abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:40:39 #201
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913633
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nederland > Neerslag > Wolkentoppen
Eeeej, leuk!
Dank.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:41:31 #202
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913636
impossante klap net, echt flitzzzBANGroffel direct achter elkaar. Hopen dat er niks geraakt is in de buurt, maar kan heel goed.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220913637
Code geel @Nattekat

De zonnebrand staat klaar *O*
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:42:01 #204
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220913638
Wijk aan zee 16.4 graden _O- . Andere uiterste. Ook wel sneu
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:42:59 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913642
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:34 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

NoodweerBenelux is live
Wanneer verwacht die gozer dat het in Leiden is? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220913645
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:42 schreef INViCTuS het volgende:
Wijk aan zee 16.4 graden _O- . Andere uiterste. Ook wel sneu
Dashboard geeft hier 35 graden aan
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:47:16 #207
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220913673


Mooie contrasten
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:48:01 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913682
Ik denk niet dat ik op tijd in Leiden kan zijn.

Maar goed, buien splitsen zich altijd vlak voor leiden, gaat nu ook gewoon gebeuren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 mei 2026 @ 15:48:27 #209
284411 crew  heywoodu
pi_220913685
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:42 schreef INViCTuS het volgende:
Wijk aan zee 16.4 graden _O- . Andere uiterste. Ook wel sneu
Die hebben het lekker voor elkaar, kun je alvast mooi de boel open gooien :D

Dat gaat hem hier nog maar niet worden, allemachtig _O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:48:48 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913689
Wel echt topshow in Hoorn momenteel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:49:44 #211
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913692
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Wel echt topshow in Hoorn momenteel.
Jep.
Iets ten noorden ook.
Hozen, flitsen, knetteren, rommelen.

Ik wacht ff met de boodschappen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 15:53:17 #212
128465 Wrapster
pi_220913724
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die hebben het lekker voor elkaar, kun je alvast mooi de boel open gooien :D

Dat gaat hem hier nog maar niet worden, allemachtig _O-
Ik hou de boel nog wel even dicht. Buiten meer dan 30 graden en binnen 19,5, dat hou ik graag nog even zo :+
heeft FOK verlaten
pi_220913740
Ik hoor ook gerommel

Wtf
Zonder wrijving geen glans
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 15:59:38 #214
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220913765
Ik heb de screens nog steeds naar beneden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 16:03:00 #215
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913788
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:55 schreef Haags het volgende:
Ik hoor ook gerommel

Wtf
Is dat niet gewoon je maag?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220913809
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de screens nog steeds naar beneden.
HIer ook nog steeds heel warm en benauwd.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:07:17 #217
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220913828
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die hebben het lekker voor elkaar, kun je alvast mooi de boel open gooien :D

Dat gaat hem hier nog maar niet worden, allemachtig _O-
Zit er liever tussenin. Nu icm hoge lv te heet, maar 16.4 is me te fris.

Gister was perfect
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 16:08:51 #218
128465 Wrapster
pi_220913840
Volgens de voorspelling van buienradar gaat het net onder Noordbroek langs, waarom ook niet...

Hopelijk ontstaat er nog iets nieuws of besluit het toch iets noordelijker uit te komen.
heeft FOK verlaten
pi_220913860
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:55 schreef Haags het volgende:
Ik hoor ook gerommel

Wtf
Flink gerommel en matige regen in Den Haag.
pi_220913896
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:12 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Flink gerommel en matige regen in Den Haag.
Eindelijk weer eens onweer _O_

Maar mag wel wat heftiger allemaal. Ik mis de echte klappen en inslagen.
Zonder wrijving geen glans
pi_220913905
Het trekt hier allemaal onderlangs. Km of 30. Ik kan het wel als een gek horen rommelen _O_
v
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:17:59 #222
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220913906
https://www.lightningmaps.org/?lang=nl#m=ses;t=3;s=0;o=0;b=;ts=0;z=7;y=52.2614;x=4.0979;d=2;dl=2;dc=0;

Rommel rommel
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:19:53 #223
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220913922
In Lelystad kunnen de lampen aan. :')
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220913931
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:17 schreef Haags het volgende:

[..]
Eindelijk weer eens onweer _O_

Maar mag wel wat heftiger allemaal. Ik mis de echte klappen en inslagen.
Het hele zware gedeelte trekt net ten Noorden van Den Haag.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 16:22:52 #225
8781 crew  Frutsel
pi_220913949
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:36 schreef Haags het volgende:
[ x ]

Gaan gewoon weer even lekker normaal doen komende week.
mooi
pi_220913950
Hier natuurlijk weer NIKS.
pi_220913953
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:20 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Het hele zware gedeelte trekt net ten Noorden van Den Haag.
De regen klettert wel ff lekker naar benee nu
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:28:16 #228
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913979
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Wel echt topshow in Hoorn momenteel.
Ter aanvulling, foto uit dit artikel is in hoorn.

https://www.nu.nl/binnenl(...)ver-noordwesten.html

Maps

Ja, ging wel los hier in de buurt. Nu over. Vogeltjes fluiten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220913986
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:23 schreef Haags het volgende:

[..]
De regen klettert wel ff lekker naar benee nu
Zo, het hoost.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:30:51 #230
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220913996
twitter
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:33:06 #231
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220914014
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:30 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wowwww!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 mei 2026 @ 16:33:10 #232
284411 crew  heywoodu
pi_220914016
Die grote lijn zit hier nog wel een dik uur vandaan en toch begint de lucht er al heerlijk dreigend uit te zien. Onweer mag best langszij trekken (maar dat gaat niet gebeuren), maar kom vooral maar op met die verkoeling _O_
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 mei 2026 @ 16:34:42 #233
284411 crew  heywoodu
pi_220914023
Jeetje

pi_220914032
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Wel echt topshow in Hoorn momenteel.
Kan bevestigen

Wat een noodweer

Het was donker, behalve tijdens het geflits

En dat was flits flits flits flits flits

Hoorde de radio amper boven het gedonder uit, dat aan 1 stuk doorging.

Zware bui, hagel, met eventjes echt grote hagelstenen. Heb ze van minstens 1cm groot in de tuin zien liggen.

Wel lekker opgefrist nu *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220914051
Enorme knal in Den Haag net.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:44:14 #236
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220914098
Bliksem! Donder! Regen! Verkoeling! Gaat helemaal los in Lelystad.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:46:42 #237
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220914122
Hier is het nog lekker benauwd en warm.
Ik vind dit weer echt heerlijk...lekker dreigend.

Ik ben gisteren naar een concert van 16 Horsepower geweest. Die muziek is echt perfect voor als het wanhopig heet, benauwd is en je de bliksem al haast kunt ruiken in de bedompte lucht _O_
pi_220914151
Het gaat los hier in Drenthe. :)
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 16:51:05 #239
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220914171
Knalt er over hier (Noordoostpolder)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 mei 2026 @ 16:51:59 #240
284411 crew  heywoodu
pi_220914177
Het hoost en rommelt hier nu 5 minuten en het is al merkbaar beter buiten :D
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:52:35 #241
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220914184
Dikke knallen, flash en knal tegelijk

  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:53:13 #242
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_220914189
Jaa onweer!!
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:54:47 #243
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220914206
Kan iemand even het licht aan doen boven Assen?
De wind gaat ook aardig tekeer.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220914211
De katten liggen plat onder de kast. Schijtebroekjes.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 29 mei 2026 @ 16:59:04 #245
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220914243
Ik ben zo bang
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:05:36 #246
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220914282
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:59 schreef Paul het volgende:
Ik ben zo bang
Het komt goed, Paul. We zijn bij je.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 29 mei 2026 @ 17:06:03 #247
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220914285
Koekoek dikke onweer, denk dat overal hier de stroom eruit vloog (aardlek eruit) :o
pi_220914296
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Enorme knal in Den Haag net.
Hier niet. Het bleef wat rommelen, wel lekker wat regen maar heel bijzonder was het allemaal niet.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:09:56 #249
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220914320
Ik hoor onweer in Zutphen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:10:45 #250
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220914328
Brandweer Assen heeft 2 meldingen van wateroverlast
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220914360
Onweer! Stortregen! *O*
pi_220914362
Wat een dagje weer pff.. dik 34 graden. Constant dikke zon :N

Vandaag was het smelten op het asfalt. Gelukkig niet geweest :7
pi_220914366
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:10 schreef ondeugend het volgende:
Brandweer Assen heeft 2 meldingen van wateroverlast
Assen:

130929_15449_sbsprobleemwijkkees_400_274.jpg
pi_220914387
Nu nog 32.5 en zon overigens. Mijn god, kom maar door met de verkoeling.
pi_220914397
Was ff vet op het vrijwilligerswerk van golfer *O*

https://youtube.com/shorts/24403ASpTkM?feature=shared
pi_220914409
Code oranje in het oosten!
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 17:17:03 #257
128465 Wrapster
pi_220914412
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:13 schreef S_E het volgende:
Onweer! Stortregen! *O*
Hier ook. Gaat lekker.
heeft FOK verlaten
pi_220914425
Hier helemaal niks. Het rommelde even rond 15 uur, toen een paar druppeltjes en toen was het weer klaar. Ik wil regen
pi_220914444
Onweer regen wind hier.
Gelukkig was ik eerder weg gegaan anders had ik er nu middenin gezeten.
Donkere lucht eerst en nu barst het goed los
Twiddel
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:18:59 #260
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220914445
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:59 schreef Paul het volgende:
Ik ben zo bang
Neem twee afgemeten Eagle Rare's ^O^
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:19:15 #261
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220914450
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een dagje weer pff.. dik 34 graden. Constant dikke zon :N

Vandaag was het smelten op het asfalt. Gelukkig niet geweest :7
Dan was gister een verademing, hè. Perfect
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220914469
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:16 schreef essnhills het volgende:
Code oranje in het oosten!
pi_220914474
Code oranje voor het oosten.
v
pi_220914515
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:19 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dan was gister een verademing, hè. Perfect
Gister was kut. Vandaag is ronduit dramatisch.
pi_220914526
Als ik zo naar de Buienradar kijk lijkt het erop dat het meest voorbij Zuid-Limburg gaat... :{
Kan iemand mij overtuigen van het tegenovergestelde? FYI, ik woon dus vlak boven Maastricht.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 17:26:28 #266
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220914548
Absoluut noodweer gehad net, de straten staan blank en kon niet harder dan 50 rijden.

Genot _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220914558
Activeert nog goed voor de lijn uit.

Vooral bij Nijmegen Arnhem.
v
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 17:28:04 #268
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220914577
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:20 schreef 12Beaufort het volgende:
Code oranje voor het oosten.
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJUUUUH
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:28:24 #269
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220914582
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef 12Beaufort het volgende:
Activeert nog goed voor de lijn uit.

Vooral bij Nijmegen Arnhem.
Hier nu tering harde regen. Onweer beetje, maar valt tegen. Zit lekker met een Franziskaner onder de overkapping buiten :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220914586
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef R-woud93 het volgende:
Absoluut noodweer gehad net, de straten staan blank
Genot _O_
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:28:53 #271
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_220914588
Code Oranje Groningen en Drenthe *O*
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_220914593
De bank trilt op de grond. Gaat flink tekeer hier
pi_220914607
Binnen een half uur -13 graden. Genot.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 29 mei 2026 @ 17:33:19 #274
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220914629
Graag update over de noodsituatie in Nederland 😪
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220914633
Weet je ook wat fijn zou zijn hier. Niet dat ik wat te zeggen heb, ik kom hier zelden. Maar het zou fijn zijn dat als iemand bijvoorbeeld zegt: Gaat tekeer hier! of Het regent hard hier! Waar dat hier dan ook is. Gewoon zodat we een beetje een idee krijgen waar het zich bevindt.

Maar goed, dat is mijn mening, doe er mee wat je wilt ^O^
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 17:34:05 #276
128465 Wrapster
pi_220914635
Het was leuk. De bui is inmiddels weer voorbij.

heeft FOK verlaten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:34:13 #277
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220914637
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:33 schreef Paul het volgende:
Graag update over de noodsituatie in Nederland 😪
Je gaat dood.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:35:02 #278
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220914647
Verzengende hitte in Brabant
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220914663
Oldenzaal is zoals gewoonlijk een maagdelijke plek op lightningmaps.org :')
pi_220914689
60 MM regen net hier in Zwolle _O- lijkt wel een orkaan joh
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 29 mei 2026 @ 17:39:54 #281
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220914690
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:34 schreef MichaelPallada het volgende:
Weet je ook wat fijn zou zijn hier. Niet dat ik wat te zeggen heb, ik kom hier zelden. Maar het zou fijn zijn dat als iemand bijvoorbeeld zegt: Gaat tekeer hier! of Het regent hard hier! Waar dat hier dan ook is. Gewoon zodat we een beetje een idee krijgen waar het zich bevindt.

Maar goed, dat is mijn mening, doe er mee wat je wilt ^O^
Nog rustig in den Dolder
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220914694
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:35 schreef ZaZoe het volgende:
Verzengende hitte in Brabant
Niks gewend jij. Wij Limburgse woestijnratten hebben het pas zwaar :(
pi_220914700
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:07 schreef Haags het volgende:

[..]
Hier niet. Het bleef wat rommelen, wel lekker wat regen maar heel bijzonder was het allemaal niet.
1 klap was recht boven me en onverwacht. Ik schrok me de pleuris haha.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:44:32 #284
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220914757
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:40 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Niks gewend jij. Wij Limburgse woestijnratten hebben het pas zwaar :(
Heb met je te doen man, geen druppel regen in Limburg. Het oosten gaat er wel van langs krijgen. Dat gaat helemaal kapot. Hier is 't weer voorbij. Verfrissend.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:44:37 #285
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220914760
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:40 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Niks gewend jij. Wij Limburgse woestijnratten hebben het pas zwaar :(
Het begint hier nu te waaien,...zou het dan toch...
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220914770
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Twieki het volgende:

[..]
Heb met je te doen man, geen druppel regen in Limburg. Het oosten gaat er wel van langs krijgen. Dat gaat helemaal kapot. Hier is 't weer voorbij. Verfrissend.
Kan nog best wat ontstaan.. hopelijk ;(
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:45:55 #287
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220914773
Omweer, terreurbuien, groene lucht en een stevige woei _O_
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:48:47 #288
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_220914808
Regio Oss krijgt zoals gewoonlijk weer niks. Wel 700 graden hier.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:49:32 #289
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220914814
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kan nog best wat ontstaan.. hopelijk ;(
Alleen als de wind wat gaat draaien. Nu gaat alles naar het noord oosten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220914818


RIP
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:51:21 #291
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220914826
Goed, de tuin is weer nat. Onweer valt tegen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:52:56 #292
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220914840
Weer niks hier (N-O Brabant).

Altijd hetzelfde.
pi_220914869
Sooooow echt binnen 10 min betrok het ineens van warm zonnig naar harde wind nu. Hele dreigende lucht (omgeving achterhoek)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220914872
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef ACT-F het volgende:
Omweer, terreurbuien, groene lucht en een stevige woei _O_
Het spookt hier flink :o

Edit: qua regen en wind dan, het onweer trekt vooralsnog niet recht over maar met een keurige boog om ons heen.
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 17:57:27 #295
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220914878
Nog geen drupje regen maar de temperatuur is al gezakt naar 23 _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220914897
Bijzonder dat ik deze buitenlijn nergens in de voorspellingen ben tegengekomen.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:02:01 #297
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220914909
Regent al een uurtje rn nu komt er gebulder aan, zalig O+
Temperatuur zakt ook lekker en alles waait door *O*
Temperatuur zakt heel hard ook :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220914911
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kan nog best wat ontstaan.. hopelijk ;(
Als je de radar bekijkt lijkt het gebied wat omhoog geschoven. Maar kan snel wat ontstaan natuurlijk
pi_220914927
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[ afbeelding ]

RIP
Hier staan de ramen open :)
v
pi_220914937
Hengelo volle laag nu, maar niet echt harde klappers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')