abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:40:39 #201
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913633
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nederland > Neerslag > Wolkentoppen
Eeeej, leuk!
Dank.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:41:31 #202
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913636
impossante klap net, echt flitzzzBANGroffel direct achter elkaar. Hopen dat er niks geraakt is in de buurt, maar kan heel goed.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220913637
Code geel @Nattekat

De zonnebrand staat klaar *O*
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:42:01 #204
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220913638
Wijk aan zee 16.4 graden _O- . Andere uiterste. Ook wel sneu
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:42:59 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913642
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:34 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

NoodweerBenelux is live
Wanneer verwacht die gozer dat het in Leiden is? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220913645
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:42 schreef INViCTuS het volgende:
Wijk aan zee 16.4 graden _O- . Andere uiterste. Ook wel sneu
Dashboard geeft hier 35 graden aan
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:47:16 #207
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220913673


Mooie contrasten
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:48:01 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913682
Ik denk niet dat ik op tijd in Leiden kan zijn.

Maar goed, buien splitsen zich altijd vlak voor leiden, gaat nu ook gewoon gebeuren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 mei 2026 @ 15:48:27 #209
284411 crew  heywoodu
pi_220913685
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:42 schreef INViCTuS het volgende:
Wijk aan zee 16.4 graden _O- . Andere uiterste. Ook wel sneu
Die hebben het lekker voor elkaar, kun je alvast mooi de boel open gooien :D

Dat gaat hem hier nog maar niet worden, allemachtig _O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:48:48 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913689
Wel echt topshow in Hoorn momenteel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:49:44 #211
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913692
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Wel echt topshow in Hoorn momenteel.
Jep.
Iets ten noorden ook.
Hozen, flitsen, knetteren, rommelen.

Ik wacht ff met de boodschappen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 15:53:17 #212
128465 Wrapster
pi_220913724
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die hebben het lekker voor elkaar, kun je alvast mooi de boel open gooien :D

Dat gaat hem hier nog maar niet worden, allemachtig _O-
Ik hou de boel nog wel even dicht. Buiten meer dan 30 graden en binnen 19,5, dat hou ik graag nog even zo :+
heeft FOK verlaten
pi_220913740
Ik hoor ook gerommel

Wtf
Zonder wrijving geen glans
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 15:59:38 #214
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220913765
Ik heb de screens nog steeds naar beneden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 16:03:00 #215
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913788
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:55 schreef Haags het volgende:
Ik hoor ook gerommel

Wtf
Is dat niet gewoon je maag?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220913809
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de screens nog steeds naar beneden.
HIer ook nog steeds heel warm en benauwd.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:07:17 #217
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220913828
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die hebben het lekker voor elkaar, kun je alvast mooi de boel open gooien :D

Dat gaat hem hier nog maar niet worden, allemachtig _O-
Zit er liever tussenin. Nu icm hoge lv te heet, maar 16.4 is me te fris.

Gister was perfect
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 16:08:51 #218
128465 Wrapster
pi_220913840
Volgens de voorspelling van buienradar gaat het net onder Noordbroek langs, waarom ook niet...

Hopelijk ontstaat er nog iets nieuws of besluit het toch iets noordelijker uit te komen.
heeft FOK verlaten
pi_220913860
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:55 schreef Haags het volgende:
Ik hoor ook gerommel

Wtf
Flink gerommel en matige regen in Den Haag.
pi_220913896
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:12 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Flink gerommel en matige regen in Den Haag.
Eindelijk weer eens onweer _O_

Maar mag wel wat heftiger allemaal. Ik mis de echte klappen en inslagen.
Zonder wrijving geen glans
pi_220913905
Het trekt hier allemaal onderlangs. Km of 30. Ik kan het wel als een gek horen rommelen _O_
v
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:17:59 #222
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220913906
https://www.lightningmaps.org/?lang=nl#m=ses;t=3;s=0;o=0;b=;ts=0;z=7;y=52.2614;x=4.0979;d=2;dl=2;dc=0;

Rommel rommel
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:19:53 #223
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220913922
In Lelystad kunnen de lampen aan. :')
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220913931
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:17 schreef Haags het volgende:

[..]
Eindelijk weer eens onweer _O_

Maar mag wel wat heftiger allemaal. Ik mis de echte klappen en inslagen.
Het hele zware gedeelte trekt net ten Noorden van Den Haag.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 16:22:52 #225
8781 crew  Frutsel
pi_220913949
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:36 schreef Haags het volgende:
[ x ]

Gaan gewoon weer even lekker normaal doen komende week.
mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')