Mevrouw Co de Geel bestaat volgens mij nietquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:10 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik dacht dat we nog op geel stonden
Dat is wel even lekker na de afgelopen dagen, even bijkomenquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme dit was gewoon de laatste mooie dag voor de komende 2 weken zoals het er nu voor staat
Normaal krijg je dan nog leuk onweer, maar zelfs dat niet doordat de kou vroeg in de ochtend al aan land komt.
18 graden en regen, wooo
Jawel hoor druk op het plusje.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:22 schreef -Sigaartje het volgende:
De hele Buienradar is veranderd.![]()
Erg, we kunnen nu niet meer uren vooruit kijken.
Hou het maar bij sport, van weer heb je geen verstand.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is wel even lekker na de afgelopen dagen, even bijkomen
Nou ja, eerst nog even een heeeeuuul matige morgen
Jawel hoor, vanmorgen vroeg was het heerlijkquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou het maar bij sport, van weer heb je geen verstand.
Buienradar is al hoerig irritant sinds ze deze pop-up hebben die elke pagina weer omhoog komtquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:26 schreef Skwish het volgende:
Die nieuwe lay-out van Buienradar ziet er niet uit
Kan gewoon 3, 8,12,24 en 48 uur kijken?quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:22 schreef -Sigaartje het volgende:
De hele Buienradar is veranderd.![]()
Erg, we kunnen nu niet meer uren vooruit kijken.
Hier ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan gewoon 3, 8,12,24 en 48 uur kijken?
quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:22 schreef -Sigaartje het volgende:
De hele Buienradar is veranderd.![]()
Erg, we kunnen nu niet meer uren vooruit kijken.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:26 schreef Skwish het volgende:
Die nieuwe lay-out van Buienradar ziet er niet uit
Jongens toch, download toch gewoon die KNMI app.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buienradar is al hoerig irritant sinds ze deze pop-up hebben die elke pagina weer omhoog komt![]()
[ afbeelding ]
Wel minder aangenaam warm. En terreur buien later vanmiddag en avondquote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:51 schreef dick_laurent het volgende:
Wordt weer warm vandaag of nie jongs?!
@:geschiedkundige
[ afbeelding ]
Gelukkig komt de noordwesten wind begin de middag al hier, nu 20 graden straks om 14 uur zou het 28 graden moeten worden om daarna naar beneden te zakken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel minder aangenaam warm. En terreur buien later vanmiddag en avond
Niet zo perfect als gister was
Zo denk ik ook altijd, ik vind het altijd bijzonder hoe goed Estofex erop zit.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:04 schreef Frutsel het volgende:
geen estofexje...dus "nothing to see today"
Mogelijk toch wat te veel bewolking aanwezig wat de temps gaat drukken, de zware onweersbuien zullen toch echt bij temps van 30+ gaan ontstaan, als dit niet gebeurd kun je het wel vergeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:04 schreef Frutsel het volgende:
geen estofexje...dus "nothing to see today"
geen mus, dus ook geen dode mus
Ik mis het Nederland kaartje op de website met de makkelijke tabbladen Regen/Temperatuur en Satteliet.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:22 schreef -Sigaartje het volgende:
De hele Buienradar is veranderd.![]()
Erg, we kunnen nu niet meer uren vooruit kijken.
Haha, leuk voor die oostelingen die altijd alles krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mogelijk toch wat te veel bewolking aanwezig wat de temps gaat drukken, de zware onweersbuien zullen toch echt bij temps van 30+ gaan ontstaan, als dit niet gebeurd kun je het wel vergeten.
Ik zie het al voor me, vlak over de Duitse grens, boem, zoals altijd.
Hier een oosterlingquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haha, leuk voor die oostelingen die altijd alles krijgen.
Als het goed is komt straks droge lucht vanuit het westen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zal vanmiddag nog lekkerder worden met meer dan 60% luchtvochtigheid
22/23 komende week. Op zich wel beter dan dit. Mot toch werken. Wel meer neerslagquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
Alweer de 30 gepasseerd
Wat een ellende.
Temperaturen in de pluim zien er gelukkig wel beter uit.
En de luchtvochtigheid ook geloof ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:10 schreef MissButterflyy het volgende:
De temperatuur is flink gestegen in korte tijd hier.
Idem hier, alleen mag je 'in the gym' veranderen voor 'met bier'.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:23 schreef MissHobje het volgende:
Zo zweten vandaag pfewzo maar even alle irritaties wegknallen in the gym en genieten van de airco
Dan valt het niet mee, maar tegenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:57 schreef 12Beaufort het volgende:
Lijkt mee te gaan vallen met het onweer.
Ik ben benieuwd of we nog wat gaan krijgen. Harmonie laat weinig zien.
Typisch, zo dichtbij. Het gebeurt vaker.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:29 schreef 12Beaufort het volgende:
In het noorden begint het alweer af te koelen.
Volkel het heetst met 32 graden.
[ afbeelding ]
Ja, gelukkig maar. Erg drukkende hitte buiten... Je zou verwachten dat er onweer gaat komen maar helaas lijkt dat niet te komen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:29 schreef 12Beaufort het volgende:
In het noorden begint het alweer af te koelen.
Volkel het heetst met 32 graden.
[ afbeelding ]
Weer apps zijn nooit te vertrouwenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Bekommen we unwetter of hoe zit dat, de weerapp blijft zijn voorspellingen maar bijstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |