Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:23 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nou... bij mij komt zoiets dan op de stoel te liggen en echt niet in mijn kast. 🤢 En als hij daar gewoon een paar dagen opgedragen ligt omdat bijvoorbeeld het weer niet meer zo lekker is, was ik hem mooi uit.
Ik leg hem dan niet terug in de kast, ik heb zo'n 'kan nog wel een keer' stoel haha. En als t weer dan omslaat doe ik t alsnog in de was. Maar als t zo gaat snap ik het beter idd.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gebeurt mij ook regelmatig. Dan heb je een halve dag een korte broek aan, legt 'm terug in de kast omdat het best nog een keer kan en dan slaat het weer om naar langebroekenweer en dan ben je zo een half jaar verder.
Hoe je hetzelfde ook op een fatsoenlijke manier kan zeggenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik leg hem dan niet terug in de kast, ik heb zo'n 'kan nog wel een keer' stoel haha. En als t weer dan omslaat doe ik t alsnog in de was. Maar als t zo gaat snap ik het beter idd.
Zal ze bij het uitzoeken van een vakantie ook opletten hoever de dichtstbijzijnde HAP is?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:55 schreef Lipisu het volgende:
Ze doet alsof ze een survival tocht met 2 baby's in de middle of nowhere heeft geboekt.
Of ze nu thuis met Flip en Flap thuis zit of op een park in Nederland, maakt niet veel uitvroeg?
Hap Fun ipv Cap funquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:20 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zal ze bij het uitzoeken van een vakantie ook opletten hoever de dichtstbijzijnde HAP is?
Ze willen niet/niet veel op insta. Dan kan ik me voorstellen dat Tamara niet veel over ze deelt. Maar laatst ging ze met een van de 2 ergens heen (voor school? Stage?) en zijn ze daarna uit lunchen geweest bijvoorbeeld, en passen ze regelmatig even op. Heb niet het idee dat dat met veel tegenzin gaat. Of dat wordt ook niet gedeeld 😊quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sowieso lastig is in zo'n groot gezin. De kleintjes hebben de aandacht nodig en daarnaast zijn er nog een aantal met een rugzakje.
Toch heb ik het idee dat de pubers van Tamara ontzettend lief zijn, ze maken regelmatig wat of vouwen de was op.
Ik heb niet gelijk het idee dat ze iets tekort komen, maar over hen deelt tamara minder
Opent ze daar toch weer een tikkie voor. Dat zou ik dan nog een mooi doel vinden ook en zeer waarschijnlijk aan gedoneerd hebben. Als ik haar bizarre uitgaven van eerder niet gezien zou hebben tenminste.. Is de bakfiets al verkocht?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel videobanden ze heeft maar dat is een dure grap.
Volgens mij heeft ze er alleen een spijkerjasje overheen aangetrokken?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:26 schreef Missinglink24 het volgende:
Defamiliekoning gaat in een heel gevaarlijk topje winkelen. Het zakt enorm af, ze moet constant hijsen en de dames los in het netje. Dalijk krijgen de klanten bij de Sligro een gratis peepshow 😅
Edit; oh ze heeft zich toch maar omgekleed 😅
Geloof het niet, lijkt een andere kleur te zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze er alleen een spijkerjasje overheen aangetrokken?
Dat zal het licht zijn, want dezelfde stof.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:33 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Geloof het niet, lijkt een andere kleur te zijn
Ik kan het me niet voorstellen dat dbm dit OK gaat vinden dat de kinderen vies worden... afgelopen vakantie moesten ze ook 3x daags douchen en bleef ze poetsen met van die baby doekjes... denk dat ieder spettertje modder ervoor zorgt dat ze weer moeren omkledenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM gaat met dr kinderen een weekje alleen op vakantie.
Ze heeft er helemaal zin in dat ze hele dag bezig zijn en pikzwart van de modder en leven op ijsjes.
Want daar hebben ze dan wel energie voor? En dan eten ze wel ineens van alles?
Ik gun t ze hoor en t klinkt idd heerlijk voor de kinderen, lekker ravotten en bezig zijn. Maar ze hebben normaal nergens energie voor en maar op de tablet hangen, maar op de camping kan t ineens wel?
Ja volgens mij wel. Ze was toch in de zomervakantie toen ze op een park zaten ook naar de HAP geweest?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:20 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zal ze bij het uitzoeken van een vakantie ook opletten hoever de dichtstbijzijnde HAP is?
Ja, zij zit om één of andere reden af en toe in mijn algoritmequote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:22 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Zijn Kasper Kooij (de ex van potterenee) en z’n vriendin Nicky uit elkaar? Ze hadden eerst blikje open (cringe) maar dat is nu op non-actief en op insta lees ik dat ze ermee zijn gestopt.
Ze zouden toen 7 dagen? En dag één en dag 7 hebben ze toen niet volledig gehad dacht ik. Volgens mij waren ze zelfs de dag ervoor al terug naar huis gereden, omdat ze toch om 11u al uit het huisje moesten. Daar was nogal wat commentaar op dacht ik 🙈 Ik gok dat ze een hap cap fun heeft op loopafstand van een ziekenhuis of hap🙃 En ah die flap vindt het gelukkig wel super duper leuk bij de kapper, in tegenstelling tot flip 😌 Ik vraag me bij zulke zinnen af, wélke volwassene gebruikt in hemelsnaam het woord ‘duper’ 😭 (inkoppertje ik weet t……..)quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:02 schreef Some_One het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Ze was toch in de zomervakantie toen ze op een park zaten ook naar de HAP geweest?
En de hele tijd kleding wassen, kleding bijkopen. Eerder naar huis... volgens mij hebben ze toen bijna niks gedaan daar.
Ik heb niet zo’n stoel. Hier gaat alles de was in. Ik maak het mezelf niet makkelijk zeg maar.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoe je hetzelfde ook op een fatsoenlijke manier kan zeggen![]()
Ik heb ook zo'n stoel (wie niet, denk ik) maar probeer daar ook een beetje orde in te houden. En dan belanden er ook weer dingen terug in de kast.
Zo duur is het ook weer niet. Volgens mij heb ik 20 euro per videoband betaald.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:32 schreef Stillemeelezer het volgende:
[..]
Opent ze daar toch weer een tikkie voor. Dat zou ik dan nog een mooi doel vinden ook en zeer waarschijnlijk aan gedoneerd hebben. Als ik haar bizarre uitgaven van eerder niet gezien zou hebben tenminste.. Is de bakfiets al verkocht?
Ja klopt eerder naar huis en kleding bij moeten kopen omdat ze de eerste dag al alles vies hadden...quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:17 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ze zouden toen 7 dagen? En dag één en dag 7 hebben ze toen niet volledig gehad dacht ik. Volgens mij waren ze zelfs de dag ervoor al terug naar huis gereden, omdat ze toch om 11u al uit het huisje moesten. Daar was nogal wat commentaar op dacht ik 🙈 Ik gok dat ze een hap cap fun heeft op loopafstand van een ziekenhuis of hap🙃 En ah die flap vindt het gelukkig wel super duper leuk bij de kapper, in tegenstelling tot flip 😌 Ik vraag me bij zulke zinnen af, wélke volwassene gebruikt in hemelsnaam het woord ‘duper’ 😭 (inkoppertje ik weet t……..)
Ik snap dat echt niet echt 3 x per dag douchen en omkleden omdat ze dan smerig worden ?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat dbm dit OK gaat vinden dat de kinderen vies worden... afgelopen vakantie moesten ze ook 3x daags douchen en bleef ze poetsen met van die baby doekjes... denk dat ieder spettertje modder ervoor zorgt dat ze weer moeren omkleden
Oh ja! Hele aparte redenatie was dat van het eerder naar huis gaan. Scheelde bijna hele dag uiteindelijk volgens mij. Zo zonde.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:17 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ze zouden toen 7 dagen? En dag één en dag 7 hebben ze toen niet volledig gehad dacht ik. Volgens mij waren ze zelfs de dag ervoor al terug naar huis gereden, omdat ze toch om 11u al uit het huisje moesten. Daar was nogal wat commentaar op dacht ik 🙈 Ik gok dat ze een hap cap fun heeft op loopafstand van een ziekenhuis of hap🙃 En ah die flap vindt het gelukkig wel super duper leuk bij de kapper, in tegenstelling tot flip 😌 Ik vraag me bij zulke zinnen af, wélke volwassene gebruikt in hemelsnaam het woord ‘duper’ 😭 (inkoppertje ik weet t……..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |