Eeeej, leuk!quote:
Wanneer verwacht die gozer dat het in Leiden is?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:34 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
NoodweerBenelux is live
Dashboard geeft hier 35 graden aanquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:42 schreef INViCTuS het volgende:
Wijk aan zee 16.4 graden. Andere uiterste. Ook wel sneu
Die hebben het lekker voor elkaar, kun je alvast mooi de boel open gooienquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:42 schreef INViCTuS het volgende:
Wijk aan zee 16.4 graden. Andere uiterste. Ook wel sneu
Jep.quote:
Ik hou de boel nog wel even dicht. Buiten meer dan 30 graden en binnen 19,5, dat hou ik graag nog even zoquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die hebben het lekker voor elkaar, kun je alvast mooi de boel open gooien
Dat gaat hem hier nog maar niet worden, allemachtig
HIer ook nog steeds heel warm en benauwd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de screens nog steeds naar beneden.
Zit er liever tussenin. Nu icm hoge lv te heet, maar 16.4 is me te fris.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die hebben het lekker voor elkaar, kun je alvast mooi de boel open gooien
Dat gaat hem hier nog maar niet worden, allemachtig
Eindelijk weer eens onweerquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:12 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Flink gerommel en matige regen in Den Haag.
Het hele zware gedeelte trekt net ten Noorden van Den Haag.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens onweer
Maar mag wel wat heftiger allemaal. Ik mis de echte klappen en inslagen.
mooiquote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:36 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Gaan gewoon weer even lekker normaal doen komende week.
De regen klettert wel ff lekker naar benee nuquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:20 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Het hele zware gedeelte trekt net ten Noorden van Den Haag.
Ter aanvulling, foto uit dit artikel is in hoorn.quote:
Zo, het hoost.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:23 schreef Haags het volgende:
[..]
De regen klettert wel ff lekker naar benee nu
Wowwww!quote:
Kan bevestigenquote:
Het komt goed, Paul. We zijn bij je.quote:
Hier niet. Het bleef wat rommelen, wel lekker wat regen maar heel bijzonder was het allemaal niet.quote:
Assen:quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:10 schreef ondeugend het volgende:
Brandweer Assen heeft 2 meldingen van wateroverlast
Dan was gister een verademing, hè. Perfectquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een dagje weer pff.. dik 34 graden. Constant dikke zon
Vandaag was het smelten op het asfalt. Gelukkig niet geweest
Gister was kut. Vandaag is ronduit dramatisch.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dan was gister een verademing, hè. Perfect
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJUUUUHquote:
Hier nu tering harde regen. Onweer beetje, maar valt tegen. Zit lekker met een Franziskaner onder de overkapping buitenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef 12Beaufort het volgende:
Activeert nog goed voor de lijn uit.
Vooral bij Nijmegen Arnhem.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef R-woud93 het volgende:
Absoluut noodweer gehad net, de straten staan blank
Genot
Je gaat dood.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:33 schreef Paul het volgende:
Graag update over de noodsituatie in Nederland 😪
Nog rustig in den Dolderquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:34 schreef MichaelPallada het volgende:
Weet je ook wat fijn zou zijn hier. Niet dat ik wat te zeggen heb, ik kom hier zelden. Maar het zou fijn zijn dat als iemand bijvoorbeeld zegt: Gaat tekeer hier! of Het regent hard hier! Waar dat hier dan ook is. Gewoon zodat we een beetje een idee krijgen waar het zich bevindt.
Maar goed, dat is mijn mening, doe er mee wat je wilt
1 klap was recht boven me en onverwacht. Ik schrok me de pleuris haha.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier niet. Het bleef wat rommelen, wel lekker wat regen maar heel bijzonder was het allemaal niet.
Heb met je te doen man, geen druppel regen in Limburg. Het oosten gaat er wel van langs krijgen. Dat gaat helemaal kapot. Hier is 't weer voorbij. Verfrissend.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niks gewend jij. Wij Limburgse woestijnratten hebben het pas zwaar
Het begint hier nu te waaien,...zou het dan toch...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niks gewend jij. Wij Limburgse woestijnratten hebben het pas zwaar
Kan nog best wat ontstaan.. hopelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Twieki het volgende:
[..]
Heb met je te doen man, geen druppel regen in Limburg. Het oosten gaat er wel van langs krijgen. Dat gaat helemaal kapot. Hier is 't weer voorbij. Verfrissend.
Alleen als de wind wat gaat draaien. Nu gaat alles naar het noord oosten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kan nog best wat ontstaan.. hopelijk
Het spookt hier flinkquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef ACT-F het volgende:
Omweer, terreurbuien, groene lucht en een stevige woei
Als je de radar bekijkt lijkt het gebied wat omhoog geschoven. Maar kan snel wat ontstaan natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kan nog best wat ontstaan.. hopelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |