SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
Ik woon toch echt in een van de meest onweer arme gebieden van Nederland en het is echt het oost'nquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:14 schreef Kriegel het volgende:
Goh, het zuiden en oosten. Die krijgen nooit wat.
Maar de laatste tijd wel, toch? Het is constant zuid-oost en oost waar alle regen valt. Of goed, dat is dan misschien nog geen onweer maar daar ging het me niet perse om.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik woon toch echt in een van de meest onweer arme gebieden van Nederland en het is echt het oost'n
Nee maar ik woon echt op de allerslechtste plek daarvoorquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar de laatste tijd wel, toch? Het is constant zuid-oost en oost waar alle regen valt. Of goed, dat is dan misschien nog geen onweer maar daar ging het me niet perse om.
Valt hier in Zutphen ook vaak tegenquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee maar ik woon echt op de allerslechtste plek daarvoor
Rest in het oosten wel ja.
Ga naar Terschelling dan. Daar is het 12quote:
Wel beter jaquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ga naar Terschelling dan. Daar is het 12
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:40 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdagmiddag en avond flinke poffers mogelijk
[ x ]
Tot 2x toe wordt dit hier vandaag eerder gedeeld en beide keren hebben het gewoon netjes over Limburg en België, die plekken die dat altijd hebben. Jouw bron is verdachtquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:40 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdagmiddag en avond flinke poffers mogelijk
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |