Ligt denk ik ook vooral aan het soort weer.quote:
Da's natuurlijk voor de Duitsers... een paar stappen terug doen op de site en dan is te zien dat het in NL al actief is.quote:
Denk dat de trigger veul te vroeg komt vandaag. En uit de verkeerde richting.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:50 schreef DemonRage het volgende:
Wat een vochtige hitte buiten! Goei voer voor onweersbuien.
Doet me bijna denken aan 23 juni 2016. Toen was het ook vies benauwd.
Uit het verhaal van het KNMI (zie link) bleek dat toen de eerste tropische dag van het jaar te zijn voor het zuidoosten.![]()
En nu zitten we in mei al met een lokale hittegolf.
En niezen, 2 minuten buiten.quote:
Er is al een trigger: een lijntje in het oosten van de provincies Zuid- en Noord-Holland.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat de trigger veul te vroeg komt vandaag. En uit de verkeerde richting.
Maar ik laat me graag verrassen.
Deze: https://www.weerplaza.nl/regenradar/quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Hebben we nog een goeie buienradar ergens?
Geen idee. Wat voor buienradar dan ook... heb ik t/m maandag waarschijnlijk helemaal niets aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat is niet de trigger. De instabiliteit zit achter dat lijntje, de echte trigger hangt nog op zee. Maar omdat die eerste trigger zo vroeg al is gekomen, hebben we hier geen brandende zon om het even goed op te warmen eerst. Dat het nog 31 graden is hier is al wonderbaarlijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Er is al een trigger: een lijntje in het oosten van de provincies Zuid- en Noord-Holland.
De timing is opzich wel kut. Ik heb het liever later in de avond.
Ik ben een keer niet in de driehoek maar in de noodweer hotspot (denk ik)quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:32 schreef Nattekat het volgende:
Oh, temperatuur aan de kust is al totaal in elkaar gestort, het is niet meer op zee
Misschien reist de driehoek wel gewoon met je mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben een keer niet in de driehoek maar in de noodweer hotspot (denk ik)
Nu ze de hele layout verkloot hebben, heb ik deze in mijn favorieten gezet: https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradarquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Jepquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:32 schreef Revanches het volgende:
Ben bang dat het weer te vroeg uitdooft..heb zo'n zin in een verkwikkende onweersbui.
... godverdomme dan ook net niet goed geraakt door de regen.quote:
Viel me ook al op.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nu ze de hele layout verkloot hebben, heb ik deze in mijn favorieten gezet: https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar
Gewoon het kaartje zoals het was.
Komt wat aan geloof ik. Ook hier voor de kop van NH.quote:
Whoar ziede ge dat?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Wolken boven de Noordzee toppen al op 6km
In de OP.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Waar specifiek?quote:
Het westen heeft dit keer de primeur.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:29 schreef Starhopper het volgende:
Sow!!! omweer en dikke bui ineens!!!! Was verrassing want ik dacht alleen oosten?!
Nederland > Neerslag > Wolkentoppenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar specifiek?
Niet om te zeiken hoor, maar kan het gewoon niet vinden.
Jij zit ook echt altijd op de verkeerde plek hé?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit in Rotterdam, maar volgens mij kan ik voor het onweer nu beter thuis in Leiden zitten.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:34 schreef Twieki het volgende:
[..]
Jij zit ook echt altijd op de verkeerde plek hé?
Geloof me, ik zorg ervoor dat ik ben waar ik zijn moet zodra die onweerlijn boven land komtquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:34 schreef Twieki het volgende:
[..]
Jij zit ook echt altijd op de verkeerde plek hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |