abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:23:34 #1
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220898159


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer

Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 15:21:32 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898769
Vrijdagavond waarschijnlijk onweer. Uiteraard weer in het deel van het land dat echt helemaal niets te klagen heeft wat onweer betreft, kutweergoden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220899232
Hadden jullie deze fata morgana voorbij zien komen op Reddit?



Genomen gisteren vanaf het strand van Bloemendaal, alsof je de Krijtrotsen van Dover in de verte kunt zien liggen. Alleen is dat het dus niet want er zit zo'n 300 kilometer tussen en die befaamde rotsen liggen veel noordelijker. Ook nooit geweten dat je een fata morgana kunt fotograferen :o
blablablabla
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:27:42 #4
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220899329
Mooi dagje zo, hè :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220899341
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:27 schreef INViCTuS het volgende:
Mooi dagje zo, hè :7
Alleen een graad of 10 te warm, wat koeler was aangenamer geweest.

:7
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:06:27 #6
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220899653
twitter
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:14:30 #7
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220899702
Goh, het zuiden en oosten. Die krijgen nooit wat.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:15:23 #8
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220899707
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:14 schreef Kriegel het volgende:
Goh, het zuiden en oosten.
Lekker daar houden. :Y

Geen zin in die ellende.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220899714
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:14 schreef Kriegel het volgende:
Goh, het zuiden en oosten. Die krijgen nooit wat.
Ik woon toch echt in een van de meest onweer arme gebieden van Nederland en het is echt het oost'n
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:24:21 #10
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220899744
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik woon toch echt in een van de meest onweer arme gebieden van Nederland en het is echt het oost'n
Maar de laatste tijd wel, toch? Het is constant zuid-oost en oost waar alle regen valt. Of goed, dat is dan misschien nog geen onweer maar daar ging het me niet perse om.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_220899755
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:24 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Maar de laatste tijd wel, toch? Het is constant zuid-oost en oost waar alle regen valt. Of goed, dat is dan misschien nog geen onweer maar daar ging het me niet perse om.
Nee maar ik woon echt op de allerslechtste plek daarvoor :P

Rest in het oosten wel ja.
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:32:19 #12
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220900042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee maar ik woon echt op de allerslechtste plek daarvoor :P

Rest in het oosten wel ja.
Valt hier in Zutphen ook vaak tegen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220900177
Hier qua onweer ook (helaas).
pi_220900234
Nog immer ruim 25 graden ;(
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:33:26 #15
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220900362
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog immer ruim 25 graden ;(
Ga naar Terschelling dan. Daar is het 12
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:38:39 #16
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220900408
Morgen en overmorgen estofex in de gaten houden. :)
  Admin woensdag 27 mei 2026 @ 19:52:43 #17
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220900582
Wat een heerlijk dagje was dit.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220900740
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:33 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ga naar Terschelling dan. Daar is het 12
Wel beter ja :D
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 20:43:54 #19
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220901075
Terschelling... Altijd 12 graden daar. Soort Faroër eiland eigenlijk.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:08:57 #20
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220901271
Het wordt wel een frisse nacht.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:40:49 #21
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220901620
Vrijdagmiddag en avond flinke poffers mogelijk

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220901702
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:40 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdagmiddag en avond flinke poffers mogelijk

[ x ]
Inderdaad.
Wind gaat ook aantrekken en volgende week wordt ook geen zomersweekje met vanaf dinsdag veel nat.
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:16:43 #23
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220901892
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:08 schreef INViCTuS het volgende:
Het wordt wel een frisse nacht.
Ja zalig! Ff lekker door koelen O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 22:21:00 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220901929
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:40 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdagmiddag en avond flinke poffers mogelijk

[ x ]
Tot 2x toe wordt dit hier vandaag eerder gedeeld en beide keren hebben het gewoon netjes over Limburg en België, die plekken die dat altijd hebben. Jouw bron is verdacht :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 mei 2026 @ 05:53:56 #25
284411 crew  heywoodu
pi_220902801
Vanochtend is wel even nog een fijne blik op hoe ontzettend lekker het toch nog wel kan zijn deze dagen :9~

Windstil, strakblauw, graadje of 10...dit benadert godenweer :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')