abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220964776
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:00 schreef poohenzo het volgende:

[..]
nou gewoon onder de maat, zo gaat dat, en daar is ze helaas niet de enige in hoor.
Dat ze niet de enige is snap en weet ik. Maar ze lijkt het ook allemaal prima te vinden om dit te ventileren op insta. Er zijn tienermoeders die volwassener zijn.
pi_220964793
Sanneke kan vandaag beter even een paar uur edmr volgen zoveel trauma heeft ze!
pi_220964835
In alle supermarkten waar ik kom staat niet alles op merk zoals Sanneke beweert maar het staat juist al op soort product. Wat loopt ze nou weer te zwammen?? Ze heeft überhaupt tijd zat om nog 15x de gangpaden door te lopen. Iets in mij zegt dat dit wederom weer een product is wat ze waarschijnlijk nooit gebruikt maar wil hebben want gratis of korting. En als jij het zelf niet gaat vragen moet je later niet lopen zeiken 🖕 Zelden iemand meegemaakt die zo sneu in het leven staat als Sanneke.
pi_220964849
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:08 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke kan vandaag beter even een paar uur edmr volgen zoveel trauma heeft ze!
Ik dacht net: ik kan beter even niet meer kijken bij haar. Zoveel domheid kan ik niet aan. En dat geschreeuw weer. Wat een type.

[ Bericht 3% gewijzigd door JaNeeDan op 05-06-2026 12:34:18 ]
pi_220965000
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:16 schreef Jenn1806 het volgende:
In alle supermarkten waar ik kom staat niet alles op merk zoals Sanneke beweert maar het staat juist al op soort product. Wat loopt ze nou weer te zwammen?? Ze heeft überhaupt tijd zat om nog 15x de gangpaden door te lopen. Iets in mij zegt dat dit wederom weer een product is wat ze waarschijnlijk nooit gebruikt maar wil hebben want gratis of korting. En als jij het zelf niet gaat vragen moet je later niet lopen zeiken 🖕 Zelden iemand meegemaakt die zo sneu in het leven staat als Sanneke.
Natuurlijk staan producten niet op merk. Dan staan alle honig producten, dus de soepen, sauzen, lasagnebladen etcetera bij elkaar. En niet de soepen bij de soepen (en dan per merk) en de sauzen bij de sauzen.

Lijkt me volkomen logisch.
pi_220965043
Ik kan Sanneke niet meer aanhoren, ze praat zoveel en zegt zo weinig.
pi_220965093
30 jaar lang geen geschikte werkplek gevonden. Knap, ze is van mijn leeftijd dacht ik.
pi_220965095
Ow en wat je niet zoekt, vind je ook niet.
pi_220965106
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 10:37 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar haar kind zit aan haar vastgeplakt en ze moet al huilen als M 1 nachtje uit logeren gaat; ze kan niet zonder hem.
Misschien moet ze een keer douchen zodat ze niet zo plakkerig is.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220965107
Dbm had weer wat quotes gekregen van haar "vriendin" die hier mee leest 😂👍 nog 2 lessen en ze is volleerd autist... ofzo?
En hoe oud ben je als je schijnbaar de knuffel van je zoon verstopt en daarna zijn knuffel zijn kleding aan trekt... of gelooft ze echt dat de knuffel dit zelf doet?
En.... als ze beweert dat zoon dit heeft gedaan is hij dus thuis.. en als ze dit heeft gezien.. hoe rijmt dat met dat ze naar haar groepje was?
Iets roept dat er ergens gejokt word

(En als je katten continue knokken is dat ook niet echt gezond lijkt mij)
pi_220965121
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:10 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
De grap met dit soort mensen is dat hun wereld steeds kleiner wordt waardoor ze ook steeds minder aankunnen/kunnen hebben. Denk maar eens aan waar Sanneke allemaal over klaagt of wat ze als prestatie ziet. Dat besparen bijvoorbeeld, op allerlei producten die ze niet nodig heeft. Of dat niemand haar iets verteld en ze daarom dingen niet inziet. Die 'skill' wordt normaalgesproken soort van getraind als iemand wel een normaal leven leeft zonder zich op te sluiten met allerlei excuses en ook gewoon een sociaal leven heeft. Dat heeft ze allebei niet. De grap is, hoe langer ze zo leeft, hoe moeilijker het wordt allemaal op te bouwen.
[..]
Verschilt per persoon maar ik zo doodongelukkig zijn met zo'n 'heerlijk leven'. Ik werk liever dan tussen 4 muren te zitten, heb ik ooit eens gehad toen ik door zwangerschap basicly niets meer kon, dacht ik op een gegeven moment echt van als dit ooit permanent wordt dan hoeft het van mij niet meer.

Die roze wolk waar mensen op claimen te zitten met zwanger zijn was bij mij in z'n algeheel niet aanwezig :')
Ik zit dus nu zo. Ik ben nog steeds herstellende van mijn IC opname en kan nog steeds zo veel minder dan ik wil, dat is zo frustrerend. Ik wil zo graag werken, zo graag meedraaien in de maatschappij en gewoon lekker bezig zijn. Maar het lukt niet. Daaraan toegeven vind ik zo lastig dat ik regelmatig op mijn bek ga en dus eigenlijk langer onderweg ben :') , maar daar ben ik mee bezig.

Ik snap echt niks van een Sanneke en DBM dat zij dit dus écht vrijwillig doen en vervolgens lopen zeiken of alles wat los en vast zit.
pi_220965157
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:59 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik zit dus nu zo. Ik ben nog steeds herstellende van mijn IC opname en kan nog steeds zo veel minder dan ik wil, dat is zo frustrerend. Ik wil zo graag werken, zo graag meedraaien in de maatschappij en gewoon lekker bezig zijn. Maar het lukt niet. Daaraan toegeven vind ik zo lastig dat ik regelmatig op mijn bek ga en dus eigenlijk langer onderweg ben :') , maar daar ben ik mee bezig.

Ik snap echt niks van een Sanneke en DBM dat zij dit dus écht vrijwillig doen en vervolgens lopen zeiken of alles wat los en vast zit.
Deze vrouwen sporen overduidelijk totaal niet. Het zijn zielige figuren die ook hun hele leven de underdog zullen zijn.
pi_220965171
Als ik een nieuw product ga kopen dan zoek ik het vaak eerst even op. Weet je in ieder geval of je een pakje of zakje zoekt en hoe het eruit ziet. Even een screenshot maken en daarmee de supermarkt door. En anders idd even vragen. Hoe moeilijk maak je het je zelf anders.
pi_220965233
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik dacht net: ik kan beter even niet meer kijken bij haar. Zoveel domheid kan ik niet aan. En dat geschreeuw weer. Wat een type.
Het gezwets ook over dat Dion elke dag gaat werken en vroeg op staat. Meid hij werkt in het groen, 37 uur per week, die beginnen vroeg, dus hij is vroeg thuis en werkt waarschijnlijk nog dichtbij huis ook. Hij werkt hier omdat jij niet wil werken, maar jullie wel maximale toeslagen kunnen trekken en een huurhuis hebben. Ze lijkt zich zo verheven te voelen boven anderen, kijkt voor mijn gevoel neer op anderen en oordeelt op alles wat los en vast zit, Maar stiekem is ze gewoon heel jaloers en ongelukkig.
pi_220965286
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft nog een trauma erbij! Haar tv programma is door het WK verzet! Hoe durven ze!!!
pi_220965316
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Als ik een nieuw product ga kopen dan zoek ik het vaak eerst even op. Weet je in ieder geval of je een pakje of zakje zoekt en hoe het eruit ziet. Even een screenshot maken en daarmee de supermarkt door. En anders idd even vragen. Hoe moeilijk maak je het je zelf anders.
Ze heeft een mond, ze praat uren vol per dag op instagram tegen haarzelf. Dan kan ze prima vragen waar iets staat, of is ze bang ofzo. Maar dan wel met rollende ogen en andere gezichtsuitdrukkingen iets opnemen en het internet opslingeren :?
pi_220965324
Maarten mag alles thuis regelen? Want AM gaat al richting de vinkeveense plassen?
pi_220965365
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:22 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze heeft nog een trauma erbij! Haar tv programma is door het WK verzet! Hoe durven ze!!!
Zij zou nog klagen wanneer ze naar een uitvaart moet in de tijd dat ze normaal gesproken boodschappen doet.
pi_220965374
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:26 schreef Moppie1982 het volgende:
Maarten mag alles thuis regelen? Want AM gaat al richting de vinkeveense plassen?
wat krijgt ze nu weer gesponsord daar?
pi_220965389
Ik vind Sanneke eigenlijk heel zielig. Haar wereld is zo klein en beperkt. Haar dagen zijn altijd hetzelfde en het erge is dat ze een klein mannetje heeft die niks anders doet dan binnen hangen.

Ik snap niet dat ze niet bij een sportclubje gaat, vrijwilligerswerk zoekt, met Mijan naar kleuterzwemmen of gymles gaat. Gewoon iets doen wat een beetje zorgt voor structuur.

Kan toch niet anders dat zij zich aan het einde van de dag futloos voelt? Als ik al een dag thuis ben omdat ik even niks om handen heb of ziek ben voel ik mij al zo lamlendig. Ze maakt op mij zo’n diep ongelukkige indruk en alles schreeuwt jaloezie uit. Op andere die wel werken, koophuis hebben, op vakantie kunnen, leuke auto voor de deur en vooral een sociaal leven hebben.
pi_220965405
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:35 schreef poohenzo het volgende:

[..]
wat krijgt ze nu weer gesponsord daar?
Weer een overnachting aan de haven en met een bootje.
pi_220965468
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Weer een overnachting aan de haven en met een bootje.
Ik hoop toch zo dat de kinderen haar over aantal jaren een spiegel voor houden, hoe vaak is ze weg.
Onbegrijpelijk dat Maarten dit gewoon oke vind.
pi_220965522
En dbm met haar ‘calorie arme’ saté ‘sauce’ (ook zo’n jeuk woord, zeg gewoon saus!!). 189 calorieën per 100gr is nog super veel 🥴
pi_220965688
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:56 schreef Mallorcameisje het volgende:
En dbm met haar ‘calorie arme’ saté ‘sauce’ (ook zo’n jeuk woord, zeg gewoon saus!!). 189 calorieën per 100gr is nog super veel 🥴
Dat noem ik calorie arm, maar goed die meid eet heel gezond
pi_220965701
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:37 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik vind Sanneke eigenlijk heel zielig. Haar wereld is zo klein en beperkt. Haar dagen zijn altijd hetzelfde en het erge is dat ze een klein mannetje heeft die niks anders doet dan binnen hangen.

Ik snap niet dat ze niet bij een sportclubje gaat, vrijwilligerswerk zoekt, met Mijan naar kleuterzwemmen of gymles gaat. Gewoon iets doen wat een beetje zorgt voor structuur.

Kan toch niet anders dat zij zich aan het einde van de dag futloos voelt? Als ik al een dag thuis ben omdat ik even niks om handen heb of ziek ben voel ik mij al zo lamlendig. Ze maakt op mij zo’n diep ongelukkige indruk en alles schreeuwt jaloezie uit. Op andere die wel werken, koophuis hebben, op vakantie kunnen, leuke auto voor de deur en vooral een sociaal leven hebben.
Ik vind Sanneke verre van zielig, zij kiest heel bewust voor het leven dat ze leidt. Ze kiest er heel bewust voor om op de bank te zitten en te zeuren en klagen over alles. Ze kiest er bewust voor om hier niets in te veranderen. En ze kiest heel bewust voor de slachtofferrol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')