abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220966794
Am is met Mirjam naar de vinkeveense plassen! Sorry hoor maar wat een egoïstisch mens is het toch! Maarten kan thuis alles regelen en zij de hort op! Dacht ze gaat met Maarten weg
pi_220966813
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:44 schreef Moppie1982 het volgende:
Am is met Mirjam naar de vinkeveense plassen! Sorry hoor maar wat een egoïstisch mens is het toch! Maarten kan thuis alles regelen en zij de hort op! Dacht ze gaat met Maarten weg
AM egoïstisch, nee toch, wat zeg je nu _O- _O- :Y :Y
pi_220966891
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:49 schreef miep123456 het volgende:

[..]
AM egoïstisch, nee toch, wat zeg je nu _O- _O- :Y :Y
Ze kan beter haar naam veranderen in de egoïstische mamma van 🤣
pi_220967042
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:07 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze kan beter haar naam veranderen in de egoïstische mamma van 🤣
Dat vind ik nog te lief voor de persoon die ze laat zien.
pi_220967048
Even afwezig geweest door omstandigheden, maar ik moest echt terugkomen nav Debbie’s verkleed outfit 😂😂 ik ga stuk, wat een mafklapper
pi_220967084
Ik probeer wel eens de stories van Sanneke te bekijken n.a.v. de berichten hier maar ik heb daar al geen geduld voor. Altijd hetzelfde geneuzel over boodschappen en geklaag over wat ze wil maar niet kan. Respect dat je een half uur haar live kunt volhouden 😂

AM en moeke Mirjam wat een content zeg. Echt saai…. Vind de kinderen dan nog leuker om te zien haha ben benieuwd hoeveel jaar ze nog interessant als de kinderen groot zijn.
pi_220967151
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Even afwezig geweest door omstandigheden, maar ik moest echt terugkomen nav Debbie’s verkleed outfit 😂😂 ik ga stuk, wat een mafklapper
Niet te doen dit 🤣
pi_220967161
quote:
Hoi, fijn je weer te lezen.
Ja echt he. Voor een markt in de zomer ofzo?
pi_220967168
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:07 schreef Earring het volgende:

[..]
Hoi, fijn je weer te lezen.
Ja echt he. Voor een markt in de zomer ofzo?
Zal wel iets als ComicCon zijn oid?

Zou Roy haar in die staat ook doen 🫣
pi_220967171
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:05 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Niet te doen dit 🤣
Het is nog niet eens carnaval
pi_220967194
HAHAHA DEBBIE!

En dat kapsel, ze is bovenop kaal!
pi_220967220
Nouja als dit Debbie haar (nieuwe) hobby is, you do you enzo. Ik game in mijn vrije tijd (veel minder dan ik zou willen) daar vinden mensen ook wat van.
Ik snap alleen niet dat ze voor zoiets dan kennelijk wel energie heeft. Of iig het er voor over heeft.

Dat haar is wel echt heftig, er is gewoon niks meer over.
pi_220967239
Heeft ze dit van de Intertoys, in kindermaat?
pi_220967250
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nouja als dit Debbie haar (nieuwe) hobby is, you do you enzo. Ik game in mijn vrije tijd (veel minder dan ik zou willen) daar vinden mensen ook wat van.
Ik snap alleen niet dat ze voor zoiets dan kennelijk wel energie heeft. Of iig het er voor over heeft.

Dat haar is wel echt heftig, er is gewoon niks meer over.
Het haar was al niks, maar nu nog minder
pi_220967252
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:11 schreef Kaatjepuk het volgende:
HAHAHA DEBBIE!

En dat kapsel, ze is bovenop kaal!
Barneveld heeft weer iets om te bespreken, die meid is echt de weg kwijt
pi_220967311
Dat haar van Debbie..wat erg😱
Dit moet de kapster toch ook wel met tegenzin hebben gedaan aangezien het er niet beter op is geworden.
En dan dat ridderpak, of wat is het?!

Deze vrouw moet echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden en zsm stoppen met die spuitjes
pi_220967324
AM die al tig keer heeft lopen zaniken dat je echt polenta moet gebruiken als je de kant en klare bollen pizzadeeg van de hanos wil uitrollen. Nu weet ze ineens niet meer wat het is, clown 🤡 Die Mirjam laat zich ook flink inpalmen en omkopen. Maar ja, je moet wat als jij de enige vriendin bent die het aan kan om op de stories te verschijnen.
pi_220967338
Debbie weet nu al dat ze in de zomer naar een event kan, knap! En anders wordt Roy er misschien nog hitsig van, die man heeft toch al weinig smaak.
pi_220967416
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Debbie leest teveel geile fantasy boekjes. 🤣
pi_220967473
quote:
Zou Maarten even geen zin hebben gehad? Ik dacht mij te herinneren dat schreef met Maarten te gaan. Ach, ze heeft voor het eerst sinds ik haar volg een vriendin met wie ze ook dingen doet. Dat is dan wel weer een positieve ontwikkeling. Ze is wel veel weg, maar dat is het leven van de influencer (anders ben ben je geen echte 😁).
pi_220967474
quote:
Alweer weg?? Jemig.
En weer met Mirjam. Zou zij inmiddels op de loonlijst staan?
pi_220967477
Ik heb in mijn vriendenkring best wat mensen die dit doen als hobby voor Elfia en zo, maar dan wel op een véél mooiere manier. Debbie is weer eens een slechte temu versie ervan, maargoed ze is beginner, of zo. :P

Dat haar schrok ik ook van, de bovenkant is echt kalend. Zou dat echt door die spuitjes komen?
Heb wel eens gehoord dat zoiets ook hormonaal kan zijn. De knipbeurt heeft het niet veel beter gemaakt iig.
Merk trouwens dat ik helemaal niet meer bij haar kijk, alleen als jullie er iets over te melden hebben.
Vreselijk saaie content.
pi_220967490
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze is ondergedoken. Ik zie ze echt heel weinig, vorige week toevallig in haar bolide. Zij weet ook wel dat er over haar gekletst wordt. Ik schrok vorige week vooral hoe slecht ze eruit zag. Ze begint kaal te worden en haar hoofd is veel te groot voor haar kinderlijf.
pi_220967560
Ik dacht ook dat A&M samen zouden gaan. Ja, ze gaan naar Kos voor twee dagen, maar ik dacht ook naar de Vinkeveense Plassen.

In elk geval: alle kinderen zijn weg het weekend. Geen idee waarom ze niet samen zijn gegaan.
pi_220967573
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:56 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ze is ondergedoken. Ik zie ze echt heel weinig, vorige week toevallig in haar bolide. Zij weet ook wel dat er over haar gekletst wordt. Ik schrok vorige week vooral hoe slecht ze eruit zag. Ze begint kaal te worden en haar hoofd is veel te groot voor haar kinderlijf.
Och, wat erg 🫤. Ze had niet eens echt overgewicht om te beginnen, volgens mij. Ze moet echt gauw stoppen met die spuitjes.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 20:08:47 #126
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220967590
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:55 schreef Nieve het volgende:
Ik heb in mijn vriendenkring best wat mensen die dit doen als hobby voor Elfia en zo, maar dan wel op een véél mooiere manier. Debbie is weer eens een slechte temu versie ervan, maargoed ze is beginner, of zo. :P

Dat haar schrok ik ook van, de bovenkant is echt kalend. Zou dat echt door die spuitjes komen?
Heb wel eens gehoord dat zoiets ook hormonaal kan zijn. De knipbeurt heeft het niet veel beter gemaakt iig.
Merk trouwens dat ik helemaal niet meer bij haar kijk, alleen als jullie er iets over te melden hebben.
Vreselijk saaie content.
Flink afvallen geeft ook haarverlies.
pi_220967627
En nu heeft ze alleen onderhouds spuitjes..
pi_220967635
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:47 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Debbie leest teveel geile fantasy boekjes. 🤣
Inspiratie opdoen voor als Roy er een keertje overheen wil
pi_220967650
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:01 schreef LALAA het volgende:
Voor de geïnteresseerden van Sanneke haar live;

Sanneke is live en begint, na een half schreeuwend “GOEDEMIDDAG”, met: “Bijna weekend! Oh nee, ik heb altijd weekend.” M. is ook weer een smikkelbeer. Daarna zegt ze zuchtend echt geen zin te hebben om morgen weer in haar ouderlijk huis te helpen opruimen.

En ja hoor, daar is het geklaag over het weer. Ze snapt het gewoon niet!! Ondertussen spreekt ze haar kind streng toe: “M. DE PIJAN!” Oh, en de boeken mag hij ook niet vouwen. Snapt hij dat nou nog niet?

Ze was vandaag weer in de supermarkt en zag daar eindelijk mensen met kinderen van M. zijn leeftijd. Dat had ze nog nooit gezien. Verder is ze zooo moe, maar ze weet niet waarom. Haar eigen verklaring? Dat ze te lang doorslaapt.

M. moet ondertussen alle dieren van haar nadoen, maar dat lukt niet echt.

Ook verbaast Sanneke zich over mensen die zonder tas naar de supermarkt gaan. Waarom zou je dat doen? vraagt ze zich hardop af. En waarom ga je elke dag naar de supermarkt? Dan koop je uiteindelijk toch meer? En waarom neem je dan geen tas mee?

Als ze één ding nodig hebben, stuurt ze Dion. Die kan wél met één ding thuiskomen, zij niet. Volgens Sanneke hebben bovendien heel veel mensen geen boodschappenbudget.

Vorige maand waren de boodschappen extreem duur, al weet ze niet precies waarom. Volgende week gaan ze naar België, dus dan gaat ze zich waarschijnlijk ook niet aan haar budget houden. Ze wil heel graag een nieuwe suikervrije koffiesiroop, maar die kost in Duitsland ¤2 en hier ¤5. Dus nee, die gaat ze absoluut niet kopen.

Natuurlijk wordt er ook nog even geklaagd over Bondgenoten. Dat moet verplaatst worden door het WK, terwijl dat volgens haar helemaal niet leeft. Want de straten zijn nog niet versierd. Sanneke hoopt zelfs dat Nederland niet ver komt, want dan heeft ze last van juichende mensen. Vroeger vond ze dat nog wel leuk. Toen keek ze ook wel eens in de kroeg.

Ondertussen commandeert ze M. als een hondje naar het raam, want papa komt eraan: “PAPA!! M.! PAPA!!”

Wat ze vanavond gaan eten? Geen idee, want ze heeft geen inspiratie. Vast heel veel mensen die patat gaan eten? Daar heeft ze zoveel zin in. Dat herhaalt ze ongeveer honderd keer, alleen zit er geen snackbar in de buurt.

Iemand vraagt iets over haar “man”, maar dat mag natuurlijk niet gezegd worden. Het is haar verloofde. En het doet haar pijn als mensen hem haar man noemen.

Papa is er ondertussen nog steeds niet. Arme M. staat nog altijd op commando bij het raam.

Met haar moeder gaat het goed. Die is alle reizen aan het maken die ze wil. Sanneke lacht een beetje als een boer met kiespijn terwijl ze zegt dat ze dat leuk voor haar vindt. Haar volgers lijken enthousiaster over het liefdesleven van haar moeder dan Sanneke zelf.

Ze gaat er uiteindelijk vandoor, want D. is thuis.
Maar eerst nog even: Sanneke vraagt om een Duits woord met de letter G. Ze proest het uit als iemand “Geil” zegt. “NEE, EEN DUITS WOORD!”

En voor wie denkt, dit was vast een livestream van twee minuten. Nee hoor. Dit gebeurde allemaal in bijna een half uur. Tijd die ze ook aan haar zoontje had kunnen besteden.
Ik ga stuk om dit verslag 😂
pi_220967826
Ik vond Debbie dus helemaal niet echt dik. Wel wat vol maar een prima figuur had ze in mijn ogen. En nu is ze met die spuitjes 23 kilo afgevallen, die ze zonder echte artsen erbij is gaan spuiten, terwijl ze al long covid en een vitamine B tekort heeft. Nou, je ziet wat ervan komt, ze is zowat kaal, haar gezicht is ingevallen en energie heeft ze nog steeds niet. Mooier wordt ze er dus niet van.
Gelukkig heeft ze wel een nieuwe hobby in de vorm van zichzelf aankleden in fantasy kleding. Ik vind het ,in combinatie met al die boeken die ze zo intensief leest, een beetje kinderachtig overkomen allemaal.
pi_220967875
Dus de kinderen zijn naar kamp van scouting en zij is met Mirjam van IJsland op stap?
Ik dacht dat ze met Maarten zou gaan.
Mirjam haar kinderen zitten ook op scouting. Of is dat pas morgen.
Waarom dan nu de tassen al klaar zetten
Zoveel vragen
pi_220967897
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:06 schreef Shuri het volgende:

[..]
Och, wat erg 🫤. Ze had niet eens echt overgewicht om te beginnen, volgens mij. Ze moet echt gauw stoppen met die spuitjes.
Ik denk dat Debbie best wat overgewicht had, maar niet veel. Ik vond mijn lijf altijd wel op die van haar lijken en ik heb ook wat overgewicht (ook voor de zwangerschap), maar ik denk niet dat zij 'ozempic overgewicht' had.
pi_220967910
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:54 schreef Earring het volgende:
Dus de kinderen zijn naar kamp van scouting en zij is met Mirjam van IJsland op stap?
Ik dacht dat ze met Maarten zou gaan.
Mirjam haar kinderen zitten ook op scouting. Of is dat pas morgen.
Waarom dan nu de tassen al klaar zetten
Zoveel vragen
AM liet een papier van de scouting zien met daarop dat het één nacht was.
Maar ik weet niet of dat bv alleen voor de jongere kinderen is.
En waarom vandaag klaarzetten? Omdat AM dat onder controle moet houden natuurlijk.
pi_220967914
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:08 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Flink afvallen geeft ook haarverlies.
Yessss. Ik ben veel afgevallen en heb mijn haar ook 30cm moeten knippen. Ik heb van nature al sneu haar, maar ik had een bos vergeleken met Debbie.
pi_220967963
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik denk dat Debbie best wat overgewicht had, maar niet veel. Ik vond mijn lijf altijd wel op die van haar lijken en ik heb ook wat overgewicht (ook voor de zwangerschap), maar ik denk niet dat zij 'ozempic overgewicht' had.
Ze was misschien wat voller maar 24 kilo eraf is best veel. Als haar zie denk ik niet dat ze de 60 kilo nu haalt.
pi_220968015
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:00 schreef Harper het volgende:

[..]
AM liet een papier van de scouting zien met daarop dat het één nacht was.
Maar ik weet niet of dat bv alleen voor de jongere kinderen is.
En waarom vandaag klaarzetten? Omdat AM dat onder controle moet houden natuurlijk.
Ja het 1 nacht en voor alle leden begreep ik.
Oh is dat pas morgen, ik dacht vannacht
pi_220968047
Zou Debbie dit jaar weer meedoen aan de avondvierdaagse?
pi_220968059
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja, dat laatste bedoel ik eigenlijk, denk ik.
pi_220968099
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:09 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze was misschien wat voller maar 24 kilo eraf is best veel. Als haar zie denk ik niet dat ze de 60 kilo nu haalt.
Als ik 24kg afval blijft er (naar mijn mening) weinig over.
Ik vind het ongezond en de manier waarop ook.
pi_220968100
Iemand vraagt elke stylist het huis van Wiline heeft gestyled want ze is er zo weg van. Zou Wiline nou echt niet snappen dat dit gewoon een trol is?
pi_220968104
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:05 schreef Shuri het volgende:
Ik dacht ook dat A&M samen zouden gaan. Ja, ze gaan naar Kos voor twee dagen, maar ik dacht ook naar de Vinkeveense Plassen.

In elk geval: alle kinderen zijn weg het weekend. Geen idee waarom ze niet samen zijn gegaan.
Misschien trouble in paradise
pi_220968121
De zoon van Michelle heeft weer haar telefoon gepakt en Timmie & Michelle al (bijna) kussend op de gevoelige plaat vastgelegd. 🙄
pi_220968124
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:34 schreef Cato99 het volgende:

[..]
Misschien trouble in paradise
Hij is ge(cock)blockt denk ik.
pi_220968133
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De zoon van Michelle heeft weer haar telefoon gepakt en Timmie & Michelle al (bijna) kussend op de gevoelige plaat vastgelegd. 🙄
Ik geloof hier dus echt he-le-maal niets van. Die meid is echt doorgeslagen in haar pictureperfect leven.
pi_220968308
Am haar camera in het water! Ga stuk! Krijg je ervan hè
pi_220968346
Dus... Debbie gaat naar een fantasy event... nu kom ik daar zeer regelmatig en ik moet dus echt even lachen... naast dat ze dus serieus een temu outfit heeft zijn die events alles behalve prikkelarm
Dus... voor sinterklaas moet ze naar het prikkelarme uurtje met 5 man omdat moeders zo slecht gaat op prikkels... maar voor een event voor zichzelf kan ze wel volledig tegen prikkels 🤦‍♂️
Wel grappig dat ze als man verkleed gaat nu haar lichaam alle vrouwelijke vormen verliest.. en roy er steeds opgewondender van word 🤔 kan hij eindelijk uit de kast
pi_220968373
Am roept graag overal dat ze 8 kinderen heeft en dat ze "Demamavan" is.

Ik vind het ondertussen schandalig hoe vaak zij weg is voor haar eigen plezier. En ook al mag er een kind mee, dan is zij altijd degene die mee gaat. Ik snap echt niet dat Maarten hier oke mee is.
pi_220968481
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:40 schreef Parasolletje89 het volgende:

[..]
Ik geloof hier dus echt he-le-maal niets van. Die meid is echt doorgeslagen in haar pictureperfect leven.
En als het wel zo is, is het nog meer doorgeslagen.
pi_220968503
Begrijp ik goed dat de serveerster van het restaurant waar AM vanavond was niet eens precies wist wat er op het bord lag? Een linzen-iets? Aardappelsaus met ik-ben-het-weer-vergeten.
Geweldige reclame :wtf:
pi_220968507
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:14 schreef Lodelie het volgende:
Am roept graag overal dat ze 8 kinderen heeft en dat ze "Demamavan" is.

Ik vind het ondertussen schandalig hoe vaak zij weg is voor haar eigen plezier. En ook al mag er een kind mee, dan is zij altijd degene die mee gaat. Ik snap echt niet dat Maarten hier oke mee is.
Maar begrijp dat dan! Zij heeft 20 jaar alleen voor de kinderen gezorgd terwijl Maarten altijd voor werk de deur uit was. Nu is het haar beurt!
pi_220968554
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dus... Debbie gaat naar een fantasy event... nu kom ik daar zeer regelmatig en ik moet dus echt even lachen... naast dat ze dus serieus een temu outfit heeft zijn die events alles behalve prikkelarm
Dus... voor sinterklaas moet ze naar het prikkelarme uurtje met 5 man omdat moeders zo slecht gaat op prikkels... maar voor een event voor zichzelf kan ze wel volledig tegen prikkels 🤦‍♂️
Wel grappig dat ze als man verkleed gaat nu haar lichaam alle vrouwelijke vormen verliest.. en roy er steeds opgewondender van word 🤔 kan hij eindelijk uit de kast
😂
pi_220968556
Die zeikerige stem van AM de laatste dagen🤐
"Kijk, daar is ons huisje", met een i tonatie alsof ze het tegen een groep peuters heeft.

Wat een engerd is het toch.
pi_220968674
Waarom is dat water in de hottub bij AM zo goor
pi_220968723
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:19 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Het haar was al niks, maar nu nog minder
Het is net of er een bosbrand op haar hoofd heeft gewoed
pi_220968732
quote:
Ik zie vooral iemand die wanhopig op zoek is naar het een clubje om bij te horen. Meeste elfia gangers of mensen die into fantasy zijn zijn dat al hun hele leven, en al kan iemand uiteraard switchen, met Debbie's track record vermoed ik toch echt het wanhopig op zoek zijn. Op de corona band wagon sprong ze mee, en nu ook als met die ozempic spuitjes en Diddl een paar weken terug. Besteedde ze die aandacht maar aan haar psyche ipv dit want ze glijdt steeds verder af qua gedrag. We zijn er allemaal getuige van. En zelf weet ze het ook anders zit ze niet ondergedoken ;)

Dat haar, ik denk het al sinds ik die eerste foto zag en ga het nu ook gewoon rechtuit zeggen: dat ziet er toch uit alsof het door de ratten is aangevreten?
pi_220968735
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:31 schreef Babbelaertje het volgende:
Dat haar van Debbie..wat erg😱
Dit moet de kapster toch ook wel met tegenzin hebben gedaan aangezien het er niet beter op is geworden.
En dan dat ridderpak, of wat is het?!

Deze vrouw moet echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden en zsm stoppen met die spuitjes
Pakje uit de middeleeuwen, kan ze niet in haar rolstoel dan klopt het plaatje niet
pi_220968770
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:55 schreef papierentas het volgende:

[..]
Gaat ze nu ook al in 'interviews' verkondigen dat ze meer geld binnenharkt, het draait echt alleen maar om haar. Echt lekker belangrijk wie het meeste geld binnenharkt, het lijkt wel een wedstrijd daar.
Dat is het minderwaardigheidscomplex van AM. Heeft 20 jaar kinderen gebaard, maar geen cent binnen gebracht. Zo laat zij zien dan zij dat echt ook wel kan. Beter zelfs. En dan is het belangrijk om de man die jou voorzag van alles, snel en ruim voorbij te streven.
Ze hebben maar geluk met elkaar.
pi_220968784
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:05 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Dat is het minderwaardigheidscomplex van AM. Heeft 20 jaar kinderen gebaard, maar geen cent binnen gebracht. Zo laat zij zien dan zij dat echt ook wel kan. Beter zelfs. En dan is het belangrijk om de man die jou voorzag van alles, snel en ruim voorbij te streven.
Ze hebben maar geluk met elkaar.
Ja dat denk ik ook. Een soort bizarre verrekening ofzo.

Overigens vraag ik me ook af hoe leuk het is voor die kinderen dat mama ze eigenlijk niet wilde.
pi_220968860
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom is dat water in de hottub bij AM zo goor
Haha ja zo goor bah!!
Waarom gaat ze weer met Mirjam? Ik dacht ook dat ze met M gezellig wegging?
pi_220968904
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die zeikerige stem van AM de laatste dagen🤐
"Kijk, daar is ons huisje", met een i tonatie alsof ze het tegen een groep peuters heeft.

Wat een engerd is het toch.
Ik vind juist dat ze steeds een soort stoere toon opzet bij Mirjan. Quasi nonchalant, van de domme houdend (idd polenta) uitsloverig toontje.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220968959
Zou mg geen zin meer hebben in al die uitjes? Hij kijkt ook niet meer zo vrolijk als hij het eten op de borden kwakt en bij andere dingen ook niet.

Ik zou als ik de partner was van mirjamvanijsland niet blij zijn als ze steeds mee moet met am. Tenzij ze op de loonlijst staat en ervoor betaald krijgt.
pi_220969006
quote:

Natuurlijk wordt er ook nog even geklaagd over Bondgenoten. Dat moet verplaatst worden door het WK, terwijl dat volgens haar helemaal niet leeft. Want de straten zijn nog niet versierd. Sanneke hoopt zelfs dat Nederland niet ver komt, want dan heeft ze last van juichende mensen. Vroeger vond ze dat nog wel leuk. Toen keek ze ook wel eens in de kroeg.

Vraag ik me af hoe ze gaat reageren op tüteren
Turken en Marokkanen

[ Bericht 2% gewijzigd door Lonneke1983 op 05-06-2026 23:58:09 ]
pi_220969028
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:00 schreef Lipisu het volgende:

[..]
😂
pi_220969032
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:01 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Ik zie vooral iemand die wanhopig op zoek is naar het een clubje om bij te horen. Meeste elfia gangers of mensen die into fantasy zijn zijn dat al hun hele leven, en al kan iemand uiteraard switchen, met Debbie's track record vermoed ik toch echt het wanhopig op zoek zijn. Op de corona band wagon sprong ze mee, en nu ook als met die ozempic spuitjes en Diddl een paar weken terug. Besteedde ze die aandacht maar aan haar psyche ipv dit want ze glijdt steeds verder af qua gedrag. We zijn er allemaal getuige van. En zelf weet ze het ook anders zit ze niet ondergedoken ;)

Dat haar, ik denk het al sinds ik die eerste foto zag en ga het nu ook gewoon rechtuit zeggen: dat ziet er toch uit alsof het door de ratten is aangevreten?
pi_220969052

[ Bericht 34% gewijzigd door Weerikier op 06-06-2026 06:54:07 ]
pi_220969177
Sanneke is een zeikstraal.

En van Debbie schrik ik gewoon.
pi_220969202
Mirjam van Ijsland beweerde toch dat AM echt niet alles filmde? Daarom hebben we ook het hele boottochtje gezien. En gelukkig was Mirjam daar om te filmen hoe AM haar hoofd dildo uit het water haalde.
pi_220969203
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 00:45 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke is een zeikstraal.

En van Debbie schrik ik gewoon.
Zeikstraal is haar 2e naam
pi_220969380
AM die haar camara liet vallen , tja komt er van als je alles wil filmen.
pi_220969395
quote:
Voor de geïnteresseerden van Sanneke haar live;

Sanneke is live en begint, na een half schreeuwend “GOEDEMIDDAG”, met: “Bijna weekend! Oh nee, ik heb altijd weekend.” M. is ook weer een smikkelbeer. Daarna zegt ze zuchtend echt geen zin te hebben om morgen weer in haar ouderlijk huis te helpen opruimen.
Dank voor je verslag! Ik denk dat het nu weer in het weekend gebeurt, is omdat Dion vast het overgrote deel van het fysieke werk verricht. Haar moeder was al vóór Sanneke verhuisd, maar ze zijn nu nog steeds bezig met het opruimen. De hypotheek was al afbetaald (heeft Sanneke ooit in het verleden gezegd). Ik denk dat er gewoon gewacht is, totdat Dion daar aan de slag kon en haar moeder voor langere tijd aaneengesloten niet op reis was.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cattolica op 06-06-2026 07:33:25 ]
pi_220969399
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 06:55 schreef miep123456 het volgende:
AM die haar camara liet vallen , tja komt er van als je alles wil filmen.
Ik heb misschien niet goed opgelet, maar laat ze de camara ook zien die ze zogenaamd van de bodem opduikt?
pi_220969403
@LALAA jouw verslag is misschien wel beter dan de live zelf. Ik ben geblokkeerd dus een live kan ik niet volgen. Jouw verslag en de beelden die ik daarbij in mijn hoofd heb zorgen voor een compleet plaatje.

En Debbie, van een spijkerbroek met Snoopy (?) applicatie naar een verkleed set waarmee ze niet zou misstaan in een slecht opgenomen kopie van Fifty shades of grey. Roy zal blij zijn dat hij een weekend weg is.
pi_220969420
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:26 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik vind juist dat ze steeds een soort stoere toon opzet bij Mirjan. Quasi nonchalant, van de domme houdend (idd polenta) uitsloverig toontje.
Ze was er al eerder geweest he, met Maarten. Dus zij wist álles al en kon nu @dievriendinvan vertellen hoe het zat.

Dat hottubwater was denk ik uit de rivier en daarom niet helemaal helder.

en jammer dat haar camera niet op een dieper deel uit haar knuisten viel
pi_220969462
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:00 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Doe even normaal joh
pi_220969468
Ik heb het idee dat de laatste samenwerking, die AM nog niet zo lang geleden samen met Maarten daar deed, wellicht niet de gewenste content heeft gebracht. Met Mirjamvanijsland is het natuurlijk volop hihihi, "daar waar er in Maarten geen leven lijkt te zitten". Maarten zal de tweede helft van het weekend overnemen van Mirjam. Althans dat mag ik hopen, want AM is alleen maar op samenwerkingen pad zonder hem (een uitzondering daargelaten).

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 06-06-2026 08:27:40 ]
pi_220969475
Ellen is enórm ziek want heel misselijk.
Niet ziek genoeg om stories vol te blaten trouwens.
En na een nacht slapen was ze niet meer misselijk.

Oké dan.
pi_220969479
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 07:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze was er al eerder geweest he, met Maarten. Dus zij wist álles al en kon nu @:dievriendinvan vertellen hoe het zat.

Dat hottubwater was denk ik uit de rivier en daarom niet helemaal helder.

en jammer dat haar camera niet op een dieper deel uit haar knuisten viel
En dan is onze bange betweter op haar best, heh? Geen verrassingen, dus dan kun je quasi stoer en nonchalant de ander vertellen hoe het zit.
Het zijn toch ook wel twee giebelende midlife-gerda's met dat alcoholische geschraap .... hihi #topinfluencer
pi_220969554
Am haar uitjes zijn altijd hetzelfde hè, en afsluiten met alcohol!

DBM is echt de grootste aansteller die er is! Geen puf om met je dochter naar de kapper te gaan.. je rijdt erheen en gaat zitten! Wat een onzin allemaal dat gelul van haar
pi_220969558
Dbm kan nog steeds niets want nog steeds doodziek... kan wel prima kletsen voor een longontsteking 👌🤔 en gaat zo wel naar zwemles...
Ik hou het niet meer bij wie daar extreem ziek is.. maar in mijn hoofd waren de kinderen ook zwaar ziek toch? Hadden weer een week school gemist?
pi_220969571
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm kan nog steeds niets want nog steeds doodziek... kan wel prima kletsen voor een longontsteking 👌🤔 en gaat zo wel naar zwemles...
Ik hou het niet meer bij wie daar extreem ziek is.. maar in mijn hoofd waren de kinderen ook zwaar ziek toch? Hadden weer een week school gemist?
Ik zeg altijd tegen mijn kinderen: als je om alles gaat huilen dan weet ik het niet wanneer je een keer echt veel pijn hebt.
Zo is het bij DBM, als die een keer echt wat mankeert gelooft niemand het meer.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220969578
Ik geloof haar ook niet! Je kan ook zo praten als je net wakker bent!
Die meid doet alles voor aandacht! En maar jammere dat ze het niet aan kan als er mensen zo over haar praten! Meid je roept het op je af!
pi_220969580
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:04 schreef AnnArt het volgende:

[..]
En dan is onze bange betweter op haar best, heh? Geen verrassingen, dus dan kun je quasi stoer en nonchalant de ander vertellen hoe het zit.
Het zijn toch ook wel twee giebelende midlife-gerda's met dat alcoholische geschraap .... hihi #topinfluencer
Die twee veertigers zijn echt alles wat je als zelfstandige, intelligente vrouw nooit wilde worden.
En dan mag ze een goed inkomen hebben, het blijft gewoon toch echt net niks. Net als de Walkjes.

Toch jammer dat stijl, intelligentie en een krachtige persoonlijkheid niet te koop zijn.
pi_220969589
quote:
Maar is ze met haar 'ik kan nog wel 5km lopen' longontsteking al naar een huisarts geweest? Of is deze zelf gediagnosticeerd?
pi_220969592
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar is ze met haar 'ik kan nog wel 5km lopen' longontsteking al naar een huisarts geweest? Of is deze zelf gediagnosticeerd?
Helemaal zelf natuurlijk 👌 of nou ja chatgpt zal het misschien vertelt hebben net als dat ze hielspoor heeft 👍 kan je ook prima 5km mee lopen
pi_220969596
Die man van DBM, is dat ook een super sneeuwvlokje ofzo?
Want hij neemt nooit wat over van haar als ze 'ziek' is. Avondvierdaagse lopen, weekboodschappen doen, naar zwemles gaan....

Als ik ziek ben doet mijn man dat. Ook gewoon een wasjes aanzetten.
Of zou hij het haar laten doen omdat hij ook niet geloofd dat ze ziek is?
pi_220969613
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:10 schreef Some_One het volgende:
Die man van DBM, is dat ook een super sneeuwvlokje ofzo?
Want hij neemt nooit wat over van haar als ze 'ziek' is. Avondvierdaagse lopen, weekboodschappen doen, naar zwemles gaan....

Als ik ziek ben doet mijn man dat. Ook gewoon een wasjes aanzetten.
Of zou hij het haar laten doen omdat hij ook niet geloofd dat ze ziek is?
Ik kijk maar zelden bij DBM en haar man heb ik nog noot gezien of vanuit haar iets over gelezen maar als het net zo’n man is als Dion, Roy of Tim dan durf ik wel te zeggen dat het een softie is.
pi_220969699
quote:
Voor iemand die doodziek is ziet ze er best gezond uit. Ik ben dan lijkbleek en heb lodderige ogen. Dat zie ik bij haar niet.
pi_220969932
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😂
Dat zwaardje ook, ik ga stuk
pi_220969978
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:24 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Voor iemand die doodziek is ziet ze er best gezond uit. Ik ben dan lijkbleek en heb lodderige ogen. Dat zie ik bij haar niet.
Zometeen acteerlessen nemen bij Debbie.
pi_220969993
Debbie en Sanneke werken allebei niet, dan hebben ze echt tijd genoeg om hun shirts te strijken!

Het ziet er toch niet uit van die gekreukte shirts?
pi_220969997
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:46 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Dat zwaardje ook, ik ga stuk
Koekoek die meid
pi_220969999
Ben benieuwd hoeveel Sanneke gaat helpen bij haar moeder
pi_220970013
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En paniekaanval , dat heeft ze als ze erg druk is geweest en bij stress.
Jaaaa want ze heeft 1 avond de vierdaagse gelopen, niet gesport en vooral heel erg goed gerust afgelopen week.
Ik weet wat paniekaanvallen zijn, zij spot ermee, bah.
  Moderator zaterdag 6 juni 2026 @ 10:06:08 #194
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220970077
De inspiratie van de cosplay ziet er toch wel iets anders uit :D

Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220970111
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:24 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
In mijn dossier bij de huisarts staat een notitie dat ik niet ziek oog als ik wel doodziek ben.🤣 Nadat een invaller een enorme inschattingsfout had gemaakt puur alleen op haar eigen waarneming ipv op mijn verhaal.

Nu denk ik absoluut niet dat dit bij dbm zo is hoor. Maar het kan dus wel.
pi_220970206
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:58 schreef Lipisu het volgende:

[..]
En paniekaanval , dat heeft ze als ze erg druk is geweest en bij stress.
Jaaaa want ze heeft 1 avond de vierdaagse gelopen, niet gesport en vooral heel erg goed gerust afgelopen week.
Ik weet wat paniekaanvallen zijn, zij spot ermee, bah.
Als ze een stressvolle dag of periode heeft heeft ze paniekaanvallen 🙃 Waar in hemelsnaam heeft deze vrouw stress van, de avondvieréén daagse?? Jeuk krijg je van deze vrouw!! Wat een clown
pi_220970216
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 10:06 schreef Meke het volgende:
De inspiratie van de cosplay ziet er toch wel iets anders uit :D

[ afbeelding ]
Debbie is echt de Temu versie 😂😂😂😂
pi_220970242
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:55 schreef Lodelie het volgende:
Debbie en Sanneke werken allebei niet, dan hebben ze echt tijd genoeg om hun shirts te strijken!

Het ziet er toch niet uit van die gekreukte shirts?
Ik werk en strijk mijn kleding. Misschien zouden zij dat ook doen wanneer ze zouden werken. Dan hebben ze misschien meer besef van hoe onverzorgd ze er zelf uitzien.
pi_220970254
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 10:21 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Als ze een stressvolle dag of periode heeft heeft ze paniekaanvallen 🙃 Waar in hemelsnaam heeft deze vrouw stress van, de avondvieréén daagse?? Jeuk krijg je van deze vrouw!! Wat een clown
Stress dat het maar niet lukt om de leugens kloppend te krijgen misschien 🤔🤷
pi_220970257
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Sanneke gaat helpen bij haar moeder
Als ze hetzelfde gaat doen als vorige week gaat ze laten zien wat er allemaal nog staat, gaat ze alles bij langs en komen er tig stories van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')