abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220966794
Am is met Mirjam naar de vinkeveense plassen! Sorry hoor maar wat een egoïstisch mens is het toch! Maarten kan thuis alles regelen en zij de hort op! Dacht ze gaat met Maarten weg
pi_220966813
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:44 schreef Moppie1982 het volgende:
Am is met Mirjam naar de vinkeveense plassen! Sorry hoor maar wat een egoïstisch mens is het toch! Maarten kan thuis alles regelen en zij de hort op! Dacht ze gaat met Maarten weg
AM egoïstisch, nee toch, wat zeg je nu _O- _O- :Y :Y
pi_220966891
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:49 schreef miep123456 het volgende:

[..]
AM egoïstisch, nee toch, wat zeg je nu _O- _O- :Y :Y
Ze kan beter haar naam veranderen in de egoïstische mamma van 🤣
pi_220967042
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:07 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze kan beter haar naam veranderen in de egoïstische mamma van 🤣
Dat vind ik nog te lief voor de persoon die ze laat zien.
pi_220967048
Even afwezig geweest door omstandigheden, maar ik moest echt terugkomen nav Debbie’s verkleed outfit 😂😂 ik ga stuk, wat een mafklapper
pi_220967084
Ik probeer wel eens de stories van Sanneke te bekijken n.a.v. de berichten hier maar ik heb daar al geen geduld voor. Altijd hetzelfde geneuzel over boodschappen en geklaag over wat ze wil maar niet kan. Respect dat je een half uur haar live kunt volhouden 😂

AM en moeke Mirjam wat een content zeg. Echt saai…. Vind de kinderen dan nog leuker om te zien haha ben benieuwd hoeveel jaar ze nog interessant als de kinderen groot zijn.
pi_220967151
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Even afwezig geweest door omstandigheden, maar ik moest echt terugkomen nav Debbie’s verkleed outfit 😂😂 ik ga stuk, wat een mafklapper
Niet te doen dit 🤣
pi_220967161
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoi, fijn je weer te lezen.
Ja echt he. Voor een markt in de zomer ofzo?
pi_220967168
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:07 schreef Earring het volgende:

[..]
Hoi, fijn je weer te lezen.
Ja echt he. Voor een markt in de zomer ofzo?
Zal wel iets als ComicCon zijn oid?

Zou Roy haar in die staat ook doen 🫣
pi_220967171
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:05 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Niet te doen dit 🤣
Het is nog niet eens carnaval
pi_220967194
HAHAHA DEBBIE!

En dat kapsel, ze is bovenop kaal!
pi_220967220
Nouja als dit Debbie haar (nieuwe) hobby is, you do you enzo. Ik game in mijn vrije tijd (veel minder dan ik zou willen) daar vinden mensen ook wat van.
Ik snap alleen niet dat ze voor zoiets dan kennelijk wel energie heeft. Of iig het er voor over heeft.

Dat haar is wel echt heftig, er is gewoon niks meer over.
pi_220967239
Heeft ze dit van de Intertoys, in kindermaat?
pi_220967250
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nouja als dit Debbie haar (nieuwe) hobby is, you do you enzo. Ik game in mijn vrije tijd (veel minder dan ik zou willen) daar vinden mensen ook wat van.
Ik snap alleen niet dat ze voor zoiets dan kennelijk wel energie heeft. Of iig het er voor over heeft.

Dat haar is wel echt heftig, er is gewoon niks meer over.
Het haar was al niks, maar nu nog minder
pi_220967252
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:11 schreef Kaatjepuk het volgende:
HAHAHA DEBBIE!

En dat kapsel, ze is bovenop kaal!
Barneveld heeft weer iets om te bespreken, die meid is echt de weg kwijt
pi_220967311
Dat haar van Debbie..wat erg😱
Dit moet de kapster toch ook wel met tegenzin hebben gedaan aangezien het er niet beter op is geworden.
En dan dat ridderpak, of wat is het?!

Deze vrouw moet echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden en zsm stoppen met die spuitjes
pi_220967324
AM die al tig keer heeft lopen zaniken dat je echt polenta moet gebruiken als je de kant en klare bollen pizzadeeg van de hanos wil uitrollen. Nu weet ze ineens niet meer wat het is, clown 🤡 Die Mirjam laat zich ook flink inpalmen en omkopen. Maar ja, je moet wat als jij de enige vriendin bent die het aan kan om op de stories te verschijnen.
pi_220967338
Debbie weet nu al dat ze in de zomer naar een event kan, knap! En anders wordt Roy er misschien nog hitsig van, die man heeft toch al weinig smaak.
pi_220967416
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Debbie leest teveel geile fantasy boekjes. 🤣
pi_220967473
quote:
Zou Maarten even geen zin hebben gehad? Ik dacht mij te herinneren dat schreef met Maarten te gaan. Ach, ze heeft voor het eerst sinds ik haar volg een vriendin met wie ze ook dingen doet. Dat is dan wel weer een positieve ontwikkeling. Ze is wel veel weg, maar dat is het leven van de influencer (anders ben ben je geen echte 😁).
pi_220967474
quote:
Alweer weg?? Jemig.
En weer met Mirjam. Zou zij inmiddels op de loonlijst staan?
pi_220967477
Ik heb in mijn vriendenkring best wat mensen die dit doen als hobby voor Elfia en zo, maar dan wel op een véél mooiere manier. Debbie is weer eens een slechte temu versie ervan, maargoed ze is beginner, of zo. :P

Dat haar schrok ik ook van, de bovenkant is echt kalend. Zou dat echt door die spuitjes komen?
Heb wel eens gehoord dat zoiets ook hormonaal kan zijn. De knipbeurt heeft het niet veel beter gemaakt iig.
Merk trouwens dat ik helemaal niet meer bij haar kijk, alleen als jullie er iets over te melden hebben.
Vreselijk saaie content.
pi_220967490
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze is ondergedoken. Ik zie ze echt heel weinig, vorige week toevallig in haar bolide. Zij weet ook wel dat er over haar gekletst wordt. Ik schrok vorige week vooral hoe slecht ze eruit zag. Ze begint kaal te worden en haar hoofd is veel te groot voor haar kinderlijf.
pi_220967560
Ik dacht ook dat A&M samen zouden gaan. Ja, ze gaan naar Kos voor twee dagen, maar ik dacht ook naar de Vinkeveense Plassen.

In elk geval: alle kinderen zijn weg het weekend. Geen idee waarom ze niet samen zijn gegaan.
pi_220967573
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:56 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ze is ondergedoken. Ik zie ze echt heel weinig, vorige week toevallig in haar bolide. Zij weet ook wel dat er over haar gekletst wordt. Ik schrok vorige week vooral hoe slecht ze eruit zag. Ze begint kaal te worden en haar hoofd is veel te groot voor haar kinderlijf.
Och, wat erg 🫤. Ze had niet eens echt overgewicht om te beginnen, volgens mij. Ze moet echt gauw stoppen met die spuitjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')