Je gaat dood.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:33 schreef Paul het volgende:
Graag update over de noodsituatie in Nederland 😪
Nog rustig in den Dolderquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:34 schreef MichaelPallada het volgende:
Weet je ook wat fijn zou zijn hier. Niet dat ik wat te zeggen heb, ik kom hier zelden. Maar het zou fijn zijn dat als iemand bijvoorbeeld zegt: Gaat tekeer hier! of Het regent hard hier! Waar dat hier dan ook is. Gewoon zodat we een beetje een idee krijgen waar het zich bevindt.
Maar goed, dat is mijn mening, doe er mee wat je wilt
1 klap was recht boven me en onverwacht. Ik schrok me de pleuris haha.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier niet. Het bleef wat rommelen, wel lekker wat regen maar heel bijzonder was het allemaal niet.
Heb met je te doen man, geen druppel regen in Limburg. Het oosten gaat er wel van langs krijgen. Dat gaat helemaal kapot. Hier is 't weer voorbij. Verfrissend.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niks gewend jij. Wij Limburgse woestijnratten hebben het pas zwaar
Het begint hier nu te waaien,...zou het dan toch...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niks gewend jij. Wij Limburgse woestijnratten hebben het pas zwaar
Kan nog best wat ontstaan.. hopelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Twieki het volgende:
[..]
Heb met je te doen man, geen druppel regen in Limburg. Het oosten gaat er wel van langs krijgen. Dat gaat helemaal kapot. Hier is 't weer voorbij. Verfrissend.
Alleen als de wind wat gaat draaien. Nu gaat alles naar het noord oosten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kan nog best wat ontstaan.. hopelijk
Het spookt hier flinkquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef ACT-F het volgende:
Omweer, terreurbuien, groene lucht en een stevige woei
Als je de radar bekijkt lijkt het gebied wat omhoog geschoven. Maar kan snel wat ontstaan natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kan nog best wat ontstaan.. hopelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |