abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220911544
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Haha, leuk voor die oostelingen die altijd alles krijgen.
Hier een oosterling :P gister stond van de middag al onweer aangeven dat is nu veranderd naar 7 uur, 8 uur

Valt tegen :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220911546
Alweer de 30 gepasseerd ;(
Wat een ellende.

Temperaturen in de pluim zien er gelukkig wel beter uit.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:49:23 #123
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220911622

Daar is de eerste 30°C gepasseerd. *O*

D.w.z. dat ook voor Eindhoven een lokale hittegolf een feit is:
22-05 27,2°C
23-05 30,4°C 8-)
24-05 27,1°C
25-05 28,7°C
26-05 31,8°C 8-)
27-05 25,1°C (met de hakken over de sloot :D)
28-05 26,2°C
29-05 30,3°C+ 8-)

[ Bericht 25% gewijzigd door DemonRage op 29-05-2026 11:57:07 ]
pi_220911634
O toch wel meer onweer weer nu, vanaf 5 uur

Warme weer doet zijn werk
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 12:09:04 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220911761
Hier is het heul benauwd
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 12:15:26 #126
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220911854
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het heul benauwd
Zal vanmiddag nog lekkerder worden met meer dan 60% luchtvochtigheid :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 12:21:22 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220911921
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:15 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Zal vanmiddag nog lekkerder worden met meer dan 60% luchtvochtigheid :D
Als het goed is komt straks droge lucht vanuit het westen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220911986
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het heul benauwd
Haha

:( ;(
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 12:30:01 #129
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220912007
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:29 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Haha

:( ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220912155
twitter


Gaan gewoon weer even lekker normaal doen komende week.
Zonder wrijving geen glans
pi_220912252
Het is niet te doen buiten met die hitte en benauwdheid :')
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:51:29 #132
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220912313
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
Alweer de 30 gepasseerd ;(
Wat een ellende.

Temperaturen in de pluim zien er gelukkig wel beter uit.
22/23 komende week. Op zich wel beter dan dit. Mot toch werken. Wel meer neerslag
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220912348
Lijkt mee te gaan vallen met het onweer.
Ik ben benieuwd of we nog wat gaan krijgen. Harmonie laat weinig zien.
v
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:58:05 #134
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220912358
Als het zo vochtig is buiten dan moet elke bui die ontstaat wel een vette onweersbui worden. :Y

Bij Estofex liggen ze er blijkbaar niet wakker van. En als ze wakker worden dan zullen ze met een mesoscale discussion komen denk ik.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:58:37 #135
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220912363
Bijna 27 graden hier en ik ga zo naar Groningen waar het bijna 30 graden is -O-
pi_220912371
Op de Noordzee hangt wel een buiengebied, maar dat trekt allemaal ten noorden van Nederland langs.
v
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 29 mei 2026 @ 13:05:19 #137
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220912444
Bewolkt en winderig in den Dolder
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:10:47 #138
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:10:57 #139
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220912524
De temperatuur is flink gestegen in korte tijd hier.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220912530
v
pi_220912553
Zinderend heet hier met bijna 32 graden in het ZO 🥵
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:23:16 #142
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220912628
Zo zweten vandaag pfew :D zo maar even alle irritaties wegknallen in the gym en genieten van de airco *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220912651
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:10 schreef MissButterflyy het volgende:
De temperatuur is flink gestegen in korte tijd hier.
En de luchtvochtigheid ook geloof ik.
Tsjazus wat loop je tegen een deken aan buiten.
pi_220912665
In het noorden begint het alweer af te koelen.
Volkel het heetst met 32 graden.

v
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:32:52 #145
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220912686
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:23 schreef MissHobje het volgende:
Zo zweten vandaag pfew :D zo maar even alle irritaties wegknallen in the gym en genieten van de airco *O*
Idem hier, alleen mag je 'in the gym' veranderen voor 'met bier'. O+
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:35:11 #146
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220912707
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:57 schreef 12Beaufort het volgende:
Lijkt mee te gaan vallen met het onweer.
Ik ben benieuwd of we nog wat gaan krijgen. Harmonie laat weinig zien.
Dan valt het niet mee, maar tegen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:38:47 #147
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220912724
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:29 schreef 12Beaufort het volgende:
In het noorden begint het alweer af te koelen.
Volkel het heetst met 32 graden.

[ afbeelding ]
Typisch, zo dichtbij. Het gebeurt vaker.
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 13:40:33 #148
128465 Wrapster
pi_220912739
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:29 schreef 12Beaufort het volgende:
In het noorden begint het alweer af te koelen.
Volkel het heetst met 32 graden.

[ afbeelding ]
Ja, gelukkig maar. Erg drukkende hitte buiten... Je zou verwachten dat er onweer gaat komen maar helaas lijkt dat niet te komen.
heeft FOK verlaten
pi_220912782
Bekommen we unwetter of hoe zit dat, de weerapp blijft zijn voorspellingen maar bijstellen
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:49:03 #150
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220912786
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Bekommen we unwetter of hoe zit dat, de weerapp blijft zijn voorspellingen maar bijstellen
Weer apps zijn nooit te vertrouwen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220912789
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Weer apps zijn nooit te vertrouwen
Ligt denk ik ook vooral aan het soort weer.
Noodweer wat ze nu voorspellen is pas heel vlak vantevoren te zien geloof ik. En heel plaatselijk vaak.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:49:47 #152
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220912790
Zweet weer
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:50:06 #153
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220912793
Wat een vochtige hitte buiten! Goei voer voor onweersbuien. :Y

Doet me bijna denken aan 23 juni 2016. Toen was het ook vies benauwd.

Uit het verhaal van het KNMI (zie link) bleek dat toen de eerste tropische dag van het jaar te zijn voor het zuidoosten. :D
En nu zitten we in mei al met een lokale hittegolf.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:54:54 #154
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220912872
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220912882
zweet me een ei uit
U MAD?
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:56:14 #156
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220912891
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:54 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Da's natuurlijk voor de Duitsers... een paar stappen terug doen op de site en dan is te zien dat het in NL al actief is.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 mei 2026 @ 13:57:20 #157
284411 crew  heywoodu
pi_220912898
Niet te harden buiten _O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 14:06:36 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220912943
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:50 schreef DemonRage het volgende:
Wat een vochtige hitte buiten! Goei voer voor onweersbuien. :Y

Doet me bijna denken aan 23 juni 2016. Toen was het ook vies benauwd.

Uit het verhaal van het KNMI (zie link) bleek dat toen de eerste tropische dag van het jaar te zijn voor het zuidoosten. :D
En nu zitten we in mei al met een lokale hittegolf.
Denk dat de trigger veul te vroeg komt vandaag. En uit de verkeerde richting.

Maar ik laat me graag verrassen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:09:21 #159
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220912959
Dikke ploffen boven de Wieringermeerpolder op het moment.
Blijft maar gaan met gebulder.

Boven mijn hoofd schijnt het zonnetje.

Koekkoek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:10:28 #160
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220912967
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:49 schreef Momo het volgende:
Zweet weer
En niezen, 2 minuten buiten.
hatsjoe hatsjoe hatsjoe....hAHAAAAAAATSOJoooooooOOOOOEEEEEEEEE
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')