abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220973741
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik snap dat echt niet echt 3 x per dag douchen en omkleden omdat ze dan smerig worden ?
Ze is psychisch niet in orde als je dat doet.
Joh!
I can't help it, if I'm lucky
pi_220973824
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik snap dat echt niet echt 3 x per dag douchen en omkleden omdat ze dan smerig worden ?
Ze is psychisch niet in orde als je dat doet.
Daarom moest ik wel lachen dat ze zat te vertellen dat ze dan lekker konden zwemmen en in de modder spelen 🤣😂 as if.... als ze zand hebben aangeraakt raakt die vrouw al in de stress
pi_220974028
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze willen niet/niet veel op insta. Dan kan ik me voorstellen dat Tamara niet veel over ze deelt. Maar laatst ging ze met een van de 2 ergens heen (voor school? Stage?) en zijn ze daarna uit lunchen geweest bijvoorbeeld, en passen ze regelmatig even op. Heb niet het idee dat dat met veel tegenzin gaat. Of dat wordt ook niet gedeeld 😊
Ze zitten nooit aan tafel bij de rest. Misschien werken ze op dat tijdstip hoor. Maar bij ons is dit buiten sporten en werken om, wel het moment om elkaar te zien en te spreken.
Ze hebben zich op zolder verschanst en lijken hun eigen avondeten te regelen.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220974037
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:16 schreef Latteanais het volgende:
Wat een positieve post van Tamara over vakantie vieren rondom huis.
Alleen....dit lijkt echt geen schrijfsel van haar zelf. Zo schrijft ze normaal echt niet.
Zou ze ook onze AI bestsellerschrijfster nadoen en ChatGPT gevraagd hebben om een mooie positieve post voor haar te schrijven?
Nee dat denk ik niet, waarom zou ze dat willen? Vind haar altijd heel open en oprecht.
pi_220974054
Priscilla (creatodapris) laat weer ff zien hoe een top zakenvrouw ze is. Jaaaa presentjes voor de juf komen snel online!
Huh, de eerste regio al over 4 weken vakantie?
Ik vraag me dan af onder welke steen je hebt gelegen..
pi_220974057
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:50 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ze zitten nooit aan tafel bij de rest. Misschien werken ze op dat tijdstip hoor. Maar bij ons is dit buiten sporten en werken om, wel het moment om elkaar te zien en te spreken.
Ze hebben zich op zolder verschanst en lijken hun eigen avondeten te regelen.
Beetje een aanname

[ Bericht 2% gewijzigd door Lipisu op 06-06-2026 19:59:24 ]
pi_220974071
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:20 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Zal ze bij het uitzoeken van een vakantie ook opletten hoever de dichtstbijzijnde HAP is?
Doe ik wel, op vakantie let ik op de reistijd naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Kind heeft een heftige allergie. De vliegreis vind ik ook extra spannend.
pi_220974074
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:53 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Misschien willen ze niet op camera?
En dan wordt er ook geen tafel gedekt voor ze?
pi_220974125
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:36 schreef AnnArt het volgende:
Staat die gore hottub nu op een aanlegsteiger van alle sloeps? Lekker en plein publique lopen bubbelen? Hmmm, niet mijn idee.

Edit: maarja, AM is nu eenmaal een publiek figuur met haar 100 duuzend volgers. Dan is zo'n plek met pottekijkers geen probleem.
Waarom is dat water zo bruin ? Gatver !
pi_220974129
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:55 schreef Odonata het volgende:

[..]
Doe ik wel, op vakantie let ik op de reistijd naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Kind heeft een heftige allergie. De vliegreis vind ik ook extra spannend.
O dat begrijp ik heel goed, dat is ook echt spannend
pi_220974133
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:56 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Dus jij denkt dat de oudsten niet mee mogen eten ?
Daar word niet voor gekookt?
Vraag haar gewoon ze leest hier gewoon mee en je weet haar account naam.
pi_220974151
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:56 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Nee indd daar doen wij niet aan.
Kinderen ouder dan 11 jaar mogen bij ons niet aan tafel mee eten en daar word al helemaal niet voor gekookt. Vanaf die leeftijd kunnen ze dat makkelijk zelf. Beetje zelfstandigheid hoor! Iedereen creëert maar watjes tegenwoordig.
pi_220974196
Dat water in die hottub is echt goorder dan goor. Daar zou ik voor bedanken.
pi_220974213
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Daarom moest ik wel lachen dat ze zat te vertellen dat ze dan lekker konden zwemmen en in de modder spelen 🤣😂 as if.... als ze zand hebben aangeraakt raakt die vrouw al in de stress
Je zou denken dat ze dan smetvrees zou hebben , maar dat heeft ze ook niet
Waarom zou ze dat doen dan ? Bang dat de kinderen ziek worden van modder?Werd ze vroeger geslagen als ze haar kleren vies maakte? Ik kan echt niets bedenken 😳
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220974241
De vent van DBM stuurt denk ik met liefde het gezin weg. Even een week zonder ziek zeer en kwaaltjes. Even geen geklaag van z’n vrouw. Even de vlag uit!
pi_220974260
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat dbm dit OK gaat vinden dat de kinderen vies worden... afgelopen vakantie moesten ze ook 3x daags douchen en bleef ze poetsen met van die baby doekjes... denk dat ieder spettertje modder ervoor zorgt dat ze weer moeren omkleden
Ze ergerde zich er toch aan? Ging ze nou ook niet een dag eerder naar huis?
pi_220974265
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:11 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja, zij zit om één of andere reden af en toe in mijn algoritme :? (@:nickynoahvanhal). Volgens mij heeft zij laatst best iets heftigs medisch meegemaakt, waar hij helemaal niet meer langs is gekomen. En daarna post ze steeds dingen over hoe ze vanaf rockbottom weer aan het opkrabbelen is.
He getver, wat verschrikkelijk voor haar. Hopelijk herstelt ze goed.

Ik denk dat Kasper destijds een midlifecrisis had en ben benieuwd of hij spijt heeft van z’n keuzes.
pi_220974266
Als AM nu naar IJsland is geweest met Jim , hoe gaat ze Mirjam dan noemen ?
MirjamvanIJsland 1
Maar goed zo lang ze nog deze reakties leest zal ze er wel mee doorgaan 🤬
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220974275
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:09 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Lees jij wel? Ik schreef misschien werken ze wel, of sporten ze op dat tijdstip.

Jij maakt er iets anders van
pi_220974290
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:09 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Waarom zou ik dat moeten vragen? Iedereen mag hier allemaal aannames over Sanneke, Dbm, whatever neerknallen, maar als het om Tamara gaat dan moet je het hier niet schrijven maar aan haar vragen?
Ik heb precies nul behoefte aan contact met instagrammers. Ik kijk, ik verbaas en verwonder.
Scroll alsjeblieft door als het je stoort, dat doe ik ook bij dingen die mij niet boeien.
pi_220974325
Ik was dat helemaal vergeten dat DBM vorig jaar al op dag 2 nieuwe kleding moest kopen.
Ze houdt zichzelf gewoon graag bezig denk ik, met wassen alsof ze 11 kinderen heeft.

Aanvulling: Waarom is het FUCKING SPANNEND(!!!!) om 5 dagen alleen met je kinderen weg te gaan?
pi_220974352
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik was dat helemaal vergeten dat DBM vorig jaar al op dag 2 nieuwe kleding moest kopen.
Ze houdt zichzelf gewoon graag bezig denk ik, met wassen alsof ze 11 kinderen heeft.

Aanvulling: Waarom is het FUCKING SPANNEND(!!!!) om 5 dagen alleen met je kinderen weg te gaan?
Rare is in haar geval snap ik het... als 1 kind ineens doodziek word moet je kind 2 ook mee slepen en de kans is gewoon zeer aanwezig
pi_220974354
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:41 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Waarom zou ik dat moeten vragen? Iedereen mag hier allemaal aannames over Sanneke, Dbm, whatever neerknallen, maar als het om Tamara gaat dan moet je het hier niet schrijven maar aan haar vragen?
Ik heb precies nul behoefte aan contact met instagrammers. Ik kijk, ik verbaas en verwonder.
Scroll alsjeblieft door als het je stoort, dat doe ik ook bij dingen die mij niet boeien.
Dit dus.
Henrike werd weggepest omdat ze Michelle steeds verdedigde.
Maar als het om Tamara gaat komt iedereen aanrennen om te zeggen dat de kinderen zo goed te eten krijgen en er gelukkig uit zien.
pi_220974362
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:55 schreef Harper het volgende:

[..]
Dit dus.
Henrike werd weggepest omdat ze Michelle steeds verdedigde.
Maar als het om Tamara gaat komt iedereen aanrennen om te zeggen dat de kinderen zo goed te eten krijgen en er gelukkig uit zien.
Vergeet de schone ramen en gordijnen niet! Echt top.
pi_220974366
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:57 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Vergeet de schone ramen en gordijnen niet! Echt top.
Heel Belangrijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')