De regen klettert wel ff lekker naar benee nuquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:20 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Het hele zware gedeelte trekt net ten Noorden van Den Haag.
Ter aanvulling, foto uit dit artikel is in hoorn.quote:
Zo, het hoost.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:23 schreef Haags het volgende:
[..]
De regen klettert wel ff lekker naar benee nu
Wowwww!quote:
Kan bevestigenquote:
Het komt goed, Paul. We zijn bij je.quote:
Hier niet. Het bleef wat rommelen, wel lekker wat regen maar heel bijzonder was het allemaal niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |