Komt wat aan geloof ik. Ook hier voor de kop van NH.quote:
Whoar ziede ge dat?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Wolken boven de Noordzee toppen al op 6km
In de OP.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Hebben we nog een goeie buienradar ergens?
Waar specifiek?quote:
Het westen heeft dit keer de primeur.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:29 schreef Starhopper het volgende:
Sow!!! omweer en dikke bui ineens!!!! Was verrassing want ik dacht alleen oosten?!
Nederland > Neerslag > Wolkentoppenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar specifiek?
Niet om te zeiken hoor, maar kan het gewoon niet vinden.
Jij zit ook echt altijd op de verkeerde plek hé?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit in Rotterdam, maar volgens mij kan ik voor het onweer nu beter thuis in Leiden zitten.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:34 schreef Twieki het volgende:
[..]
Jij zit ook echt altijd op de verkeerde plek hé?
Geloof me, ik zorg ervoor dat ik ben waar ik zijn moet zodra die onweerlijn boven land komtquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:34 schreef Twieki het volgende:
[..]
Jij zit ook echt altijd op de verkeerde plek hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |