abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220909057
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:10 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ik dacht dat we nog op geel stonden :)
Mevrouw Co de Geel bestaat volgens mij niet ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220909103
De hele Buienradar is veranderd. :(
Erg, we kunnen nu niet meer uren vooruit kijken.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 mei 2026 @ 22:24:06 #103
284411 crew  heywoodu
pi_220909116
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme dit was gewoon de laatste mooie dag voor de komende 2 weken zoals het er nu voor staat :')

Normaal krijg je dan nog leuk onweer, maar zelfs dat niet doordat de kou vroeg in de ochtend al aan land komt.

18 graden en regen, wooo
Dat is wel even lekker na de afgelopen dagen, even bijkomen *O*

Nou ja, eerst nog even een heeeeuuul matige morgen _O-
pi_220909129
Die nieuwe lay-out van Buienradar ziet er niet uit
pi_220909166
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:22 schreef -Sigaartje het volgende:
De hele Buienradar is veranderd. :(
Erg, we kunnen nu niet meer uren vooruit kijken.
Jawel hoor druk op het plusje.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2026 @ 23:06:13 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220909382
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is wel even lekker na de afgelopen dagen, even bijkomen *O*

Nou ja, eerst nog even een heeeeuuul matige morgen _O-
Hou het maar bij sport, van weer heb je geen verstand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 mei 2026 @ 23:11:15 #107
284411 crew  heywoodu
pi_220909417
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hou het maar bij sport, van weer heb je geen verstand.
Jawel hoor, vanmorgen vroeg was het heerlijk O+
  Redactie Frontpage donderdag 28 mei 2026 @ 23:17:05 #108
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220909455
quote:
13s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:26 schreef Skwish het volgende:
Die nieuwe lay-out van Buienradar ziet er niet uit
Buienradar is al hoerig irritant sinds ze deze pop-up hebben die elke pagina weer omhoog komt :r

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 29 mei 2026 @ 00:59:30 #109
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220909742
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:22 schreef -Sigaartje het volgende:
De hele Buienradar is veranderd. :(
Erg, we kunnen nu niet meer uren vooruit kijken.
Kan gewoon 3, 8,12,24 en 48 uur kijken? 8)7
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220910107
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:59 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Kan gewoon 3, 8,12,24 en 48 uur kijken? 8)7
Hier ook.
Ik zie niks anders.

Wordt vandaag een interessante weerdag.
pi_220910125
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:22 schreef -Sigaartje het volgende:
De hele Buienradar is veranderd. :(
Erg, we kunnen nu niet meer uren vooruit kijken.
quote:
13s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:26 schreef Skwish het volgende:
Die nieuwe lay-out van Buienradar ziet er niet uit
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Buienradar is al hoerig irritant sinds ze deze pop-up hebben die elke pagina weer omhoog komt :r

[ afbeelding ]
Jongens toch, download toch gewoon die KNMI app. ^O^ Zoveel beter, en aangezien het KNMI alle data levert aan Buienradar net zo betrouwbaar. _O_
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 08:51:17 #112
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:08:13 #113
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220910545
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:51 schreef dick_laurent het volgende:
Wordt weer warm vandaag of nie jongs?!

@:geschiedkundige

[ afbeelding ]
Wel minder aangenaam warm. En terreur buien later vanmiddag en avond

Niet zo perfect als gister was
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:38:33 #114
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220910815
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:08 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Wel minder aangenaam warm. En terreur buien later vanmiddag en avond

Niet zo perfect als gister was
Gelukkig komt de noordwesten wind begin de middag al hier, nu 20 graden straks om 14 uur zou het 28 graden moeten worden om daarna naar beneden te zakken.
Voor onweer hoef ik me dus geen zorgen over te maken die gaat er niet komen hier.
Vanmorgen wel iets aan regen gehad maar gaf 0mm -O-
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 10:04:33 #115
8781 crew  Frutsel
pi_220910922
geen estofexje...dus "nothing to see today"

:{

geen mus, dus ook geen dode mus
pi_220910929
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:04 schreef Frutsel het volgende:
geen estofexje...dus "nothing to see today"

Zo denk ik ook altijd, ik vind het altijd bijzonder hoe goed Estofex erop zit.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:24:09 #117
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220911127
https://www.meteoalarm.org/en/live/?t=day0

Tik hier vrijdag aan en de grens kleurt toch rood…
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:47:57 #118
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220911303
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:04 schreef Frutsel het volgende:
geen estofexje...dus "nothing to see today"

:{

geen mus, dus ook geen dode mus
Mogelijk toch wat te veel bewolking aanwezig wat de temps gaat drukken, de zware onweersbuien zullen toch echt bij temps van 30+ gaan ontstaan, als dit niet gebeurd kun je het wel vergeten.
Ik zie het al voor me, vlak over de Duitse grens, boem, zoals altijd.
pi_220911469
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:22 schreef -Sigaartje het volgende:
De hele Buienradar is veranderd. :(
Erg, we kunnen nu niet meer uren vooruit kijken.
Ik mis het Nederland kaartje op de website met de makkelijke tabbladen Regen/Temperatuur en Satteliet.
Nu moet je om te wisselen steeds naar het pull down menu :( :X
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 11:23:06 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220911497
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:47 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Mogelijk toch wat te veel bewolking aanwezig wat de temps gaat drukken, de zware onweersbuien zullen toch echt bij temps van 30+ gaan ontstaan, als dit niet gebeurd kun je het wel vergeten.
Ik zie het al voor me, vlak over de Duitse grens, boem, zoals altijd.
Haha, leuk voor die oostelingen die altijd alles krijgen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220911544
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Haha, leuk voor die oostelingen die altijd alles krijgen.
Hier een oosterling :P gister stond van de middag al onweer aangeven dat is nu veranderd naar 7 uur, 8 uur

Valt tegen :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220911546
Alweer de 30 gepasseerd ;(
Wat een ellende.

Temperaturen in de pluim zien er gelukkig wel beter uit.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:49:23 #123
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220911622

Daar is de eerste 30°C gepasseerd. *O*

D.w.z. dat ook voor Eindhoven een lokale hittegolf een feit is:
22-05 27,2°C
23-05 30,4°C 8-)
24-05 27,1°C
25-05 28,7°C
26-05 31,8°C 8-)
27-05 25,1°C (met de hakken over de sloot :D)
28-05 26,2°C
29-05 30,3°C+ 8-)

[ Bericht 25% gewijzigd door DemonRage op 29-05-2026 11:57:07 ]
pi_220911634
O toch wel meer onweer weer nu, vanaf 5 uur

Warme weer doet zijn werk
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 12:09:04 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220911761
Hier is het heul benauwd
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 12:15:26 #126
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220911854
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het heul benauwd
Zal vanmiddag nog lekkerder worden met meer dan 60% luchtvochtigheid :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 12:21:22 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220911921
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:15 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Zal vanmiddag nog lekkerder worden met meer dan 60% luchtvochtigheid :D
Als het goed is komt straks droge lucht vanuit het westen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220911986
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het heul benauwd
Haha

:( ;(
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 12:30:01 #129
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220912007
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:29 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Haha

:( ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220912155
twitter


Gaan gewoon weer even lekker normaal doen komende week.
Zonder wrijving geen glans
pi_220912252
Het is niet te doen buiten met die hitte en benauwdheid :')
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:51:29 #132
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220912313
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
Alweer de 30 gepasseerd ;(
Wat een ellende.

Temperaturen in de pluim zien er gelukkig wel beter uit.
22/23 komende week. Op zich wel beter dan dit. Mot toch werken. Wel meer neerslag
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220912348
Lijkt mee te gaan vallen met het onweer.
Ik ben benieuwd of we nog wat gaan krijgen. Harmonie laat weinig zien.
v
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:58:05 #134
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220912358
Als het zo vochtig is buiten dan moet elke bui die ontstaat wel een vette onweersbui worden. :Y

Bij Estofex liggen ze er blijkbaar niet wakker van. En als ze wakker worden dan zullen ze met een mesoscale discussion komen denk ik.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:58:37 #135
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220912363
Bijna 27 graden hier en ik ga zo naar Groningen waar het bijna 30 graden is -O-
pi_220912371
Op de Noordzee hangt wel een buiengebied, maar dat trekt allemaal ten noorden van Nederland langs.
v
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 29 mei 2026 @ 13:05:19 #137
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220912444
Bewolkt en winderig in den Dolder
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:10:47 #138
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:10:57 #139
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220912524
De temperatuur is flink gestegen in korte tijd hier.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220912530
v
pi_220912553
Zinderend heet hier met bijna 32 graden in het ZO 🥵
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:23:16 #142
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220912628
Zo zweten vandaag pfew :D zo maar even alle irritaties wegknallen in the gym en genieten van de airco *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220912651
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:10 schreef MissButterflyy het volgende:
De temperatuur is flink gestegen in korte tijd hier.
En de luchtvochtigheid ook geloof ik.
Tsjazus wat loop je tegen een deken aan buiten.
pi_220912665
In het noorden begint het alweer af te koelen.
Volkel het heetst met 32 graden.

v
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:32:52 #145
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220912686
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:23 schreef MissHobje het volgende:
Zo zweten vandaag pfew :D zo maar even alle irritaties wegknallen in the gym en genieten van de airco *O*
Idem hier, alleen mag je 'in the gym' veranderen voor 'met bier'. O+
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:35:11 #146
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220912707
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:57 schreef 12Beaufort het volgende:
Lijkt mee te gaan vallen met het onweer.
Ik ben benieuwd of we nog wat gaan krijgen. Harmonie laat weinig zien.
Dan valt het niet mee, maar tegen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:38:47 #147
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220912724
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:29 schreef 12Beaufort het volgende:
In het noorden begint het alweer af te koelen.
Volkel het heetst met 32 graden.

[ afbeelding ]
Typisch, zo dichtbij. Het gebeurt vaker.
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 13:40:33 #148
128465 Wrapster
pi_220912739
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:29 schreef 12Beaufort het volgende:
In het noorden begint het alweer af te koelen.
Volkel het heetst met 32 graden.

[ afbeelding ]
Ja, gelukkig maar. Erg drukkende hitte buiten... Je zou verwachten dat er onweer gaat komen maar helaas lijkt dat niet te komen.
heeft FOK verlaten
pi_220912782
Bekommen we unwetter of hoe zit dat, de weerapp blijft zijn voorspellingen maar bijstellen
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:49:03 #150
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220912786
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Bekommen we unwetter of hoe zit dat, de weerapp blijft zijn voorspellingen maar bijstellen
Weer apps zijn nooit te vertrouwen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')