AM egoïstisch, nee toch, wat zeg je nuquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:44 schreef Moppie1982 het volgende:
Am is met Mirjam naar de vinkeveense plassen! Sorry hoor maar wat een egoïstisch mens is het toch! Maarten kan thuis alles regelen en zij de hort op! Dacht ze gaat met Maarten weg
Ze kan beter haar naam veranderen in de egoïstische mamma van 🤣quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:49 schreef miep123456 het volgende:
[..]
AM egoïstisch, nee toch, wat zeg je nu![]()
![]()
![]()
Dat vind ik nog te lief voor de persoon die ze laat zien.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:07 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze kan beter haar naam veranderen in de egoïstische mamma van 🤣
Niet te doen dit 🤣quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Even afwezig geweest door omstandigheden, maar ik moest echt terugkomen nav Debbie’s verkleed outfit 😂😂 ik ga stuk, wat een mafklapper
Hoi, fijn je weer te lezen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Even afwezig geweest door omstandigheden, maar ik moest echt terugkomen nav Debbie’s verkleed outfit 😂😂 ik ga stuk, wat een mafklapper
Zal wel iets als ComicCon zijn oid?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:07 schreef Earring het volgende:
[..]
Hoi, fijn je weer te lezen.
Ja echt he. Voor een markt in de zomer ofzo?
Het haar was al niks, maar nu nog minderquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nouja als dit Debbie haar (nieuwe) hobby is, you do you enzo. Ik game in mijn vrije tijd (veel minder dan ik zou willen) daar vinden mensen ook wat van.
Ik snap alleen niet dat ze voor zoiets dan kennelijk wel energie heeft. Of iig het er voor over heeft.
Dat haar is wel echt heftig, er is gewoon niks meer over.
Barneveld heeft weer iets om te bespreken, die meid is echt de weg kwijtquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:11 schreef Kaatjepuk het volgende:
HAHAHA DEBBIE!
En dat kapsel, ze is bovenop kaal!
Debbie leest teveel geile fantasy boekjes. 🤣quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Barneveld heeft weer iets om te bespreken, die meid is echt de weg kwijt
Zou Maarten even geen zin hebben gehad? Ik dacht mij te herinneren dat schreef met Maarten te gaan. Ach, ze heeft voor het eerst sinds ik haar volg een vriendin met wie ze ook dingen doet. Dat is dan wel weer een positieve ontwikkeling. Ze is wel veel weg, maar dat is het leven van de influencer (anders ben ben je geen echte 😁).quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:44 schreef Moppie1982 het volgende:
Am is met Mirjam naar de vinkeveense plassen! Sorry hoor maar wat een egoïstisch mens is het toch! Maarten kan thuis alles regelen en zij de hort op! Dacht ze gaat met Maarten weg
Alweer weg?? Jemig.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:44 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze is ondergedoken. Ik zie ze echt heel weinig, vorige week toevallig in haar bolide. Zij weet ook wel dat er over haar gekletst wordt. Ik schrok vorige week vooral hoe slecht ze eruit zag. Ze begint kaal te worden en haar hoofd is veel te groot voor haar kinderlijf.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Barneveld heeft weer iets om te bespreken, die meid is echt de weg kwijt
Och, wat erg 🫤. Ze had niet eens echt overgewicht om te beginnen, volgens mij. Ze moet echt gauw stoppen met die spuitjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:56 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Ze is ondergedoken. Ik zie ze echt heel weinig, vorige week toevallig in haar bolide. Zij weet ook wel dat er over haar gekletst wordt. Ik schrok vorige week vooral hoe slecht ze eruit zag. Ze begint kaal te worden en haar hoofd is veel te groot voor haar kinderlijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |