Totaal geen verschil. Ze had net zo goed online kunnen blijven.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar even, wat is nou het verschil tussen voor en na het offline zijn? Ze doet nog steeds alsof ze ziek is, slaapt overdag nog steeds uren en de kinderen zijn haar nog steeds teveel.
Jezelf filmen als je een koffie maakt om te melden dat je wat stiller op je socials bent. Dan vind je jezelf toch ook wel erg belangrijk. En vooral aandachtsverslaafd.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:10 schreef Truusdemier36 het volgende:
Debbie kan jij gewoon niet weg blijven. Wij weten allang dat jij 3 weken nodig heb om bij te komen van 2 uurtjes zwemmen waarbij jij jezelf filmt en Roy de kinderen vermaakt.
Zo onzin om je zelf te filmen met een uitdrukking op je gezicht omdat je weet dat dit raar is. Je kwam gewoon uit je nest en zette koffie.
Stop ermee. Je zit op insta gewoon in een cirkeltje je ben niet ziek je ben lui en heb een saai leven en heb op welke manier dan ook aandacht nodig.
Clowntje😝
Misschien moet je haar gewoon rechtstreeks mailen?quote:Op zondag 17 mei 2026 17:10 schreef Truusdemier36 het volgende:
Debbie kan jij gewoon niet weg blijven. Wij weten allang dat jij 3 weken nodig heb om bij te komen van 2 uurtjes zwemmen waarbij jij jezelf filmt en Roy de kinderen vermaakt.
Zo onzin om je zelf te filmen met een uitdrukking op je gezicht omdat je weet dat dit raar is. Je kwam gewoon uit je nest en zette koffie.
Stop ermee. Je zit op insta gewoon in een cirkeltje je ben niet ziek je ben lui en heb een saai leven en heb op welke manier dan ook aandacht nodig.
Clowntje😝
Stop gewoon met influencers hier aan te spreken. We schrijven hier met forummers, niet met influencers.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:10 schreef Truusdemier36 het volgende:
Clowntje😝
Zie Cyan in SHO / [INFLUENCERS #232] Overdag huismoeder / fluflu 's avonds ...quote:Op zondag 17 mei 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iemand zich door de podcast geworsteld? Is er nog wat boeiends gezegd?
Grappig, dat zit echt héél erg in mijn algoritme. Soms lijkt het me ook wel lekkerquote:Op zondag 17 mei 2026 17:51 schreef Weerikier het volgende:
Debbie heeft ook maar weer eens wat onbenulligs gekocht. Een apparaatje dat je social media blokkeert? Hoe kom je erop. En hoezo moet daar een apparaatje voor gekocht worden? Je kan ook gewoon je telefoon weg leggen lijkt me.
Maar nee, lekker weer wat kopen, geld moet rollen tenslotte bij de familie Lether.
Lol dat is nou net het hele idee!quote:Op zondag 17 mei 2026 17:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Grappig, dat zit echt héél erg in mijn algoritme. Soms lijkt het me ook wel lekker![]()
![]()
Maar laatst hoorde ik ook (volgens mijn de ProvInfluencers podcast van Plien en Bianca) dat iemand was vergeten de 'alles mag' modus weer te activeren en toen uuren achter elkaar niet kon scrollen. Dit zou mij echt overkomen op vakantie ofzo denk ik
Kocht ze laatst niet 5 kilo voor 49 cent? Dat zal het verschil niet gaan maken. Sanneke kan beter realistisch gaan denken. Er zit ook nog iets tussen gratis trouwen en een trouwerij zoals zij het wil. Dat kan ze natuurlijk weer niet bedenken.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:57 schreef Earring het volgende:
Sanneke kan wel bezuinigen op de aardappels als ze wat dunner gaat schillen!
Nee, want ik kan het haar niet meer tippen, zit in de blokken doos. En als niemand het zegt….quote:Op zondag 17 mei 2026 18:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Kocht ze laatst niet 5 kilo voor 49 cent? Dat zal het verschil niet gaan maken. Sanneke kan beter realistisch gaan denken. Er zit ook nog iets tussen gratis trouwen en een trouwerij zoals zij het wil. Dat kan ze natuurlijk weer niet bedenken.
En niemand heeft dat ook gezegd misschienquote:Op zondag 17 mei 2026 18:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Kocht ze laatst niet 5 kilo voor 49 cent? Dat zal het verschil niet gaan maken. Sanneke kan beter realistisch gaan denken. Er zit ook nog iets tussen gratis trouwen en een trouwerij zoals zij het wil. Dat kan ze natuurlijk weer niet bedenken.
Oh ja ik zie dat mijn post niet heel duidelijk was, maar in haar geval ging ze dus de deur uit. Voor thuis lijkt het me inderdaad wel topquote:Op zondag 17 mei 2026 18:22 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Lol dat is nou net het hele idee!
Mijn algoritme zit de tap out ook, en kan het écht aanraden!
Ik ben alleen, en echt heel veel thuis (en geen mini bieb 🤪)
Soms is het heel verleidelijk om gewoon te scrollen, zonde! Ik ben wel veel thuis, weinig energie. Maar wel veel hobby’s en vind dat toch echt belangrijker om te doen dan scrollen om aan het eind van de dag een beetje voldaan te zijn;)
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust (DM mag ook)
Een klein stukje. Hoewel ik Iris meer sympathiek vind,vind ik ook haar niet te doen met haar engelse woordjes en zo bleu.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iemand zich door de podcast geworsteld? Is er nog wat boeiends gezegd?
Ik hoop niet dat dat zo een apparaat is dat alles binnen een bepaalde straal plat legt 🤣 weet van vrienden die hun kantoor naast een yoga/reform iets hadden en die hadden ook zoiets..en als de yoga lessen waren ging alle wifi uit ook bij hun 🤦♂️quote:Op zondag 17 mei 2026 17:51 schreef Weerikier het volgende:
Debbie heeft ook maar weer eens wat onbenulligs gekocht. Een apparaatje dat je social media blokkeert? Hoe kom je erop. En hoezo moet daar een apparaatje voor gekocht worden? Je kan ook gewoon je telefoon weg leggen lijkt me.
Maar nee, lekker weer wat kopen, geld moet rollen tenslotte bij de familie Lether.
Ja ik ben er heel erg blij mee! Geen eindeloos scrollen op TikTok, Instagram etc meer. Werkt heel goed.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:48 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik ben even gaan googlen en zo’n tap out klinkt eigenlijk best interessant. Is het die 50 euro waard?
Sorry als dit hier niet mag, dan verplaats ik wel naar de slowchat
Lekker bezig 🤦♀️quote:Op zondag 17 mei 2026 18:26 schreef Earring het volgende:
Thehomeandthekid
Zoonlief sloopt de blauwe regen, dat vind ze wel erg maar blijft gewoon filmen
En als iemand wel iets zegt stelt ze het niet op prijs want dan weet ze het zelf ook wel.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:28 schreef Earring het volgende:
[..]
En niemand heeft dat ook gezegd misschien
Of kinderen nog bij de ceremonie en receptie maar bij het avondfeest heb ik ze zelf ook liever er niet bijquote:Op zondag 17 mei 2026 18:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Zou Sanneke niet beseffen dat mensen over het algemeen liever zónder kind(eren) naar een bruiloft gaan? Wie gaat er op al die kinderen letten? Of huurt ze ook nog 3 nanny's in? Geld moet tenslotte rollen 😂
Ze weet het inderdaad altijd zo te draaien dat het weer over haar gaat. Ik heb het idee dat Iris af en toe ook denkt: 'Laat maar lullen. Ik reageer er niet meer op'.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:43 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Een klein stukje. Hoewel ik Iris meer sympathiek vind,vind ik ook haar niet te doen met haar engelse woordjes en zo bleu.
Ik begrijp eindelijk waarom Michelle zo'n stem heeft en altijd aan het neus ophalen is,
Ze heeft hooikoorts.
Verder haakt Michelle overal op in als Iris iets zegt. Omtrent haarzelf uiteraard.
Haar oudste werd geslagen op vakantie. De jongste kwam waarschuwen en riep "Timmieeee ' ( en dus niet mama)
En Timmieeee greep direct in want hij weet natuurlijk hoe zij is wat betreft haar kinderen, als een leeuwin. En dat ze dan het liefst gewoon diegene op zijn bek timmert, of die nu 36 of 3 is. Of zoiets.
En Michelle is altijd gepest op school vroeger. En Iris die daar niets van begrijpt.
Maar volgens mij begrijpen deze meiden wel meer dingen niet.
Wat een ontzettend dom wijf irritant mens. Is dat Hahahihihoho ofzo? Praat ze ook nog zo als een van haar dierbaren een TIA krijgen?quote:Op zondag 17 mei 2026 19:09 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze weet het inderdaad altijd zo te draaien dat het weer over haar gaat. Ik heb het idee dat Iris af en toe ook denkt: 'Laat maar lullen. Ik reageer er niet meer op'.
Michelle praat ook altijd over Tim en haar kinderen alsof het zijn kinderen zijn. Ben benieuwd hoeveel TIA's ze zou krijgen als Jacqueline of Koen dat zouden doen over haar 'klaver'.
Op zondag 17 mei 2026 19:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vraag me af of ze überhaupt een avondfeest doen? Zou best wat geld voor ze schelen, en zie hen ook niet tot middernacht feesten eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2026 19:06 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Of kinderen nog bij de ceremonie en receptie maar bij het avondfeest heb ik ze zelf ook liever er niet bij
Zegt ze dat echt?! Dat ze een TIA krijgt van Iris haar bruiloft? Wat een idiote uitspraak. Los van dat ik de vergelijking en de context van een TIA krijgen door iemands bruiloft niet snap vind ik het ook een hele nare manier om je uit te spreken. Ik heb ook nog nooit iemand die uitdrukking horen gebruiken. Heeft ze dit zelf verzonnen of zo. Ik vind haar steeds onsympathieker worden.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wat een ontzettend dom wijf irritant mens. Is dat Hahahihihoho ofzo? Praat ze ook nog zo als een van haar dierbaren een TIA krijgen?
Ik heb van de week een stukje van de podcast van Wil en Tien geprobeerd te luisteren. Is net zo erg. En Wil maar lachen dat ze twee reeën op de auto hadden. Echt, ik snap dat een ree er vanuit het niets is en dat je er echt niks aan kunt doen maar kom op, het zijn dieren. Daar lach je niet om.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:27 schreef Kaatje35 het volgende:
En het ging ook van hihahuhahaho
Iris die Michelle ook niet kan verstaan, en zelf ook één en al stompzinnigheid.
Nee het was andersom.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:34 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Zegt ze dat echt?! Dat ze een TIA krijgt van Iris haar bruiloft? Wat een idiote uitspraak. Los van dat ik de vergelijking en de context van een TIA krijgen door iemands bruiloft niet snap vind ik het ook een hele nare manier om je uit te spreken. Ik heb ook nog nooit iemand die uitdrukking horen gebruiken. Heeft ze dit zelf verzonnen of zo. Ik vind haar steeds onsympathieker worden.
Wat een ontzettend rare uitdrukking, had er echt nog nooit van gehoord. Die Iris ken ik verder dan dat ze om Michelle heen hangt eigenlijk niet maar daar mis ik duidelijk niet veel aan.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:38 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Nee het was andersom.
Iris zei dat Michelle een tia zou krijgen van de manier waarop haar (Iris dus) bruiloft geregeld zou worden. En andersom.
Ik vind Iris trouwens heel dom overkomen.
Ik heb de live niet meegekregen maar dat van die drie hamburgers geloof ik graag. Als je haar supermarkt kassabonnen ziet, dan weet ze veel geld uit te geven aan een boel etenswaar waar je nog geen volwaardige maaltijd van kan maken. Net als bij AM waar elke week honderden euro's doorheen gejast wordt om de snacklade te vullen maar een bord nog niet half gevuld wordt met gezond avondeten. Zou Dion nog steeds stiekem (fruit) aan het eten zijn bij de aanrecht? Gelukkig maar dat ze hem daar niet meer vanaf de bank kan filmen.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:55 schreef papierentas het volgende:
Iemand nog iets boeiends gehoord bij Sanneke toen ze live was? Ik ben na 10 seconden afgehaakt, ze was aardappels aan het schillen en het ging over de McDonalds, Dion neemt daar altijd 3 burgers als ze daar eten
Ik ben nog niet volledig hersteld van de hartkloppingen die de hele verhuizing saga mij heeft gegeven, dus ik hoop dat die bruiloft nog even op zich laat wachten 🥴. Iets in mij wil Sanneke ook gewoonweg niet zien met een slechte huid in een bruidsjurk dat haar niet staat en een van nature ongemakkelijke Dion naast haar, die zich geen houding weet te geven ✌️. Doe maar gewoon gratis trouwen op de maandagochtend en ga daarna lekker uitgebreid brunchen met de familie. Want Sanneke gaat óók hierover achteraf zeuren en klagen én daar is zo'n dag écht té duur voor; gedoneerd en gesponsord of niet.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze überhaupt een avondfeest doen? Zou best wat geld voor ze schelen, en zie hen ook niet tot middernacht feesten eigenlijk
Stiekem (fruit) eten? Geen grap?quote:Op zondag 17 mei 2026 20:10 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb de live niet meegekregen maar dat van die drie hamburgers geloof ik graag. Als je haar supermarkt kassabonnen ziet, dan weet ze veel geld uit te geven aan een boel etenswaar waar je nog geen volwaardige maaltijd van kan maken. Net als bij AM waar elke week honderden euro's doorheen gejast wordt om de snacklade te vullen maar een bord nog niet half gevuld wordt met gezond avondeten. Zou Dion nog steeds stiekem (fruit) aan het eten zijn bij de aanrecht? Gelukkig maar dat ze hem daar niet meer vanaf de bank kan filmen.
Nee, bloedserieus! Heb je dat nooit gezien?! Ze deed het niet vaak maar zeker enkele keren in de keet vanaf de bank, hem filmend dat ie bijvoorbeeld kiwi's aan het aanrecht stond te eten. "Sta je weer stiekem te eten" en maar dat stomme lachen erbij. Schaamteloos en vooral ook pijnlijk om een volwassen man zó belachelijk gemaakt te zien worden. Het zal mij niets verbazen als zij ook zo'n afgepaste maaltijd maker is. Geen hap teveel.quote:
Wat kleinerend ook! Kan iemand Sanneke echt 1 keer helemaal op dr plek zetten. Ik snap wel waarom niemand op kraamvisite komt en dst niemand hun komt helpen.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nee, bloedserieus! Heb je dat nooit gezien?! Ze deed het niet vaak maar zeker enkele keren in de keet vanaf de bank, hem filmend dat ie bijvoorbeeld kiwi's aan de aanrecht stond te eten. "Sta je weer stiekem te eten" en maar dat stomme lachen erbij. Schaamteloos en vooral ook pijnlijk om een volwassen man zó belachelijk gemaakt te zien worden. Het zal mij niets verbazen als zij ook zo'n afgepaste maaltijd maker is. Geen hap teveel.
Nee, nooit gezien. Echt gestoord.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nee, bloedserieus! Heb je dat nooit gezien?! Ze deed het niet vaak maar zeker enkele keren in de keet vanaf de bank, hem filmend dat ie bijvoorbeeld kiwi's aan de aanrecht stond te eten. "Sta je weer stiekem te eten" en maar dat stomme lachen erbij. Schaamteloos en vooral ook pijnlijk om een volwassen man zó belachelijk gemaakt te zien worden. Het zal mij niets verbazen als zij ook zo'n afgepaste maaltijd maker is. Geen hap teveel.
Ik heb dat in de keet inderdaad gezien ja, maar kijk niet altijd met geluid. Wat is dat voor belachelijks.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nee, bloedserieus! Heb je dat nooit gezien?! Ze deed het niet vaak maar zeker enkele keren in de keet vanaf de bank, hem filmend dat ie bijvoorbeeld kiwi's aan het aanrecht stond te eten. "Sta je weer stiekem te eten" en maar dat stomme lachen erbij. Schaamteloos en vooral ook pijnlijk om een volwassen man zó belachelijk gemaakt te zien worden. Het zal mij niets verbazen als zij ook zo'n afgepaste maaltijd maker is. Geen hap teveel.
Je vergeet deze 🤣 achter je opmerking te zetten, dat ze zo weinig naar school is geweest. Dbm vindt het hilarischquote:Op zondag 17 mei 2026 20:36 schreef popje het volgende:
Het is zondagavond, en DBM's Flipje is weer ziek... het zal wel niet, uiteraard morgen geen school voor de benauwde meid!
Ze is al zo weinig naar school geweest..
Nou, die bank moet ook geen cm verschuiven, dan staat hij van de tegels af scheef in het gras. Het terrasje is nu een beetje half /net niet. En dan gras bij de schuurdeur, nou ja ze zullen er wel weinig in en uit hoeven (met spullen/een fiets), anders doe je dat echt niet zo.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:01 schreef Cattolica het volgende:
Dion heeft Sanneke's grootheidswaanzin overgenomen wat betreft hun tuin van het formaat postzegel. Groot gazon en een stukje Japanse tuin 🤣. Ik bedoel 🤣🤡. Nog even en hij gaat hij zichzelf verkopen als "eigen huis en tuin" influencer; hoe verwijder je (niet alle) heermoes in je tuin, hoe niet het verduisteringsgordijn in de slaapkamer van je kind op te hangen en hoe van je eetkamertafel en huiskamer een chaos te houden" 🥴.
Ik moet altijd het meest lachen om haar blik en haar mond als ze zichzelf filmt, ze trekt dan altijd haar mond zo raar naar beneden, gaat flauw uit de ogen kijken.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:10 schreef Truusdemier36 het volgende:
Clowntje😝
Morgen weer in paniek naar de huisarts en ziekenhuis, want ze begint benauwdig te worden. Benauwdig, dat is vast ook weer zo'n bijzonder woord van DBM.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:05 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Je vergeet deze 🤣 achter je opmerking te zetten, dat ze zo weinig naar school is geweest. Dbm vindt het hilarisch
Wil je dat we de echte namen gebruiken? Hier word gewoon gezegd wat moeders ook zegt toch? Zelfs flipperdeflap heb ik voorbij zien komen bij haar op threadsquote:Op zondag 17 mei 2026 20:42 schreef Cattolica het volgende:
Off Topic ✌️
Mag ik voorstellen om iets minder (snerend) over de kinderen van DBM te praten of hun (al belachelijke) bijnamen te verbasteren? Zij kunnen er niets aan doen, dat hun moeder hun (narratief) op deze manier op het internet gooit.
❤️
Ik vind dat deze kinderen op dit forum teveel en te vaak, benoemd en genoemd, worden op een snerende toon. Hun bijnaam, hun beslommeringen, hun gezondheid, hun alles.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wil je dat we de echte namen gebruiken? Hier word gewoon gezegd wat moeders ook zegt toch? Zelfs flipperdeflap heb ik voorbij zien komen bij haar op threads
Dit kan in het feedback topic of je plaatst een TR.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:35 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik vind dat deze kinderen op dit forum teveel en te vaak, benoemd en genoemd, worden op een snerende toon. Hun bijnaam, hun beslommeringen, hun gezondheid, hun alles.
Ja kennelijk was ze de offline vakantie ook elke dag online voor haar abonneesquote:Op zondag 17 mei 2026 21:35 schreef AnnArt het volgende:
32 ??! Voor een vrije zondag? Die vrouw spoort niet.
Ik zou de hele boel platgooien, wat niet kan want huurwoning, en anders de grond egaliseren want die schots en scheve tegels zouden mij een doorn in het oog zijn. Maar ik ben geen tuinliefhebber en heb er ook geen oog voor. Het enige wat ik zie is een fobisch kleine oppervlakte, omringd door een omheining, en een huiskamer vol zooi met dit als uitzicht. Ik zou daar gillend gek worden, helemaal na die keet 🥴. Ze had een veel leuker woninkje met uitzicht op 1 hoog in Rotterdam-Zuid.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:15 schreef papierentas het volgende:
[..]
Nou, die bank moet ook geen cm verschuiven, dan staat hij van de tegels af scheef in het gras. Het terrasje is nu een beetje half /net niet. En dan gras bij de schuurdeur, nou ja ze zullen er wel weinig in en uit hoeven (met spullen/een fiets), anders doe je dat echt niet zo.
Ik kwam hier om dit te zeggen iddquote:Op zondag 17 mei 2026 21:53 schreef Loveischocolala het volgende:
Met ontstoken ogen op baby visite… en gepulk aan een baby ik zou daar niet blij van worden
Ik haakte even in, toen had ze het over dat drama met die twee moeders en die mishandelingen. Ben ook afgehaaktquote:Op zondag 17 mei 2026 19:55 schreef papierentas het volgende:
Iemand nog iets boeiends gehoord bij Sanneke toen ze live was? Ik ben na 10 seconden afgehaakt, ze was aardappels aan het schillen en het ging over de McDonalds, Dion neemt daar altijd 3 burgers als ze daar eten
Ik werd er ook naar van, ook dat tandenpoetsenquote:Op zondag 17 mei 2026 22:20 schreef Cattolica het volgende:
Sanneke eindigt de dag met een rage-bait story waarin ze haar gezicht nog even in haar camera duwt 🤮. En zelfs de droger/wasmachine wordt gebruikt als kleding-ophang-opberg-plek 🥴.
🥴🤣🤣quote:Op zondag 17 mei 2026 22:34 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Had ik echt niet willen missen
Dat zou wel een verklaring zijn voor die huidproblemen die ze heeft.quote:Op zondag 17 mei 2026 22:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
Is er ook ooit een filmpje geweest van ‘de 7 stadia van dingen op je gezicht smeren’ er weer vanaf halen? Ik bedoel, als tandenpoetsen ook gefilmd wordt?
Of zou ze zo gaan slapen?
Wat een zooi weer daar.quote:Op zondag 17 mei 2026 22:20 schreef Cattolica het volgende:
Sanneke eindigt de dag met een rage-bait story waarin ze haar gezicht nog even in haar camera duwt 🤮. En zelfs de droger/wasmachine wordt gebruikt als kleding-ophang-opberg-plek 🥴.
Ik vind het oprecht opvallend hoe de scheiding rondom ook te zien is. Alsof ze met haar gezicht plat in de kussen slaapt of dat ze haar gezicht ergens in dompelt. Dat moet toch zeer doen of op z'n minst jeuken of irriteren.quote:Op zondag 17 mei 2026 22:40 schreef Maremare het volgende:
[..]
Dat zou wel een verklaring zijn voor die huidproblemen die ze heeft.
Viel mij net ook al op. Kon ook geen post meer vinden waar in ze bekend maakte een nieuwe liefde te hebben gevonden.quote:Op zondag 17 mei 2026 22:09 schreef Cattolica het volgende:
Is de liefde van drielingmoeder_tatiana ook alweer voorbij of loop ik erg achter?
De influencers bespreken ze zelf, dan mogen wij zE hier bespreken , anders moeten ze hen niet filmen .quote:Op zondag 17 mei 2026 21:35 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik vind dat deze kinderen op dit forum teveel en te vaak, benoemd en genoemd, worden op een snerende toon. Hun bijnaam, hun beslommeringen, hun gezondheid, hun alles.
Yep ze noemt ze zelf zo , vriendje, vriendinnetjequote:Op zondag 17 mei 2026 21:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wil je dat we de echte namen gebruiken? Hier word gewoon gezegd wat moeders ook zegt toch? Zelfs flipperdeflap heb ik voorbij zien komen bij haar op threads
Nou volgens mij is het nog wel dik aan een paar dagen geleden is ze er nog mee naar de film geweestquote:Op zondag 17 mei 2026 22:09 schreef Cattolica het volgende:
Is de liefde van drielingmoeder_tatiana ook alweer voorbij of loop ik erg achter?
Ze komt idd niet aan zo te zien.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:51 schreef Applepony het volgende:
Ik val in herhaling, maar wat ziet Michelle er slecht uit. Zegt dat ze ontstoken ogen heeft, ik zie eerder verdriet in haar ogen. En iemand zei het hier laatst al, het lijkt wel of ze weer afgevallen is.
Volgens mij (nog) geen nieuwe liefde bij haar. Hij heeft z'n account ook opgeschoond en zij is zichzelf en haar kinderen aan het ophemelen in een reeks van posts. Misschien kan ze beter wat minder hard van stapel lopen en niet elke verdwaalde voorbijganger als de nieuwe liefde van haar leven bestempelen, met haar kinderen laten kennismaken en hun samen op Instagram plaatsen.quote:Op zondag 17 mei 2026 22:57 schreef Groentespies het volgende:
[..]
Viel mij net ook al op. Kon ook geen post meer vinden waar in ze bekend maakte een nieuwe liefde te hebben gevonden.
Tjezusss hoe bedenk je het ook om jezelf zo te filmenquote:Op zondag 17 mei 2026 22:34 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Had ik echt niet willen missen
Oh, dan heb ik het wellicht mis óf er is trouble in paradise.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Nou volgens mij is het nog wel dik aan een paar dagen geleden is ze er nog mee naar de film geweest
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat haar huid comfortabel aanvoelt. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand het dan zo laat zonder medische hulp in te schakelen. Mijn huid is ook een tijd slecht geweest onder invloed van hormonen. Ooit een kuur voor gehad, daarna was het zoveel beter. Maar goed ik begrijp wel meer niet van Sanneke.quote:Op zondag 17 mei 2026 22:45 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht opvallend hoe de scheiding rondom ook te zien is. Alsof ze met haar gezicht plat in de kussen slaapt of dat ze haar gezicht ergens in dompelt. Dat moet toch zeer doen of op z'n minst jeuken of irriteren.
Het kan soms snel gaan , ik zie geen foto’s of filmpjes van hem 😳quote:Op zondag 17 mei 2026 23:09 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het wellicht mis óf er is trouble in paradise.
Ze dompelt haar gezicht in ieder geval in zo'n 6 verschillende crèmepjes en smeersels.. Kan gewoon niet goed zijn voor je huid en zeker niet die van haar.quote:Op zondag 17 mei 2026 22:45 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht opvallend hoe de scheiding rondom ook te zien is. Alsof ze met haar gezicht plat in de kussen slaapt of dat ze haar gezicht ergens in dompelt. Dat moet toch zeer doen of op z'n minst jeuken of irriteren.
Mee eens 💯! Misschien heeft ze ooit hulp gezocht en heeft niets écht geholpen, maar dan nog zou ik het niet opgeven. Maar als je naar haar en het totale plaatje kijkt plus de staat van de leefomgeving, dan speelt er wellicht iets meer. Ze lijkt in een neerwaartse spiraal te zitten, maar daarentegen ook niet open te staan voor hulp.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:17 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat haar huid comfortabel aanvoelt. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand het dan zo laat zonder medische hulp in te schakelen. Mijn huid is ook een tijd slecht geweest onder invloed van hormonen. Ooit een kuur voor gehad, daarna was het zoveel beter. Maar goed ik begrijp wel meer niet van Sanneke.
Oh vreselijk... daar zou ik dus zelf echt juist om blijven janken, omdat ik het zo verschrikkelijk vind dat ik met mijn auto dat beestje zo verschrikkelijk veel zeer heb gedaan en door mijn toedoen misschien heeft geleden en is overleden.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb van de week een stukje van de podcast van Wil en Tien geprobeerd te luisteren. Is net zo erg. En Wil maar lachen dat ze twee reeën op de auto hadden. Echt, ik snap dat een ree er vanuit het niets is en dat je er echt niks aan kunt doen maar kom op, het zijn dieren. Daar lach je niet om.
En dan zichzelf vol(vr)eten met snackies uit de supermarkt!quote:Op zondag 17 mei 2026 20:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nee, bloedserieus! Heb je dat nooit gezien?! Ze deed het niet vaak maar zeker enkele keren in de keet vanaf de bank, hem filmend dat ie bijvoorbeeld kiwi's aan het aanrecht stond te eten. "Sta je weer stiekem te eten" en maar dat stomme lachen erbij. Schaamteloos en vooral ook pijnlijk om een volwassen man zó belachelijk gemaakt te zien worden. Het zal mij niets verbazen als zij ook zo'n afgepaste maaltijd maker is. Geen hap teveel.
En wel wat story’s die over gebroken liefde kunnen gaan. Een beetje kinderachtig. Iets over dat ze zich moest openstellen voor de liefde en dan een filmpje met allemaal sloten die op slot gaanquote:Op zondag 17 mei 2026 23:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Het kan soms snel gaan , ik zie geen foto’s of filmpjes van hem 😳
Ken haar niet maar kan ze niet alleen zijn?quote:Op maandag 18 mei 2026 01:03 schreef Maanstteen55 het volgende:
[..]
En wel wat story’s die over gebroken liefde kunnen gaan. Een beetje kinderachtig. Iets over dat ze zich moest openstellen voor de liefde en dan een filmpje met allemaal sloten die op slot gaan
Eerst zag je ook die buurmannen er heel de tijd, nieuwe lover, geen buurman meer te zien, die zullen nu wel weer terugkomen
Ja vooral die ene buurman ik weet ff niet meer hoe die heet die kijkt altijd naar haar met zo'n blik, krijg sterk hetidee dat hij meer wil van haar.quote:Op maandag 18 mei 2026 01:03 schreef Maanstteen55 het volgende:
[..]
En wel wat story’s die over gebroken liefde kunnen gaan. Een beetje kinderachtig. Iets over dat ze zich moest openstellen voor de liefde en dan een filmpje met allemaal sloten die op slot gaan
Eerst zag je ook die buurmannen er heel de tijd, nieuwe lover, geen buurman meer te zien, die zullen nu wel weer terugkomen
Dit!quote:Op zondag 17 mei 2026 21:53 schreef Loveischocolala het volgende:
Met ontstoken ogen op baby visite… en gepulk aan een baby ik zou daar niet blij van worden
Dat kan maar ze was zoo blij met haar nieuwe liefde, hij kwam in veel filmpjes voor, tot 2 dagen geleden, toen ging ze er nog mee naar de film, en nu komt hij niet meer voor in haar filmpjesquote:Op maandag 18 mei 2026 07:12 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ken haar niet maar kan ze niet alleen zijn?
Dat is één van de maximaal allerbeste besties van MCW. De laatste tijd niet zoveel in beeld geweest, maar dat kan per dag maximaal verkeren bij MCW. Zo zie je die vriendinnen maandenlang niet en zo zijn ze er ineens weer. Maar net hoe het haar past.quote:Op maandag 18 mei 2026 07:34 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Dit!
Vraag mij ook af waar deze vriendin vandaan komt, ik heb haar volgens mij niet eerder gezien? Met de prachtige winkel van haar man waar MW al lang niet was geweest (winkel ook nooit eerder gezien?)
Oh jaquote:Op maandag 18 mei 2026 01:03 schreef Maanstteen55 het volgende:
[..]
Haar huid is normaal. Niks mis mee. Aldus Sanneke.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:17 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat haar huid comfortabel aanvoelt. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand het dan zo laat zonder medische hulp in te schakelen. Mijn huid is ook een tijd slecht geweest onder invloed van hormonen. Ooit een kuur voor gehad, daarna was het zoveel beter. Maar goed ik begrijp wel meer niet van Sanneke.
Nou, valt me ook op.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:51 schreef Applepony het volgende:
Ik val in herhaling, maar wat ziet Michelle er slecht uit. Zegt dat ze ontstoken ogen heeft, ik zie eerder verdriet in haar ogen. En iemand zei het hier laatst al, het lijkt wel of ze weer afgevallen is.
Nou echt hilarisch, zo grappig🤣quote:Op maandag 18 mei 2026 08:09 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
DBM ligt dubbel over een kind dat zegt dat het opeens zo leeg is omdat ze de wasmand had opgeruimd. Hahahaha, zo grappig!!!
😵💫
Ik lag de billen uit mijn string. De hilariteit.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:09 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
DBM ligt dubbel over een kind dat zegt dat het opeens zo leeg is omdat ze de wasmand had opgeruimd. Hahahaha, zo grappig!!!
😵💫
Opvoeden is moeilijk.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂 hvk die kinderen filmt in bakfiets die zorgen dat bakfiets heen en weer gaat... en je hoort dat hij nog op slot staat dus steeds het slot tegen spaken gaat... straks weer mopperen dat de spaken stuk zijn 👌 en mopperen dat kinderen slopen... maar er iets mee doen is lastig
Zij is heel vaak in beeld geweest, is haar PA/best friend/collega enz. Ik vind veel van Michelle, maar deze ‘vriendin’ is niet onbekend.quote:Op maandag 18 mei 2026 07:34 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Dit!
Vraag mij ook af waar deze vriendin vandaan komt, ik heb haar volgens mij niet eerder gezien? Met de prachtige winkel van haar man waar MW al lang niet was geweest (winkel ook nooit eerder gezien?)
Gisteren voor de abo's een hele voordracht in de stories, waar heel uitgebreid werd vermeld dat zij niet hetzelfde is als alle andere fluflu's. Zij is eerlijk en laat zich niet leiden door "regeltjes en gratis goodiebags". Ze is dan ook heel trots op deze "oprecht eerlijke, vanuit haar hart", review.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:48 schreef huisjehier121 het volgende:
Annemarie die uitgenodigd was voor de Tovertuin..
De review is onderweg ben benieuwd
Ja, je ziet hem vaak ook naar AM kijken, zo van ‘ben je al klaar met filmen’?quote:Op maandag 18 mei 2026 08:23 schreef Cattolica het volgende:
Maarten ziet er vanochtend uit (en al vaker opgemerkt) alsof ie he-le-maal klaar is met het dagelijkse afscheidsritueel van L en dat gehang om z'n nek "voor een herhaaldelijke nog een laatste knuffel voordat ik naar school ga", terwijl AM dit natuurlijk staat te filmen.
Dat ook! En hij probeert haar ook met zachte dwang weg te duwen, maar wellicht doet ie dat omdat ie gefilmd wordt. Zonder camera en wetende dat ie niet op Instagram zal worden geplaatst, zou ie vast iets meer resoluut geweest zijn.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, je ziet hem vaak ook naar AM kijken, zo van ‘ben je al klaar met filmen’?
Zou haar nooit uitnodigen deze zure vrouw kan je hele park afkraken en te kakken zetten als de koffie niet lekker isquote:Op maandag 18 mei 2026 08:48 schreef huisjehier121 het volgende:
Annemarie die uitgenodigd was voor de Tovertuin..
De review is onderweg ben benieuwd
Ja vreselijk, ik kan er echt niet bij dat hij er niets van zegt! Mijn man was allang in opstand gekomen als ik m zoveel filmde, dat wil je toch niet voor je collega’s enzo? Dat iedereen alles over je gezin weet, over je relatie, serieus alles?! Ik weet nog meer over dat gezin dan dat van mijn eigen broer!quote:Op maandag 18 mei 2026 09:02 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dat ook! En hij probeert haar ook met zachte dwang weg te duwen, maar wellicht doet ie dat omdat ie gefilmd wordt. Zonder camera en wetende dat ie niet op Instagram zal worden geplaatst, zou ie vast iets meer resoluut geweest zijn.
Drielingmoeder_tatiana volg ik niet zo goed, maar wat ik ervan meekrijg is het een alleenstaande moeder met een rugzakje en zit sinds kort, meen ik, in de schuldhulpverlening wat enkele jaren gaat duren. Ze doet haar best maar ik moet er niet te vaak naar kijken, want het komt bij mij allemaal wat paniekerig over *net als haar tattoos* (wat ik snap gezien de omstandigheden, maar dat betekent niet dat ik er regelmatig naar ga kijken). Ik kreeg wel mee dat ze op een dag een nieuwe vriend had, met een zoontje, en ze postte iedereen snel met elkaar als in one big happy family. Veels te snel natuurlijk en ook dat was genant om naar te kijken. Nu lijkt het uit te zijn en komen de "wij vieren tegen de rest van de wereld" posts.quote:Op maandag 18 mei 2026 07:12 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ken haar niet maar kan ze niet alleen zijn?
Haha, lekker scherp van Iris.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:51 schreef Hyacinth het volgende:
Podcast that’s so us:
MCW: ik ben van de spelling. Waar blinkte jij in uit?
Iris: soms moet je ergens met een korreltje zout naar kijken.
Welke M? Maarten of Michelle?quote:Op maandag 18 mei 2026 09:29 schreef Cattolica het volgende:
Iemand zei laatst iets dat M's ene oog groter lijkt te zijn, dan de ander. Ik zie dat nu ook of verbeeld ik het me?
Rond februari had ze opeens een relatie. De buurmannen die er dagelijks over de vloer kwamen zag je direct niet meer en elk weekend happyfamily uitjes met vriend en kind. Het is nu half mei. Kan allemaal dat het toch niet werkt, maar ook hier sneu weer, zeker voor die kinderen. Meteen volle bak met mama haar nieuwe liefde, een bonus broertje erbij wat elk weekend erbij was en nu alweer klaar.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:18 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Drielingmoeder_tatiana volg ik niet zo goed, maar wat ik ervan meekrijg is het een alleenstaande moeder met een rugzakje en zit sinds kort, meen ik, in de schuldhulpverlening wat enkele jaren gaat duren. Ze doet haar best maar ik moet er niet te vaak naar kijken, want het komt bij mij allemaal wat paniekerig over *net als haar tattoos* (wat ik snap gezien de omstandigheden, maar dat betekent niet dat ik er regelmatig naar ga kijken). Ik kreeg wel mee dat ze op een dag een nieuwe vriend had, met een zoontje, en ze postte iedereen snel met elkaar als in one big happy family. Veels te snel natuurlijk en ook dat was genant om naar te kijken. Nu lijkt het uit te zijn en komen de "wij vieren tegen de rest van de wereld" posts.
Nou, het is echt wel heel duidelijk te zien.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:29 schreef Cattolica het volgende:
Iemand zei laatst iets dat M's ene oog groter lijkt te zijn, dan de ander. Ik zie dat nu ook of verbeeld ik het me?
Ja, precies. Ze heeft eens gezegd dat omstanders, in de supermarkt ofzo, weleens zeggen dat hij er slaperig o.i.d. uitziet.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:37 schreef papierentas het volgende:
[..]
Van Sanneke denk ik. M zijn ene oog lijkt half dicht, of lui oid.
Het is bizar hoe Maarten hier al jarenlang, dag in dag uit, in meegaat. Ik snap de financiële en materiële winst die hiermee te behalen valt (heb er geen begrip voor), maar ik volg ze nog maar een jaar en ik heb zelfs het idee, dat AM nu zowat op pannetje 5 stand is beland, op de manier waarop ze post (voor abo's of niet) en haar boze oog (Maarten's woorden) steeds meer en erger naar boven komt.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:14 schreef Flipflop12 het volgende:
[..]
Ja vreselijk, ik kan er echt niet bij dat hij er niets van zegt! Mijn man was allang in opstand gekomen als ik m zoveel filmde, dat wil je toch niet voor je collega’s enzo? Dat iedereen alles over je gezin weet, over je relatie, serieus alles?! Ik weet nog meer over dat gezin dan dat van mijn eigen broer!
Zijn oogje hangt idd... maar als ik ook naar Sanneke kijkt is haar ene oogje ook groter dan de andere 🤔 maar als het mijn kind zou zijn zou ik daar wel bij cb of huisarts even een vraag over stellenquote:Op maandag 18 mei 2026 09:43 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ja, precies. Ze heeft eens gezegd dat omstanders, in de supermarkt ofzo, weleens zeggen dat hij er slaperig o.i.d. uitziet.
Ik krijg het altijd een beetje benauwd als ik naar haar huis/tuin kijk. Lijkt allemaal zo klein en zo op elkaar gepropt.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:40 schreef Harper het volgende:
Ik snap weinig van het "nieuwe" huis van Junoordzij. Ze staat een dumbbell training naast een fiets in de gang te doen. Terwijl de baby in de deuropening ligt. En haar hometrainer staat in de bijkeuken naast de wasmachine.
Ze zit altijd op haar laptop aan het aanrecht terwijl ze een werkkamer heeft. Maar in plaats van een bureau staan daar ladenkasten waar je niet aan kan zitten.
En om de tuin in te komen is er een hele hoge afstap. Maar misschien verandert dat laatste nog als de tuin op orde is.
Dat laatste inderdaad. En dan zelf ook smerige koffie drinken, want samenwerking. Wat een wappie🤣🤣quote:Op maandag 18 mei 2026 09:13 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Zou haar nooit uitnodigen deze zure vrouw kan je hele park afkraken en te kakken zetten als de koffie niet lekker is
Blinkte? 🤣quote:Op maandag 18 mei 2026 08:51 schreef Hyacinth het volgende:
Podcast that’s so us:
MCW: ik ben van de spelling. Waar blinkte jij in uit?
Iris: soms moet je ergens met een korreltje zout naar kijken.
De reden dat iedereen hier post is omdat je deze mensen niet direct kan mailen... steeds dat gezever dat je direct naar mensen moet mailen/dmen is pas echt raar eigenlijk 🤔 dan zou dit hele topic niet nodig zijn lijkt mijquote:Op maandag 18 mei 2026 10:21 schreef Truusdemier36 het volgende:
Ik hoef Debbie niet rechtstreeks te mailen.
Want Debbie leest gewoon mee 😉 en wordt op de hoogte gehouden door derden. En trouwens niet alleen Debbie.
Dan maar direct dan alles,verpakt over iemand praten terwijl men gewoon hetzelfde bedoelt.
Al die enthousiaste reacties over de Tovertuin, en AM 'met haar eerlijke review' weet het weer zo te draaien dat het niets voor Jet is. Zij valt ook niet in de leeftijdscategorie, dan had ze alleen met Lot moeten gaan. Maar Jet moet altijd mee op sleeptouw. Haar stories zorgen in ieder geval niet voor reclame, wat een zuurheid. Je ziet een nieuw ingericht park, mooie huisjes, maar AM moet even vermelden dat het park nog niet af is en ze het na een uur eigenlijk al wel gezien had en dat de wachttijden bij de attracties zorgen voor de dagvulling. Buffet dat ingericht was op kleuters.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:23 schreef AnnArt het volgende:
AM heeft wel droomsamenwerkingen ... voor de Sannekes in deze wereld. #jaloersmakend
We hebben het hier over flu's toch, niet rechtstreeks tegen flu's? We spuien ons irritainment met elkaar. En als een flu dat wil lezen, dan moet ze dat zelf weten.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
De reden dat iedereen hier post is omdat je deze mensen niet direct kan mailen... steeds dat gezever dat je direct naar mensen moet mailen/dmen is pas echt raar eigenlijk 🤔 dan zou dit hele topic niet nodig zijn lijkt mij
Grappig, dat zie ik al sinds zijn geboorte (focus omdat ik dat zelf had).quote:Op maandag 18 mei 2026 09:29 schreef Cattolica het volgende:
Zo bedoelde ik het ook inderdaad. Rechtsstreeks iemand aanspreken doe je maar met een DM, niet via een forum. Hier hebben we het gewoon over flu's.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:37 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
We hebben het hier over flu's toch, niet rechtstreeks tegen flu's? We spuien ons irritainment met elkaar. En als een flu dat wil lezen, dan moet ze dat zelf weten.
Ik snap sowieso weinig meer van de sportieve, actieve Junoordzij. Maarten werkt, sport, kookt, brengt de kinderen naar de opvang en doet volgens mij nog veel meer, en zij klaagt, doet wat samenwerkingen, klaagt nog meer, heeft een hekel aan koken en huishouden, dus klaagt, loopt rondjes met haar leuke beagles, maar klaagt, heeft oppas zodat ze naar de sportschool kan, klaagt door, gebroken nachten, klaagzang aan, vindt van zichzelf dat ze een druk leven heeft omdat Maarten shifts op zijn werk draait en zij dan thuis alles alleen moet doen. En ja, dat kan soms best pittig zijn, maar na haar 2e bevalling lijkt er weinig meer over van wie zij was. En soms lijkt ze dat zelf al wel in de gaten te hebben. Zwaar leven om flu te zijn.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:40 schreef Harper het volgende:
Ik snap weinig van het "nieuwe" huis van Junoordzij. Ze staat een dumbbell training naast een fiets in de gang te doen. Terwijl de baby in de deuropening ligt. En haar hometrainer staat in de bijkeuken naast de wasmachine.
Ze zit altijd op haar laptop aan het aanrecht terwijl ze een werkkamer heeft. Maar in plaats van een bureau staan daar ladenkasten waar je niet aan kan zitten.
En om de tuin in te komen is er een hele hoge afstap. Maar misschien verandert dat laatste nog als de tuin op orde is.
Ik denk doordat ze helemaal in een soort fuik terechtkomen waardoor je niet meer realistisch met je beide benen op de grond staat. Je wordt immers aanbeden en aangemoedigd door alle likes en reacties, en je doet steeds meer/gekker om relevant te blijven. Dat zie je eigenlijk alleen van een afstandje denk ik, niet als je er zelf midden in zitten. M zal hier ook wel in meegegroeid zijn en weet inmiddels ook niet meer. Trieste is dat de kinderen er de dupe van zijn, Lot heeft al sinds de geboorte, haar eerste minuten, een camera op haar neus. Die weet niet beter of anders dan dat mama alles filmt wat ze doet.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:55 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Het is bizar hoe Maarten hier al jarenlang, dag in dag uit, in meegaat. Ik snap de financiële en materiële winst die hiermee te behalen valt (heb er geen begrip voor), maar ik volg ze nog maar een jaar en ik heb zelfs het idee, dat AM nu zowat op pannetje 5 stand is beland, op de manier waarop ze post (voor abo's of niet) en haar boze oog (Maarten's woorden) steeds meer en erger naar boven komt.
Zal het boek gaan lezen. Vond documentaire al fascinerendquote:Op maandag 18 mei 2026 10:53 schreef Flipflop12 het volgende:
[..]
Ik denk doordat ze helemaal in een soort fuik terechtkomen waardoor je niet meer realistisch met je beide benen op de grond staat. Je wordt immers aanbeden en aangemoedigd door alle likes en reacties, en je doet steeds meer/gekker om relevant te blijven. Dat zie je eigenlijk alleen van een afstandje denk ik, niet als je er zelf midden in zitten. M zal hier ook wel in meegegroeid zijn en weet inmiddels ook niet meer. Trieste is dat de kinderen er de dupe van zijn, Lot heeft al sinds de geboorte, haar eerste minuten, een camera op haar neus. Die weet niet beter of anders dan dat mama alles filmt wat ze doet.
Al eerder gezegd hier maar het boek van Sari Franke is echt goed om te lezen als je het effect wil zien. Hopelijk lezen de fluflu’s dit ook. Echt: Lees dit boek!!! En stop met het filmen van je kind!!! Het kan echt uit de hand lopen en je kind is het slachtoffer!😭
Dat boek vond ik zo heftig en indrukwekkend.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:53 schreef Flipflop12 het volgende:
[..]
Ik denk doordat ze helemaal in een soort fuik terechtkomen waardoor je niet meer realistisch met je beide benen op de grond staat. Je wordt immers aanbeden en aangemoedigd door alle likes en reacties, en je doet steeds meer/gekker om relevant te blijven. Dat zie je eigenlijk alleen van een afstandje denk ik, niet als je er zelf midden in zitten. M zal hier ook wel in meegegroeid zijn en weet inmiddels ook niet meer. Trieste is dat de kinderen er de dupe van zijn, Lot heeft al sinds de geboorte, haar eerste minuten, een camera op haar neus. Die weet niet beter of anders dan dat mama alles filmt wat ze doet.
Al eerder gezegd hier maar het boek van Sari Franke is echt goed om te lezen als je het effect wil zien. Hopelijk lezen de fluflu’s dit ook. Echt: Lees dit boek!!! En stop met het filmen van je kind!!! Het kan echt uit de hand lopen en je kind is het slachtoffer!😭
Tja. Toen ze Woezel en Pip noemde, dacht ik meteen al: dat is toch niks meer voor Jet!quote:Op maandag 18 mei 2026 10:36 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Al die enthousiaste reacties over de Tovertuin, en AM 'met haar eerlijke review' weet het weer zo te draaien dat het niets voor Jet is. Zij valt ook niet in de leeftijdscategorie, dan had ze alleen met Lot moeten gaan. Maar Jet moet altijd mee op sleeptouw. Haar stories zorgen in ieder geval niet voor reclame, wat een zuurheid. Je ziet een nieuw ingericht park, mooie huisjes, maar AM moet even vermelden dat het park nog niet af is en ze het na een uur eigenlijk al wel gezien had en dat de wachttijden bij de attracties zorgen voor de dagvulling. Buffet dat ingericht was op kleuters.
En twee van de vier kinderen die het op de 2e dag al niet meer leuk vonden. Of kan het zomaar zijn dat die kinderen al zoveel vakanties en weekenden naar uitjes gesleept worden dat ze het helemaal beu zijn om op de zoveelste schommel of glijbaan te gaan? Dat ze misschien liever thuis op de bank hadden willen hangen, met hun eigen speelgoed hadden willen spelen, in plaats van weer een koffer inpakken omdat moeders thuis haar draai niet kan vinden tijdens vakanties en dankzij samenwerkingen de hort op wil.
Maar het gevolg is dat volgmoekes maar half lezen, en het nu kunnen interpreteren als dat het geen leuk park is. AM zat er met de verkeerde doelgroep, dat maakte het niet leuk. En zegt niets over het park zelf. Dus géén eerlijke review.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:05 schreef Harper het volgende:
[..]
Tja. Toen ze Woezel en Pip noemde, dacht ik meteen al: dat is toch niks meer voor Jet!
Dus ik snap wel dat zij er niet veel aan vond. Maar dat had AM beter moeten inschatten en Jet thuis moeten laten. In plaats van een gratis weekend weg af te kraken.
Dit.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:48 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik snap sowieso weinig meer van de sportieve, actieve Junoordzij. Maarten werkt, sport, kookt, brengt de kinderen naar de opvang en doet volgens mij nog veel meer, en zij klaagt, doet wat samenwerkingen, klaagt nog meer, heeft een hekel aan koken en huishouden, dus klaagt, loopt rondjes met haar leuke beagles, maar klaagt, heeft oppas zodat ze naar de sportschool kan, klaagt door, gebroken nachten, klaagzang aan, vindt van zichzelf dat ze een druk leven heeft omdat Maarten shifts op zijn werk draait en zij dan thuis alles alleen moet doen. En ja, dat kan soms best pittig zijn, maar na haar 2e bevalling lijkt er weinig meer over van wie zij was. En soms lijkt ze dat zelf al wel in de gaten te hebben. Zwaar leven om flu te zijn.
Het park, net als alle andere bedrijven waar influencers mee samenwerken, kijken vrijwel alleen naar bereik.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:14 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Van het park ook niet bijster handig, om AM en vrouw IJsland uit te nodigen. Je doet toch wel iets aan research mag ik hopen.
Inderdaad. En omdat ze toch niet zo nodig er nog een keer heen hoeft.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:22 schreef Flipflop12 het volgende:
Dat afkraken doet AM om te laten zien dat ze zo’n goede eerlijke influencer is als enige. Dat het ten koste gaat van het park en dat zij niet nadenkt deed ze de goede doelgroep niet is, boeit haar niet.
Precies, makkelijk scoren. Alhoewel het toekomstige bedrijven wel afschrikt (en terecht)quote:Op maandag 18 mei 2026 11:23 schreef Harper het volgende:
[..]
Inderdaad. En omdat ze toch niet zo nodig er nog een keer heen hoeft.
Zij had inderdaad ook beter advocaat kunnen blijven ipv flu worden. Vreselijk vermoeiend alleen al om te zien, laat staan als je zo moet leven.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:48 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik snap sowieso weinig meer van de sportieve, actieve Junoordzij. Maarten werkt, sport, kookt, brengt de kinderen naar de opvang en doet volgens mij nog veel meer, en zij klaagt, doet wat samenwerkingen, klaagt nog meer, heeft een hekel aan koken en huishouden, dus klaagt, loopt rondjes met haar leuke beagles, maar klaagt, heeft oppas zodat ze naar de sportschool kan, klaagt door, gebroken nachten, klaagzang aan, vindt van zichzelf dat ze een druk leven heeft omdat Maarten shifts op zijn werk draait en zij dan thuis alles alleen moet doen. En ja, dat kan soms best pittig zijn, maar na haar 2e bevalling lijkt er weinig meer over van wie zij was. En soms lijkt ze dat zelf al wel in de gaten te hebben. Zwaar leven om flu te zijn.
Dat boek is inderdaad een aanrader. Ik heb het net uit, echt bizar.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:53 schreef Flipflop12 het volgende:
[..]
Dit had ik ook tot baby nummer 2. Sindsdien overheerst haar klaagmodus, en zie ik weinig leuke content. Alles kost haar moeite. Even een work-out met dumbells, en dan klagen dat het maar 20 minuten was want baby weer wakker. Een rondje met die grappige beagles, zeuren dat de kindjes ook weer mee moeten. Ik heb nog niet op de ontvolg-knop geklikt, in de hoop weer wat meer van de bergwandelingen te gaan zien.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:24 schreef Flipflop12 het volgende:
Haha junoordzij zit bij mij juist helemaal niet in m’n irritatie, vindt het wandelen van haar leuk in de bergen en het sporten tussendoor thuis vind ik inspirerend. Twijfel om haar ebook zelfs te kopen haha!
Haar huis is lekker knalkleur en vind ik ook leuk gedurfd. Ik zou er wel vrolijk worden. Enige wat ik irritant vind is is dat influencers hun echt baan opzeggen dus daar scoort ze minpunten haha 😂
Dat het maar helemaal stilvalt met samenwerkingen bij AM. Maar ik vrees, zeker met haar bereik, dat dit voorlopig nog niet zal gebeuren.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:24 schreef Flipflop12 het volgende:
[..]
Precies, makkelijk scoren. Alhoewel het toekomstige bedrijven wel afschrikt (en terecht)
Zijn oren staan ook lager dan dat je zou verwachten. Dat samen met dat oog maakt dat ik zeker even langs de huisarts/cb zou gaan. Dit maakt trouwens juist dat hij een schattig gezichtje heeft (maar door mijn werk zie ik het snel als dysmorfe kenmerken 😬). Ik durf haar dat alleen niet te sturen want dan word ik geblokkeerd.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Grappig, dat zie ik al sinds zijn geboorte (focus omdat ik dat zelf had).
Hier laat Am juist zien dat zij dus geen goede influencer is en dat ze het hier ook als moeder heeft laten liggen.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:22 schreef Flipflop12 het volgende:
Dat afkraken doet AM om te laten zien dat ze zo’n goede eerlijke influencer is als enige. Dat het ten koste gaat van het park en dat zij niet nadenkt deed ze de goede doelgroep niet is, boeit haar niet.
Ze zei laatst nog dat hij alles eet.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:49 schreef Earring het volgende:
Samneke weer onnodige zooi gekocht hij de Aldi.
Om Mijan meer te betrekken bij het koken!! Hoe oud is hij helemaal, echt onzin dit. En zo gaat hij ook meer dingen leren eten. Tuurlijk!
Ze wordt uitgenodigd op basis van haar bereik en gezinssamenstelling. Ze zegt dat ze met 2 volwassenen en 4 kinderen komt = zij van IJsland mag ook gratis mee met 2 kinderen. Dat die er weinig aan vinden op die leeftijd lijkt me niet zo heel moeilijk.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:14 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Van het park ook niet bijster handig, om AM en vrouw IJsland uit te nodigen. Je doet toch wel iets aan research mag ik hopen.
Ik kon er nog niet eens om glimlachenquote:Op maandag 18 mei 2026 08:09 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
😵💫
Ach.. ze zegt het zelf... we hadden het kunnen verwachten...quote:Op maandag 18 mei 2026 12:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith weer lekker autonoom verslapen en te laat op school 🤦♀
Ze heeft er ook lekker de vaart in op de fietsquote:Op maandag 18 mei 2026 11:15 schreef Lynnyl het volgende:
Als ik zie hoeveel moeite ik moet doen om voor mensen met (ernstige) progressieve aandoeningen huishoudelijke hulp geregeld te krijgen, en dan Debbie op haar fietsje voorbij zie komen, die dan even meldt dat ze zelf een hulp heeft EN van de gemeente ook nog hulp krijgt. En hoe fijn dat is...
Dat de volgers gaan zeggen oh wat past dat bij jullie, zo mooi gezinnetje🤮quote:Op maandag 18 mei 2026 08:40 schreef Nieuwnestje het volgende:
Mijn mond viel open bij het lezen van de post van MCW. Ontstoken ogen en niet fit (Mies, je lichaam geeft nu al zo vaak aan dat het klaar is met die ratrace). Wel gaan werken (oke, kan nog door de beugel, doen veel vrouwen) maar vervolgens op kraamvisite!! waar is dat mens met haar hoofd. Zo verschrikkelijk egoistisch om een newborn te knuffelen/plukken/heen en weer te sjouwen. Waarom ook een spiegelselfie met Timmie en baby maken in een winkel? Mens gedraag je as een volwassene en neem je verantwoordelijkheid.
Maar dit wilde ze al heel lang hebben hoor.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:49 schreef Earring het volgende:
Samneke weer onnodige zooi gekocht hij de Aldi.
Om Mijan meer te betrekken bij het koken!! Hoe oud is hij helemaal, echt onzin dit. En zo gaat hij ook meer dingen leren eten. Tuurlijk!
ze zegt wel op tijd op school.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith weer lekker autonoom verslapen en te laat op school 🤦♀
Wat er ook uit dat gesprek komt, Judith zal sowieso vertellen dat hij briljant is en naar een plusklasje gaat ofzo.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach.. ze zegt het zelf... we hadden het kunnen verwachten...
Je hoopt toch echt dat die een keer echt in de problemen komt hiermee..
Vanmiddag gesprek met bob zijn juffen.. ergens hoop je toch dat die zeggen "nu normaal gaan doen of we schakelen leerplicht in"
Hoe het influencer zijn daar startte, vind ik precies hoe het bij AM ging/gaat. Het obsessieve filmen, niet kunne niezen of het werd al gedeeld met duizenden volgers, de uitjes waar ze heen moesten beschrijft Shari, echt het zou een Jet kunnen zijn over een x aantal jaar die haar jeugd beschrijft. Mooi boek voor op het nachtkastje van AM, hopelijk zou het haar dan wakker schudden zo vanaf het andere perspectief!quote:Op maandag 18 mei 2026 11:35 schreef Mirp het volgende:
[..]
Dat boek is inderdaad een aanrader. Ik heb het net uit, echt bizar.
zou zo’n park dan zoveel geld geven dat AM er toch naar toe is gegaan ?quote:Op maandag 18 mei 2026 10:58 schreef Lalaland79 het volgende:
Snap de tovertuin ook niet. Lot is daar eigenlijk al te groot voor, laat staan Jet.
Zag laatst dat drieling familie van Dam daar was. Bekend van Meer dan verwacht. Hun 3ling is ongeveer 2 en de dochter is 4. Dat is de leeftijd waar het park op inspeelt. Het zwembad is ook geschikt voor die leeftijd. Voor oudere kinderen is het te klein en saai.
Minibelle was er laatst ook. Alleen Maen vond het nog leuk.
Sommige kunnen schijnbaar alles krijgen , apart jaquote:Op maandag 18 mei 2026 11:15 schreef Lynnyl het volgende:
Als ik zie hoeveel moeite ik moet doen om voor mensen met (ernstige) progressieve aandoeningen huishoudelijke hulp geregeld te krijgen, en dan Debbie op haar fietsje voorbij zie komen, die dan even meldt dat ze zelf een hulp heeft EN van de gemeente ook nog hulp krijgt. En hoe fijn dat is...
Oh dit is juist iets wat ik dan weer wel leuk vindt. Mijn peuter helpt ook al vanaf dat ze een beetje kan staan. Roeren, kneden, in bakjes doen en ook met zo'n kindermes snijden. Hartstikke leuk en leerzaam toch? Lekker proeven tussendoor. Ze kan inmiddels al wel echt veel en ook nog eens nuttig helpen, dus deze snap ik wel van haarquote:Op maandag 18 mei 2026 11:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke koopt spullen zodat mijan kan helpen met koken 🤔 kind kan net beetje staan wijzen enzovoort.. kan nog niet lopen, los staan, kleine opdrachten uitvoeren 🤔 dus wat moet hij gaan helpen met koken? Dit is leuk als ze jaartje of 4 zijn en echt iets samen kunnen doen..
Ze geven geen geld maar ze mag er gratis verblijvenquote:Op maandag 18 mei 2026 12:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
zou zo’n park dan zoveel geld geven dat AM er toch naar toe is gegaan ?
Maar dat is wel raar, ik zou denken ze laten de doelgroep komen .quote:Op maandag 18 mei 2026 11:17 schreef Harper het volgende:
[..]
Het park, net als alle andere bedrijven waar influencers mee samenwerken, kijken vrijwel alleen naar bereik.
En het was uiteraard AM die uitgenodigd was, niet haar bestie.
Ik heb het idee dat het haar allemaal enorm zwaar valt en tegenvalt.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:16 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit.
En ik voeg toe: klagen dat je geen tijd voor werk hebt en dan de volgende dag, als Maart thuis is, in plaats van te werken naar de schoonheidsspecialiste gaat.
Ik ben helemaal voor selfcare maar zij lijkt alles teveel te vinden op het moment.
In die goeie oude tijd van treads kraamde ze ook zoveel onzin uit. (Zo jammer dat ze gestopt is 🫣)quote:Op maandag 18 mei 2026 12:18 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik kon er nog niet eens om glimlachen
Raar dat ze er toch naar toe is gegaan , terwijl haar kinderen er al te oud voor zijn, dat is toch voor niemand leukquote:Op maandag 18 mei 2026 12:34 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze geven geen geld maar ze mag er gratis verblijven
Dat is niks nieuws.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith haar huid ziet er ook niet per se top uit.
En zit ze nou met de telefoon in dr hand te filmen tijdens het rijden zodat ze met haar andere moet schakelen?
Lot vond het fantastisch.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar dat is wel raar, ik zou denken ze laten de doelgroep komen .
Ik denk eerder dat ze teveel samenwerkingen aanneemt (om relevant te blijven) en dat vervolgens niet meer ingepland krijgt.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:47 schreef AnnArt het volgende:
Iemand schreef het al: AM kan in de vakanties en vrije middagen thuis haar draai niet vinden. E móet ze eruit... en daarom J en L ook.
Debbie krijgt alles, ik vraag mezelf soms af hoe ze het doet.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie: blij op de fiets
Ook debbie: 2x per week huishoudelijke hulp waarvan 1x zelf betaald. Als je t zelf kan betalen heb je die van de wmo niet nodig he Debbie.
Iemand schreef hier laatst dat Debbie dr haar al weinig was voor de spuitjes, maar het is nu nog minder dan eerst. Ik blijf haar er echt ongezond uit zien.
Michelle zit steeds meer in mijn irritatie met dr altijd alles alleen gedaan.
Als je heen gaat omdat je wordt uitgenodigd ben je net zoals de rest🤣quote:Op maandag 18 mei 2026 08:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Gisteren voor de abo's een hele voordracht in de stories, waar heel uitgebreid werd vermeld dat zij niet hetzelfde is als alle andere fluflu's. Zij is eerlijk en laat zich niet leiden door "regeltjes en gratis goodiebags". Ze is dan ook heel trots op deze "oprecht eerlijke, vanuit haar hart", review.
🤡
Hooguit dat de koffie niet te drinken wasquote:Op maandag 18 mei 2026 12:45 schreef Tarantelle het volgende:
Slechte marketing ook van dat park en raar dat Annemarie er met veel te oude kinderen heen gaat. Natuurlijk zijn J. en L. Woezel en Pip ontgroeit. Dat is leuk voor peuters. Je moet wel redelijk wanhopig zijn om zo'n samenwerking aan te nemen.
Het is trouwens voor het eerst dat Annemarie met een slechte review komt. Voorheen zei ze dan meestal niets. Even een charmeoffensief om te laten zien hoe betrouwbaar ze is (reclame en betrouwbaarheid gaan natuurlijk per definitie nier samen).
Sorry maar ik zie het probleem niet, hoe erg is het dat iemand een keer zoiets post?quote:Op maandag 18 mei 2026 10:43 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook inderdaad. Rechtsstreeks iemand aanspreken doe je maar met een DM, niet via een forum. Hier hebben we het gewoon over flu's.
Ja echt hè bizar! Ik zou me kapot schamen, en ineens die blik weer totaal anders.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:15 schreef Lynnyl het volgende:
🫂 voor jou/jullie!quote:Op maandag 18 mei 2026 12:58 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Debbie krijgt alles, ik vraag mezelf soms af hoe ze het doet.
Ik heb zelf een gesprek gehad met de WMO en weet je waar wij recht op hebben?
Ik krijg een normale rolstoel, electrisch vinden ze te duur en niet nodig.
Hulp in de huishouding vinden ze belachelijk, terwijl mijn man in een burnout preventie traject zit. Werkt overigens nog steeds 40+ uur, want wij kunnen het ons niet permitteren dat er financieel weer iets weg valt.
Debbie had beter het E-book kunnen schrijven: Hoe ik zowel UWV en de WMO wijs maak dat ik enorm ziek ben, terwijl ik in werkelijkheid helemaal niet zo ziek ben.
Ik vind het erg voor alle mensen die daadwerkelijk ziek krijgen en niet krijgen waar ze recht op hebben. Niet alleen in mijn eigen belang, maar juist omdat ik zo vaak lees dat mensen die bedgebonden zijn niet eens de zorg krijgen die ze verdienen. Die alleen maar in een donkere kamer liggen en niks verdragen. Die liggen soms letterlijk weg te rotten. Soms zelfs maar zelfmoord plegen omdat het zo uitzichtloos is of toch in aanmerking komen voor euthanasie.
Maar de juiste hulp krijgen deze mensen vaak niet, omdat ze te ziek zijn. Als deze mensen al hulp krijgen, is het vaak het minimale.
En dan zie je dat iemand die nog van alles doet en zelf kan, vooral wanneer het haar uitkomt. Lekker concertje pakken, maar te ziek om naar een normaal zwembad te gaan met haar kinderen.
Rennend naar de Zeeman! Pakjes passen! Alles op Vinted gooien! Rennennnnn!
Haar kind dat naar zwemles moet? Nee, te moe... Debbie moet naar bed toe!
Soms als een dolle stier op de fiets stapt en kei hard door trapt, en de andere keer als een kind dat graag aandacht wilt, op haar rolstoel zit. Glimlachend en rondkijkend en ook even zichzelf filmend. " Can I have your attention?! "
Dat zo iemand alle hulp krijgt die beschikbaar is? Ontzettend pijnlijk.
De enige hulp die Debbie nodig heeft, is een goede psycholoog en psychiater.
De afspraak/regel is dat je fluflu's niet gaat aanspreken via hier (tenminste zo ver ik weet).quote:Op maandag 18 mei 2026 13:07 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Sorry maar ik zie het probleem niet, hoe erg is het dat iemand een keer zoiets post?
Ik scroll gewoon door als het me niet interesseert.
Ze hadden beter DBM kunnen vragen, haar kinderen vinden dat vast prachtig.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM: dat woezel&pip voor Jet te kinderachtig was had ze toch kunnen voorspellen?
Onze oudste vond woezel&pip vroeger leuk, maar die hoef ik daar nu echt niet mee naar toe te slepen. Die gaat dan idd liever zwemmen o.i.d.
Maarja, gratis dus AM gaat.
Eens! Of (ja ga het echt zeggen) Sanneke.. die had in het huisje kunnen zitten en Dion de tijd van zijn leven met mijan 👌quote:Op maandag 18 mei 2026 13:14 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze hadden beter DBM kunnen vragen, haar kinderen vinden dat vast prachtig.
Er zal wel storie komen dat ze het maatje van Zoe past 🤭quote:Op maandag 18 mei 2026 13:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Die jurk die Debbie heeft gekregen lijkt mij geen kindermaatje.
Nou, echt. Dan had Mijam een leuke tijd gehad met papa en in die huisjes zit vast ook wel een bank voor mama.quote:Op maandag 18 mei 2026 13:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Eens! Of (ja ga het echt zeggen) Sanneke.. die had in het huisje kunnen zitten en Dion de tijd van zijn leven met mijan 👌
Die voor zoe lijkt mij ook veel te groot.. maar wel eens dat die jurken heerlijk zijn voor als het heel warm zijn.. wel wit en flink doorschijnend dus zou het eventueel naar strand aandoen met zwemkleding er onder..quote:Op maandag 18 mei 2026 13:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Die jurk die Debbie heeft gekregen lijkt mij geen kindermaatje.
Als ik heel eerlijk ben, en jij niet de hulp krijgt die je verdient en in dezelfde gemeente woont zou ik haar instagram er echt bij pakken en laten zien aan de WMO consulente. En dan aangeven: waarom zij wel, en ik niet, terwijl wij in dezelfde gemeente wonen en meer kan?quote:Op maandag 18 mei 2026 13:09 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik heb morgen een afspraak met de WMO dan diezelfde gemeente als onze grote leugenaar. Het is dat ik irl totaal geen prater ben en die gesprekken kosten me enorm veel energie, maar ik heb al eens eerder zitten vissen naar hoe dingen nou gaan, en wat nou als je het idee hebt dat er misbruik gemaakt word van de hulp vanuit de WMO.
Maar als ik een makkelijke prater was irl, sta ik niet in voor hoe het gesprek zou gaan lopen morgen
Heel eerlijk? Ik ook. Over de situatie waarom ik hiermee te maken heb zal ik niet uitweiden maar het minimale wat ze konden ‘geven’ heb ik voor de helsdeuren weg moeten halen.quote:Op maandag 18 mei 2026 13:38 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, en jij niet de hulp krijgt die je verdient en in dezelfde gemeente woont zou ik haar instagram er echt bij pakken en laten zien aan de WMO consulente. En dan aangeven: waarom zij wel, en ik niet, terwijl wij in dezelfde gemeente wonen en meer kan?
Want dit zal sowieso jouw situatie zijn, want anders vraag jij dit niet aan.
Ik snap dat jij niet voor jezelf instaat als ze jou niet serieus nemen en haar wel. Ontzettend terecht!
Tja, dat van de koffie is haar eeuwige gimmick. Snap ik niet overigens, want je hoeft geen koffie te bestellen natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2026 13:06 schreef Earring het volgende:
[..]
Hooguit dat de koffie niet te drinken was
Als ze nog even doorgaat met dat prikken van die zooi kan ze straks ook in de kleding van Liamquote:Op maandag 18 mei 2026 13:22 schreef Earring het volgende:
[..]
Er zal wel storie komen dat ze het maatje van Zoe past 🤭
Ik zou gewoon filmpje van Debbie delen, waanzin dat zij uberhaupt hulp krijgt van de WMO krijgt terwijl ze al betaalde hulp heeft!quote:Op maandag 18 mei 2026 13:09 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik heb morgen een afspraak met de WMO dan diezelfde gemeente als onze grote leugenaar. Het is dat ik irl totaal geen prater ben en die gesprekken kosten me enorm veel energie, maar ik heb al eens eerder zitten vissen naar hoe dingen nou gaan, en wat nou als je het idee hebt dat er misbruik gemaakt word van de hulp vanuit de WMO.
Maar als ik een makkelijke prater was irl, sta ik niet in voor hoe het gesprek zou gaan lopen morgen
Dat is echt vreselijk, dat je zo hard hebt moeten vechten voor zo'n minimaal iets.quote:Op maandag 18 mei 2026 13:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Ik ook. Over de situatie waarom ik hiermee te maken heb zal ik niet uitweiden maar het minimale wat ze konden ‘geven’ heb ik voor de helsdeuren weg moeten halen.
Maar ik ben blij met wat er wel is. Er is alleen veel meer nodig dan dat en dat wordt ook erkend. Maar ja, budgetten etc.quote:Op maandag 18 mei 2026 14:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dat is echt vreselijk, dat je zo hard hebt moeten vechten voor zo'n minimaal iets.
🫂
Precies. En zo'n iemand als een Debbie maakt de budgetten aardig op... en daarom maakt het mij boos/woest.quote:Op maandag 18 mei 2026 14:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar ik ben blij met wat er wel is. Er is alleen veel meer nodig dan dat en dat wordt ook erkend. Maar ja, budgetten etc.
Ik heb inmiddels echt iets tegen bedrijven die van alles aan fluflu’s geven of continu samenwerkingen hebben met fluflu’s. Heb dan echt het idee dat je daar standaard te veel betaalt en dus ook voor de fluflu’s betaalt.quote:Op maandag 18 mei 2026 13:50 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Tja, dat van de koffie is haar eeuwige gimmick. Snap ik niet overigens, want je hoeft geen koffie te bestellen natuurlijk.
Geen reclame voor een park overigens, wanneer ze zo opzichtig influencers uitnodigen, dan heb ik al gegeten en gedronken.
Debbie kan zelf ook wel extra hulp financieren als je bedenkt dat die spuitjes¤200 pm kostenquote:Op maandag 18 mei 2026 14:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Precies. En zo'n iemand als een Debbie maakt de budgetten aardig op... en daarom maakt het mij boos/woest.
Doet ze: ze betalen zelf de hulp voor de bovenverdieping. En zou ze (Roy) die spuitjes echt betalen? Dacht dat dat een samenwerking was. Dan ben je als man zijnde ook knettergek dat je geld uitgeeft aan die troep waardoor je vrouw eruit gaat zien als meisje van 13/14.quote:Op maandag 18 mei 2026 14:26 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Debbie kan zelf ook wel extra hulp financieren als je bedenkt dat die spuitjes¤200 pm kosten
Het enige wat ik hier aan toe te voegen heb, is dat ik dit echt onwijs klote voor jullie vindquote:Op maandag 18 mei 2026 12:58 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Debbie krijgt alles, ik vraag mezelf soms af hoe ze het doet.
Ik heb zelf een gesprek gehad met de WMO en weet je waar wij recht op hebben?
Ik krijg een normale rolstoel, electrisch vinden ze te duur en niet nodig.
Hulp in de huishouding vinden ze belachelijk, terwijl mijn man in een burnout preventie traject zit. Werkt overigens nog steeds 40+ uur, want wij kunnen het ons niet permitteren dat er financieel weer iets weg valt.
Debbie had beter het E-book kunnen schrijven: Hoe ik zowel UWV en de WMO wijs maak dat ik enorm ziek ben, terwijl ik in werkelijkheid helemaal niet zo ziek ben.
Ik vind het erg voor alle mensen die daadwerkelijk ziek krijgen en niet krijgen waar ze recht op hebben. Niet alleen in mijn eigen belang, maar juist omdat ik zo vaak lees dat mensen die bedgebonden zijn niet eens de zorg krijgen die ze verdienen. Die alleen maar in een donkere kamer liggen en niks verdragen. Die liggen soms letterlijk weg te rotten. Soms zelfs maar zelfmoord plegen omdat het zo uitzichtloos is of toch in aanmerking komen voor euthanasie.
Maar de juiste hulp krijgen deze mensen vaak niet, omdat ze te ziek zijn. Als deze mensen al hulp krijgen, is het vaak het minimale.
En dan zie je dat iemand die nog van alles doet en zelf kan, vooral wanneer het haar uitkomt. Lekker concertje pakken, maar te ziek om naar een normaal zwembad te gaan met haar kinderen.
Rennend naar de Zeeman! Pakjes passen! Alles op Vinted gooien! Rennennnnn!
Haar kind dat naar zwemles moet? Nee, te moe... Debbie moet naar bed toe!
Soms als een dolle stier op de fiets stapt en kei hard door trapt, en de andere keer als een kind dat graag aandacht wilt, op haar rolstoel zit. Glimlachend en rondkijkend en ook even zichzelf filmend. " Can I have your attention?! "
Dat zo iemand alle hulp krijgt die beschikbaar is? Ontzettend pijnlijk.
De enige hulp die Debbie nodig heeft, is een goede psycholoog en psychiater.
Ik snap soms wel meer niet, ik snap ook niet dat Sanneke elke dag op de bank zit en dat Dion al het werk doetquote:Op maandag 18 mei 2026 15:47 schreef Lipisu het volgende:
Snap sowieso niet dat Roy ermee akkoord gaat, hij loopt al jaren als mantelzorger achter zijn vrouw aan, altijd ziek zwak en misselijk en dan begint ze te spuiten met deze zooi, zo slecht.
Komt vanavond op tv, 3x raden wat ik morgen met een bakje koffie ga bekijken. 🤣🤣quote:Op maandag 18 mei 2026 15:43 schreef Moppie1982 het volgende:
Op Videoland staat een nieuw programma huizenruilers, de moeder met de zoon is precies DBM net een klein kind, met ook autisme en adhd 😂 haar huis moet een warme knuffel zijn
Dat ben ik absoluut met je eens!quote:Op maandag 18 mei 2026 15:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Het enige wat ik hier aan toe te voegen heb, is dat ik dit echt onwijs klote voor jullie vind
Zo zijn er wel meer mannen die als een slaaf achter hun vrouw aanhobbelen: Timmie, Dion.quote:Op maandag 18 mei 2026 15:47 schreef Lipisu het volgende:
Snap sowieso niet dat Roy ermee akkoord gaat, hij loopt al jaren als mantelzorger achter zijn vrouw aan, altijd ziek zwak en misselijk en dan begint ze te spuiten met deze zooi, zo slecht.
Tis alsof ik naar DBM met Flip kijk 😂 ze houdt die jongen zo klein en hij is al 24 ofzo 😂😂😂😂 en heb al een paar keer de autisme kaart gehoordquote:Op maandag 18 mei 2026 15:52 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Komt vanavond op tv, 3x raden wat ik morgen met een bakje koffie ga bekijken. 🤣🤣
Ze scheld ook met F*cking hahaha ben echt benieuwd of jij het ook ziet 😂😂 ook qua kledingquote:Op maandag 18 mei 2026 15:52 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Komt vanavond op tv, 3x raden wat ik morgen met een bakje koffie ga bekijken. 🤣🤣
Ook dat idd , maar ik kijk niet bij Sanneke en ook niet bij amquote:Op maandag 18 mei 2026 15:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Het
[..]
Ik snap soms wel meer niet, ik snap ook niet dat Sanneke elke dag op de bank zit en dat Dion al het werk doet
Tsjaquote:Op maandag 18 mei 2026 15:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer mannen die als een slaaf achter hun vrouw aanhobbelen: Timmie, Dion.
En kijkt ze ook op de parkeerplaats of mensen wel recht in het vak parkeren? 😉quote:Op maandag 18 mei 2026 15:59 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Tis alsof ik naar DBM met Flip kijk 😂 ze houdt die jongen zo klein en hij is al 24 ofzo 😂😂😂😂 en heb al een paar keer de autisme kaart gehoord
Whahahaa wat een debiel hé 😂 nee ga kijken het is net DBM in alles 😂😂quote:Op maandag 18 mei 2026 16:17 schreef Earring het volgende:
[..]
En kijkt ze ook op de parkeerplaats of mensen wel recht in het vak parkeren? 😉
Not again....🙄quote:Op maandag 18 mei 2026 16:32 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ja hoor, even serieus. Die nieuwe reels weer van Vera Camilla over scheren.
Ja. Ik snap niet waarom zij altijd van die rare samenwerkingen aangaat. Echt niet.quote:
Ze blaat nu al weken over samenwerkingen en dat zij als enige niet elke samenwerking aangaat en blablabla. Maar zo een weekend weg, gratis, slaat ze dan weer niet af, terwijl ze op basis van de website (en haar ervaring met het Fien en Teun park) gewoon had kunnen zeggen 'joh bedankt, maar wij zijn niet de doelgroep dus ik sla over'. In plaats daarvan gaat ze nu dat park negatief neerzetten. Ik zou haar nooit meer uitnodigen. Ja het kan niet zijn wat bij je past, maar doe normaal. En daarbij, je jongste vond het leuk, die van haar aanhangsel volgens mij ook, ze hebben nog gezwommen, had dan voor de laatste dag iets buiten het park gezocht voor J en dat andere joch.quote:Op maandag 18 mei 2026 16:40 schreef AnnArt het volgende:
Dat wezel en pip-parkje heeft AM echt wat misdaan, vlgs mij. Ze plaatst allerlei negatieve recensies van anderen op haar insta. Is de rode loper niet uitgelegd voor onze koninklijke hoogheid AM?
Het eerste filmpje vroeg ik mij dat al af. Waarom je bikinilijn in beeld scheren. Ik had haar nog nooit gezien, ze doet me aan Sanneke denken. Ik kan mis zitten hoor, maar jeetje, ook zo lekker die huid dichtsmeren want ' is niks mis met mijn huid'. Kopieert Sanneke haar ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2026 16:41 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja. Ik snap niet waarom zij altijd van die rare samenwerkingen aangaat. Echt niet.
Om jullie even een idee te geven...
[ afbeelding ]
Waarom zou je dit doen? 😩
Vam mij mogen deze plaatjes hier wegblijven. Als iemand het wil zien dan kan zij/hij zelf op Insta kijken lijkt me?quote:Op maandag 18 mei 2026 16:41 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja. Ik snap niet waarom zij altijd van die rare samenwerkingen aangaat. Echt niet.
Om jullie even een idee te geven...
Waarom zou je dit doen? 😩
Klopt, dat eerste filmpje was ook al too much. Maar dit erbij. Kom op. Mijn man zou zeggen aan deze shit doe ik niet mee.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:00 schreef papierentas het volgende:
[..]
Het eerste filmpje vroeg ik mij dat al af. Waarom je bikinilijn in beeld scheren. Ik had haar nog nooit gezien, ze doet me aan Sanneke denken. Ik kan mis zitten hoor, maar jeetje, ook zo lekker die huid dichtsmeren want ' is niks mis met mijn huid'. Kopieert Sanneke haar ofzo?
Aha. Nou ik heb er even snel op gekeken, het zou niet mijn ding zijn om mezelf zo op Instagram te zetten zoals zij doet. Maar ik krijg er wel het gevoel bij dat Sanneke tegen haar op kijkt en probeert te kopieren, alleen lukt dat niet zo. Denk niet dat ze nog vriendinnen zijn, maar misschien komt ze op de bruiloft.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:03 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Klopt, dat eerste filmpje was ook al too much. Maar dit erbij. Kom op. Mijn man zou zeggen aan deze shit doe ik niet mee.
Sanneke en zij waren ooit vriendinnen. Kijk maar eens op hun kanalen....nu is het vooral eenrichtingsverkeer voor mijn gevoel. Sanneke naar Vera.
Pfff. Nou we weten wel wat ze gaat halen ergens deze week. En als het niet te eten is, dan was het weer bijna 2,- door de plee, of mag Dion of M. het dan opeten.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat heeft Sanneke toch een obsessie met eten. Nu weer die smeerkaas met augurk.
Moet ze nog wel even een AH vinden die het heeft. Haar AH niet volgens de foto die ze deelt.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:23 schreef papierentas het volgende:
[..]
Pfff. Nou we weten wel wat ze gaat halen ergens deze week. En als het niet te eten is, dan was het weer bijna 2,- door de plee, of mag Dion of M. het dan opeten.
Smeerkaas op een broodje doen en dan wat stukjes/plakjes augurk er op zal wel te simpel gedacht zijn he?quote:Op maandag 18 mei 2026 17:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat heeft Sanneke toch een obsessie met eten. Nu weer die smeerkaas met augurk.
Ja waarschijnlijk met als verschil dat Vera wel een succesvolle influencer is die er heel goed van kan leven.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:00 schreef papierentas het volgende:
[..]
Het eerste filmpje vroeg ik mij dat al af. Waarom je bikinilijn in beeld scheren. Ik had haar nog nooit gezien, ze doet me aan Sanneke denken. Ik kan mis zitten hoor, maar jeetje, ook zo lekker die huid dichtsmeren want ' is niks mis met mijn huid'. Kopieert Sanneke haar ofzo?
Haha ja, dat is niet de trend en dan is het niet interessant voor Sannekequote:Op maandag 18 mei 2026 17:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Smeerkaas op een broodje doen en dan wat stukjes/plakjes augurk er op zal wel te simpel gedacht zijn he?
Als ik het goed heb, hebben Vera en haar huidige man elkaar ontmoet via Sanneke. Hij en Sanneke waren kennissen/vrienden en zij nam hem ergens mee naartoe waar Vera ook was.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:03 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Klopt, dat eerste filmpje was ook al too much. Maar dit erbij. Kom op. Mijn man zou zeggen aan deze shit doe ik niet mee.
Sanneke en zij waren ooit vriendinnen. Kijk maar eens op hun kanalen....nu is het vooral eenrichtingsverkeer voor mijn gevoel. Sanneke naar Vera.
Dankjwelquote:Op maandag 18 mei 2026 13:38 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, en jij niet de hulp krijgt die je verdient en in dezelfde gemeente woont zou ik haar instagram er echt bij pakken en laten zien aan de WMO consulente. En dan aangeven: waarom zij wel, en ik niet, terwijl wij in dezelfde gemeente wonen en meer kan?
Want dit zal sowieso jouw situatie zijn, want anders vraag jij dit niet aan.
Ik snap dat jij niet voor jezelf instaat als ze jou niet serieus nemen en haar wel. Ontzettend terecht!
Van mij mag boos ook wel een keer bij mcw langs.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:25 schreef poohenzo het volgende:
Morgen gaat weer smullen worden met BOOS, weer over fam influencers en deze keer ook de Ballinga’s .
Heb wel het idee dat Sanne haar flu flu vriendinnen gaat uitnodigen op haar bruiloft (Vera, Teske) aangezien zijn ook werd uitgenodigd door Vera op haar bruiloft maar zijn die uberhaupt op kraamvisite geweest? Denk het niet.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk met als verschil dat Vera wel een succesvolle influencer is die er heel goed van kan leven.
En waren ooit vriendinnen idd, maar dat is al jaren bekoeld.
Te goedkoop ook denk ik. Dat zou je met eigen merk producten kunnen doen.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Smeerkaas op een broodje doen en dan wat stukjes/plakjes augurk er op zal wel te simpel gedacht zijn he?
Oh jee nu moet ze extra aandacht geven of misschien wel naar een vorm van therapie toe moeten. En dan thuis oefenen. De horror voor AM.quote:Op maandag 18 mei 2026 18:32 schreef poohenzo het volgende:
Leuk ook van AM dat ze even op het internet gooit dat Lot motorisch achter ligt . Ipv van er iets aan te doen zucht en steunt ze er wat bij. Misschien eens in de spiegel kijken want zelf is ze motorisch ook nogal achtergebleven
Ja, is niet te bevatten, misschien wat meer thuis zijn om te oefenen, maar ja AM noemt hyrox ook een gymrondje.quote:Op maandag 18 mei 2026 18:32 schreef poohenzo het volgende:
Leuk ook van AM dat ze even op het internet gooit dat Lot motorisch achter ligt . Ipv van er iets aan te doen zucht en steunt ze er wat bij. Misschien eens in de spiegel kijken want zelf is ze motorisch ook nogal achtergebleven
Lot mag net als Jet tot haar achtste in de bakfiets naar school, en als ze thuiskomen van school niet afspreken met een meisje en dan lekker buitenspelen , nee lekker op de tablet, zodat AM niet hoeft op te lettenquote:Op maandag 18 mei 2026 18:32 schreef poohenzo het volgende:
Knuffel voor jou!quote:Op maandag 18 mei 2026 15:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dat ben ik absoluut met je eens!
Ik vind het klote voor iedereen die in deze situatie zit, en ik lees hier genoeg dezelfde soort situaties en dezelfde soort verhalen.
Ik mag nog van geluk spreken dat ik soms een goede dag heb, en dan de vaatwasser kan uitruimen. Maar soms zitten er dagen tussen dat ik niet kan douche, zelfs niet met mijn douchekruk omdat ik de energie niet heb. Dagen dat ik dankbaar ben dat ik mezelf kan verplaatsen van bed naar bank en daarvan al helemaal uitgeput ben. En als ik dan iets doe, letterlijk ziek word. Ondanks de bètablokkers hartkloppingen krijg, enorme keelpijn, migraine, begin ontzettend te zweten en te trillen tegelijkertijd.
Het lichaam zegt dan ook gewoon nee. Hoe harder ik doordruk, hoe zieker mijn lichaam wordt.
Ik kan mijn ziekte niet uitschakelen hoor, als ik iets leuks zou willen doen met mijn man. Zou wel willen leren van Debbie hoe dan?Grappenmaker. Ik heb al zo vaak afspraken met familie e.d. last minute af moeten zeggen omdat dit hele riedeltje zichzelf al afspeelde bij uit bed komen. Alsof je een zware griep te pakken hebt.
En ik wéét gewoon dat ik hierin niet alleen ben. Ik weet dat er mensen zijn die blij zijn met een goede dag, omdat ze dan bij wijze van kunnen praten op bed met hun partners of kinderen. Zacht, gedempt. En al hun energie die ze hebben, in hun kinderen en partners stoppen.
En dáárom maakt iemand als Debbie mij woest. Er zijn mensen die nog zieker zijn dan mij en die echt, echt al uitgeput zijn als ze in een po naast hun bed hun ontlasting moeten doen. Hulp mevrouw? Nee sorry u heeft 2 kinderen en een man. Die moeten maar voor u zorgen. Ach, hoe vaak ik deze schrijnende verhalen al heb gehoord van lotgenoten!
En dan komt Debbie rollend aan in haar rollie aandacht vragen. Soms hoop ik wel eens dat de WMO haar instagram in de gaten houd. Of haar ziet fietsen. En andere hulp voor haar inschakelen.
Hoezo weet ze jiet waar haar kind van 7 uithangt?quote:Op maandag 18 mei 2026 16:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith hoopt dat B op tijd thuis is van het buitenspelen, want anders moet ze hem gaan zoeken om naar atletiek te gaan.
Nou, dan zal hij het wel niet belangrijk genoeg vinden, toch? 🙄
Het gaat over thuisonderwijs. De Bellinga's doen dat, dus die worden (weer) meegenomen. Maar momfluencers/familievloggers is niet het onderwerp van de aflevering.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:25 schreef poohenzo het volgende:
Morgen gaat weer smullen worden met BOOS, weer over fam influencers en deze keer ook de Ballinga’s .
Zou AM ook weer shinen ?
Past helemaal bij het autonoom je leven leiden 😂quote:Op maandag 18 mei 2026 19:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hoezo weet ze jiet waar haar kind van 7 uithangt?
Lot wordt inderdaad nauwelijks gestimuleerd. Kreeg op haar 3e (of 2e?) verjaardag een eigen tablet, dat veelvuldig wordt ingezet. Nooit na school een keer een blokje om met de (loop)fiets of naar de speeltuin. Buiten spelen gebeurt maar zelden. Moeders is altijd te druk met koffie drinken, de was en het eten klaarzetten. Oh en filmen natuurlijk. Waar in gezinnen met veel kinderen de jongsten zich vaak sneller ontwikkelen, lijkt het bij Lot eerder het tegenovergestelde. In ieder geval op motorisch gebied.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; motorisch is Lot zoooo traag. Hoe zou dat nou komen?
Ze worden daar in huis absoluut niet gestimuleerd om (zelf) te fietsen. Als ze thuis zijn worden ze of in bad of achter de tablet gezet, want anders wordt haar huis vies.
Ofja ze mogen soms ook gesponsord knutselen.
Oh , nou ja een prima onderwerp waarbij kinderen ook de dupe zijn van de keuzes van de ouders . Pa en ma Bellinga zijn nog te dom om hun eigen naam te spellen dus dat uitgerekend zij voor thuisonderwijs kiezen is extreem zielig en schadelijk voor de kinderen .quote:Op maandag 18 mei 2026 19:20 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Het gaat over thuisonderwijs. De Bellinga's doen dat, dus die worden (weer) meegenomen. Maar momfluencers/familievloggers is niet het onderwerp van de aflevering.
Daar krijg ik ook de kriebels van overigens 🙈quote:Op maandag 18 mei 2026 20:10 schreef Earring het volgende:
Als je dan die kleine bij deviervankim ziet op die motor, is dat weer het andere uiterste
Net als die hartjes over al die kinderen, deel dan niets onzinquote:Op maandag 18 mei 2026 20:28 schreef Maremare het volgende:
JVP vind ik ook wel aardig hypocriet. Nu een boek gaan lezen met haar jongens over als ouders uit elkaar gaan en wat dat met kinderen doet. Had ze misschien wat eerder kunnen bedenken i.p.v. haar ... achterna te lopen.
Wat een steengoed gezegde. (Die ga ik onthouden.)quote:Op maandag 18 mei 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is de grootste grap van de dag. Ze vindt dat je je online dient te gedragen en dat je online een voorbeeldfunctie hebt.
Het oog kijkt altijd van zich af klopt hier 100%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |