abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:23:34 #1
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220898159


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer

Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:21:32 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898769
Vrijdagavond waarschijnlijk onweer. Uiteraard weer in het deel van het land dat echt helemaal niets te klagen heeft wat onweer betreft, kutweergoden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220899232
Hadden jullie deze fata morgana voorbij zien komen op Reddit?



Genomen gisteren vanaf het strand van Bloemendaal, alsof je de Krijtrotsen van Dover in de verte kunt zien liggen. Alleen is dat het dus niet want er zit zo'n 300 kilometer tussen en die befaamde rotsen liggen veel noordelijker. Ook nooit geweten dat je een fata morgana kunt fotograferen :o
blablablabla
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:27:42 #4
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220899329
Mooi dagje zo, hè :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220899341
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:27 schreef INViCTuS het volgende:
Mooi dagje zo, hè :7
Alleen een graad of 10 te warm, wat koeler was aangenamer geweest.

:7
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:06:27 #6
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220899653
twitter
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:14:30 #7
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220899702
Goh, het zuiden en oosten. Die krijgen nooit wat.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:15:23 #8
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220899707
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:14 schreef Kriegel het volgende:
Goh, het zuiden en oosten.
Lekker daar houden. :Y

Geen zin in die ellende.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220899714
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:14 schreef Kriegel het volgende:
Goh, het zuiden en oosten. Die krijgen nooit wat.
Ik woon toch echt in een van de meest onweer arme gebieden van Nederland en het is echt het oost'n
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:24:21 #10
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220899744
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik woon toch echt in een van de meest onweer arme gebieden van Nederland en het is echt het oost'n
Maar de laatste tijd wel, toch? Het is constant zuid-oost en oost waar alle regen valt. Of goed, dat is dan misschien nog geen onweer maar daar ging het me niet perse om.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_220899755
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:24 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Maar de laatste tijd wel, toch? Het is constant zuid-oost en oost waar alle regen valt. Of goed, dat is dan misschien nog geen onweer maar daar ging het me niet perse om.
Nee maar ik woon echt op de allerslechtste plek daarvoor :P

Rest in het oosten wel ja.
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:32:19 #12
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220900042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee maar ik woon echt op de allerslechtste plek daarvoor :P

Rest in het oosten wel ja.
Valt hier in Zutphen ook vaak tegen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220900177
Hier qua onweer ook (helaas).
pi_220900234
Nog immer ruim 25 graden ;(
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:33:26 #15
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220900362
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog immer ruim 25 graden ;(
Ga naar Terschelling dan. Daar is het 12
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:38:39 #16
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220900408
Morgen en overmorgen estofex in de gaten houden. :)
  Admin woensdag 27 mei 2026 @ 19:52:43 #17
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220900582
Wat een heerlijk dagje was dit.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220900740
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:33 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ga naar Terschelling dan. Daar is het 12
Wel beter ja :D
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 20:43:54 #19
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220901075
Terschelling... Altijd 12 graden daar. Soort Faroër eiland eigenlijk.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:08:57 #20
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220901271
Het wordt wel een frisse nacht.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:40:49 #21
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220901620
Vrijdagmiddag en avond flinke poffers mogelijk

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220901702
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:40 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdagmiddag en avond flinke poffers mogelijk

[ x ]
Inderdaad.
Wind gaat ook aantrekken en volgende week wordt ook geen zomersweekje met vanaf dinsdag veel nat.
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:16:43 #23
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220901892
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:08 schreef INViCTuS het volgende:
Het wordt wel een frisse nacht.
Ja zalig! Ff lekker door koelen O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 22:21:00 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220901929
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:40 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdagmiddag en avond flinke poffers mogelijk

[ x ]
Tot 2x toe wordt dit hier vandaag eerder gedeeld en beide keren hebben het gewoon netjes over Limburg en België, die plekken die dat altijd hebben. Jouw bron is verdacht :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 mei 2026 @ 05:53:56 #25
284411 crew  heywoodu
pi_220902801
Vanochtend is wel even nog een fijne blik op hoe ontzettend lekker het toch nog wel kan zijn deze dagen :9~

Windstil, strakblauw, graadje of 10...dit benadert godenweer :Y
pi_220902826
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 05:53 schreef heywoodu het volgende:
Vanochtend is wel even nog een fijne blik op hoe ontzettend lekker het toch nog wel kan zijn deze dagen :9~

Windstil, strakblauw, graadje of 10...dit benadert godenweer :Y
Helaas loopt het kwik weer op, nu is echt perfect ja ;(
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2026 @ 07:41:53 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220903008
De lange termijn bevalt me niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 28 mei 2026 @ 07:50:19 #28
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220903031
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 06:18 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Helaas loopt het kwik weer op, nu is echt perfect ja ;(
10 graden overdag eind mei zou ook wel belachelijk sneu zijn natuurlijk ;). Voor nu wel even lekker om alles open te zetten.

Morgen wordt wel vies heet
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220903153
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:50 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
10 graden overdag eind mei zou ook wel belachelijk sneu zijn natuurlijk ;). Voor nu wel even lekker om alles open te zetten.

Morgen wordt wel vies heet
30 graden is ook behoorlijk sneu :N
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:34:09 #30
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220903154
Ik weet dat de meeste mensen van de weersvoorspelling topics hier ook wel plaatsen of lezen dus doe dit hier even in het algemeen in plaats dat ik overal dit bericht moet plaatsen.

Het kan zijn dat ik niet op tijd of misschien helemaal niet de uitslagen kan plaatsen, mijn partner ligt sinds gisteren in het ziekenhuis nadat ze het erg benauwd kreeg door hoestaanvallen die ze al een tijdje heeft, in Leeuwarden is het tot hartstilstand gekomen en ze vecht nu voor haar leven in het UMCG Groningen.
Oorzaak is: aarderverkalking, ze leefde eigenlijk nog maar op 2 dunne zijtakken van de aarders en daardoor heeft het hart een klap gekregen, de linker helft doet niks en de rechter helft moet alle benen bij zetten op 50% en met extra hartondersteuning is het nog niet helemaal stabiel. Het is nu kijken of ze haar stabiel kunnen krijgen door een extra hart ondersteuning bij te plaatsen. De komende 4 tot 5 dagen zijn echt kritiek dus er zijn ook grote zorgen hierover en dat is gewoon kut om te horen omdat je zelf niks kan doen, om 9 uur komt er een extra hart ondersteuning bij dus heeft ze er 2, tevens zit ze aan de longpomp zodat ook de longen hun werk goed kunnen doen zonder dat ze dit zelf moet regelen.
Als ze hier goed uitkomt is het wachten wat de eventuele schade is, en dit is heel erg uitlopend omdat ook de hersenen mogelijk zonder zuurstof heeft gezeten. De komende weken of zelfs maanden moet deze vraag beantwoord worden, voor nu wordt ze in slaap gehouden en is het afwachten.

Hopelijk is het even duidelijk, uiteraard zodra het kan plaats ik de uitslagen maar dat kan even wat langer duren dan gebruikelijk, alvast bedankt voor jullie begrip.
pi_220903162
Wow @SpeedyGJ

Ontzettend veel sterkte en hopelijk komt alles goed!

Uitslagen zijn niet belangrijk.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 08:39:35 #32
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:46:49 #33
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220903219
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik weet dat de meeste mensen van de weersvoorspelling topics hier ook wel plaatsen of lezen dus doe dit hier even in het algemeen in plaats dat ik overal dit bericht moet plaatsen.

Het kan zijn dat ik niet op tijd of misschien helemaal niet de uitslagen kan plaatsen, mijn partner ligt sinds gisteren in het ziekenhuis nadat ze het erg benauwd kreeg door hoestaanvallen die ze al een tijdje heeft, in Leeuwarden is het tot hartstilstand gekomen en ze vecht nu voor haar leven in het UMCG Groningen.
Oorzaak is: aarderverkalking, ze leefde eigenlijk nog maar op 2 dunne zijtakken van de aarders en daardoor heeft het hart een klap gekregen, de linker helft doet niks en de rechter helft moet alle benen bij zetten op 50% en met extra hartondersteuning is het nog niet helemaal stabiel. Het is nu kijken of ze haar stabiel kunnen krijgen door een extra hart ondersteuning bij te plaatsen. De komende 4 tot 5 dagen zijn echt kritiek dus er zijn ook grote zorgen hierover en dat is gewoon kut om te horen omdat je zelf niks kan doen, om 9 uur komt er een extra hart ondersteuning bij dus heeft ze er 2, tevens zit ze aan de longpomp zodat ook de longen hun werk goed kunnen doen zonder dat ze dit zelf moet regelen.
Als ze hier goed uitkomt is het wachten wat de eventuele schade is, en dit is heel erg uitlopend omdat ook de hersenen mogelijk zonder zuurstof heeft gezeten. De komende weken of zelfs maanden moet deze vraag beantwoord worden, voor nu wordt ze in slaap gehouden en is het afwachten.

Hopelijk is het even duidelijk, uiteraard zodra het kan plaats ik de uitslagen maar dat kan even wat langer duren dan gebruikelijk, alvast bedankt voor jullie begrip.
Sterkte, man! Je vrouw en gezin zijn belangrijk. De rest is bijzaak! Hopelijk komt het goed
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220903972
Heel veel sterkte @SpeedyGJ
pi_220904031
Jeetje wat heftig.... Heel veel sterkte!
  Redactie Frontpage donderdag 28 mei 2026 @ 10:43:06 #36
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220904091
Sterkte @SpeedyGJ , die uitslagen kunnen wel wachten, nu gewoon al je aandacht voor je vrouw
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:48:47 #37
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220904127
Heel veel sterkte, wat heftig
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:12:03 #38
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220904270
Poh, sterkte!
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220904528
Jeetje, heel veel sterkte!
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:29:30 #40
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220904541
Ahh wat een schrik @SpeedyGJ ongelooflijk klote ! :'(
Heel veel sterkte voor jou en je gezin :*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220904587
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik weet dat de meeste mensen van de weersvoorspelling topics hier ook wel plaatsen of lezen dus doe dit hier even in het algemeen in plaats dat ik overal dit bericht moet plaatsen.

Wat een spannende en nare periode. ;( Heel veel sterkte toegewenst. Mijn duimen draaien.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220904642
@SpeedyGJ: wat een schrik en wat heftig! Heel veel sterkte met alles!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:46:34 #43
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220904644
Sterkte @SpeedyGJ!

Ondertussen hebben de meteorologen van het KNMI de situatie van vrijdag in de guidance staan:
quote:
Guidance modelbeoordeling

Modellen algemeen tot +48 uur, geldig tot vrijdag 29 mei 2026 24.00 locale tijd
Guidance modelbeoordeling voor Nederland, de Nederlandse kustwateren en de Noordzee, gebaseerd op de HARMONIE run van 18 UTC en de overige genoemde modellen en gidsen met bijbehorende runtijd.

Modelbeoordeling door meteoroloog

Synoptische situatie:

Een hogedrukcentrum boven het noorden van de Noordzee zorgt voor een noordoostelijke stroming die maritiem polaire lucht aanvoert. Een inactief koufront blijft vandaag ten zuiden en westen van ons land slepen. Het hoog boven de Noordzee verplaatst zich langzaam zuidoostwaarts en komt vrijdagmiddag boven Centraal-Europa te liggen. Hierdoor wordt de stroming zuidelijk. Het eerder genoemde koufront wordt vrijdag als warmtefront opgetild en zorgt voor de aanvoer van warme lucht. In de loop van vrijdagochtend bereikt een koufront het westen van de FIR en ligt rond 12 UTC tegen de noordwestkust. Het front trekt oostwaarts en verlaat het zuidoosten aan het einde van vrijdagavond.
Modelbeoordeling:

Het belangrijkste aandachtspunt zijn de buien van vrijdagmiddag en -avond in het zuidoosten. Een eerste aandachtspunt zijn de buien die vrijdag vóór het koufront ontstaan. Beide modellen geven indicatief wel een signaal, met de voorkeur voor het noorden van het land. Hier kunnen voornamelijk door een droge laag onderin het verticale profiel (NAPE) windstoten voorkomen tot 30 kn in Ha43, EC heeft minder. Hierbij kan ook een klap onweer voorkomen. Het belangrijkste aandachtspunt zijn de onweersbuien van vrijdagmiddag en -avond in het zuidoosten. De toppen in Harmonie worden berekend tot rond FL400, Harmonie berekent plaatselijk 20-40 mm/uur neerslag en windstoten rond 90-100 km/u. Dat laatste wordt vooral veroorzaakt door NAPE en evt. waterloading. Nu zit Harmonie vaak wel aan de hoge kant met de windstoten, maar windstoten >75 km/uur zijn zeker reeel. Het is wel zo dat de locatie van de zwaarste buien van run tot run nog wel flink schuiven, er zijn runs die de zwaarste buien boven Duitsland berekenen, maar er zijn ook runs die het boven het zuidoosten van het land berekenen. De laatste run laat zelfs een zware bui boven Groningen zien. De buien komen veelal niet van de grond, de onstabiliteit begint op hoogte, maar door de aanwezigheid van het koufront is er wel een forcering.
Aandachtspunten

Temperatuur:

Donderdag kan het in de zuidelijke helft op meer plaatsen zomers warm worden. Vrijdag wordt het nog warmer, met vooral in de zuidoostelijke helft tropische temperaturen, de WBGT is dan zo'n 27-28 graden Celsius. We houden voor Tx Ha43 aan, aangezien EC de dagelijkse gang met veel zon waarschijnlijk onderschat.
Wind:

Vrijdagochtend is er bij buien in het noorden kans op windstoten tot 30 kn, veroorzaakt door NAPE. Vrijdagmiddag en -avond zijn windstoten bij buien plaatselijk van 80-90 km/uur niet uitgesloten, dit door waterloading en NAPE. De onzekerheid is hierin nog wel groot, we houden het vooralsnog op windstoten rond 70 km/u in de verwachtingen.
Bewolking:

Vrijdagochtend kan een bui uitgroeien tot een CB met een basis rond 9000 vt. De toppen kunnen dan reiken tot FL250-300. Vrijdagmiddag en -avond CB's in het zuidoosten met mogelijk toppen tot FL400.
Neerslag:

Vrijdagochtend is er kans op enkele buien, mogelijk met onweer. De modellen verschillen nog wel behoorlijk in het aantal buien van run op run. De CAPE ligt in de orde van 1000 J/kg en de effectieve schering tussen 15-20 kn. Kortom een multicell-regime. Vrijdagmiddag -avond in het zuidoosten zwaardere onweersbuien met mogelijk hagel. De MUCape ligt dan tussen 2000-3000 J/Kg, de effectieve schering (1-6 km) is rond 25 kn, dit geeft een multicell regime. De NESO van Harmonie geeft indicaties voor zomerhagel en Harmonie geeft ook plaatselijk 20-40 mm/uur. De treksnelheden van de buien zijn wel redelijk groot, wellicht dat het met de wateroverlast mee zal vallen.
Zicht:

Goede zichten. Vannacht is er in het noorden kans op wat grondmist bij sterke afkoeling, dit zien we nu ook gebeuren. In matige buien matig zicht in zware buien slecht zicht, ondanks de hogere basis van de buien.
Bron: https://www.knmi.nl/neder(...)nce-modelbeoordeling
pi_220904765
Een graad of 20. Strakblauw. Niks meer aan doen. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220905001
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:46 schreef DemonRage het volgende:
Sterkte @:SpeedyGJ!

Ondertussen hebben de meteorologen van het KNMI de situatie van vrijdag in de guidance staan:
[..]
Bron: https://www.knmi.nl/neder(...)nce-modelbeoordeling
Dan zie je ook wel weer hoe wisselend zo'n onweer / noodweer is.
Dat er wat gaat vallen kunnen we gif op inemen, maar in welke hoedanigheid en waar precies zal wel weer afwachten zijn tot het laatste moment.

En heel veel sterkte @SpeedyGJ
Laten we hopen dat het allemaal goed komt voor haar/jullie.
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:30:48 #46
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220905035
Voorspelling is dat code geel wordt af gegeven.
Estofex laat nog niks zien trouwens.
Wie dit leest is een lezer van dit
  FOK!mycroftheld donderdag 28 mei 2026 @ 12:32:25 #47
128465 Wrapster
pi_220905054
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
Een graad of 20. Strakblauw. Niks meer aan doen. :)
Eens met deze vrouw :Y

Prima weertje zo. En onweer? Graag *O*
heeft FOK verlaten
pi_220905114
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:39:38 #49
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220905195
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Voorspelling is dat code geel wordt af gegeven.
Estofex laat nog niks zien trouwens.
Die gaan vanavond eerst bbq-en :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220905217
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Voorspelling is dat code geel wordt af gegeven.
Hoorde net iemand in de winkel zeggen dat hij had gehoord op de radio dat het mogelijk code oranje zou worden. Maar dat is juist het lastige met die codes. Denk dat het heel lastig te zeggen is waar het nu precies gaat vallen.
Dit soort buien zijn vaak (heel) lokaal. Ligt denk ik ook hoe je stad of dorp op de aardbol ligt? Of waarom zal vaak de ene plaats veel meer noodweer krijgen dan de ander?
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 13:07:09 #51
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220905388
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:40 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Hoorde net iemand in de winkel zeggen dat hij had gehoord op de radio dat het mogelijk code oranje zou worden. Maar dat is juist het lastige met die codes. Denk dat het heel lastig te zeggen is waar het nu precies gaat vallen.
Dit soort buien zijn vaak (heel) lokaal. Ligt denk ik ook hoe je stad of dorp op de aardbol ligt? Of waarom zal vaak de ene plaats veel meer noodweer krijgen dan de ander?
In mijn optiek is het vaak ook gewoon ontzettend willekeurig. Wij hadden hier een week of drie geleden echt een enorme hoosbui. Ik heb geen regenmeter hangen maar aan de hoeveelheid water die ik naar beneden zag storten in een uur heeft het echt met gemak in de tientallen mm's gezeten (incl onweer en zware dreunen)

Vervolgens paar dagen later op de Aemet (Spaanse KNMI) website teruggekeken naar het meest dichtbijzijnde meetstation, wat die geregistreerd hadden, hemelsbreed een km of acht maar hier vandaan..... 5 mm regen. _O-

Dus ja al woon je vlakbij een meetstation, dan kan het nog echt met dat soort lokale onweersbuien geen reet zeggen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:10:44 #52
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220905406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:35 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk heeft een weerbureau het door dat al dat dramatisch rood op de temperatuurkaartjes onnodig paniekzaaien is. :+
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:18:06 #53
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220905451
Dank jullie wel voor de lieve berichten O+
Ze heeft een 2de hartsteun gekregen en dat lijkt zijn werk te doen, sinds dien ligt ze rustig en kan eindelijk haar lichaam gaan werken aan herstel, al is het nog allemaal kritiek natuurlijk.
Morgen ga ik daarheen, ook om even op gesprek te komen hoe en wat straks verder.

quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:32 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Eens met deze vrouw :Y

Prima weertje zo. En onweer? Graag *O*
Inderdaad prima weertje O+ en onweer? Ja tuurlijk maar daar hoef ik hier niet op te hopen helaas -O-
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:18:50 #54
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220905454
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:35 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:10 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Eindelijk heeft een weerbureau het door dat al dat dramatisch rood op de temperatuurkaartjes onnodig paniekzaaien is. :+
Ja maar dit is ook geen gezicht, nu lijkt alles net als of het een graad of 10 is -O-
pi_220905578
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:07 schreef dick_laurent het volgende:
In mijn optiek is het vaak ook gewoon ontzettend willekeurig
Ik heb gehoord dat buien bepaalde routes volgen. Heeft voor zover ik me herinner vooral met heuvelruggen en waterwegen te maken. Maar of dat klopt? Geloof idd ook wel in willekeurig
pi_220905581
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:35 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Lachwekkend dat gejank om die kleuren :')
v
pi_220905593
Ieder weldenkend en normaal persoon ziet in een oogopslag waar het koud is en waar het warm is op deze kaart.

v
pi_220905604
Stukje uitleg van Weerplaza over de situatie morgen:

https://www.weerplaza.nl/(...)buien-op-komst/9666/
pi_220905811
Schrikbarend weinig mensen gebruiken eigenlijk zonneschermen. Dat is toch een zeer goede manier om wat warmte buiten te houden.

Wel allemaal rolluiken bij de woonkamerramen. Gezellig hartje zomer met de lamp aan binnen zitten :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2026 @ 14:23:32 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220905885
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
Schrikbarend weinig mensen gebruiken eigenlijk zonneschermen. Dat is toch een zeer goede manier om wat warmte buiten te houden.

Wel allemaal rolluiken bij de woonkamerramen. Gezellig hartje zomer met de lamp aan binnen zitten :')
Voor de slaapkamers boven is het nog wel redelijk logisch, daar hang je niet zomaar een zonnescherm en in de avond is dat ook wel fijn, maar woonkamer ja?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220905891
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
Schrikbarend weinig mensen gebruiken eigenlijk zonneschermen. Dat is toch een zeer goede manier om wat warmte buiten te houden.

Wel allemaal rolluiken bij de woonkamerramen. Gezellig hartje zomer met de lamp aan binnen zitten :')
Ik heb Screens voor de ramen. Werkt perfect. Zo worden de ramen niet heet, want dat werkt ook weer als een kachel.
v
pi_220905934
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Voor de slaapkamers boven is het nog wel redelijk logisch, daar hang je niet zomaar een zonnescherm en in de avond is dat ook wel fijn, maar woonkamer ja?
Wij hebben ze ook boven hoor, wel fijn om het donker te houden.
Maar ja, ik loop nu door een straat van 22 huizen, 17 hebben rolluiken voor de woonkamer.

Maar goed, ik woon dan ook in het rolluikendeel van het land. Maar viel me nu net heel erg op ineens dat ze allemaal overdag in het donker zitten. :')

Lijkt me echt verschrikkelijk.
pi_220905958
Ik heb voor rolluiken (woonkamer) en achter niet. Dus toch nog mooi zonlicht binnen.
Boven alles rolluik. Die zitten ook dicht met dit weer, met uitzondering van de luchtmomenten.
Voordeel van rolluik is ook inbraakwerend én warmte in de winter. Multifunctioneel dus mijn inziens.
pi_220905999
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
Schrikbarend weinig mensen gebruiken eigenlijk zonneschermen. Dat is toch een zeer goede manier om wat warmte buiten te houden.

Wel allemaal rolluiken bij de woonkamerramen. Gezellig hartje zomer met de lamp aan binnen zitten :')
Welnee. Je woont gewoon in het zuiden waar ze die woonwagenkampluiken doen. :D

Zie je in andere provincies godzijdank niet. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220906001
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:35 schreef cinderloom het volgende:
Ik heb voor rolluiken (woonkamer) en achter niet. Dus toch nog mooi zonlicht binnen.
Boven alles rolluik. Die zitten ook dicht met dit weer, met uitzondering van de luchtmomenten.
Voordeel van rolluik is ook inbraakwerend én warmte in de winter. Multifunctioneel dus mijn inziens.
Ik heb ze alleen op het zuiden. Boven en beneden.
Op de noordkant heeft het weinig nut in mijn ogen.
v
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 15:24:09 #66
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220906347
Spanje is persiana (rolluik) kampioen hahaha

Ieder huis hier heeft ze, ik ben letterlijk nog geen huis tegengekomen in mijn omgeving die ze niet heeft :D

Wij gebruiken ze in huis beetje 50/50. Slaapkamer vrijwel altijd omlaag, boeit toch niet en lekker donker slapen. Woonkamer zit op noord en schijnt toch nauwelijks zon naar binnen dus altijd open. Werkkamer heeft gelukkig twee ramen, die op het zuiden heb ik nu - en rest van zomer - overdag idd continu dicht.... andere raam zit op noordwest en die laat ik wel open, dus nog voldoende daglicht binnen daardoor.
pi_220906385
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:44 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ik heb gehoord dat buien bepaalde routes volgen. Heeft voor zover ik me herinner vooral met heuvelruggen en waterwegen te maken. Maar of dat klopt? Geloof idd ook wel in willekeurig
Hier zitten we vlakbij een kanaal. En ze zeggen altijd dat de buiten daar niet over gaan (mensen in het dorp). Lijkt me zo vreemd. Maar eerlijk gezegd klopt het wel vaak. Dan is het hier droog en 5 minuten verderop aan de andere kant van het kanaal heeft het dan keihard geregend.
pi_220906393
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:31 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wij hebben ze ook boven hoor, wel fijn om het donker te houden.
Maar ja, ik loop nu door een straat van 22 huizen, 17 hebben rolluiken voor de woonkamer.

Maar goed, ik woon dan ook in het rolluikendeel van het land. Maar viel me nu net heel erg op ineens dat ze allemaal overdag in het donker zitten. :')

Lijkt me echt verschrikkelijk.
Dat is inderdaad iets van deze regio he. Toen wij hier kwamen wonen was dat het eerste dat we weg hebben gehaald, die lelijke dingen. Veel mensen in de straat hebben ze nog hangen ja. Lijkt me ook vreselijk zo in het donker zitten en slapen vooral. Dan word ik nooit meer wakker. Ik heb de gordijnen met slapen zelfs open.
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:33:31 #69
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220906394
Ik heb voor huis een zonnescherm hangen en dat bied echt een uitkomst O+ zo blijft het een stuk koeler in de woonkamer.
pi_220906404
Vandaag is wel echt een topdag. Volop zon, lage luchtvochtigheid, klein briesje en wat zal het zijn, 26 graden.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 15:38:24 #71
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220906424
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Lijkt me ook vreselijk zo in het donker zitten en slapen vooral. Dan word ik nooit meer wakker. Ik heb de gordijnen met slapen zelfs open.
Serieus? Dan wordt je toch in de zomer al om 6u wakker ofzo lijkt me. Als dat moet voor je werk dan snap ik het, maar anders... nee mij niet gezien haha
pi_220906430
quote:
11s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:38 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Serieus? Dan wordt je toch in de zomer al om 6u wakker ofzo lijkt me. Als dat moet voor je werk dan snap ik het, maar anders... nee mij niet gezien haha
Nee hoor. Ik word dan gewoon om 07.30 wakker. Door de wekker. En als er geen wekker is gerust pas na 09.00. En mijn partner ook. Wij zijn nogal avondmensen en gaan wel laat slapen (tegen 02.00).
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 15:40:39 #73
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220906438
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:39 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik word dan gewoon om 07.30 wakker. Door de wekker. En als er geen wekker is gerust pas na 09.00. En mijn partner ook. Wij zijn nogal avondmensen en gaan wel laat slapen (tegen 02.00).
Wauw oke.... ja ik ben daar dan blijkbaar gevoeliger voor want als ik in een kamer moet slapen waar het ochtendlicht keihard binnen knalt om 06:00 dan ben ik ook om 06:00 wakker, en dat hoeft niet zo van mij :D
pi_220906450
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:40 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Wauw oke.... ja ik ben daar dan blijkbaar gevoeliger voor want als ik in een kamer moet slapen waar het ochtendlicht keihard binnen knalt om 06:00 dan ben ik ook om 06:00 wakker, en dat hoeft niet zo van mij :D
Ja dat is denk ik ook vrij normaal. Ik denk dat ik abnormaal ben. En als het bijvoorbeeld wel pikdonker zou zijn en ik word wakker omdat de wekker gaat, maakt niet uit hoe laat dat is, dan heb ik daar ook echt last van, zo uit mijn slaap worden gerukt. Soort jet lag gevoel. In de winter kan ik ook niet opstaan als het nog niet licht. is. Gelukkig kan ik daar met mijn werk allemaal rekening mee houden.
pi_220906638
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hier zitten we vlakbij een kanaal. En ze zeggen altijd dat de buiten daar niet over gaan (mensen in het dorp). Lijkt me zo vreemd. Maar eerlijk gezegd klopt het wel vaak. Dan is het hier droog en 5 minuten verderop aan de andere kant van het kanaal heeft het dan keihard geregend.
Ja precies dit.
Hoor vaak dat bergen en kanalen een grote invloed hebben of wel en geen noodweer. Dan bof je als je omringd bent door kanalen, dat kunnen niet veel dorpen of steden zeggen :)
pi_220906693
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hier zitten we vlakbij een kanaal. En ze zeggen altijd dat de buiten daar niet over gaan (mensen in het dorp). Lijkt me zo vreemd. Maar eerlijk gezegd klopt het wel vaak. Dan is het hier droog en 5 minuten verderop aan de andere kant van het kanaal heeft het dan keihard geregend.
Buien houden geen rekening met een kanaal. IJsselmeer kan wel invloed hebben, maar een kanaal is simpelweg te klein om invloed op een bui uit te oefenen.

Beetje hetzelfde dat hier altijd het onweer onderlangs trekt...wat gewoon puur toeval is.
v
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:08:45 #77
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220906711
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:44 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ik heb gehoord dat buien bepaalde routes volgen. Heeft voor zover ik me herinner vooral met heuvelruggen en waterwegen te maken. Maar of dat klopt? Geloof idd ook wel in willekeurig
Orografische liggingen hebben invloed. Rivieren e.d niet
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:09:51 #78
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220906723
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:42 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja dat is denk ik ook vrij normaal. Ik denk dat ik abnormaal ben. En als het bijvoorbeeld wel pikdonker zou zijn en ik word wakker omdat de wekker gaat, maakt niet uit hoe laat dat is, dan heb ik daar ook echt last van, zo uit mijn slaap worden gerukt. Soort jet lag gevoel. In de winter kan ik ook niet opstaan als het nog niet licht. is. Gelukkig kan ik daar met mijn werk allemaal rekening mee houden.
Kanalen en rivieren hebben precies nul invloed. Te weinig oppervlakte
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220906829
Inmiddels is de maand alweer te warm.

v
pi_220906881
quote:
4s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:28 schreef 12Beaufort het volgende:
Inmiddels is de maand alweer te warm.

[ afbeelding ]
Ik snap deze nooit. Is dat groene lijntje wat gemiddeld is voor mei, of het meigemiddelde? :@
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:51:52 #81
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220906953
quote:
4s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:28 schreef 12Beaufort het volgende:
Inmiddels is de maand alweer te warm.

[ afbeelding ]
Beter dan te koud :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:13:08 #82
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220907046
quote:
4s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:06 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Buien houden geen rekening met een kanaal. IJsselmeer kan wel invloed hebben, maar een kanaal is simpelweg te klein om invloed op een bui uit te oefenen.

Beetje hetzelfde dat hier altijd het onweer onderlangs trekt...wat gewoon puur toeval is.
Dan ben ik toch wel benieuwd hoe het kan dat het onweer altijd via Drachten/Heerenveen ten onder mij langs trekt -O-
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:19:35 #83
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220907070
24/25 graden en luchtvochtigheid onder de 30. Redelijk perfect weer.

Mooi dagje zo :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220907108
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:09 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Kanalen en rivieren hebben precies nul invloed. Te weinig oppervlakte
Ik vond het ook al zo vreemd. Maar hier geloven ze er heilig in.
pi_220907119
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:39 schreef C64 het volgende:

[..]
Ik snap deze nooit. Is dat groene lijntje wat gemiddeld is voor mei, of het meigemiddelde? :@
De groene is van wat het deze maand was en de zwarte is wat het normaal is, gemiddeld dus. Tenminste, zo lees ik het.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2026 @ 17:31:59 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220907146
Godverdomme dit was gewoon de laatste mooie dag voor de komende 2 weken zoals het er nu voor staat :')

Normaal krijg je dan nog leuk onweer, maar zelfs dat niet doordat de kou vroeg in de ochtend al aan land komt.

18 graden en regen, wooo
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220907160
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hier zitten we vlakbij een kanaal. En ze zeggen altijd dat de buiten daar niet over gaan (mensen in het dorp). Lijkt me zo vreemd. Maar eerlijk gezegd klopt het wel vaak. Dan is het hier droog en 5 minuten verderop aan de andere kant van het kanaal heeft het dan keihard geregend.
Idee heb ik hier ook wel met de Maas. Al zijn ze aan deze kant van de Maas ook een paar km noordelijker veel vaker natgeregend dan hier. Maar dat kan natuurlijk wel met de Maas 1 km verderop in oostelijke richting te maken hebben.

Maar het lijkt me verder sterk. Het zal wel puur toeval zijn :P
pi_220907162
Huh? Het blijft toch gewoon mooi en warm? Alleen af en toe wat onweersbuien. Ik zie nergens temperaturen onder de 20.
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:51:52 #89
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220907251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik vond het ook al zo vreemd. Maar hier geloven ze er heilig in.
Woon zelf aan de IJssel en hier zegt men dat ook wel eens, maar dat kan dus gewoon niet. Veluwe heeft wel invloed. Stijgende en dalende luchtbewegingen door orografisch verschil.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220907253


Er zijn al wat buitjes op komst, trekken over het midden van het land.
blablablabla
pi_220907290
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme dit was gewoon de laatste mooie dag voor de komende 2 weken zoals het er nu voor staat :')

Normaal krijg je dan nog leuk onweer, maar zelfs dat niet doordat de kou vroeg in de ochtend al aan land komt.

18 graden en regen, wooo
Mwah... dat leuke onweer wacht ik al heel wat jaartjes op.
Zonder wrijving geen glans
pi_220907306
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:39 schreef C64 het volgende:

[..]
Ik snap deze nooit. Is dat groene lijntje wat gemiddeld is voor mei, of het meigemiddelde? :@
Dat is het gemiddelde van deze lopende maand :)
v
pi_220907315
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:13 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Dan ben ik toch wel benieuwd hoe het kan dat het onweer altijd via Drachten/Heerenveen ten onder mij langs trekt -O-
Pech :P
v
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2026 @ 18:20:22 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220907415
En het regent.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220907544
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:19 schreef INViCTuS het volgende:
24/25 graden en luchtvochtigheid onder de 30. Redelijk perfect weer.

Mooi dagje zo :7
Deze positiviteit went nooit. Vooral doorgaan. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:58:51 #96
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220908189
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Deze positiviteit went nooit. Vooral doorgaan. :D
Van mij mag het de hele zomer tot eind september zo blijven. Hier kan ik buiten ook prima in werken. 24-26 graden en luchtvochtigheid onder de 30%. De nachten zijn dan tamelijk fris om prima te kunnen pitten. Soms een keer mooi onweer, dat mag wel.

Vanaf morgen en komende week is het klaar. Het wordt veel vochtiger.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:39:25 #97
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220908559
Nog 27 graden nu in Zeeuws Vlaanderen
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:14:05 #98
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220909045
Morgenavond komt Co de Roodt op bezoek *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220909048
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:10 schreef TLC het volgende:
Morgenavond komt Co de Roodt op bezoek *O*
Ik dacht dat we nog op geel stonden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')