland op stap?
Ik dacht dat ze met Maarten zou gaan.
Mirjam haar kinderen zitten ook op scouting. Of is dat pas morgen.
Waarom dan nu de tassen al klaar zetten
Zoveel vragen
Yessss. Ik ben veel afgevallen en heb mijn haar ook 30cm moeten knippen. Ik heb van nature al sneu haar, maar ik had een bos vergeleken met Debbie.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Flink afvallen geeft ook haarverlies.
Ze was misschien wat voller maar 24 kilo eraf is best veel. Als haar zie denk ik niet dat ze de 60 kilo nu haalt.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat Debbie best wat overgewicht had, maar niet veel. Ik vond mijn lijf altijd wel op die van haar lijken en ik heb ook wat overgewicht (ook voor de zwangerschap), maar ik denk niet dat zij 'ozempic overgewicht' had.
Ja het 1 nacht en voor alle leden begreep ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:00 schreef Harper het volgende:
[..]
AM liet een papier van de scouting zien met daarop dat het één nacht was.
Maar ik weet niet of dat bv alleen voor de jongere kinderen is.
En waarom vandaag klaarzetten? Omdat AM dat onder controle moet houden natuurlijk.
Ja, dat laatste bedoel ik eigenlijk, denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat Debbie best wat overgewicht had, maar niet veel. Ik vond mijn lijf altijd wel op die van haar lijken en ik heb ook wat overgewicht (ook voor de zwangerschap), maar ik denk niet dat zij 'ozempic overgewicht' had.
Als ik 24kg afval blijft er (naar mijn mening) weinig over.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:09 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze was misschien wat voller maar 24 kilo eraf is best veel. Als haar zie denk ik niet dat ze de 60 kilo nu haalt.
Misschien trouble in paradisequote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:05 schreef Shuri het volgende:
Ik dacht ook dat A&M samen zouden gaan. Ja, ze gaan naar Kos voor twee dagen, maar ik dacht ook naar de Vinkeveense Plassen.
In elk geval: alle kinderen zijn weg het weekend. Geen idee waarom ze niet samen zijn gegaan.
Ik geloof hier dus echt he-le-maal niets van. Die meid is echt doorgeslagen in haar pictureperfect leven.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De zoon van Michelle heeft weer haar telefoon gepakt en Timmie & Michelle al (bijna) kussend op de gevoelige plaat vastgelegd. 🙄
En als het wel zo is, is het nog meer doorgeslagen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:40 schreef Parasolletje89 het volgende:
[..]
Ik geloof hier dus echt he-le-maal niets van. Die meid is echt doorgeslagen in haar pictureperfect leven.
Maar begrijp dat dan! Zij heeft 20 jaar alleen voor de kinderen gezorgd terwijl Maarten altijd voor werk de deur uit was. Nu is het haar beurt!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:14 schreef Lodelie het volgende:
Am roept graag overal dat ze 8 kinderen heeft en dat ze "Demamavan" is.
Ik vind het ondertussen schandalig hoe vaak zij weg is voor haar eigen plezier. En ook al mag er een kind mee, dan is zij altijd degene die mee gaat. Ik snap echt niet dat Maarten hier oke mee is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |