abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220973107
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:23 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Nou... bij mij komt zoiets dan op de stoel te liggen en echt niet in mijn kast. 🤢 En als hij daar gewoon een paar dagen opgedragen ligt omdat bijvoorbeeld het weer niet meer zo lekker is, was ik hem mooi uit.
Gefeliciteerd *O*

Met je :r . :') Overdrijven is ook een vak.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220973121
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Gebeurt mij ook regelmatig. Dan heb je een halve dag een korte broek aan, legt 'm terug in de kast omdat het best nog een keer kan en dan slaat het weer om naar langebroekenweer en dan ben je zo een half jaar verder.
Ik leg hem dan niet terug in de kast, ik heb zo'n 'kan nog wel een keer' stoel haha. En als t weer dan omslaat doe ik t alsnog in de was. Maar als t zo gaat snap ik het beter idd.
pi_220973129
Toch fijn dat de zoon van mevrouw van IJsland een keer geëxploiteerd mag worden ipv de Geertsen kroost.
pi_220973136
Ze doet alsof ze een survival tocht met 2 baby's in de middle of nowhere heeft geboekt.
Of ze nu thuis met Flip en Flap thuis zit of op een park in Nederland, maakt niet veel uitvroeg?
pi_220973149
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik leg hem dan niet terug in de kast, ik heb zo'n 'kan nog wel een keer' stoel haha. En als t weer dan omslaat doe ik t alsnog in de was. Maar als t zo gaat snap ik het beter idd.
Hoe je hetzelfde ook op een fatsoenlijke manier kan zeggen ^O^

Ik heb ook zo'n stoel (wie niet, denk ik :D ) maar probeer daar ook een beetje orde in te houden. En dan belanden er ook weer dingen terug in de kast.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220973415
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:55 schreef Lipisu het volgende:
Ze doet alsof ze een survival tocht met 2 baby's in de middle of nowhere heeft geboekt.
Of ze nu thuis met Flip en Flap thuis zit of op een park in Nederland, maakt niet veel uitvroeg?
Zal ze bij het uitzoeken van een vakantie ook opletten hoever de dichtstbijzijnde HAP is?
pi_220973427
Zijn Kasper Kooij (de ex van potterenee) en z’n vriendin Nicky uit elkaar? Ze hadden eerst blikje open (cringe) maar dat is nu op non-actief en op insta lees ik dat ze ermee zijn gestopt.
pi_220973465
Defamiliekoning gaat in een heel gevaarlijk topje winkelen. Het zakt enorm af, ze moet constant hijsen en de dames los in het netje. Dalijk krijgen de klanten bij de Sligro een gratis peepshow 😅

Edit; oh ze heeft zich toch maar omgekleed 😅
I can't help it, if I'm lucky
pi_220973487
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:20 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Zal ze bij het uitzoeken van een vakantie ook opletten hoever de dichtstbijzijnde HAP is?
Hap Fun ipv Cap fun
pi_220973494
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik denk dat dat sowieso lastig is in zo'n groot gezin. De kleintjes hebben de aandacht nodig en daarnaast zijn er nog een aantal met een rugzakje.
Toch heb ik het idee dat de pubers van Tamara ontzettend lief zijn, ze maken regelmatig wat of vouwen de was op.
Ik heb niet gelijk het idee dat ze iets tekort komen, maar over hen deelt tamara minder
Ze willen niet/niet veel op insta. Dan kan ik me voorstellen dat Tamara niet veel over ze deelt. Maar laatst ging ze met een van de 2 ergens heen (voor school? Stage?) en zijn ze daarna uit lunchen geweest bijvoorbeeld, en passen ze regelmatig even op. Heb niet het idee dat dat met veel tegenzin gaat. Of dat wordt ook niet gedeeld 😊
pi_220973505
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik weet niet hoeveel videobanden ze heeft maar dat is een dure grap.
Opent ze daar toch weer een tikkie voor. Dat zou ik dan nog een mooi doel vinden ook en zeer waarschijnlijk aan gedoneerd hebben. Als ik haar bizarre uitgaven van eerder niet gezien zou hebben tenminste.. Is de bakfiets al verkocht?
pi_220973517
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:26 schreef Missinglink24 het volgende:
Defamiliekoning gaat in een heel gevaarlijk topje winkelen. Het zakt enorm af, ze moet constant hijsen en de dames los in het netje. Dalijk krijgen de klanten bij de Sligro een gratis peepshow 😅

Edit; oh ze heeft zich toch maar omgekleed 😅
Volgens mij heeft ze er alleen een spijkerjasje overheen aangetrokken?
pi_220973522
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ze er alleen een spijkerjasje overheen aangetrokken?
Geloof het niet, lijkt een andere kleur te zijn
I can't help it, if I'm lucky
pi_220973539
Staat die gore hottub nu op een aanlegsteiger van alle sloeps? Lekker en plein publique lopen bubbelen? Hmmm, niet mijn idee.

Edit: maarja, AM is nu eenmaal een publiek figuur met haar 100 duuzend volgers. Dan is zo'n plek met pottekijkers geen probleem.
pi_220973553
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:33 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Geloof het niet, lijkt een andere kleur te zijn
Dat zal het licht zijn, want dezelfde stof.
pi_220973596
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM gaat met dr kinderen een weekje alleen op vakantie.
Ze heeft er helemaal zin in dat ze hele dag bezig zijn en pikzwart van de modder en leven op ijsjes.
Want daar hebben ze dan wel energie voor? En dan eten ze wel ineens van alles?

Ik gun t ze hoor en t klinkt idd heerlijk voor de kinderen, lekker ravotten en bezig zijn. Maar ze hebben normaal nergens energie voor en maar op de tablet hangen, maar op de camping kan t ineens wel?
Ik kan het me niet voorstellen dat dbm dit OK gaat vinden dat de kinderen vies worden... afgelopen vakantie moesten ze ook 3x daags douchen en bleef ze poetsen met van die baby doekjes... denk dat ieder spettertje modder ervoor zorgt dat ze weer moeren omkleden
pi_220973638
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:20 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ja volgens mij wel. Ze was toch in de zomervakantie toen ze op een park zaten ook naar de HAP geweest?
En de hele tijd kleding wassen, kleding bijkopen. Eerder naar huis... volgens mij hebben ze toen bijna niks gedaan daar.
  Moderator zaterdag 6 juni 2026 @ 18:11:02 #268
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220973657
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:22 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Zijn Kasper Kooij (de ex van potterenee) en z’n vriendin Nicky uit elkaar? Ze hadden eerst blikje open (cringe) maar dat is nu op non-actief en op insta lees ik dat ze ermee zijn gestopt.
Ja, zij zit om één of andere reden af en toe in mijn algoritme :? (@nickynoahvanhal). Volgens mij heeft zij laatst best iets heftigs medisch meegemaakt, waar hij helemaal niet meer langs is gekomen. En daarna post ze steeds dingen over hoe ze vanaf rockbottom weer aan het opkrabbelen is.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220973683
Wat een positieve post van Tamara over vakantie vieren rondom huis.
Alleen....dit lijkt echt geen schrijfsel van haar zelf. Zo schrijft ze normaal echt niet.
Zou ze ook onze AI bestsellerschrijfster nadoen en ChatGPT gevraagd hebben om een mooie positieve post voor haar te schrijven?
pi_220973684
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:02 schreef Some_One het volgende:

[..]
Ja volgens mij wel. Ze was toch in de zomervakantie toen ze op een park zaten ook naar de HAP geweest?
En de hele tijd kleding wassen, kleding bijkopen. Eerder naar huis... volgens mij hebben ze toen bijna niks gedaan daar.
Ze zouden toen 7 dagen? En dag één en dag 7 hebben ze toen niet volledig gehad dacht ik. Volgens mij waren ze zelfs de dag ervoor al terug naar huis gereden, omdat ze toch om 11u al uit het huisje moesten. Daar was nogal wat commentaar op dacht ik 🙈 Ik gok dat ze een hap cap fun heeft op loopafstand van een ziekenhuis of hap🙃 En ah die flap vindt het gelukkig wel super duper leuk bij de kapper, in tegenstelling tot flip 😌 Ik vraag me bij zulke zinnen af, wélke volwassene gebruikt in hemelsnaam het woord ‘duper’ 😭 (inkoppertje ik weet t……..)
pi_220973706
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hoe je hetzelfde ook op een fatsoenlijke manier kan zeggen ^O^

Ik heb ook zo'n stoel (wie niet, denk ik :D ) maar probeer daar ook een beetje orde in te houden. En dan belanden er ook weer dingen terug in de kast.
Ik heb niet zo’n stoel. Hier gaat alles de was in. Ik maak het mezelf niet makkelijk zeg maar.
pi_220973710
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:32 schreef Stillemeelezer het volgende:

[..]
Opent ze daar toch weer een tikkie voor. Dat zou ik dan nog een mooi doel vinden ook en zeer waarschijnlijk aan gedoneerd hebben. Als ik haar bizarre uitgaven van eerder niet gezien zou hebben tenminste.. Is de bakfiets al verkocht?
Zo duur is het ook weer niet. Volgens mij heb ik 20 euro per videoband betaald.
pi_220973722
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:17 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ze zouden toen 7 dagen? En dag één en dag 7 hebben ze toen niet volledig gehad dacht ik. Volgens mij waren ze zelfs de dag ervoor al terug naar huis gereden, omdat ze toch om 11u al uit het huisje moesten. Daar was nogal wat commentaar op dacht ik 🙈 Ik gok dat ze een hap cap fun heeft op loopafstand van een ziekenhuis of hap🙃 En ah die flap vindt het gelukkig wel super duper leuk bij de kapper, in tegenstelling tot flip 😌 Ik vraag me bij zulke zinnen af, wélke volwassene gebruikt in hemelsnaam het woord ‘duper’ 😭 (inkoppertje ik weet t……..)
Ja klopt eerder naar huis en kleding bij moeten kopen omdat ze de eerste dag al alles vies hadden...
pi_220973723
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat dbm dit OK gaat vinden dat de kinderen vies worden... afgelopen vakantie moesten ze ook 3x daags douchen en bleef ze poetsen met van die baby doekjes... denk dat ieder spettertje modder ervoor zorgt dat ze weer moeren omkleden
Ik snap dat echt niet echt 3 x per dag douchen en omkleden omdat ze dan smerig worden ?
Ze is psychisch niet in orde als je dat doet.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220973740
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:17 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Oh ja! Hele aparte redenatie was dat van het eerder naar huis gaan. Scheelde bijna hele dag uiteindelijk volgens mij. Zo zonde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')