abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220970262
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 10:08 schreef Lodelie het volgende:

[..]
In mijn dossier bij de huisarts staat een notitie dat ik niet ziek oog als ik wel doodziek ben.🤣 Nadat een invaller een enorme inschattingsfout had gemaakt puur alleen op haar eigen waarneming ipv op mijn verhaal.

Nu denk ik absoluut niet dat dit bij dbm zo is hoor. Maar het kan dus wel.
Ik heb de aantekening dat ik bij spoed indien mogelijk door de eigen huisarts gezien moet worden, ook als hij geen spoeddienst heeft. DBM mag wel een dagje meedraaien hier, heb er net weer een heftige diagnose bij (overigens in de huidige vorm oke mee te leven hoor, maar heeft wel het een en ander op de kop gezet). Maar dit is wel een diagnose die vast te stellen is op basis van onder andere MRI onderzoek, iets wat ik bij DBM nooit zie gebeuren. Want hoe vaak wordt er nu echt iets gedaan wat serieus onderzoek betreft als zij met haar halve snotneus bij een dokter komt? Pas als ze bij 6 artsen gewinkeld heeft krijgt ze een keer een extra bloedonderzoekje, meer niet. Voor mij zegt dat genoeg, ook geen arts meer die haar nog echt serieus neemt.
pi_220970272
quote:

[..]
In mijn dossier bij de huisarts staat een notitie dat ik niet ziek oog als ik wel doodziek ben.🤣 Nadat een invaller een enorme inschattingsfout had gemaakt puur alleen op haar eigen waarneming ipv op mijn verhaal.

Haha, hier net zo. Oogt niet ziek, is wél ziek.
pi_220970412
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 10:26 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik heb de aantekening dat ik bij spoed indien mogelijk door de eigen huisarts gezien moet worden, ook als hij geen spoeddienst heeft. DBM mag wel een dagje meedraaien hier, heb er net weer een heftige diagnose bij (overigens in de huidige vorm oke mee te leven hoor, maar heeft wel het een en ander op de kop gezet). Maar dit is wel een diagnose die vast te stellen is op basis van onder andere MRI onderzoek, iets wat ik bij DBM nooit zie gebeuren. Want hoe vaak wordt er nu echt iets gedaan wat serieus onderzoek betreft als zij met haar halve snotneus bij een dokter komt? Pas als ze bij 6 artsen gewinkeld heeft krijgt ze een keer een extra bloedonderzoekje, meer niet. Voor mij zegt dat genoeg, ook geen arts meer die haar nog echt serieus neemt.
Sterkte!
pi_220970501
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 10:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik werk en strijk mijn kleding. Misschien zouden zij dat ook doen wanneer ze zouden werken. Dan hebben ze misschien meer besef van hoe onverzorgd ze er zelf uitzien.
Ik strijk nooit, niet toen ik niet werkte en niet nu ik wel werk 🫣
pi_220970520
Ik heb niet snel zomaar iets aan te merken op Tamara (greatgrandemultimama), maar ze post "een kleine reminder voor al die mama's, die zich druk maken over de zomervakantie" met een filmpje van haar kinderen, spelend in de speeltuin, het open water en zwembad. Vind ik op zich een beetje té makkelijker gezegd dan gedaan, want niet iedere mama heeft Tamara's vrije (in te delen) tijd, financiële ruimte, vervoer, achtervang en woonomgeving (inclusief tuin), om hun kinderen hetzelfde te geven. Desalniettemin oprecht fijn, dat haar kinderen, in ieder geval, wél zo hun zomervakantie gaan doorbrengen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 06-06-2026 11:08:03 ]
pi_220970553
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

Wel grappig dat ze als man verkleed gaat nu haar lichaam alle vrouwelijke vormen verliest.. en roy er steeds opgewondender van word 🤔 kan hij eindelijk uit de kast
Sorry, ik ben hier niet om fluflu's te verdedigen ofzo, maar het mag hier wel nog een béétje correct zijn: hoe zie jij hier een man in? Ze draagt heel duidelijk een vrouwenkorset met baleinen, met vormen voor de borsten en uitsparingen voor de heupen. Ze is echt niet verkleed als man.

Ik lees hier echt wel vaker dingen die echt gewoon niet kloppen in mijn ogen. Kaalheid is soms gewoon een overbelichte plek op de foto. Ja, haar haar is dun, heel dun zelfs, maar als je bovenaan kaal bent, heb je aan je oren ook geen haren meer. En ze zal wel heel wat kilo's kwijt zijn, maar als ik haar in jeans zie, dan is die toch nog altijd goed gevuld? 't Is niet zo dat haar kleren van haar lijf af vallen. Wat ik hier beschreven zie, komt vaak niet echt overeen met wat ik op de foto's zie eerlijk gezegd.
pi_220970668
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 06:55 schreef miep123456 het volgende:
AM die haar camara liet vallen , tja komt er van als je alles wil filmen.
En ze raakt het water niet uit, want te diep? Kan ze zichzelf niet opduwen op de steiger met die armspieren van bootcamp dan?
pi_220970682
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:02 schreef MonaB het volgende:

[..]
Sorry, ik ben hier niet om fluflu's te verdedigen ofzo, maar het mag hier wel nog een béétje correct zijn: hoe zie jij hier een man in? Ze draagt heel duidelijk een vrouwenkorset met baleinen, met vormen voor de borsten en uitsparingen voor de heupen. Ze is echt niet verkleed als man.

Ik lees hier echt wel vaker dingen die echt gewoon niet kloppen in mijn ogen. Kaalheid is soms gewoon een overbelichte plek op de foto. Ja, haar haar is dun, heel dun zelfs, maar als je bovenaan kaal bent, heb je aan je oren ook geen haren meer. En ze zal wel heel wat kilo's kwijt zijn, maar als ik haar in jeans zie, dan is die toch nog altijd goed gevuld? 't Is niet zo dat haar kleren van haar lijf af vallen. Wat ik hier beschreven zie, komt vaak niet echt overeen met wat ik op de foto's zie eerlijk gezegd.
Ze shopt tegenwoordig op de kinderafdeling, need i say more? Ze is op een enorm ongezonde manier veel te veel afgevallen.
pi_220970759
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:12 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ze shopt tegenwoordig op de kinderafdeling, need i say more? Ze is op een enorm ongezonde manier veel te veel afgevallen.
Dat zegt niet zoveel vind ik. Ik ben 1m61 en weeg 65 kilo (wel fit en gespierd), dat betekent overgewicht in BMI-termen. Ik ben in een uitverkoop ook al wel eens in een 'kinderhoodie' maat 164 beland, en dat past prima. Ik verdrink soms in de oversized mode van tegenwoordig. Met een jeansmaat 27 moet ik tien cm lengte laten inkorten en heb ik een riem nodig.
pi_220970763
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:05 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Dat is het minderwaardigheidscomplex van AM. Heeft 20 jaar kinderen gebaard, maar geen cent binnen gebracht. Zo laat zij zien dan zij dat echt ook wel kan. Beter zelfs. En dan is het belangrijk om de man die jou voorzag van alles, snel en ruim voorbij te streven.
Ze hebben maar geluk met elkaar.
En niet te vergeten haar ouders die haar hielpen met de kinderen, financieel en met gratis vakanties. Ook die werden aan de kant gezet toen ze een Grote Influencer over de rug van haar kinderen en Bestsellerauteur werd.
pi_220970791
quote:

[..]

Bij DBM staat dat waarschijnlijk andersom.
pi_220970812
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:19 schreef MonaB het volgende:

[..]
Dat zegt niet zoveel vind ik. Ik ben 1m61 en weeg 65 kilo (wel fit en gespierd), dat betekent overgewicht in BMI-termen. Ik ben in een uitverkoop ook al wel eens in een 'kinderhoodie' maat 164 beland, en dat past prima. Ik verdrink soms in de oversized mode van tegenwoordig. Met een jeansmaat 27 moet ik tien cm lengte laten inkorten en heb ik een riem nodig.
Ik ben 1.70 en weeg 58 kilo. Al zou ik in kinderkleding passen (wat niet lukt want pasvormen zijn niet afgestemd op vrouwen), mijn hoofd neigt niet naar een shirt met Pippi Langkous of een broek met Snoopy.
pi_220970816
quote:

[..]
Sterkte Danielle
pi_220970848
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:55 schreef papierentas het volgende:

[..]
Gaat ze nu ook al in 'interviews' verkondigen dat ze meer geld binnenharkt, het draait echt alleen maar om haar. Echt lekker belangrijk wie het meeste geld binnenharkt, het lijkt wel een wedstrijd daar.
Stom ja , Maarten heeft tot aan de serie Waar doen ze het van , alleen gewerkt en zij niet , maar daar hoor je haar dan niet over
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220970964
-oopsy-

[ Bericht 49% gewijzigd door Utopica op 06-06-2026 12:03:03 (Dubbel) ]
pi_220970984
Sanneke die overal blijft herhalen hoe uniek het is dat ze als gezin op “één inkomen” kan leven en dat dat een keuze is (nu weer op threads). Wilt ze een sticker ofzo hebben?

Edit, het worden twéé unique snowflake stickers:

Ik bedoel dan een laag inkomen. 😅 Want ja het kan natuurlijk ook zo. Toch is het hoe je je eigen leven invult echt een keuze.”
pi_220971218
Dat AM geen unlimited data abonnement heeft met haar extreme instagram gebruik.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220971299
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:02 schreef Utopica het volgende:
Sanneke die overal blijft herhalen hoe uniek het is dat ze als gezin op “één inkomen” kan leven en dat dat een keuze is (nu weer op threads). Wilt ze een sticker ofzo hebben?

Edit, het worden twéé unique snowflake stickers:

Ik bedoel dan een laag inkomen. 😅 Want ja het kan natuurlijk ook zo. Toch is het hoe je je eigen leven invult echt een keuze.”
Ik ben benieuwd wat daar binnenkomt, en wat zij verdient aan haar linkjes
pi_220971305
Hoeveel inkomsten zou Judith nu missen, nu ze geen linkjes deelt?
pi_220971379
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Dat AM geen unlimited data abonnement heeft met haar extreme instagram gebruik.
Dat heeft ze vast wel maar ze moet haar status van "eerlijke influencer" hoog houden, en dus ook een nadeel benoemen van haar gesponsorde weekendje weg.

Dat gezamenlijk eten klinkt als gedwongen met andere gasten aan 1 tafel zitten, ik sla wel over.. En ik krijg kriebels van het woordje "toet" op de menukaart 😵‍💫
pi_220971479
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 13:02 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Dat heeft ze vast wel maar ze moet haar status van "eerlijke influencer" hoog houden, en dus ook een nadeel benoemen van haar gesponsorde weekendje weg.

Dat gezamenlijk eten klinkt als gedwongen met andere gasten aan 1 tafel zitten, ik sla wel over.. En ik krijg kriebels van het woordje "toet" op de menukaart 😵‍💫
Ik krijg error van die vaste tijden, maar onze plangoeroe gaat daar natuurlijk wel lekker op.
Wij hebben im Duitsland wel eens in van die restaurants gegeten waar je aan lange tafels aanschuift en dat was echt kei gezellig
pi_220971499
quote:

[..]

Ja vreselijk ja, gezamenlijk eten ( 3x keer nog wel) nope niks voor mij!
pi_220971578
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoeveel inkomsten zou Judith nu missen, nu ze geen linkjes deelt?
Ze heeft geen 300 euro over voor een bedrijf dat zegt haar te kunnen helpen dus veel inkomsten zal ze niet missen. Anders heb je er wel 300 euro voor over.
pi_220971588
quote:

[..]

Vind ik een beetje vergezocht. Ik denk dat ze oprecht te knieperig is om het maximale abonnement te nemen.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220972087
quote:

[..]
Ik eet geen vlees, maar word niet echt enthousiast van het eten dan AM laat zien.
Zij zelf geloof ik ook niet want het gebruikelijk Mmmm blijft achterwege.

De tijden van het eten zijn wel echt ideaal voor AM!
pi_220972109
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 10:56 schreef Cattolica het volgende:
Ik heb niet snel zomaar iets aan te merken op Tamara (greatgrandemultimama), maar ze post "een kleine reminder voor al die mama's, die zich druk maken over de zomervakantie" met een filmpje van haar kinderen, spelend in de speeltuin, het open water en zwembad. Vind ik op zich een beetje té makkelijker gezegd dan gedaan, want niet iedere mama heeft Tamara's vrije (in te delen) tijd, financiële ruimte, vervoer, achtervang en woonomgeving (inclusief tuin), om hun kinderen hetzelfde te geven. Desalniettemin oprecht fijn, dat haar kinderen, in ieder geval, wél zo hun zomervakantie gaan doorbrengen.
Ik vind het ook raar dat ze zegt: de kinderen zullen zich de vakanties niet herinneren, maar wel hoe fijn het thuis was. Want dat is gewoon niet waar.
Ik ben het met haar eens dat je ook thuis een heel fijne vakantie kan hebben, maar mijn kinderen (en ik) hebben zeker ook heel fijne herinneringen aan vakanties weg samen.
pi_220972147
Tamara woont trouwens inderdaad prachtig landelijk. Maar ik houd mn hart vast als ik zie hoe die hele jonge kinderen al alleen op pad gaan/buiten spelen. Er is daar blijkbaar veel water en een ongeluk zit in een klein hoekje.
pi_220972150
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 6 juni 2026 14:38 schreef Harper het volgende:[/b
[..]
Ik vind het ook raar dat ze zegt: de kinderen zullen zich de vakanties niet herinneren, maar wel hoe fijn het thuis was. Want dat is gewoon niet waar.
Ik ben het met haar eens dat je ook thuis een heel fijne vakantie kan hebben, maar mijn kinderen (en ik) hebben zeker ook heel fijne herinneringen aan vakanties weg samen.
Eens! Ik kan sowieso dit soort zogenaamd bemoedigende toon posts niet zo goed hebben en al helemaal niet wanneer je zelf om financiële donaties hebt gevraagd om een auto te kopen. Net als Sanneke maar dan anders.
pi_220972159
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:52 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Eens! Ik kan sowieso dit soort bemoedigende toon posts niet zo goed hebben en al helemaal niet wanneer je zelf om financiële donaties hebt gevraagd om een auto te kopen. Net als Sanneke maar dan anders.
Ik snap het wel. Ze praat voor zichzelf goed dat ze niet met de kinderen op vakantie kan vanwege de auto. En dan voelt het fijn als er dan veel volgers zijn die zeggen dat ze het zo goed doet.
Wat natuurlijk helemaal niet nodig is. Het is zoals het is en de kinderen zullen ongetwijfeld een leuke zomer hebben.

Overigens vraag ik me soms af hoe het voor Jamie en Yuna is. Mijn pubers zijn nukkig en hebben niet altijd zin in mij, maar toch brengen we ook fijne momenten samen door, zeker in de zomer. In dat gezin draait alles om de kleintjes en krijgen de oudsten met wat geluk af en toe ´s avonds een uurtje samen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 06-06-2026 15:06:27 ]
pi_220972251
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Sanneke gaat helpen bij haar moeder
Nou als dat net zo veel is als bij haar zelf, 1 doos volmaken
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220972260
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:57 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik snap het wel. Ze praat voor zichzelf goed dat ze niet met de kinderen op vakantie kan vanwege de auto. En dan voelt het fijn als er dan veel volgers zijn die zeggen dat ze het zo goed doet.
Wat natuurlijk helemaal niet nodig is. Het is zoals het is en de kinderen zullen ongetwijfeld een leuke zomer hebben.

Overigens vraag ik me soms af hoe het voor Jamie en Yuna is. Mijn pubers zijn nukkig en hebben niet altijd zin in mij, maar toch brengen we ook fijne momenten samen door, zeker in de zomer. In dat gezin draait alles om de kleintjes en krijgen de oudsten met wat geluk af en toe ´s avonds een uurtje samen.
Ik denk dat dat sowieso lastig is in zo'n groot gezin. De kleintjes hebben de aandacht nodig en daarnaast zijn er nog een aantal met een rugzakje.
Toch heb ik het idee dat de pubers van Tamara ontzettend lief zijn, ze maken regelmatig wat of vouwen de was op.
Ik heb niet gelijk het idee dat ze iets tekort komen, maar over hen deelt tamara minder
pi_220972288
Leuk varen op de Vinkeveense Plassen, in de regen met je kapotte paraplu, omdat het moet van de sponsor. #jolijt #fun #doenwe
pi_220972310
quote:

[..]
De dokter zei tegen mij , ik zeg het niet vaak , maar jij mag wel vaker bij mij komen hoor
pi_220972347
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 13:13 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Vind ik een beetje vergezocht. Ik denk dat ze oprecht te knieperig is om het maximale abonnement te nemen.
Ik denk ook knieperig
pi_220972369
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:15 schreef Shuri het volgende:
Leuk varen op de Vinkeveense Plassen, in de regen met je kapotte paraplu, omdat het moet van de sponsor. #jolijt #fun #doenwe
Een tocht van 2.5 uur!! En ook nog met een hond en kind aan boord.
pi_220972373
Gierige Gerda komt op mijn tijdlijn voorbij, ze staat in korte broek en vindt 'spontaan' een tientje in de zam die er al zat sinds vorig jaar. Is die broek ongewassen de kast in gegaan dan?
pi_220972402
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Gierige Gerda komt op mijn tijdlijn voorbij, ze staat in korte broek en vindt 'spontaan' een tientje in de zam die er al zat sinds vorig jaar. Is die broek ongewassen de kast in gegaan dan?
Geld blijft goed in de wasmachine. Net geprobeerd😉
pi_220972407
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik denk dat dat sowieso lastig is in zo'n groot gezin. De kleintjes hebben de aandacht nodig en daarnaast zijn er nog een aantal met een rugzakje.
Toch heb ik het idee dat de pubers van Tamara ontzettend lief zijn, ze maken regelmatig wat of vouwen de was op.
Ik heb niet gelijk het idee dat ze iets tekort komen, maar over hen deelt tamara minder
Ik kan er niet over oordelen omdat ik Tamara helemaal niet volg, maar hoe leuk is het als puber om in een gezin te leven waar alles om de jongere kinderen lijkt te draaien en ook nog te verhuizen naar een klein dorp? Te moeten dealen met ouders die voornemens waren naar Spanje te emigreren?

Alle pubers zijn anders en best kans dat ze het heerlijk vinden, maar ik weet niet of ik er al puber heel blij van geworden zou zijn. Wij hebben niet zo veel kinderen en toch vonden sommige het heerlijk om een weekje bij oma te logeren, want "het is zo lekker rustig daar" (en volle aandacht natuurlijk).
pi_220972412
Gaat AM nu ook nog naar Kos of was dit een grapje maar bedoelde ze Vinkeveense plassen?
pi_220972415
Heeft iemand Sanneke al verteld dat ze de oude videobanden met de lastste beelden van haar broer ook kan laten digitaliseren? Kan ze ze ook weer delen met haar volgers en heeft ze weer content! #gratiztip
pi_220972418
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Geld blijft goed in de wasmachine. Net geprobeerd😉
Haha ook zo mooi opgevouwen? 🙈
Maar dat wist ik niet, tot nu toe geen gratis geld in mijn was(machine) gevonden helaas 😂
pi_220972423
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Gaat AM nu ook nog naar Kos of was dit een grapje maar bedoelde ze Vinkeveense plassen?
'Vinekeveen: het Kos van Nederland' 😂

(Geen idee verder of ze nou wel of niet naar Kos gaat)
pi_220972449
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haha ook zo mooi opgevouwen? 🙈
Maar dat wist ik niet, tot nu toe geen gratis geld in mijn was(machine) gevonden helaas 😂
Ik heb het bij haar niet gezien maar hier zat het inderdaad nog in de broekzak. De wasmachine was bijna klaar toen mijn man aan mij vroeg of ik het geld nog uit zijn broekzak had gehaald. Nee dus want ik controleer geen broekzakken.
pi_220972460
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:26 schreef Johanna38 het volgende:
Heeft iemand Sanneke al verteld dat ze de oude videobanden met de lastste beelden van haar broer ook kan laten digitaliseren? Kan ze ze ook weer delen met haar volgers en heeft ze weer content! #gratiztip
Ik weet niet hoeveel videobanden ze heeft maar dat is een dure grap.
pi_220972564
DBM gaat met dr kinderen een weekje alleen op vakantie.
Ze heeft er helemaal zin in dat ze hele dag bezig zijn en pikzwart van de modder en leven op ijsjes.
Want daar hebben ze dan wel energie voor? En dan eten ze wel ineens van alles?

Ik gun t ze hoor en t klinkt idd heerlijk voor de kinderen, lekker ravotten en bezig zijn. Maar ze hebben normaal nergens energie voor en maar op de tablet hangen, maar op de camping kan t ineens wel?
pi_220972639
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ja ze gaan volgende week naar Kos
Dan is Julia hoofdverantwoordelijke want zij is vrouw en kan dit goed aldus AM
pi_220972699
quote:
Gebeurt mij ook regelmatig. Dan heb je een halve dag een korte broek aan, legt 'm terug in de kast omdat het best nog een keer kan en dan slaat het weer om naar langebroekenweer en dan ben je zo een half jaar verder.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220972751
quote:
Ik vind haar een beetje smoezelig, net als Judith, dus zou me niks verbazen
pi_220972811
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Gebeurt mij ook regelmatig. Dan heb je een halve dag een korte broek aan, legt 'm terug in de kast omdat het best nog een keer kan en dan slaat het weer om naar langebroekenweer en dan ben je zo een half jaar verder.
Nou... bij mij komt zoiets dan op de stoel te liggen en echt niet in mijn kast. 🤢 En als hij daar gewoon een paar dagen opgedragen ligt omdat bijvoorbeeld het weer niet meer zo lekker is, was ik hem mooi uit.
pi_220972967
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM gaat met dr kinderen een weekje alleen op vakantie.
Ze heeft er helemaal zin in dat ze hele dag bezig zijn en pikzwart van de modder en leven op ijsjes.
Want daar hebben ze dan wel energie voor? En dan eten ze wel ineens van alles?

Ik gun t ze hoor en t klinkt idd heerlijk voor de kinderen, lekker ravotten en bezig zijn. Maar ze hebben normaal nergens energie voor en maar op de tablet hangen, maar op de camping kan t ineens wel?
Denk dat we weer genoeg stories krijgen dat ze overprikkeld is doordat ze er op vakantie alleen voor staat. Oh nee wacht, ze heeft al meerdere malen lopen roepen dat ze alles alleen doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')