abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220964776
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:00 schreef poohenzo het volgende:

[..]
nou gewoon onder de maat, zo gaat dat, en daar is ze helaas niet de enige in hoor.
Dat ze niet de enige is snap en weet ik. Maar ze lijkt het ook allemaal prima te vinden om dit te ventileren op insta. Er zijn tienermoeders die volwassener zijn.
pi_220964793
Sanneke kan vandaag beter even een paar uur edmr volgen zoveel trauma heeft ze!
pi_220964835
In alle supermarkten waar ik kom staat niet alles op merk zoals Sanneke beweert maar het staat juist al op soort product. Wat loopt ze nou weer te zwammen?? Ze heeft überhaupt tijd zat om nog 15x de gangpaden door te lopen. Iets in mij zegt dat dit wederom weer een product is wat ze waarschijnlijk nooit gebruikt maar wil hebben want gratis of korting. En als jij het zelf niet gaat vragen moet je later niet lopen zeiken 🖕 Zelden iemand meegemaakt die zo sneu in het leven staat als Sanneke.
pi_220964849
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:08 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke kan vandaag beter even een paar uur edmr volgen zoveel trauma heeft ze!
Ik dacht net: ik kan beter even niet meer kijken bij haar. Zoveel domheid kan ik niet aan. En dat geschreeuw weer. Wat een type.

[ Bericht 3% gewijzigd door JaNeeDan op 05-06-2026 12:34:18 ]
pi_220965000
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:16 schreef Jenn1806 het volgende:
In alle supermarkten waar ik kom staat niet alles op merk zoals Sanneke beweert maar het staat juist al op soort product. Wat loopt ze nou weer te zwammen?? Ze heeft überhaupt tijd zat om nog 15x de gangpaden door te lopen. Iets in mij zegt dat dit wederom weer een product is wat ze waarschijnlijk nooit gebruikt maar wil hebben want gratis of korting. En als jij het zelf niet gaat vragen moet je later niet lopen zeiken 🖕 Zelden iemand meegemaakt die zo sneu in het leven staat als Sanneke.
Natuurlijk staan producten niet op merk. Dan staan alle honig producten, dus de soepen, sauzen, lasagnebladen etcetera bij elkaar. En niet de soepen bij de soepen (en dan per merk) en de sauzen bij de sauzen.

Lijkt me volkomen logisch.
pi_220965043
Ik kan Sanneke niet meer aanhoren, ze praat zoveel en zegt zo weinig.
pi_220965093
30 jaar lang geen geschikte werkplek gevonden. Knap, ze is van mijn leeftijd dacht ik.
pi_220965095
Ow en wat je niet zoekt, vind je ook niet.
pi_220965106
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 10:37 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar haar kind zit aan haar vastgeplakt en ze moet al huilen als M 1 nachtje uit logeren gaat; ze kan niet zonder hem.
Misschien moet ze een keer douchen zodat ze niet zo plakkerig is.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220965107
Dbm had weer wat quotes gekregen van haar "vriendin" die hier mee leest 😂👍 nog 2 lessen en ze is volleerd autist... ofzo?
En hoe oud ben je als je schijnbaar de knuffel van je zoon verstopt en daarna zijn knuffel zijn kleding aan trekt... of gelooft ze echt dat de knuffel dit zelf doet?
En.... als ze beweert dat zoon dit heeft gedaan is hij dus thuis.. en als ze dit heeft gezien.. hoe rijmt dat met dat ze naar haar groepje was?
Iets roept dat er ergens gejokt word

(En als je katten continue knokken is dat ook niet echt gezond lijkt mij)
pi_220965121
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:10 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
De grap met dit soort mensen is dat hun wereld steeds kleiner wordt waardoor ze ook steeds minder aankunnen/kunnen hebben. Denk maar eens aan waar Sanneke allemaal over klaagt of wat ze als prestatie ziet. Dat besparen bijvoorbeeld, op allerlei producten die ze niet nodig heeft. Of dat niemand haar iets verteld en ze daarom dingen niet inziet. Die 'skill' wordt normaalgesproken soort van getraind als iemand wel een normaal leven leeft zonder zich op te sluiten met allerlei excuses en ook gewoon een sociaal leven heeft. Dat heeft ze allebei niet. De grap is, hoe langer ze zo leeft, hoe moeilijker het wordt allemaal op te bouwen.
[..]
Verschilt per persoon maar ik zo doodongelukkig zijn met zo'n 'heerlijk leven'. Ik werk liever dan tussen 4 muren te zitten, heb ik ooit eens gehad toen ik door zwangerschap basicly niets meer kon, dacht ik op een gegeven moment echt van als dit ooit permanent wordt dan hoeft het van mij niet meer.

Die roze wolk waar mensen op claimen te zitten met zwanger zijn was bij mij in z'n algeheel niet aanwezig :')
Ik zit dus nu zo. Ik ben nog steeds herstellende van mijn IC opname en kan nog steeds zo veel minder dan ik wil, dat is zo frustrerend. Ik wil zo graag werken, zo graag meedraaien in de maatschappij en gewoon lekker bezig zijn. Maar het lukt niet. Daaraan toegeven vind ik zo lastig dat ik regelmatig op mijn bek ga en dus eigenlijk langer onderweg ben :') , maar daar ben ik mee bezig.

Ik snap echt niks van een Sanneke en DBM dat zij dit dus écht vrijwillig doen en vervolgens lopen zeiken of alles wat los en vast zit.
pi_220965157
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:59 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik zit dus nu zo. Ik ben nog steeds herstellende van mijn IC opname en kan nog steeds zo veel minder dan ik wil, dat is zo frustrerend. Ik wil zo graag werken, zo graag meedraaien in de maatschappij en gewoon lekker bezig zijn. Maar het lukt niet. Daaraan toegeven vind ik zo lastig dat ik regelmatig op mijn bek ga en dus eigenlijk langer onderweg ben :') , maar daar ben ik mee bezig.

Ik snap echt niks van een Sanneke en DBM dat zij dit dus écht vrijwillig doen en vervolgens lopen zeiken of alles wat los en vast zit.
Deze vrouwen sporen overduidelijk totaal niet. Het zijn zielige figuren die ook hun hele leven de underdog zullen zijn.
pi_220965171
Als ik een nieuw product ga kopen dan zoek ik het vaak eerst even op. Weet je in ieder geval of je een pakje of zakje zoekt en hoe het eruit ziet. Even een screenshot maken en daarmee de supermarkt door. En anders idd even vragen. Hoe moeilijk maak je het je zelf anders.
pi_220965233
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik dacht net: ik kan beter even niet meer kijken bij haar. Zoveel domheid kan ik niet aan. En dat geschreeuw weer. Wat een type.
Het gezwets ook over dat Dion elke dag gaat werken en vroeg op staat. Meid hij werkt in het groen, 37 uur per week, die beginnen vroeg, dus hij is vroeg thuis en werkt waarschijnlijk nog dichtbij huis ook. Hij werkt hier omdat jij niet wil werken, maar jullie wel maximale toeslagen kunnen trekken en een huurhuis hebben. Ze lijkt zich zo verheven te voelen boven anderen, kijkt voor mijn gevoel neer op anderen en oordeelt op alles wat los en vast zit, Maar stiekem is ze gewoon heel jaloers en ongelukkig.
pi_220965286
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft nog een trauma erbij! Haar tv programma is door het WK verzet! Hoe durven ze!!!
pi_220965316
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Als ik een nieuw product ga kopen dan zoek ik het vaak eerst even op. Weet je in ieder geval of je een pakje of zakje zoekt en hoe het eruit ziet. Even een screenshot maken en daarmee de supermarkt door. En anders idd even vragen. Hoe moeilijk maak je het je zelf anders.
Ze heeft een mond, ze praat uren vol per dag op instagram tegen haarzelf. Dan kan ze prima vragen waar iets staat, of is ze bang ofzo. Maar dan wel met rollende ogen en andere gezichtsuitdrukkingen iets opnemen en het internet opslingeren :?
pi_220965324
Maarten mag alles thuis regelen? Want AM gaat al richting de vinkeveense plassen?
pi_220965365
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:22 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze heeft nog een trauma erbij! Haar tv programma is door het WK verzet! Hoe durven ze!!!
Zij zou nog klagen wanneer ze naar een uitvaart moet in de tijd dat ze normaal gesproken boodschappen doet.
pi_220965374
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:26 schreef Moppie1982 het volgende:
Maarten mag alles thuis regelen? Want AM gaat al richting de vinkeveense plassen?
wat krijgt ze nu weer gesponsord daar?
pi_220965389
Ik vind Sanneke eigenlijk heel zielig. Haar wereld is zo klein en beperkt. Haar dagen zijn altijd hetzelfde en het erge is dat ze een klein mannetje heeft die niks anders doet dan binnen hangen.

Ik snap niet dat ze niet bij een sportclubje gaat, vrijwilligerswerk zoekt, met Mijan naar kleuterzwemmen of gymles gaat. Gewoon iets doen wat een beetje zorgt voor structuur.

Kan toch niet anders dat zij zich aan het einde van de dag futloos voelt? Als ik al een dag thuis ben omdat ik even niks om handen heb of ziek ben voel ik mij al zo lamlendig. Ze maakt op mij zo’n diep ongelukkige indruk en alles schreeuwt jaloezie uit. Op andere die wel werken, koophuis hebben, op vakantie kunnen, leuke auto voor de deur en vooral een sociaal leven hebben.
pi_220965405
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:35 schreef poohenzo het volgende:

[..]
wat krijgt ze nu weer gesponsord daar?
Weer een overnachting aan de haven en met een bootje.
pi_220965468
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Weer een overnachting aan de haven en met een bootje.
Ik hoop toch zo dat de kinderen haar over aantal jaren een spiegel voor houden, hoe vaak is ze weg.
Onbegrijpelijk dat Maarten dit gewoon oke vind.
pi_220965522
En dbm met haar ‘calorie arme’ saté ‘sauce’ (ook zo’n jeuk woord, zeg gewoon saus!!). 189 calorieën per 100gr is nog super veel 🥴
pi_220965688
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:56 schreef Mallorcameisje het volgende:
En dbm met haar ‘calorie arme’ saté ‘sauce’ (ook zo’n jeuk woord, zeg gewoon saus!!). 189 calorieën per 100gr is nog super veel 🥴
Dat noem ik calorie arm, maar goed die meid eet heel gezond
pi_220965701
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:37 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik vind Sanneke eigenlijk heel zielig. Haar wereld is zo klein en beperkt. Haar dagen zijn altijd hetzelfde en het erge is dat ze een klein mannetje heeft die niks anders doet dan binnen hangen.

Ik snap niet dat ze niet bij een sportclubje gaat, vrijwilligerswerk zoekt, met Mijan naar kleuterzwemmen of gymles gaat. Gewoon iets doen wat een beetje zorgt voor structuur.

Kan toch niet anders dat zij zich aan het einde van de dag futloos voelt? Als ik al een dag thuis ben omdat ik even niks om handen heb of ziek ben voel ik mij al zo lamlendig. Ze maakt op mij zo’n diep ongelukkige indruk en alles schreeuwt jaloezie uit. Op andere die wel werken, koophuis hebben, op vakantie kunnen, leuke auto voor de deur en vooral een sociaal leven hebben.
Ik vind Sanneke verre van zielig, zij kiest heel bewust voor het leven dat ze leidt. Ze kiest er heel bewust voor om op de bank te zitten en te zeuren en klagen over alles. Ze kiest er bewust voor om hier niets in te veranderen. En ze kiest heel bewust voor de slachtofferrol.
pi_220965730
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:37 schreef Kaatjepuk het volgende:

Dat is ze in feite ook. Haar gedrag is ontzettend moeilijk. Ook voor professionals, lange adem. Dit is natuurlijk niet enkel een ASS. Ze heeft professionele mensen om zich heen nodig die haar in een goede structuur kunnen zetten binnen een veilige setting.
Ik geloof gerust dat zij op werkplekken ed voor haar negatieve ervaringen heeft opgedaan. Verbaal lijkt ze heel wat in eerste instantie, de kans dat ze daardoor wordt overschat is groot. Daarbij overschat ze zichzelf ook, maar schreeuwt anderzijds om begrip voor haar beperking. Aansturing en bijsturing van buitenaf is lastig want dat wordt direct ervaren als bemoeienis en kritiek. En dan is het eerst schreeuwen en daarna janken.
Toch heeft ze het nodig. Ze zal er uiteindelijk alleen maar van opbloeien en dat gun ik vooral haar kind.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje35 op 05-06-2026 14:38:28 ]
pi_220965817
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij zou nog klagen wanneer ze naar een uitvaart moet in de tijd dat ze normaal gesproken boodschappen doet.
Ja dit! Ja sorry ik kan niet op je uitvaart komen want veel cash backs en de smeerkaas met augurken is in de aanbieding!
pi_220965829
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 14:17 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ze had er ook gelijk patat bij gemaakt! JOHHHH je kan ook ‘s avonds gewoon proeven.. ff interessant doen dat ze het gekregen heeft!
pi_220965844
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 14:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind Sanneke verre van zielig, zij kiest heel bewust voor het leven dat ze leidt. Ze kiest er heel bewust voor om op de bank te zitten en te zeuren en klagen over alles. Ze kiest er bewust voor om hier niets in te veranderen. En ze kiest heel bewust voor de slachtofferrol.
Sanneke is geen 20 meer hè, ze tikt de 40 aan.. die vrouw is alles behalve zielig! Ze speelt zielig en haar omgeving voedt haar. Niemand spreekt haar aan op haar gedrag. Net als dbm die slappe zak van een man die toelaat wat voor domme berichten ze post vanaf haar neusgaten
pi_220965963
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:49 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ik hoop toch zo dat de kinderen haar over aantal jaren een spiegel voor houden, hoe vaak is ze weg.
Onbegrijpelijk dat Maarten dit gewoon oke vind.
En dan zeuren dat de avondvierdaagse te belastend is voor haar kinderen.
Nou die cringe avond gister vond ik pas belastend om te zien!
pi_220966032
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 14:17 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Vooral het "gelijk friet in de airfryer gegooid " vond ik wel grappig 😂👍 zo gezond bezig die vrouw

(Brrrr zal wel aan mij liggen maar koude pindasaus trek ik niet)
pi_220966089
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 10:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar straks komen de herfst en de winter en kan ze weer niet naar buiten want regen, kou, wind, hagel, sneeuw, ijzel. Nee hoor die zit van okt. t/m mrt. op de bank.
Ja, en de zomer is te warm want daar kan ze ook niet tegen.
pi_220966098
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vooral het "gelijk friet in de airfryer gegooid " vond ik wel grappig 😂👍 zo gezond bezig die vrouw

(Brrrr zal wel aan mij liggen maar koude pindasaus trek ik niet)
Zaanse mayonaise had dat toen ook in een tube. Dus satésaus en mayonaise. Was koud niet lekker. Warm is het goede combinatie
pi_220966113
Ik zie een kop voorbij komen op telegraaf, maar kan het niet lezen ; Annemarie (50) kreeg tegen de trend in 8 kinderen: ’Ik had er eerst nooit wat mee’.
Heeft AM weer de zoveelste riedel gehouden over dat ze 8 kinderen heeft, maar ze niet wilde?
pi_220966162
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:36 schreef papierentas het volgende:
Ik zie een kop voorbij komen op telegraaf, maar kan het niet lezen ; Annemarie (50) kreeg tegen de trend in 8 kinderen: ’Ik had er eerst nooit wat mee’.
Heeft AM weer de zoveelste riedel gehouden over dat ze 8 kinderen heeft, maar ze niet wilde?
Jep!!!!
pi_220966170
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:03 schreef Earring het volgende:

[..]
En dan zeuren dat de avondvierdaagse te belastend is voor haar kinderen.
Nou die cringe avond gister vond ik pas belastend om te zien!
Te belastend voor haar zelf, net als kinderfeestjes organiseren.
pi_220966183
quote:
Uiteraard. Dat ze 8 kinderen hebben ‘ Opmerkelijk, want aanvankelijk wilde ze helemaal geen moeder worden. „Ik vond kinderen niet leuk, zelfs verschrikkelijk, maar van mijn eigen verdienmodellen kinderen kan ik geen genoeg krijgen.”

En dat ze net haar studie afgerond had (..) en ze zich volledig op haar carrière wilde storten, toen ze zwanger bleek van Jim. Ze besloten er gewoon voor te gaan, maar ze heeft het in het begin wel moeilijk gehad. Mijn vriendinnen (..) waren allemaal carrièrevrouwen en Maarten vertrok elke ochtend vroeg naar zijn werk. Dat was ook het leven dat ik voor ogen had.

En dat ze naar 2 jaar vloggen meer verdiende dan MG. En dat ze niet begrijpt dat vrouwen maar voor kind kiezen (dat lijkt me een gezamenlijke beslissing?) en ‘Als ik moeders zie hannesen met één kind, zeg ik altijd: je moet er meer nemen. Hoe meer kinderen je krijgt, hoe makkelijker het wordt. Vanaf vier kinderen deed ik het met twee vingers in de neus.”

Maar toen kwam toch de tweeling en dat was vanaf dag 1 een drama?

En dat de oudste 4 in tweedehands kleding liepen en net zo gelukkig waren als de jongste 4, die in merkkleding lopen en op cruise gaan in plaats van naar de camping.

Ze zijn 1x een paar dagen op cruise geweest en gaan nog steeds naar een (gesponsorde) camping.

Kortom, ze glibbert weer op haar stokpaardjes en dikt de boel weer even aan als het haar uit komt.
pi_220966195
quote:
Ik zie het haar doen, deze vrouw leeft voor herhalingen en patronen.
pi_220966205
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Uiteraard. Dat ze 8 kinderen hebben ‘ Opmerkelijk, want aanvankelijk wilde ze helemaal geen moeder worden. „Ik vond kinderen niet leuk, zelfs verschrikkelijk, maar van mijn eigen verdienmodellen kinderen kan ik geen genoeg krijgen.”

En dat ze net haar studie afgerond had (..) en ze zich volledig op haar carrière wilde storten, toen ze zwanger bleek van Jim. Ze besloten er gewoon voor te gaan, maar ze heeft het in het begin wel moeilijk gehad. Mijn vriendinnen (..) waren allemaal carrièrevrouwen en Maarten vertrok elke ochtend vroeg naar zijn werk. Dat was ook het leven dat ik voor ogen had.

En dat ze naar 2 jaar vloggen meer verdiende dan MG. En dat ze niet begrijpt dat vrouwen maar voor kind kiezen (dat lijkt me een gezamenlijke beslissing?) en ‘Als ik moeders zie hannesen met één kind, zeg ik altijd: je moet er meer nemen. Hoe meer kinderen je krijgt, hoe makkelijker het wordt. Vanaf vier kinderen deed ik het met twee vingers in de neus.”

Maar toen kwam toch de tweeling en dat was vanaf dag 1 een drama?

En dat de oudste 4 in tweedehands kleding liepen en net zo gelukkig waren als de jongste 4, die in merkkleding lopen en op cruise gaan in plaats van naar de camping.

Ze zijn 1x een paar dagen op cruise geweest en gaan nog steeds naar een (gesponsorde) camping.

Kortom, ze glibbert weer op haar stokpaardjes en dikt de boel weer even aan als het haar uit komt.
Gaat ze nu ook al in 'interviews' verkondigen dat ze meer geld binnenharkt, het draait echt alleen maar om haar. Echt lekker belangrijk wie het meeste geld binnenharkt, het lijkt wel een wedstrijd daar.

[ Bericht 0% gewijzigd door papierentas op 05-06-2026 16:09:46 ]
pi_220966332
Weten de ouders van het clubje van Tamara d’r dochter dat ze hun kinderen op insta zet!
pi_220966349
Vraag het haar? Ze reageert volgens mij altijd wel als je haar DMt, en blokt je daarna niet.
pi_220966443
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:37 schreef Kaatjepuk het volgende:, met Mijan naar kleuterzwemmen of gymles gaat.
Kleuterzwemmen? Kleuters zijn vier jaar. Hij is nog geen eens een peuter.
pi_220966478
Sanneke is weer live, voor de geïnteresseerden. Ik ga even de laatste 10 km van de avond4daagse lopen dus ik sla even over🙃
pi_220966483
Ik denk dat bankentester het ideale beroep voor Sanneke is. Past helemaal bij haar dagelijkse ritme. Moeten ze alleen de banken wel thuis bij haar bezorgen en weer ophalen voor de test. Want dat zij ergens buitens huis moet zijn is ook niet de bedoeling.
pi_220966540
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:39 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Kleuterzwemmen? Kleuters zijn vier jaar. Hij is nog geen eens een peuter.
Nou ja, je hebt dingen als muziek op schoot, peuterzwemnen, babyzwemmen of gymmen voor die ukjes toch? Hartstikke leuk, zeker als ze niet naar opvang oid gaan. En voor jezelf ook gezellig (ipv alleen maar thuis zitten).
pi_220966548
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 14:27 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Dat is ze in feite ook. Haar gedrag is ontzettend moeilijk. Ook voor professionals, lange adem. Dit is natuurlijk niet enkel een ASS. Ze heeft professionele mensen om zich heen nodig die haar in een goede structuur kunnen zetten binnen een veilige setting.
Ik geloof gerust dat zij op werkplekken ed voor haar negatieve ervaringen heeft opgedaan. Verbaal lijkt ze heel wat in eerste instantie, de kans dat ze daardoor wordt overschat is groot. Daarbij overschat ze zichzelf ook, maar schreeuwt anderzijds om begrip voor haar beperking. Aansturing en bijsturing van buitenaf is lastig want dat wordt direct ervaren als bemoeienis en kritiek. En dan is het eerst schreeuwen en daarna janken.
Toch heeft ze het nodig. Ze zal er uiteindelijk alleen maar van opbloeien en dat gun ik vooral haar kind.
Precies dit!
En met name voor mensen zoals Sanneke (maar ook Debbie en DBM) is juist die influencerwereld zo enorm slecht. Valse bevestigingen enz. Ze gaan leven naar.....ipv dat ze hun leven delen.

Ik hoop zo dat Sanneke, maar ook de anderen, mensen om zich heen hebben die zeggen wat wij hier zeggen. Ga het echte leven leiden.
Niemand zegt geen oog te hebben voor wat je hebt of ervaart, maar zoek het alsjeblieft niet online.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 17:01:14 #97
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220966568
Voor de geïnteresseerden van Sanneke haar live;

Sanneke is live en begint, na een half schreeuwend “GOEDEMIDDAG”, met: “Bijna weekend! Oh nee, ik heb altijd weekend.” M. is ook weer een smikkelbeer. Daarna zegt ze zuchtend echt geen zin te hebben om morgen weer in haar ouderlijk huis te helpen opruimen.

En ja hoor, daar is het geklaag over het weer. Ze snapt het gewoon niet!! Ondertussen spreekt ze haar kind streng toe: “M. DE PIJAN!” Oh, en de boeken mag hij ook niet vouwen. Snapt hij dat nou nog niet?

Ze was vandaag weer in de supermarkt en zag daar eindelijk mensen met kinderen van M. zijn leeftijd. Dat had ze nog nooit gezien. Verder is ze zooo moe, maar ze weet niet waarom. Haar eigen verklaring? Dat ze te lang doorslaapt.

M. moet ondertussen alle dieren van haar nadoen, maar dat lukt niet echt.

Ook verbaast Sanneke zich over mensen die zonder tas naar de supermarkt gaan. Waarom zou je dat doen? vraagt ze zich hardop af. En waarom ga je elke dag naar de supermarkt? Dan koop je uiteindelijk toch meer? En waarom neem je dan geen tas mee?

Als ze één ding nodig hebben, stuurt ze Dion. Die kan wél met één ding thuiskomen, zij niet. Volgens Sanneke hebben bovendien heel veel mensen geen boodschappenbudget.

Vorige maand waren de boodschappen extreem duur, al weet ze niet precies waarom. Volgende week gaan ze naar België, dus dan gaat ze zich waarschijnlijk ook niet aan haar budget houden. Ze wil heel graag een nieuwe suikervrije koffiesiroop, maar die kost in Duitsland ¤2 en hier ¤5. Dus nee, die gaat ze absoluut niet kopen.

Natuurlijk wordt er ook nog even geklaagd over Bondgenoten. Dat moet verplaatst worden door het WK, terwijl dat volgens haar helemaal niet leeft. Want de straten zijn nog niet versierd. Sanneke hoopt zelfs dat Nederland niet ver komt, want dan heeft ze last van juichende mensen. Vroeger vond ze dat nog wel leuk. Toen keek ze ook wel eens in de kroeg.

Ondertussen commandeert ze M. als een hondje naar het raam, want papa komt eraan: “PAPA!! M.! PAPA!!”

Wat ze vanavond gaan eten? Geen idee, want ze heeft geen inspiratie. Vast heel veel mensen die patat gaan eten? Daar heeft ze zoveel zin in. Dat herhaalt ze ongeveer honderd keer, alleen zit er geen snackbar in de buurt.

Iemand vraagt iets over haar “man”, maar dat mag natuurlijk niet gezegd worden. Het is haar verloofde. En het doet haar pijn als mensen hem haar man noemen.

Papa is er ondertussen nog steeds niet. Arme M. staat nog altijd op commando bij het raam.

Met haar moeder gaat het goed. Die is alle reizen aan het maken die ze wil. Sanneke lacht een beetje als een boer met kiespijn terwijl ze zegt dat ze dat leuk voor haar vindt. Haar volgers lijken enthousiaster over het liefdesleven van haar moeder dan Sanneke zelf.

Ze gaat er uiteindelijk vandoor, want D. is thuis.
Maar eerst nog even: Sanneke vraagt om een Duits woord met de letter G. Ze proest het uit als iemand “Geil” zegt. “NEE, EEN DUITS WOORD!”

En voor wie denkt, dit was vast een livestream van twee minuten. Nee hoor. Dit gebeurde allemaal in bijna een half uur. Tijd die ze ook aan haar zoontje had kunnen besteden.
pi_220966651
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:01 schreef LALAA het volgende:

Sanneke is live en begint, na een half schreeuwend “GOEDEMIDDAG”, met: “Bijna weekend! Oh nee, ik heb altijd weekend.” M. is ook weer een smikkelbeer. Daarna zegt ze zuchtend echt geen zin te hebben om morgen weer in haar ouderlijk huis te helpen opruimen.

En ja hoor, daar is het geklaag over het weer. Ze snapt het gewoon niet!! Ondertussen spreekt ze haar kind streng toe: “M. DE PIJAN!” Oh, en de boeken mag hij ook niet vouwen. Snapt hij dat nou nog niet?

Ze was vandaag weer in de supermarkt en zag daar eindelijk mensen met kinderen van M. zijn leeftijd. Dat had ze nog nooit gezien. Verder is ze zooo moe, maar ze weet niet waarom. Haar eigen verklaring? Dat ze te lang doorslaapt.

Ook verbaast Sanneke zich over mensen die zonder tas naar de supermarkt gaan. Waarom zou je dat doen? vraagt ze zich hardop af. En waarom ga je elke dag naar de supermarkt? Dan koop je uiteindelijk toch meer? En waarom neem je dan geen tas mee?

Als ze één ding nodig hebben, stuurt ze Dion. Die kan wél met één ding thuiskomen, zij niet. Volgens Sanneke hebben bovendien heel veel mensen geen boodschappenbudget.

Vorige maand waren de boodschappen extreem duur, al weet ze niet precies waarom. Volgende week gaan ze naar België, dus dan gaat ze zich waarschijnlijk ook niet aan haar budget houden. Ze wil heel graag een nieuwe suikervrije koffiesiroop, maar die kost in Duitsland ¤2 en hier ¤5. Dus nee, die gaat ze absoluut niet kopen.

Natuurlijk wordt er ook nog even geklaagd over Bondgenoten. Dat moet verplaatst worden door het WK, terwijl dat volgens haar helemaal niet leeft. Want de straten zijn nog niet versierd. Sanneke hoopt zelfs dat Nederland niet ver komt, want dan heeft ze last van juichende mensen. Vroeger vond ze dat nog wel leuk. Toen keek ze ook wel eens in de kroeg.

Ondertussen commandeert ze M. als een hondje naar het raam, want papa komt eraan: “PAPA!! M.! PAPA!!”

Wat ze vanavond gaan eten? Geen idee, want ze heeft geen inspiratie. Vast heel veel mensen die patat gaan eten? Daar heeft ze zoveel zin in. Dat herhaalt ze ongeveer honderd keer, alleen zit er geen snackbar in de buurt.

Iemand vraagt iets over haar “man”, maar dat mag natuurlijk niet gezegd worden. Het is haar verloofde. En het doet haar pijn als mensen hem haar man noemen.

Papa is er ondertussen nog steeds niet. Arme M. staat nog altijd op commando bij het raam.

Met haar moeder gaat het goed. Die is alle reizen aan het maken die ze wil. Sanneke lacht een beetje als een boer met kiespijn terwijl ze zegt dat ze dat leuk voor haar vindt. Haar volgers lijken enthousiaster over het liefdesleven van haar moeder dan Sanneke zelf.

Maar eerst nog even: Sanneke vraagt om een Duits woord met de letter G. Ze proest het uit als iemand “Geil” zegt. “NEE, EEN DUITS WOORD!”

En voor wie denkt, dit was vast een livestream van twee minuten. Nee hoor. Dit gebeurde allemaal in bijna een half uur. Tijd die ze ook aan haar zoontje had kunnen besteden.
Hahahah dank je, had dit echt niet willen missen 😂. Het leest als een grap, maar ik weet dat het echt is 😂
pi_220966654
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:01 schreef LALAA het volgende:

Ze kan wel een half uur onzin lullen met een kind in de buurt, maar geen huishouden doen! Vol vies aanrecht ook zag ik!

T was vooral de Sanneke show, ze is zielig, ze snapt weinig

Nee Sanneke snapt alles hoor, die is gewoon gewend in de slachtofferrol te spelen!
pi_220966681
Lala, je bent een held dat je het een half uur hebt uitgehouden. Dank voor de samenvatting!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')