abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220914360
Onweer! Stortregen! *O*
pi_220914362
Wat een dagje weer pff.. dik 34 graden. Constant dikke zon :N

Vandaag was het smelten op het asfalt. Gelukkig niet geweest :7
pi_220914366
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:10 schreef ondeugend het volgende:
Brandweer Assen heeft 2 meldingen van wateroverlast
Assen:

130929_15449_sbsprobleemwijkkees_400_274.jpg
pi_220914387
Nu nog 32.5 en zon overigens. Mijn god, kom maar door met de verkoeling.
pi_220914397
Was ff vet op het vrijwilligerswerk van golfer *O*

https://youtube.com/shorts/24403ASpTkM?feature=shared
pi_220914409
Code oranje in het oosten!
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 17:17:03 #257
128465 Wrapster
pi_220914412
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:13 schreef S_E het volgende:
Onweer! Stortregen! *O*
Hier ook. Gaat lekker.
heeft FOK verlaten
pi_220914425
Hier helemaal niks. Het rommelde even rond 15 uur, toen een paar druppeltjes en toen was het weer klaar. Ik wil regen
pi_220914444
Onweer regen wind hier.
Gelukkig was ik eerder weg gegaan anders had ik er nu middenin gezeten.
Donkere lucht eerst en nu barst het goed los
Twiddel
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:18:59 #260
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220914445
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:59 schreef Paul het volgende:
Ik ben zo bang
Neem twee afgemeten Eagle Rare's ^O^
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:19:15 #261
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220914450
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een dagje weer pff.. dik 34 graden. Constant dikke zon :N

Vandaag was het smelten op het asfalt. Gelukkig niet geweest :7
Dan was gister een verademing, hè. Perfect
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220914469
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:16 schreef essnhills het volgende:
Code oranje in het oosten!
pi_220914474
Code oranje voor het oosten.
v
pi_220914515
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:19 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dan was gister een verademing, hè. Perfect
Gister was kut. Vandaag is ronduit dramatisch.
pi_220914526
Als ik zo naar de Buienradar kijk lijkt het erop dat het meest voorbij Zuid-Limburg gaat... :{
Kan iemand mij overtuigen van het tegenovergestelde? FYI, ik woon dus vlak boven Maastricht.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 17:26:28 #266
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220914548
Absoluut noodweer gehad net, de straten staan blank en kon niet harder dan 50 rijden.

Genot _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220914558
Activeert nog goed voor de lijn uit.

Vooral bij Nijmegen Arnhem.
v
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 17:28:04 #268
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220914577
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:20 schreef 12Beaufort het volgende:
Code oranje voor het oosten.
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJUUUUH
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:28:24 #269
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220914582
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef 12Beaufort het volgende:
Activeert nog goed voor de lijn uit.

Vooral bij Nijmegen Arnhem.
Hier nu tering harde regen. Onweer beetje, maar valt tegen. Zit lekker met een Franziskaner onder de overkapping buiten :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220914586
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef R-woud93 het volgende:
Absoluut noodweer gehad net, de straten staan blank
Genot _O_
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:28:53 #271
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_220914588
Code Oranje Groningen en Drenthe *O*
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_220914593
De bank trilt op de grond. Gaat flink tekeer hier
pi_220914607
Binnen een half uur -13 graden. Genot.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 29 mei 2026 @ 17:33:19 #274
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220914629
Graag update over de noodsituatie in Nederland 😪
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220914633
Weet je ook wat fijn zou zijn hier. Niet dat ik wat te zeggen heb, ik kom hier zelden. Maar het zou fijn zijn dat als iemand bijvoorbeeld zegt: Gaat tekeer hier! of Het regent hard hier! Waar dat hier dan ook is. Gewoon zodat we een beetje een idee krijgen waar het zich bevindt.

Maar goed, dat is mijn mening, doe er mee wat je wilt ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')