Als het goed is komt straks droge lucht vanuit het westen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zal vanmiddag nog lekkerder worden met meer dan 60% luchtvochtigheid
22/23 komende week. Op zich wel beter dan dit. Mot toch werken. Wel meer neerslagquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
Alweer de 30 gepasseerd
Wat een ellende.
Temperaturen in de pluim zien er gelukkig wel beter uit.
En de luchtvochtigheid ook geloof ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:10 schreef MissButterflyy het volgende:
De temperatuur is flink gestegen in korte tijd hier.
Idem hier, alleen mag je 'in the gym' veranderen voor 'met bier'.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:23 schreef MissHobje het volgende:
Zo zweten vandaag pfewzo maar even alle irritaties wegknallen in the gym en genieten van de airco
Dan valt het niet mee, maar tegenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:57 schreef 12Beaufort het volgende:
Lijkt mee te gaan vallen met het onweer.
Ik ben benieuwd of we nog wat gaan krijgen. Harmonie laat weinig zien.
Typisch, zo dichtbij. Het gebeurt vaker.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:29 schreef 12Beaufort het volgende:
In het noorden begint het alweer af te koelen.
Volkel het heetst met 32 graden.
[ afbeelding ]
Ja, gelukkig maar. Erg drukkende hitte buiten... Je zou verwachten dat er onweer gaat komen maar helaas lijkt dat niet te komen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:29 schreef 12Beaufort het volgende:
In het noorden begint het alweer af te koelen.
Volkel het heetst met 32 graden.
[ afbeelding ]
Weer apps zijn nooit te vertrouwenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Bekommen we unwetter of hoe zit dat, de weerapp blijft zijn voorspellingen maar bijstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |