abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220912789
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Weer apps zijn nooit te vertrouwen
Ligt denk ik ook vooral aan het soort weer.
Noodweer wat ze nu voorspellen is pas heel vlak vantevoren te zien geloof ik. En heel plaatselijk vaak.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:49:47 #152
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220912790
Zweet weer
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:50:06 #153
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220912793
Wat een vochtige hitte buiten! Goei voer voor onweersbuien. :Y

Doet me bijna denken aan 23 juni 2016. Toen was het ook vies benauwd.

Uit het verhaal van het KNMI (zie link) bleek dat toen de eerste tropische dag van het jaar te zijn voor het zuidoosten. :D
En nu zitten we in mei al met een lokale hittegolf.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:54:54 #154
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220912872
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220912882
zweet me een ei uit
U MAD?
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:56:14 #156
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220912891
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:54 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Da's natuurlijk voor de Duitsers... een paar stappen terug doen op de site en dan is te zien dat het in NL al actief is.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 mei 2026 @ 13:57:20 #157
284411 crew  heywoodu
pi_220912898
Niet te harden buiten _O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 14:06:36 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220912943
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:50 schreef DemonRage het volgende:
Wat een vochtige hitte buiten! Goei voer voor onweersbuien. :Y

Doet me bijna denken aan 23 juni 2016. Toen was het ook vies benauwd.

Uit het verhaal van het KNMI (zie link) bleek dat toen de eerste tropische dag van het jaar te zijn voor het zuidoosten. :D
En nu zitten we in mei al met een lokale hittegolf.
Denk dat de trigger veul te vroeg komt vandaag. En uit de verkeerde richting.

Maar ik laat me graag verrassen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:09:21 #159
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220912959
Dikke ploffen boven de Wieringermeerpolder op het moment.
Blijft maar gaan met gebulder.

Boven mijn hoofd schijnt het zonnetje.

Koekkoek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:10:28 #160
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220912967
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:49 schreef Momo het volgende:
Zweet weer
En niezen, 2 minuten buiten.
hatsjoe hatsjoe hatsjoe....hAHAAAAAAATSOJoooooooOOOOOEEEEEEEEE
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:16:25 #161
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220913025
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Denk dat de trigger veul te vroeg komt vandaag. En uit de verkeerde richting.

Maar ik laat me graag verrassen.
Er is al een trigger: een lijntje in het oosten van de provincies Zuid- en Noord-Holland.

De timing is opzich wel kut. Ik heb het liever later in de avond.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:22:22 #162
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220913057
Er schijnt nu flink onweer vanuit Medemblik het IJsselmeer opgetrokken te zijn. :)
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:23:23 #163
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220913063
Hebben we nog een goeie buienradar ergens?
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:28:18 #164
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220913090
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Hebben we nog een goeie buienradar ergens?
Deze: https://www.weerplaza.nl/regenradar/

Of deze: https://meteologix.com/nl/stormtracking
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 14:29:59 #165
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220913104
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Hebben we nog een goeie buienradar ergens?
Geen idee. Wat voor buienradar dan ook... heb ik t/m maandag waarschijnlijk helemaal niets aan. :N
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
pi_220913111
Onweer boven het IJsselmeer.
v
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 14:31:35 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913120
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:16 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Er is al een trigger: een lijntje in het oosten van de provincies Zuid- en Noord-Holland.

De timing is opzich wel kut. Ik heb het liever later in de avond.
Dat is niet de trigger. De instabiliteit zit achter dat lijntje, de echte trigger hangt nog op zee. Maar omdat die eerste trigger zo vroeg al is gekomen, hebben we hier geen brandende zon om het even goed op te warmen eerst. Dat het nog 31 graden is hier is al wonderbaarlijk eigenlijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 14:32:27 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913125
Oh, temperatuur aan de kust is al totaal in elkaar gestort, het is niet meer op zee :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:32:28 #169
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_220913126
Ben bang dat het weer te vroeg uitdooft.. -O- heb zo'n zin in een verkwikkende onweersbui.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_220913128
v
pi_220913212
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:32 schreef Nattekat het volgende:
Oh, temperatuur aan de kust is al totaal in elkaar gestort, het is niet meer op zee :D
Ik ben een keer niet in de driehoek maar in de noodweer hotspot (denk ik)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 14:45:25 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913233
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:43 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Ik ben een keer niet in de driehoek maar in de noodweer hotspot (denk ik)
Misschien reist de driehoek wel gewoon met je mee.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 14:48:38 #173
128465 Wrapster
pi_220913252
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Hebben we nog een goeie buienradar ergens?
Nu ze de hele layout verkloot hebben, heb ik deze in mijn favorieten gezet: https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar

Gewoon het kaartje zoals het was.
heeft FOK verlaten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:53:49 #174
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913284
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:32 schreef Revanches het volgende:
Ben bang dat het weer te vroeg uitdooft.. -O- heb zo'n zin in een verkwikkende onweersbui.
Jep

quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:32 schreef 12Beaufort het volgende:
[ afbeelding ]
... godverdomme dan ook net niet goed geraakt door de regen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:54:21 #175
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913291
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:48 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Nu ze de hele layout verkloot hebben, heb ik deze in mijn favorieten gezet: https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar

Gewoon het kaartje zoals het was.
Viel me ook al op.
Verandering, maar geen verbetering.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:56:57 #176
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220913302
Op zee ontstaan al de nodige onweersbuien.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220913323
Activeert flink op het koufront.

v
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:19:43 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913413
Knetters!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:22:59 #179
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913435
Wolken boven de Noordzee toppen al op 6km :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:24:30 #180
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220913445
Rode pitjes op de radar :B

Begint hier ineens hard te waaien en druppelen
pi_220913447
Gerommel in de verte *O*
pi_220913453
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:25:47 #183
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913455
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:56 schreef Twieki het volgende:
Op zee ontstaan al de nodige onweersbuien.
Komt wat aan geloof ik. Ook hier voor de kop van NH.
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/3uurs
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:26:31 #184
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220913459
Incoming!!!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:26:34 #185
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913461
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Wolken boven de Noordzee toppen al op 6km :o
Whoar ziede ge dat?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:27:04 #186
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220913466
Laatste 15-30min ontstaan er forse buien.

https://www.weerplaza.nl/regenradar/den-haag/8584/
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:28:43 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913477
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Whoar ziede ge dat?
Buienradar
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:29:09 #188
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220913479
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Hebben we nog een goeie buienradar ergens?
In de OP.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:29:40 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220913484
Sow!!! omweer en dikke bui ineens!!!! Was verrassing want ik dacht alleen oosten?!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:30:12 #190
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220913488
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Buienradar
Waar specifiek?
Niet om te zeiken hoor, maar kan het gewoon niet vinden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:30:26 #191
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220913489
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:29 schreef Starhopper het volgende:
Sow!!! omweer en dikke bui ineens!!!! Was verrassing want ik dacht alleen oosten?!
Het westen heeft dit keer de primeur.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:31:16 #192
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220913495
Ik hoor gerommel in Den Haag.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:33:08 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913517
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Waar specifiek?
Niet om te zeiken hoor, maar kan het gewoon niet vinden.
Nederland > Neerslag > Wolkentoppen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:33:41 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913527
Ik zit in Rotterdam, maar volgens mij kan ik voor het onweer nu beter thuis in Leiden zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:34:10 #196
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220913539
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit in Rotterdam, maar volgens mij kan ik voor het onweer nu beter thuis in Leiden zitten.
Jij zit ook echt altijd op de verkeerde plek hé? :')
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:34:11 #197
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220913540
Bekijk deze YouTube-video

NoodweerBenelux is live
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:35:00 #198
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220913557
En code geel in 't hele land.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 15:35:27 #199
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220913567
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:34 schreef Twieki het volgende:

[..]
Jij zit ook echt altijd op de verkeerde plek hé? :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 15:35:57 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220913581
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:34 schreef Twieki het volgende:

[..]
Jij zit ook echt altijd op de verkeerde plek hé? :')
Geloof me, ik zorg ervoor dat ik ben waar ik zijn moet zodra die onweerlijn boven land komt :P

Tis alleen lastig inschatten hoe snel dat lijntje gaat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')