abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:23:34 #1
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220898159


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer

Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:21:32 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898769
Vrijdagavond waarschijnlijk onweer. Uiteraard weer in het deel van het land dat echt helemaal niets te klagen heeft wat onweer betreft, kutweergoden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220899232
Hadden jullie deze fata morgana voorbij zien komen op Reddit?



Genomen gisteren vanaf het strand van Bloemendaal, alsof je de Krijtrotsen van Dover in de verte kunt zien liggen. Alleen is dat het dus niet want er zit zo'n 300 kilometer tussen en die befaamde rotsen liggen veel noordelijker. Ook nooit geweten dat je een fata morgana kunt fotograferen :o
blablablabla
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:27:42 #4
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220899329
Mooi dagje zo, hè :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220899341
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:27 schreef INViCTuS het volgende:
Mooi dagje zo, hè :7
Alleen een graad of 10 te warm, wat koeler was aangenamer geweest.

:7
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:06:27 #6
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220899653
twitter
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:14:30 #7
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220899702
Goh, het zuiden en oosten. Die krijgen nooit wat.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:15:23 #8
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220899707
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:14 schreef Kriegel het volgende:
Goh, het zuiden en oosten.
Lekker daar houden. :Y

Geen zin in die ellende.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220899714
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:14 schreef Kriegel het volgende:
Goh, het zuiden en oosten. Die krijgen nooit wat.
Ik woon toch echt in een van de meest onweer arme gebieden van Nederland en het is echt het oost'n
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:24:21 #10
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220899744
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik woon toch echt in een van de meest onweer arme gebieden van Nederland en het is echt het oost'n
Maar de laatste tijd wel, toch? Het is constant zuid-oost en oost waar alle regen valt. Of goed, dat is dan misschien nog geen onweer maar daar ging het me niet perse om.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_220899755
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:24 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Maar de laatste tijd wel, toch? Het is constant zuid-oost en oost waar alle regen valt. Of goed, dat is dan misschien nog geen onweer maar daar ging het me niet perse om.
Nee maar ik woon echt op de allerslechtste plek daarvoor :P

Rest in het oosten wel ja.
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:32:19 #12
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220900042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee maar ik woon echt op de allerslechtste plek daarvoor :P

Rest in het oosten wel ja.
Valt hier in Zutphen ook vaak tegen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220900177
Hier qua onweer ook (helaas).
pi_220900234
Nog immer ruim 25 graden ;(
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:33:26 #15
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220900362
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog immer ruim 25 graden ;(
Ga naar Terschelling dan. Daar is het 12
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:38:39 #16
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220900408
Morgen en overmorgen estofex in de gaten houden. :)
  Admin woensdag 27 mei 2026 @ 19:52:43 #17
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220900582
Wat een heerlijk dagje was dit.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220900740
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:33 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ga naar Terschelling dan. Daar is het 12
Wel beter ja :D
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 20:43:54 #19
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220901075
Terschelling... Altijd 12 graden daar. Soort Faroër eiland eigenlijk.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:08:57 #20
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220901271
Het wordt wel een frisse nacht.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:40:49 #21
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220901620
Vrijdagmiddag en avond flinke poffers mogelijk

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220901702
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:40 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdagmiddag en avond flinke poffers mogelijk

[ x ]
Inderdaad.
Wind gaat ook aantrekken en volgende week wordt ook geen zomersweekje met vanaf dinsdag veel nat.
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:16:43 #23
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220901892
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:08 schreef INViCTuS het volgende:
Het wordt wel een frisse nacht.
Ja zalig! Ff lekker door koelen O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 22:21:00 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220901929
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:40 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdagmiddag en avond flinke poffers mogelijk

[ x ]
Tot 2x toe wordt dit hier vandaag eerder gedeeld en beide keren hebben het gewoon netjes over Limburg en België, die plekken die dat altijd hebben. Jouw bron is verdacht :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 mei 2026 @ 05:53:56 #25
284411 crew  heywoodu
pi_220902801
Vanochtend is wel even nog een fijne blik op hoe ontzettend lekker het toch nog wel kan zijn deze dagen :9~

Windstil, strakblauw, graadje of 10...dit benadert godenweer :Y
pi_220902826
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 05:53 schreef heywoodu het volgende:
Vanochtend is wel even nog een fijne blik op hoe ontzettend lekker het toch nog wel kan zijn deze dagen :9~

Windstil, strakblauw, graadje of 10...dit benadert godenweer :Y
Helaas loopt het kwik weer op, nu is echt perfect ja ;(
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2026 @ 07:41:53 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220903008
De lange termijn bevalt me niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 28 mei 2026 @ 07:50:19 #28
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220903031
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 06:18 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Helaas loopt het kwik weer op, nu is echt perfect ja ;(
10 graden overdag eind mei zou ook wel belachelijk sneu zijn natuurlijk ;). Voor nu wel even lekker om alles open te zetten.

Morgen wordt wel vies heet
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220903153
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:50 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
10 graden overdag eind mei zou ook wel belachelijk sneu zijn natuurlijk ;). Voor nu wel even lekker om alles open te zetten.

Morgen wordt wel vies heet
30 graden is ook behoorlijk sneu :N
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:34:09 #30
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220903154
Ik weet dat de meeste mensen van de weersvoorspelling topics hier ook wel plaatsen of lezen dus doe dit hier even in het algemeen in plaats dat ik overal dit bericht moet plaatsen.

Het kan zijn dat ik niet op tijd of misschien helemaal niet de uitslagen kan plaatsen, mijn partner ligt sinds gisteren in het ziekenhuis nadat ze het erg benauwd kreeg door hoestaanvallen die ze al een tijdje heeft, in Leeuwarden is het tot hartstilstand gekomen en ze vecht nu voor haar leven in het UMCG Groningen.
Oorzaak is: aarderverkalking, ze leefde eigenlijk nog maar op 2 dunne zijtakken van de aarders en daardoor heeft het hart een klap gekregen, de linker helft doet niks en de rechter helft moet alle benen bij zetten op 50% en met extra hartondersteuning is het nog niet helemaal stabiel. Het is nu kijken of ze haar stabiel kunnen krijgen door een extra hart ondersteuning bij te plaatsen. De komende 4 tot 5 dagen zijn echt kritiek dus er zijn ook grote zorgen hierover en dat is gewoon kut om te horen omdat je zelf niks kan doen, om 9 uur komt er een extra hart ondersteuning bij dus heeft ze er 2, tevens zit ze aan de longpomp zodat ook de longen hun werk goed kunnen doen zonder dat ze dit zelf moet regelen.
Als ze hier goed uitkomt is het wachten wat de eventuele schade is, en dit is heel erg uitlopend omdat ook de hersenen mogelijk zonder zuurstof heeft gezeten. De komende weken of zelfs maanden moet deze vraag beantwoord worden, voor nu wordt ze in slaap gehouden en is het afwachten.

Hopelijk is het even duidelijk, uiteraard zodra het kan plaats ik de uitslagen maar dat kan even wat langer duren dan gebruikelijk, alvast bedankt voor jullie begrip.
pi_220903162
Wow @SpeedyGJ

Ontzettend veel sterkte en hopelijk komt alles goed!

Uitslagen zijn niet belangrijk.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 08:39:35 #32
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:46:49 #33
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220903219
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik weet dat de meeste mensen van de weersvoorspelling topics hier ook wel plaatsen of lezen dus doe dit hier even in het algemeen in plaats dat ik overal dit bericht moet plaatsen.

Het kan zijn dat ik niet op tijd of misschien helemaal niet de uitslagen kan plaatsen, mijn partner ligt sinds gisteren in het ziekenhuis nadat ze het erg benauwd kreeg door hoestaanvallen die ze al een tijdje heeft, in Leeuwarden is het tot hartstilstand gekomen en ze vecht nu voor haar leven in het UMCG Groningen.
Oorzaak is: aarderverkalking, ze leefde eigenlijk nog maar op 2 dunne zijtakken van de aarders en daardoor heeft het hart een klap gekregen, de linker helft doet niks en de rechter helft moet alle benen bij zetten op 50% en met extra hartondersteuning is het nog niet helemaal stabiel. Het is nu kijken of ze haar stabiel kunnen krijgen door een extra hart ondersteuning bij te plaatsen. De komende 4 tot 5 dagen zijn echt kritiek dus er zijn ook grote zorgen hierover en dat is gewoon kut om te horen omdat je zelf niks kan doen, om 9 uur komt er een extra hart ondersteuning bij dus heeft ze er 2, tevens zit ze aan de longpomp zodat ook de longen hun werk goed kunnen doen zonder dat ze dit zelf moet regelen.
Als ze hier goed uitkomt is het wachten wat de eventuele schade is, en dit is heel erg uitlopend omdat ook de hersenen mogelijk zonder zuurstof heeft gezeten. De komende weken of zelfs maanden moet deze vraag beantwoord worden, voor nu wordt ze in slaap gehouden en is het afwachten.

Hopelijk is het even duidelijk, uiteraard zodra het kan plaats ik de uitslagen maar dat kan even wat langer duren dan gebruikelijk, alvast bedankt voor jullie begrip.
Sterkte, man! Je vrouw en gezin zijn belangrijk. De rest is bijzaak! Hopelijk komt het goed
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220903972
Heel veel sterkte @SpeedyGJ
pi_220904031
Jeetje wat heftig.... Heel veel sterkte!
  Redactie Frontpage donderdag 28 mei 2026 @ 10:43:06 #36
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220904091
Sterkte @SpeedyGJ , die uitslagen kunnen wel wachten, nu gewoon al je aandacht voor je vrouw
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:48:47 #37
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220904127
Heel veel sterkte, wat heftig
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:12:03 #38
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220904270
Poh, sterkte!
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220904528
Jeetje, heel veel sterkte!
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:29:30 #40
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220904541
Ahh wat een schrik @SpeedyGJ ongelooflijk klote ! :'(
Heel veel sterkte voor jou en je gezin :*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220904587
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik weet dat de meeste mensen van de weersvoorspelling topics hier ook wel plaatsen of lezen dus doe dit hier even in het algemeen in plaats dat ik overal dit bericht moet plaatsen.

Wat een spannende en nare periode. ;( Heel veel sterkte toegewenst. Mijn duimen draaien.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220904642
@SpeedyGJ: wat een schrik en wat heftig! Heel veel sterkte met alles!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:46:34 #43
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220904644
Sterkte @SpeedyGJ!

Ondertussen hebben de meteorologen van het KNMI de situatie van vrijdag in de guidance staan:
quote:
Guidance modelbeoordeling

Modellen algemeen tot +48 uur, geldig tot vrijdag 29 mei 2026 24.00 locale tijd
Guidance modelbeoordeling voor Nederland, de Nederlandse kustwateren en de Noordzee, gebaseerd op de HARMONIE run van 18 UTC en de overige genoemde modellen en gidsen met bijbehorende runtijd.

Modelbeoordeling door meteoroloog

Synoptische situatie:

Een hogedrukcentrum boven het noorden van de Noordzee zorgt voor een noordoostelijke stroming die maritiem polaire lucht aanvoert. Een inactief koufront blijft vandaag ten zuiden en westen van ons land slepen. Het hoog boven de Noordzee verplaatst zich langzaam zuidoostwaarts en komt vrijdagmiddag boven Centraal-Europa te liggen. Hierdoor wordt de stroming zuidelijk. Het eerder genoemde koufront wordt vrijdag als warmtefront opgetild en zorgt voor de aanvoer van warme lucht. In de loop van vrijdagochtend bereikt een koufront het westen van de FIR en ligt rond 12 UTC tegen de noordwestkust. Het front trekt oostwaarts en verlaat het zuidoosten aan het einde van vrijdagavond.
Modelbeoordeling:

Het belangrijkste aandachtspunt zijn de buien van vrijdagmiddag en -avond in het zuidoosten. Een eerste aandachtspunt zijn de buien die vrijdag vóór het koufront ontstaan. Beide modellen geven indicatief wel een signaal, met de voorkeur voor het noorden van het land. Hier kunnen voornamelijk door een droge laag onderin het verticale profiel (NAPE) windstoten voorkomen tot 30 kn in Ha43, EC heeft minder. Hierbij kan ook een klap onweer voorkomen. Het belangrijkste aandachtspunt zijn de onweersbuien van vrijdagmiddag en -avond in het zuidoosten. De toppen in Harmonie worden berekend tot rond FL400, Harmonie berekent plaatselijk 20-40 mm/uur neerslag en windstoten rond 90-100 km/u. Dat laatste wordt vooral veroorzaakt door NAPE en evt. waterloading. Nu zit Harmonie vaak wel aan de hoge kant met de windstoten, maar windstoten >75 km/uur zijn zeker reeel. Het is wel zo dat de locatie van de zwaarste buien van run tot run nog wel flink schuiven, er zijn runs die de zwaarste buien boven Duitsland berekenen, maar er zijn ook runs die het boven het zuidoosten van het land berekenen. De laatste run laat zelfs een zware bui boven Groningen zien. De buien komen veelal niet van de grond, de onstabiliteit begint op hoogte, maar door de aanwezigheid van het koufront is er wel een forcering.
Aandachtspunten

Temperatuur:

Donderdag kan het in de zuidelijke helft op meer plaatsen zomers warm worden. Vrijdag wordt het nog warmer, met vooral in de zuidoostelijke helft tropische temperaturen, de WBGT is dan zo'n 27-28 graden Celsius. We houden voor Tx Ha43 aan, aangezien EC de dagelijkse gang met veel zon waarschijnlijk onderschat.
Wind:

Vrijdagochtend is er bij buien in het noorden kans op windstoten tot 30 kn, veroorzaakt door NAPE. Vrijdagmiddag en -avond zijn windstoten bij buien plaatselijk van 80-90 km/uur niet uitgesloten, dit door waterloading en NAPE. De onzekerheid is hierin nog wel groot, we houden het vooralsnog op windstoten rond 70 km/u in de verwachtingen.
Bewolking:

Vrijdagochtend kan een bui uitgroeien tot een CB met een basis rond 9000 vt. De toppen kunnen dan reiken tot FL250-300. Vrijdagmiddag en -avond CB's in het zuidoosten met mogelijk toppen tot FL400.
Neerslag:

Vrijdagochtend is er kans op enkele buien, mogelijk met onweer. De modellen verschillen nog wel behoorlijk in het aantal buien van run op run. De CAPE ligt in de orde van 1000 J/kg en de effectieve schering tussen 15-20 kn. Kortom een multicell-regime. Vrijdagmiddag -avond in het zuidoosten zwaardere onweersbuien met mogelijk hagel. De MUCape ligt dan tussen 2000-3000 J/Kg, de effectieve schering (1-6 km) is rond 25 kn, dit geeft een multicell regime. De NESO van Harmonie geeft indicaties voor zomerhagel en Harmonie geeft ook plaatselijk 20-40 mm/uur. De treksnelheden van de buien zijn wel redelijk groot, wellicht dat het met de wateroverlast mee zal vallen.
Zicht:

Goede zichten. Vannacht is er in het noorden kans op wat grondmist bij sterke afkoeling, dit zien we nu ook gebeuren. In matige buien matig zicht in zware buien slecht zicht, ondanks de hogere basis van de buien.
Bron: https://www.knmi.nl/neder(...)nce-modelbeoordeling
pi_220904765
Een graad of 20. Strakblauw. Niks meer aan doen. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220905001
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:46 schreef DemonRage het volgende:
Sterkte @:SpeedyGJ!

Ondertussen hebben de meteorologen van het KNMI de situatie van vrijdag in de guidance staan:
[..]
Bron: https://www.knmi.nl/neder(...)nce-modelbeoordeling
Dan zie je ook wel weer hoe wisselend zo'n onweer / noodweer is.
Dat er wat gaat vallen kunnen we gif op inemen, maar in welke hoedanigheid en waar precies zal wel weer afwachten zijn tot het laatste moment.

En heel veel sterkte @SpeedyGJ
Laten we hopen dat het allemaal goed komt voor haar/jullie.
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:30:48 #46
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220905035
Voorspelling is dat code geel wordt af gegeven.
Estofex laat nog niks zien trouwens.
Wie dit leest is een lezer van dit
  FOK!mycroftheld donderdag 28 mei 2026 @ 12:32:25 #47
128465 Wrapster
pi_220905054
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
Een graad of 20. Strakblauw. Niks meer aan doen. :)
Eens met deze vrouw :Y

Prima weertje zo. En onweer? Graag *O*
heeft FOK verlaten
pi_220905114
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:39:38 #49
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220905195
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Voorspelling is dat code geel wordt af gegeven.
Estofex laat nog niks zien trouwens.
Die gaan vanavond eerst bbq-en :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220905217
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Voorspelling is dat code geel wordt af gegeven.
Hoorde net iemand in de winkel zeggen dat hij had gehoord op de radio dat het mogelijk code oranje zou worden. Maar dat is juist het lastige met die codes. Denk dat het heel lastig te zeggen is waar het nu precies gaat vallen.
Dit soort buien zijn vaak (heel) lokaal. Ligt denk ik ook hoe je stad of dorp op de aardbol ligt? Of waarom zal vaak de ene plaats veel meer noodweer krijgen dan de ander?
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 13:07:09 #51
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220905388
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:40 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Hoorde net iemand in de winkel zeggen dat hij had gehoord op de radio dat het mogelijk code oranje zou worden. Maar dat is juist het lastige met die codes. Denk dat het heel lastig te zeggen is waar het nu precies gaat vallen.
Dit soort buien zijn vaak (heel) lokaal. Ligt denk ik ook hoe je stad of dorp op de aardbol ligt? Of waarom zal vaak de ene plaats veel meer noodweer krijgen dan de ander?
In mijn optiek is het vaak ook gewoon ontzettend willekeurig. Wij hadden hier een week of drie geleden echt een enorme hoosbui. Ik heb geen regenmeter hangen maar aan de hoeveelheid water die ik naar beneden zag storten in een uur heeft het echt met gemak in de tientallen mm's gezeten (incl onweer en zware dreunen)

Vervolgens paar dagen later op de Aemet (Spaanse KNMI) website teruggekeken naar het meest dichtbijzijnde meetstation, wat die geregistreerd hadden, hemelsbreed een km of acht maar hier vandaan..... 5 mm regen. _O-

Dus ja al woon je vlakbij een meetstation, dan kan het nog echt met dat soort lokale onweersbuien geen reet zeggen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:10:44 #52
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220905406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:35 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk heeft een weerbureau het door dat al dat dramatisch rood op de temperatuurkaartjes onnodig paniekzaaien is. :+
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:18:06 #53
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220905451
Dank jullie wel voor de lieve berichten O+
Ze heeft een 2de hartsteun gekregen en dat lijkt zijn werk te doen, sinds dien ligt ze rustig en kan eindelijk haar lichaam gaan werken aan herstel, al is het nog allemaal kritiek natuurlijk.
Morgen ga ik daarheen, ook om even op gesprek te komen hoe en wat straks verder.

quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:32 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Eens met deze vrouw :Y

Prima weertje zo. En onweer? Graag *O*
Inderdaad prima weertje O+ en onweer? Ja tuurlijk maar daar hoef ik hier niet op te hopen helaas -O-
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:18:50 #54
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220905454
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:35 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:10 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Eindelijk heeft een weerbureau het door dat al dat dramatisch rood op de temperatuurkaartjes onnodig paniekzaaien is. :+
Ja maar dit is ook geen gezicht, nu lijkt alles net als of het een graad of 10 is -O-
pi_220905578
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:07 schreef dick_laurent het volgende:
In mijn optiek is het vaak ook gewoon ontzettend willekeurig
Ik heb gehoord dat buien bepaalde routes volgen. Heeft voor zover ik me herinner vooral met heuvelruggen en waterwegen te maken. Maar of dat klopt? Geloof idd ook wel in willekeurig
pi_220905581
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:35 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Lachwekkend dat gejank om die kleuren :')
v
pi_220905593
Ieder weldenkend en normaal persoon ziet in een oogopslag waar het koud is en waar het warm is op deze kaart.

v
pi_220905604
Stukje uitleg van Weerplaza over de situatie morgen:

https://www.weerplaza.nl/(...)buien-op-komst/9666/
pi_220905811
Schrikbarend weinig mensen gebruiken eigenlijk zonneschermen. Dat is toch een zeer goede manier om wat warmte buiten te houden.

Wel allemaal rolluiken bij de woonkamerramen. Gezellig hartje zomer met de lamp aan binnen zitten :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2026 @ 14:23:32 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220905885
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
Schrikbarend weinig mensen gebruiken eigenlijk zonneschermen. Dat is toch een zeer goede manier om wat warmte buiten te houden.

Wel allemaal rolluiken bij de woonkamerramen. Gezellig hartje zomer met de lamp aan binnen zitten :')
Voor de slaapkamers boven is het nog wel redelijk logisch, daar hang je niet zomaar een zonnescherm en in de avond is dat ook wel fijn, maar woonkamer ja?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220905891
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
Schrikbarend weinig mensen gebruiken eigenlijk zonneschermen. Dat is toch een zeer goede manier om wat warmte buiten te houden.

Wel allemaal rolluiken bij de woonkamerramen. Gezellig hartje zomer met de lamp aan binnen zitten :')
Ik heb Screens voor de ramen. Werkt perfect. Zo worden de ramen niet heet, want dat werkt ook weer als een kachel.
v
pi_220905934
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Voor de slaapkamers boven is het nog wel redelijk logisch, daar hang je niet zomaar een zonnescherm en in de avond is dat ook wel fijn, maar woonkamer ja?
Wij hebben ze ook boven hoor, wel fijn om het donker te houden.
Maar ja, ik loop nu door een straat van 22 huizen, 17 hebben rolluiken voor de woonkamer.

Maar goed, ik woon dan ook in het rolluikendeel van het land. Maar viel me nu net heel erg op ineens dat ze allemaal overdag in het donker zitten. :')

Lijkt me echt verschrikkelijk.
pi_220905958
Ik heb voor rolluiken (woonkamer) en achter niet. Dus toch nog mooi zonlicht binnen.
Boven alles rolluik. Die zitten ook dicht met dit weer, met uitzondering van de luchtmomenten.
Voordeel van rolluik is ook inbraakwerend én warmte in de winter. Multifunctioneel dus mijn inziens.
pi_220905999
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
Schrikbarend weinig mensen gebruiken eigenlijk zonneschermen. Dat is toch een zeer goede manier om wat warmte buiten te houden.

Wel allemaal rolluiken bij de woonkamerramen. Gezellig hartje zomer met de lamp aan binnen zitten :')
Welnee. Je woont gewoon in het zuiden waar ze die woonwagenkampluiken doen. :D

Zie je in andere provincies godzijdank niet. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220906001
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:35 schreef cinderloom het volgende:
Ik heb voor rolluiken (woonkamer) en achter niet. Dus toch nog mooi zonlicht binnen.
Boven alles rolluik. Die zitten ook dicht met dit weer, met uitzondering van de luchtmomenten.
Voordeel van rolluik is ook inbraakwerend én warmte in de winter. Multifunctioneel dus mijn inziens.
Ik heb ze alleen op het zuiden. Boven en beneden.
Op de noordkant heeft het weinig nut in mijn ogen.
v
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 15:24:09 #66
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220906347
Spanje is persiana (rolluik) kampioen hahaha

Ieder huis hier heeft ze, ik ben letterlijk nog geen huis tegengekomen in mijn omgeving die ze niet heeft :D

Wij gebruiken ze in huis beetje 50/50. Slaapkamer vrijwel altijd omlaag, boeit toch niet en lekker donker slapen. Woonkamer zit op noord en schijnt toch nauwelijks zon naar binnen dus altijd open. Werkkamer heeft gelukkig twee ramen, die op het zuiden heb ik nu - en rest van zomer - overdag idd continu dicht.... andere raam zit op noordwest en die laat ik wel open, dus nog voldoende daglicht binnen daardoor.
pi_220906385
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:44 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ik heb gehoord dat buien bepaalde routes volgen. Heeft voor zover ik me herinner vooral met heuvelruggen en waterwegen te maken. Maar of dat klopt? Geloof idd ook wel in willekeurig
Hier zitten we vlakbij een kanaal. En ze zeggen altijd dat de buiten daar niet over gaan (mensen in het dorp). Lijkt me zo vreemd. Maar eerlijk gezegd klopt het wel vaak. Dan is het hier droog en 5 minuten verderop aan de andere kant van het kanaal heeft het dan keihard geregend.
pi_220906393
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:31 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wij hebben ze ook boven hoor, wel fijn om het donker te houden.
Maar ja, ik loop nu door een straat van 22 huizen, 17 hebben rolluiken voor de woonkamer.

Maar goed, ik woon dan ook in het rolluikendeel van het land. Maar viel me nu net heel erg op ineens dat ze allemaal overdag in het donker zitten. :')

Lijkt me echt verschrikkelijk.
Dat is inderdaad iets van deze regio he. Toen wij hier kwamen wonen was dat het eerste dat we weg hebben gehaald, die lelijke dingen. Veel mensen in de straat hebben ze nog hangen ja. Lijkt me ook vreselijk zo in het donker zitten en slapen vooral. Dan word ik nooit meer wakker. Ik heb de gordijnen met slapen zelfs open.
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:33:31 #69
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220906394
Ik heb voor huis een zonnescherm hangen en dat bied echt een uitkomst O+ zo blijft het een stuk koeler in de woonkamer.
pi_220906404
Vandaag is wel echt een topdag. Volop zon, lage luchtvochtigheid, klein briesje en wat zal het zijn, 26 graden.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 15:38:24 #71
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220906424
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Lijkt me ook vreselijk zo in het donker zitten en slapen vooral. Dan word ik nooit meer wakker. Ik heb de gordijnen met slapen zelfs open.
Serieus? Dan wordt je toch in de zomer al om 6u wakker ofzo lijkt me. Als dat moet voor je werk dan snap ik het, maar anders... nee mij niet gezien haha
pi_220906430
quote:
11s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:38 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Serieus? Dan wordt je toch in de zomer al om 6u wakker ofzo lijkt me. Als dat moet voor je werk dan snap ik het, maar anders... nee mij niet gezien haha
Nee hoor. Ik word dan gewoon om 07.30 wakker. Door de wekker. En als er geen wekker is gerust pas na 09.00. En mijn partner ook. Wij zijn nogal avondmensen en gaan wel laat slapen (tegen 02.00).
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 15:40:39 #73
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220906438
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:39 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik word dan gewoon om 07.30 wakker. Door de wekker. En als er geen wekker is gerust pas na 09.00. En mijn partner ook. Wij zijn nogal avondmensen en gaan wel laat slapen (tegen 02.00).
Wauw oke.... ja ik ben daar dan blijkbaar gevoeliger voor want als ik in een kamer moet slapen waar het ochtendlicht keihard binnen knalt om 06:00 dan ben ik ook om 06:00 wakker, en dat hoeft niet zo van mij :D
pi_220906450
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:40 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Wauw oke.... ja ik ben daar dan blijkbaar gevoeliger voor want als ik in een kamer moet slapen waar het ochtendlicht keihard binnen knalt om 06:00 dan ben ik ook om 06:00 wakker, en dat hoeft niet zo van mij :D
Ja dat is denk ik ook vrij normaal. Ik denk dat ik abnormaal ben. En als het bijvoorbeeld wel pikdonker zou zijn en ik word wakker omdat de wekker gaat, maakt niet uit hoe laat dat is, dan heb ik daar ook echt last van, zo uit mijn slaap worden gerukt. Soort jet lag gevoel. In de winter kan ik ook niet opstaan als het nog niet licht. is. Gelukkig kan ik daar met mijn werk allemaal rekening mee houden.
pi_220906638
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hier zitten we vlakbij een kanaal. En ze zeggen altijd dat de buiten daar niet over gaan (mensen in het dorp). Lijkt me zo vreemd. Maar eerlijk gezegd klopt het wel vaak. Dan is het hier droog en 5 minuten verderop aan de andere kant van het kanaal heeft het dan keihard geregend.
Ja precies dit.
Hoor vaak dat bergen en kanalen een grote invloed hebben of wel en geen noodweer. Dan bof je als je omringd bent door kanalen, dat kunnen niet veel dorpen of steden zeggen :)
pi_220906693
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hier zitten we vlakbij een kanaal. En ze zeggen altijd dat de buiten daar niet over gaan (mensen in het dorp). Lijkt me zo vreemd. Maar eerlijk gezegd klopt het wel vaak. Dan is het hier droog en 5 minuten verderop aan de andere kant van het kanaal heeft het dan keihard geregend.
Buien houden geen rekening met een kanaal. IJsselmeer kan wel invloed hebben, maar een kanaal is simpelweg te klein om invloed op een bui uit te oefenen.

Beetje hetzelfde dat hier altijd het onweer onderlangs trekt...wat gewoon puur toeval is.
v
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:08:45 #77
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220906711
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:44 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ik heb gehoord dat buien bepaalde routes volgen. Heeft voor zover ik me herinner vooral met heuvelruggen en waterwegen te maken. Maar of dat klopt? Geloof idd ook wel in willekeurig
Orografische liggingen hebben invloed. Rivieren e.d niet
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:09:51 #78
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220906723
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:42 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja dat is denk ik ook vrij normaal. Ik denk dat ik abnormaal ben. En als het bijvoorbeeld wel pikdonker zou zijn en ik word wakker omdat de wekker gaat, maakt niet uit hoe laat dat is, dan heb ik daar ook echt last van, zo uit mijn slaap worden gerukt. Soort jet lag gevoel. In de winter kan ik ook niet opstaan als het nog niet licht. is. Gelukkig kan ik daar met mijn werk allemaal rekening mee houden.
Kanalen en rivieren hebben precies nul invloed. Te weinig oppervlakte
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220906829
Inmiddels is de maand alweer te warm.

v
pi_220906881
quote:
4s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:28 schreef 12Beaufort het volgende:
Inmiddels is de maand alweer te warm.

[ afbeelding ]
Ik snap deze nooit. Is dat groene lijntje wat gemiddeld is voor mei, of het meigemiddelde? :@
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:51:52 #81
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220906953
quote:
4s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:28 schreef 12Beaufort het volgende:
Inmiddels is de maand alweer te warm.

[ afbeelding ]
Beter dan te koud :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:13:08 #82
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220907046
quote:
4s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:06 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Buien houden geen rekening met een kanaal. IJsselmeer kan wel invloed hebben, maar een kanaal is simpelweg te klein om invloed op een bui uit te oefenen.

Beetje hetzelfde dat hier altijd het onweer onderlangs trekt...wat gewoon puur toeval is.
Dan ben ik toch wel benieuwd hoe het kan dat het onweer altijd via Drachten/Heerenveen ten onder mij langs trekt -O-
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:19:35 #83
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220907070
24/25 graden en luchtvochtigheid onder de 30. Redelijk perfect weer.

Mooi dagje zo :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220907108
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:09 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Kanalen en rivieren hebben precies nul invloed. Te weinig oppervlakte
Ik vond het ook al zo vreemd. Maar hier geloven ze er heilig in.
pi_220907119
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:39 schreef C64 het volgende:

[..]
Ik snap deze nooit. Is dat groene lijntje wat gemiddeld is voor mei, of het meigemiddelde? :@
De groene is van wat het deze maand was en de zwarte is wat het normaal is, gemiddeld dus. Tenminste, zo lees ik het.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2026 @ 17:31:59 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220907146
Godverdomme dit was gewoon de laatste mooie dag voor de komende 2 weken zoals het er nu voor staat :')

Normaal krijg je dan nog leuk onweer, maar zelfs dat niet doordat de kou vroeg in de ochtend al aan land komt.

18 graden en regen, wooo
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220907160
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hier zitten we vlakbij een kanaal. En ze zeggen altijd dat de buiten daar niet over gaan (mensen in het dorp). Lijkt me zo vreemd. Maar eerlijk gezegd klopt het wel vaak. Dan is het hier droog en 5 minuten verderop aan de andere kant van het kanaal heeft het dan keihard geregend.
Idee heb ik hier ook wel met de Maas. Al zijn ze aan deze kant van de Maas ook een paar km noordelijker veel vaker natgeregend dan hier. Maar dat kan natuurlijk wel met de Maas 1 km verderop in oostelijke richting te maken hebben.

Maar het lijkt me verder sterk. Het zal wel puur toeval zijn :P
pi_220907162
Huh? Het blijft toch gewoon mooi en warm? Alleen af en toe wat onweersbuien. Ik zie nergens temperaturen onder de 20.
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:51:52 #89
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220907251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik vond het ook al zo vreemd. Maar hier geloven ze er heilig in.
Woon zelf aan de IJssel en hier zegt men dat ook wel eens, maar dat kan dus gewoon niet. Veluwe heeft wel invloed. Stijgende en dalende luchtbewegingen door orografisch verschil.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220907253


Er zijn al wat buitjes op komst, trekken over het midden van het land.
blablablabla
pi_220907290
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme dit was gewoon de laatste mooie dag voor de komende 2 weken zoals het er nu voor staat :')

Normaal krijg je dan nog leuk onweer, maar zelfs dat niet doordat de kou vroeg in de ochtend al aan land komt.

18 graden en regen, wooo
Mwah... dat leuke onweer wacht ik al heel wat jaartjes op.
Zonder wrijving geen glans
pi_220907306
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:39 schreef C64 het volgende:

[..]
Ik snap deze nooit. Is dat groene lijntje wat gemiddeld is voor mei, of het meigemiddelde? :@
Dat is het gemiddelde van deze lopende maand :)
v
pi_220907315
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:13 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Dan ben ik toch wel benieuwd hoe het kan dat het onweer altijd via Drachten/Heerenveen ten onder mij langs trekt -O-
Pech :P
v
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2026 @ 18:20:22 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220907415
En het regent.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220907544
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:19 schreef INViCTuS het volgende:
24/25 graden en luchtvochtigheid onder de 30. Redelijk perfect weer.

Mooi dagje zo :7
Deze positiviteit went nooit. Vooral doorgaan. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:58:51 #96
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220908189
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Deze positiviteit went nooit. Vooral doorgaan. :D
Van mij mag het de hele zomer tot eind september zo blijven. Hier kan ik buiten ook prima in werken. 24-26 graden en luchtvochtigheid onder de 30%. De nachten zijn dan tamelijk fris om prima te kunnen pitten. Soms een keer mooi onweer, dat mag wel.

Vanaf morgen en komende week is het klaar. Het wordt veel vochtiger.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:39:25 #97
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220908559
Nog 27 graden nu in Zeeuws Vlaanderen
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:14:05 #98
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220909045
Morgenavond komt Co de Roodt op bezoek *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220909048
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:10 schreef TLC het volgende:
Morgenavond komt Co de Roodt op bezoek *O*
Ik dacht dat we nog op geel stonden :)
pi_220909057
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:10 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ik dacht dat we nog op geel stonden :)
Mevrouw Co de Geel bestaat volgens mij niet ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220909103
De hele Buienradar is veranderd. :(
Erg, we kunnen nu niet meer uren vooruit kijken.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 mei 2026 @ 22:24:06 #103
284411 crew  heywoodu
pi_220909116
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme dit was gewoon de laatste mooie dag voor de komende 2 weken zoals het er nu voor staat :')

Normaal krijg je dan nog leuk onweer, maar zelfs dat niet doordat de kou vroeg in de ochtend al aan land komt.

18 graden en regen, wooo
Dat is wel even lekker na de afgelopen dagen, even bijkomen *O*

Nou ja, eerst nog even een heeeeuuul matige morgen _O-
pi_220909129
Die nieuwe lay-out van Buienradar ziet er niet uit
pi_220909166
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:22 schreef -Sigaartje het volgende:
De hele Buienradar is veranderd. :(
Erg, we kunnen nu niet meer uren vooruit kijken.
Jawel hoor druk op het plusje.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2026 @ 23:06:13 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220909382
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is wel even lekker na de afgelopen dagen, even bijkomen *O*

Nou ja, eerst nog even een heeeeuuul matige morgen _O-
Hou het maar bij sport, van weer heb je geen verstand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 mei 2026 @ 23:11:15 #107
284411 crew  heywoodu
pi_220909417
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hou het maar bij sport, van weer heb je geen verstand.
Jawel hoor, vanmorgen vroeg was het heerlijk O+
  Redactie Frontpage donderdag 28 mei 2026 @ 23:17:05 #108
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220909455
quote:
13s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:26 schreef Skwish het volgende:
Die nieuwe lay-out van Buienradar ziet er niet uit
Buienradar is al hoerig irritant sinds ze deze pop-up hebben die elke pagina weer omhoog komt :r

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 29 mei 2026 @ 00:59:30 #109
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220909742
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:22 schreef -Sigaartje het volgende:
De hele Buienradar is veranderd. :(
Erg, we kunnen nu niet meer uren vooruit kijken.
Kan gewoon 3, 8,12,24 en 48 uur kijken? 8)7
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220910107
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:59 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Kan gewoon 3, 8,12,24 en 48 uur kijken? 8)7
Hier ook.
Ik zie niks anders.

Wordt vandaag een interessante weerdag.
pi_220910125
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:22 schreef -Sigaartje het volgende:
De hele Buienradar is veranderd. :(
Erg, we kunnen nu niet meer uren vooruit kijken.
quote:
13s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:26 schreef Skwish het volgende:
Die nieuwe lay-out van Buienradar ziet er niet uit
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Buienradar is al hoerig irritant sinds ze deze pop-up hebben die elke pagina weer omhoog komt :r

[ afbeelding ]
Jongens toch, download toch gewoon die KNMI app. ^O^ Zoveel beter, en aangezien het KNMI alle data levert aan Buienradar net zo betrouwbaar. _O_
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 08:51:17 #112
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:08:13 #113
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220910545
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:51 schreef dick_laurent het volgende:
Wordt weer warm vandaag of nie jongs?!

@:geschiedkundige

[ afbeelding ]
Wel minder aangenaam warm. En terreur buien later vanmiddag en avond

Niet zo perfect als gister was
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:38:33 #114
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220910815
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:08 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Wel minder aangenaam warm. En terreur buien later vanmiddag en avond

Niet zo perfect als gister was
Gelukkig komt de noordwesten wind begin de middag al hier, nu 20 graden straks om 14 uur zou het 28 graden moeten worden om daarna naar beneden te zakken.
Voor onweer hoef ik me dus geen zorgen over te maken die gaat er niet komen hier.
Vanmorgen wel iets aan regen gehad maar gaf 0mm -O-
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 10:04:33 #115
8781 crew  Frutsel
pi_220910922
geen estofexje...dus "nothing to see today"

:{

geen mus, dus ook geen dode mus
pi_220910929
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:04 schreef Frutsel het volgende:
geen estofexje...dus "nothing to see today"

Zo denk ik ook altijd, ik vind het altijd bijzonder hoe goed Estofex erop zit.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:24:09 #117
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220911127
https://www.meteoalarm.org/en/live/?t=day0

Tik hier vrijdag aan en de grens kleurt toch rood…
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:47:57 #118
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220911303
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:04 schreef Frutsel het volgende:
geen estofexje...dus "nothing to see today"

:{

geen mus, dus ook geen dode mus
Mogelijk toch wat te veel bewolking aanwezig wat de temps gaat drukken, de zware onweersbuien zullen toch echt bij temps van 30+ gaan ontstaan, als dit niet gebeurd kun je het wel vergeten.
Ik zie het al voor me, vlak over de Duitse grens, boem, zoals altijd.
pi_220911469
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:22 schreef -Sigaartje het volgende:
De hele Buienradar is veranderd. :(
Erg, we kunnen nu niet meer uren vooruit kijken.
Ik mis het Nederland kaartje op de website met de makkelijke tabbladen Regen/Temperatuur en Satteliet.
Nu moet je om te wisselen steeds naar het pull down menu :( :X
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 11:23:06 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220911497
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:47 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Mogelijk toch wat te veel bewolking aanwezig wat de temps gaat drukken, de zware onweersbuien zullen toch echt bij temps van 30+ gaan ontstaan, als dit niet gebeurd kun je het wel vergeten.
Ik zie het al voor me, vlak over de Duitse grens, boem, zoals altijd.
Haha, leuk voor die oostelingen die altijd alles krijgen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220911544
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Haha, leuk voor die oostelingen die altijd alles krijgen.
Hier een oosterling :P gister stond van de middag al onweer aangeven dat is nu veranderd naar 7 uur, 8 uur

Valt tegen :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220911546
Alweer de 30 gepasseerd ;(
Wat een ellende.

Temperaturen in de pluim zien er gelukkig wel beter uit.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:49:23 #123
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220911622

Daar is de eerste 30°C gepasseerd. *O*

D.w.z. dat ook voor Eindhoven een lokale hittegolf een feit is:
22-05 27,2°C
23-05 30,4°C 8-)
24-05 27,1°C
25-05 28,7°C
26-05 31,8°C 8-)
27-05 25,1°C (met de hakken over de sloot :D)
28-05 26,2°C
29-05 30,3°C+ 8-)

[ Bericht 25% gewijzigd door DemonRage op 29-05-2026 11:57:07 ]
pi_220911634
O toch wel meer onweer weer nu, vanaf 5 uur

Warme weer doet zijn werk
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 12:09:04 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220911761
Hier is het heul benauwd
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 12:15:26 #126
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220911854
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het heul benauwd
Zal vanmiddag nog lekkerder worden met meer dan 60% luchtvochtigheid :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 12:21:22 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220911921
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:15 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Zal vanmiddag nog lekkerder worden met meer dan 60% luchtvochtigheid :D
Als het goed is komt straks droge lucht vanuit het westen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220911986
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het heul benauwd
Haha

:( ;(
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 12:30:01 #129
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220912007
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:29 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Haha

:( ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220912155
twitter


Gaan gewoon weer even lekker normaal doen komende week.
Zonder wrijving geen glans
pi_220912252
Het is niet te doen buiten met die hitte en benauwdheid :')
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:51:29 #132
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220912313
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
Alweer de 30 gepasseerd ;(
Wat een ellende.

Temperaturen in de pluim zien er gelukkig wel beter uit.
22/23 komende week. Op zich wel beter dan dit. Mot toch werken. Wel meer neerslag
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220912348
Lijkt mee te gaan vallen met het onweer.
Ik ben benieuwd of we nog wat gaan krijgen. Harmonie laat weinig zien.
v
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:58:05 #134
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220912358
Als het zo vochtig is buiten dan moet elke bui die ontstaat wel een vette onweersbui worden. :Y

Bij Estofex liggen ze er blijkbaar niet wakker van. En als ze wakker worden dan zullen ze met een mesoscale discussion komen denk ik.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:58:37 #135
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220912363
Bijna 27 graden hier en ik ga zo naar Groningen waar het bijna 30 graden is -O-
pi_220912371
Op de Noordzee hangt wel een buiengebied, maar dat trekt allemaal ten noorden van Nederland langs.
v
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 29 mei 2026 @ 13:05:19 #137
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220912444
Bewolkt en winderig in den Dolder
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:10:47 #138
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:10:57 #139
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220912524
De temperatuur is flink gestegen in korte tijd hier.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220912530
v
pi_220912553
Zinderend heet hier met bijna 32 graden in het ZO 🥵
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:23:16 #142
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220912628
Zo zweten vandaag pfew :D zo maar even alle irritaties wegknallen in the gym en genieten van de airco *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220912651
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:10 schreef MissButterflyy het volgende:
De temperatuur is flink gestegen in korte tijd hier.
En de luchtvochtigheid ook geloof ik.
Tsjazus wat loop je tegen een deken aan buiten.
pi_220912665
In het noorden begint het alweer af te koelen.
Volkel het heetst met 32 graden.

v
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:32:52 #145
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220912686
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:23 schreef MissHobje het volgende:
Zo zweten vandaag pfew :D zo maar even alle irritaties wegknallen in the gym en genieten van de airco *O*
Idem hier, alleen mag je 'in the gym' veranderen voor 'met bier'. O+
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:35:11 #146
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220912707
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:57 schreef 12Beaufort het volgende:
Lijkt mee te gaan vallen met het onweer.
Ik ben benieuwd of we nog wat gaan krijgen. Harmonie laat weinig zien.
Dan valt het niet mee, maar tegen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:38:47 #147
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220912724
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:29 schreef 12Beaufort het volgende:
In het noorden begint het alweer af te koelen.
Volkel het heetst met 32 graden.

[ afbeelding ]
Typisch, zo dichtbij. Het gebeurt vaker.
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 13:40:33 #148
128465 Wrapster
pi_220912739
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:29 schreef 12Beaufort het volgende:
In het noorden begint het alweer af te koelen.
Volkel het heetst met 32 graden.

[ afbeelding ]
Ja, gelukkig maar. Erg drukkende hitte buiten... Je zou verwachten dat er onweer gaat komen maar helaas lijkt dat niet te komen.
heeft FOK verlaten
pi_220912782
Bekommen we unwetter of hoe zit dat, de weerapp blijft zijn voorspellingen maar bijstellen
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:49:03 #150
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220912786
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Bekommen we unwetter of hoe zit dat, de weerapp blijft zijn voorspellingen maar bijstellen
Weer apps zijn nooit te vertrouwen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220912789
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Weer apps zijn nooit te vertrouwen
Ligt denk ik ook vooral aan het soort weer.
Noodweer wat ze nu voorspellen is pas heel vlak vantevoren te zien geloof ik. En heel plaatselijk vaak.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:49:47 #152
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220912790
Zweet weer
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:50:06 #153
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220912793
Wat een vochtige hitte buiten! Goei voer voor onweersbuien. :Y

Doet me bijna denken aan 23 juni 2016. Toen was het ook vies benauwd.

Uit het verhaal van het KNMI (zie link) bleek dat toen de eerste tropische dag van het jaar te zijn voor het zuidoosten. :D
En nu zitten we in mei al met een lokale hittegolf.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:54:54 #154
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220912872
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220912882
zweet me een ei uit
U MAD?
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:56:14 #156
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220912891
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:54 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Da's natuurlijk voor de Duitsers... een paar stappen terug doen op de site en dan is te zien dat het in NL al actief is.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 mei 2026 @ 13:57:20 #157
284411 crew  heywoodu
pi_220912898
Niet te harden buiten _O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 14:06:36 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220912943
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:50 schreef DemonRage het volgende:
Wat een vochtige hitte buiten! Goei voer voor onweersbuien. :Y

Doet me bijna denken aan 23 juni 2016. Toen was het ook vies benauwd.

Uit het verhaal van het KNMI (zie link) bleek dat toen de eerste tropische dag van het jaar te zijn voor het zuidoosten. :D
En nu zitten we in mei al met een lokale hittegolf.
Denk dat de trigger veul te vroeg komt vandaag. En uit de verkeerde richting.

Maar ik laat me graag verrassen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:09:21 #159
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220912959
Dikke ploffen boven de Wieringermeerpolder op het moment.
Blijft maar gaan met gebulder.

Boven mijn hoofd schijnt het zonnetje.

Koekkoek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:10:28 #160
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220912967
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:49 schreef Momo het volgende:
Zweet weer
En niezen, 2 minuten buiten.
hatsjoe hatsjoe hatsjoe....hAHAAAAAAATSOJoooooooOOOOOEEEEEEEEE
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:16:25 #161
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220913025
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Denk dat de trigger veul te vroeg komt vandaag. En uit de verkeerde richting.

Maar ik laat me graag verrassen.
Er is al een trigger: een lijntje in het oosten van de provincies Zuid- en Noord-Holland.

De timing is opzich wel kut. Ik heb het liever later in de avond.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:22:22 #162
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220913057
Er schijnt nu flink onweer vanuit Medemblik het IJsselmeer opgetrokken te zijn. :)
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:23:23 #163
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220913063
Hebben we nog een goeie buienradar ergens?
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:28:18 #164
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220913090
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Hebben we nog een goeie buienradar ergens?
Deze: https://www.weerplaza.nl/regenradar/

Of deze: https://meteologix.com/nl/stormtracking
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 14:29:59 #165
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220913104
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Hebben we nog een goeie buienradar ergens?
Geen idee. Wat voor buienradar dan ook... heb ik t/m maandag waarschijnlijk helemaal niets aan. :N
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
pi_220913111
Onweer boven het IJsselmeer.
v
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 14:31:35 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913120
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:16 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Er is al een trigger: een lijntje in het oosten van de provincies Zuid- en Noord-Holland.

De timing is opzich wel kut. Ik heb het liever later in de avond.
Dat is niet de trigger. De instabiliteit zit achter dat lijntje, de echte trigger hangt nog op zee. Maar omdat die eerste trigger zo vroeg al is gekomen, hebben we hier geen brandende zon om het even goed op te warmen eerst. Dat het nog 31 graden is hier is al wonderbaarlijk eigenlijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 14:32:27 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913125
Oh, temperatuur aan de kust is al totaal in elkaar gestort, het is niet meer op zee :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:32:28 #169
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_220913126
Ben bang dat het weer te vroeg uitdooft.. -O- heb zo'n zin in een verkwikkende onweersbui.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_220913128
v
pi_220913212
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:32 schreef Nattekat het volgende:
Oh, temperatuur aan de kust is al totaal in elkaar gestort, het is niet meer op zee :D
Ik ben een keer niet in de driehoek maar in de noodweer hotspot (denk ik)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 14:45:25 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913233
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:43 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Ik ben een keer niet in de driehoek maar in de noodweer hotspot (denk ik)
Misschien reist de driehoek wel gewoon met je mee.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 14:48:38 #173
128465 Wrapster
pi_220913252
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Hebben we nog een goeie buienradar ergens?
Nu ze de hele layout verkloot hebben, heb ik deze in mijn favorieten gezet: https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar

Gewoon het kaartje zoals het was.
heeft FOK verlaten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:53:49 #174
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913284
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:32 schreef Revanches het volgende:
Ben bang dat het weer te vroeg uitdooft.. -O- heb zo'n zin in een verkwikkende onweersbui.
Jep

quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:32 schreef 12Beaufort het volgende:
[ afbeelding ]
... godverdomme dan ook net niet goed geraakt door de regen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:54:21 #175
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913291
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:48 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Nu ze de hele layout verkloot hebben, heb ik deze in mijn favorieten gezet: https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar

Gewoon het kaartje zoals het was.
Viel me ook al op.
Verandering, maar geen verbetering.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:56:57 #176
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220913302
Op zee ontstaan al de nodige onweersbuien.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220913323
Activeert flink op het koufront.

v
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:19:43 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913413
Knetters!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:22:59 #179
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913435
Wolken boven de Noordzee toppen al op 6km :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:24:30 #180
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220913445
Rode pitjes op de radar :B

Begint hier ineens hard te waaien en druppelen
pi_220913447
Gerommel in de verte *O*
pi_220913453
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:25:47 #183
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913455
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:56 schreef Twieki het volgende:
Op zee ontstaan al de nodige onweersbuien.
Komt wat aan geloof ik. Ook hier voor de kop van NH.
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/3uurs
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:26:31 #184
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220913459
Incoming!!!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:26:34 #185
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913461
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Wolken boven de Noordzee toppen al op 6km :o
Whoar ziede ge dat?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:27:04 #186
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220913466
Laatste 15-30min ontstaan er forse buien.

https://www.weerplaza.nl/regenradar/den-haag/8584/
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:28:43 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913477
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Whoar ziede ge dat?
Buienradar
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:29:09 #188
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220913479
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Hebben we nog een goeie buienradar ergens?
In de OP.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:29:40 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220913484
Sow!!! omweer en dikke bui ineens!!!! Was verrassing want ik dacht alleen oosten?!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:30:12 #190
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913488
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Buienradar
Waar specifiek?
Niet om te zeiken hoor, maar kan het gewoon niet vinden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:30:26 #191
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220913489
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:29 schreef Starhopper het volgende:
Sow!!! omweer en dikke bui ineens!!!! Was verrassing want ik dacht alleen oosten?!
Het westen heeft dit keer de primeur.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:31:16 #192
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220913495
Ik hoor gerommel in Den Haag.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:33:08 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913517
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Waar specifiek?
Niet om te zeiken hoor, maar kan het gewoon niet vinden.
Nederland > Neerslag > Wolkentoppen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:33:41 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913527
Ik zit in Rotterdam, maar volgens mij kan ik voor het onweer nu beter thuis in Leiden zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:34:10 #196
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220913539
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit in Rotterdam, maar volgens mij kan ik voor het onweer nu beter thuis in Leiden zitten.
Jij zit ook echt altijd op de verkeerde plek hé? :')
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:34:11 #197
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220913540
Bekijk deze YouTube-video

NoodweerBenelux is live
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:35:00 #198
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220913557
En code geel in 't hele land.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 15:35:27 #199
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220913567
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:34 schreef Twieki het volgende:

[..]
Jij zit ook echt altijd op de verkeerde plek hé? :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:35:57 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913581
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:34 schreef Twieki het volgende:

[..]
Jij zit ook echt altijd op de verkeerde plek hé? :')
Geloof me, ik zorg ervoor dat ik ben waar ik zijn moet zodra die onweerlijn boven land komt :P

Tis alleen lastig inschatten hoe snel dat lijntje gaat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:40:39 #201
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913633
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nederland > Neerslag > Wolkentoppen
Eeeej, leuk!
Dank.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:41:31 #202
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913636
impossante klap net, echt flitzzzBANGroffel direct achter elkaar. Hopen dat er niks geraakt is in de buurt, maar kan heel goed.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220913637
Code geel @Nattekat

De zonnebrand staat klaar *O*
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:42:01 #204
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220913638
Wijk aan zee 16.4 graden _O- . Andere uiterste. Ook wel sneu
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:42:59 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913642
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:34 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

NoodweerBenelux is live
Wanneer verwacht die gozer dat het in Leiden is? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220913645
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:42 schreef INViCTuS het volgende:
Wijk aan zee 16.4 graden _O- . Andere uiterste. Ook wel sneu
Dashboard geeft hier 35 graden aan
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:47:16 #207
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220913673


Mooie contrasten
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:48:01 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913682
Ik denk niet dat ik op tijd in Leiden kan zijn.

Maar goed, buien splitsen zich altijd vlak voor leiden, gaat nu ook gewoon gebeuren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 mei 2026 @ 15:48:27 #209
284411 crew  heywoodu
pi_220913685
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:42 schreef INViCTuS het volgende:
Wijk aan zee 16.4 graden _O- . Andere uiterste. Ook wel sneu
Die hebben het lekker voor elkaar, kun je alvast mooi de boel open gooien :D

Dat gaat hem hier nog maar niet worden, allemachtig _O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:48:48 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913689
Wel echt topshow in Hoorn momenteel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:49:44 #211
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913692
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Wel echt topshow in Hoorn momenteel.
Jep.
Iets ten noorden ook.
Hozen, flitsen, knetteren, rommelen.

Ik wacht ff met de boodschappen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 15:53:17 #212
128465 Wrapster
pi_220913724
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die hebben het lekker voor elkaar, kun je alvast mooi de boel open gooien :D

Dat gaat hem hier nog maar niet worden, allemachtig _O-
Ik hou de boel nog wel even dicht. Buiten meer dan 30 graden en binnen 19,5, dat hou ik graag nog even zo :+
heeft FOK verlaten
pi_220913740
Ik hoor ook gerommel

Wtf
Zonder wrijving geen glans
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 15:59:38 #214
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220913765
Ik heb de screens nog steeds naar beneden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 16:03:00 #215
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913788
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:55 schreef Haags het volgende:
Ik hoor ook gerommel

Wtf
Is dat niet gewoon je maag?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220913809
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de screens nog steeds naar beneden.
HIer ook nog steeds heel warm en benauwd.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:07:17 #217
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220913828
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die hebben het lekker voor elkaar, kun je alvast mooi de boel open gooien :D

Dat gaat hem hier nog maar niet worden, allemachtig _O-
Zit er liever tussenin. Nu icm hoge lv te heet, maar 16.4 is me te fris.

Gister was perfect
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 16:08:51 #218
128465 Wrapster
pi_220913840
Volgens de voorspelling van buienradar gaat het net onder Noordbroek langs, waarom ook niet...

Hopelijk ontstaat er nog iets nieuws of besluit het toch iets noordelijker uit te komen.
heeft FOK verlaten
pi_220913860
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:55 schreef Haags het volgende:
Ik hoor ook gerommel

Wtf
Flink gerommel en matige regen in Den Haag.
pi_220913896
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:12 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Flink gerommel en matige regen in Den Haag.
Eindelijk weer eens onweer _O_

Maar mag wel wat heftiger allemaal. Ik mis de echte klappen en inslagen.
Zonder wrijving geen glans
pi_220913905
Het trekt hier allemaal onderlangs. Km of 30. Ik kan het wel als een gek horen rommelen _O_
v
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:17:59 #222
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220913906
https://www.lightningmaps.org/?lang=nl#m=ses;t=3;s=0;o=0;b=;ts=0;z=7;y=52.2614;x=4.0979;d=2;dl=2;dc=0;

Rommel rommel
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:19:53 #223
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220913922
In Lelystad kunnen de lampen aan. :')
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220913931
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:17 schreef Haags het volgende:

[..]
Eindelijk weer eens onweer _O_

Maar mag wel wat heftiger allemaal. Ik mis de echte klappen en inslagen.
Het hele zware gedeelte trekt net ten Noorden van Den Haag.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 16:22:52 #225
8781 crew  Frutsel
pi_220913949
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:36 schreef Haags het volgende:
[ x ]

Gaan gewoon weer even lekker normaal doen komende week.
mooi
pi_220913950
Hier natuurlijk weer NIKS.
pi_220913953
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:20 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Het hele zware gedeelte trekt net ten Noorden van Den Haag.
De regen klettert wel ff lekker naar benee nu
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:28:16 #228
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913979
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Wel echt topshow in Hoorn momenteel.
Ter aanvulling, foto uit dit artikel is in hoorn.

https://www.nu.nl/binnenl(...)ver-noordwesten.html

Maps

Ja, ging wel los hier in de buurt. Nu over. Vogeltjes fluiten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220913986
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:23 schreef Haags het volgende:

[..]
De regen klettert wel ff lekker naar benee nu
Zo, het hoost.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:30:51 #230
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220913996
twitter
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:33:06 #231
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220914014
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:30 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wowwww!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 mei 2026 @ 16:33:10 #232
284411 crew  heywoodu
pi_220914016
Die grote lijn zit hier nog wel een dik uur vandaan en toch begint de lucht er al heerlijk dreigend uit te zien. Onweer mag best langszij trekken (maar dat gaat niet gebeuren), maar kom vooral maar op met die verkoeling _O_
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 mei 2026 @ 16:34:42 #233
284411 crew  heywoodu
pi_220914023
Jeetje

pi_220914032
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Wel echt topshow in Hoorn momenteel.
Kan bevestigen

Wat een noodweer

Het was donker, behalve tijdens het geflits

En dat was flits flits flits flits flits

Hoorde de radio amper boven het gedonder uit, dat aan 1 stuk doorging.

Zware bui, hagel, met eventjes echt grote hagelstenen. Heb ze van minstens 1cm groot in de tuin zien liggen.

Wel lekker opgefrist nu *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220914051
Enorme knal in Den Haag net.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:44:14 #236
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220914098
Bliksem! Donder! Regen! Verkoeling! Gaat helemaal los in Lelystad.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:46:42 #237
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220914122
Hier is het nog lekker benauwd en warm.
Ik vind dit weer echt heerlijk...lekker dreigend.

Ik ben gisteren naar een concert van 16 Horsepower geweest. Die muziek is echt perfect voor als het wanhopig heet, benauwd is en je de bliksem al haast kunt ruiken in de bedompte lucht _O_
pi_220914151
Het gaat los hier in Drenthe. :)
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 16:51:05 #239
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220914171
Knalt er over hier (Noordoostpolder)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 mei 2026 @ 16:51:59 #240
284411 crew  heywoodu
pi_220914177
Het hoost en rommelt hier nu 5 minuten en het is al merkbaar beter buiten :D
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:52:35 #241
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220914184
Dikke knallen, flash en knal tegelijk

  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:53:13 #242
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_220914189
Jaa onweer!!
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:54:47 #243
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220914206
Kan iemand even het licht aan doen boven Assen?
De wind gaat ook aardig tekeer.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220914211
De katten liggen plat onder de kast. Schijtebroekjes.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 29 mei 2026 @ 16:59:04 #245
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220914243
Ik ben zo bang
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:05:36 #246
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220914282
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:59 schreef Paul het volgende:
Ik ben zo bang
Het komt goed, Paul. We zijn bij je.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 29 mei 2026 @ 17:06:03 #247
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220914285
Koekoek dikke onweer, denk dat overal hier de stroom eruit vloog (aardlek eruit) :o
pi_220914296
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Enorme knal in Den Haag net.
Hier niet. Het bleef wat rommelen, wel lekker wat regen maar heel bijzonder was het allemaal niet.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:09:56 #249
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220914320
Ik hoor onweer in Zutphen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:10:45 #250
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220914328
Brandweer Assen heeft 2 meldingen van wateroverlast
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220914360
Onweer! Stortregen! *O*
pi_220914362
Wat een dagje weer pff.. dik 34 graden. Constant dikke zon :N

Vandaag was het smelten op het asfalt. Gelukkig niet geweest :7
pi_220914366
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:10 schreef ondeugend het volgende:
Brandweer Assen heeft 2 meldingen van wateroverlast
Assen:

130929_15449_sbsprobleemwijkkees_400_274.jpg
pi_220914387
Nu nog 32.5 en zon overigens. Mijn god, kom maar door met de verkoeling.
pi_220914397
Was ff vet op het vrijwilligerswerk van golfer *O*

https://youtube.com/shorts/24403ASpTkM?feature=shared
pi_220914409
Code oranje in het oosten!
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 17:17:03 #257
128465 Wrapster
pi_220914412
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:13 schreef S_E het volgende:
Onweer! Stortregen! *O*
Hier ook. Gaat lekker.
heeft FOK verlaten
pi_220914425
Hier helemaal niks. Het rommelde even rond 15 uur, toen een paar druppeltjes en toen was het weer klaar. Ik wil regen
pi_220914444
Onweer regen wind hier.
Gelukkig was ik eerder weg gegaan anders had ik er nu middenin gezeten.
Donkere lucht eerst en nu barst het goed los
Twiddel
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:18:59 #260
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220914445
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:59 schreef Paul het volgende:
Ik ben zo bang
Neem twee afgemeten Eagle Rare's ^O^
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:19:15 #261
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220914450
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een dagje weer pff.. dik 34 graden. Constant dikke zon :N

Vandaag was het smelten op het asfalt. Gelukkig niet geweest :7
Dan was gister een verademing, hè. Perfect
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220914469
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:16 schreef essnhills het volgende:
Code oranje in het oosten!
pi_220914474
Code oranje voor het oosten.
v
pi_220914515
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:19 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dan was gister een verademing, hè. Perfect
Gister was kut. Vandaag is ronduit dramatisch.
pi_220914526
Als ik zo naar de Buienradar kijk lijkt het erop dat het meest voorbij Zuid-Limburg gaat... :{
Kan iemand mij overtuigen van het tegenovergestelde? FYI, ik woon dus vlak boven Maastricht.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 17:26:28 #266
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220914548
Absoluut noodweer gehad net, de straten staan blank en kon niet harder dan 50 rijden.

Genot _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220914558
Activeert nog goed voor de lijn uit.

Vooral bij Nijmegen Arnhem.
v
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 17:28:04 #268
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220914577
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:20 schreef 12Beaufort het volgende:
Code oranje voor het oosten.
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJUUUUH
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:28:24 #269
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220914582
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef 12Beaufort het volgende:
Activeert nog goed voor de lijn uit.

Vooral bij Nijmegen Arnhem.
Hier nu tering harde regen. Onweer beetje, maar valt tegen. Zit lekker met een Franziskaner onder de overkapping buiten :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220914586
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef R-woud93 het volgende:
Absoluut noodweer gehad net, de straten staan blank
Genot _O_
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:28:53 #271
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_220914588
Code Oranje Groningen en Drenthe *O*
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_220914593
De bank trilt op de grond. Gaat flink tekeer hier
pi_220914607
Binnen een half uur -13 graden. Genot.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 29 mei 2026 @ 17:33:19 #274
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220914629
Graag update over de noodsituatie in Nederland 😪
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220914633
Weet je ook wat fijn zou zijn hier. Niet dat ik wat te zeggen heb, ik kom hier zelden. Maar het zou fijn zijn dat als iemand bijvoorbeeld zegt: Gaat tekeer hier! of Het regent hard hier! Waar dat hier dan ook is. Gewoon zodat we een beetje een idee krijgen waar het zich bevindt.

Maar goed, dat is mijn mening, doe er mee wat je wilt ^O^
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 17:34:05 #276
128465 Wrapster
pi_220914635
Het was leuk. De bui is inmiddels weer voorbij.

heeft FOK verlaten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:34:13 #277
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220914637
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:33 schreef Paul het volgende:
Graag update over de noodsituatie in Nederland 😪
Je gaat dood.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:35:02 #278
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220914647
Verzengende hitte in Brabant
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220914663
Oldenzaal is zoals gewoonlijk een maagdelijke plek op lightningmaps.org :')
pi_220914689
60 MM regen net hier in Zwolle _O- lijkt wel een orkaan joh
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 29 mei 2026 @ 17:39:54 #281
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220914690
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:34 schreef MichaelPallada het volgende:
Weet je ook wat fijn zou zijn hier. Niet dat ik wat te zeggen heb, ik kom hier zelden. Maar het zou fijn zijn dat als iemand bijvoorbeeld zegt: Gaat tekeer hier! of Het regent hard hier! Waar dat hier dan ook is. Gewoon zodat we een beetje een idee krijgen waar het zich bevindt.

Maar goed, dat is mijn mening, doe er mee wat je wilt ^O^
Nog rustig in den Dolder
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220914694
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:35 schreef ZaZoe het volgende:
Verzengende hitte in Brabant
Niks gewend jij. Wij Limburgse woestijnratten hebben het pas zwaar :(
pi_220914700
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:07 schreef Haags het volgende:

[..]
Hier niet. Het bleef wat rommelen, wel lekker wat regen maar heel bijzonder was het allemaal niet.
1 klap was recht boven me en onverwacht. Ik schrok me de pleuris haha.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:44:32 #284
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220914757
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:40 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Niks gewend jij. Wij Limburgse woestijnratten hebben het pas zwaar :(
Heb met je te doen man, geen druppel regen in Limburg. Het oosten gaat er wel van langs krijgen. Dat gaat helemaal kapot. Hier is 't weer voorbij. Verfrissend.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:44:37 #285
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220914760
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:40 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Niks gewend jij. Wij Limburgse woestijnratten hebben het pas zwaar :(
Het begint hier nu te waaien,...zou het dan toch...
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220914770
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Twieki het volgende:

[..]
Heb met je te doen man, geen druppel regen in Limburg. Het oosten gaat er wel van langs krijgen. Dat gaat helemaal kapot. Hier is 't weer voorbij. Verfrissend.
Kan nog best wat ontstaan.. hopelijk ;(
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:45:55 #287
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220914773
Omweer, terreurbuien, groene lucht en een stevige woei _O_
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:48:47 #288
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_220914808
Regio Oss krijgt zoals gewoonlijk weer niks. Wel 700 graden hier.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:49:32 #289
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220914814
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kan nog best wat ontstaan.. hopelijk ;(
Alleen als de wind wat gaat draaien. Nu gaat alles naar het noord oosten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220914818


RIP
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:51:21 #291
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220914826
Goed, de tuin is weer nat. Onweer valt tegen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:52:56 #292
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220914840
Weer niks hier (N-O Brabant).

Altijd hetzelfde.
pi_220914869
Sooooow echt binnen 10 min betrok het ineens van warm zonnig naar harde wind nu. Hele dreigende lucht (omgeving achterhoek)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220914872
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef ACT-F het volgende:
Omweer, terreurbuien, groene lucht en een stevige woei _O_
Het spookt hier flink :o

Edit: qua regen en wind dan, het onweer trekt vooralsnog niet recht over maar met een keurige boog om ons heen.
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 17:57:27 #295
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220914878
Nog geen drupje regen maar de temperatuur is al gezakt naar 23 _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220914897
Bijzonder dat ik deze buitenlijn nergens in de voorspellingen ben tegengekomen.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:02:01 #297
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220914909
Regent al een uurtje rn nu komt er gebulder aan, zalig O+
Temperatuur zakt ook lekker en alles waait door *O*
Temperatuur zakt heel hard ook :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220914911
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kan nog best wat ontstaan.. hopelijk ;(
Als je de radar bekijkt lijkt het gebied wat omhoog geschoven. Maar kan snel wat ontstaan natuurlijk
pi_220914927
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[ afbeelding ]

RIP
Hier staan de ramen open :)
v
pi_220914937
Hengelo volle laag nu, maar niet echt harde klappers.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:08:25 #301
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220914939
Dicht! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')